Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΤΑΝΤΙΑ: Και η ΜΕΒΓΑΛ αφαίρεσε τον σταυρό από την εκκλησία. ΔΕΝ αγοράζουμε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ προϊόντα ΜΕΒΓΑΛ.

Διαβάζουμε την ανακοίνωση της ΜΕΒΓΑΛ στην επίσημη ιστοσελίδα της (αφορά την αφαίρεση του σταυρού από τον τρούλο της εκκλησίας, στα γιαούρτια που πουλάνε στο εξωτερικό):



Προσέξτε δικαιολογίες:
"πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική"
"μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού"!
Τον αφαίρεσαν και λένε ότι το έκαναν "μη σκόπιμα"!! 
Μα δεν ντρέπεστε;;; Για πόσο κουτούς μας περνάνε;;;



"... σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!"
Κατ αρχήν την ελληνική σημαία την έχετε γιατί πουλάτε περισσότερο ως "ελληνικό προϊόν".
Δηλαδή μας χρωστάτε χάρη που δεν διαγράψατε και τον σταυρό από την ελληνική σημαία ;;;


Όσο υποτιμούν την νοημοσύνη μας, δεν ζητάνε συγνώμη και
όσο δεν ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ τον σταυρό επάνω στον τρούλο (και όχι αλλάζοντας το θέμα της φωτογραφίας) 
ΔΕΝ αγοράζουμε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ προϊόντα ΜΕΒΓΑΛ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Ολόκληρη η ανακοίνωση τους:
Διευκρινιστική ανακοίνωση για τις συσκευασίες του εξωτερικού
13-09-2017

Τις τελευταίες ημέρες έχει προκύψει ζήτημα με τις συσκευασίες προϊόντων μας, ο οποίες κυκλοφορούν στο εξωτερικό από το 2012, για τη μη ύπαρξη σταυρού στην μακέτα. Επιθυμούμε να διευκρινίσουμε ότι οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα μας είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, παρά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά.

Τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!

Η ΜΕΒΓΑΛ είναι μία ελληνική εταιρεία, που υποστηρίζει το Χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις.

Παρόλα αυτά, κατανοούμε και είμαστε απόλυτα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και κατά συνέπεια θα προχωρήσουμε σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όποια εταιρεία δεν ξαναβάλει τον τίμιο σταυρό, από αυτήν να μην ξαναγοράσετε ούτε πινέζα.

Ανώνυμος είπε...

Το κακό μ' αυτούς είναι ότι χρησιμοποιούν εκκλησίες για να προβάλλουν το ελληνικό προϊόν, που θα μπορούσαν κάλλιστα να βάλουν, την Ακρόπολη, η τέλος πάντων ένα αρχαίο μνημείο. Το ότι βγάζουν τους σταυρούς, απ' τη μία φαίνεται άσχημο, απ' την άλλη όμως αν το καλό σκεφτείς φαίνεται φρόνιμο, γιατί η συσκευασία μετά την χρήση της θα πεταχτεί μαζί με τα σκουπίδια. Είναι σωστό να πετιέται ο σταυρός μαζί με τα κωλόχαρτα τις σερβιέτες τις πάνες και χίλια δύό άλλα απορρίμματα; Όμως το ίδιο γίνεται και με το "νηστίσιμο" κασέρι "Ευλογημένο",που έχει φώτο μια Εκκλησία, με το σταυρό της. Όταν το τρως μετά το πετάς στα σκουπίδια, μαζί με το σταυρό. Το πρόβλημα δηλαδή, δεν είναι ο σταυρός αλλά, με το ότι βάζουν στις ετικέτες τους, ιερά σύμβολά. Σε λίγο να δείτε, που θα βάλουν και καμιά εικόνα Αγίου, ή της Παναγίας... Και εννοείτε η Εκκλησία της Ελλάδος... ΜΟΎΓΚΑ...(μη σας πω ότι θα το προτείνουν κιόλας στο πιστό ποίμνιο για το πλέον αγιασμένο προϊόν)

SCRIPTA MANENT είπε...

και η Λιπτον το ίδιο εκανε

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.