Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

" Η ΚΟΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ!": Ανήθικες πρακτικές αποτειχισμένων. Σκέψεις και προτάσεις προς ορθοδόξους αδερφούς.


Νομίζαμε ότι όλοι (ειδικά κάποιοι πνευματικοί άνθρωποι), αντιλαμβάνονται τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. 

1) όταν αντιγράφεις μία κατηγορία που έχει ήδη απαντηθεί, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να συμπεριλάβεις και την απάντηση 
2) όταν κατηγορείς κάποιον σε άρθρο σου, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να δημοσιεύεις αντίθετα σχόλια που αποκαταστούν τον κατηγορούμενο (ακόμη κι αν δεν απάντησε ο ίδιος)
3) ότι το ιστολόγιο ΔΕΝ είναι ιστοσελίδα για να συκοφαντείς ασύστολα και μονόπλευρα, αλλά χώρος δημόσιας συζήτησης και γι αυτό υφίστανται ως δυνατότητα (σε αντίθεση με τις ιστοσελίδες που είναι επί πληρωμή και όπου καταγράφεται μόνον η άποψη του κατόχου της). Όσοι λοιπόν αξιοποιούν αυτή την δωρεάν υπηρεσία ΟΦΕΙΛΟΥΝ να αναρτούν τα αντίθετα σχόλια.
Τα παραπάνω, αντιλαμβάνονται ακόμη και πρόσωπα εκτός εκκλησίας. 




Εκφράσαμε επανειλημμένα την λύπη μας για κάποιο ιστολόγιο, για
  • την μεροληψία ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ αντίθετα σχόλια-απαντήσεις,  
  • ή την συκοφάντηση μέσα από ανώνυμα σχόλια που επιτρέπει να δημοσιεύονται,
εδώ και εδώ και τελευταία εδώ.



Περιμέναμε από τον ευλαβή ιερέα
που έχει τυπικά φέρει την ευθύνη του ιστολογίου να επέμβει και να αποποιηθεί από τις απαράδεκτες πρακτικές του διαχειριστή της. Δυστυχώς πέσαμε από τα σύννεφα όταν χθες λάβαμε επί τέλους μετά από αρκετό καιρό αναμονής την απάντηση του, που αποδεχόταν την επιλεκτική διαγραφή σχολίων (την θεωρεί "δίκαιη" αφού το ίδιο κάνουν και άλλα ιστολόγια!!) και την δικαιολογεί με το σκεπτικό ας δημοσιεύσουν την απάντηση στο δικό τους ιστολόγιο!!! Κάτι που όπως μας έγραψε εφάρμοσε στο παρελθόν και σε αδερφούς των ΓΟΧ..!

    Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται να εξηγήσουμε πόσο ΑΔΙΚΟ είναι κάποιος :
  • να συκοφαντεί από το ιστολόγιο του πρόσωπα (και μάλιστα ιερωμένους), 
  • να ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ τα σχόλια που απαντούν στις συκοφαντίες (ή ακόμη πιο έξυπνα να διαγράφει επιλεκτικά τα σχόλια αυτά και να δημιουργείται έτσι η ψευδαίσθηση στους αναγνώστες του ότι τάχα δημοσιοποιείται και η άλλη άποψη) 
  • και η "χριστιανική ηθική" να υπαγορεύει να γραφεί οποιοδήποτε σχόλιο-απάντηση στην συκοφαντία σε ΑΛΛΟ ιστολόγιο (πιθανώς πολύ περιορισμένης επισκεψιμότητας ή με διαφορετικό αναγνωστικό κοινό και όχι στο ίδιο όπου δημοσιεύθηκε η συκοφαντία)!
Τα σχόλια που απαντάνε σε μια συκοφαντία ή κατηγορία σας δεν είναι ούτε "αδιάφορα", ούτε "επιζήμια", ούτε "εκτός θέματος". Οφείλετε να τα δημοσιεύετε.


Προφανώς συμβαίνει 
  • στα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων (εκεί κάθε δεσπότης ή Πατριάρχης "πληρώνει" και προβάλλεται ότι θέλει, χωρίς δυνατότητα σχολιασμού), 
  • προφανώς συμβαίνει και σε κάποια ελάχιστα οικουμενιστικά ή φιλοοικουμενιστικά ιστολόγια, 
είναι δυνατόν να συμβαίνει και σε ιστολόγια αποτειχισμένων;


Γνωρίσαμε οδηγό δεσπότη που 
πετύχαινε ΤΑ ΠΑΝΤΑ της μητρόπολης, να περνάνε από αυτόν. Για να δεις τον δεσπότη, για να του μιλήσεις, για οτιδήποτε, έπρεπε να πάρεις την άδεια του οδηγού του. Κανείς ιερέας, ούτε αρχιμανδρίτης ούτε καν ο πρωτοσύγκελος, είχε απευθείας πρόσβαση στον (γέροντα) δεσπότη εκτός μέσω του οδηγού του. Ο οδηγός βέβαια είχε άριστα "κονέ" όπως μάθαμε εκ των υστέρων και με οδηγούς άλλων δεσποτάδων ... οπότε ο πραγματικά ευλαβής αυτός δεσπότης ήταν με τον τρόπο αυτό σε μεγάλο βαθμό χειραγωγίσιμος (από τους οικουμενιστές).
Πάντα ήταν απορία μας: πως κατορθώνουν κάποια πρόσωπα να κάνουν τόσο μεγάλη πλύση εγκεφάλου σε κάποιους ευλαβείς ιερωμένους και να γίνεται η σκέψη τους σαν "στόκος" και να επιμένουν -αν και πνευματικοί-  να μην αντιλαμβάνονται τι είναι δίκαιο και τι άδικο. 

Ακολουθεί επώνυμο κείμενο της κ.Λωρίτου (είδαμε εδώ
που καταγγέλλει συκοφαντίες που δημοσιεύθηκαν στο παραπάνω ιστολόγιο και κατηγορούν τον π.Θ.Ζ και τους περί αυτόν αποτειχισμένους ιερείς (με τους οποίους και την "γραμμή" τους μπορεί να μην έχουμε σχέση αλλά με ποιο δικαίωμα κάποιος δημόσια να τους διασύρει;)   ότι :
  • "εξαγοράζουν πιστούς με δώρα", και  ότι με   
  • "τηλεφωνήματα επαινετικά, υβριστικά ή εκβιαστικά ώστε να τους ακολουθήσουν"!!!  


Οι παραπάνω ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ δημοσιοποιήθηκαν στο ιστολόγιο αυτό φυσικά χωρίς καμία απολύτως τεκμηρίωση!!!

Η ευθύνη πλέον δεν βαραίνει τον διαχειριστή του (που αποδεδειγμένα και συστηματικά καταφεύγει σε ανήθικες πρακτικές και πιθανόν να τις θεωρεί και "ηθικές") αλλά τον τυπικά υπεύθυνο του ιστολογίου ιερομόναχο, που τις ανέχεται και αναλαμβάνει επίσημα και την ευθύνη για αυτές (άσχετα αν είναι σε γνώση του ή όχι).
Το ότι ένας θεολόγος αδερφός αφιέρωσε ατελείωτες ώρες στον αγώνα της αποτείχισης επί σειρά ετών, και έκανε έργο, και ουσιαστικά συνεχίζει να βοηθάει, δεν του δίνει το δικαίωμα ούτε να συμπεριφέρεται μεροληπτικά,  ούτε να συκοφαντεί.



Δυστυχώς στον χώρο της αποτείχισης
κατάντησε κάθε "γέροντας" να συμπεριφέρεται ως "δεσπότης" και να διεκδικεί και το παπικό αλάθητο (αφού κανένα "πρόβατο" από κάτω δεν του επισημαίνει κανένα του λάθος).

Δεν περιορίζεται απλά στο να καταθέτει ταπεινά την άποψη του στην εκκλησία (πχ εγκυρότητα μυστηρίων, υποχρεωτική ή δυνητική αποτείχιση, ημερολογιακό κλπ).

Μαίνεται εναντίον όποιου έχει άλλη άποψη. Ειδικά κάποιοι ... κόλλησε η βελόνα με τους "παλιοημερολογίτες". Άλλοι με την "ακυρότητα" των μυστηρίων και πάει λέγοντας..


Η πατρίδα μας ξεπουλιέται,
το ισλάμ επεκτείνεται ως Δούρειος Ίππος στην Ευρώπη, είναι θέμα χρόνου να δοθεί το σύνθημα και να ξεκινήσει η σφαγή των "απίστων",

οι ομοφυλόφιλοι παρελαύνουν ξεδιάντροπα (μία ακόμη φορά επαναλαμβάνουμε την βαριά ευθύνη των αποτειχισμένων για την απουσία αντιδράσεων εκ μέρους τους -εδώ δεν έχουμε επίσημη ιεραρχία που αρνείται να αντιδράσει στο "σύστημα" της ΝΤΠ αφού συμπορεύεται μαζί της, εδώ έχουμε προσωπική ευθύνη των αποτειχισμένων ιερέων και φυσικά και του ποιμνίου τους),

πέρασε χωρίς καμία αντίδραση και το νομοσχέδιο υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους (μοναδικοί δύο πατέρες που αντέδρασαν και συνελήφθησαν έξω από τη Βουλή ήταν ο π.Κλεομένης και ο π.Μωυσής εκ Πρεβέζης και μία μοναχή και αντί να τους επαινέσουν οι αποτειχισμένοι έμμεσα ή άμεσα τους διασύρουν)

και η πλειοψηφία των αποτειχισμένων πατέρων δεν μπορούν να ξεκολλήσουν με τους "παλαιοημερολογίτες" ή με τις προσωπικές τους κόντρες.




Αγωνιζόμενοι ορθόδοξοι λαϊκοί,
αν πραγματικά αγαπάτε τον "γέροντα" σας
(ο λαϊκός δεν έχει "γέροντα", έχει πνευματικό. Σταματήστε λοιπόν να χρησιμοποιείτε τη λέξη "γέροντα" και να παιδιαρίζετε ζητώντας για το παραμικρό "την ευχούλα" του),

καλέστε τον να διορθώσει τα λάθη του και να αναλάβει τις ευθύνες του για όσες φορές έπρεπε να μιλήσει και σιώπησε.


Καλέστε τον επί πλέον να ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ για όσους εσκεμμένα ή με τον ζήλο του άδικα κατηγόρησε ή συκοφάντησε.


ΔΕΝ είναι δυνατόν ως αληθινοί ορθόδοξοι πιστοί να αποδεχόμαστε να επιβληθεί μία νέα "δεσποτοκρατία" όπου το ρόλο του "δεσπότη" θα έχει ο "γκουρού" αποτειχισμένος "γέροντας" μας και εμείς ως πιστοί θα αναλάβουμε τον ρόλο των σημερινών "παπάδων": Είτε του σιωπηλού κομπάρσου, είτε του "χειροκροτητή" στις ομιλίες του (ανάλογα με το τι αυτός επιθυμεί).


Τα ίδια φυσικά αφορούν όσους ανήκουν και στους ΓΟΧ, από όπου πληροφορούμαστε ότι επίσης η δεσποτοκρατία κυριαρχεί, και μαζί της η ένοχη ΣΙΩΠΗ για όσα συμβαίνουν -ειδικά αφότου αναγνωρίστηκαν ως "θρησκευτικά σωματεία" για να έχουν φορολογικές ελαφρύνσεις και στο εξής θα πρέπει να υπακούν στους νόμους για να μην τους "κλείσουν" και τους κατάσχουν και την περιουσία. Ειδοποιήσαμε ως ιστολόγιο πολλάκις την σύνοδο ή μητροπόλεις των ΓΟΧ για τα βλάσφημα έργα, για την ισλαμοποίηση, για τα gay pride και ... μετά βίας φέτος είδαμε μια απλή τυπική ανακοίνωση για το Pride (μετά την πραγματοποίηση του!!!) Ότι κάνουν και οι δεσποτάδες της θεσμικά αποκαλούμενης "εκκλησίας".



Ρωτάς τον ένα αποτειχισμένο ιερέα: 
"Γιατί δεν τελείς γάμους και βαπτίσεις", και σου απαντάει: να δεν έχω ενορία και δεν έχω βιβλίο και δεν έχω Άγιο μύρο και όταν του βρίσκεις λύσεις για αυτά, σου λέει : "ε να είμαι μοναχός", ή "ε, αν μου πουν οι πατέρες ότι χρειάζεται ..." και "αν είναι στο εξωτερικό δεν μπορώ να πάω, αν δεν μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα ας πάνε εκεί σε κάποιο οικουμενιστή, αφού λέμε τα μυστήρια είναι έγκυρα"! 
Μα ο ίδιος λέει -και πολύ σωστά- ΝΑ ΜΗΝ εκκλησιαζόμαστε εκεί που μνημονεύουν για να μην μολυνόμαστε από την αίρεση. Πως μετά λέει πάτε να σας παντρέψουν ή να σας βαπτίσουν οι οικουμενιστές;  Τότε δεν μολύνονται από την αίρεση; 
Και -η απόλυτη παράνοια- ταυτόχρονα να κατηγορεί όσους -πράγματι κακώς- "διδάσκουν" την οικονομία και να τους σέρνει τα εξ αμάξης!  
Και το τραγικότερο απ όλα: 
Να μην βγαίνουν οι πιστοί να πούνε στον "γέροντα τους" "παπά μου εδώ έσφαλες ή σφάλεις". "Διόρθωσε το λάθος σου". 



Ορθόδοξη Εκκλησία είμαστε ΟΛΟΙ εμείς.
Έχουν και οι λαϊκοί θέση στην εκκλησία τους.


Πότε κάποιος αποτειχισμένος ιερέας ρώτησε τους πιστούς τι θέλουν;
Αν τους εξυπηρετεί το ωράριο (ειδικά όταν κάποιοι έρχονται από μακρυά) ή αν κάτι δεν τους αρέσει (πχ η ζέστη, ή η ψαλμωδία και πως μπορεί αυτό να βελτιωθεί), ή τι ημερολόγιο νομίζουν ότι πρέπει να ακολουθούν ή ποια ακριβώς είναι τα έσοδα κάθε μήνα και πως νομίζουν ότι θα πρέπει να τα διαχειριστούν, ή τι αγιογραφίες θα προτιμούσαν, ή τι τους κουράζει ή τι θα πρότειναν να αλλάξει για να γίνει η ακολουθία και η προσευχή πιο κατανυκτική;



Ακολουθεί το κείμενο της κ.Λωρίτου (δημοσιεύθηκε εδώ). Διαγράψαμε με αστεράκια πρόσωπα και ονόματα.

Η ΚΟΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ!

Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====

Ο αρχιμαφιόζος άγιος Στέπινατς της“πατερικής διαστρέβλωσης”, ο Σ*** λέγω, δεν άντεξε άλλο να περιμένει την δημοσίευση της εισηγήσεως του π. Σ*** στο συνέδριο της Θεσσαλονίκης, δεν άντεξαν άλλο να μένουν αργές οι γλώσσες τους, και απομαγνητοφώνησαν την εισήγηση για να πιάσουν ευθύς δουλειά. Πρώτη τους δουλειά, το βιολί βιολάκι, η συκοφάντηση, το ψέμα, ο αμοραλισμός, η παραβατικότητα. Δεν μπόρεσε ο Ιεροεξεταστής Ιησουίτης να αποβάλει το οργανωσιακό του background και το καθωσπρεπίστικο προσωπείο. Ο παραβάτης μας κάνει μαθήματα καθωσπρεπισμού εξαντλώντας τον πιετίστικο ευσεβισμό του. Τουλάχιστον να κατάφερνε το πρόσωπό του να αποκτήσει μία γλυκύτητα! Φαρμάκι σκέτο! Η οχιά δεν μπορεί να γίνει πεταλούδα! Οι τοξίνες της κακίας και  μοχθηρίας βγαίνουν στο προσκήνιο! 



Τι μας είπε λοιπόν ο ιεροεξεταστής;! Μας είπε χωρίς καμμία ντροπή ότι ο π. Θ*** Ζ*** δωροδόκησε ανθρώπους για να τον ακολουθήσουν! Βαρειά η κατηγόρια! Και οι αποδείξεις ρε αλήτη; Πού είναι οι αποδείξεις σου; Πετάς κανονιές που σκάνε στον αέρα και δεν έχεις τον ανδρισμό να επισυνάψεις μαζί με την φοβερή καταγγελία και τα τεκμήρια; Αυτού του επιπέδου είναι η υπευθυνότητά σου. Είσαι ένας παραβάτης του ποινικού κώδικα, αλλά ποιος λερώνει τα χέρια του με τέτοιες λέρες σαν εσένα; Στέλλεις πολύ μακρυά την βαλίτσα ρε κατσικοπόδαρε! Θες να οργιστεί ο π. Θ*** και να πιάσει να σε σύρει στον εισαγγελέα, για να έχεις τροφή να τρέφεις τα χαϊβάνια, που σε ακολουθούν και να παριστάνεις το θύμα, ότι ο π. Θεόδωρος σας διώκει νομικά και τα τοιαύτα. Ο π. Θ*** όμως δεν ασχολείται με ανθρώπους του υποκόσμου. Αυτό το έχει αποδείξει πλειστάκις μέχρι τώρα. Σας έχει χ….μένους με το συμπάθιο! Μαζί σας να ασχοληθεί ο π. Ε*** που πνευματικά σας εξέθρεψε με τις ατυχείς θεολογοφιλοσοφίες του! Εσπειρε ανέμους και θερίζει θύελλες! Στον βαθμό που δεν το κάνει είναι συνυπεύθυνος. Ε! πάτερ Ε***! Αναλαμβάνετε και τις παραβατικότητες του Σ***;  



Ρε αλήτη Σ***! Κάποια βρωμοδουλειά μυρίζει. 
Δεν είναι δυνατόν να μην βρέθηκε ένας νουνεχής άνθρωπος, έστω από το κύκλο των Σ***, που να μην στάθηκε στο πραγματικό γεγονός της συκοφαντικής δυσφήμησης του π. Θ*** Ζ***, που -παρ’ όλη την πλύση εγκεφάλου που υφίστανται- να μην επανεστάτησε μέσα του το κοινό αίσθημα του δικαίου και να έμειναν όλοι στο τρόπο που μιλά η Λωρίτου, επειδή είπε τους αλήτες αυτό που είναι, δηλαδή αλήτες! Κάποια λαθροχειρία μυρίζει. Ξέρεις εσύ! Όμως αυτό που ξέρεις εσύ, το ξέρουν και όλοι οι άλλοι! 
Δημοσιεύεις ό,τι θέλεις και ό,τι σε συμφέρει και κόβεις ό,τι δεν θέλεις. 
Επίσης αξιοποιείς και όποιο υποβολιμαίο σχόλιο,
οποθενδήποτε προερχόμενο! 


Ρε καλά παιδιά του κατηχητικού και της υποκρισίας, ακούτε να δείτε. Δεν ξέρω τι διαστρέβλωση σας έχουν κάνει τα κατηχητικά σας, οι αδόκιμοι πνευματικοί σας, οι φιλοσοφικές ενασχολήσεις σας με το“υποχρεωτικό” και το “δυνητικό” του 15ου Κανόνα. Εγώ μιμούμαι τον Χριστό που ονόμασε τους υποκριτές φίδια κολοβά, οχιές και τάφους σοβατισμένους σαν εσάς τους επώνυμους και ανώνυμους αρθρογράφους, διαχειριστές και σχολιαστές αυτού του μαφιόζικου ιστολογίου, που καταγγέλλει δημόσια πρόσωπα για δωροδοκία χωρίς αποδείξεις. 


Και σεις κ. Κ***, δεν εξεγείρεται η συνείδησή σας; Κάπου σας πήρε το μάτι μου να το παίζετε cool και χαλαρός.


Ανάμεσα στα σχόλια μια γνωστή άγνωστη πουλά τις προστυχιές της στον ασεβέστατο Σ***, που της δίνει το βήμα για να μετέρχεται τις προστυχιές της με σεξουαλικούς υπαινιγμούς. Σου εύχομαι καλές “βραδυνές”διασκεδάσεις ανέραστη! Δεν λοιδορείτε εμένα, αλλά την Παρθένο Θεοτόκο και μάλιστα σε ένα -ο Θεός να το κάνει!- θεούσικο ιστολόγιο.  



Πάτερ Ε*** ***, θα αναλάβετε δράση να καθαρίσετε την κόπρο του Αυγείου; Είπατε ότι είστε υπεύθυνος. Αναλάβετε τις ευθύνες σας. Στο βαθμό που δεν το κάνετε είστε συνυπεύθυνος της παραβατικότητος!   


(επισημάναμε με κίτρινο ότι κρίναμε σημαντικό)

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

19 σχόλια:

Λωρίτου Ελένη είπε...


Εκπλήσσομαι ! Δεν υπάρχει εκει ένας άνθρωπος νουνεχής ; Διαθέτουν και δικηγόρο και σύζυγο δικηγόρου , να τους πεί ότι η συκοφαντική δυσφήμηση είναι ποινικό αδίκημα . Ούτε κάν ειδικές γνώσεις δεν χρειάζονται για να το καταλάβει κανείς αυτό . Είχα μία ελπίδα (!) ότι δεν ενημερώθηκε ο π. Ευθύμιος . Είναι λυπηρό ότι και ! ενημερώθηκε και ! αρνείται να πάρει θέση ή μάλλον παίρνει θέση επιδοκιμάζοντας τις δόλιες μεθόδους του Σημάτη ! Εξακολουθώ να πιστεύω , ότι ο π. Ευθύμιος δεν καταλαβαίνει το μέγεθος του ατοπήματος . Είναι ψέμα η δικαιολογία που του πάσσαραν , ότι τά ιστολόγια κάνουν επιλογή σχολίων , εφ’ οσον αποφασίσουν να παρουσιάσουν ένα θέμα και μάλιστα προσωπικό , που αναφέρεται προσωπικά με δημόσιες καταγγελίες ! Είναι θέμα προσωπικού ήθους . Προσωπικά χωρίς να υπάρχει κάποιος , που να με υποχρεώνει να το κάνω , όταν γράφω κάτι που έχει προσωπικές αιχμές ή ακόμα και θέσεις , που πρέπει να εκφέρονται με΄ μία υπευθυνότητα , πάντα χρησιμοποιώ όνομα . Δεν γράφουμε όνομα , όχι για να μπορούμε να υβρίζουμε ασύστολα , αλλά για να μην προβαλλόμεθα , για να μην γίνεται και κουραστική η εμφάνιση συνεχώς του ονόματός μας . Αυτά αν δεν τά καταλαβαίνουμε , αν δεν είναι αυτονόητα , τι να πούμε για τά αυστηρότερα του νόμου !

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Λάβαμε ακόμη 2 σχόλια από την κ.Λωρίτου.
Δεν μπορούμε να τα αναρτήσουμε γιατί γίνεται -εμμέσως πλην σαφώς- αναφορά σε κάποιο άλλο πρόσωπο ως υπαίτιο σε μεγάλο βαθμό. Χωρίς αποδείξεις δεν μπορούμε να κατηγορούμε κανέναν.

Γράψαμε ότι γράψαμε για να προβληματίσουμε τους πιστούς να αναλάβουν προσωπικά ο καθένας τις ευθύνες του και ελπίζοντας η δημόσια πλέον τοποθέτηση μας να περιορίσει το φαινόμενο (την επιλεκτικής δημοσίευσης σχολίων στα ιστολόγια) αλλά κυρίως της συμμετοχής και των λαϊκών στην εκκλησία μας.

Λωρίτου Ελένη είπε...

Παιδαγωγέ , να σου πώ και ετούτο ,άν δέν το έχεις καταλάβει και μάλλον δέν πρέπει να το δημοσιεύσεις , σου το λέω απλά ως μία προσωπική διευκρίνιση . Δέν δέχονται τις προφητείες για αναλαμπή της ορθοδοξίας , γιατί κάπου τους κολλάει , τους βολεύει στην όλη τους τοποθέτηση . Δηλαδή οτι δέν μπορεί να υπάρξει αναλαμπή ,ώστε να ελπίζουμε σέ μία συνέχεια της εκκλησίας , οτι κάπου εδώ τελειώνει η εκκλησία , καταλύεται από τον οικουμενισμό καί έπεται το τέλος ,οτι δέν μπορούμε να ελπίζουμε σέ ανατροπή του Κολυμπαρίου θεσμικά μέ μία ορθόδοξο σύνοδο , όπως πάντα γινόταν Συνεπώς ο σώζων εαυτόν σωθείτω , άτακτα , σέ σέκτες ,όπως ο καθένας μπορεί . Ομως βοούν οι προφητείες για αναλαμπή έστω μικρή της ορθοδοξίας , που όλα θα αποκατασταθούν , μέ την προυπόθεση οτι οι προφητείες δέν είναι για εφησυχασμό , αλλά για εμψύχωση , πίστη και ελπίδα .Αν δέν υπάρξει ανακοπή του κακού μέσα από μία παγκόσμια συμφορά , θα πρέπει μέ την κεκτημένη ταχύτητα που έχουν μέσα σέ 5 χρόνια να έρθει ο αντίχριστςος . Ομως πού είναι ; Δέν φαίνεται αυτό να το καλοπιστεύουν ούτε και οι ίδιοι . Αν το πίστευαν δέν θα παντρεύοντο , δέν θά έκτιζαν σπίτια κ.τ.λ. Μέ δυό λόγια τους βολεύει αυτό , για να δικαιολογήσουν όλη αυτή τους την αναρχο-αυτονομία , το μπάχαλο .

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Ο καθένας ας πιστεύει ότι νομίζει (για το μέλλον).
Ο Θεός αποφασίζει.
Ως διαπίστωση εμείς θεωρούμε ότι έχουμε πέσει τόσο χαμηλά ως κοινωνία, παγκοσμίως, που θα φάμε γερό "χαστούκι". Φυσικά αφού υπάρχουν οι προφητείες, ότι θα έρθει μεγάλη πείνα και παγκοσμίως θα χυθεί πάρα πολύ αίμα στη γειτονιά μας, γιατί να μην τις πιστέψουμε. Αλλά είπαμε, ο Θεός αποφασίζει και σε κάποιες περιπτώσεις αλλάζει και τα σχέδια του. Ο καθένας ας πιστέψει ότι θέλει. Εμείς προειδοποιήσαμε.

2) Δεν θεωρούμε ότι οι αποτειχισμένοι πατέρες δημιουργούν "σέκτα". Ανθρωπίνως κάνουν λάθη, απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, αλλά αυτό που κάνουν είναι να διασώζουν την ορθόδοξη πίστη και ομολογία, το εκλεκτό λήμμα(αν γράφουμε σωστά τη λέξη). Λάθη έγιναν και θα γίνονται.
Όσοι επιλέγουν τον δύσκολο δρόμο της αποτείχισης, είναι συνήθως ασυμβίβαστοι και ακραίοι ως χαρακτήρες (οι άλλοι δεν χαλάνε την "ησυχία" τους), οπότε είναι αναπόφευκτες οι παρεξηγήσεις, ειδικά όταν τίθενται στο τραπέζι μεγάλα και σοβαρά θέματα που μόνον μια Ορθόδοξη Σύνοδος έχει αρμοδιότητα να λύσει.
"Σέκτες" δημιουργούν οι δεσποτάδες, με τους κολαούζους, τις ίντριγκες, τα μαύρα χρήματα, τα "λαδώματα" στα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων κλπ

3) Εμείς κάναμε το χρέος μας, αναδείξαμε κάποια λάθη, με την ευχή να διορθωθούν.

Λωρίτου Ελένη είπε...

Πολύ καλά έκανες παιδαγωγέ , και σε ευχαριστούμε . Δεν μπορεί τά εκκλησιαστικά περιβάλλοντα να εκφυλίζονται σε τόπους ένταξης .

Η λέξη γράφεται λείμμα , από τό ρήμα λείπω . Το λήμμα είναι από το ρήμα λαμβάνω

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Παιδια,παρακολουθω τις συνομιλιες σας,δεν σας κρυβω πως εχει φοβηθει το ματι μου ,τον ανθρωπο.Τι σκαφιζεται,πως σκεπτεται,πως ενεργει....
Ο θιξας του ιθξαντος...
Μου αρεσε το πρωτο σχολιο.τα πραγματα ειναι σοβαρα.
Εχω κατηγορηθει,ουτε που με νοιαζει.
Εχω τα δικα μου ψυχοβλαβη,με αυτα ασχολουμαι.
Καιρος να πετας πετρες και καιρος να σου πετανε πετρες...
Εδω βρισκομαστε αιχμαλωτοι μιας παναιρεσεως,αυτης του Οικουμενισμου.
Ελενη,χαιρε εν Κυριω ,δεν εχω τιποτε με κανεναν,ξερω πως ολοι κανουν καποιον αγωνα..
Εχουμε φθασει νομιζω στην πιο μακροχρονια ασκηση οικονομιας ,οπου πλαι πλαι οικουμενισμος κ ορθοδοξια βαδιζαν εως ενα σημειο.
Και επειτα εισηγαγαν την παναιρεση του οικουμενισμου,ως ορθοδοξη θεωρηση,ως εκκλησιολογια της ορθοδοξου εκκλησιας.Καταλαβαμε τι εχει γινει;
Ποσο πολυ πονα την εκκλησια αυτο;Τα ειχε πει ο πατηρ Παισιος...αλλα ποιος τον ακουγε;
Και αν τον ακουγε τοτε,σημερα που τα πραγματα φθασαν στο απροχωρητο,γιατι δεν μιλουν οι παντες;;;...γιατι δεν παραδεχονται πως εγινε εισαγωγη αιρεσεως συνοδικα;;;
Εγω πλεον εχω κουραστει.
Η μελλουσα οργη Του Θεου.
Σκηταλη και θυμηθητε το!
Αυτο που ειπε ο γερ.Παισιος,,,,
Η μελλουσα οργη του Θεου,δεν γινεται με συναιτερισμο αμαρτωλων,διοτι διπλη οργη θα λαβωμεν...αλλα με μετανοια ,,,,,,,και τηρηση των εντολων Του Κυριου!

Μετα λυπης μου,ζουμε ενα δραμα ολοι οι πιστοι ανεξαιρετως,επειδη επιθυμουμε την αληθινη ενοτητα και ο καθενας αντιδραει πολλες φορες περα του φυσιολογικου,συμβαινει σε ολους απο ζηλο.

Συγνωμη που μιλαω στον ενικο,καπως ετσι νιωθω μετα απο 8 χρονια στα ιστιολογια.
Ο Θεος να μας δινει τη δυναμη!

mnk είπε...

Είναι γνωστή η θεραπεία, παλαιόθεν:
Λιγότερη αυτοπεποίθηση και αυτοδικαίωση.
Περισσότερη εσωτερική ειλικρίνεια, σεμνότητα, μετριοπάθεια και αυτοαμφισβήτηση.
Περισσότερη αλληλοπεριχώρηση.

Αργύρης μυλωνας είπε...

Καταφερε ο πονηρος και οι ανθρωποι του με τις "οικονομιες",η αμαρτια να μην ειναι το προς αποφυγην,αλλα κατι που ειναι αποδεκτο να γινεται αφου αποδεκτος ειναι ο αμαρτωλος για οσες φορες ζητησει τη συγχωρεση.Καταφεραν να κανουν δυσδιακριτο αυτο που πρεπει να αποφευγεται απο αυτο που πρεπει να επιδιωκεται.
Αφου η εκκλησια συγχωρει τον αμαρτωλο αεναως-εφοσον το ζητα-αρα "οικονομικως"ζουμε παραλληλα οι χριστιανοι με την αμαρτια,αρα συμβιβαστειτε με αυτην και δεν πειραζει που δεν τηρειται ο λογος Του και οι εντολες.
Αυτο ειναι το μυστικο"μοτο"των οικουμενιστων,ωστε,μετα εγκολπονομαστε και εχθρους του χριστου εκτος των αμαρτωλων,τους αιρετικους δηλαδη,αφου ρε αδερφε και αυτοι αμαρτια εχουν κανει!

Λωρίτου Ελένη είπε...

Κύριε Μυλωνά , κάνετε λάθος νά πιστεύετε οτι η   " οικονομία "   σημαίνει  συμβιβασμό μέ την αίρεση .  Οι πατέρες οι οποίοι μίλησαν για  οικονομία και "δυνητικότητα " του 15ου Κανόνος  είναι άκρως  ομολογιακοί , όπως  ο π. Θεόδωρος Ζήσης , ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος κ.τ.λ. Ουσιαστικά  "ακρίβεια " δεν υπάρχει  , απλά ο π. Θεόδωρος  τιμητικά  έδωσε αυτή την δικαιολόγηση στον π. Ευθύμιο κατα τό " αλλήλους τη τιμή προηγούμενοι "  . Ποιός  μπορεί νά πεί οτι είναι   " ακριβής "  στην ομολογία  και πώς ορίζεται  αυτή ;  Αυτό αντίκειται στούς  πνευματικούς  νόμους  , δηλαδή η  απαίτηση  της  " ακρίβειας " . Τά πάντα διέπονται από τό " όστις θέλει " . Τό " όστις θέλει "  είναι   η πνευματική   αρχοντιά  και όχι η παραίτηση  από τήν ομολογία .  Εκτός  και άν εφαρμόζουμε την μέθοδο του  καραγκιόζη  : πονάει κεφάλι , κόβει κεφάλι  και   μέ διάφορα  προσχήματα   εγκαταλίπουμε την εκκλησία   καί βγαίνουμε έξω από αυτήν . Άν μου επιτρέπετε  κ. Αργύρη  Μυλωνά  --είστε  γνωστός  στά  ιστολόγια --  εσείς  πού ανήκετε  και ποιά η εκκλησιολογική σας  κατάσταση ;   Έχουν κάποιοι την ψευδαίσθηση  οτι ακολουθούν τους Πατέρες .  Διάβασαν τούς Πατέρες  , κάτι είδαν περί μολυσμού  ,  κάτι περί της  πρακτικής  των Πατέρων  , αλλά  όταν  μέσα στό πνεύμα των Πατέρων  μπεί η νοθεία  των προσωπικών παθών και παρορμήσεων ,  τότε  δημιουργούνται παραμορφώσεις   σαν αυτές που βλέπουμε  στούς  αδελφούς  , οι οποίοι  βρίσκονται μέσα στην νοσηρότητα  και  κατέληξαν  νά διαπράττουν αξιόποινες  πράξεις  εις  βάρος  αγωνιστών  χειρότερες  από αυτές των οικουμενιστών.

Λωρίτου Ελένη είπε...





Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό  για νά καταλάβει κανείς  οτι  η συναναστροφή , η συνάφεια ,  οι ωφελιμιστικές   εξαρτήσεις  , οι κοινωνική  ένταξη  σε περιβάλλοντα  οικουμενιστών ,  οι εκκλησιαστικές    " ευλογίες "  από τους   οικουμενιστές  ασφαλώς και μολύνουν . Αυτό ς  όμως  ο διαχωρισμός  και η  " εχθρότης  " πρός τους  αιρετικούς  αυτομάτως  δημιουργείται  ακόμα  και  από λόγους  ψυχολογικούς  αποστροφής  , αντιπαθείας  , αποταγής κ.τ.λ. Ακόμα και νά μήν τό κάνει  κανείς μόνος  του  θα τό κάνουν οι αντικείμενοι .  Θα  τον " απομακρύνουν " αυτοί οι ίδιοι   δια της  βίας .  Αυτό τό λέει καθαρά και μόνον η ψυχολογία  , οτι  δεν αρέσκεται κανείς  , όταν  διαθέτει  μία  δογματική και εκκλησιολογική συνείδηση νά  δεχθεί τις  εκκλησιαστικές  ευλογίες από τά χέρια  των οικουμενιστών .  Αυτό τό βιώνει κανείς  ως  έναν μολυσμό  . Μέ  κανένα  τρόπο όμως  δεν μολύνει  αυτή καθεαυτή  η Θεία Κοινωνία  !  Θεός  φυλάξοι ! Τί είναι  η Θεία Κοινωνία  για νά  μολύνει  μαντζούνι ; 





Όσον αφορά λοιπόν τό θέμα της " απομάκρυνσης  " από τους  αιρετικούς  κανένας  αγουροξυπνημένος  δεν θα μάς την διδάξει .   Τόσο καιρό  γνωρίζοντας  πρόσωπα και πράγματα  καταδείξαμε  την   παράνοια   των    " καθαρών " , την  ανακολουθία  λόγων και έργων ,  τις  αντιφάσεις  των , τά  δύσκολα  για τους  άλλους  και   τραβάτε με και ας κλαίω    την " οικονομία  " για εμάς  , τόν διχασμό μέ  αδελφούς  του ιδίου χώρου  , την προβολή  του  ιδίου  μαρτυρίου  και τό " βόλεμα " για τους  άλλους .  Πρόκειται για μία παράνοια !    Επιπλέον παρατηρείται  ανάμεσα  στούς  " καθαρούς "  ενίοτε  νά μήν υπάρχει ούτε καν ο ομολογιακός  ζήλος . Μήπως  η  Θεία Κοινωνία είναι  κάποιο μαντζούνι  που δυσειδαιμονικά  μας  καθιστά  " καθαρούς " ;   Δείτε  την αυθάδεια  μέ την οποία  μιλάνε  κάποιοι  !  Διερωτάται κανείς από πού την αντλούν !  Από τούς  Πατέρες !  Μή χειρότερα ! Πρόκειται για διεστραμμένους τύπους  διαδικτυακούς  τυχοδιώκτες  που  δεν διστάζουν νά  εκτρέπονται σε παραβατική συμπεριφορά .

Λωρίτου Ελένη είπε...





Η  συσπείρωση  γύρω  από  τον  πνευματικό  γίνεται   αυτομάτως  και δεν   χρειάζεται  νά υποβοηθείται  από  δυσειδαιμονικές  θεωρίες  περί  μολυσμού των μυστηρίων .   Οι θεωρίες   αυτές  έλκουν τις  δυσειδαίμονες   ψυχές   , όμως  δεν αντανακλούν  καμμία   ποιότητα   πίστεως .  Οι ίδιοι  δυσκολεύονται  νά απαντήσουν πώς τά  μυστήρια  μολύνουν ενώ είναι έγκυρα  . 



Οι  αδελφοί του  παλαιού  έχουν λόγους   νά  έχουν  μία  προαιώνια  έχθρα   πρός τον  π. Επιφάνιο  Θεοδωρόπουλο . Είναι γιατί  στάθηκε  εμπόδιο  στίς  σχισματικές  των τάσεις  . Είναι παροιμιώδεις  οι διάλογοι του π. Επιφανίου μέ τόν  λόγιο μοναχό  του παλαιού  Θεοδώρητον Μαύρο  και  μέ άλλους  προβληματιζόμενους  περί των ιδίων θεμάτων . Έχουν κάθε λόγο οι αδελφοί του παλαιού νά τον θεωρούν εχθρό τους .  Ο   π. Επιφάνιος  όμως  στάθηκε  ανάχωμα  όσον  κανείς  άλλος  στά  " δύο άκρα "

Λωρίτου Ελένη είπε...

Παιδαγωγέ , βρίσκομαι εκτός βάσεως και δυσκολεύομαι νά στείλω ακόμα μία παράγραφο , ώστε νά κλείσω τόν σχολιασμό μου . Δεν το παίρνει . Θα προσπαθήσω .

Λωρίτου Ελένη είπε...



Δεν απορρίπτουμε  τις   δημιουργικές  αντεγκλήσεις  .  Είναι ωφέλιμο νά υπάρχουν οι  αποδοκιμασίες    συμπεριφορών  εκκλησιαστικών  ακόμα  και λαικών προσώπων  , οι οποίες  αποδοκιμασίες  "φυλούν τά έρμα "  και βοηθούν  νά σφυρηλατούνται  κριτήρια  διάκρισης   του  ορθοδόξου  απο το αιρετικό  κατά  την έννοια  του  " ψυχοφελούς  πολέμου " . Δεν προσπαθούμε  όμως  μέ κάθε  τρόπο  ακόμα  και μέ την παράβαση  του  κοινού  ποινικού κώδικα   να  βγάλουμε  τά  μάτια  των αγωνιστών .

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Κυρία Λωρίτου

1) προφανώς συγχέετε όρους.

Το "όστις θέλει" του Κυρίου μας δεν αφορά τους Ιερού Κανόνες.
Δεν είναι πχ "προαιρετική" η εξομολόγηση, η νηστεία, το να μην έχεις πιει ή φάει τίποτε το πρωί πριν την Θεία Κοινωνία.
Είναι υποχρεωτικοί κανόνες.

Μην το χρησιμοποιείτε λοιπόν ως επιχείρημα για να "περάσετε" το προαιρετικό του 15ου Κανόνος.

2) Γράφετε: "Οι ίδιοι δυσκολεύονται νά απαντήσουν πώς τά μυστήρια μολύνουν ενώ είναι έγκυρα . "

Κάνετε λάθος.
Εξ αρχής τονίστηκε αυτό και στην ημερίδα του Ωραιοκάστρου (από την 1η στιγμή δηλαδή).

Κάντε τον κόπο και ακούστε την ομιλία του ιερομονάχου Ευγενίου, (3 βίντεο) πριν τοποθετηθείτε ξανά για το θέμα. Θα δείτε την διαφορά μεταξύ μολυσμού και άκυρου μυστηρίου. Και θα δείτε τι έκαναν οι Άγιοι Πατέρες στις Οικουμενισκές Συνόδους.
Δείτε:
https://opaidagogos.blogspot.com/2018/07/blog-post_7.html

3) Σχόλιο στο
"Μέ κανένα τρόπο όμως δεν μολύνει αυτή καθεαυτή η Θεία Κοινωνία ! Θεός φυλάξοι ! Τί είναι η Θεία Κοινωνία για νά μολύνει μαντζούνι ; "

Φυσικά και ΜΟΛΥΝΕΙ.
Όταν πάμε να μεταλάβουμε χωρίς να είμαστε προετοιμασμένοι, γίνεται εις κρίμα και κατάκριμα.
Ομοίως όταν έχουμε μνημονεύσει και ΤΑΥΤΙΣΕΙ την πίστη μας με επίσκοπο που ΔΕΝ ορθοτόμησε τον λόγο της αληθείας.

4) Παρακαλούμε ΜΗΝ γράφετε σωρηδόν σχόλια.
Μαζέψτε τις σκέψεις σας , συνοψίστε τες σε ένα σχόλιο και δημοσιεύστε το. Αν γεμίσουμε την ανάρτηση με σχόλια τελικά δεν θα μπει στον κόπο να τα διαβάσει κανείς. Προσέξτε επίσης τους χαρακτηρισμούς σας σε πρόσωπα. Φέρουν ευθύνη και οι διαχειριστές του ιστολογίου για τα σχόλια που αναρτώνται.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Ου χωρει ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΙΝ στα της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΟΓΜΑΤΑ (ΑΓ.ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ)..Τους ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΩΣ ομολογειν , αλλα τοις ΕΤΕΡΟΦΡΟΣΙΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ, τους τοιουτους ου μονον κοινωνωντες , αλλα μητε αδελφους αποκαλειν ( Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Λωρίτου Ελένη είπε...

Ωραία " υποχρεωτικότης " μέ τόσον υποκειμενικά κριτήρια , την προσωπική αφύπνιση ! Αφήνουμε τον π. Ευθύμιο που ήταν πάντα αφυπνισμένος απο την κοιλιά της μάνας του . Ομως απο την στιγμή της αφύπνισης του π. Σάββα τά μυστήρια μολύνθηκαν !

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιό μου .

Λωρίτου Ελένη είπε...

"Ορθοδοξία " , ανταποδίδω τον εν Κυρίω χαιρετισμό ! Δεν έχουμε νά χωρίσουμε κάτι . Η πίστη είναι κοινή . Προσωπικώς δεν καταλαβαίνω ποιός είναι ο λόγος που κάποιοι ξιφουλκούν .

Αργύρης μυλωνας είπε...

Κυρια λωριτου:δεν ισχυριζομαι οτι οικονομια σημαινει συμβιβασμος με την αιρεση,αλλα ειναι αιρεση(αντιθετη γνωμη απο το λογο του θεου),εαν παγιωθει και νομιμοποιηθει.
Οικονομια ειναι τροπος(εργασιας),αναγκαιος συμβιβασμος και ανοχη του λαθους,ωστε να υπαρξει ελξη του αμαρτωλου απο την αμαρτια,
Οικονομια,περπατησια διπλα με το λαθος,την παρανομια,που επιτρεπεται-δικαιολογειται για λιγο,και οταν απο αδυναμια,απο αγνοια,η αλλο αντικειμενικο λογο(βυθισμα στην αμαρτια) δεν μπορει να τηρηθει ο λογος Του και ο νομος Του,που ισχυει αεναως και που πρεπει οπωσδηποτε να τηρηθει-"προς τα εκει πρεπει να παμε".Η οικονομια για εμενα παρομοιαζει με τη σχεση αμαρτιας-αμαρτωλου,η οικονομια ειναι μια αμαρτια την οποια βεβαια ο θεος δε θελει αλλα την ανεχεται,λογο του οτι ανεχεται τον αμαρτωλο,και αυτο ωσπου-και για-να τον τραβηξη,να τον επιστρεψει απο την"οικονομια"του στην αμαρτια.
Ανεχεται δε πιστευω την οικονομια,για τον αμαρτωλο εν μετανοια,αυτον που εχει επιγνωση της οντως αμαρτιας του και μη τηρησης του λογου και εντολων Του,αυτου που ομως προσπαθησει να τους τηρησει,να τους ξε-οικονομησει,εστω και αν αποτυγχανει συνεχως.
Κανεις μας δε τηρει τον Λογο Του ακριβως,ομως το παλευουμε συνεχως(εδω θελουμε οικονομια),ομως μετανοησαμε και πιστευουμε οτι αυτος(ο Λογος)ειναι η αληθεια,η οδος,και η ζωη,και ετσι ο κυριος μας "οικονομει"εναντι της δικαιοσυνης Του και λογο των παρανομιων μας,ακριβως για αυτο,γιατι πιστευουμε,και αρα θα προσπαθουμε να τηρουμε-πραξουμε αυτα που Αυτος θελει,εστω και "οικονομημενα","ασυμπληρωτα".
Υπαρχει δηλαδη η οικονομια οχι ως νομος αλλα ως ανοχη και κινηση προς σωτηρια των αμαρτωλων η οποια χρησιμοποιει-ανεχεται τα ιδια μεσα,τα αμαρτωλα δηλαδη,οχι ως κανονας ή επιλογη αλλα ως αναγκαιο κακο,ως ανοχη,ειναι δε μια οδος αποφυγης,που ομως δεν καταδικαζει οποιον περπαταει επανω της,οταν αυτος το κανει απο αγνοια,ή και οταν ξερει οτι βαδιζει λαθος δρομο,ομως προσπαθει να φυγει απο πανω του,ωστε να βγει στον δρομο τον "ακριβη" της σωτηριας,στο δρομο που οδηγει ακριβως στη σωτηρια.
Σημερα βεβαια βολευει σε οικουμενιστες-αιρετικους να ειναι η οικονομια ο νομος,γιατι φυσικα,πρακτικα,καταργει ως υποχρεωση για τον ανθρωπο την τηρηση του θεληματος Του.Και εχει μεσα της και ολες τις οικονομιες του "κοσμου τουτου",που σε αυτες αρεσκονται αυτοι,και θελουν να αρεσκονται και οι αλλοι μαζι με αυτους.
Εκκλησιαστικα κυρια λωριτου δεν παω καλα,μιλω πολυ καμια φορα και με κοιτουν στραβα,με σιχαινονται,δε με ακουν,θελουν να φυγω,κατι τετοια
Εγω βεβαια μενω γιατι δε ξερω αν πρεπει να μεινω να φυγω,ή αν αυτοι ειναι αλλου ηδη και εγω εκει που πρεπει,επομενως καλως ειμαι εκει που ειμαι,καταλαβατε;Αρα μενω σε μια εκκλησια και εγω οικονομημενη,και μαλιστα πολυ θα ελεγα με αρκετα εσοδα,μενω οικονομων
Α!Ολα ειναι δυνητικα δε θυμαστε οτι ο θεος μας εκανε ελευθερους;διαλεγουμε ετσι να τηρησουμε αυτα που Αυτος θελει,τα οποια ολα αυτα ειναι οι κανονες,κανονες δε,δεν ειναι,οταν δε θελουμε να τα τηρησουμε οπως εχουμε καθε δικαιωμα.Ο χριστος ετεθει ως λιθος προσκομματος αλλωστε οχι ως υποχρεωτικος κανονας,αλλα μονο και μονο με την υπαρξη Του.
Τελος,το να καταδυκνειεις ενα καρδιναλιο ως εκκλησιαστικο δεν αποτελει καμια οικονομικη κινηση,αυτο απαγορευεται,εδω ημαστε στους αποστολικους κανονες,που ολοι αποκρυπτουν κρυβωμενοι πισω απο τον 15 κανονα,αφου βρηκαν αυτο που εψαχναν χριζωντας τον δυνητικο(κανονας δυνητικος-ανεκδοτο).
Αραγε γιατι δεν τηρουν τους αποστολικους για τους οποιους μαλιστα δεν υπαρχει η βασανος της δυνητικοτητας ή μη;

Λωρίτου Ελένη είπε...

Συγνώμη , η λέξη είναι : δεισιδαίμων απο τό δέος και δαίμων , δηλαδή αυτός που φοβάται τον θεό

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.