Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Σαν σήμερα, 5 Ιουλίου 1944 μαρτύρησε ο π.Κωνσταντίνος Ζάχος.



« ...του έκοψαν τη μύτη με μαχαίρι,
του έσπασαν τα πόδια,
του έβγαλαν τα γένια και του τα έδιναν να τα φάει, 
του έριχναν αλάτι στις πληγές που έκαναν με τα μαχαίρια τους,
κάθε μέρα,
από τις 26 Ιουνίου 1944
μέχρι τις 5 Ιουλίου 1944» που ξεψύχησε.


Μέχρι σήμερα ποτέ δεν ζήτησε ΣΥΓΝΩΜΗ το ΚΚΕ για τα εγκλήματά του.


Ο π. Κωνσταντίνος Ζάχος του Δημητρίου γεννήθηκε στην Εξοχή της Αλέας (Αργολίδος) το 1886. Όντας απόφοιτος του Σχολαρχείου, διορίστηκε γραμματοδιδάσκαλος. Κατόπιν, φοίτησε στο Υποδιδασκαλείο Ζακύνθου, το οποίο τελείωσε και πήρε θέση υποδιδασκάλου.

Το 1916, χειροτονήθηκε Ιερέας των χωριών Άγιος Νικόλαος και Πλατάνια Αλέας, όπου, παρ΄ όλο το δύσβατο του εδάφους, κατόρθωσε να αναπτύξει αξιόλογη χριστιανική και εθνική δράση. 
Γι' αυτό απέκτησε κύρος και στα δύο αυτά χωριά. 

Στις 26 Ιουνίου 1944, οι συμμορίτες, συνέλαβαν χωρίς συγκεκριμένη αιτία, τον π. Κωνσταντίνο[1], αφού είχαν πρώτα συλάβει τους δύο γιούς του, Γιώργο και Αλέξανδρο[2]

Στην συνέχεια ξεκίνησαν να τον οδηγήσουν στον τόπο κράτησής του. 
Λόγω της παθήσεως του ποδιού του και των γηρατειών του, εκείνος χρησιμοποίησε ένα γαϊδουράκι για ν' ανακουφίζεται κάπως[3], αλλά σύντομα, οι συμμορίτες τον κατέβασαν από εκεί[4] και τον υποχρέωσαν να περπατήσει[5]
Μα, εκείνος έπεφτε από την κούραση και την ανημποριά[6] και τότε τον χτυπούσαν[7]

Κάποια στιγμή, κάποιος συμμορίτης του έκοψε την μύτη με μαχαίρι[8]
Λίγο αργότερα, στον δρόμο καθώς προχωρούσαν, συνάντησαν τους δύο γιούς του π. Κωνσταντίνου να κατευθύνονται στο ίδιο μέρος ερχόμενοι από διαφορετικό δρόμο. 
Οι συμμορίτες τους έκλεισαν και τους τρεις σε μια μάντρα στο χωριό Λάικα[9]

Την άλλη ημέρα, τους έκλεισαν στην Μονή[10], όπου έσπασαν τα πόδια του π. Κωνσταντίνου[11], του έβγαλαν τα γένια[12] και του τα έδιναν να τα φάει[13]
Έβαζαν, ακόμη, τους γιούς να δείρουν τον πατέρα[14] και ύστερα, τους χτυπούσαν αμείλικτα[15] και έριχναν αλάτι στις πληγές που τους έκαμαν με τὰ μαχαίρια τους[16]
Αυτό γινόταν κάθε ημέρα[17], ώσπου απεβίωσαν και οι τρεις στις 5 Ιουλίου 1944[18].

Σχόλιο:
Την ευχή σου να έχουμε π.Κωνσταντίνε
Ας τα βλέπουν αυτά οι σημερινοί ρασοφόροι, 
που υπάκουσαν στις εντολές της Διαρκούς «Ιεράς» Συνόδου και έκλεισαν τις εκκλησιές μας 
και δεν μας άφηναν να εκκλησιαστούμε, ούτε Χριστούγεννα, ούτε Θεοφάνια, ούτε Πάσχα 
και επέβαλαν μάσκες μέσα στο ναό και απαγόρευση προσκύνησης των εικόνων και χαρτοπετσέτες και αντισηπτικά και ένα σωρό ακόμη βλάσφημα μέτρα
και σφύριζαν αδιάφορα την ώρα της προδοσίας, 
μην κακοκαρδιστεί ο δεσπότης και τους στείλει σε άλλη ενορία κ χάσουν την βόλεψη και τα τυχερά (=χρήματα που συνεχίζουν να παίρνουν παράνομα οι ιερείς από πιστούς από τρισάγια, ευχέλαια, γάμους, βαπτίσεις, ενώ μισθοδοτούνται κανονικά).

ΥΓ. Προφανώς ΔΕΝ είναι όλοι οι σημερινοί ιερείς έτσι. Σίγουρα υπάρχουν ακόμη ιερείς με ευλάβεια και φόβο Θεού που θυσιάζονται για το ποίμνιο που τους εμπιστεύθηκε ο Χριστός.

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

4 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Μέχρι πρότινος, νομίζαμε ὅτι μόνον τό ΚΚΕ μισεῖ θανασίμως Χριστόν καί Ἑλλάδα. Στίς μέρες μας, ὅμως, ἔχουμε καταλάβει ὅτι ἐξ ἴσου μισόχριστοι καί μισέλληνες εἶναι ὅλοι οἱ Νεοταξῖται τοῦ «δημοκρατικοῦ τόξου», ἤτοι «ΝΔ», «ΣΥΡΙΖΑ», «ΠΑΣΟΚ» «ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ», «ΜΕΡΑ25» κ.ἄ. Ὅποιος τούς ψηφίζει ἐν γνώσει τῶν ἀνωτέρω κτυπᾶ μαχαιριές σέ Χριστόν καί Ἑλλάδα.

Mihai είπε...

http://borbazaveru.info/content/view/18995/1/

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Το προηγούμενο σχόλιο, αν και δεν έχει σχέση με την ανάρτηση, είναι η αποκάλυψη για ένα ακόμη σκάνδαλο (από τα ελάχιστα που φτάνουν στην επικαιρότητα, και μόνον από εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης, πχ αμιγώς ορθόδοξα ιστολόγια που δεν χρηματοδοτούνται, άρα και δεν ελέγχονται και από την ιεραρχία):

Διαβάζουμε για τον
« Μητροπολίτη Ιλαρίωνα είναι κάποτε το δεξί χέρι του πατριάρχη και δεύτερο πρόσωπο στη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία.
Από το 2009, είναι πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας (στην πραγματικότητα, του Υπουργείου Εξωτερικών της εκκλησίας) και αναφέρεται συχνά στα ΜΜΕ ως πιθανός διάδοχος του Κύριλλου. Ωστόσο, τον Ιούνιο του 2022, χωρίς εξηγήσεις, στάλθηκε στην Ουγγαρία, όπου διορίστηκε στον θρόνο του Μητροπολίτη Βουδαπέστης και Ουγγαρίας, επικεφαλής μιας από τις μικρότερες επισκοπές της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.»

αλλά και για έναν όμορφο 18χρονο νεαρό με το οποίο ο παραπάνω μητροπολίτης «περνούσε τα βράδια του» και τον χειριζόταν.
Άφθονα ηχητικά ευτυχώς δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες.

Καμαρώστε τι άλλο, όμορφες φωτογραφίες χωρίς ράσα φυσικά και χλιδάτη ζωή σε κρυφές ιδιόκτητες βίλες.

Γι αυτό κ αποφεύγουν να έχουν μακριές γεννιάδες. Η μεταμφίεση γίνεται εύκολη και περνάνε απαρατήρητοι.

Αυτοί ξεπουλάνε την εκκλησίας μας.
Κι αν νομίζετε ότι αυτά γίνονται μόνον στην Ρωσία ή στην Ουγγαρία, θυμίζουμε ένα αντίστοιχο ζευγάρι, που όμως για κακή τους τύχη αναγνωρίστηκε ο φρεσκοξυρισμένος μητροπολίτης σε θέρετρο στην Ελλάδα, όπως αποκαλύψαμε εδώ:
https://opaidagogos.blogspot.com/2016/08/blog-post_1.html


Επιδιώκουν σε θέσεις κλειδιά στις εκκλησιαστικές ιεραρχίες να τοποθετούνται πρόσωπα ευάλωτα στα πάθη τους. Με τα σκάνδαλα τους, τους ελέγχουν, οπότε ελέγχουν και τις αποφάσεις τους.

Και μετά αναρωτιόμαστε που είναι η εκκλησία (=Ιεραρχία) και γιατί δεν μιλάει.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὑπενθυμίζω ὅτι ὅταν πρό ὀλίγων ἐτῶν ὁ ἐν λόγῳ «μητροπολίτης» ἐπεσκέφθη τήν Ἑλλάδα, κατηγόρησε τούς διωκομένους Ἐσφιγμενίτας διά τήν σθεναράν καί ἔμπρακτον στάσιν των ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ὡς γνωστόν, ἡ πτῶσις εἰς τήν Ὀρθόδοξον πίστιν ἀκολουθεῖται ἀπό τήν πτῶσιν εἰς τήν ἠθικήν!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.