Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Το χθεσινό μήνυμα του π.Φωτίου Τζούρα προς αρχιερείς, ιερείς και μοναχούς.


Λόγος με αφορμή το Ευαγγέλιον του πλουσίου της Κυριακής ΙΓ κατά Λουκά


https://youtu.be/eeVTsL9RQFg

Ο "αγράμματος" π.Φώτιος (κατά δήλωση του μητροπολίτης Σιδηροκάστρου)  απευθύνει μήνυμα προς αρχιερείς και κληρικούς.


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Αυτό σημαίνει εν τη πράξη και όχι χαρτοπολεμικα αξιοσηνη ιερεος. Άξιος και πάλι Άξιος πάτερ Φωτιε.Ευχομαι να σας ακολουθησουνε κι άλλοι ιερείς στην πράξη.Καλλες υπομονες την ευχή σας.

Ανώνυμος είπε...

Εύγε στον πατήρ! Πολύ καλά τα λέει όλα!
Την ευχή του να έχουμε και τις προσευχές του...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος : Ο Πατήρ Φώτιος τελεί υπό σύγχυση πολλών πραγμάτων . Αφού επικαλείται τους Πατέρες τις Εκκλησίας γιατί κωφεύει σε αυτό που λέει ο
Πατήρ Παϊσιος ; Να βλέπετε όλους τους Άλλους Αγίους και τον εαυτό Σας ώς
αμαρτωλό, άσχετα τι κάνουν. Κριτής είναι ένας το τι κάνει ο καθένας είναι επιλογή του κάθε ψυχή κρίνεται χόρια .

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Γιατί υπάρχει δεσποτοκρατία στην εκκλησία και η αίρεση του οικουμενισμού.
Αν εσύ ψάχνεις προσχήματα για να μην βλέπεις την αίρεσης και να δικαιολογείς όσα γίνονται, τότε μήπως εσύ να κοιτάξεις τον εαυτό σου;

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.