Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Στον δρόμο της ΕπΑνάστασης. Ομιλία 7η.

Εγκαινιάσαμε μια σειρά ομιλιών ενός αγωνιστή νέου θεολόγου, του Βασιλείου Μαυρίδη.


Όπως πληροφορηθήκαμε ο κ.Μαυρίδης πρόσφατα εγκατέλειψε οριστικά την Κύπρο όπου ζούσε αφού προηγουμένως ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ από την μόνιμη θέση που είχε ως θεολόγος σε μητρόπολη (ποιος θεολόγος δεν θα ζήλευε μια μόνιμη θέση;),
για να επιστρέψει στο χωριό του, στη Μακεδονία, και να βγάζει "τον άρτον τον επιούσιον" με "τον ιδρώτα του προσώπου του", σκάβοντας την γη.


Καλύτερα να ατενίζεις στον Θεό με ιδρωμένο το πρόσωπο σου από τον μόχθο, περήφανος που κράτησες την ορθόδοξη αλήθεια, παρά να σκύβεις τον αυχένα μέσα στα μητροπολιτικά γραφεία, σε δειλούς ρασοφόρους που ανέχονται και συνκοινωνούν με την αίρεση.
Η οδός της ομολογίας, σίγουρα κοστίζει.


Τα κηρύγματα του (ποτέ δεν ξεπερνούν τα 15 λεπτά) αν και ξεκινάνε ήπια, πολύ γρήγορα μας αφυπνίζουν, μας καλούν σε προσωπική ΕπΑνάσταση.
Γι αυτό δώσαμε (με δική μας πρωτοβουλία) τον τίτλο : "Στο δρόμο της ΕπΑνάστασης". Ο ομιλητής, διαρκώς δικαιώνει απόλυτα τον τίτλο αυτό. Σήμερα, παρουσιάζουμε την 7η ομιλία του.


Ακούστε τες και χαράξτε κι εσείς την μαρτυρική και αγωνιστική πορεία σας στον ίδιο δρόμο.


Ομιλία 7η.
Εκφωνήθηκε στις 15/08/2017 (Κοίμηση της Θεοτόκου)  :


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.