Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Δασκάλα, έβαλε τους μαθητές να προσευχηθούν σαν μουσουλμάνοι.

Επιστολή εκπαιδευτικού με αφορμή την αναπαράσταση του μουσουλμανικού τρόπου προσευχής σε δημοτικό σχολείο στα πλαίσια του Μαθήματος των Θρησκευτικών


Τα αποτελέσματα της αλλαγής του χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών είναι κιόλας ορατά και ολέθρια για την Πίστη και την σωτηρία την δική μας, των παιδιών μας και του Έθνους μας.
Στα σχολεία της ποτισμένης χώρας μας από τα ιερά αίματα Ομολογητών και Μαρτύρων, άρχισε να συντελείται, με την συνεργία ή την εγκληματική αδράνεια της Ιεραρχίας, ένα ανοσιούργημα άνευ προηγουμένου. 
Την ώρα που οι γονείς είναι στις δουλειές τους, οι νοικοκυρές στις κουζίνες τους και τα μωρά στις κούνιες τους, στις αίθουσες των σχολείων μας τα ελληνόπουλα προδίδουν ακουσίως την Πίστη τους, προσκυνώντας μια αλλότρια θρησκεία, την πανθρησκεία, που ύπουλα και αθόρυβα έχει επιβληθεί στην καθημερινότητα μας.


Οι μαθητές Γ' και Δ' Δημοτικού καλούνται να συγκεντρώσουν "φωτογραφικό υλικό" για την "εβραϊκή πρωτοχρονιά" και το "Ραμαζάνι" (φυσικά κουβέντα δεν λένε για τα ζώα που σφάζονται και πλημμυρίζει παντού αίμα, ούτε για τις σφαγές "απίστων" (=χριστιανών) από μουσουλμάνους και στις μέρες μας)

Πρέπει να το αποδεχτούμε: η Θεσσαλονίκη είναι "πολυπολιτισμική"
είναι ΕΒΡΑΪΚΗ !
(Θυμηθείτε Μπουτάρη, Gay pride κλπ)


500 χρόνια οθωμανικής κατάκτησης. 
Οι κατακτητές μετέτρεπαν συχνά ορθόδοξους ναούς σε τζαμιά (πχ το τζαμί του Ασλάν Πασά στα Ιωάννινα, που είναι χτισμένο επάνω σε ορθόδοξο ναό, μετά την αποτυχημένη επανάσταση του επισκόπου Διονυσίου Φιλοσόφου, (δείτε εδώ),  Άγιος Γεώργιος Ροτόντα Θεσσαλονίκης κλπ).
Εδώ και 20 χρόνια Τούρκοι πράκτορες της Θράκης, αλώνιζαν την Ελλάδα να βρουν παλιά τζαμιά. Διαβάστε πχ 
για "συλλόγους" των τουρκοπρακτόρων στην Ρόδο, εδώ και εδώ

Τώρα διαδίδουν τα τζαμιά μέσα από τα "τετράδια" των Θρησκευτικών.
Τα σύμβολα των κατακτητών ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ως "γέννημα-θρέμμα" της πόλης!




Πώς γίνεται αυτό;
Ακούστε μαρτυρία γονέων που έφτασε στα αφτιά μας:
Σε δημοτικό σχολείο, δασκάλα, με την άνεση και την επίφαση νομιμότητας που της προσφέρει το νέο σχολικό εγχειρίδιο των Θρησκευτικών, έβαλε τους μαθητές να προσευχηθούν με τον μουσουλμανικό τρόπο. 
Αυτό κανείς ποτέ δεν διανοήθηκε να το κάνει στο παρελθόν, στο πλαίσιο του παλαιότερου εγχειριδίου και του ομολογιακού του χαρακτήρα. Άλλο να πληροφορείς τα παιδιά για τις άλλες θρησκείες εγκυκλοπαιδικά κι άλλο να παραθέτεις ισάξια όλες τις θρησκείες, ως έχουσες κομμάτια της αλήθειας και αποκρύπτοντας τον ολέθριο για την σωτηρία του ανθρώπου ρόλο τους.


Μα τι νομίζουμε λοιπόν; Για μεγαλύτερα διακυβεύματα μήπως έδωσαν οι άγιοι Μάρτυρες την ζωή τους; Τι περισσότερο ζητούσαν από αυτούς οι ειδωλολάτρες αυτοκράτορες ή οι μωαμεθανοί κατακτητές; Απαιτούσαν να προσκυνήσουν τα είδωλα, να θυσιάσουν σε αυτά και να αρνηθούν τον Σταυρό τους. Θα ήταν εντάξει ενώπιον του Θεού, αν δεν έλεγαν ΟΧΙ στους δημίους τους;

Ας θυμηθούμε τον Άγιο Ευγένιο, τον Ρώσο νεομάρτυρα, που τον βασάνισαν και τον εκτέλεσαν γιατί δεν δεχόταν να αφαιρέσει τον Σταυρό της γιαγιάς του από τον λαιμό του. Το 1992 έζησε ο Άγιος. Οι Τσετσένοι τον σκότωσαν. Έστειλαν μάλιστα τον βιντεοσκοπημένο μαρτυρικό του θάνατο στους γονείς του. Το μαρτύριο του τον έκανε τον πιο θαυματουργό άγιο αυτήν την στιγμή στην Ρωσία. Αμέτρητα τα θαύματα του. Ο Θεός δόξασε την απλή και άδολη Πίστη του και τον καταξίωσε με το μαρτύριο.

Ω! “Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν” για την ακατήχητη, χλιαρή και μπερδεμένη νεολαία μας. Για το έθνος μας να ξεπληρώσει αμαρτίες, να σκλαβώσει τον Θεό, να λάμψει πάλι η ορθοδοξία μας δια της ομολογίας!


Ας μιλήσουν οι άλαλοι δεσποτάδες, οι άλαλοι κατηχητές! 
Ας προτρέψουν τους μαθητές μας να λένε όχι στην εφαρμοσμένη πανθρησκεία μέσα στα σχολεία! 






Να λένε ΟΧΙ στη γιόγκα που διδάσκεται στην γυμναστική! 
ΟΧΙ στο πανθρησκειακό Μάθημα την Θρησκευτικών. Ας αντηχήσει πάλι το ΟΧΙ! 

Δεν είναι αιρέσεις, ΔΕΝ είναι αιρετικοί, είναι "δάσκαλοι" άλλων "θρησκειών του κόσμου" !

Ας μάθουν τα παιδιά μας να περιφρουρούν της Πίστη τους, γιατί είναι ο,τι πολυτιμότερο έχουν! 
Ας μην βγάζουν με τόση ευκολία τον Σταυρό από τον λαιμό τους βάζοντας θρησκευτικά σύμβολα άλλων θρησκειών επειδή
είναι δήθεν της μόδας, π.χ.το γινγκ και το Γιανγκ ή αρχαιοελληνικούς πελέκεις και πεντάλφες. Ο Άγιος Ευγένιος μαρτύρησε για τον Σταυρό που φορούσε. Ας πάψουν πια να μιλάνε για αύρες, κάρμα, προηγούμενες ζωές και θετικές ενέργειες! Ας μην πληγώνουν άλλο τις καταπληγωμένες τους ψυχές! Ας μην αποδυναμώνουν άλλο το άγιο Βάπτισμα τους... Αυτό είναι το υπερόπλο της Ορθοδοξίας που καίει τον διάβολο!

Ξυπνήστε Έλληνες! Στα ελληνικά σχολεία τελείται η μεγαλύτερη προδοσία της ύπαρξής μας!

Σ. Σ.
Εκπαιδευτικός
Πηγή κειμένου,  Πηγή φωτογραφιών


Σχόλιο:
Γνωρίζουμε θεολόγο Λυκείου, που με αφορμή ενότητα στο μάθημα των Θρησκευτικών για άλλα θρησκεύματα, στο παρελθόν, έβαζε τους μαθητές του να κάνουν αναπαράσταση προσευχής, επαναλαμβάνοντας τις λέξεις που λένε οι Βουδιστές (και έχοντας τα χέρια τους στην σχετική στάση, δηλαδή ουσιαστικά τους έβαζε να προσεύχονται στον Βούδα!) και τους προέτρεπε να αναρτούν στην σχολική αίθουσα σχετικές εικόνες και φωτογραφίες με αγάλματα του βούδα και προσευχές.
Αν δεν είναι αυτό προσηλυτισμός και μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία, τότε τι είναι;

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.