Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Επεισόδια στην Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου. Οι πιστοί ΕΔΙΩΞΑΝ τους Οικουμενιστές που προσπάθησαν να καταλάβουν το μοναστήρι. 3 βίντεο. Ανοιχτές επιστολές πιστών. Και ΝΕΑ διακοπή μνημόνευσης του οικουμενιστή Βαρθολομαίου από ευσεβή αρχιμανδρίτη


Θλιβερὴ περίπτωση τῶν ἱερέων, ποὺ προσπάθησαν νὰ ἐξαπατήσουν τὸν Ἡγούμενο καὶ τοὺς μοναχούς. Μὲ ἐπίσημη δήλωσή του (τὴν ἀναρτήσαμε μόλις χθές ἐδῶ) ἔλεγαν ὅτι «δὲν θὰ μεταβοῦμε στὴν φετινὴ Πανήγυρη, γιὰ νὰ μὴ ρίξουμε λάδι στὴ φωτιά»! 

 Ἀλλὰ ἦρθαν καὶ ἄναψαν φωτιές, γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουν τὴν ἀντίδραση τῶν μοναχῶν καὶ τῶν πιστῶν, ὡς ἐνοχοποιητικὸ στοιχεῖο ἐναντίον τους!!! (Τοῦτο φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸν τρόπο ποὺ τὸ παρουσίασαν στὸ Κανάλι ποὺ κάλυψε τὴν προσπάθεια εἰσόδου τους στὴ Ι. Μονή!). 




Τὸ δὲ ἄκρως ἐξοργιστικὸ ἦταν τὸ ὅτι ἔκαναν τάχα ὅτι δὲν καταλάβαιναν γιατί δὲν τοὺς ἐπέτρεπαν τὴν εἴσοδο, γιατί διαμαρτύρονται! Θλιβερὴ ὑποκρισία τῶν Οἰκουμενιστῶν ρασοφόρων!



Διάλογος π.Νικηφόρου Μανάδη, πρωτοσύγκελλου Μητρόπολης Φλωρίνης, με γέροντα Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου:

π. Νικηφόρος: Τὸ Μοναστήρι εἶναι τῆς Μητροπόλεως καὶ δικαιώματα ἔχει ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὄχι ὁ κτήτορας τῆς Μονῆς. Ἀν ἐρχόταν ὁ δεσπότης ἐδῶ θὰ τὸν διώχνατε;
Γέροντας π. Μάξιμος: Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε μαζί. Ἐκεῖνος μνημονεύει τὸν αἰρετικὸ πατριάρχη ὡς ὀρθόδοξο, ἐμεῖς δὲν τὸν μνημονεύουμε.
π. Νικηφόρος: Γιατί δὲν φεύγετε !!!


Μπράβο, π. Νικηφόρε! Πολύ ἀγάπη καὶ σεβασμὸ ἔχει ὁ λόγος σου! 
Τὸν 82χρονο κτήτορα τῆς Μονῆς, τὸν σεβαστό π. Μάξιμο λές νὰ φύγη, γιὰ νὰ μνημονεύεται ο αἰρετικὸς πατριάρχης! 
Τίποτε δὲν κρατήσατε ἀπὸ τὸν ἀγωνιστὴ ἱεράρχη Φλωρίνης Αὐγουστῖνο, ποὺ σᾶς χειροτονησε;



Σχόλιο (ο Παιδαγωγός)
Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο.
Ενώ 20-25 παπάδες (με πρωτοστάτη) τον π.Αυγουστίνο Αυξονίδη, βλέποντας ότι τελικά ΔΕΝ μπορούν να μαζέψουν κόσμο και λεωφορεία για να καταλάβουν την μονή της Αγίας Παρασκευής,


κατέληξαν τελικά να υπογράφουν κείμενο ότι τάχα διαφωνούν με τον ηγούμενο π.Μάξιμο και γι αυτό δεν θα πάνε!!!

Όμως, παρά τις παραπλανητικές υποσχέσεις τους, ο π.Αυγουστίνος Αυξονίδης, που ΠΡΩΤΟΣ υπέγραψε το κείμενο των παπάδων (που ΔΕΝ θα παραστούν), ΠΗΓΕ (μαζί με τον πρωτοσύγκελλο π.Νικηφόρο και συνοδεία αστυνομικών!) και ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕ στα επεισόδια στην προσπάθεια να καταλάβουν το μοναστήρι:






Την απάντηση όπως μπορείτε να δείτε στα 2 βίντεο που προηγήθηκαν (πέρα από την περήφανη ορθόδοξη στάση του ηγουμένου), έδωσε  ο πιστός λαός.



ΟΜΙΛΙΑ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ





Η φιλοδοξία τους να γίνουν Επίσκοποι, 
τους έκανε Οικουμενιστές!
Μερικά ερωτήματα προς τους 26 ιερείς της Εορδαίας




1. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΗΚΑΤΕ ΤΟΝ Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ; 
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ 
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ 
ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ.

Σεβαστοί πατέρες, χαίρετε.
Διάβασα χθες την ανακοίνωσή σας, στα «Νέα της Πτολεμαΐδας»1. Θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες επισημάνσεις.

Κατ’ αρχάς, γράψατε στη δήλωσή σας ότι σταθήκατε κοντά π. Αυγουστίνο από τον οποίο «γαλουχηθήκατε τα γράμματα της ιερωσύνης». Αυτός χειροτόνησε και τους περισσότερους από ’σάς. Δυστυχώς όμως, απ’ ότι φαίνεται, ελάχιστα πράγματα πήρατε από τον άγιο αυτό άνθρωπο, τον οποίο επαίνεσε ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης. Έχω στα χέρια μου και θα δημοσιεύσω σε ένα μήνα που θα είναι η ημέρα της κοιμήσεως του π. Αυγουστίνου, τις ιδιόχειρες επιστολές του Αγίου Παϊσίου με τις οποίες εκφράζει το βαθύτατο σεβασμό του και αναπέμπει ουρανομήκη εγκώμια για τον άγιο Γέροντά μας!2


Όσο ήταν επίσκοπος ο Πατήρ Αυγουστίνος, η μητρόπολή μας ήταν πρόμαχος της Ορθοδοξίας. Η φήμη της είχε φτάσει σε όλο τον κόσμο· την ονόμαζαν «το Κάστρο της Φλώρινας». Οι αγώνες του Γέροντα κατά της αίρεσης του Οικουμενισμού ήταν συνεχείς· χωρίς κανένα συμβιβασμό! 

Μόλις παραιτήθηκε όμως ο Πατήρ Αυγουστίνος και ανέλαβε ο π. Θεόκλητος, τα πράγματα άλλαξαν. Η Μητρόπολη όχι απλά σίγησε και συνθηκολόγησε με την αίρεση, αλλά
έπραξε κάτι ακόμη φοβερότερο και τραγικότερο: Πέρασε στην αντίπερα όχθη· συμφιλιώθηκε με τους εχθρούς του Θεού και συναγελάζεται μαζί τους!

Ο γράφων έχει μία εξήγηση, μία εκδοχή για την πνευματική μετάλλαξη που υπέστη η Μητρόπολή μας. Θα την πω κι αν κάποιος από σάς διαφωνεί, ας μας υποδείξει μία άλλη πιθανή εξήγηση για την 180 μοιρών αλλαγή πορείας του σκάφους της τοπικής μας Εκκλησίας: Πιστεύω, λοιπόν, ότι αν η Μητρόπολη συνέχιζε την αγωνιστική πορεία του Πατρός Αυγουστίνου θα έπεφτε στη δυσμένεια των Οικουμενιστών, οι οποίοι συμβαίνει να κατέχουν υψηλές διοικητικές θέσεις, τόσο στην Εκκλησία της Ελλάδος όσο και στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Καταλαβαίνει, λοιπόν, κανείς ότι κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε ναυάγιο τις ελπίδες επισκοποποίησης όλων των αρχιμανδριτών της μητροπόλεως που, τυχόν, θα είχαν τέτοιες φιλοδοξίες.

Και ο πιο αφελής αρχιμανδρίτης γνωρίζει πολύ καλά, ότι αν πει κάτι εναντίον του Οικουμενισμού δεν θα έχει καμία πιθανότητα να προταθεί για επίσκοπος. Αντιθέτως, οι πιθανότητες να φορέσει κάποτε μίτρα αυξάνονται ραγδαία ανάλογα με την αφοσίωση, την υποταγή και τη δουλικότητα που θα δείξει απέναντι στο πατριαρχικό και αρχιεπισκοπικό περιβάλλον. Όσο περισσότερα γλειψίματα, δώρα, κολακείες και δημόσιες σχέσεις κάνει με τους Οικουμενιστές τόσο αυξάνουν και οι πιθανότητές του να γίνει κάποτε μητροπολίτης, σε βαθμό μάλιστα που αγγίζει τα όρια της βεβαιότητας!

«Έπρεπε», λοιπόν, η μητρόπολή μας να συμβιβαστεί και να συνθηκολογήσει με τους ισχυρούς της ημέρας, τους αιρετικούς Οικουμενιστές, για να μην ψαλιδιστούν τα όνειρα και οι «ευσεβείς» επιθυμίες των όποιων φερέλπιδων αρχιμανδριτών της.



2. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

Σεβαστοί πατέρες, με την ανακοίνωσή σας δηλώνετε ότι με «πολύ πόνο ψυχής δεν θα προσέλθουμε στην φετινή Ιερά Πανήγυρη της Αγίας Παρασκευής. Τούτο το γεγονός μας θλίβει πολύ».


Επιτρέψτε μου, πατέρες, να σας κάνω μερικές ερωτήσεις:
Α΄ Γιατί δεν σας «έθλιψε» και δεν σας προκάλεσε «πόνο ψυχής» οι δεκαεπταετής αντιπατερική και αντιεκκλησιαστική πορεία της μητροπόλεώς μας; Εσείς, πατέρες, πού ήσασταν όλ’ αυτά τα χρόνια; Πότε διαμαρτυρηθήκατε; Σε ποιο ιερατικό συνέδριο εκφράσατε τη διαφωνία σας; Οι μόνοι που διαμαρτύρονται όλ’ αυτά τα χρόνια μέσα στα ιερατικά συνεδρία της μητροπόλεως είναι οι εξής δύο: ο π. Ιγνάτιος και ο π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, γι’ αυτό και στο τέλος κατάντησαν γραφικοί και αντικείμενα χλευασμού. Εσείς ήσασταν πάντα σιωπηλοί και χωμένοι μέσα στις καρέκλες σας, ακολουθώντας την βολική και ασφαλή τακτική του στρουθοκαμηλισμού. Το ξέρετε ότι ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς έγραψε ότι η σιωπή σε καιρό αιρέσεως ισοδυναμεί με αθεΐα;3 

Β΄ Γιατί δεν σας «έθλιψε» το γεγονός ότι επί 15 ολόκληρα χρόνια ο πρώην πρωτοσύγκελος της μητροπόλεώς μας, ο π. Ιουστίνος Μπαρδάκας, γελοιοποιούσε το Μητροπολίτη μας κάνοντας συστηματικά γνωριμίες, φιλίες και δημόσιες σχέσεις με Οικουμενιστές; Αν αγαπούσατε αληθινά το μητροπολίτη μας, όπως λέτε, θα έπρεπε (στα ιερατικά συνέδρια) να σηκωθείτε όλοι από τις καρέκλες σας και με μία φωνή να του πείτε: «Ως εδώ και μη παρέκει, άγιε πρωτοσύγκελε! Δεν μπορούμε να ανεχτούμε άλλο τον εξευτελισμό του γέροντα επισκόπου μας! Τι δουλειά έχεις εσύ να κάνεις φιλίες με τους Οικουμενιστές; Τι δουλειά έχεις να τρέχεις στη Σύρο να συναντηθείς με τον μεγάλο λατινόφρονα Σύρου Δωρόθεο; Τι δουλειά έχεις να τρέχεις στην Αυστρία για να “ψάλλεις κάλαντα” στο μεγάλο Οικουμενιστή Μητροπολίτη Αυστρίας; Τι δουλειά έχεις να εγκωμιάζεις το Οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο; Τι δουλειά έχεις να κάνεις φιλίες και δημόσιες σχέσεις με τον επίσκοπο του Πατριαρχείου που έχει διαστρέψει το Τριαδικό Δόγμα και κήρυξε την αίρεση του Πρωτείου, προσβάλλοντας το Μητροπολίτη μας που [τότε] εναντιώθηκε σ’ αυτή την αίρεση; Γιατί μας κουβαλάτε, τρεις την ώρα, τους Οικουμενιστές στη Φλώρινα; Κατάντησε η πόλη κέντρο διερχομένων Οικουμενιστών! Σε καιρό αιρέσεως, ημητρόπολή μας έγινε μητρόπολη… πανηγυριών και “λαμπρών πολυαρχιερατικών συλλείτουργων”!»
Φωτογραφίες-βίντεο-δημοσιότητα-δημόσιες σχέσεις!
Ωστόσο, ποτέ δεν διαμαρτυρηθήκατε, πατέρες. Συμπεριφερθήκατε σαν τον Χαμ που στέκονταν αδιάφορος απέναντι στη γελοιοποίηση του πατέρα του (Γένεση 9,21-27).

Γ΄ Γιατί δεν σας «έθλιψαν» και δεν σας προκάλεσαν «πόνο ψυχής» οι αιρετικές αποφάσεις της «συνόδου» της Κρήτης; Ένας λόγος που οι πατέρες έκαναν διακοπή μνημοσύνου του Μητροπολίτη είναι και το ότι ο π. Θεόκλητος αποδέχεται την ψευδοσύνοδο και συνεπώς κι αυτός αιρετίζει. Αλήθεια, δεν ντραπήκατε την ώρα που διαβάζατε στους ναούς σας το κατάπτυστο φυλλάδιο «Προς το λαό»; Ήταν γεμάτο ψέματα. Ερωτώ, πατέρες: Πότε βγάλατε ψήφισμα και ανακοίνωση διαμαρτυρίας για το θέμα της ψευδοσυνόδου; Μήπως την αποδέχεστε κι εσείς; Γιατί αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ο πιστός λαός οφείλει να διακόψει κάθε εκκλησιαστική σχέση μαζί σας.




Δ΄ Ο δεύτερος λόγος που οι πατέρες της Αγίας Παρασκευής διέκοψαν το μνημόσυνο του Μητροπολίτη, είναι ότι αυτός εξακολουθεί να μνημονεύει το μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, πατέρες: Πότε βγάλατε ψήφισμα διαμαρτυρίας ενάντια τις κακοδοξίες του Πατριάρχη; Σε ποιο ιερατικό συνέδριο διαμαρτυρηθήκατε, έστω και ακροθιγώς, γι’ αυτό το θέμα; Ποτέ. Απεναντίας, υπάρχουν, ανάμεσά σας, και κάποιοι ιερείς που θαυμάζουν και εγκωμιάζουν τον αρχιαιρεσιάρχη! Μάλιστα, πρόσφατα, σε κείμενό μας γράψαμε λίγες από τις κακοδοξίες του Πατριάρχη και προκαλέσαμε τους φιλοπατριαρχικούς κληρικούς να απαντήσουν.4 Ακόμη περιμένουμε απάντηση!
Δεν διαμαρτυρηθήκατε, πατέρες, ούτε το 2005 που με πομπές, φιέστες και τιμές έγινε δεκτός ο ασεβής Πατριάρχης στη Φλώρινα και την Πτολεμαΐδα. Τουναντίον, σπεύσατε να τον υποδεχτείτε με προθυμία! Μάλιστα, κάποιοι από σάς πηγαίνουν και σε άλλες μητροπόλεις να τον προϋπαντήσουν, κατά τις εκεί επισκέψεις του! Ερωτώ και πάλι: Αν, όπως ακούγεται, σε λίγο καιρό, κληθεί ο Πατριάρχης να εγκαινιάσει τη «μικρή Αγία Σοφία» που έχει χτιστεί στο εμπόριο Εορδαίας, θα τρέξετε και πάλι να τον υποδεχτείτε “μετά βαΐων και κλάδων”; Είμαι πολύ περίεργος να δω τι στάση θα κρατήσετε τότε.

Ε΄ Γιατί δεν σας «έθλιψαν», πατέρες, και δεν σας προκάλεσαν «πόνο ψυχής» οι δύο βλάσφημες, ασεβέστατες και αντιχριστιανικές εκπομπές που έκανε, στο FLASH TV, ο συνεφημέριός σας που παρουσιάζει την εκπομπή «Λόγια αγάπης»; Στις εκπομπές εκείνες προπαγανδίστηκε ανοιχτά η αίρεση του Οικουμενισμού! Έχετε αναλογιστεί πόσες χιλιάδες ψυχές μπορεί να πλανήθηκαν και να σκανδαλίστηκαν από εκείνες τις αιρετικές εκπομπές; Για το θέμα αυτό έχετε κάνει καμία διαμαρτυρία ή δεν σας απασχολεί καθόλου; Η ιερατική σας συνείδηση δεν επαναστάτησε; Πάντως εμείς διαμαρτυρηθήκαμε έντονα με κείμενό μας5, χωρίς να πάρουμε καμία απάντηση..

ΣΤ΄ Πρόσφατα, ένας οικουμενιστής θεολόγος του Αμυνταίου έγραψε τρία κακόδοξα άρθρα στις ιστοσελίδες της περιοχής μας, διασπείροντας το δηλητήριο της αίρεσης. Δεν είδα κανέναν από ’σάς να διαμαρτύρεται! Φαίνεται ότι η προάσπιση της Πίστεως και η προφύλαξη των ποιμνίων σας από την αίρεση δεν βρίσκεται μέσα στον κύκλο των ενδιαφερόντων σας! Μάλιστα, τρεις από σάς τον συγχαρήκαν κιόλας! (κάνοντάς του like στο Facebook)6 Όλ’ αυτά, δεν σας προκάλεσαν «πόνο και θλίψη» (και εμετό);


Σ’ αυτό το σημείο θα κάνω μια παύση, πατέρες, αφ’ ενός, για να μην σας κουράσω και να μην κουράσω και τους αναγνώστες και αφ’ ετέρου για να έχετε το χρόνο, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, να απαντήσετε στα ερωτήματα που σας έθεσα. Θα συνεχίσω, συν Θεώ, σε λίγες ημέρες ασχολούμενος με το σοβαρότατο ζήτημα της αποτείχισης, το οποίο θίξατε στην ανακοίνωσή σας με τρόπο που δίνει την εντύπωση ότι είναι κάτι το… εξωγήινο! Θα αποδείξουμε ότι η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας, διδάσκεται, διαχρονικά, από την Εκκλησία και είναι κάτι πολύ συνηθισμένο που εφαρμόστηκε από εκατοντάδες Αγίους. Επίσης, θα απαντήσουμε στις κύριες κατηγορίες που κάποιοι από ’σάς έχουν, άδικα, εξαπολύσει κατά των πατέρων, διαδίδοντας ότι τάχα «τα μυστήρια που τελούν είναι άκυρα χωρίς την μνημόνευση του επισκόπου». Ακόμη, ότι οι πατέρες «κάνουν σχίσμα», ότι «δεν έχουν αγάπη» και δήθεν «προκαλούν διχασμό στην τοπική μας Εκκλησία», κ.ά. …
Αναμένω, με ενδιαφέρον, τις απαντήσεις σας στα ερωτήματα που διατύπωσα..
Χαίρετε εν Κυρίῳ.

Πτολεμαΐδα, 26 Ιουλίου 2017,
Εορτή της μεγαλομάρτυρος Παρασκευής, προστάτιδος όλων όσων έχουν προβλήματα όρασης και ευχόμενοι η Αγία να θεραπεύσει την πνευματική τύφλωση που έχουν ορισμένοι ιερείς μας, που τους κάνει να μην μπορούν να ξεχωρίσουν το μαύρο από το άσπρο.
Βασίλης Π. Κερμενιώτης
..
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

1. «Δήλωση ιερέων Εορδαίας σχετικά με την απόφαση να μην παραβρεθούν στην ιερά πανήγυρη της Ι. Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας» http://www.eordaia.org/index.php/21-2017-ioulios/6757-dilosi-iereon-eordaias-sxetika-me-tin-apofasi-na-min-para-vrethoun-stin-iera-panigyri-tis-im-agias-paraskevis-miloxoriou-eordaias
2. Μπορείτε, εδώ, να δείτε τη συνοδευτική επιστολή που μου έστειλε από την Κόνιτσα των Ιωαννίνων, ο π. Διονύσιος Τάτσης: https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudemlObGlsT2NtTGc
3. Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, επιστολή προς «Τον ευλαβέστατον μοναχόν Διονύσιον» (Ε.Π.Ε, 4,404)
4. «Είναι “θλιβερές συκοφαντίες” όσα γράφονται για τον Οικουμενικό Πατριάρχη;» https://eordaia.org/index.php/21-2017-ioulios/6333-einai-thliveres-sykofanties-osa-grafontai-gia-ton-oikoumeniko-patriarxi-grafei-o-vasilis-kermeniotis
5. «Άστοχη η διήγηση από το Λειμωνάριο που παραθέσατε π. Αθανάσιε Καμπούρη» https://eordaia.org/index.php/20-2017-iounios/5731-astoxi-i-diigisi-apo-to-leimonario-pou-parathesate-p-athanasie-kampouri-grafei-o-vasilis-kermeniotis
6. «Ανοιχτή επιστολή προς τον μητροπολίτη Θεόκλητο που σχολιάζει το πρόσφατο άρθρο του Γ. Τρυφωνόπουλου, καθώς και τα όσα ειπώθηκαν στην συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή "λόγια αγάπης"»http://www.eordaia.org/index.php/13-2016-noenvrios/748-anoixti-epistoli-vasili-kermenioti-pro-tou-mitropoliti-theoklito-pou-sxoliazei-to-prosfato-arthro-tou-k-tryfonopoulou-sto-eordaia-org-kathos-kai-ta-osa-eipothikan-stin-synentefksi-pou-edose-stin-ekpompi-logia-agapis




Και ΝΕΑ διακοπή μνημόνευσης του οικουμενιστή Βαρθολομαίου από ευσεβή αρχιμανδρίτη

Τι συμβαίνει στο Επταχώρι Καστοριάς παραμονή της πανηγύρεως της Αγίας Παρασκευής;

Σύμφωνα με πληροφορίες μας μέσα από το χωριό, ο Αρχιμ/της Μόδεστος Διασάκης, προϊστάμενος του Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής στις 19/7/2017 απέστειλε στον Μητροπολίτη Καστοριάς Σεραφείμ, ομολογιακή επιστολή διακοπής της μνημόνευσης του, ως Οικείου επισκόπου, μαζί με έναν ακόμη μοναχό. 

Χωρίς να έχουν γίνει γνωστές ακόμη οι λεπτομέρειες και η χρονική σειρά των γεγονότων που ακολούθησαν, το γεγονός είναι πως ο π. Μόδεστος και ο μοναχός έχουν εκδιωχθεί από τον Ιερό Ναό με συνοπτικές διαδικασίες. Στο χωριό ο κόσμος είναι αναστατωμένος, τα αναπάντητα ερωτήματα είναι πολλά και η κατάσταση εκρηκτική.

Έχει επιβληθεί μια ιδιότυπη ομερτά, δεν δίδονται εξηγήσεις σε όποιον ρωτάει “γιατί και πως”. Το σίγουρο είναι οτι αναμένονται εξελίξεις ανήμερα της πανηγύρεως της Αγίας Παρασκευής.

Η Δεσποτική μανία ξέσπασε για άλλη μια φορά αντιπατερικά, πάνω στον π.Μόδεστο και τον μοναχό, που για λόγους πίστεως προέβησαν στη διακοπή της μνημόνευσης του επισκόπου τους.
Αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις. Θα σας ενημερώνουμε για κάθε νεότερο.

Κάλπικοι Ρασοφόροι εν δράση που δουλεύουν για το έργο της διάλυσης της Ορθοδοξίας….





Γράφει:ο Βαφειάδης Αναστάσιος 

Παραμονή της Αγίας Παρασκευής σήμερα, και αύριο στης 26 Ιουλίου,,, θα γιορτάσουν όλοι οι πιστοί, ιδίως στα Μοναστήρια της Αγίας Παρασκευής που απλώνονται σε όλη την Ελλάδα, για αυτήν την θαυματουργή Αγία, που μαρτύρησε και αποκεφαλίστηκε επειδή δεν αρνήθηκε τον Χριστιανισμό.

Παράλληλα τα θαύματα της είναι αναρίθμητα, και ακόμα και σήμερα κάνει τις εμφανίσεις της στους πιστούς που θα την καλέσουν,,, που είναι μετανοημένοι, και με βαθιά πίστη.

Όμως,, ένα και μόνο Μοναστήρι στην Ελλάδα της Αγίας Παρασκευής,, αλλά και στο σύνολο των Μοναστηριών της Ελλάδας, (εκτός του Αγίου Όρους) τα πράματα θα είναι εντελώς διαφορετικά…..!!!!!

Όπως επιτάσσει το στρατηγικό – μεθοδικό σχέδιο των υψηλόβαθμων Νεοταξιτών με συμμετοχή ρασοφόρων που έχουν επαφές σε σκοτεινούς διαδρόμους για την πανθρησκεία, 

αποφασίσθηκε και στάλθηκε επιστολή από την Μητρόπολη Φλωρίνης, στην Αγία Παρασκευή Εορδαίας (Μηλοχώρι Πτολεμαϊδας) 
ότι παύουν τον Ηγούμενο από τα καθήκοντα του, και άρα και στο σύνολο όλη την αδελφότητα, και θα αντικατασταθεί, επειδή έχουν δηλώσει δημόσια ότι έπαυσαν με κοινή απόφαση όλη η αδελφότητα, την μνημόνευση του Μητροπολίτη Φλωρίνης, που μνημονεύει τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο…!!!!

Μάλιστα τους κάλεσαν να παραδώσουν άμεσα την διαχείριση του Μοναστηριού, την κινητή και ακίνητη περιουσία, καθώς στης (19/07/2017) νωρίς έφτασαν εντεταλμένοι για να παραλάβουν τα κλειδιά….

Όμως ατύχησαν,,,, οδηγήθηκαν εκτός Μονής, και δεν τους παραδόθηκε κανένα κλειδί…….. 
Έφυγαν με ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ……. ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ

Τόσο ο Ηγούμενος Πάτερ Μάξιμος Καραβάς, όσο και ο Ιερέας Πάτερ Ιγνάτιος,
αλλά και ο Μοναχός Ιγνάτιος και Ευδόκιμος, κράτησαν γερά την πίστη και με θάρρος το Μοναστήρι δεν έπεσε (προς το παρών) σε αιρετικά ράσα και χέρια….

Θα ήθελα να τονίσω πως είναι το μοναδικό Μοναστήρι (εκτός Αγίου Όρους στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου) που συμβαίνει αυτό, να εκδιωχθεί συνολικά όλη η αδελφότητα, και έφαγαν πόρτα οι αιρετικοί…!!!!!!!

Η αδελφότητα της Αγίας Παρασκευής, υποστηρίζει πως δεν δέχονται κανέναν συμβιβασμό για την πίστη, και θεωρούν αιρετικούς όσους δεν τηρούν ατόφιες τις Γραφές και τους Ιερούς Κανόνες. 
Ε δεν έχουν και άδικο εδώ που τα λέμε… ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ…..

Μην ξεχνάμε τον Μοναχό Μωυσή, που εκδιώχθηκε από την Ιερά Μονή Προφήτη Ηλία, Φλάμπουρα Πρέβεζας, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, αλλά εδώ μιλάμε για διωγμό όλης της αδελφότητας…!!!!!!!!!!!!

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, γνώριζε όταν έστειλε την επιστολή ότι σε λίγες μέρες γιορτάζει η Αγία Παρασκευή και ότι θα γίνει μεγάλο πανηγύρι όπως κάθε χρόνο στο συγκεκριμένο Μοναστήρι; Αν δεν το γνώριζε,, τότε δεν κάνει για Μητροπολίτης, αν το γνώριζε,,, τότε μεγάλη του ντροπή που επέλεξε να επιδώσει την επιστολή διωγμού λίγες μέρες πριν την γιορτή της Αγίας…

Θα πρέπει να γνωρίζει ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, ότι το συγκεκριμένο Μοναστήρι ήταν επιθυμία της ίδιας της Αγίας Παρασκευής να εμφανιστεί στους Πιστούς, καθώς ήταν θαμμένο κάτω από την Γη…!!!! Και ουδέποτε η Αγία Παρασκευή έφυγε από το Μοναστήρι, καθώς την μέρα ήταν και είναι παντού,,, ενώ το βράδυ επέστρεφε και επιστρέφει εκεί….

Και όταν παύεις από τα καθήκοντα του Μοναστηριού τον Ηγούμενο που κρατάει χωρίς συμβιβασμούς τους Ιερούς Κανόνες των Γραφών,, είναι σα να διώχνεις και την ίδια την Αγία Παρασκευή….

Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας όλοι μαζί, και να μην αφήσουμε το Μοναστήρι να πέσει σε αιρετικά ράσα και χέρια, και να στηρίξουμε όλοι μας της αδελφότητα που πρέπει να σταθούμε δίπλα τους, γιατί το έχουμε υποχρέωση.

Πριν λίγο καιρό είχα γράψει ένα άρθρο (δείτε εδώ >>>>) , σχετικά με την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, ότι πρέπει να γίνει και 2η και 3η και 13η Μονή Εσφιγμένου στην Ελλάδα, και να τώρα που επαληθεύονται τα λόγια μου…

Για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση, ο μόνος λόγος που αναφέρω την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, είναι ότι και εκεί αντέδρασαν όταν τους διώχνανε και δεν παρέδωσαν το Μοναστήρι σε αιρετικά ράσα και χέρια…

Το έργο επαναλαμβάνεται στην Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας…..

Η Αγία Παρασκευή Εορδαίας (Μηλοχώρι Πτολεμαϊδας) θα γράψει ιστορία για την αντίσταση που θα καταβάλει ώστε να κρατηθεί το Μοναστήρι,,, καθώς η δύναμη της αδελφότητας από όσο γνωρίζω,,,, μεγαλώνει και συγκεντρώνονται περισσότεροι Μοναχοί οι οποίοι είτε εκ διώχνονται, είτε δεν αντέχουν άλλο να συ προσεύχονται με αιρετικούς και βρίσκουν καταφύγιο στο Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής.

ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

Με αποτέλεσμα να γίνετε σιγά σιγά το κέντρο των εναπομεινάντων γνήσιων Χριστιανών που τηρούν και θα μεταφέρουν στις επόμενες γενιές ατόφιους και αναλλοίωτους τους Ιερούς Κανόνες των Γραφών.

Εξάλλου ο Απόστολος Παύλος, ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής, ο Άγιος Ιωάννης ο Νέος Θεολόγος και ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος απαιτούνε από τους πιστούς χριστιανούς να κάνουν ανυπακοή όταν οι Πνευματικοί τους Ηγούμενοι και Επίσκοποι κηρύττουν αίρεση.

Κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορίτη είναι χρέος των Μοναχών να κάνουν ανυπακοή και να παίρνουν στα χέρια τους την υπόθεση όταν δεν υπάρχει κανείς υγιείς Ορθόδοξος Επίσκοπος και Ηγούμενος. 
Συνιστώ σε όλους τους Πιστούς,, όσοι μπορέσουν να παρευρεθούν στο πανηγύρι της Αγίας Παρασκευής που θα γίνει αύριο,, καθώς ενδέχεται να υπάρξουν σοβαρές εντάσεις κατά την διάρκεια όλης της μέρας,,,, και εν ώρα λειτουργίας,,, από προσπάθειες των αιρετικών ρασοφόρων που θα προσπαθήσουν να διεισδύσουν στο εσωτερικό του Μοναστηριού….

Οι αιρετικοί δεν έχουν θέση στο συγκεκριμένο Μοναστήρι και βέβαια δεν έχουν κανένα δικαίωμα να διώξουν την αδελφότητα καθώς δεν έχει προβεί σε κανένα ποινικό αδίκημα για να χρησιμοποιηθεί και η επέμβαση της αστυνομίας.

Χωρίς όμως να αποκλείουμε το ενδεχόμενο να προκύψουν “τεχνητά” ποινικά αδικήματα ώστε να δοθεί η αφορμή για δράση από τα σώματα ασφαλείας.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι ή ανήμερα, ή αμέσως μετά, οι αιρετικοί θα επανέλθουν για να μπορέσουν να αποκτήσουν τον έλεγχο του Μοναστηριού…

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΊΝΕΙ ΟΡΘΙΑ Η ΚΟΛΩΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΡΑΣΑ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ…

Παρακάτω δημοσιεύω ατόφια και την επιστολή που έστειλε ο Μητροπολίτης Φλωρίνης…!!!!!!!!!!!!

Το τηλέφωνο του Μοναστηριού είναι 24630-61261.

Με Πίστη και Πνευματική Συνείδηση, Βαφειάδης Αναστάσιος


Σχόλιο:
Ξεκαθαρίζουμε πως θα είμαστε ΔΙΠΛΑ στους αληθινούς πατέρες (και όχι στην διορισμένη επιτροπή) και τον άξιο ηγούμενο της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου π.Μάξιμο Καραβά.

Όπως γράψαμε:
ΚΑΛΕΣΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ : ΟΛΟΙ σήμερα και αύριο στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου. Αγιορείτες και πιστοί από όλη την Ελλάδα θα προασπίσουν το μοναστήρι. ΔΕΝ θα αφήσουμε τα μοναστήρια - προπύργια της Ορθοδοξίας μας να πέσουν στα χέρια των οικουμενιστών.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




Νεότερη Ενημέρωση
Διαβάστε τι έγινε την επόμενη ημέρα, στην εορτή της Αγίας Παρασκευής (και θα καταλάβετε γιατί  τα "τσιράκια" του δεσπότη, επεδίωξαν να καταλάβουν το μοναστήρι την προηγούμενη):
Φωτογραφίες- Βίντεο από το σημερινό συλλείτουργο ευλαβών πατέρων στην Αγ. Παρασκευή Μηλοχωρίου.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τετια αλητεια και προκλητηκοτητα δεν περιμενα δεν φωβουντε ουτε τον θεο ουτε τον ανθρωπο αθετησανε αυτο που αποφασησανε αλλα τι να περιμενει κανεις απο τους προσκηνημενους οικουμενιστες ευγε στους πατερες και στον λαο του ΘΕΟΥ που προασπισανε το νεο γκουγκι θα τους στηρηξουμε μεχρι τελος τους ομολογητες το πιμνοιο του Πατρος Αυγουστινου Καντιωτη θα τρεχουνε να κρυφτουνε οι προδοτες ο λαος ξυπνησε και θα ειναι αντιμετωοι δεν φωβηθηκανε τον θεο για την μπαμπεσια που κανανε πως λειτηργησανε σημερα; αθλια υποκειμενα σε μια φλωρινα που ητανε το καστρο της Ορθοδοξιας να διωκωντε οι αγωνιστες αλλα συντομα θα παραστει στο φοβερο βημα του δεσποτου ΧΡΙΣΤΟΥ κρατατε αδελφια ερχωμαστε και εμεις απο την φλωρινα θα ξεκινησει η επανασταση ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ Αλεξιος κ

Ανώνυμος είπε...

Εκπλήσσομαι με το ψέμμα και την δολιότητα. Απ' την μιά εξέδωσαν ανακοίνωση ότι δεν θα μεταβούν για προσκύνημα, για να μην προκληθεί σάλος και σκανδαλισμός, έγραψαν, και απ' την άλλη κουβαλήθηκαν με την Αστυνομία, και ζήτησαν τάχα να προσκυνήσουν. Πω, πω φαρισαϊσμός!

Πάντως, χρειάζεται εγρήγορση. Όσοι είναι από κοντά τουλάχιστον να βγάλουν υπηρεσίες προστασίας της Μονής. Είναι βέβαιον ότι μετά το σημερινό στραπάτσο οι αιρετίζοντες θα κινηθούν ύπουλα, σε ανύποπτο χρόνο, "μη εν τη εορτή, ίνα μη θόρυβος γένηται εν τω λαώ" (Ματθ. κς΄ 5).

Ανώνυμος είπε...

"Μόλις παραιτήθηκε ο π. Αυγουστίνος και ανέλαβε ο π. Θεόκλητος τα πράγματα άλλαξαν".
Είναι περίεργη η άποψη που διατυπώνει ο αρθρογράφος.
Δηλαδή ο κάθε Επίσκοπος δεν έχει την δική του προσωπικότητα ώστε να δώση πνοή και ύφος στην Μητρόπολη που ποιμαίνει ?
Υποχρεούται να κάνη αυτά που έκανε ο προκάτοχος του ?
Καί πόσο θα διαρκέση αυτό ?
Πέντε, δέκα, δεκαπέντε Επίσκοποι, που θα διαδεχθούν τον μακαριστό Αυγουστίνο, τις επόμενες δεκαετίες, υποχρεούνται να έχουν τις ίδιες απόψεις και να κάνουν τα ίδια έργα με αυτόν ?

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήρθαμε ιδία βούληση αλλά ο νομικός σύμβουλος της εκκλησίας είπε ότι ΕΠΡΕΠΕ να 'ρθούμε και ας... αυτά ακούγονται δια στόματος του πατρός Νικηφόρου στο 16:24 του πρώτου βίντεο.
Ερωτώ λοιπόν εγώ η αδαής.
Πότε ερωτούμε κάποιον νομικό για το πως πρέπει να ενεργήσουμε για κάποια συγκεκριμένη υπόθεση;
Μήπως όταν πρόκειται να κινηθούμε νομικά;
Και μετά απ'αυτό και αφού έχει προηγηθεί η γνωστή επιστολή τους, έχουν το θράσος οι εν λόγω πατέρες, να προσπαθούν να μας πείσουν ότι η παρουσία τους στην Ιερά Μονή έγινε με αγαθές προθέσεις;
Τόσο ηλίθιους μας θεωρούν !!!!
Αλλά όπως λέει και ο σεβαστός γέροντας Μάξιμος στο τέλος του βίντεο,εσείς έχετε την δύναμη του νόμου και εμείς την δύναμη του Θεού.Να δούμε στο τέλος ποιός θα νικήσει.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.


Ανώνυμος είπε...

Προς 11:49, 26/7: δεν είπαμε να ταυτιστούν αλλά να μιμηθεί τον προκάτοχό του ο νυν μητροπολίτης στους αντιοικουμενιστικούς του αγώνες και να ακολουθήσει, έστω με τον τρόπο του, τη γενικότερη παραδοσιακή γραμμή εκείνου.

Ανώνυμος είπε...

Καλά όλα αυτά αλλά πιστεύω, πως τον λόγο είχανε ο ηγούμενος κι' οι πατέρες της Μονής κι' όχι οι λαϊκοί που μιλούσαν όλοι μαζί και ειδικά κάτι γυναίκες που πετάγονταν και λέγανε διάφορα μιλώντας με εμπάθεια. Ταπεινή μου γνώμη είναι πως η Ορθοδοξία δεν προασπίζεται με οχλαγωγία και με πολλά λόγια, αλλά με πύρινα λόγια ταπεινής και ήρεμης φωνής(γνώρισμα Χριστιανών Ορθοδόξων)καλόν αγώνα ενάντια στην "επάρατο νόσο" της αίρεσης του Οικουμενισμού

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ανώνυμε 12:32 πμ
Πολύ καλά τα λες στη θεωρία.

Που ήσουν όμως εσύ να μας δείξεις το καλό παράδειγμα;
Σπιτάκι; Έπινες καφεδάκι;

Ή -ακόμη χειρότερα- πήγες σε κάποιο εσπερινό παρουσία επισκόπου ή ιερέως που συνεχίζει να μνημονεύει επίσκοπο (θυμίζουμε ότι ΚΑΝΕΙΣ από τους επισκόπους της εκκλησίας της Ελλάδος δεν χαρακτήρισε ακόμη δημοσίως την σύνοδο της Κρήτης ως ληστρική, στην ανακοίνωση Νοεμβρίου της συνεδρίασης της Ιεράς Συνόδου γράφει ότι η εισήγηση του Σερρών έγινε ΟΜΟΦΩΝΑ αποδεκτή. Άρα είναι ΟΛΟΙ τους συνένοχοι, έστω και με την σιωπή τους).

Από ιδέες σας βεβαιώνουμε έχουμε κι εμείς άφθονες. Δεν χρειαζόμαστε άλλες. Την παρουσία σας χρειαζόμαστε.
Αν είχαμε πχ 4000 πιστούς και 200 ιερωμένους/μοναχούς παρόντες, δεν θα τολμούσε να πλησιάσει ο πρωτοσύγκελλος να προσποιείται ότι τάχα θέλει να προσκυνήσει. Θα μπορούσαν να πάνε όλοι αυτοί μαζί στην Φλώρινα, έξω από το μητροπολιτικό μέγαρο. Να δούμε μετά αν θα το σκεφτόταν να εκδίδει φιρμάνια με αλλαγές ηγουμένων" ο Θεόκλητος.

Κουραστήκαμε να ακούμε κρίσεις:
Γιατί μίλησε έτσι, γιατί αντέδρασε έτσι, ήταν υπεροβολικός.
Ε λοιπόν βγείτε εσείς μπροστά. Γιατί δεν βγήκατε; Σας απαγόρευσε κανείς; Ή νομίζετε οι πιστοί ήταν συνεννοημένοι ποιοι θα μιλήσουν; Απαντήστε εσείς στον πρωτοσύγκελλο με την ευγένεια που κρίνετε σωστή, να βλέπουμε εμείς τα βίντεο και να σχολιάζουμε λίγο μετά τα μεσάνυχτα, αν δεν έχουμε τίποτε άλλο να κάνουμε τι δεν μας άρεσε από τον τρόπο που μιλήσατε.
Σίγουρα τον πρώτο λόγο έχει ο ηγούμενος (π.Μάξιμος) αλλά λόγο έχουν και οι υπόλοιποι μοναχοί και ο πιστός λαός.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν έχω καμία σχέση με παπάδες οικουμενιστές μοντέρνους και φρεσκοκουρεμένους με κολόνιες κι' αρώματα έχω να πατήσω σε εκκλησία από την ψευτοσύνοδο της Κρήτης και μετά (ζήτημα να πήγα 2 φορές προς το τέλος) ούτε καν αντίδωρο δεν παίρνω αλλά δεν μπορώ ν'αφήσω την δουλειά μου εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός να κάθομαι 3-4 μήνες διακοπές και να παίρνω και 1200 και βάλε τον μήνα... εγώ δουλεύω όλο τον χρόνο με 5 μέρες μόνο άδεια δεν μπορώ λοιπόν ν' αφήνω την δουλειά μου και να τρέχω πάνω κάτω γιατί κανείς δεν θα θρέψει τα παιδιά μου όταν μ' απολύσουν εκτός κι' αν προσφέρετε εσείς κάποιον μισθό...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σχολιάζουμε όσα εσύ έγραψες:

"(ζήτημα να πήγα 2 φορές προς το τέλος) "
το πρόβλημα είναι αν βαριέσαι να ξυπνήσεις ή αντιλαμβάνεσαι τι θα πει κοινωνία με την αίρεση;

"ούτε καν αντίδωρο δεν παίρνω"
αγαπητέ δεν κάνεις χάρη σε κανέναν. Κανείς δεν σε υποχρέωσε να ακολουθήσεις όσους ευλαβείς ιερείς διέκοψαν την μνημόνευση.

"δεν μπορώ ν'αφήσω την δουλειά μου "
Ποιος σου είπε να αφήσεις τη δουλειά σου. Προφανώς και θα εργάζεσαι. Με τον ιδρώτα του προσώπου σου είπε ο Θεός στον Αδάμ να βγάζει το ψωμί του.

"εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός να κάθομαι 3-4 μήνες διακοπές και να παίρνω και 1200 και βάλε τον μήνα... εγώ δουλεύω όλο τον χρόνο με 5 μέρες μόνο άδεια δεν μπορώ λοιπόν "
Η αλήθεια είναι ότι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί έχουν άριστες συνθήκες εργασίας και διακοπών. Δεν είναι τυχαίο που ο κλάδος γέμισε από αριστεριστές κι αθέους. Το πολύ καθισιό σε κάνει αχάριστο και τεμπέλη.


"ν' αφήνω την δουλειά μου και να τρέχω πάνω κάτω"
Βλέπεις πόσο υποτιμητικά αναφέρεσαι σε όσους διέκοψαν την μνημόνευση. Και πάλι ανταποκρίνεσαι λες και τους κάνεις χάρη (που δεν την κάνεις). Βόλτες κάνουν. Βόλτες κάνουμε κι εμείς, βαριόμαστε και πάμε βόλτες..

Όσοι λοιπόν πραγματικά πονούσαν και αγωνιούσαν και έψαχναν, την βρήκαν την άκρη, βρήκαν κάποιο ευλαβή ιερωμένο κάπου στην περιοχή τους, ίσως κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά που ΔΕΝ μνημονεύει και δεν κοινωνεί με όσους μνημονεύουν και βρήκαν εκεί καταφύγιο.
Οι άλλοι, μια χαρά κάθονται στην πολυθρόνα και ασχολούνται με τα παιδιά τους. Μια χαρά είσαι βολεμένος στην ενορία σου. Μια χαρά. Ούτε να το σκέφτεσαι.

"γιατί κανείς δεν θα θρέψει τα παιδιά μου όταν μ' απολύσουν εκτός"
Με το σκεπτικό σου αδερφέ δεν θα θυσιάσεις ποτέ τίποτε στην ζωή σου.
Κανείς δεν σου ζήτησε να εγκαταλείψεις τα παιδιά σου. Να εργάζεσαι σκληρά για να ανταποκριθείς (αλλά και να τα μάθεις να ζούν και με στερήσεις, στην ζωή δεν θα τα έχουν όλα).

Μας θυμίζεις έναν άλλον: Θέλω να πηγαίνω εκκλησία κάπου κοντά, Θέλω το ένα, Θέλω το άλλο, σκέφτομαι και να αποτειχιστώ, τι λέτε.
Του απαντήσαμε ότι εμείς επιλέξαμε τον Γολγοθά. Περάσαμε δυσκολίες αλλά τις ξεπεράσαμε συναντώντας τον Κύριο. Αυτός ας κάτσει στην "θερμοκοιτίδα" του, δεν θα ρισκάρει ποτέ τίποτε στην ζωή του.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.