Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Αιδώς Αργείοι! Οι εκπαιδευτικοί της Θράκης παλεύουν μόνοι απέναντι στην ΧΟΥΝΤΑ της αριστεράς να ΜΗΝ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΤΟΥΝ και τα Ελληνικά νηπιαγωγεία. Σχόλιο.

Δεν είναι η πρώτη και λογικά ούτε η τελευταία φορά που επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ και μόνο δεχόμαστε στην XANTHINET επιστολή με την παράκληση αυτή να δημοσιευτεί αλλά χωρίς να αναφερθεί το όνομα του συντάκτη. Πρόκειται για μια επιστολή που λάβαμε από νηπιαγωγό η οποία ωστόσο φοβούμενη μη χάσει ακόμα και τη δουλειά της μας παρακάλεσε να μη δημοσιεύσουμε το όνομα της. Η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός αναφέρεται στην προσπάθεια της κυβέρνησης να εισάγει μέσω ενός δήθεν πιλοτικού προγράμματος την τουρκική γλώσσα στα νηπιαγωγεία της Θράκης.


Σε μια εποχή που 2 Έλληνες στρατιωτικοί βρίσκονται στις τουρκικές φυλακές, σε μια εποχή που ακόμα θρηνούμε τον αδικοχαμένο Σμηναγό μας με ηθικό αυτουργό τον ΣΟΥΛΤΑΝΟ, ΤΣΙΠΡΑΣ και ΚΑΜΜΕΝΟΣ κάνουν ότι μπορούν για να ικανοποιήσουν ένα χρόνιο αίτημα του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής το οποίο δεν είναι άλλο από τη μετατροπή των δημόσιων νηπιαγωγείων της Θράκης σε δίγλωσσα όπως είναι και τα μειονοτικά δημοτικά σχολεία.



Μα είναι δυνατόν να μας κυβερνάει μια κυβέρνηση η οποία είχε υποσχεθεί πως θα είναι κάθε λέξη του συντάγματος και να υπάρχουν εργαζόμενοι που φοβούνται να κάνουν επώνυμα μια καταγγελία – δημοσίευση; Όσοι από εσάς μας παρακολουθείτε ξέρετε ότι σαν ΜΜΕ έχουμε πάρει ξεκάθαρη θέση για το συγκεκριμένο θέμα και φυσικά έχουμε δημοσιεύσει όλες τις τοποθετήσεις των Διδασκαλικών Συλλόγων Ξάνθης και Κομοτηνής καθώς και της ΔΟΕ για το συγκεκριμένο θέμα.


Το θέμα αυτό όμως δεν αφορά μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και τη ΝΔ η οποία ενώ αρχικά είχε πάρει μια πολύ σωστή θέση, φαίνεται να το κάνει γαργάρα, ίσως για να μη χαλάσει ο Κυριάκος τις στενές σχέσεις της αδελφής του Ντόρας με μειονοτικούς παράγοντες της Θράκης. Περιμένουμε λοιπόν και την εκ νέου επίσημη τοποθέτηση της ΝΟΔΕ Ξάνθης.
Παρέλαση στο Δέροιο (φωτογραφία από όταν ήταν δασκάλα εκεί η Χαρά Νικοπούλου)


Εκείνο όμως που μας προκαλεί τεράστια εντύπωση είναι οι εμμονές του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης για εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας σε νηπιαγωγεία της Θράκης λες και δε γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα πως η μητρική γλώσσα των μουσουλμανοπαίδων της περιοχής δεν είναι η τουρκική. Τι να περιμένει όμως κανείς από αυτούς που είναι ικανοί να δώσουν τα πάντα για μια καρέκλα;
Τα δικά μας λόγια φυσικά περισσεύουν μπροστά στην παρακάτω επιστολή η οποία τα λέει όλα. Εμείς το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι να αντέξουν οι νηπιαγωγοί στον αγώνα τους μέχρι το τέλος ώστε να μη διαπραχθεί ένα ακόμα τεράστιο έγκλημα εις βάρος των ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ.


Συνεχίστε δυνατά, κάποτε τα παιδιά μας θα σας ευγνωμονούν για τον αγώνα που δίνετε.
Τα στοιχεία του συντάκτη της επιστολής εννοείται πως τα έχουμε αλλά σεβόμενοι την επιθυμία του δεν τα δημοσιεύουμε.


Ακολουθεί η ολόκληρη η επιστολή:«Απαράδεκτη εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της Θράκης
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων επιμένει στην εφαρμογή του προγράμματος «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα νηπιαγωγεία της Θράκης» , που στην ουσία σκοπό έχουν να εισάγουν τουρκική γλώσσα στα δημόσια νηπιαγωγεία των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, παρά την αντίδραση των συλλόγων των δύο νομών αλλά και της ΔΟΕ.


Δύο εβδομάδες πριν τις διακοπές του Πάσχα οι μουσουλμάνες νηπιαγωγοί εμφανιστήκαν στα νηπιαγωγεία για τα οποία προσλήφθηκαν, προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία. Οι διδασκαλικοί σύλλογοι των νομών Ροδόπης και Ξάνθης με την κάλυψη της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) κήρυτταν καθημερινώς 3ωρη στάση εργασίας, ώστε να μην μπορέσουν να αναλάβουν υπηρεσία οι νηπιαγωγοί του προγράμματος.


Επιπρόσθετα, σε επαφή που είχε ο σύλλογος των εκπαιδευτικών Ξάνθης με τους γονείς των κοινοτήτων, στις οποίες πρόκειται να εφαρμοστεί το πρόγραμμα, οι γονείς δήλωσαν ότι επιθυμούν να διδάσκεται στο νηπιαγωγείο μόνο η Ελληνική γλώσσα.


Είναι απαράδεκτο η ελληνική κυβέρνηση να προχωράει στον εκτουρκισμό των ελληνικών νηπιαγωγείων στη Θράκη τη στιγμή που η Τουρκία κρατάει ομήρους δύο Έλληνες αξιωματικούς στην Αδριανούπολη και συνεχίζει τις καθημερινές προκλήσεις της στο Αιγαίο. Η τοπική κοινωνία στηρίζει τον αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί τη στιγμή που τα μεγάλα ΜΜΕ αγνοούν προκλητικά τις σοβαρότατες αυτές εξελίξεις. Στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να υποβαθμίσουν τη σοβαρότητα του ζητήματος και να πείσουν τις νηπιαγωγούς να σταματήσουν τον αγώνα τους. Και όλα αυτά ενώ η ΔΟΕ έχει κατ’ επανάληψη καταδικάσει τις αντιπαιδαγωγικές μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας, που φαίνεται ότι αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο στην ικανοποίηση παλαιών αιτημάτων του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής και των ανθρώπων του στη Θράκη.


Πώς είναι δυνατόν η Ελλάδα να συνεχίζει με τρόπο τόσο κραυγαλέο να ξεπουλάει τα εθνικά της δικαιώματα στη Θράκη τη στιγμή που η Τουρκία εξακολουθεί να την ταπεινώνει σε όλα τα επίπεδα; Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και ξεπερνά οποιεσδήποτε μικροκομματικές σκοπιμότητες. Πότε επιτέλους θα δείξουν οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας τη σοβαρότητα που είναι αναγκαία στην διαχείριση κρίσιμων εκπαιδευτικών ζητημάτων που αφορούν τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης;
Φτάνει πια η κοροϊδία. Αιδώς Αργείοι!»


Επειδή εμείς δε φοβόμαστε κανέναν ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΡΙΖΑ
Την εισαγωγή πριν την ανώνυμη επιστολή την υπογράφει ο Σεμπαϊδήν Καραχότζα


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΟΜΑΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ
ΣΕΜΠΑΪΔΗΝ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ :  xanthinet
το είδαμε εδώ

Σχόλιο:
Μέχρι τώρα ΕΚΤΟΥΡΚΙΖΑΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα Πομακόπουλα και τους Ρομά της Θράκης, επιβάλλοντας τους να παρακολουθήσουν το Δημοτικό σε μια άγνωστη γι αυτούς γλώσσα, τα Τουρκικά, παρερμηνεύοντας την συνθήκη της Λωζάνης.

ΚΑΝΕΝΑ κόμμα -με εξαίρεση την Χρ.Αυγή- δεν θέλει να χάσει τους ψήφους που κατευθύνονται από το Τουρκικό Προξενείο. Όσο πιο πολλά "παραχωρείς", τόσο οι ελπίδες σου να σε στηρίξουν οι πράκτορες του Τουρκικού Προξενείου, αυξάνουν.


Είναι φανερό ότι και οι επόμενοι που θα βρεθούν να κυβερνήσουν, οι ιθύνοντες της ΝΔ, με τα δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ κλπ, δεν θα αρθρώσουν λέξη για το νέο αυτό έγκλημα - προδοσία.  
Όπως κάνουν δεκαετίες τώρα...



Προτείνουμε στους αναγνώστες μας να ξεκινήσουν πρωτοβουλίες αποστολής επιστολών διαμαρτυρίας στους βουλευτές όλων των πολιτικών κομμάτων, για
την νέα προδοσία. Αφού το μόνο που τους απασχολεί είναι η "καρέκλα", ας τους χτυπήσουμε εκεί που τους πονάει: με την απειλή της ψήφου μας.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Λευτερης Πανουσης είπε...

Την καλημερα μου στους φιλους/ες διαχειριστες και διαχειριστριες του ιστολογιου σας.
Εξαιρετικο αρθρο...
Συγχαρητηρια

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια συναγωνιστή.

Κάποτε η Πόλη είχε πάνω από 100.000 Έλληνες (Ρωμιούς όπως τους αποκαλούσαν οι Τούρκοι).
Σήμερα αμφιβάλλουμε αν έχουν απομείνει 1000, κι όλοι τους γεροντάκια.
Άραγε αυτοί δεν έστελναν μηνύματα στην ελεύθερη Ελλάδα να τους στηρίξει;

Έτσι -σιγά σιγά- χάσαμε την Πόλη.
Δεν θέλει πολύ να χάσουμε και την Θράκη.
Το Κόσσοβο, η Κράϊνα, η Βοσνία, όλα αυτά τα γεγονότα ήταν τόσο κοντά μας (και γεωγραφικά και χρονικά).

Πόσες κοινοποιήσεις της παραπάνω είδησης (με όσα συμβαίνουν στη Θράκη) είδατε στο facebook;
Αν η είδηση αφορούσε κάποια τηλεπερσόνα ή παίκτρια του survivor θα είχε χιλιάδες likes και κοινοποιήσεις.

Αν δεν ξυπνήσουμε έγκαιρα από τον λήθαργο θα θρηνήσουμε.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.