Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος δεν μπόρεσε ποτέ, να πει το μεγάλο «ΟΧΙ»!

Γράψαμε για το θέμα προχθες εδώ.
Ένα άλλο άρθρο (για τον ίδιο μητροπολίτη), με αφορμή την διοργάνωση καλλιστείων στη Φλώρινα, εδώ.



Ο Μητροπολίτης Θεόκλητος δεν μπόρεσε 
να πει το μεγάλο «ΟΧΙ»!

Του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη

Αφορμή γι’ αυτήν την παρέμβαση-άρθρο μου αποτελεί μία πολύ αξιόλογη ανάρτηση του ιστολογίου «Αβέρωφ» (εδώ) που σχολίασε το ρεπορτάζ του εορτασμού της επετείου του «ΟΧΙ» στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμονος της Φλώρινας.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες (εδώ), στα μπροστινά καθίσματα του Ναού, αλλά και στη δοξολογία εκτός Ναού στέκεται ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ της Φλώρινας που ψήφισε το πρόσφατο νομοσχέδιο «αλλαγής φύλου». 

Το εύλογο ερώτημα που αναδύεται είναι το εξής: 
Θα επέτρεπε ποτέ ο πατήρ Αυγουστίνος να εισέλθουν στο Ναό του Θεού πολιτικοί που ψηφίζουν αντίχριστα νομοσχέδια; Ασφαλώς όχι. Τέτοιοι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν ούτε φωτογραφιστές να δουν τις εκκλησιές της Φλώρινας. 

Για τον π. Θεόκλητο όμως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Τόσα μνημόνια και τόσοι αντίχριστοι νόμοι έχουν ψηφιστεί και ο δεσπότης μας δεν έχει αντιδράσει! Οι πολιτικοί που ποδοπατούν τα ιερά και τα όσια της πατρίδας μας έχουν πάντα θέση δίπλα στον κ. Πασσαλή!


Δυστυχώς, στα 17 χρόνια της αρχιερατείας του ο Μητροπολίτης μας δεν μπόρεσε να πει ποτέ ένα μεγάλο ΟΧΙ:

- Δεν μπόρεσε να πει ΟΧΙ στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο που προδίδει την Ορθοδοξία. Αντίθετα, τον επαινεί!

- Δεν μπόρεσε να πει ΟΧΙ στον Οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που έχει αγαστή συνεργασία με την εκκλησιομάχο Κυβέρνηση (γι’ αυτό και κάποιες εφημερίδες τον ονομάζουν «Συριζώνυμο»).

- Δεν μπόρεσε να πει ΟΧΙ στη μετάλλαξη του μαθήματος των θρησκευτικών που έχει γίνει οικουμενιστικό και δηλητηριάζει, πνευματικά, τα παιδιά μας.

- Δεν μπόρεσε να πει ΟΧΙ στη ληστρική ψευδοσύνοδο της Κρήτης που νομιμοποίησε τον Οικουμενισμό και εισήγαγε στο Σώμα της Εκκλησίας μας την αίρεση. Αντίθετα, την έχει εγκωμιάσει!

- Δεν μπόρεσε να πει ΟΧΙ στον πρώην πρωτοσύγκελο Ιουστίνο Μπαρδάκα που για 15 ολόκληρα χρόνια έκανε φιλίες και δημόσιες σχέσεις με τους “ισχυρούς της ημέρας”, τους αιρετικούς Οικουμενιστές και μας τους κουβαλούσε, “τρεις την ώρα”, στη Φλώρινα!



Δυστυχώς, εν γένει, ο π. Θεόκλητος, ποτέ δεν κατόρθωσε να ορθώσει το ανάστημά του και να πει ένα ηρωικό «ΟΧΙ» στις
«ύαινες» που κατατρώγουν τις σάρκες της Πατρίδας και της Θρησκείας μας! 
Κι όχι μόνο δεν είπε ποτέ ΟΧΙ σ’ όλους αυτούς, αλλά ―φρίξον ήλιε! ― καταδιώκει τους γενναίους μοναχούς των δύο ηρωικών Μονών της Μητρόπολης που είπαν ΟΧΙ στο τέρας του Οικουμενισμού! 
Μάλιστα, πρόσφατα τούς έκανε και περικοπή μισθών! Δυστυχώς, ο μητροπολίτης Θεόκλητος αποδείχτηκε πολύ κατώτερος των περιστάσεων. Ακολουθεί το εξαιρετικό άρθρο από το ιστολόγιο «Αβέρωφ»:

«Το ΟΧΙ του ’40, τα ναι του σήμερα – ψευδοποιμένες και πολιτικάντηδες.
Tο ηρωικό ‘ΟΧΙ’ του ’40, πόσα φτηνά ‘ναι’ θα ξεπλύνει ακόμη;
Ιδού ένα παράδειγμα πως διαφθείρεται ο λαός από τις ηγεσίες του.

Μαθαίνουμε από το romfea.gr ότι το Σάββατο της 28ης Οκτωβρίου τελέστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμονος Φλώρινας Θεία Λειτουργία και Πανηγυρική Δοξολογία προεξάρχοντος του Μητροπολίτου Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητου για την Επέτειο του ΟΧΙ. Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της περιοχής και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σέλτσας βρέθηκαν στον Ιερό Ναό και στις εκδηλώσεις που ακολούθησαν.

Ο Σέλτσας ψήφισε στο νομοσχέδιο αλλαγής φύλου (το λένε ‘αναγνώριση ταυτότητας φύλου’) ‘ναι’ επί της αρχής και ‘ναι’ στο άρθρο 3. Δύο ‘ναι’ που χρειάζονταν επειγόντως ‘σουλούπωμα’ με εικονικό εκκλησιασμό, και μάλιστα την ημέρα που ο λαός εορτάζει το τελευταίο αντρίκιο ΟΧΙ σε ξένο κατακτητή που άκουσε από στόμα ηγέτη εδώ και κοντά 80 –ΟΓΔΟΝΤΑ– χρόνια!!

Καμαρωτός-καμαρωτός χωρίς ίχνος ντροπής ο Σέλτσας μέσα τον Ιερό Ναό [φωτογραφίες στην πηγή] ενώ στους εξωτερικούς χώρους φρόντιζε να βρίσκεται κοντά στον Μητροπολίτη για τον απαραίτητο ..’δημόσιο εξαγνισμό’. Τι θα έκανε στη θέση του Μητροπολίτη Θεοκλήτου ο π. Αυγουστίνος εάν ζούσε; Θα ανεχόταν τον συριζαίο μέσα στον Ναό; Θα περιφερόταν μαζί του στους προαύλιους χώρους για να τον ‘διαφημίσει’ στο ποίμνιό του και να αθωώσει στην συνείδησή τους τις πράξεις του;

Ο Μητροπολίτης Θεόκλητος όμως επειδή δεν είναι ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης είπε και αυτός το δικό του ‘ναι’ και δεν έβγαλε άχνα. Τους ακριβείς λόγους που είπε αυτό το ‘ναι’ εκείνος τους γνωρίζει. Εμείς μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε έχοντας πάντα ως γνώμονα την σοφή λαϊκή παροιμία, ‘το να χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυό το πρόσωπο’.

Είναι περισσότερο από ξεκάθαρο ότι η συντριπτική πλειονότητα των ‘ποιμένων’ μας δεν θέλουν να βάλουν το κεφάλι τους στον ντορβά αλλιώς θα μιμούνταν πρώτα-πρώτα τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο. Δυστυχώς όμως αφήσαν τους Αγίους και μιμούνται τους κοσμικούς άρχοντες. Η ψευδοσύνοδος, το νέο μάθημα των Θρησκευτικών, είναι όλα συμπτώματα. Η ασθένεια είναι αλλού και τραβάει χρόνια. Και δυστυχώς αυτού του είδους η βρώμικη ‘συνδιαλλαγή’ μεταξύ ‘ποιμένων’ και πολιτικάντηδων δεν έχει γίνει δεύτερη φύση μόνο σε αυτούς που την κάνουν αλλά και σε αυτούς που την βλέπουν, στο ίδιο το ακατήχητο και κοιμισμένο ποίμνιο το οποίο έχει εκπαιδευτεί δυστυχώς να συμβιβάζει τα ασυμβίβαστα.

Δεν μπορεί κύριοι η Εκκλησία να σιωπά μπροστά σε ανθρώπους οι οποίοι αμετανόητα διαφθείρουν τον λαό με αντίχριστα νομοσχέδια. Δεν είναι αυτοί το ίδιο με έναν άνθρωπο, όποιος κι αν είναι αυτός, που έρχεται να ακουμπήσει την αμαρτωλή ψυχή του στην Εκκλησία.

Οι οικονομικοί απατεώνες έχουν βρει τρόπο να ξεπλένουν το μαύρο χρήμα τους σε ‘φιλανθρωπίες’. Κάτι ανάλογο κάνουν και οι πολιτικάντηδες κάθε φορά που ψηφίζουν μισητά από όλους, ανθελληνικά νομοσχέδια. … Έχουν βρει και αυτοί τα ‘πλυντήριά’ τους. Και κάπως έτσι γυρίζει χρόνια ο σκουριασμένος τροχός που μας έφερε στο σημερινό τέλμα. Ναι λοιπόν, όλοι μας φταίμε στο μέτρο που μας αναλογεί αλλά το ψάρι κύριοι βρωμάει απ’ το κεφάλι.

Στο βιβλίο γλώσσας της Ε’ Δημοτικού περιέχεται κείμενο με τον τίτλο: «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο» και υπότιτλο «και εμείς πήγαμε στο υπόγειο». Τελικά κατάλαβα ότι τέτοιου είδους κείμενα δεν αποσκοπούν μονάχα στο να καλλιεργήσουν φόβο και ηττοπάθεια στα παιδιά, και να τα αποκόψουν εντελώς από το ένδοξο παρελθόν των προγόνων μας. Θέλουν να κάνουν τα παιδιά να μοιάσουν ακριβώς με τους σημερινούς μας ‘ηγέτες’.

Την 28η Οκτωβρίου του 2017 ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σέλτσας μας είπαν και οι δυο μαζί στερεοφωνικά:


«Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο»
«και εμείς οι δυό πήγαμε στο υπόγειο»3.




Πτολεμαΐδα 30/10/2017 

Βασίλης Κερμενιώτης
Πηγή

3 σχόλια:

Στυλιανός είπε...

Περίεργο ωμοφόριο έχει στην φωτογραφία.

Ανώνυμος είπε...

Ε! πως θα πει όχι ρε παιδιά? Αφού είναι από την ίδια στοά με τους υπόλοιπους Μασόνους. Αν πει όχι και φέρει αντίδραση, θα μπει στο στόχαστρο, θα του γίνουν οι προβλεπόμενες συστάσεις κι αν δεν συμμορφωθεί, θα καταλήξει, σαν το "Μακαριστό" Χριστόδουλο...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Αφού είναι από την ίδια στοά με τους υπόλοιπους Μασόνους. "
Δεν νομίζουμε ότι ο συγκεκριμένος είναι μασόνος. Ούτε εξαιρετική ευφυΐα φαίνεται να διαθέτει, ούτε ιδιαίτερα προσόντα, για να "σχίζεται" η μασονία να τον εγκολπώσει.

Απλά η Νέα Τάξη, η μασονία, ξέρουν με τι τρόπο να "δεσμεύσουν" τον καθένα. Άλλον με τις κολακείες, άλλον ανεβάζοντας τον υψηλότερα από ότι αξίζει (οπότε τους χρωστάει ανταλλάγματα), άλλον με διευκολύνσεις, άλλον με "κονέ" σε υπουργεία κλπ, σε χρηματοδοτήσεις, σε ΕΣΠΑ, άλλον καλύπτοντας του σκάνδαλα, άλλον "ανεβάζοντας" τους εκλεκτούς του κλπ. Γράφουμε γενικά.
Νομίζουμε ότι σήμερα μασόνοι άνετα μπορούν να εκλέξουν μητροπολίτη (αν δεν γίνεται αυτό ήδη, εδώ και 100 χρόνια).

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.