Πάντα προσπαθούσαμε να πείσουμε τον εαυτό μας ότι «δεν πρέπει να κατηγορούμε» τους ρασοφόρους γιατί «είναι ιεροκατηγορία». Αυτό μας μάθαιναν.
Αργά ή γρήγορα, γεμάτοι αγωνία για όσα διαδραματίζονται, επισκεφθήκαμε μητροπολιτικά μέγαρα.
Δοκιμάσαμε να πείσουμε αρκετούς «πρωτοσύγκελους» και «ιδιαιτέρους» και «γραμματείς» και «επισκόπους» (στις ελάχιστες φορές που μας επέτρεψαν να φτάσουμε μέχρι εκεί) ότι έπρεπε να αντιδράσουν.
Τα Gay Pride συνεχιζόταν κανονικά (εδώ),
Όσο καλοπροαίρετος κι αν είσαι, φτάνει η στιγμή που αντιλαμβάνεσαι ότι σε κοροϊδεύουν.
Κι έτσι αρχίσαμε να αποκαλύπτουμε -μέσα και από αυτό το ιστολόγιο- όσα συμβαίνουν.
* * * * *
Για να μην κουράζονται λοιπόν οι αδερφοί μας από «μια ενορία» της Μητρόπολης Περιστερίου τους θυμίζουμε :
Με το «έτσι θέλω» ο Μητροπολίτης σας αποφάσισε να αφαιρέσει τον εσταυρωμένο από την Αγία Τράπεζα.
Ως πιστοί αντιδράσατε. Δεν αφήσατε την εκκλησία μας έρμαιο.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του όμως ο δεσπότης σας, με το «ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ» και με ευθύνη ΚΑΙ των ιερέων που συναίνεσαν ΑΦΑΙΡΕΣΕ τελικά τους εσταυρωμένους από τις Άγίες Τράπεζες της μητρόπολης σας όπως επιβεβαιώνεται από την ανακοίνωσή σας.
Τι νόημα έχει τώρα να εκλιπαρείτε να σας επιτρέψει να επαναφέρετε τον Εσταυρωμένο στον ναό σας;
Ακόμη και στην απίθανη περίπτωση που το δεχτεί, σύντομα θα τοποθετήσει έναν άλλον ιερέα-προϊστάμενο και αυτός στα μουλωχτά θα τον αφαιρέσει οριστικά.
Τα ζήσαμε τόσες φορές.
Λες και το ίδιο σύστημα συμβουλεύει τους δεσποτάδες για το πως θα «ξεφορτωθούν» όσους ιερείς συνεχίζουν να κρατάνε ψηλά το κεφάλι: Ένα δήθεν οικονομικό σκάνδαλο από έναν «φυτευτό» λογιστή που τάχα θέλει να γίνει μοναχός και προτείνει παράνομες επιδοτήσεις για ένα μοναστήρι, ένας έλεγχος στα λογιστικά βιβλία του ναού, ένας «βαλτός» επίτροπος, μια καταγγελία γυναίκας ότι δήθεν δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση, ένα δημοσίευμα για το πόσο ακραίος είναι ο ιερέας (που θα παίξει πανελλαδικά στα ΜΜΕ), ένα σωρό άλλοι «δοκιμασμένοι» τρόποι που κάνουν τους ιερείς ή ακόμη και τους μετρημένους στα δάκτυλα σχετικά άξιους δεσποτάδες να «ράψουν» για πάντα το στόμα τους».
Ο μόνος τρόπος να φοβηθούν οι «λύκοι», είναι να ακούνε να «πρόβατα» να βελάζουν μανιασμένα έξω από τα μητροπολιτικά μέγαρα.
Το κλάμα του προβάτου, ποτέ δεν το γλίτωσε από την σφαγή.
Μια κραυγή, μια τσιρίδα όμως, μπορεί να αφυπνίσει το κοιμισμένο «κοπάδι».
Όπως εδώ:
Αλλά το πιο πιθανό είναι ότι ποτέ δεν θα φτάσετε έξω από τα μητροπολιτικά μέγαρα.
Ένας άλλος τρόπος αντίδρασης είναι η δημοσιότητα.
Όταν τραβάει κάποιος την μάσκα του λυκοποιμένα και αποκαλύπτονται τα κοφτερά του δόντια, τότε τον αναγκάζετε να μεταμφιεστεί κ πάλι. Να ξαναφορέσει έστω και για λίγο τη μάσκα του.
Καθίστε λοιπόν κι εσείς και ο ιερέας στον καναπέ.
Προχθές διώχθηκε κάποιος άλλος. Χθες ένας άλλος. Αν συνεχίσετε, αύριο θα είναι η σειρά του ιερέα του ναού σας.
Μεθαύριο ένας ακόμη.
Έναν-έναν θα απομακρύνουν τους ευλαβείς ιερείς, τους ελάχιστους που απέμειναν με «φόβο Θεού» (αποδείχτηκε ότι ήταν ελάχιστοι όταν επέβαλαν υποχρεωτική μασκοφορία και απαγόρευση τέλεσης Θείας Λειτουργίας ή η τέλεση της κεκλεισμένων των θυρών κλπ, μετρήθηκαν οι παπάδες μας, όλοι τους)
και όσο περνάνε τα χρόνια η δεσποτική ασυδοσία θα αυξάνει
και θα επιβάλλεται παντού
Είστε αποφασισμένοι να αγωνιστείτε για την πίστη σας;
Είστε αποφασισμένοι να ξυπνήσετε άγρια χαράματα για να εκκλησιαστείτε κάπου κρυφά;
Να οδηγήσετε εκατοντάδες χιλιόμετρα για να βρείτε έναν ευλαβή ιερέα να εξομολογηθείτε και αν σας επιτρέψει να μεταλάβετε;
Είστε αποφασισμένοι να αλλάξετε τόπο μόνιμης κατοικίας για να έχετε ένα πνευματικό στήριγμα;
Αύριο να χάσετε την εργασία σας; Να σας κόψουν την σύνταξή σας;
Να ξεχάσετε τα πτυχία σας και να βγάζετε τον λιγοστό «άρτο» σας σκάβοντας τη γη με τον «ιδρώτα του προσώπου» σας;
Είστε διατεθειμένοι να θυσιάσετε τις «καριέρες» των παιδιών σας; Να τα πείσετε να έχουν εμπιστοσύνη στον Τριαδικό μας Θεό; Να τα καμαρώνετε καθώς θα γίνονται «μάρτυρες» της πίστης και της πατρίδας αν χρειαστεί;
Είστε αποφασισμένοι να τρώτε ότι βρείτε από τους κάδους των απορριμάτων αλλά να είστε περήφανοι γιατί με τη βοήθεια του Θεού αντέξατε και ΔΕΝ προδώσατε την πίστη σας;
Αν όχι, δεν έχουν σχεδόν κανένα νόημα οι ανώνυμες επιστολές διαμαρτυρίας.
«Αλίμονο στους αγώνες που κρέμονται από τα χαρτιά.
Έχετε καρδιά;
Έχετε πίστη στον Θεό;
Αλλιώς, καθίστε εκεί που κάθεστε.
Ραγιάδες, όλα σας τα χρόνια
Ραγιάδες εσείς, ραγιάδες και τα παιδιά σας
ραγιάδες και τα παιδιά των παιδιών σας.»
https://youtu.be/zSOlfGfdwDA?feature=shared
Κλείνοντας, σίγουρα και αυτός το τρόπος αντίδρασης (της ανοικτής επιστολής προς τον μητροπολίτη) είναι επαινετέος σε σχέση με όλες τις άλλες ενορίες που «έραψαν» το στόμα τους «κάνοντας υπακοή».
Να κοροϊδεύεις τον Θεό και να λες κι ότι «κάνεις υπακοή»! Όπως έκαναν και τόσοι «μπολιασμένοι». Πόση κατάντια.
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Παραθέτουμε από το «Τας Θύρας» (σύνδεσμος) την σχετική επιστολή :
Πιστοί ἐκκλησιαζόμενοι Ι.Ν. Ἁγ*****
****** Ι.Μ. Περιστερίου
Περιστέρι, 3 Νοεμβρίου 2023
Σεβ. Μητροπολίτην Περιστερίου
κ. Γρηγόριον
Κοιν.: Ἱερεῖς καί Ἐκκλ. Συμβούλιο Ἱ.Ναοῦ
ΔΗΛΩΣΗ – ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ Ι.ΝΑΟΥ ΜΑΣ
Σεβασμιώτατε εὐλογεῖτε,
Διὰ τοῦ παρόντος, οἱ κάτωθι ὑπογεγραμμένοι, ἐνεργά μέλη καὶ συνειδητά ἐκκλησιαζόμενοι τοῦ ἱεροῦ ναοῦ ************* τῆς Ἱερὰς Μητροπόλεως Περιστερίου, δηλώνουμε τὴν ἐπιθυμία μας ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ Ὁ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ, ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ, ὅπως ὑπάρχει ἐκ Παραδόσεως σὲ ὁλόκληρο τὸν ἑλλαδικὸ χῶρο.
O Ἐσταυρωμένος, Σεβασμιώτατε, ἀφαιρέθη ἀπὸ τὸ Ἱερὸ Βῆμα τοῦ ναοῦ μας ἐρήμην τοῦ ποιμνίου, σὲ εὐθεῖα ἀντίθεση μὲ τὴν δικὴ σας σαφῆ, δημοσία καὶ ἐπανειλημμένη δήλωση, σὲ ἀνοικτὴ ὁμιλία σας περὶ τοῦ θέματος (Κυριακὴ 14/05/2023) στὸ ἀμφιθέατρο τῆς μητροπόλεως, ὅπου ἐπὶ λέξει εἴπατε: «Κάνετε ὅ,τι θέλετε. Ἐγὼ δὲν σᾶς κάλεσα σήμερα ἐδῶ γιὰ νὰ πῶ στοὺς ἱερεῖς: “ἀπαγορεύεται”… Δὲν σᾶς φώναξα ἐδῶ γιὰ νὰ ἐπιβάλλω τίποτα» .
Θεωροῦντες λοιπὸν ὅτι ὡς ἐπίσκοπος, τηρῶν τὴν ἐντολή τοῦ Κυρίου μας ∙ «ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὒ» (Μτ.5,37) καὶ ἐμεῖς ὑπήκοοι στὴν ἐντολὴ σας νὰ πράξουμε αὐτὸ ποὺ ὡς ποίμνιο ἐπιθυμοῦμε σχετικά μὲ τὸν Ἐσταυρωμένο, δυνάμει δὲ αὐτῆς, μὴ δεχόμενοι καμία ἀπαγόρευση καὶ ἐπιβολὴ ἀφαιρέσεως, εὐθαρσῶς δηλώνουμε καὶ αἰτοῦμε ἀπὸ τοὺς σεβαστοὺς μας ἱερεῖς νὰ ἐπιστραφεῖ καὶ ἵσταται ἀπὸ τοῦδε καὶ στὸ ἑξῆς ὁ Ἐσταυρωμένος ὄπισθεν τῆς ἁγίας Τραπέζης∙ παράδοση μὲ τὴν ὁποία λειτούργησαν, ἐκκλησιάσθησαν καὶ ἁγίασαν πολλοὶ Ἅγιοι Πατέρες καὶ Μητέρες ἡμῶν ἐκ τῶν ὁποίων ἐνδεικτικὰ μνημονεύουμε τοὺς κάτωθι:
Ἅγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως, Ἅγιος Νικόλαος Πλανᾶς, Ἅγιος Ἀρσένιος Καππαδόκης, Ἅγιος Σάββας Καλύμνου, Ὅσιος Ἰάκωβος ἐν Εὔβοια (Τσαλίκης), Ὅσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης, Ὅσιος Παΐσιος Ἁγιορείτης, Ἅγιος Ἄνθιμος Χίου, Ἅγιος Καλλίνικος Ἐδέσσης, Ἅγιος Γεώργιος (Καρσλίδης), Ἅγιος Νικηφόρος ὁ Λεπρὸς, Ἅγιος Εὐμένιος (Σαριδάκης), Ἅγιος Ἀμφιλόχιος Πάτμου, Ἅγιος Παναγῆς Μπασιᾶς, Ἁγία Σοφία Κλεισούρας, Ἁγία Μεθοδία τῆς Κιμώλου καὶ πολλοὶ περισσότεροι ὁσιακῆς βιοτῆς Πατέρες τῶν τελευταίων δύο τοὐλάχιστον αἰώνων, ὧν οὐκ ἐστι ἀριθμός.
Ὅθεν, πορευόμενοι κι ἐμεῖς «ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσιν», παρακαλοῦμε γιὰ τὴν ἔγγραφη ἀφ’ ὑμῶν ἐπευλογία, οὕτως ὥστε νὰ ἀρθεῖ ἐπιπλέον κάθε ἀμφιβολία καὶ ὁ προκληθείς βαρὺς σκανδαλισμὸς πολλῶν ἀθώων πιστῶν.
μετὰ σεβασμοῦ
πιστοί ἐκκλησιαζόμενοι
Ἁγ**********
Ἀντίκλητος ὁρίζεται ὁ ***********************************.
Συνημμένα :
1) Ἄρθρο κ.Βασιλείου Τουλουμτσή: «Ἡ ἑνότητα Σταυροῦ καὶ Ἀνάστασης στὸ «ἑνιαῖον» τῆς θείας Οἰκονομίας καὶ στὸ «διαιρετικόν» τῆς προτεσταντικῆς ἐσχατολογίας».
2) Μελέτημα κ. Ἰωάννη Λίτινα: «Ὁ Ἐσταυρωμένος στὸ Ἱερὸ Βῆμα». [σε 5 μέρη]
(ἀκολουθοῦν ὑπογραφὲς)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.