Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ και ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ για τις εκτρώσεις, (ψευδο)ποιμένες.

απόσπασμα από άρθρο με τίτλο: «Ο πόνος του εμβρύου μέσα στη μήτρα της μητέρας του», της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» (ο σύνδεσμος εδώ)

 

«Ξαφνικά κάποιος παρατήρησε ότι τη στιγμή της έγχυσης του φυσιολογικού ορού υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στη μήτρα. Δεν ήταν μετακινούμενα υγρά ρεύματα. Είναι προφανώς το έμβρυο που πνίγεται καταπίνοντας το συμπυκνωμένο διάλυμα αλατιού και κλωτσά βίαια ...»

«Το αλατούχο διάλυμα που χρησιμοποιείται σε αυτόν τον τύπο έκτρωσης προκαλεί έντονο πόνο όταν χυθεί κάτω από το δέρμα ενός ανθρώπου. Αυτό το διάλυμα εγχέεται στον σάκο του εμβρύου, καίγοντας το από έξω και δηλητηριάζοντας το από μέσα.» 

«Κατά τη διάρκεια αυτού του αργού θανάτου, που διαρκεί περίπου δύο ώρες, το παιδί χτυπιέται μέσα στη μήτρα
Παρά το γεγονός ότι η καρδιά του δεν προσβάλλεται άμεσα από το διάλυμα, ο καρδιακός του ρυθμός υπερδιπλασιάζεται ως αποτέλεσμα του στρες της έγχυσης.»




και λίγο παρακάτω διαβάζουμε:

«Ο γυναικολόγος Dr. Anthony Levatino, το επιβεβαιώνει περιγράφοντας τις αμβλώσεις διαστολής και απόξεσης 1ου τριμήνου και τις εκτρώσεις διαστολής και εκκένωσης 2ου τριμήνου—δύο συνηθισμένες διαδικασίες άμβλωσης που κομματιάζουν τα μωρά από άκρο σε άκρο, συνθλίβοντας τελικά το κρανίο του έτσι ώστε να χωράει από τον τράχηλο. 
Σύμφωνα με τον Levatino: «Ξέρεις ότι έκανες [την άμβλωση] σωστά, αν συνθλίψεις το όργανο και διαφύγει λευκό υλικό από τον τράχηλο. Αυτός ήταν ο εγκέφαλος του μωρού».»

 

«Η γυναικολόγος Dr. Noreen Johnson περιγράφει τα μωρά που στερούνται τη θρέψη μέσα στη μήτρα από τα χάπια της έκτρωσης και αυτά που δηλητηριάζονται με μια ένεση διγοξίνης που τρυπάει το κεφάλι ή το στήθος του μωρού. (...)»


Σχόλιο:
Γεμίσαμε κηρύγματα από τον άμβωνα, που καλοπιάνουν τους πιστούς (για να γεμίζουν τα παγκάρια). 
«Αγάπη» και «αγάπη» ...  ποδοπατώντας όμως την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Πότε ακούσατε τελευταία φορά κήρυγμα δεσπότη ή ιερέα για τις εκτρώσεις;

Ποιμένες, η ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ είναι ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στον φόνο αθώων παιδιών.



ΥΓ. Κουραστήκαμε να διαβάζουμε δημοσιεύσεις στο facebook και στα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης για πεινασμένα, άρρωστα ή παρατημένα σκυλάκια και γατάκια. Τα συμπονάμε κι αυτά, αλλά υπάρχει μια ιεραρχία στη συμπόνοια, στη βία και στο έγκλημα.


Αν λοιπόν θέλετε να διαδώσετε την αλήθεια, ΔΕΙΞΤΕ τις φωτογραφίες από μια έκτρωση στους διαδικτυακούς φίλους σας. Γιατί ΑΥΤΗ είναι η αλήθεια. 
Γιατί το αθώο ανυπεράσπιστο μωρό μέσα στην κοιλιά της μητέρας του δεν έχει φωνή, αλλά οφείλεις ΕΣΥ να γίνεις η κραυγή του.


Επιλογή αποσπασμάτων, σχόλια και φωτογραφίες:
Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

3 σχόλια:

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Η ντροπή έχει χαθεί τελείως ...

Ο Μητροπολίτης Κισάμου προσκαλεί τραγουδίστρια να τραγουδήσει στο ποίμνιό του,
η οποία έχει τοποθετηθεί δημόσια υπέρ της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους ...
https://katanixi.gr/o-mitropolitis-kisamoy-kai-to-atopima-olkis/

Δανάη Πολυχρονίου είπε...

Ο ΓΆΜΟΣ ΜΕΤΑΞΎ ΠΡΟΣΏΠΩΝ ΤΟΥ ΙΔΊΟΥ ΦΎΛΟΥ - ΑΠΌΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΊΟΥ ΑΝΘΡΩΠΊΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΎΡΓΟ - ΓΑΛΛΊΑ*

Ομόφωνα, το Παγκόσμιο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων διαπίστωσε, κατά λέξη, ότι δεν υπάρχει δικαίωμα στο γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου". Οι 47 δικαστές από τις 47 χώρες του Συμβουλίου της Ευρώπης, που είναι μέλη της Ολομέλειας του Δικαστηρίου του Στρασβούργου (το σημαντικότερο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον κόσμο), δημοσίευσαν μια δήλωση μεγάλης σημασίας, η οποία παραδόξως αποσιωπήθηκε από την πρόοδο της πληροφόρησης και το πεδίο επιρροής της. Στην πραγματικότητα, και οι 47 δικαστές ενέκριναν ομόφωνα την απόφαση ότι "δεν υπάρχει δικαίωμα στο γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Η πρόταση βασίστηκε σε μια πληθώρα φιλοσοφικών και ανθρωπολογικών εκτιμήσεων που βασίζονται στη φυσική τάξη, στην κοινή λογική, σε επιστημονικές εκθέσεις και, φυσικά, στο θετικό δίκαιο. Στην τελευταία περίπτωση, ειδικότερα, η απόφαση βασίστηκε στο άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Αυτό ισοδυναμεί επίσης με τα ψηφίσματα των συνθηκών που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδίως τα άρθρα 17 του νόμου P San José και 23 του Διεθνούς Συμφώνου για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα. Σε αυτά τα ιστορικά ψηφίσματα, το Δικαστήριο αποφάσισε ότι η έννοια της οικογένειας περιλαμβάνει όχι μόνο "την παραδοσιακή έννοια του γάμου, δηλαδή την ένωση ενός άνδρα και μιας γυναίκας", αλλά και ότι δεν θα πρέπει να επιβάλλεται στις κυβερνήσεις "η υποχρέωση να ανοίξουν το γάμο σε άτομα του ίδιου φύλου".
Όσον αφορά την αρχή της απαγόρευσης των διακρίσεων, το Δικαστήριο πρόσθεσε επίσης ότι δεν υπάρχει διάκριση, αφού "τα κράτη είναι ελεύθερα να επιφυλάξουν το γάμο μόνο στα ετερόφυλα ζευγάρια".

🛑 Είναι σημαντικό και απολύτως απαραίτητο να διαδοθούν αυτού του είδους οι ειδήσεις, διότι οι κυβερνήσεις και οι υποστηρικτές των ομοφυλοφιλικών λόμπι δεν θέλουν να το γνωρίζει ο κόσμος. Βοηθήστε να διαδοθεί αυτή η απόφαση! Προφανώς, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν ενδιαφέρονται για τη δημοσιοποίηση αυτής της πληροφορίας:


http://www.medias-presse.info/la-cour-europeenne-des-droits-de-lhomme-confirme-a-lunanimite-labsence-de-droit-au-mariage-homosexual/56049/

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όπως βλέπετε το άρθρο είναι του 2016. Πέρα από το ότι δεν προέρχεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να μπορεί να επιβεβαιωθεί.
Πιθανότατα πρόκειται για αρκετά παλαιότερη απόφαση.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.