Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ΕΚΤΑΚΤΟ : Οι πιστοί αντιδρούν στις αποφάσεις της "Πανορθόδοξης" (=ληστρικής) : Συλλήψεις πιστών στον Βόλο. Επιστολή Αποτείχισης Ιωάννη Ρίζου.

Μόλις χθες παραθέσαμε 4 αγωνιστικές ανοιχτές επιστολές πιστών, με τίτλο "Ήρθε η ώρα των πιστών" (δείτε τες εδώ).


Σήμερα προβάλουμε τα επεισόδια που έγιναν έξω από ναό στο Βόλο, κατά την άφιξη του τοπικού μητροπολίτη Ιγνατίου, για όσα απαράδεκτα είπε και αποφασίστηκαν στην "Πανορθόδοξη" (=ληστρική) Σύνοδο. 

Η αστυνομία των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνέλαβε όσους διαμαρτυρήθηκαν και τους προσήγαγαν στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων! (αυτή είναι η χούντα στο Ελλαδιστάν. Οι "υπήκοοι" δεν επιτρέπεται ούτε να διαμαρτύρονται):
Ιστολόγιο Ο Παιδαγωγός



Διαμαρτυρίες κατά Ιγνάτιου και συλλήψεις από την αστυνομία!


ΕΝΤΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

ΚΑΤΑ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ


«Ντροπή σας, προδώσατε την Πίστη»!
Ακολούθησαν συλλήψεις των πιστών από την αστυνομία


Έντονες διαμαρτυρίες δέχτηκε ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος εκτός και εντός του Ιερού Ναού των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου από πιστούς του Βόλου, για όσα κακόδοξα υπέγραψε στην «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου Κρήτης. 
Οι Ορθόδοξοι πιστοί με φωνές, «προδώσατε την Πίστη», «ντροπή σας», «είστε προδότες» υποδέχτηκαν τον κ. Ιγνάτιο, ο οποίος με το γνωστό «γλυκούλικο» ύφος του, τους ευλόγησε και κατέφυγε στον Ναό, μη τολμώντας (κατά την πάγια τακτική του) να συνομιλήσει μαζί τους και να αντικρούσει τις κατηγορίες.



Μετά από λίγη ώρα όμως κατέφθασαν αστυνομικοί και συνέλαβαν 15 περίπου από τους διαμαρτυρόμενους πιστούς. 

Μία πιστή από τους προσαχθέντες στο τμήμα γράφει πως ο «γλυκούλης» (όπως τον αποκαλεί) μητροπολίτη Δημητριάδος 
«κάλεσε τά άλλα γλυκά παιδιά που κρατάνε εκείνα τά γλυκά ραβδιά που ονομάζονται γκλόπς καί περάσαμε λίγες ώρες μαζί στό τμήμα, πράγμα σπάνιο όπως μας είπαν νά γεμίζει τό τμήμα τους μέ θεουσάτο καί κοτσαρία. 

Εκεί είχαμε την ευκαιρία νά ανταλλάξουμε μαζί τους ονόματα, εκείνοι για νά μας έχουν στά υπ΄ όψιν καί εμείς για νά προσευχόμαστε νά τους έχει καλά η Παναγία στη δύσκολη, επικίνδυνη καί πολλές φορές τόσο άχαρη δουλεια που κάνουν, πολλές φορές να περιφρουρούν τά άνομα συμφέροντα ποταπών αξιωματούχων γυμνών της αιδούς...

Τόσο γλυκούλης πατερούλης...! 
Αντιδράσεις μεγάλης ανασφάλειας νά ζει καί να κινείται μέ την προστασία της ασφάλειας!

Βρέ σείς η εκκλησία δέν είναι για νά τρυπώνετε σάν αρουραίοι καί νά κλείνετε τις πόρτες, αλλά νά μπαίνετε λεβέντικα μέ το κεφάλι όρθιο. 
Μήν τους φοβάστε βρεεεεεεέ....! Αρουραίοι είναι! 
Βγείτε στους δρόμους καί κράξτε τους νά μαζευτούνε μέσα στις τρύπες του! 
Λωρίτου Ελένη» 


Τὸ Σχόλιο από την ανάρτηση «Πάλι χτύπησε ο “γλυκούλης”.  Δημητριάδος: “Να στηρίξουμε το Ισλάμ”». Όλο το σχόλιό της μπορείτε να το δείτε εδώ).

Πτολεμαϊδα 30 Ιουνίου 2016



Προς τον: Μητροπολίτη Ι.Μητροπόλεως Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας

Κοιν: Αρχιμ.Μάξιμο Καραβά, καθηγούμενο Ι.Μ.Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου
Αρχιμ. Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο ,Ι.Μ.Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ


Κύριε Θεόκλητε

Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, διατηρείτε εκκλη-σιαστική κοινωνία και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ.Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο ασπόνδυλο, βλάσφημο της Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων. Ένα περί-τεχνο αιρετικό κράμα, που - «γυμνή τη κεφαλή»- ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.

Εδώ και δεκαετίες εσείς και η Ιεραρχία , τιμάτε τον κ.Βαρθολομαίο και τον προβάλλετε ως πρότυπο και «ευλογία» για τους πιστούς. Είναι πλέον βέβαιο ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και Παύλος και ο Βέκκος και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε, αφού ο κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένη ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και λιτανεύοντας τα στις ψυχές των Ορθοδόξων.


Οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο Κλήρος, πάσχοντες από άνοια Πίστεως, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου Χριστού, χάριν των φίλων -λύκων που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του. 


Δεν πήγατε στη Σύνοδο της Κρήτης, αλλά την επομένη πανηγυρίσατε με τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο στη Βέροια αποδεικνύοντας την συμπόρευση σας –για άλλη μια φορά-με αυτόν. Κοινωνείτε εκκλησιαστικώς, τιμάτε και προβάλλετε κακοδόξους Επισκόπους που σαν αλλόθρησκοι κηρύττουν βδελυρές εκκλησιολογίες, ανώμαλες θεολογίες, αλλόκοτες ερμηνείες και καινοφανείς αερολογίες.











Συμβάλλετε στην καθιέρωση μιάς άλλης, ολέθριας Πίστης και όχι αυτής που παραλάβατε.

Γίνατε χειροκροτητές του χειροκροτητή των αντίχριστων.

Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημνεύτων.

Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.





Γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο Κριτής. Είπατε: «αργεί ο Κύριος μου» [1]και σκορπάτε την περιουσία του –τις ψυχές- που σας εμπιστεύτηκε.

Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, όταν όμως έρχεται η αρκούδα της αίρεσης την αφήνετε να το κατασπαράζει απολαμβάνοντας την στενή φιλία σας με τον … αρκουδιάρη.

Το μαύρο δεν μπορεί πλέον να ονομάζεται άσπρο , και το πικρό δεν
μπορεί να ονομάζεται γλυκό γιατί έτσι συμφέρει σε μιά Ιεραρχία απροσδιόριστης Πίστης.






Οι Ιεράρχες, ως άλλοι Βαβυλώνιοι, αποδέχτηκαν για άλλη μια φορά μιαρά δόγματα. 
Αναγνώρισαν στην Κρήτη ότι δεν υπάρχουν αιρέσεις και όλες οι κακοδοξίες καθοδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα, όπως κάνανε και πριν χρόνια στο Porto Alegre.





Οικοδομήσατε πύργον και ποιήσατε εαυτοίς όνομα.[2] Οι μεθύωντες τον οίνον της υπερηφανείας. Μας φέρα-τε καινούριο Ευαγγέλιο.

«Εγκαταλείπομεν -αυτήν την Ιεραρχία-, ότι ήγγικεν εις ουρανόν το κρίμα αυτής».[3]



Παύω να σας αναγνωρίζω ως Ποιμένα και «τρόπων μέτοχο» των Αγίων Αποστόλων -όπως και όλους που κοινωνούν μαζί σας και με τον διευθυντή της αίρεσης κ. Βαρθολομαίο- έχοντας την βεβαιότητα που μου δίνει η Ορθόδοξη Διδαχή ότι έτσι θα γλιτώσω από την συναρίθμηση μου με όσους ο Κύριος, οι Άγιοι Ομολογητές , οι Σύνοδοι και Ιεροί Κανόνες καταδίκασαν ως κοινωνούντες με τους κακοδόξους.

Διακόπτω κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς που δικαιώνουν έργω ή λόγω ή σιωπηρά τους Άρεί-ους, τους Νεστορίους, τους Ακακίους, τους Μητροφάνηδες, τους Βέκκους, τους Καλέκες, και προσχω-ρώ στην Εκκλησία των αποτειχισμένων του Μ. Αθανασίου, του Αγίου Μελετίου , του Αγίου Ευσταθίου, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου , του Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού, του Αγίου Μαξίμου, του Αγίου Μάρκου , του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.






Σαφή εντολή μας δίνει ο Κύριος μας ότι τα δικά Του πρόβατα δεν πρέπει να ακούν φωνή ξένου ποιμένα άλλα να φεύγουν.[4] Και οι Απόστολοι και οι Σύνοδοι και οι Άγιοι να ξεχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τα άτιμα σκεύη [τους ψευδοδιδασκάλους],[5] μας ορίζουν.

«Εὰν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος οι όντες οφθαλμοὶ της Ἐκκλησίας κακώς αναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αυτοὺς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ εστίν άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εἰς ευ-κτήριον οίκον, ή µετ΄ αυτοὺς εμβληθήναι ὡς μετὰ Άννα καὶ Καϊάφα εἰς τὴν γέενναν του πυρός», ερμηνεύει ο Μ.Αθανάσιος.[6]

«Ούτε για λίγη ώρα δεν δεχόμαστε σχέση με αυτούς που κουτσαίνουν στην πίστη..ακόμα κι αν αυτοί μας φαίνονται πολύ γνήσιοι και επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε. Όσοι αγαπάμε τον Κύριο», ορίζει ο Μ.Βασίλειος.[7]

«Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των Αγίων πατέρων να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμονα, έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει άλλα μύρια θαύματα.»,[8] επιτάσσει ο Άγ. Συμεών.

«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα άλλα και το πα-ραμικρό αντίθετο να διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι», διασαφίζει ο Ιερός Χρυσόστομος.[9]

«Από αυτούς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυά όπως πεταγόμαστε όταν συναντάμε ένα φίδι, και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι», προειδοποιεί ο Μ.Φώτιος.[10]

«Ούτε οι προσευχές, ούτε οι ελεημοσύνες, ούτε οι Λειτουργίες, ούτε άλλη αρετή είναι αποδεκτή από τον Θεό άν ο άνθρωπος έχει λανθασμένες αντιλήψεις για τον Θεό»,[11]γιατί ο Θεός φανερώθηκε στον άνθρωπο κι άνθρωπος διαστρέφει την εικόνα Του εξ΄αιτίας της υπερηφάνειας του.

Λοιπόν, «Έξελθε εξ αυτών ο λαός μου, ίνα μη συγκοινωνήσετε ταίς αμαρτίαις αυτής και ίνα εκ των πληγών αυτής μη λάβητε».[12]



Εργαστήκατε αγαπητέ κύριε Θεόκλητε πάνω από μισό αιώνα για την Εκκλησία και τους ανθρώπους. Πλουτίσατε το καράβι του βίου σας με θεάρεστους θησαυρούς. Ο διάβολος όμως δεν κουρσεύει τα καράβια που κουβαλούν σκουπίδια, άλλα αυτά που κουβαλούνε χρυσάφια και διαμάντια.



Μην σας ξεγελούν τα χειροφιλήματα και οι οσφυοκαμψίες. 
Εκείνη την φριχτή ώρα δεν θα έχετε απέναντι σας κάποιο Συνοδικό δικαστήριο με φίλους και συλλειτουργούς στην σύνθεση του, άλλα τα εκατομμύρια των Αγίων Ομολογητών που μαρτύρησαν για αυτά που εσείς οι Επίσκοποι ξεπουλάτε δωρεάν.



«Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει [τοις αιρετικοίς] ανάθεμα».
Ζ Όικουμενική Σύνοδος




Ιωάννης Ρίζος




[1] Λουκ.ιβ΄48
[2] Γεν.α΄4
[3] Ιερ.να΄9
[4] Ιω.ι΄5
[5] Β΄Τιμ.β΄17
[6] P.G. 35, 33.
[7] Όροι κατ΄επιτομή, ερωτ.ριδ΄.
[8] Άγιος Συμεώνο Νέος Θεολόγος, Λόγος ΣΤ΄.
[9] Ερμηνεία εις την Προς Γαλάτας.
[10] Ε.Π.Ε 12, 400, 31
[11] Αγ.Ιωάννου Δαμασκηνού, Ιερά παράλληλα.
[12] Αποκ.ιη΄4.

Οι φωτογραφίες από εδώ. Όπως πάντα ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ φωτογραφίες. Ούτε μοντέλα στην πασαρέλα να ήτανε..

Απ' όσο γνωρίζουμε δεν επιτρέπεται επίσκοπος να φυλάει το χέρι επισκόπου. Αλλά όταν έχει εισβάλει στην εκκλησία μας η δουλικότητα, τέτοια φαινόμενα καθιερώνονται.

Επιμέλεια Παρουσίασης 
Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Νεότερη Ενημέρωση:




Σημαντική και η επιστολή της Σύναξης Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, εδώ

Δήλωση Μητροπολίτου Λεμεσού για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο (ΔΕΝ υπέγραψε την σχετική απόφαση), διαβάστε την εδώ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατώτεροι των περιστάσεων για μία ακόμη φορά οι μητροπολίτες Φλωρίνης και Νέας Κρήνης απογοήτευσαν και σκανδάλισαν τους πιστούς.
Αντί να διακόψουν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου ή τουλάχιστον να τον ελέγξουν δημοσίως όπως ο μακαριστός τους γέροντας αυτοί τον τιμούν.
Μετά τη συμπεριφορά τους στην περίπτωση του Προικονήσου στη Φλώρινα και το απαράδεκτο συλλείτουργο του πρώτου με τον Ελπιδοφόρο τώρα πρόσθεσαν ένα ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των υποχωρήσεων και των συμβιβασμών.
Η παρακαταθήκη του μακαριστού Αυγουστίνου μάλλον αποτελεί κενό γράμμα για τους δύο αυτούς ιεράρχες.
Τι κρίμα!

Ανώνυμος είπε...

ο μητροπολίτης δεν έκανε τίιιποτααα για τις συλλήψεις πιστών;;;

Ανώνυμος είπε...

ΛΥΚΟΣ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΜΕ ΄΄ΓΛΥΚΟΥΛΙ΄΄ ΥΦΟΣ, ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΤΑΛΑΝΤΑ ΤΑΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΚΟΠΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος: Γιατί δέν ὑπέγραψα τό κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον».

http://www.parembasis.gr/index.php/mitropolitis-3/ni-various-articles/278-keimena-agia-megali-synodos/4555-2016-06-30

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Απάντηση στο σχόλιο 1/7/2016, 6:30 πμ

Ευχαριστούμε,
Βάλαμε σχετική "νεότερη ενημέρωση" κ δικό μας σχόλιο, στην ανάρτηση μας :
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/06/8.html

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν ήταν ο Δημητριαδος ακόμα φυλακή θα ήταν οι καλοί χριστιανοι μας.αλλά δε μας λέτε και το χειρότερο αυτός αυτοί που σας βάζουν να τα κάνετε αυτά δε έρχονται κάθονται σπίτι τους περνούν τους μισθούς του.μνημονεύουν το Δημητριαδος τον πατριάρχη ανάλογα που βρίσκονται κ όλα καλά

Ανώνυμος είπε...

Δήλωση Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Λεμεσού για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.

http://www.imlemesou.org/index.php/2014-07-02-08-12-55/2014-07-02-08-19-51/1444-2016-07-01-08-39-46

Ανώνυμος είπε...

Ά! Ναί ! Άϊ στό καλό ! Στή γενναιοδωρία του Ιγνάτιου οφείλουμε την ελευθερία μας ; Δηλαδή μέχρι τώρα μπαινοβγαίναμε στην ασφάλεια και ευτυχώς που μας ευεργέτησε ο Ιγνάτιος και είμαστε ελεύθεροι! Εσείς τά κοράκια οι γλύφτες παπάδες ,παπαδιές ,παπαδάκια ,διαβολάκια , πρωτοσύγκελλοι, νεωκόροι ,επίτροποι , που σέ τίποτα δέν σάς ωφέλησε η παρουσία σας στην εκκλησία παρά μόνο στόν βιοπορισμό σας που ζήτε σάν τρωκτικά μέσα στά άγια των αγίων --εκτός εκείνων που φανερά ή έστω συγκαλυμμένα συνειδησιακά εξεγείρονται καί είναι πολλοί -- ακόμα καί ελεύθεροι που είστε ζήτε την πιο ατιμωτική σκλαβιά ,την υποδούλωση στον εξουσιαστή των συνειδήσεων καί των σωμάτων κύριο Ιγνάτιο Γι'αυτό του προσφέρετε τις αγαθές σας υπηρεσίες για νά τον ευαρεστήσετε για νά αποσπάσετε ένα του καλό λόγο! Τις προάλλες ένα δίμετρο όρθιο βόδι για νά τον ευαρεστήσει έπιασε μία γυναίκα καί την πέταξε έξω από τον ναό μπροστά στά μάτια του φιλάνθρωπου δεσπότη Φιλάνθρωπη είμαι εγώ που δέν πήγα στο νοσοκομείο να πάρω βεβαίωση για σωματική βλάβη καί όχι ο δεσπότης σας ! Τώρα ασφαλώς δέν θά παρέλειψε ο φιλάνθρωπος να συγχαρεί αυτόν που τηλεφώνησε στά καλά παιδιά ,άν δέν έγινε με την δική του διαταγή ή το πολύ του μπόγια του πρωτοσυγκέλλου Άν περιμένει κανείς από την ασφάλεια νά του εξασφαλίσει την ασφάλεια έ! τότε είναι πιό ελεύθερος αυτός που κρατείται από την ασφάλεια !

Ανώνυμος είπε...

1.35

Πώς δέν έκανε ! Πρώτον έχει δημιουργήσει την κουλτούρα των τραμπούκων καί των συλλήψεων καί δεύτερον οι υπήκοοί του παπάδες ,παπαδιές,παπαδάκια , διαβολάκια κ.τ.λ.--εκτός μιάς μεγάλης πιστεύω της μεγαλύτερης μερίδος αυτών που συνειδησιακά εξεγείρονται -- γνωρίζουν τί είναι αυτό που ευαρεστει την αρχιερατική του συνείδηση καί αυτό πράττουν για νά εισπράξουν την επιβράβευσή του Αλλά για νά μήν αδικούμε κάποιον πιστεύω οτι ειναι ένας μεγάλος αριθμός πιστών κληρικών καί λαϊκών που είναι άδολοι, απλά άν είναι κληρικοί φανερώνουν μιά δειλία στό νά τόν ελέγξουν μέ παρρησία καί άν είναι λαϊκοί είναι επηρεασμένοι από την κακώς νοούμενη υπακοή μέ την οποία έχουν γαλουχηθεί Δυστυχώς εδώ έγκειται τό πρόβλημα Άν κλήρος καί λαός του τράβαγαν τό χαλί κάτω από τά πόδια του δέν θά τολμούσε νά κάνει τίποτα

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.