Ἐνσωματώθηκε στην πορεία διαμαρτυρίας, που ξεκίνησε ἀπό τα Προπύλαια,στις 1.6.2025, ενάντια στην αποχριστιανοποίηση, την βλασφημία των Θείων στην Εθνική Πινακοθήκη και τον προσωπικό αριθμό.
Ὁμαδα Μακεδόνων με ταμπλώ, έστειλε μήνυμα συμπαραστάσεως στον διωχθέντα για τα ορθόδοξα φρονηματά του ἄξιον Μητροπολίτη Πάφου Τυχικό
Βίντεο:
Ἡ ὁμιλία ἔγινε στην Φλώρινα στις 13.2.1981
το τελευταίο μήνυμα από τη συγκέντρωση για τον Προσωπικό Αριθμό στα Προπύλαια (1-6-2025)«Καντιώτη ΖΕΙΣ, ΕΣΥ μας οδηγείς!ΕΞΩ οι Μασόνοι, απ΄τη Βουλή!»
Ἡ ὁμιλία ἔγινε στην Φλώρινα στις 13.2.1981
«...Θα δωσετε λόγο ἐσεῖς, ὄχι μόνο να πιστεύετε, ἀλλα να ἀγωνίζεστε.Βλέπεις μιὰ μειοψηφία ἀνεδέστατη, φρασίτατη, μαρξισταί ἀπαίσιοι, νά παρουσιάζεται ὅτι πλεονεκτεῖ σε μιά πόλη και απειλεῖ....Τήν εὐθυνη δεν την ἔχουν οἱ κακοί, ἀλλα οἱ καλοί, ἐντός εἰσαγωγικῶν, πού δεν ἀγωνίζονται.....Σε καιρό παρακμῆς, αὐτά τὰ ἀνθρωπάκια, που δεν προσέφεραν τίποτε στην κοινωνία, ρασοφόρα και μη, αὐτά ἐπικρατοῦν.Και οἱ ἄλλοι, πᾶνε στην γωνιά τους, πίνουν το κώνειο τους και καταδικάζονται σε ἐξαφάνιση, γιατί δὲν ὑπάρχουν ἀγωνισταί για να τους ὑπερασπιστοῦν....
Νά εἴμεθα γενναῖοι ὑπερασπισταί, μαχηταί, ἀγωνισταί, για νὰ κρατηθῆ ἡ πατρίδα μας Ἑλληνική & Ὀρθοδοξη, ἀλλιῶς θα ἐπικρατήση ἡ μειοψηφία τῶν ἀθέων και θα φοβόμεθα να λεγόμαστε Ἑλληνες και χριστιανοί»
Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.