Ο Κούρδος βουλευτής, μιλώντας μέσα στην Τουρκική βουλή, αναφέρει ένα ένα τα περιστατικά βίας και εξόντωσης (των Κούρδων) στα 100 αυτά χρόνια «Τουρκικής Δημοκρατίας»
Οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις από το Τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, επιμένουν να παριστάνουν τους φίλους με τους Τούρκους και να ελπίζουν στην «ευρωπαϊκή πορεία» της Τουρκίας με άφθονες χρηματοδοτήσεις και διευκολύνσεις.
Την ίδια ώρα ο Ενρτογάν αναμένει την Τουρκία να φτάσει τα 100 εκατομμύρια πληθυσμό (είναι ήδη 85 εκατομμύρια) και επιθεωρεί στον Βόσπορο τα 200 Τουρκικά πλοία καθώς προελαύνουν μπροστά του, έτοιμα για να αναστήσουν την νέα οθωμανική αυτοκρατορία, παρουσία δεκάδων χιλιάδων τουρκικού όχλου στην προκυμαία.
Το τι λίγο πολύ έπεται, σε μια Ελλάδα που σκοτώνει στις γυναικολογικές κλινικές τα παιδιά της, προπαγανδίζει τον «γάμο» ομοφυλόφιλων και κατακλύζεται μέρα με τη μέρα με όλο κ περισσότερους λαθρομετανάστες, μπορείτε να το φανταστείτε.
Δείτε το βίντεο που παρουσιάζει ο Κοσμάς Καραΐσκος από την Κομοτηνή:
Διαβάζουμε (στο ιστολόγιο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ) ότι την ερχόμενη Πέμπτη 2/11/2023 ο π.Στυλιανός Καρπαθίου θα δικαστεί.
Ποιος να το πίστευε όμως!
Δικαστές θα είναι οι Αρχιερείς της «Εκκλησίας της Ελλάδος»! Οι χριστιανοί των εσχάτων καιρών να δικάζονται από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ τους!
Θεωρούμε ότι παρά το ότι ΔΕΝ βλέπουμε καμμία δημόσια έκκληση για συγκέντρωση διαμαρτυρίας την ημέρα διεξαγωγής της δίκης,
οι Ορθόδοξοι πιστοί οφείλουν να βρίσκονται έξω από το Συνοδικό Μέγαρο (υποθέτουμε ότι δεν έχει αλλάξει κάτι και βρίσκεται στην Μονή Πετράκη- αν γνωρίζει κάποιος αναγνώστης κάτι διαφορετικό, ας μας ενημερώσει).
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Νεότερη Ενημέρωση (31/10/2023, 09:00) :
Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Την ΔΙΩΞΗ εναντίον του π.Στυλιανού Καρπαθίου (θεολόγος-Ιατρός Ψυχίατρος με Ms Βιοηθικής)
την άσκησε ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ!!!
Τελικά οι πιο επικίνδυνοι ρασοφόροι είναι αυτοί που φοράνε το προσωπείο του «ευλαβούς», του «αγωνιστή», του «ορθοδόξου», αλλά την κρίσιμη στιγμή πρωτοστατούν στην στήριξη των σχεδίων της Νέας Τάξης και στην δίωξη όσων αντιδρούν.
Διαβάστε το εξαιρετικό άρθρο του δικηγόρου Δημήτρη Δασκαλάκη σχετικά με την δίωξη που άσκησε ο μητροπολίτης Πειραιώς στον π.Στυλιανό Καρπαθίου (ιερέας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών) και ΔΙΑΔΩΣΤΕ το σχετικό άρθρο από τα Αττικά Νέα, που βρίσκεται εδώ.
Νεότερη Ενημέρωση (Τετάρτη 1/11/2023, 10:00 πμ)
Δυσάρεστη εξέλιξη: Με λύπη μας διαβάζουμε νεότερη ενημέρωση στο ιστολόγιο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ (οι επισημάνσεις με έντονα, δικές μας)
ότι
(...) «το παρόν ιστολόγιο έλαβε την πληροφορία ότι ο σεβαστός π. Στυλιανός Καρπαθίου λυπάται πολύ για όλη την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί γύρω από την εκδίκασή του σε Δεύτερο Βαθμό από το Συνοδικό Δικαστήριο.
Ο π. Στυλιανός ουδέποτε επιθύμησε να δοθεί δημοσιότητα στο θέμα. Προτιμά να αντιμετωπίζει τα διάφορα προβλήματα που ανακύπτουν αθόρυβα.
Η αλήθεια είναι ότι το παρόν ιστολόγιο δημοσίευσε ένα κείμενο που κυκλοφόρησε στα κοινωνικά δίκτυα λόγω της ευγενικής συμπαραστάσεως που εξέφραζε και της προτροπής σε προσευχή.
Το κείμενο όμως αυτό κυκλοφόρησε ευρέως στο διαδίκτυο και σε αρκετά ιστολόγια γίνεται πρόσκληση, ως μη ώφειλε, για συγκέντρωση συμπαραστάσεως.
Παρακαλώ πολύ ο π. Στυλιανός είναι πολύ δυσαρεστημένος με αυτήν την εξέλιξη. Οποιαδήποτε εκδήλωση όχι μόνον δεν τον εκπροσωπεί, αλλά θα τον λυπήσει ιδιαίτερα.»
Η απάντησή μας
1ον:
Τι θα πει :
«το παρόν ιστολόγιο (Σ.Σ. εννοεί το ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ) έλαβε την πληροφορία ότι ...»
Σθένος δεν έχει ο π,.Στυλιανός να τους στείλει ένα εμαιλ, ή να γράψει ένα μήνυμα στα σχόλια του ιστολογίου; Τι θα πει «πληροφορία»; Κι αν η «πληροφορία» είναι λανθασμένη;
2ον:
Προς π.Στυλιανό Καρπαθίου Πατέρα Στυλιανέ ΕΜΕΙΣ, το Ιστολόγιο της «Ομάδας Εκπαιδευτικών ο Παιδαγωγός» κάναμε κάλεσμα για ειρηνική παρουσία συμπαράστασης του πιστού λαού έξω από το Συνοδικό Μέγαρο. Αντιθέτως εσύ -αλλιώς να βγεις να το διαψεύσεις- ανακοινώνεις ότι :
«ο π. Στυλιανός είναι πολύ δυσαρεστημένος με αυτήν την εξέλιξη. Οποιαδήποτε εκδήλωση όχι μόνον δεν τον εκπροσωπεί, αλλά θα τον λυπήσει ιδιαίτερα.»
Ε, λοιπόν π.Στυλιανέ, αυτό που θα έπρεπε να σε λυπεί δεν είναι η αυθόρμητη αντίδραση του πιστού λαού σε βάρος οποιουδήποτε αδικημένου ορθοδόξου ιερέα αλλά
- η προδοτική στάση των Αρχιερέων
και στο θέμα του κορονοϊού, και
- στο κλείσιμο των Ιερών Ναών, και
- στην απαγόρευση τέλεσης του Πάσχα και τόσων άλλων εορτών
και
- της μετατροπής των ιερών μας εκκλησιών σε αποχωρητήρια με μάσκες, χαρτοπετσέτες και απολυμαντικά καθαριστικά.
- Όπως και η προδοσία τους σε θέματα πίστως πχ αποδοχή της ψευδοΣυνόδου στο Κολυμπάρι και
- η συμπόρευση με την αίρεση του Οικουμενισμού.
Γι αυτά να λυπάσαι π.Στυλιανέ. Και αν έχεις θάρρος, ήθος και αξιοπρέπεια, αυτά να βγεις επώνυμα και να τα καταγγείλεις. Και τότε θα έχεις και τον πιστό λαό δίπλα σου γιατί θα αναγνωρίζουν επί τέλους στο πρόσωπό σου έναν αληθινό ποιμένα, από αυτούς που τόσο πολύ στερηθήκαμε,
και θα έχεις χαροποιήσει τον Τριαδικό μας Θεό και τους Αγίους και τους ομολογητές της πίστης μας. Η επιλογή είναι δική σου.
Καμάρωσε και τον αρχειπίσκοπο Αθηνών, τον «μουγκό» Ιερώνυμο, τον οποίο μνημονεύεις (για πόσο ακόμη; το σκέφτηκες ποτέ;):
Θα κλείσουμε με μια προειδοποίηση που έχουμε απευθύνει αρκετές φορές στο παρελθόν μέσα από το Ιστολόγιό μας:
«Αν δεν αντιδράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,
θα μας φάνε ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ».
Με από τις εξελίξεις αυτές, αφαιρέθηκε το υπόλοιπο του τίτλου : «ΟΛΟΙ Πέμπτη 2/11/2023 ειρηνικά έξω από το Συνοδικό Μέγαρο»
Ακολουθεί η αρχική ανάρτηση-ενημέρωση
Δεν ξεχνάμε τον αγωνιστή π. Στυλιανό Καρπαθίου.
Posted on
Αγαπητοί ἀδελφοί, τὴν Πέμπτη 2 Νοεμβρίου δικάζεται σὲ 2ο βαθμό (Συνοδικό δικαστήριο) ὁ γνωστός σὲ ὅλους μας π. Στυλιανός Καρπαθίου.
Μὲ
τὸν π.Στυλιανό διαφωνήσαμε σε κρίσιμα εκλλησιολογικά θέματα, σχετικά με
τη μνημόνευση του καθαιρετέου σχισματικού Αθηνών. Αὐτό δὲν μᾶς
ἐπιτρέπει νὰ λησμονήσουμε τὸν ἀγώνα καὶ τὴν ὁμολογία του.
Ο πατέρας, ξύπνησε πρωί και πήρε το suv να το πάει για πλύσιμο!
Σήμερα αργία άγια μέρα; Ναι σήμερα για να γυαλοκοπάει. Εξάλλου τόσοι μουσουλμάνοι μαγαρίζουν τη μέρα πλένοντας κουβάδες. Γιατί να μην πάει.
Η θηλυκιά στο σπιτι ετοιμάζει την κόρη για την παρέλαση. Φούστα μίνι, τσίχλα, μαλλί και βάψιμο για βραδυνή έξοδο η μικρή, τακούνια που μετά βίας περπατάει, σαν παιδακι στην Ταϋλανδη που εξωθήσαν στην πορνεία. Ντύνεται και η μάνα, ανάλογα με την κόρη, με ρούχα κολλητά να σκιαγραφείται το στρινγκ.
Καθε τόσο ομαδικά όλο το ασκέρι, χάνεται στις εφαρμογές να ανεβάσει ηλίθιες φωτο που βρίσκει σε διαδικτυακές σελίδες με σημαιούλες, χρονιαπολλά και κανεναν ήρωα με στολή να τρεχει στα χιόνια. Εναλλακτικά τα γνωστά ηλίθια φλυτζανάκια του καφέ, μια σαλάτα ανθοδέσμη δίπλα, ένα χρόνια πολλά κι έτοιμη η ευχή ” κονσέρβα”
Κατεβαίνουν στον χώρο της εκδήλωσης και ξεσκίζονται με τους γύρω ποιός θα βρει θέση πάρκινγκ πρώτος. Όλοι με το πλυμένο suv γυαλακι ηλίου και ύφος 40 καρδιναλίων. Πρώτη κατεβαίνει η θηλυκιά, με έπαρση, με στόμφο και το κινητό στο χέρι λες και περιμένει τηλέφωνο απ τον Πούτιν. Αφήνουν το παιδί για να παρελάσει και ξεκιναει το πάρτυ.
Ο ταλαίπωρος μεσοαστός νομιζει πως βρισκεται στο ίντερνετ και φλερτάρει ασύστολα με ό,τι κινήται γύρω του εκτός απ την γυναίκα του.
Ομοίως και η κότα που συνοδεύει, επιδίδεται ομοιως στο σπορ, αφου προηγουμένως αγριοκοιτάξει όποια θηλυκιά υπάρχει τριγύρω και αποτελεί δυνητικά αντίζηλο..
Η παρέλαση τελειώνει και όλοι μαζί σε καφέ για να δείξουν ότι υπάρχουν και το φυσσάνε. Μετά ξανά όλοι μαζί στην ταβέρνα για τον ίδιο λόγο και φυσικά το suv επάνω στο πεζοδρόμιο μπροστά στο μαγαζί, αυτό με τις 80 άτοκες δόσεις.
Η παράσταση τελειώνει και όλοι μαζί επιστρέφουν στο διαμέρισμα της πολυκατοικίας του Χ ορόφου, σε ενα κλουβί μιας φυλακής με 40 αλλα κλουβιά χτισμένα ασφυκτικά το ένα πάνω στ άλλο σαν σφηκοφωλιά.
Είναι εμβολιασμένοι, χλωμοί, μικρομεσοαστοί και χαρούμενοι…
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!
Σχόλιο (Ομάδος Εκπαιδευτικών ο Παιδαγωγός):
Αναδείξαμε πολλές φορές την ηθική παρακμή της ελληνόφωνης κοινωνίας.
Άριστα περιγράφει το κείμενο πτυχές από όσα συμβαίνουν, στις οικογένειες που δεν χώρισαν ακόμη.
Όμως
το ότι παρά την εκστρατεία εκφοβισμού από πολιτικούς,
αξιολύπητους επιστήμονες που παριστάνουν το «καλό θρησκευόμενο παιδί» για να πείσουν τα γεροντάκια,
από τα ΜΜΕ
και από τους «Αρχιερείς» και «φαρισαίους» της σημερινής εποχής
(10.000 έμμισθοι ιερείς έσκυψαν στην πλειοψηφία τους μια χαρά το κεφάλι)
παρέμειναν πάνω από 2.000.000 Έλληνες ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΙ. Παρέμειναν και ελάχιστοι ιερείς και μοναχοί όρθιοι στις επάλξεις. Διωκόμενοι οι περισσότεροι από τους δεσποτάδες τους. Μετρηθήκαμε όλοι. «Μανή, θεκέλ, φάρες» :Ζυγιστήκαμε, αρκετοί βρέθηκαν ελλιπείς.
Τώρα όμως ξέρουμε ποιους μπορούμε να επιστευθούμε και ποιους όχι.
Τώρα ξέρουμε ποιοι μπορούν να πάρουν επάξια την θέση δίπλα μας στην έπαλξη.
Τώρα πρέπει να κλάψεις, να προσευχηθείς, να νηστέψεις, να αγωνιστείς με νύχια και με δόντια, με πείσμα και σύνεση, για να γελάσεις ελεύθερος
Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε ως σχόλιο σε αξιόλογο άρθρο με τίτλο
«Πόλεμος 1940-Κατοχή: Οι άνθρωποι που έτρωγαν από τα σκουπίδια και τα «σκουπίδια» που πλούτισαν»,
1. Το άδοξο τέλος ενός αγώνα που θα έφερνε κάθαρση στην εκκλησία μας.
ΑΝ υπήρχε ενότητα στον χώρο της αποτείχισης, θα ΕΤΡΙΖΑΝ τα θεμέλια του Οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης.
άρθρο στο Πενταπόσταγμα (27/3/2017) με τίτλο: «Κρύος ιδρώτας έχει λούσει τους Ιεράρχες με τις διακοπές μνημονεύσεων! Θα πάρει θέση η Διαρκής Ιερά Σύνοδος;»
Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα σήμερα, ΑΝ αμέσως μετά την «Πανορθόδοξη» (ψευδο)«Σύνοδο» στο Κολυμπάρι, η διακοπή της μνημόνευσης επισκόπων
και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου λόγω αίρεσης (σύμφωνα με τον 31ο
Ἀποστολικό Κανόνα και 15ο Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου) γινόταν ΜΑΖΙΚΑ ...
Ποιος όμως τορπίλισε την 1η Σύναξη στο Ωραιόκαστρο της 4ης Απριλίου 2017 ;;;
Έφταιγε ο π.Θεόδωρος Ζήσης (και οι συν αυτώ) όπως εξ΄ αρχής πιστέψαμε κι εμείς και τους επιτεθήκαμε σε πλήθος αναρτήσεων;
Ή μήπως το φταίξιμο για εκείνη την τεράστια διένεξη της τελευταίας στιγμής ήταν εξαιτίας γνωστού αγιορείτη «γέροντα» -γέροντας νεαρής ηλικίας!- πρώην στελέχους (προϊσταμένου) γνωστής
οικουμενιστικής αγιορείτικης Μονής; Και αν αυτός ο νεαρός «γέροντας»
ήταν τόσο αντιοικουμενιστής και ακραιφνής ορθόδοξος, πως τον
εμπιστεύθηκε η Μονή να τον κάνει Προϊστάμενο σε τόσο νεαρή ηλικία; Ή
μήπως γνώριζαν ότι ΔΕΝ ήταν;
Φανταστείτε την δυναμική του αγώνα αν
όλοι οι πιστοί και οι ιερωμένοι που είχαν διακόψει την μνημόνευση ήταν
ενωμένοι.
Το κύμα διακοπών μνημόνευσης θα διαδιδόταν σε όλη την Ελλάδα.
Μια «επανάσταση» θα ξεσπούσε κάνοντας ένα σωρό (λυκο)ποιμένες που
σφετερίζονται την εκκλησία μας να τρομάξουν.
Και αν
ξεκινούσε μια «κάθαρση» μέσω του αγώνα των πιστών μέσα στην Εκκλησία,
ποιος θα μπορούσε να διαβεβαιώσει ότι δεν θα μεταδιδόταν αυτή σύντομα
και στην πολιτική σκηνή;
Η διένεξη όμως μόλις 1-2 μέρες πριν την πραγματοποίηση της μεγάλης αυτής Σύναξης ΔΙΕΛΥΣΕ κάθε προσπάθεια συνεννόησης. Η παγκοσμιοποίηση πέτυχε τον στόχο της:
Το αντιοικουμενιστικό μέτωπο της αποτείχισης είχε πλέον διαρραγεί μην αφήνοντας καμμία ελπίδα μελλοντικής συμπόρευσης.
2. Ποιος επεδίωξε και κατέλαβε την αρχηγία του αγώνα;
Την μεγαλύτερη ζημιά προκαλούν πάντα οι λύκοι που έχουν εισβάλει μέσα στο μαντρί.
Ποιος επεδίωξε
την πρωτοκαθεδρία για να ελέγχει και να επηρεάζει -μέχρι και σήμερα-
όσα θα συνέβαιναν στη συνέχεια στον χώρο της Αποτείχισης;
Αντί
να επιδιώξει την «πρωτοκαθεδρία» ο π.Θεόδωρος Ζήσης που ήταν καθηγητής
Πανεπιστημίου Θεολογικής (κατεύθυνση Πατρολογίας), που συμμετείχε σε
μεγάλες συνάξεις αγωνιζόμενων ορθοδόξων πιστών και ρασοφόρων για αρκετά
χρόνια, που είχε «πληρώσει» στο παρελθόν την κριτική του στον πατριάρχη
Βαρθολομαίο για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα και πρόσφατα είχε
«πληρώσει» την διακοπή μνημόνευσης με απομάκρυνση από τον ιερό ναό (Αγ.Αντωνίου Θεσσαλονίκης) στον
οποίο ιερουργούσε αλλά και από την παρακείμενη αίθουσα όπου έκανε τις
ομιλίες του,
ή αντί να επιδιώξει την αρχηγία οποιοσδήποτε άλλος αγιορείτης ή ρασοφόρος με πνευματικότητα
και εμπειρία αλλά και με πολυετείς αγώνες στον χώρο του
αντιοικουμενισμού που αποδεικνύουν την αγνότητα των προθέσεων και την
αξιοπιστία του,
την «πρωτοκαθεδρία» επεδίωξε και
την πέτυχε τελικά νεαρός «γέροντας», πρώην «προϊστάμενος» της
Αγιορείτικης μονής, που εμφανίστηκε σχεδόν από το πουθενά!
Ιούνιος 2013. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη ενάντια στο 2ο Gay Pride στο προαύλιο του Αγ.Δημητρίου. Μετρήστε πόσοι ιερείς τόλμησαν να παραστούν! Διακρίνονται ο π.Θεόδωρος Ζήσης και ο π.Νικόλαος Μανώλης. Η τοπική μητρόπολη φρόντισε με κάθε τρόπο να ΜΗΝ πάει καλά η συγκέντρωση αυτή (δείτε εδώ) και απαγόρευσε στον π.Θεόδωρο Ζήση να μιλήσει!
3. Ας θυμηθούμε τα γεγονότα βήμα-βήμα:
Τον
Ιούνιο του 2016 γίνεται η προδοτική ψευδοΣύνοδος στο Κολυμπάρι της
Κρήτης. Εκεί ανάμεσα σε άλλα αναγνωρίζεται έγκυρο βάπτισμα (άρα και
ιεροσύνη) σε αιρετικούς, ενώ αιρέσεις αντί να αναθεματίζονται
αποκαλούνται στην (ψευδο)Σύνοδο αυτή «εκκλησίες».
Άμεσα κάποιες
δεκάδες μοναχοί του Αγίου Όρους ΔΙΕΚΟΨΑΝ την μνημόνευση του Πατριάρχη
Βαρθολομαίου δεχόμενοι διώξεις από τα μοναστήρια τους. Βρεθήκαμε δίπλα
σε πολλούς από τους διωκόμενους αυτούς αγιορείτες και δημοσιεύσαμε τις
καταγγελίες με τους διωγμούς τους (ενδεικτικά, δημοσιεύσαμε 64
αναρτήσεις με ένα σωρό περιστατικά διώξεων στο Άγιο Όρος, μέσα σε μόλις 1
χρόνο μετά το Κολυμπάρι στην ετικέτα «Διώξεις Αγιορειτών», ενώ υπάρχουν
11 ετικέτες (με εκατοντάδες αναρτήσεις) στην κατηγορία «Διώξεις», σε
όλη την Ελλάδα, με διώξεις ιερέων, ιερομονάχων, μοναχών και μοναζουσών) Λίγους
μήνες αργότερα, τον Μάρτιο 2017, μια ομάδα γνωστών ιερέων ο π.Θεόδωρος Ζήσης, π.Νικόλαος
Μανώλης (από τη μητρόπολη Θεσσαλονίκης) και ο π.Φώτιος Βεζύνιας (από τη
μητρόπολη Λαγκαδά), αποφάσισε την διακοπή μνημόνευσης του
τοπικού επισκόπου Θεσσαλονίκης Ανθίμου και Λαγκαδά Ιωάννη Τασιά (ο
οποίος πήρε μέρος στην «Πανορθόδοξη» Σύνοδο και προσυπέγραψε τις
προδοτικές αποφάσεις της).
Δείτε ενδεικτικά δύο βίντεο με την μαζικότητα και το σθένος των αντιδράσεων:
Σύντομο Βίντεο με την διακοπή μνημόνευσης του π.Θεοδώρου Ζήση, Κυριακή της Ορθοδοξίας, 5/3/2017 στον κατάμεστο ναό του Αγ.Αντωνίου Θεσσαλονίκης:
Δείτε άλλο σύντομο Βίντεο από τον Άγιο Σπυρίδωνα Τριανδρίας (24/02/2017). Οι πιστοί ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ από τον ναό στον οποίο ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος απαγόρευσε να λειτουργήσει την ημέρα εκείνη ο π.Νικόλαος Μανώλης :
Η
αλήθεια είναι ότι οι παραπάνω ιερείς της Θεσσαλονίκης, εν όψει του
Πάσχα (Απρίλιος 2017) βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς ιερό ναό. Οπότε επέλεξαν
να κρατήσουν αρχικά μια ήπια στάση (προέτρεψαν τους λαϊκούς να
συνεχίζουν να εκκλησιάζονται εκεί που μνημονεύονται οι επίσκοποι τους,
αλλά μόνον σε εκκλησίες με ευλαβείς ιερείς).
Δεν θεωρούμε ότι
ήταν σωστή μια τέτοια επιλογή αλλά κάθε τι κρίνεται και με βάση τις τότε
συγκυρίες (πόσο έτοιμοι ήταν οι λαϊκοί να μπουν σε μια τέτοια μάχη, τις
συνθήκες, τους διαθέσιμους ιερείς, τα ελάχιστα διαθέσιμα ιδιωτικά παρεκκλήσια
κλπ). Καλώς ή κακώς, κρίνοντας τις υπάρχουσες συνθήκες, οι πατέρες αυτοί
επέλεξαν αυτή την γραμμή, της «οικονομίας».
4. Η πρώτη μεγάλη συγκέντρωση στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Η
συγκέντρωση σε γνωστό πολυχώρο στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης πλησίαζε
και αναμενόμενο ήταν να προβληματίζονται όλοι ποια «γραμμή» τελικά θα
προταθεί σε αυτήν. Των παλαιότερων αποτειχισμένων, ή αυτών που πρόσφατα
είχαν διακόψει την μνημόνευση και τηρούσαν πιο ήπια στάση (κυρίως στο
θέμα των λαϊκών);
Παραδόξως οι επικεφαλείς «αγιορείτες», διαβεβαίωναν και τις δύο πλευρές ότι θα γίνει αυτό που η κάθε πλευρά θεωρούσε σωστό! Έτσι ήταν όλοι ικανοποιημένοι και διέδιδαν την ημερίδα.
Στην
αφίσα, στο βίντεο και στο πρόγραμμα που είχε κυκλοφορήσει εντυπωσίαζε
θετικά το όνομα του ομοτίμου καθηγητή Θεολογικής ΑΠΘ π.Θεοδώρου Ζήση.
ενδεικτική δημοσίευση της ημερίδας σε ιστολόγιο της
γραμμής της ακρίβειας. Ανάμεσα στους διοργανωτές και η Εταιρεία
Ορθοδόξων Σπουδών (με την οποία σχετίζεται ο π.Θεόδωρος Ζήσης)
Η αρχική αφίσα της Σύναξης στο Ωραιόκαστρο. Πρώτο το όνομα του π.Θεοδώρου Ζήση. Στη δεξιά στήλη ο Γέρων Γαβριήλ (της ίδιας γραμμής), πιο κάτω ο π.Άγγελος Αγγελακόπουλος, ομοίως. Η αφίσα υπάρχει ακόμη δημοσιευμένη εδώ.
Στο επόμενο βίντεο (20
Μαρτίου 2017) της αγωνιστικής και μεγάλης επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
π.Αυγουστίνος Καντιώτης augoustinos-kantiotis.gr, ο π.Θεόδωρος Ζήσης, παρουσία δέκα περίπου ιερέων,
ανακοινώνει 2 μεγάλες κληρικολαϊκές Συνάξεις, σε Ελλάδα και Ουκρανία:
5. Η εξαπάτηση του π.Θεοδώρου Ζήση από τον νεαρό αγιορείτη «γέροντα»!
Και
κάπως έτσι φτάσαμε 1-2 μέρες πριν την διεξαγωγή της ημερίδας. Και τότε ο
γνωστός πανέξυπνος νεαρός αγιορείτης «γέροντας» αποκάλυψε ότι θα
τηρηθεί η γραμμή της «ακρίβειας» και ότι η αίθουσα έχει κλειστεί από τον
ίδιο, συνεπώς και η εκδήλωση! Απόλυτη εξαπάτηση και μάλιστα από έναν
«αγιορείτη»!
Αυτό φυσικά προκάλεσε την οργή της μεριάς του π.Θεοδώρου Ζήση αφού είδαν να χρησιμοποιείται το όνομά του για να φέρει κόσμο σε μια εκδήλωση έχοντάς τους εξαπατήσει. Ήταν η πρώτη φορά που ακούσαμε τον π.Θεόδωρο να λέει χαρακτηριστικά, «κάποιοι αγιορείτες δεν φοράνε παντελόνια».
Ακούστε τον π.Θεόδωρο Ζήση να περιγράφει όσα πραγματικά έγιναν στο 26ο (μέχρι 30ο) λεπτό του παραπάνω βίντεο (απλά κάντε κλικ στον σύνδεσμο).
Και
είχε δίκιο, γιατί άλλα είχαν συμφωνηθεί καλή τη πίστη. Όταν βλέπεις
έναν αγιορείτη, που παριστάνει τον «διωγμένο» (ακόμη κι αν κυκλοφορεί με
ολοκαίνουργιο τζιπ και διαμένει σε κυριλέ ξενοδοχεία), δεν σου περνάει
από το μυαλό ότι μπορεί να υποκρίνεται και να σε κοροϊδεύει.
η τελική αφίσα (χωρίς ονοματεπώνυμα ομιλητών)
6. Επείγον Μήνυμα του γέροντα Γαβριήλ από το Άγιο Όρος
ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ: "...Σᾶς παρακαλῶ ἀκολουθεῖστε τούς ἁγίους πατέρας στήν σημερινή συγκυρία καί ἐφαρμόστε τήν οἰκονομία..."
Όπως
βλέπετε, οι αληθινοί ορθόδοξοι προσπαθούν απεγνωσμένα να υπάρχει κλίμα
ενότητας. Έστω και τελευταία στιγμή. Οι «βαλτοί», επιδιώκουν τον
διχασμό. Τον σχεδιάζουν. Ενίοτε εμφανίζουν και «μαϊμού» επισκόπους ως
δήθεν αποτειχισμένους και διαβεβαιώνουν κατηγορηματικά ότι έχουν ψάξει
την χειροτονία τους και να μην ανησυχούν οι πιστοί! Και καταλαβαίνετε τι
επιπτώσεις έχει αυτό στους αποτειχισμένους ιερείς που θα πέσουν στην
παγίδα και θα συλλειτουργήσουν με έναν τέτοιο (ψευδο)«επίσκοπο» με μη έγκυρη
χειροτονία : «Ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται». Ουσιαστικά χάνει την ιεροσύνη του.
7. Όμως κάποια στιγμή η αλήθεια αποκαλύπτεται. Τα χρόνια πέρασαν, 6 χρόνια μετά, είμαστε σε θέση να θυμηθούμε πολλά περιστατικά και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
Ο νεαρός αγιορείτης «γέροντας»,
με τα ατελείωτα ταξιδάκια σε όλο τον κόσμο και την πανέμορφη ξανθιά
διαχειρίστρια με το φιδίσιο κορμί που λικνίζεται φορώντας τα πιο
απειροελάχιστα ρούχα στα νυχτερινά μπαρ του Ισραήλ, δεν κορόιδεψε μόνον
τον π.Θεόδωρο Ζήση. Προκάλεσε ατελείωτες διχόνοιες στον χώρο της
Αποτείχισης συνολικά, σε σημείο σχεδόν να μην μιλάει σήμερα κανείς
ιερωμένος με κάποιον άλλον. Νομίζουμε ότι αρκούν τα δύο αυτά βίντεο του δημοσιογράφου Λουκά Κίνια, για
να πάρετε μια πρώτη γεύση. Είναι διάρκειας 3μιση ωρών το καθένα, αλλά πραγματικά αποκαλύπτουν όσα ίσως δεν θα αποκάλυπταν ποτέ πρόσωπα της εκκλησίας :
Δείτε επίσης με τι θράσσος κατηγορούσε δημόσια (συκοφαντούσε για την ακρίβεια) ο νεαρός αυτός «γέροντας» τον αγωνιστή και ευλαβή αποτειχισμένο ιερέα π.Γεώργιο Αγγελακάκη. Ο π.Γεώργιος είχε αποτειχιστεί από το 2006. Κι όμως ο συκοφάντης του τον αποκαλούσε συνεχώς «αιρετικό» και βλάσφημο και τόσα άλλα, προκαλώντας θλίψη στον ηλικιωμένο ιερέα που μέσα σε ένα μήνα μετά από αυτές τις λασπολογίες δεν άντεξε και σχωρέθηκε. Συγκρίνετε το ύφος του ενός και του άλλου στο 4ο αυτό σύντομο βίντεο που ακολουθεί:
8. Επιστολή συγνώμης εκ μέρους του ιστολογίου «Ο Παιδαγωγός»
Ακολουθεί
η επιστολή που στείλαμε εδώ και μήνες -όπως οφείλαμε- στον π.Θεόδωρο
Ζήση και στην πρεσβυτέρα του κοιμηθέντος π.Νικολάου Μανώλη (διευκρινίζουμε ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ μας ζητήθηκε κάτι τέτοιο, όπως ΟΥΔΕΠΟΤΕ μας ζητήθηκε οποιαδήποτε αποκατάσταση της αλήθειας). Είναι χρέος μας όμως προς την εκκλησιαστική ιστορία να μάθει έστω και πολλά χρόνια μετά ο κόσμος την αλήθεια.
Μάλιστα
ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο μακαριστός πλέον π.Νικόλαος Μανώλης (οπότε
αν έχετε την καλοσύνη προωθήστε το στην πρεσβυτέρα του).
Εκ
των υστέρων, 5 χρόνια αργότερα, αναγκάζομαι να ζητήσω συγνώμη για τους
χαρακτηρισμούς μου, έχοντας πλέον εμπειρία από κάποιον που εμφανίστηκε
στον χώρο της αποτείχισης ως "αγιορείτης" (δεν συμπεριλαμβάνω φυσικά
όλους τους αγιορείτες αποτειχισμένους στην ίδια μοίρα, σε καμμία
περίπτωση).
Μάλιστα
κάποιος εμφανιζόταν και με τον τίτλο του "γέροντα" και του
"προϊστάμενου" Αγιορείτικης Μονής αν και σχετικά νεαρής ηλικίας, σίγουρα
δυσανάλογης με τον φερόμενο τίτλο του "γέροντα" και του "Προϊσταμένου".
Άραγε
γιατί έσπευσε η οικουμενιστική μονή να τον κάνει "Προϊστάμενο" τόσο νέο
σε ηλικία, αν έβλεπε ότι είχε σταθερές και ορθόδοξες θέσεις; Ή μήπως
δεν είχε;
Μήπως
η ιστορία θυμίζει κάποιον επίσκοπο του νέου, που «μετακόμισε» στο
πάτριο 10 χρόνια μετά τον αγώνα που ξεκίνησαν απλοί μοναχοί και ιερείς
και λαϊκοί που αρνήθηκαν το νέο ημερολόγιο; Και που μετά άρχισαν τις
χειροτονίες (σχίσμα) με αποτέλεσμα την διάλυση και την διαίρεση στον
χώρο του πατρίου; Και μετά επέστρεψε κ πάλι στο νέο, μαζί με έναν ακόμη
επίσκοπο (χειροτονία του);
Μήπως
τέτοιες καταστάσεις αλληλοαφορισμών επεδίωξαν να επιβάλλουν και σε
μεγάλο βαθμό το πέτυχαν και στην αποτείχιση μετά το Κολυμπάρι με κάτι
τέτοιους βαλτούς "καθοδηγητές";
Έχω
μαζέψει πλέον αρκετές προσωπικές εμπειρίες για να είμαι πεπεισμένος ότι
ο μοναχός αυτός λέει συστηματικά ψεύδη ακόμη και συκοφαντώντας,
ότι παριστάνει τον ενωτικό ενώ τελικά πετυχαίνει με τις μεθοδεύσεις του να διχάζει τους αποτειχισμένους μεταξύ τους,
(για
να μην συσχετίσω και πρόσφατη προσπάθεια να εισχωρήσει ψευδοεπίσκοπος
(δηλ με ΜΗ κανονική χειροτονία) μέσα στον σημερινό χώρο της αποτείχισης,
ψευδοεπίσκοπος που παρουσιάστηκε από τον μοναχό αυτό, ο οποίος
διαβεβαίωνε προσωπικά για την εγκυρότητα της χειροτονίας του
ψευδοεπισκόπου!)
και
τελευταία απομυθοποιώντας και κατηγορώντας και διαβάλλοντας όλους τους
αποτειχισμένους πατέρες, αφήνει τον κόσμο (που όντας άσχετος και από
εκκλησιαστική και από πνευματική εμπειρία) να παρασύρεται από τον
ορθολογιστικό τρόπο με τον οποίο μιλάει και γοητεύει τα πλήθη, ώστε να
ταυτιστούν με το πρόσωπό του.
Τελικά
εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι πράγματι είχαν δίκιο οι 3 πατέρες πριν 5 χρόνια, όσο κι αν λόγω της
στενής σχέσης που είχα αναπτύξει τότε με τον νεαρό Αγιορείτη "γέροντα"
δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Τελικά
πράγματι κάποιος -ή κάποιοι;- αγιορείτες «ΔΕΝ φοράνε παντελόνια» όπως
ειπώθηκε για πρώτη φορά μετά την μεγάλη Σύναξη Αποτειχισμένων που
προετοιμαζόταν στο Ωραιόκαστρο αλλά κάποιος-οι;- δεν τήρησαν τις
δεσμεύσεις τους.
Ο διαχειριστής του Ιστολογίου Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
9. Και τώρα; Τι στάση να τηρήσουμε;
Δεν μπορούμε να δεχτούμε άλλο την γραμμή της «οικονομίας». 100 χρόνια οικουμενιστικής προδοσίας είναι
αρκετά. Η Εκκλησία της Ελλάδος ανήκει -ιδρυτικό μέλος- στο Παγκόσμιο
Συμβούλιο Εκκλησιών, οι συμπροσευχές Βαρθολομαίου (και των προκατόχων
του) με τον αρχιαιρεσιάρχη Πάπα έγιναν και ξανάγιναν και συνεχίζουν.
Δεν υπάρχει πλέον καμμία δικαιολογία.
Ο Πατριάρχης κηρύττει
δημόσια («γυμνή τη κεφαλή» όπως το αποκαλούν οι Ιεροί Κανόνες) αίρεση.
Η
λύση για τον Ορθόδοξο πιστό είναι η απομάκρυνση από αυτήν.
Με το Κολυμπάρι, μπήκε και η οριστική Συνοδική πλέον «σφραγίδα» της
προδοσίας. Ρασοφόροι και λαϊκοί το συντομότερο δυνατό οφείλουν να
εμπιστευθούν τον Θεό και να προχωρήσουν στον ανηφορικό δρόμο της
αποτείχισης αργά ή γρήγορα. Ζητήστε από τον ΔΙΚΟ ΣΑΣ πνευματικό να αποτειχιστεί και να ξεκινήσετε μαζί τον δρόμο του Γολγοθά. Αν είναι πραγματικά ορθόδοξος και ευλαβής, αφού ενημερώσει και ευαισθητοποιήσει το πλήρωμά του, κάποια στιγμή θα το κάνει.
Γνωρίζουμε ότι οι λαϊκοί σήμερα αισθάνονται αδύναμοι πνευματικά
να σταθούν στα πόδια τους. Εντύπωσή μας είναι ότι ίσως περισσότερο
ενδιαφέρονται για τα καθημερινά προβλήματα επιβίωσης παρά από όσα
σημαντικά συμβαίνουν στην εκκλησία μας.
Γνωρίζουμε και την μεγάλη ανεπάρκεια ιερέων
στον χώρο της αποτείχισης, το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα ίσως είναι ότι ένα σωρό ιερείς που έχουν άλλου είδους προβλήματα
με τον μητροπολίτη τους, καταφεύγουν ξαφνικά στην αποτείχιση παριστάνοντας τους
ομολογητές και ο κόσμος αφελώς τους πιστεύει και τους χρηματοδοτεί.
Υπάρχουν πρόσωπα που απέκτησαν σπίτια μέσα σε λιγότερο από 1 χρόνο
αποτείχισης! Κάποτε οι πιο ευλαβείς ιερείς μαζί με το ποίμνιό τους προχωρούσαν στην διακοπή της μνημόνευσης. Τώρα εμφανίζονται στο χώρο πρόσωπα από το πουθενά, χωρίς ποίμνιο. Άτομα ακόμη και με τατουάζ στο μπράτσο! Που αποφεύγουν να μιλήσουν για το παρελθόν τους, για τον πνευματικό τους κλπ. Προφανώς αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει για την ταυτότητά τους.
Υπάρχουν πρόσωπα που δεν πήγαν να χειροτονηθούν στην μητρόπολή τους (όπου λίγο πολύ τους γνωρίζουν), αλλά επέλεξαν να πάνε να
χειροτονηθούν σε οικουμενιστές επισκόπους, επισκόπους που μάλιστα πήραν μέρος και
προσυπέγραψαν τις αποφάσεις στο Κολυμπάρι!!! Γιατί άραγε; Μήπως γιατί
τέτοιοι δεσποτάδες δεν προσέχουν ποιους χειροτονούν ασχέτως αν έχουν
κωλύματα ιεροσύνης;
Κι όμως, τώρα παρουσιάζονται ως
πνευματικοί (χωρίς να έχουν λάβει ποτέ το σχετικό οφίκιο) και
καθοδηγητές πιστών! Εκμεταλλεύονται την ανάγκη των
λαϊκών να βρουν έναν ευλαβή ιερέα και απλά φοράνε αυτό το προσωπείο.
Καλό είναι λοιπόν να είμαστε «φρόνιμοι ως οι όφεις» αλλά και
«ακέραιοι ως αι περιστεραί» στις επιλογές μας, όπως μας ζήτησε ο ίδιος ο Κύριος.
4 χρόνια μετά το Κολυμπάρι .. χειροτονία πρεσβυτέρου από τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη Τασιά. Αυτή την «Ορθόδοξη» πίστη είχε ο ιερέας;; Την ίδια με τον δεσπότη του;;; που υπέγραψε τις προδοτικές αποφάσεις στο Κολυμπάρι;
παπική ιέρεια ομιλήτρια στην Ιερά Μητρόπολη Λαγκαδά! Σχετική παλαιότερη δημοσίευσή μας εδώ
Παπικός «ιερωμένος» συμπροσεύχεται με τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη, εδώ
Ο δρόμος της αποτείχισης, όπως και ο δρόμος της ορθόδοξης ομολογίας
παραμένει ανθρωπίνως μοναχικός και σταυρικός.
Όσοι πιστοί ...
ΥΓ. 1. Υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ αναρτήσεις μας που πρόβαλαν τον «αγιορείτη» «γέροντα»
και άλλες τόσες που κατηγόρησαν τον π.Θεόδωρο Ζήση και τους ρασοφόρους
που συμπορεύονται μαζί του. Για όλες αυτές τις αναρτήσεις ζητάμε
δημοσίως συγνώμη και επιφυλασσόμαστε στο αμέσως επόμενο διάστημα να
τοποθετηθεί σύνδεσμος σε κάθε μία από αυτές στην παρούσα ανάρτηση.
ΥΓ.2. Προσοχή.
Ο Αρχιμανδρίτης π. Σάββας Αγιορείτης, (από την Κερασιά του Αγίου Όρους) που είναι Πνευματικός της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος, στην Μητρόπολη Εδέσσης, που έχει πλήθος ωφέλιμων ομιλιών του στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr ΔΕΝ είναι αποτειχισμένος και φυσικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμμία απολύτως σχέση με την ανάρτηση αυτή. Προβάλλουμε και την φωτογραφία του εν λόγω ευλαβούς ιερομόναχου (είναι και ιερέας εκτός από μοναχός) για να μην υπάρχει σύγχυση:
Αυτή είναι η φωτογραφία που κυκλοφορεί (στο twitter).
Παπικοί, ευαγγελικοί και κάθε είδους αιρετικοί στην Ορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Πορφυρίου στη Λωρίδα της Γάζας. Ο ορθόδοξος ιερέας φωτογραφίζεται να αγκαλιάζει τον παπικό ...
Για να μην έχετε καμμία αμφιβολία, την φωτογραφία ανήρτησε στο λογαριασμό του ο Mitri Raheb, που είναι πάστορας (δεξιά στην φωτογραφία).
Πριν λίγη ώρα (Πέμπτη βράδυ, 19/10/2023) η Ορθόδοξη εκκλησία έγινε συντρίμμια.
Οι οικουμενιστές, με τη σιγουριά που τους παρέχει η συμπόρευση με την εξουσία, προκαλούν. Προκαλούν τον ίδιο τον Θεό, προδίδοντας την αλήθεια.
Καμμιά φορά όμως «σπάει ο διάβολος το ποδάρι του» (όπως λέει κι ο λαός) και έρχεται η οργή του Θεού.
Όλοι αυτοί οι αθεόφοβοι, με τα πολυτελή μεταξωτά άμφια στα μητροπολιτικά Μέγαρα, ας έχουν τον νου τους. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί από στιγμή σε στιγμή.
Και δεν είναι κι ότι καλύτερο να ξυπνάς με την κραυγή «Αλλάχ Ακμπάαρ» και τη χατζάρα πάνω στο κεφάλι σου. Σίγουρα δεν το ευχόμαστε- αλλά ακόμη κι αν δεν γίνει έτσι, μια μέρα ένας άγγελος θα πάρει την ψυχή μας να την παρουσιάσει στον Δίκαιο Κριτή. Και εκεί οι κάθε είδους θεατρίνοι και (λυκο)ποιμένες, δεν θα φοράν «μάσκες».
Αν και η εκκλησιαστική ιστορία σπάνια έχει καταγράψει ορθοδόξους που πρεσβεύουν αιρετικές δοξασίες να μετανοούν, ευχόμαστε πραγματικά «Καλή μετάνοια». Όσο είναι καιρός ...
Ο Κώστας Καραΐσκος είναι εκδότης της εφημερίδας της Θράκης Αντιφωνητής και επικεφαλής της (ακομμάτιστης) Δημοτικής παράταξης Κομοτηνής «Σπάρτακος».
Εδώ και δεκαετίες επιτελεί ένα μοναδικό έργο στη Θράκη αποκαλύπτοντας την προδοσία του σάπιου πολιτικού κατεστημένου,
τις ελληνόφωνες αυτές ορντινάντσες του Τουρκικού Προξενείου στην
ευαίσθητη αυτή περιοχή (ότι μας έχει απομείνει δηλαδή εντός των
ελληνικών συνόρων μετά από αλλεπάλληλες προδοσίες διαχρονικά).
Οι ΜΚΟ δεν
εμφανίστηκαν όταν άρχισαν οι λαθρομετανάστες. Υπήρχαν ήδη στη Θράκη και
έπαιρναν κονδύλια, άφθονα κονδύλια. Έτσι κάνει πάντα το σύστημα της
διαπλοκής: μοιράζει χρήματα και βουλώνει στόματα. Αυτά αποκάλυπτε εδώ
και είκοσι χρόνια η εφημερίδα Αντιφωνητής.
Έτσι κάνουν και οι πολιτικοί στη Θράκη:
προσπαθούν να τα έχουν καλά με το Τουρκικό Προξενείο για να παίρνουν
ψήφους. Δεν είναι τυχαίο πόσο καλά πήγε το νεοϊδρυθέν κόμμα πχ της
Μπακογιάννη στη Θράκη! Ανεξήγητα καλά.
Μακάρι λοιπόν να υπήρχαν πολλοί που αγωνίζονται και αποκαλύπτουν όσα συμβαίνουν εκεί, όπως τα αδέρφια Κώστας και Κοσμάς Καραΐσκος (της ιστοσελίδας Τουρκικά Νέα), ο Νεκτάριος Δαπέργολας (επί χρόνια αρθρογράφος στον Αντιφωνητή και με διαρκείς παρεμβάσεις τελευταία για όσα συμβαίνουν στο πολιτικό αλλά και εκκλησιαστικό σκηνικό) ο (παραιτηθείς) καθηγητής Νομικής Κωνσταντίνος Βαθιώτης (υποδειγματικό ήθος : ποιος άλλος δημόσιος υπάλληλος τόλμησε να παραιτηθεί από τη θέση του αντιδρώντας στην δικτατορία της επιβολής των περιοριστικών μέτρων και των παράλογων απαγορεύσεων επί κορονοϊού;) και λιγοστοί ακόμη που συνεχίζουν να κρατάνε «θερμοπύλες» σε μια Ελλαδική κοινωνία σήψης και παρακμής.
Ακολουθεί το αποκαλυπτικό άρθρο που απομυθοποιεί τα παραμύθια που μας ταΐζουν για τους κακούς και βίαιους Παλαιστίνιους και τους
- Αὐτό λέμε ἐμεῖς, ὅμως μετά ἀπό τόσα χρόνια φιλολογίας δέν φαίνεται πουθενά προοπτική ὑποστήριξης τῆς χώρας μας ἀπό τό Ἰσραήλ. Καί δέν μᾶς ξενίζει γιατί