Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η ΛΙΣΤΑ με τα μοναστήρια που καλούν τους πιστούς ΝΑ ΜΗΝ πάρουν την «Νέα ταυτότητα-Κάρτα πολίτη» ! ΓΙΑΤΙ όμως τα υπόλοιπα σιωπούν;;;;

«...  ὡς ταπεινοί μοναχοί τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί ὡς ἐλεύθεροι Ἕλληνες πολίτες,
ὅτι διαφωνοῦμε καί εἴμαστε ἀντίθετοι μέ τόν ὑποχρεωτικό χαρακτήρα τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας/κάρτας καί τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ καί ζητοῦμε νά καταστεῖ προαιρετική ἡ λήψη τους. 

 


Ἐπίσης, διαφωνοῦμε μέ τή μεθοδευμένη κατάργηση τῶν μετρητῶν 
καί τήν ἐξελισσόμενη ἑνοποίηση τῶν βάσεων δεδομένων πού ἀφοροῦν τά προσωπικά στοιχεῖα τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν.

 


Ὅλα αὐτά ἀλληλένδετα –κατάργηση μετρητῶν, ἑνοποιημένες βάσεις δεδομένων, Προσωπικός Ἀριθμός, ἠλεκτρονική ταυτότητα/κάρτα– ὁδηγοῦν ἀναπόδραστα στόν πλήρη ἔλεγχο τῶν οἰκονομικῶν καί κοινωνικῶν δραστηριοτήτων τῶν πολιτῶν.» 
(Από την ανακοίνωση ΔΕΚΑΔΩΝ Ιερών Μονών και ησυχαστηρίων που παρατίθεται στο τέλος)





Γνωρίζουμε τι συμβαίνει στην Ιεραρχία μας. 

100 χρόνια τώρα η Μασονία μπορεί να εκλέγει τους εκλεκτούς της.
Έτσι, επιβάλλοντας το νέο ημερολόγιο  (ο μασόνος πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης, δείτε πχ εδώ) «ξεφορτώθηκαν» πλήθος ευλαβών πιστών το 1924.


10 χρόνια αργότερα, το 1935, οι 3 μητροπολίτες του νέου που πήγαν στο πάτριο, οδήγησαν πολύ σύντομα τον αγώνα σε διάλυση με τη δημιουργία νέων Συνόδων στη θέση Συνόδου (σχίσμα). 
Δεν είναι τυχαίο ότι ο ένας εκ των τριών μητροπολιτών, λίγο αργότερα επέστρεψε στο νέο (έχοντας εκπληρώσει την αποστολή του;;;).

Δεν είναι τυχαίο που η πνευματική κατάσταση στην εκκλησία της Ελλάδος για πολλές δεκαετίες  οδηγήθηκε σε ηθικό τέλμα και οδήγησε στην ανάγκη δημιουργίας των ορθοδόξων αδελφοτήτων, δηλαδή πιστών (λαϊκών) που αγωνιζόταν έξω από τα θεσμικά πλαίσια της κάθε μητρόπολης.

Το 1948 η Εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο υπήρξαν ιδρυτικά μέλη του ΠΣΕ (Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών), ενώ ακολουθεί η «Άρση των Αναθεμάτων» με τους Παπικούς επί Αθηναγόρα. 
Από τότε αναγνώρισαν τις αιρέσεις ως Εκκλησίες (κάτι που επαναλήφθηκε το 2016  και στην ΨευδοΣύνοδο στο Κουμπάρι) 


Δεν είναι τυχαίο που ο αγωνιστής ορθόδοξος αρχιμανδρίτης και ιεροκήρυκας π.Αυγουστίνος Καντιώτης, αναγκαζόταν να αλλάζει διαρκώς μητροπόλεις, πάντοτε διωκόμενος. Ο ίδιος εξέδιδε και την μαχητική εφημερίδα «ΣΠΙΘΑ» που ανάμεσα σε άλλα αποκάλυπτε και τις προκλήσεις των Ιεραρχών με τον σκανδαλώδη βίο τους.




Δεν είναι τυχαίο που χρειάστηκε να επιβληθεί Στρατιωτική Δικτατορία στην Ελλάδα (1967) για να εκλεγούν επί τέλους ευλαβείς επίσκοποι όπως ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης (Φλωρίνης), ο Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης π. Σεβαστιανός, ο Λαρίσης Θεολόγος, ο Αττικής Νικόδημος κλπ.
Εκλέχτηκαν φυσικά από «αριστείνδην» Σύνοδο, δηλαδή από μια μικρή μερίδα επισκόπων που συνεδρίασε ουσιαστικά «κρυφά» γιατί αν μαζευόταν όλοι δεν υπήρχε πλέον πιθανότητα να εκλεγούν υγιείς και ευλαβείς επίσκοποι.


Η χούντα του Ιωαννίδη όμως δεν εκδίωξε μόνον τον Γεώργιο Παπαδόπουλο (που έφερνε εμπόδια στους Αμερικανούς στην παραχώρηση στρατιωτικών εγκαταστάσεων -αραβοϊσραηλινός πόλεμος κλπ), έφερε ως αρχιεπίσκοπο στην Ιεραρχία τον Σεραφείμ, που καθαίρεσε τους περισσότερους από όσους είχαν εκλεγεί επί Επταετίας και επέβαλε την δική του «δικτατορία» μέσα στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.



Γνωρίζουμε και για το πως σιγά σιγά αλώθηκαν και τα μοναστήρια μας.
Νέοι μοναχοί, φιλόδοξοι, με προσόν όχι την πνευματική τους ζωή και άσκηση αλλά τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά τους, έμπαιναν άμεσα στα ηγουμενοσυμβούλια των Μοναστηριών και σε σχετικά αρκετά νεαρή ηλικία γινόταν ηγούμενοι.

Δεν είναι τυχαίο που το Άγιο Όρος παρέπεμψε το θέμα των νέων ταυτοτήτων «σε επιτροπή».
Δεν είναι τυχαίο που μόλις 5 (πέντε) από τα 20 αγιορείτικα μοναστήρια  υπέγραψαν  το κείμενο που σας παρουσιάζουμε σήμερα (γιατί προφανώς δεν μπορεί να εγκριθεί από την Επιστασία, του Αγ.Όρους).

Δεσποτάδες, ιερείς, ιερομόναχοι, μοναστήρια, απλοί παπάδες στις ενορίες, ΟΛΟΙ μετρήθηκαν επί κορονοϊού. 
Τώρα ξέρεις ποιοι σήκωσαν τον Σταυρό του Κυρίου και ποιοι έσκυψαν το κεφάλι.
Τώρα ξέρεις ποιους ΔΕΝ πρέπει στο εξής να εμπιστευθείς, όσο κι αν τσιρίζουν παριστάνοντας τον δήθεν «ευλαβή» και «συντηριτικό» (ακούστε υποτιμητικό αυτοπροσδιορισμό ορθοδόξου πιστού, δείτε εδώ).


Παραθέτουμε τη λίστα με τα μοναστήρια (ξεχωρίζουν 5 μοναστήρια του Αγίου Όρους : Ξηροποτάμου, Δοχειαρίου, Καρακάλλου, Φιλοθέου, Κωνσταμονίτου) που συνεχίζουν να στέκονται όρθια καθώς και το κείμενό τους (δημοσιεύθηκαν στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ εδώ) :




Η λίστα με τις 
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΩΝ



Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ξηροποτάμου
Ἀρχιμανδρίτης Ἰωσήφ καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί



Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου
Ἀρχιμανδρίτης Ἀμφιλόχιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί



Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Καρακάλλου
Ἀρχιμανδρίτης Φιλόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί



Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Φιλοθέου
Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κωνσταμονίτου
Ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μολυβδοσκεπάστου Κονίτσης
Ἀρχιμανδρίτης Ἀρσένιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου Γηρομερίου Θεσπρωτίας
Ἀρχιμανδρίτης Μεθόδιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Δρυοβούνου Κοζάνης
Ἀρχιμανδρίτης Στέφανος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Σοχοῦ Λαγκαδᾶ
Ἀρχιμανδρίτης Ἰωαννίκιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γενεθλίου Θεοτόκου Καλλίπετρας Βεροίας
Ἀρχιμανδρίτης Παλαμᾶς καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου Ὠρωποῦ
Ἀρχιμανδρίτης Μωϋσῆς καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Πυργετοῦ Λαρίσης
Ἀρχιμανδρίτης Εἰρηναῖος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου 
Ὁσίου Ἀρσενίου τοῦ Καππαδόκου Ὀρμυλίας Χαλκιδικῆς
Ἀρχιμανδρίτης Συνέσιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου
Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Ρώσσου Πευκοχωρίου Χαλκιδικῆς
Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου
Παντοκράτορος καί Ἁγίας Σκέπης Μελισσοχωρίου Ὡραιοκάστρου
Ἀρχιμανδρίτης Ἀντώνιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου
Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Κοινοβίου Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Παιονίας Κιλκίς
Ἀρχιμανδρίτης Χρυσόστομος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μακαριωτίσσης Δόμβραινας Θήβας
Ἀρχιμανδρίτης Θεοδόσιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Γεωργίου Λαγκάδας Πάρου
Ἀρχιμανδρίτης Μελέτιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ζωοδόχου Πηγῆς Λογγοβάρδας Πάρου
Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Σιαμάδων Καλαμπάκας
Ἀρχιμανδρίτης Μακάριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Ἄνδρου
Ἀρχιμανδρίτης Δωρόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γεννήσεως τῆς Θεοτόκου Στομίου Κονίτσης
Ἀρχιμανδρίτης Κοσμᾶς καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Ἀθανασίου Ἐράτυρας
Ἀρχιμανδρίτης Νικηφόρος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μυρτιδιωτίσσης Θαψανῶν Πάρου
Μακρίνα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Προεστῶσα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Τιμίου Προδρόμου Πυργετοῦ Λαρίσης, Μετοχίου Ἱεράς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου, Χριστονύμφη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Μουτσιάλης Σκήτης Βεροίας
Πορταΐτισσα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Εἰσοδίων Ὄσσης Λαγκαδᾶ
Γαλήνη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικῆς
Μαριάμ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Λαυρεντίου Πηλίου
Μαριάμ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ Θάσου
Ἐφραιμία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Ὁδηγητρίας Πορταριᾶς Βόλου
Θεοφανῶ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου «Παναγία Ἄξιόν Ἐστιν» Μεσαίου Ὡραιοκάστρου
Εὐφημία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγιοπούλας Ναούσης
Κασσιανή μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου ἁγίου Γεωργίου Ἀνύδρου
Ἰωάννα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γοργοϋπηκόου Μάνδρας Ἀττικῆς
Φεβρωνία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίας Τριάδος -Ἁγίου Νεκταρίου Αἰγίνης
Τιμοθέη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Τιμίου Σταυροῦ Μαψοῦ Κορινθίας
Ἱλαρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίων Πάντων Σπετσῶν
Μαγδαληνή μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
Πορφυρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παντοκράτορος Σωτῆρος Χριστοῦ Κερκύρας
Εὐφημία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί


Ὁ κατάλογος τῶν ὑπογραφῶν θά ἐνημερώνεται προϊόντος τοῦ χρόνου.





ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ 
 ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΩΝ 
ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ 
ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ




Ἐπίλογος

Τά σύγχρονα ἐπιτεύγματα στόν χῶρο τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας φανερώνουν τό μεγαλεῖο τοῦ ἀνθρώπου, συνάμα ὅμως καταδεικνύουν καί τήν τραγικότητά του, ὅταν, αὐτονομημένος ὁ ἴδιος ἀπό τόν Θεό, τά καταχρᾶται καί δέν τά χρησιμοποιεῖ γιά τό καλό του ἀλλά γιά τήν αὐτοκαταστροφή του.



Γνωρίζουμε ὅτι στίς μέρες μας τό διεθνές πολιτικό σκηνικό τό διαμορφώνουν οἱ παγκόσμιες ἀγορές, ἐρήμην τῶν λαῶν. Καί γνωρίζουμε, ἐπίσης, ὅτι αὐτές οἱ ἀγορές δέν στηρίζονται σέ ἠθικές ἀξίες ἤ ἀρχές, παρά μόνο σέ οἰκονομικά συμφέροντα ἤ ἄλλες ἐπιδιώξεις. 
Γι’ αὐτό καί δέν εἶναι λίγοι οἱ πολίτες πού εὔλογα ἀνησυχοῦν ὅτι ἡ τεράστια δύναμη τῆς ψηφιακῆς πληροφορίας θά χρησιμοποιηθεῖ μελλοντικά γιά τήν περιστολή τῶν προσωπικῶν τους ἐλευθεριῶν, γιά τόν ἀσφυκτικό ἔλεγχο τῆς ἰδιωτικῆς τους ζωῆς καί γιά τή σταδιακή ἑδραίωση ἑνός παγκόσμιου ὁλοκληρωτικοῦ συστήματος. 
Ἕνα τέτοιο τυραννικό σύστημα θά χρησιμοποιήσει κάποτε ὡς ὑποδομή καί ὁ ἀναμενόμενος —σύμφωνα μέ τήν προφητεία τῆς Ἀποκάλυψης— ἀντίχριστος, προκειμένου νά ἐπιβάλει τήν παγκόσμια κυριαρχία του.

Ἐπειδή ἡ ἐλευθερία ἀποτελεῖ ὑπέρτατο καί ἀδιαπραγμάτευτο ἀγαθό, ἐπειδή οἱ δημοκρατικές ἀξίες συνιστοῦν θεμελιώδη στοιχεῖα μιᾶς ὑγιοῦς κοινωνίας, καί ἐπειδή, τέλος, δέν ἐπιθυμοῦμε οὔτε στό ἐλάχιστο νά ὑποβοηθήσουμε τήν ἐπιβολή ὁποιασδήποτε τυραννικῆς ἐξουσίας, 
δηλώνουμε, ὡς ταπεινοί μοναχοί τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί ὡς ἐλεύθεροι Ἕλληνες πολίτες, ὅτι διαφωνοῦμε καί εἴμαστε ἀντίθετοι μέ τόν ὑποχρεωτικό χαρακτήρα τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας/κάρτας καί τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ καί ζητοῦμε νά καταστεῖ προαιρετική ἡ λήψη τους. 
Ἐπίσης, διαφωνοῦμε μέ τή μεθοδευμένη κατάργηση τῶν μετρητῶν καί τήν ἐξελισσόμενη ἑνοποίηση τῶν βάσεων δεδομένων πού ἀφοροῦν τά προσωπικά στοιχεῖα τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν. Ὅλα αὐτά ἀλληλένδετα –κατάργηση μετρητῶν, ἑνοποιημένες βάσεις δεδομένων, Προσωπικός Ἀριθμός, ἠλεκτρονική ταυτότητα/κάρτα– ὁδηγοῦν ἀναπόδραστα στόν πλήρη ἔλεγχο τῶν οἰκονομικῶν καί κοινωνικῶν δραστηριοτήτων τῶν πολιτῶν.

Ἡ Πολιτεία, πιστή στίς ἀρχές τῆς δημοκρατίας καί τοῦ κράτους δικαίου καί σεβόμενη τήν ἐλευθερία ὅλων ἀνεξαιρέτως τῶν πολιτῶν, ὀφείλει νά διατηρεῖ πάντοτε ἐναλλακτικούς τρόπους ταυτοποίησης καί πρόσβασης σέ ὑπηρεσίες ἤ ἀγαθά. Σέ κάθε περίπτωση ὀφείλει, ἐπίσης, νά προστατεύει τούς πολίτες ἀποτελεσματικά ἀπό τήν κατάχρηση τῆς ψηφιακῆς πληροφορίας, διασφαλίζοντας οὐσιαστικά τήν ἰδιωτικότητά τους καί ὅλα τά ἀτομικά τους δικαιώματα καί τίς ἐλευθερίες.

Ὑπ’ αὐτό τό πρίσμα, εὐελπιστοῦμε ὅτι ἡ Ἑλληνική Κυβέρνηση θά ἀφουγκρασθεῖ τίς εὔλογες ἀνησυχίες μας, ὅπως αὐτές ἐκτίθενται στό παρόν κείμενο, θά μᾶς εἰσακούσει καί δέν θά προβεῖ σέ περιορισμό τῶν συνταγματικῶς κατοχυρωμένων ἐλευθεριῶν μας μέ τήν ἐπικείμενη ἔκδοση τοῦ Προεδρικοῦ Διατάγματος γιά τόν Προσωπικό Ἀριθμό. Ἀντίθετα, θέλουμε νά πιστεύουμε ὅτι μέ δημοκρατική διάθεση θά προβεῖ στίς ἀναγκαῖες νομοτεχνικές διορθωτικές κινήσεις, ὥστε νά γίνουν σεβαστές οἱ τεκμηριωμένες θέσεις μας. Στήν ἀπευκταία ὅμως περίπτωση πού στό ἐκδοθησόμενο Προεδρικό Διάταγμα οἱ θέσεις μας θά ἀγνοηθοῦν, θά ἐπανέλθουμε μέ νέα ἀνακοίνωση-τοποθέτηση, στήν ὁποία θά περιγράφουμε τήν περαιτέρω στάση μας, στάση θεμελιωμένη στά δικαιώματα πού παρέχει τό Σύνταγμα τῆς πατρίδος μας σέ κάθε Ἕλληνα πολίτη.

Τέλος, συνιστοῦμε στούς πιστούς ἀδελφούς μας πού ἀγωνίζονται στόν κόσμο νά μή βιαστοῦν νά παραλάβουν τίς νέες ταυτότητες καί τόν Προσωπικό Ἀριθμό, ἀλλά νά ἐξαντλήσουν ὅλα τά διαθέσιμα χρονικά περιθώρια. Παράλληλα, ἄς διαμαρτυρηθοῦν μέ κάθε πρόσφορο καί νόμιμο μέσο, μέ συντονισμένες κινήσεις καί παρεμβάσεις, προκειμένου ἡ παραλαβή τους νά καταστεῖ προαιρετική. Ἐπιπλέον, ὅσον ἀφορᾶ τήν ἀπόδειξη τῆς ταυτοπροσωπίας τους, ἄς χρησιμοποιοῦν τά συμβατικά μέσα ταυτοποίησης, ἀποφεύγοντας τά ἀντίστοιχα ψηφιακά (π.χ. ἔξυπνες ἐφαρμογές τύπου Gov.gr Wallet), γνωρίζοντας πώς ἰσχύουν καί τά ἑξῆς:

1) Σύμφωνα μέ τίς διατάξεις τοῦ νόμου 3731/2008 (ἄρθρ. 25) οἱ ὑπηρεσίες, γιά τήν διεκπεραίωση διοικητικῶν διαδικασιῶν, ὑποχρεοῦνται νά ἀποδέχονται ὡς μέσο ταυτοποίησης καί τό διαβατήριο ἤ τήν ἄδεια ὁδήγησης.

2) Σύμφωνα μέ ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας (1602/2021, Δ΄ Τμῆμα), ἀκόμα κι ἄν παρέλθει 15ετία ἀπό τήν ἔκδοση τῆς παλαιᾶς ταυτότητας, αὐτή θεωρεῖται ἰσχυρό ἔγγραφο καί οἱ ἁρμόδιες ὑπηρεσίες ὀφείλουν νά τή δεχθοῦν, ἐφόσον δέν συντρέχει βάσιμη ἀμφιβολία γιά τή γνησιότητά της.

Ζοῦμε ἀναμφίβολα σέ ἀποκαλυπτικούς καιρούς. Γι’ αὐτό ἄς μήν ἐφησυχάζουμε. Ἄς ἀποκτήσουμε τήν “καλή ἀνησυχία” γιά ὅσα συμβαίνουν γύρω μας. Πίσω ἀπό τίς ἐπαγγελόμενες εὐκολίες τῆς σύγχρονης ψηφιακῆς κοινωνίας κρύβονται τά δεσμά ἑνός ἀνελεύθερου συστήματος. Ὑπάρχει, ἄραγε, κάποιο ὄφελος ἱκανό νά ἰσοσταθμίσει τήν ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας, γιά τήν ὁποία στήν εὐλογημένη πατρίδα μας χύθηκαν ποταμοί αἱμάτων;


Ἡ ἐποχή μας ἀπαιτεῖ νά ζήσουμε δυναμικά καί αὐθεντικά τή χριστιανική μας ἰδιότητα, μέ πνευματική ἐγρήγορση, μετάνοια καί προσευχή, ὥστε νά ἀποκτήσουμε “νοῦν Χριστοῦ”, γιά νά μποροῦμε νά διακρίνουμε τά σημεῖα τῶν καιρῶν καί τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖο ὀφείλουμε νά ἐνεργοῦμε. Ἄς καλλιεργοῦμε τό μαρτυρικό καί ἀσκητικό φρόνημα τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἄς μάθουμε νά χρησιμοποιοῦμε τά ἠλεκτρονικά μέσα μέ ἐγκράτεια, σύνεση καί διάκριση. Καί τέλος, ἄς ἑτοιμαζόμαστε νά θυσιάσουμε, ὅποτε χρειασθεῖ, ὄχι μόνο τίς ἀνέσεις τοῦ ψηφιακοῦ κόσμου, ἀλλά καί τήν ἴδια μας τή ζωή, προκειμένου νά ὁμολογήσουμε τήν πιστότητά μας στόν Τριαδικό Θεό.



Ἡ ζωή ὁλόκληρου τοῦ κόσμου καί τοῦ κάθε ἀνθρώπου χωριστά βρίσκεται στά χέρια τοῦ Θεοῦ. Αὐτός, πού φροντίζει καθημερινά τά πετεινά τοῦ οὐρανοῦ καί τά κρίνα τοῦ ἀγροῦ, δέν παύει νά σκεπάζει φιλόστοργα μέ τήν ἀγαθή Του πρόνοια καί ὅλα τά δικά Του παιδιά. Αὐτός, εἶναι βέβαιο, ὅτι καί στήν παρούσα περίσταση καί σέ κάθε ἄλλη ἐπερχόμενη δυσκολία “οὐκ ἐάσει ἡμᾶς πειρασθῆναι ὑπὲρ ὃ δυνάμεθα, ἀλλὰ ποιήσει σὺν τῷ πειρασμῷ καὶ τὴν ἔκβασιν τοῦ δύνασθαι ἡμᾶς ὑπενεγκεῖν” (πρβλ. Α΄ Κορ. 10:13).

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

5 σχόλια:

Ανώνυμη είπε...

Όλα τα μοναστήρια που αναφέρετε παραπάνω είναι με το παλιό η είναι και κάποια με το νέο ημερολόγιο; τα μέτρα κατά του κορονοιου τα δέχθηκαν μόνο οι Αρχιερείς του νέου; οι ΓΟΧ πως αντέδρασαν;

kwnkar είπε...

Στην τηλεόραση ο αρχιεπίσκοπος δήλωσε ότι την έχει πάρει ήδη !!!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αναζητούμε την ομολογιακή υπογραφή από ονομαστά μοναστήρια με Αγίους Γεροντάδες και δεν την βρίσκουμε.

Πατέρες και γερόντισσες θα αναμένουμε...

Ελπίζουμε να αποφανθείτε τώρα, πρίν πάρουν όλοι την ταυτότητα...

Αλήθεια, οι Ιερές Μητροπόλεις Επίσκοποι και κληρικοί, θα πάρουν θέση; Θα περιμένουμε...


Σχόλιο από https://agonasax.blogspot.com/2023/12/blog-post_737.html

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Τα μοναστήρια του Αγίου Όρους ακολουθούν το πάτριο ημερολόγιο.
Τα μοναστήρια που προσυπέγραψαν το κείμενο δεν ανήκουν σε Συνόδους των ΓΟΧ.


Όσο για τις Συνόδους των ΓΟΧ,
η μεγαλύτερη Σύνοδος, του Καλλινίκου εξέδωσε το παρακάτω κατάπτυστο ανακοινωθέν
με το οποίο ξεκαθαρίζει ότι :
«... Τὸ θέμα δὲν φαίνεται νὰ ἔχῃ ἀμέσους πνευματικὰς ἢ ἐκκλησιαστικὰς διαστάσεις ...
«Ὁ κάθε πολίτης καλεῖται νὰ λάβῃ αὐτοβούλως τὴν ἀπόφασιν αὐτοῦ, ἀφοῦ συνεννοηθῇ μετὰ τῶν ἰατρῶν τοὺς ὁποίους ἐμπιστεύεται καὶ εἶναι γνῶσται τῆς καταστάσεως τῆς ὑγείας αὐτοῦ.»

«Οἱ Πνευματικοὶ πατέρες δέον ὅπως μὴ παρέχουν συγκεκριμένας προτροπὰς ἢ ἀποτροπὰς διὰ τὸν ἐμβολιασμὸν εἰς τοὺς ἐρωτῶντας πιστούς, πέραν τῆς γενικῆς ἐνημερώσεως,
διότι τότε θὰ φέρουν τὴν εὐθύνην εἴτε ἐὰν ἀπωλεσθῇ ἢ κινδυνεύσῃ ἡ ζωὴ αὐτῶν ἐκ τοῦ ἐμβολιασμοῦ (ἕνεκα σοβαρῶν παρενεργειῶν), εἴτε ἐκ τοῦ μὴ ἐμβολιασμοῦ (ἕνεκα νοσήσεως μὲ βαρυτάτας συνεπείας ἐκ τοῦ ἰοῦ).
Τὸ ζήτημα τοῦτο κυρίως καὶ βασικῶς δὲν παύει νὰ εἶναι ἰατρικόν.»

σύνδεσμος: https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%80%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/1746-anakoinwsis-i-s-i-18-02-2021


Δείτε και άλλη ανακοίνωση,
«Παραμένουσα σταθερὰ εἰς τὰς προειλημμένας ἀποφάσεις Αὐτῆς, ἐπαναλαμβάνει μετ᾽ ἐπιτάσεως ὅτι τὸ θέμα τοῦ ἐμβολιασμοῦ ἢ μὴ δὲν εἶναι ἐκκλησιαστικόν, ἀλλὰ κυρίως ἰατρικόν.»

«Διὰ τοῦτο οὐδεὶς ἐκ τῶν Κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ Ἑλλάδος ἐπιτρέπεται νὰ δίδῃ εἴτε προτρεπτικάς, εἴτε ἀποτρεπτικὰς συμβουλὰς διὰ τὸν ἐμβολιασμόν τινος, ἄλλως φέρει εὐθύνην διὰ τὰς συνεπείας τῶν συμβουλῶν αὐτοῦ.»

https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%80%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/1896-anakoinwsis-apofasewn-i-s-2021-11-22

μιλάμε για «μεγάλη» ομολογία πίστεως ...
Κατάντια.

Ανώνυμη είπε...

Κατάλαβα. Ναι τα μοναστήρια του Αγίου Όρους ακολουθούν το παλιό. Κάποια άλλα μέσα στην λίστα είναι με το νέο.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.