Πριν μόλις λίγες ημέρες, 24 Αυγούστου 2015:
Ο αγωνιστής μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης π.Ανδρέας στέλνει ένα ακόμη Δελτίο Τύπου προς την "Ελληνική" Κυβέρνηση, προειδοποιώντας ότι οι Αλβανοί ξεκίνησαν και επιδιώκουν να γκρεμίσουν μια ελληνορθόδοξη εκκλησιά (του Αγ.Αθανασίου) στους Δρυμάδες της Χιμάρας.
Γράφει χαρακτηριστικά:
"Να σημειωθή, ότι η εν λόγω Εκκλησία των Δρυμάδων είχε κατεδαφισθή το 1972 από το κομμουνιστικό καθεστώς του δικτάτορα Ενβέρ Χότζα, η Ελληνική δε κοινότητα την ξαναέκτισε το 1992, μετά την πτώση του απαισίας μνήμης εκείνου καθεστώτος."
και έκλεινε το Δελτίο Τύπου -προειδοποίηση :
"... από την ακριτική μας έπαλξη καλούμε την Ελληνική Πολιτεία σε συνεχή επαγρύπνηση. Διαφορετικά, θα θρηνήσουμε συμφορές, γιατί οι Αλβανοί μισούν τους Βορειοηπειρώτες και επιδιώκουν με κάθε τρόπο την εκδίωξή τους από τα πατρογονικά τους εδάφη. Σαλπίζουμε, λοιπόν, προς κάθε κατεύθυνση το σύνθημα, που είναι πάντοτε επίκαιρο : «Φύλακες γρηγορείτε»".
( Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως, ολόκληρο το Δελτίο τύπου εδώ )
"Φωνή βοώντος.. εν τη ερήμω" η φωνή του ακρίτα Ιεράρχη,
Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας,
"φωνή βοώντος" στην "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κυβέρνησης,
μιας σάπιας "ελληνικής" πολιτικής "σκηνής",
στη "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κοινωνίας (χωρίς αρχές, αξίες, ιδανικά, χωρίς καμία αγωνιστική διάθεση, βορά στον ευδαιμονισμό και στην καλοπέραση).
Χαράματα 26 Αυγούστου:
Διαβάζουμε:
"Σήμερα τα ξημερώματα ολοκληρώθηκε ο στόχος του δημάρχου Χιμάρας να γκρεμίσει τον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου στο χωριό Δρυμάδες.
Λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα η πολεοδομική αστυνομία έφτασε στο σημείο και οι εκσκαφείς έπιασαν δουλειά. Οι λιγοστοί κάτοικοι που έφτασαν στο σημείο ακούγοντας τον θόρυβο των μηχανημάτων, δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν.
Απαρηγόρητοι οι κάτοικοι των Δρυμάδων σηκώθηκαν από νωρίς τα ξημερώματα για να μαζέψουν τα κομμάτια του ναού, τα κομμάτια της πίστης τους, τα κομμάτια του εαυτού τους."
Η Ελληνική Κυβέρνηση ασχολείται με τους (λαθρο)μετανάστες και την διευκόλυνση της καταγραφής, της διαμονής, της σίτισης και της μετακίνησης τους,
το πολιτικό "σκηνικό" επιδίδεται σε "κοκορομαχίες" στα κανάλια.., όχι φυσικά για την νέα Αλβανική πρόκληση αλλά για τις επερχόμενες εκλογές στην Ελλάδα.
Και επειδή όπως είπαμε δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, μία ακόμη φορά, τα πολιτικά κόμματα και οι πολιτικοί ενδιαφέρονται μόνον να σώσουν τα ποσοστά τους. Χθες η Ανατολική Ρωμυλία και η Ανατολική Θράκη, η Μικρά Ασία και ο Πόντος, μετά η Πόλη, η Ίμβρος και η Τένεδος, μετά η Κύπρος..
με τη Βόρειο Ήπειρο θα ασχολούνται;; Μία ακόμη πατρίδα χαμένη ..
Ο ηλικιωμένος αγωνιστής Ιεράρχης, μητροπολίτης Κονίτσης π.Ανδρέας όμως όπως βλέπουμε, δεν το έβαλε κάτω.
Μία ακόμη φορά έκανε το χρέος του.
Στέλνει νέο Δελτίο Τύπου, αυτή τη φορά προς τον (αμερικανοτραφή) Αλβανό πρωθυπουργό Έντι Ράμα. Κλείνει την επιστολή του με το επικό:
"Λοιπόν, ιερόσυλε και θρασύτατε Έντι Ράμα, άκουσε:
Η Χειμάρρα – παρά τις ανθελληνικές μεθοδεύσεις σου - ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική, στον αιώνα τον άπαντα. Και η Ελλάδα έχει χρέος να υπερασπίζεται την εθνικότητα και την ορθόδοξη πίστη των Βορειοηπειρωτών. Αντίθετα δέ απ’ ό,τι εσύ νομίζεις, η Χώρα μας έχει προ πολλού συνειδητοποιήσει πώς έχει σάν βασικό της καθήκον την υπεράσπιση της Χειμάρρας, αλλά και του Αργυροκάστρου και της Κορυτσάς και ολόκληρης της Βορείου Ἠπείρου. Κι όσο πιό γρήγορα τό συνειδητοποιήσεις, τόσο πιο καλά θα είναι γιά τή χώρα σου. Δέν πρέπει δέ νά ξεχνάς, ότι η Αλβανία, αν στάθηκε στα πόδια της, μετά το κομμουνιστικό καθεστώς, τό οφείλει στήν Ελλάδα, όπως όλοι γνωρίζουν.
Λοιπόν, φρόνιμα. Και λίγα λόγια, μετρημένα. Η σχέση καλής γειτονίας των χωρών μας, δεν οικοδομείται με παλληκαρισμούς και με έκνομες ενέργειες, αλλά μέ σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών.
Μη νομίζεις δέ ότι ο θρυλικός Χειμαρραίος οπλαρχηγός Σπυρομήλιος υπήρξε μόνο τό 1913 - 1914.
Υπάρχουν και σήμερα πολλοί Σπυρομήλιοι…
Γι’ αυτό σου ξαναλέμε: Φρόνιμα!»."
Ως εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε ντροπή που εμείς απουσιάσαμε από τις εξελίξεις, ενώ ένας ηλικιωμένος ακρίτας Ιεράρχης, στέκεται στις επάλξεις σχεδόν μόνος του, και δίνει τον αγώνα.
Η "ελληνική" νεολαία με την πλύση εγκεφάλου από τα σχολεία και την tv, τελείως χαμένη, παραπαίει,
πνευματική ηγεσία δεν υπάρχει,
εκκλησιαστική ηγεσία επίσης δεν υπάρχει (ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μονίμως σιωπά, οι μητροπολίτες στην καλύτερη περίπτωση ασχολούνται με
τις ονομαστικές τους εορτές, τα δώρα και τα αρχιερατικά συλλείτουργα, στην χειρότερη .. ασχολούνται με τις προετοιμασίες διοργάνωσης φιεστών υποδοχής στον Οικουμενικό (Οικουμενιστή) Πατριάρχη και με κοινές εκδηλώσεις με παπικούς και λοιπούς αιρετικούς) ..
Ευτυχώς όμως, υπάρχουν ακόμη πρόσωπα που μας θυμίζουν ότι υπάρχει ακόμη η ελληνική περηφάνια και η λεβεντιά.
Τέτοιους Ιεράρχες -που μας θυμίζουν το χρέος μας- και που έχουν αποδείξει έμπρακτα και επανειλημμένα την αφοσίωση, την αγωνιστικότητα και την ανιδιοτέλεια τους, οφείλουμε να έχουμε μπροστάρηδες στον αγώνα.
ΥΓ 1. Διαβάστε το Δελτίο Τύπου της Ομόνοιας (επίσημης οργάνωσης της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας της Β.Ηπείρου), εδώ και το νέο Δελτίο Τύπου -μετά την ολοκληρωτική κατεδάφιση, εδώ
και την διαμαρτυρία από τον "Εθνικό Σύλλογο Βόρειος Ήπειρος 1914", εδώ.
ΥΓ 2. Διαβάστε τις δηλώσεις-αντιδράσεις από ΝΔ, ΑΝ.ΕΛ. και Χρυσή Αυγή, εδώ. Φαίνεται τα υπόλοιπα κόμματα δυσκολεύονται να καταγγείλουν τον αλβανικό εθνικισμό και ρατσισμό. Αποδεικνύεται μία ακόμη φορά πόσο ρατσιστές και φασίστες είναι οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως "αντιρατσιστές".
ΥΓ3. Μην ξεχνούμε :
Ο αγωνιστής μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης π.Ανδρέας στέλνει ένα ακόμη Δελτίο Τύπου προς την "Ελληνική" Κυβέρνηση, προειδοποιώντας ότι οι Αλβανοί ξεκίνησαν και επιδιώκουν να γκρεμίσουν μια ελληνορθόδοξη εκκλησιά (του Αγ.Αθανασίου) στους Δρυμάδες της Χιμάρας.
Γράφει χαρακτηριστικά:
"Να σημειωθή, ότι η εν λόγω Εκκλησία των Δρυμάδων είχε κατεδαφισθή το 1972 από το κομμουνιστικό καθεστώς του δικτάτορα Ενβέρ Χότζα, η Ελληνική δε κοινότητα την ξαναέκτισε το 1992, μετά την πτώση του απαισίας μνήμης εκείνου καθεστώτος."
και έκλεινε το Δελτίο Τύπου -προειδοποίηση :
"... από την ακριτική μας έπαλξη καλούμε την Ελληνική Πολιτεία σε συνεχή επαγρύπνηση. Διαφορετικά, θα θρηνήσουμε συμφορές, γιατί οι Αλβανοί μισούν τους Βορειοηπειρώτες και επιδιώκουν με κάθε τρόπο την εκδίωξή τους από τα πατρογονικά τους εδάφη. Σαλπίζουμε, λοιπόν, προς κάθε κατεύθυνση το σύνθημα, που είναι πάντοτε επίκαιρο : «Φύλακες γρηγορείτε»".
( Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως, ολόκληρο το Δελτίο τύπου εδώ )
"Φωνή βοώντος.. εν τη ερήμω" η φωνή του ακρίτα Ιεράρχη,
Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας,
"φωνή βοώντος" στην "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κυβέρνησης,
μιας σάπιας "ελληνικής" πολιτικής "σκηνής",
στη "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κοινωνίας (χωρίς αρχές, αξίες, ιδανικά, χωρίς καμία αγωνιστική διάθεση, βορά στον ευδαιμονισμό και στην καλοπέραση).
Χαράματα 26 Αυγούστου:
Διαβάζουμε:
"Σήμερα τα ξημερώματα ολοκληρώθηκε ο στόχος του δημάρχου Χιμάρας να γκρεμίσει τον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου στο χωριό Δρυμάδες.
Λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα η πολεοδομική αστυνομία έφτασε στο σημείο και οι εκσκαφείς έπιασαν δουλειά. Οι λιγοστοί κάτοικοι που έφτασαν στο σημείο ακούγοντας τον θόρυβο των μηχανημάτων, δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν.
Απαρηγόρητοι οι κάτοικοι των Δρυμάδων σηκώθηκαν από νωρίς τα ξημερώματα για να μαζέψουν τα κομμάτια του ναού, τα κομμάτια της πίστης τους, τα κομμάτια του εαυτού τους."
Η Ελληνική Κυβέρνηση ασχολείται με τους (λαθρο)μετανάστες και την διευκόλυνση της καταγραφής, της διαμονής, της σίτισης και της μετακίνησης τους,
το πολιτικό "σκηνικό" επιδίδεται σε "κοκορομαχίες" στα κανάλια.., όχι φυσικά για την νέα Αλβανική πρόκληση αλλά για τις επερχόμενες εκλογές στην Ελλάδα.
Και επειδή όπως είπαμε δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, μία ακόμη φορά, τα πολιτικά κόμματα και οι πολιτικοί ενδιαφέρονται μόνον να σώσουν τα ποσοστά τους. Χθες η Ανατολική Ρωμυλία και η Ανατολική Θράκη, η Μικρά Ασία και ο Πόντος, μετά η Πόλη, η Ίμβρος και η Τένεδος, μετά η Κύπρος..
με τη Βόρειο Ήπειρο θα ασχολούνται;; Μία ακόμη πατρίδα χαμένη ..
Ο ηλικιωμένος αγωνιστής Ιεράρχης, μητροπολίτης Κονίτσης π.Ανδρέας όμως όπως βλέπουμε, δεν το έβαλε κάτω.
Μία ακόμη φορά έκανε το χρέος του.
Στέλνει νέο Δελτίο Τύπου, αυτή τη φορά προς τον (αμερικανοτραφή) Αλβανό πρωθυπουργό Έντι Ράμα. Κλείνει την επιστολή του με το επικό:
"Λοιπόν, ιερόσυλε και θρασύτατε Έντι Ράμα, άκουσε:
Η Χειμάρρα – παρά τις ανθελληνικές μεθοδεύσεις σου - ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική, στον αιώνα τον άπαντα. Και η Ελλάδα έχει χρέος να υπερασπίζεται την εθνικότητα και την ορθόδοξη πίστη των Βορειοηπειρωτών. Αντίθετα δέ απ’ ό,τι εσύ νομίζεις, η Χώρα μας έχει προ πολλού συνειδητοποιήσει πώς έχει σάν βασικό της καθήκον την υπεράσπιση της Χειμάρρας, αλλά και του Αργυροκάστρου και της Κορυτσάς και ολόκληρης της Βορείου Ἠπείρου. Κι όσο πιό γρήγορα τό συνειδητοποιήσεις, τόσο πιο καλά θα είναι γιά τή χώρα σου. Δέν πρέπει δέ νά ξεχνάς, ότι η Αλβανία, αν στάθηκε στα πόδια της, μετά το κομμουνιστικό καθεστώς, τό οφείλει στήν Ελλάδα, όπως όλοι γνωρίζουν.
Λοιπόν, φρόνιμα. Και λίγα λόγια, μετρημένα. Η σχέση καλής γειτονίας των χωρών μας, δεν οικοδομείται με παλληκαρισμούς και με έκνομες ενέργειες, αλλά μέ σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών.
Μη νομίζεις δέ ότι ο θρυλικός Χειμαρραίος οπλαρχηγός Σπυρομήλιος υπήρξε μόνο τό 1913 - 1914.
Υπάρχουν και σήμερα πολλοί Σπυρομήλιοι…
Γι’ αυτό σου ξαναλέμε: Φρόνιμα!»."
Ως εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε ντροπή που εμείς απουσιάσαμε από τις εξελίξεις, ενώ ένας ηλικιωμένος ακρίτας Ιεράρχης, στέκεται στις επάλξεις σχεδόν μόνος του, και δίνει τον αγώνα.
Η "ελληνική" νεολαία με την πλύση εγκεφάλου από τα σχολεία και την tv, τελείως χαμένη, παραπαίει,
πνευματική ηγεσία δεν υπάρχει,
εκκλησιαστική ηγεσία επίσης δεν υπάρχει (ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μονίμως σιωπά, οι μητροπολίτες στην καλύτερη περίπτωση ασχολούνται με
τις ονομαστικές τους εορτές, τα δώρα και τα αρχιερατικά συλλείτουργα, στην χειρότερη .. ασχολούνται με τις προετοιμασίες διοργάνωσης φιεστών υποδοχής στον Οικουμενικό (Οικουμενιστή) Πατριάρχη και με κοινές εκδηλώσεις με παπικούς και λοιπούς αιρετικούς) ..
Ευτυχώς όμως, υπάρχουν ακόμη πρόσωπα που μας θυμίζουν ότι υπάρχει ακόμη η ελληνική περηφάνια και η λεβεντιά.
Τέτοιους Ιεράρχες -που μας θυμίζουν το χρέος μας- και που έχουν αποδείξει έμπρακτα και επανειλημμένα την αφοσίωση, την αγωνιστικότητα και την ανιδιοτέλεια τους, οφείλουμε να έχουμε μπροστάρηδες στον αγώνα.
Ιστολόγιο- Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
η φωτογραφία από εδώ |
ΥΓ 1. Διαβάστε το Δελτίο Τύπου της Ομόνοιας (επίσημης οργάνωσης της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας της Β.Ηπείρου), εδώ και το νέο Δελτίο Τύπου -μετά την ολοκληρωτική κατεδάφιση, εδώ
και την διαμαρτυρία από τον "Εθνικό Σύλλογο Βόρειος Ήπειρος 1914", εδώ.
ΥΓ 2. Διαβάστε τις δηλώσεις-αντιδράσεις από ΝΔ, ΑΝ.ΕΛ. και Χρυσή Αυγή, εδώ. Φαίνεται τα υπόλοιπα κόμματα δυσκολεύονται να καταγγείλουν τον αλβανικό εθνικισμό και ρατσισμό. Αποδεικνύεται μία ακόμη φορά πόσο ρατσιστές και φασίστες είναι οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως "αντιρατσιστές".
ΥΓ3. Μην ξεχνούμε :
"ΣΚΛΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ."
Καλό αγώνα. Καλή λευτεριά.
ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ."
Καλό αγώνα. Καλή λευτεριά.
Νεότερη Ενημέρωση (31/8/2015):
Αλβανικές αντιδράσεις στην ανάρτηση μας:
Προσέξτε πως σε ελάχιστο χρόνο και μάλιστα ημέρα Κυριακή, οι ελληνόφωνοι χαφιέδες των Αλβανών έσπευσαν να γεμίσουν τα σχόλια της ανάρτησης με την προπαγάνδα τους (αντιγράφοντας συγκεκριμένα, επιμελημένα, προπαγανδιστικά κείμενα).
Ο τίτλος της ανάρτησης γράφει "η αδράνεια του ελλαδικού (όχι ελληνικού) Υπ.Εξ.". Πέρα από μια ανακοίνωση για "τζιχατιστές" που γκρεμίζουν εκκλησίες, τίποτε άλλο. Η μάννα Ελλάδα μία ακόμη φορά καθεύδει ..
Κάντε μια σύγκριση με τους αλβανούς (φανταστείτε τι θα γινόταν αν είχαν την ιστορία αλλά και τα γεγονότα με το μέρος τους.. Εδώ γκρέμισαν εκκλησιά σε μια από αρχέγονη ελληνική περιοχή και πάλι βγαίνουν από πάνω).
Έκαναν οι Αλβανοί κράτος -συμπεριλαμβανομένων των χαφιέδων στο οποίο πάντα είχαν ειδίκευση, από τον καιρό του Χότζα, τα ίδια πρόσωπα είναι- και η Ελλάδα ψυχορραγεί με ανίκανα λαμόγια κάθε απόχρωσης στην εξουσία.
Νεότερη Ενημέρωση (4/9/2015):
Η νέα αποκάλψη, μας θλίβει και μας εξοργίζει :
Η
ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ: Ελληνοποιήσαμε τον Δήμαρχο Χιμάρας, τον άνθρωπο του
Έντι Ράμα, που έδωσε εντολή να κατεδαφιστεί ο ναός στους Δρυμάδες
Χιμάρας!!!
Νεότερη Ενημέρωση (4/9/2015):
Η νέα αποκάλψη, μας θλίβει και μας εξοργίζει :
27 σχόλια:
Ο κύριος Ράμα, όπως κάθε σοβαρός πρωθυπουργός ενός ανεξάρτητου κράτους, αρνήθηκε σε ένα άλλο κράτος να αναμιγνύεται στα εσωτερικά του κράτους του. Άλλωστε η λεγόμενη "εκκλησία" στους Δριμάδες δεν ήταν στην πραγματικότητα εκκλησία αλλά ένα ερείπιο (κυριολεκτικά) που το είχαν κάνει σαν εκκλησία, και είχε υπάρξει προειδοποίηση τις προηγούμενες ημέρες για το γκρέμισμα του. Στο μέρος εκεί είχε θαφτεί ένας Ρωμαιο-καθολικός ιεραπόστολος που είχε επισκεφτεί την περιοχή τον 17ο αιώνα. Τον ξέθαψαν το 1942. Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι στο κέντρο των Τιράνων χτίστηκε πριν μερικά χρόνια τεράστια ορθόδοξη εκκλησία, το Αργυρόκαστρο επίσης χτίστηκε μεγάλη ορθόδοξη εκκλησία. Το μοναστήρι της Αρντενίτσας ανακαινίσθηκε. Οικοδομήθηκαν 85 νέοι ναοί, ενώ επισκευάστηκαν 141. Ακόμη αναστηλώθηκαν 5 μοναστήρια και 70 ναοί - μνημεία. Επιπλέον υπήρξαν και έργα που υλοποιήθηκαν με σκοπόν την δημιουργία μεγάλων οικοδομημάτων, όπως η Θεολογική Ακαδημία, η μονή του Αγίου Βλασίου, το κτίριο της Αρχιεπισκοπής Τιράνων, οι Μητροπόλεις Αργυροκάστρου, Κορυτσάς, Μπερατίου καθώς και τα εκκλησιαστικά λύκεια, τα οικοτροφεία και τα συγκροτήματα των εργαστηρίων της Αλβανικής Εκκλησίας. Έχουν αναστηλωθεί, χτιστεί και ανακαινιστεί πάνω από 150 ορθόδοξες εκκλησίες, νεκροταφεία, μικρά εκκλησάκια, μοναστήρια και θρησκευτικά κτήρια που συνδέονται με την ορθόδοξη θρησκεία (σχολεία, νοσοκομεία) κ.τλ.
Επιπλέον, καλό θα είναι ο κύριος μητροπολίτης να περιοριστεί στα θρησκευτικά του καθήκοντα και να μην απειλεί, διότι ούτως ή άλλως κανένας στην Αλβανία δεν δίνει ΟΥΔΕΜΙΑ σημασία στις απειλές και στις "προειδοποιήσεις" του. Κύριε Μητροπολίτη ΠΑΨΕ να νομίζεις ότι είσαι κάποιος και μας λες και "φρόνιμα", νομίζοντας ότι θα μας απειλείσεις.
Οι Χιμαριότες είναι δίγλωσσοι, και όχι αποκλειστικά ελληνόφωνοι, και η περιοχή τους δεν συμπεριλαμβάνεται στην λεγόμενη μειονοτική ζώνη. Οι Αλβανοί της Χιμάρας την ελληνική γλώσσα την έμαθαν χάρη της εντατικής επικοινωνίας και θρησκευτικής-στρατιωτικής συμμαχίας με την Ελλάδα και ξεχωριστά με το νησί της Κέρκυρας. Εκεί τα παιδιά τους εκπαιδεύονταν στα σχολεία και οι οικογένειες τους προστατεύονταν και η περιουσία τους έβγαινε από το εμπόριο. Κοιτάξτε τη γράφει ο πατέρας Giuseppe Schirò - στα αλβανικά Zef Skiroi - το έτος 1720: «Η περιοχή της Χιμάρας έπαθε δύο καταστροφές από την πανούκλα και από την ισχυρή επίθεση του Τούρκων, γιατί οι Αλβανοί της χιμαριότικης ακτής είχαν βοηθήσει στην προστασία της Κέρκυρας πολεμώντας πλάι στους Κερκυραίους».
«Εξαιτίας της γεωγραφικής τους απομόνωσης, της δυσκολίας στο εμπόριο με την αλβανική ενδοχώρα και την πίεση που δέχτηκαν από την οθωμανική διοίκηση, συνήθισαν να θεωρούν την Ελλάδα ως φυσικό προστάτη τους. Ειδικά η Κέρκυρα επειδή ήταν αρκετά προσβάσιμη, λόγω της γεωγραφικής γειτνίασης, ήταν αρκετά ελκυστική σε αυτούς, καθώς όλο και περισσότερες Χιμαριότικες οικογένειες έστελναν τα παιδιά τους να σπουδάσουν σε σχολεία σ’ αυτό το νησί και εμπόρους να κάνουν εμπόριο με τον τοπικό πληθυσμό. Η ελληνική διάλεκτος που αυτή τη στιγμή ομιλούν στη Χιμάρα και σε μερικά παρακείμενα χωριά, φαίνεται ότι έχει άμεση σχέση με την ελληνική διάλεκτο που μιλούσαν στην Κέρκυρα και πολλοί εθνολόγοι έχουν κάνει λόγο για το πώς οι Χιμαριότες κάνουν χρήση της αλβανικής για ιδιαίτερους τελετουργικούς σκοπούς. Γλωσσολόγοι που έχουν ερευνήσει την αλβανική διάλεκτο που ομιλείται στη Χιμάρα, έχουν βρει σε αυτή στοιχεία φωνητικού νασαλισμού, τα οποία μαζί με τη χρήση αρχαϊκών επιθέτων όπως ‘Γκιολέκα, Γκιπάλι, Γκιντέντε’ (από τα ‘Gjon Leka’, ‘Gjin Pali’, ‘Gjin Deda’) αποτελούν απόδειξη για μία πολύ παλιά αλβανική παρουσία στην περιοχή.» (Ardian Vehbiu, Shqipja totalitare, Çabej 2008 (a:4))
«Ο εξελληνισμός της Χιμάρας δεν έχει μία ξεκάθαρη χρονική αρχή…τα λαογραφικά στοιχεία εξ’ ίσου μας δείχνουν αρκετά σαφέστατα τις εθνικές αλβανικές ρίζες στην περιοχή: τα παραδοσιακά τραγούδια και οι τραγουδιστές τελετουργίες (στους γάμους, στους θανάτους και στις τελετές ταφής) είναι τυπικά και καθαρά αλβανικά…Μουσικά, η Χιμάρα είναι ίδια με την υπόλοιπη Labëria (Λιαπουριά) και είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι Έλληνες ‘αυτόχθονες’ ήρθαν στην περιοχή για να ξεχάσουν τα ίδια τους τα τραγούδια και τις παραδόσεις, να εγκαταλείψουν τα μουσικά τους όργανα και να υιοθετήσουν μια κουλτούρα που την θεωρούσαν κατώτερη.» (Ardian Vehbiu, Shqipja totalitare, Çabej 2008 (b:2-3))
Ο Petro Marko (1913-1991), συγγραφέας από το χωριό Δρυμάδες (Dhërmi), μερικά χιλιόμετρα από τη Χιμάρα, έγραψε για τη διγλωσσία που υπάρχει στα χωριά της περιοχής: «Έτσι λοιπόν τι είμαστε; Αλβανοί! Αλλά γιατί χάσαμε τη γλώσσα μας; Θα πω ό,τι ξέρω: Γιατί οι μητέρες μας και οι γιαγιάδες μας ξέρουν καλύτερα αλβανικά π’ ότι ελληνικά; Γιατί τραγουδάμε και θρυνούμε στα αλβανικά; Γιατί οι παροιμίες μας είναι στα αλβανικά; Φαίνεται ότι από το 1820, ο εξελληνισμός έγινε πολιτικός στόχος από την ίδια την Ελλάδα…» (Petro Marko, Intervistë me vetveten: Retë dhe gurët, Shtëpia botuese: OMSCA, Tiranë 2000)
Ο Dhimitër Kamarda (1821-1882), Arbëreshë από την Ιταλία, υποστήριζε ότι οι Σουλιότες και οι Χιμαριότες ήταν Αλβανοί που είχαν εξελληνισθεί. Η άποψη του κατά την προσωπική μου γνώμη έχει σημασία, καθώς ο Καμάρντα είτε η άποψη του ήταν σωστή είτε λάθος, είτε το συνολικό του έργο ήταν σωστό είτε λάθος, πέθανε 30 χρόνια πριν την ίδρυση του αλβανικού κράτους. Έτσι, η θέση του για την αλβανική καταγωγή των Σουλιοτών και των Χιμαριοτών, δεν μπορούμε να πούμε ότι προέρχεται από την ενβερχοτζική προπαγάνδα. Η Nathalie Clayer καταγράφει τη θέση του Καμάρντα: «Η ιδέα ήταν ότι οι Αλβανοί - οι Χιμαριότες, οι Σουλιότες και άλλοι - συνεργάστηκαν μαζί με τους Έλληνες για την ελευθερία.» (Nathalie Clayer, Aux origines du nationalisme albanais: la naissance d'une nation majoritairement musulmane en Europe, KARTHALA Editions, 2007, ISBN 2845868162, p.207)
«Μερικές ημέρες ύστερα από την άφιξή μας στο χωριό αυτό, παρουσιάσθηκε στον Μαυροκορδάτο ο Σπυρομίλιος, με ένα σώμα από 200 Χιμαριότες, πού είχαν την πιό πολεμοχαρή εμφάνιση μέσα σε όλον τον στρατό. ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ, γιατί το ντυσιμό τους και η γλώσσα τους είναι εντελώς αλβανικά, αλλά παρ’ όλο πού η θρησκεία τους είναι ελληνική (χριστιανική), δεν καταλαβαίνουν ούτε λέξη ελληνική.» (Julius Millingen, Memoirs of the affairs of Greece, London 1831, p. 208-209)
Κάποιος έλεγε ότι η Ελληνική γη έχει στατιστικά:
το μεγαλύτερο ποσοστό ΗΡΩΩΝ (όσων πότισαν αυτή την γη με το αίμα τους)
αλλά και το μεγαλύτερο ποσοστό ΠΡΟΔΟΤΩΝ.
Από αυτό δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ελληνικότητατη γη της Βορείου Ηπείρου.
Δεν μας κάνει λοιπόν καμία εντύπωση που σε άπταιστα ελληνικά προασπίζεις το αλβανικό κράτος αντιγράφοντας ανοησίες.
Όταν ο πρώην πρόεδρος της Ομόνοιας (της επίσημης οργάνωσης του Ελληνισμού στην Β.Ήπειρο), είναι τώρα ο πρόξενος της Αλβανίας στα Ιωάννινα (!) -δείτε την πρόσφατη αποκάλυψη μας εδώ: http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/06/blog-post_25.html
δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε περισσότερο.
Από τον Λεωνίδα και τον Εφιάλτη μέχρι σήμερα, η ιστορία θα επαναλαμβάνεται.
Όσο για τις ανοησίες ότι εκεί τάφηκε Ρωμαιοκαθολικός ιεραπόστολος, ανέκαθεν οι Παπικοί προσπαθούσαν να δελεάσουν και να προσηλυτίσουν τους Ορθοδόξους. Μάλλον δεν έμαθες ποτέ Ιστορία για να πληροφορηθείς με τι ελευθεριακές "σφαγές" έγιναν κάποιοι καθολικοί ή μουσουλμάνοι.
Αν πας μια βόλτα μέχρι το Βουθρωτό θα δεις σε τι γλώσσα είναι γραμμένο το παλαιοχριστιανικό βαπτιστήριο και οι ελληνικές αρχαιότητες. Το ίδιο και στην Μοσχόπολη. Πόλη που επίσης εξαφανίστηκε σχεδόν από το χάρτη ενώ εκεί ήταν επί Τουρκοκρατίας το δεύτερο ελληνικό τυπογραφείο. Πάνε και δες σε τι γλώσσα είναι οι τοιχογραφίες στις βυζαντινές εκκλησιές της.
Όσο για τους μητροπολίτες Κορυτσάς, Δρυϊνουπόλεως κλπ, δες τους στην φωτογραφία της Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου το 1914, να ευλογούν μία ακόμη φορά τα όπλα της λευτεριάς μαζί με όλα τα παλικάρια του Αυτονομιακού αγώνα.
Πάντως Κυριακάτικα (η ανάρτηση μας ανέβηκε σήμερα Κυριακή 30/8/2015) μια χαρά λειτουργεί το Αλβανικό κράτος και τα ελληνόφωνα τσιράκια του.
Όσο για την σύσταση σου:
"ο κύριος μητροπολίτης να περιοριστεί στα θρησκευτικά του καθήκοντα"
σε ενημερώνουμε ότι ο τίτλος της μητρόπολης του είναι Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης.
Η Κόνιτσα είναι στην ελεύθερη Ελλάδα.
Η Δρυϊνούπολη είναι η σημερινή Δρόπολη που βρίσκεται στο κατεχόμενο από την Αλβανία μέρος (στην περιοχή του Αργυροκάστρου)
και η Πωγωνιανή βρίσκεται η μισή στην ελεύθερη Ελλάδα και η μισή σττην σκλαβωμένη Βόρειο Ήπειρο.
Έχει κάθε λόγο λοιπόν να τοποθετείται ο μητροπολίτης Ανδρέας, όπως έκανε και ο προκάτοχός του Σεβαστιανός. "Αλβανική" εκκλησία ουδέποτε υπήρξε (διάβασε εδώ: http://borioipirotis.blogspot.gr/2012/11/fan-noli.html ).
Λαμβάνοντας ως βάση την εκκλησιαστική υπαγωγή των επαρχιών της συγχρόνου Αλβανίας, διακρίνουμε την ιστορία των ορθόδοξων χριστιανικών δομών, πριν αυτές λάβουν τη μορφή της Αυτοκέφαλους Ορθόδοξης
Εκκλησίας, στις εξής τρεις περιόδους:
1. Αποστολικοί χρόνοι έως το 731 – στην αυτοδιοίκητη Εκκλησία του ανατολικού
Ιλλυρικού, υπό το ρωμαϊκό βικαριάτο Θεσσαλονίκης,
2. 731 ως τις αρχές 11ου αιώνα – υπό το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως,
3. Αρχές 11ου αιώνα έως το 1767 – οι περισσότερες επισκοπές υπό την αυτοκέφαλη αρχιεπισκοπή Αχρίδος (Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος, Εκκλησία της Αλβανίας. Ιστορική – Πνευματική Παράδοση,
στο βιβλίο, Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 2000 Χρόνια, Ιστορία. Μνημεία. Τέχνη, Β΄ Τόμος - Πατριαρχεία και Αυτοκέφαλες Εκκλησίες)
Στις 19 Σεπτεμβρίου 1922 συγκαλείται στο Μπεράτι η Κληρικολαϊκή Συνέλευση που ανακηρύσσει ως Αυτοκέφαλη της Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας, χωρίς να υπάρχει συμφωνία για ένα τέτοιο διάβημα με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Επικεφαλής του Ανώτατου Εκκλησιαστικού Συμβουλίου ορίστηκε ο ιερέας Βασίλειος Μάρκου, ενώ συντάχθηκε και προσωρινός χάρτης 14 άρθρων. Η αναγνώριση, πάλι, από το Οικουμενικό Πατριαρχείο ήρθε μόλις 15 χρόνια αργότερα και μετά από μακροχρόνιες συγκρούσεις ανάμεσα σε Εκκλησία της Αλβανίας, Οικουμενικό Πατριαρχείο και Ελλάδα. Στις 12 Απριλίου 1937, με τον ανάλογο συνοδικό τόμο, το Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης αναγνώρισε την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας ως Αυτοκέφαλη, γεγονός που απεκατέστησε τις ταραγμένες σχέσεις των δύο θρησκευτικών κέντρων.
Όταν το 1923 έγινε ο τελικός καθορισμός των ελληνοαλβανικών συνόρων η περιοχή της Δρυϊνούπολης, μοιράστηκε. Ένα μικρό της μέρος που αποτελούταν από κάποια χωριά της περιφέρειας Πωγωνίου προσαρτήθηκε στην Ελλάδα, ενώ
το υπόλοιπο και μεγαλύτερο μέρος πέρασε στην κατοχή της Αλβανίας και αποτέλεσε επαρχία και Επισκοπή του Αργυρόκαστρου, η οποία αναγνωρίστηκε επίσημα από το Οικουμενικό Πατριαρχείο το 1937, με την αναγνώριση και της Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αλβανίας.
Μάλιστα, το 1924 ο μητροπολίτης Βασίλειος, ο οποίος έως το 1916 διατελούσε μητροπολίτης Δρϋινουπόλεως και Αργυροκάστρου και υπουργός της κυβέρνησης Αυτονομίας το 1914, οπότε και απελάθηκε από τους Ιταλούς, ανέλαβε τα καθήκοντα του μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως και Πωγωνιανής, φέρνοντας μαζί του και τον τίτλο που κατείχε στην Αλβανία, αυτόν του «Υπέρτιμου και Έξαρχου
της Βορείου Ηπείρου». Επιπλέον, το 1992 to Πατριαρχείο προέβει σε δύο χαρακτηριστικές κινήσεις, μείζονος σημασίας για την χάραξη της πολιτικής της Εκκλησίας της Αλβανίας απέναντι στην παρεμβατικότητα τόσο των αλβανικών
όσων των ελληνικών θρησκευτικών παραγόντων. Από τη μία πλευρά, αναγνωρίζει ως «πρώτη τη τάξει μεταξύ ισοτίμων αδελφών Εκκλησιών», την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας, τίτλος που προσέδιδε κύρος. Ενώ, από την άλλη η Αρχιγραμματεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με ανακοίνωση της, στις 12 Αυγούστου 1992, δέκα ημέρες μετά την ενθρόνιση του Αναστάσιου, διευθετεί μία ακόμη εκκρεμότητα, γνωστοποιεί ότι σύμφωνα με το Συνοδικό Τόμο του 1928 για τις μητροπόλεις των νέων χωρών, η μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης δεν έχει πλέον καμία αρμοδιότητα στην μητρόπολη Αργυροκάστρου της Εκκλησίας της Αλβανίας. Περιορίζοντας, έτσι την ελληνική μητρόπολη μόνο σε περιοχές που άνηκαν στην Ελλάδα (Γεωργούλης Σταμάτης, «Η Ορθοδοξία στο σύγχρονο αλβανικό κράτος, Ιστορική Ανασκόπηση», στο Βερέμης Θ., Κουλουμπής Θ., Νικολακόπουλος Η. (επιμ.), Ο Ελληνισμός της Αλβανίας, εκδ.Ι. Σιδέρης, Αθήνα, 1995, σελ. 155)
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΟΥΜΕ.ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΟΝΙΤΣΗΣ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
Η δικη μου γνωμη ειναι πως οταν η πολιτεια ειναι ανικανη να προστατεψει τα ιερα και τα οσια της πατριδος μας, τον ρολο αναλαμβανει η αξια ιεραρχια της Ορθοδοξου εκκλησιας!
2.54,προσπαθησε να ηρεμισεις! Περναμε τραγικες καταστασεις,ο Θεος και η Παναγια να μας φυλαει! Εχουν μαζευτει τοσοι εχθροι γυρω και εντος των τειχων ,που το μπαμ δεν θελει πολυ.
Αγαπητέ παιδαγωγέ.......Οργή,θλίψη και θυμός......!!!!!! Αυτά είναι τα αισθήματα που ο καθείς μπορεί να νοιώσει,όχι για την αθλιότητα της αλβανικής κυβέρνησης,[ουτως η άλλως αλλόθρησκοι είναι] ούτε και για τους "ελληναράδες" πολιτικούς μας [ουτως η αλλως οι περισσότεροι εξ αυτών ειναι πιόνια της μασωνίας]......Αλλά για την ίδια την ελλαδική Ορθόδοξη εκκλησία και τις κεφαλές αυτής....Πού είσαι κ.Ιερώνυμε,αγαπητέ των λάθρο??? Πού είσαι κ.Σεραφείμ,εκλεκτέ της πειραιώτικης μαφίας ? Πού είσαι κ.Νικόλαε της λαυρεωτικής με τον πύρινο λόγο ??? Πού είσαι κ.Αμβρόσιε υμνητή των άκρων ??? Πού εισαι κ.Ανθιμε με τις διώξεις ιερέων και λαϊκών ??? Πού είσαι κυρία "ιερά" συνεδρία και λοιποί "άρχοντες" των μητροπόλεων ??? Ακόμα είστε στα σκαλιστά γραφεία σας και στις αναπαυτικές σας δερμάτινες πολυθρόνες ????? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ μωρέ..!!! Επρεπε να είχατε βρεθεί πάραυτα δίπλα στον αγωνιστή ιεράρχη Κονίτσης κ.Ανδρέα....Αλλά τι λέω..σεις περι άλλων τυρβάζετε...Ξαναλέω οτι είναι ντροπή σας που δεν καταδικάσατε και δεν δείξατε έμπρακτα τη συμπαράσταση σας στον αελφό σας αλλά και στη μάνα εκκλησία την Ορθόδοξη που από παντού βαλλετε ανηλεώς....Λυπάμαι για άλλη μια φορά τη κατάντια σας που αντί να είστε απέναντι στα δεινά του λαού συμπορεύεστε με τους άθλιους πολιτικούς,άλλοτε ευλογώντας αυτούς και δή έμπροσθεν της Ωραίας Πύλης και άλλοτε αποκλείοντας ιερούς ναούς στους απλούς πιστούς προκειμένου να "εκκλησιαστούν" οι άπιστοι......!!!! Αν σας έθιξα,ξαναμηνύστε με αλλά μόνο νεκρός θα πάψω να λέω τα εεκλησιαστικά σας ατοπήματα....!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αγαπητέ "ελληνόφωνα".
Πράγματι εκπαιδευμένος! Ούτε σε διατεταγμένη υπηρεσία να είσασταν (ή μήπως;;)
Χαιρόμαστε που η παραπομπή σου προέρχεται από Δικηγόρο!!
και μάλιστα υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ!
"Δρ. Σταμάτης Γεωργούλης - Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Έβρου ΠΑΣΟΚ"
http://stamatisgeorgoulis.blogspot.gr/2012/04/blog-post_28.html
https://el-gr.facebook.com/stamatisgeorgoulis
Μπορείτε να δείτε και το βιογραφικό του
http://adolos.gr/index.php/curriculum
και πείτε μας αν βλέπετε την παραμικρή σχέση του με ιστορικά θέματα.
Όταν βάζεις δικηγόρους ειδικούς σε θέματα ΟΗΕ να γράφουν καθ' υπόδειξη ιστορικές εργασίες, αυτό είναι το αποτέλεσμα!
Όσο για τον "Θ.Βερέμη", τον γνωστό κύριο Θάνο (Αθανάσιο) Βερέμη, που μέσω της εκπομπής "1821- η γέννηση ενός έθνους", του ΣΚΑΪ προσπάθησε να μας πείσει ότι το 1821 γεννήθηκε το Ελληνικό έθνος (!) (και όχι το κράτος)
τους γνωρίζουμε δυστυχώς όλους αυτούς τους νεοταξικούς υπαλλήλους!
οπότε, τι να σχολιάσουμε άλλο!
Δυστυχώς ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος -παρά το μεγάλο πνευματικό του έργο σε έναν λαό μετά από δεκαετίες αθεϊσμού και κομμουνισμού και εξαλβανισμού- προσπάθησε να υπερτονίσει τον τοπικό αλβανικό χαρακτήρα της εκκλησίας αγνοώντας ότι το μεγαλύτερο μέρος του ποιμνίου του είναι Έλληνες (είτε ελληνόφωνοι είτε αλβανόφωνοι).
Όταν η Θεία Λειτουργία στους Αγ.Σαράντα γίνεται στα αλβανικά, τότε σίγουρα υπάρχει σκοπιμότητα. Εκτός αν θεωρείτε και τους Αγίους Σαράντα "Αλβανική" περιοχή (Sarande το επίσημο όνομα της πόλης στα Αλβανικά που φυσικά προέρχεται από το Ελληνικό Σαράντα και αναφέρεται στους Αγίους Σαράντα μάρτυρες της εκκλησίας μας!) Αναρωτιόμαστε πως βρέθηκαν τόσα ελληνικά τοπονώμια !! Κοίτα ατυχία!.
Μην παιδεύεστε άδικα λοιπόν να αποδείξετε ότι όλα αυτά τα μέρη και οι πληθυσμοί είναι Αλβανικοί. Τα μαρτυρεί η ιστορική κληρονομιά που λεηλατημένη υπάρχει ακόμη.
Η κατασκευασμένη "Αλβανική" εκκλησία από Αλβανούς εθνικιστές που δεν έχει παρά μόνον λίγες δεκαετίες ύπαρξης και νόμιμης αναγνώρισης δεν μπορεί να αλλάξει την ιστορική αλήθεια.
Όσο για το που ανήκουν οι πληθυσμοί της Βορείου Ηπείρου εκκλησιαστικά (διοικητικά), κάντε τον κόπο να ρωτήσετε τους ίδιους τους βορειοηπειρώτες, ποιον θεωρούν πνευματικό πατέρα τους.
Τον Σεβαστιανό και τον διάδοχο του που δεν απεμπόλησε τα εθνικά μας δίκαια και την ιστορική αλήθεια ή τον τοπικό επίσκοπο π.Δημήτριο που απαίτησε και πέτυχε τελικά να αποσυρθεί η προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα από το προαύλιο της εκκλησίας κ του σχολείου, που διέκοψε την λειτουργία στο ναό και που αρνήθηκε να τελεστεί μνημόσυνο μέσα στον ναό λες και ο εθνομάρτυρας ήταν κανένα ψοφίμι και όχι ορθόδοξος χριστιανός.
Αν δεν τα γνωρίζετε, κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο όπως κάναμε και εμείς, υπάρχουν και φωτογραφίες ντοκουμέντα και βίντεο, ή δείτε ενδεικτικά εδώ:
http://antiparakmi.blogspot.com/2013/08/blog-post_12.html
Ότι πλαστογραφήσεις και να κάνετε, ακόμη και οι "πέτρες" το ξέρουν:
Η Βόρειος Ήπειρος είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Η Εκκλησία της Αλβανίας είναι αυτοκέφαλή, σας αρέσει δεν σας αρέσει. Που να χτυπιέστε κάτω, η εκκλησία είναι Αυτοκέφαλη. Το τι τίτλο δίνει ένας Έλληνας Μγτροπολίτης στον εαυτό του, δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Και φυσικά υπάρχει ένα μέρος των Αλβανών που είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, είτε σας αρέσει είτε όχι, δεν είναι μόνο οι Έλληνες της μειονότητας.
Κατ αρχήν αποφάσισε: αν είναι αυτοκέφαλη η εκκλησία της Αλβανίας (αν και απολύτως πραξικοπηματικά και αντιεκκλησιαστικά και ανορθόδοξα "προέκυψε")
τότε είναι αυτοκέφαλη και η εκκλησία της Ελλάδος
Οπότε δεν θα πρέπει και το Οικ/κό Πατριαρχείο να μιλάει για "νέες χώρες" (όρος κι αυτός !), ούτε να εκβιάζει τους δεσποτάδες της Β.Ελλάδος ούτε να περιοδεύει κάθε λίγο ο Πατριάρχης με τιμές Πάπα.
2. Σαν πολύ καλά δασκαλεμένο δεν σε έχουνε για την εκκλησία της Αλβανίας; Είσαι Έλληνας και υπερασπίζεσαι την (παράνομη εκκλησιαστικά για πολλές δεκαετίες) "εκκλησία της Αλβανίας"; Δε μας λες τι επάγγελμα έκανες στον καιρό του Ενβέρ Χότζα; Τι σπούδαζες τότε;; Γιατί κάποιο πουλάκι μας μετέφερε και ποιος είσαι!
3. Αφού είναι αυτοκέφαλη και το Οικουμενικό Πατριαρχείο είχε εξελέξει 3 μητροπολίτες (πχ ανάμεσα τους τον Αργυροκάστρου Αλέξανδρο Καλπακίδη, οι οποίοι χειροτονήθηκαν κανονικά ως μητροπολίτες), γιατί αυτός ΟΥΔΕΠΟΤΕ ενθρονίστηκε στο Αργυρόκαστρο ;;; Γιατί του απαγορεύθηκε η είσοδος στην λλβανία;;; Υπόψη, ακόμη είναι αν ζωή και ζει στην Ελλάδα. Υποχρεώθηκε να σιωπήσει για το πραξικόπημα αυτό.
Μήπως δεν αντέδρασε μόνον η Αλβανία τότε;;;
Για ρώτα το αφεντικό σου, γιατί δεν ενθρονίστηκαν οι μητροπολίτες αυτοί και εξελέγησαν τελικά άλλοι;
Τι σόϊ εκκλησία είναι αυτή που δεν ενθρονίζονται οι χειροτονημένοι μητροπολίτες της και μετά από χρόνια κατ απαίτηση χειροτονούνται άλλοι;;
(αφού δεν υπήρχαν μητροπολίτες τότε, υπήρχε μόνον ο Αναστάσιος,έπρεπε να εκλεγούν 3 ως αρχική σύνοδος. Να σου θυμίσουμε ότι χωρίς ιερά Σύνοδο δεν υπάρχει εκκλησία και ενώ για χρόνια ήταν χειροτονημένοι δεν τους επιτρεπόταν να μπούνε στην Βόρειο Ήπειρο και να πάρουν μέρος στις συνεδριάσεις (που αντί για τους νόμιμους μητροπολίτες έπαιρναν μέρος κ λαϊκοί!)
Κατάλαβες τι "καραγκιοζλίκια " έγιναν για να περηφανεύεσαι εσύ τώρα για την Αλβανική εκκλησία;
Σε ενημέρωσαν γι αυτά τα αφεντικά σου ή δεν είναι μέσα στο υλικό για αντιγραφή επικόλληση; Πάντως εμείς μάθαμε ότι μια χαρά τα ξέρεις αλλά δεν θέλεις να τα θυμάσαι!!
@ ανωνυμον 12.38.............Σου απαντώ αρχίζοντας από το τέλος.Το "μπάμ" περιμένουμε να γίνει για να ξεκαθαρίσει η ηρα από το σιτάρι.Γιατί τότε θα δούμε και ποιά είναι η αξια ιεραρχία της ελλάδος,πλήν ελαχίστων περιπτώσεων...Να ξεκαθαρίσουμε τόσον τα εθνικά όσο και τα θρησκευτικά ζητήματα της ελλάδος.Ξέρεις πολύ καλά οτι άν αυτή η άξια ιεραρχία της ελλάδος που εσύ επικαλείσαι,ήταν όντως άξια και στη θέση που την κατάταξε ο ίδιος ο Χριστός,τότε θα ήταν όλα διαφορετικά....Θέλεις να αχίσω να απαριθμώ τις σχέσεις της "άξιας' με τους "ανάξιους" της πολιτικής ? Θέλεις να "βάλουμε κάτω" ποιός είναι ο προορισμός της εκκλησίας και σε τι ατραπούς οδεύει ? Αστο γιατί θα χρειαστούμε ημέρες συζητήσεων και πολύ μελάνι....Μη μου ζητάς λοιπόν να ηρεμήσω.
Απάντηση
Ελπιζω να σεβεσαι του αλλου την αποψη και να μη χρησιμοποιεις εκφρασεις που ηχουν ασχημα! Σεβομαι ολους,απαιτω τον σεβασμο ολων!
Επισης ,εχω προσωπικη γνωμη για καποιους ιεραρχες,αλλα αυτη δεν ειναι τιποτε μπροστα στο θελημα Του Θεου,ο οποιος δεν ειναι απων,το λεω ξανα δεν ειναι απων,ως Κεφαλη της Εκκλησαιας,και ο οποιος γνωριζει ποτε κ πως..Αλλα επειδη τα ζητηματα ειναι πολλα,οπως ειπατε,καλυτερα να μην εκφερω αλλη γνωμη στην αναρτηση!
Παντα φιλαδελφα και μονιμως παραξηγημενη!
Ευχαριστω,καλα να ειστε!................
Πω πω γεμίσαμε Κατσαπλιάδες εδώ μέσα
Θα ηθελα να σου κανω μια ερωτηση. Το 1922 ο Θεος που ειναι κεφαλη της εκκλησιας ηταν παρων η απων; Το 1974 στην Κυπρο; Το 1453 στην Κωνσταντινουπολη;Γιατι δεν μπορεις να λες οτι ηταν παρον μονον οταν κερδιζαμε οπως το 1940 και το 1821.
Ποτε ειναι παρον και ποτε απων τελικα; Και τι θα ηταν σημερα στο εθνος μας; Απων η παρόν;
Οταν εξοριζοταν ο αγιος Χρυσοστομος και νικουσε η αυτοκρατειρα Θεοδωρα και οι αιρετικοι; Που ηταν ο Θεος; Οταν νικουσαν οι αιρετικοι; Ισως μερικες φορες ο Θεος περιμενει εμεις να μετανοησουμε κι εμεις να αντιδρασουμε. Δεν μας θελει αβουλα οντα. Το θελημα Του δινει ευκαιριες να σωθουμε και να μετανοησουμε. Δεν μας γλιτωνει σωνει και καλα. Δεν εκβιαζει το αποτελεσμα. Επισης φιλαδελφα συζηταμε και χωρις παρεξηγηση.Συζηταμε να βρουμε τη λυση.Αν το θελημα του θεου τα εχει αποφασισει ολα, τι νοημα εχει να δουλευουμε να ελπιζουμε και να προσπαθουμε; Λες να ειναι ετσι; Δεν λες αυτο.
Η ιστορια εχει καταγραψει κατι ,οτι η αληθεια εχει δρομο,κοπο,χρονο,αγωνα,δακρυ,αξια!
Θα συμφωνησω πως χρειαζεται τη συνεργασια μας ο Κυριος,σε ολα τα επιπεδα!
Επισης εχει καταγραφει πως η πιστις καταφρονει πειρασμους και κινδυνους διοτι η αξια της βρισκεται στην αληθεια.
Ο Θεος κ η Παναγια να δωσει το ποθουμενο στους Ορθοδοξους!
Ερυχεσθε κ για μενα!
Συμφωνω σε πολλα απο το κειμενο 12.25
Εχει ο Θεος!
Οι νέες χώρες ανήκαν εκκλησαστικά στο Πατριαρχείο, όταν δημιουργήθηκε η Εκκλησία της Ελλάδος, και μετά εντάχθηκαν στην ελληνική εκκλησία, η οποία και αυτή αυτοκέφαλη είναι και αρχικά δεν αναγνωριζόταν από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εκτός εάν το ξεχνάτε.
Υ.Γ.
Είμαι Τσαμ. Ο πατέρας μου είναι Τσαμ από την Κονίσπολη και η μητέρα μου Βλάχα από το Φίερ.
"ενώ για χρόνια ήταν χειροτονημένοι δεν τους επιτρεπόταν να μπούνε στην Βόρειο Ήπειρο "
Δεν υπάρχει Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Βορείου Ηπείρου. Υπάρχει Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας. Αν και κατ' εμέ Αρχιεπίσκοπος θα έπρεπε να γίνει ο πάτερ Νικόλα Μάρκου στο Ελμπασάν.
υ.γ.
Γι' αυτό ακριβώς αρχικά αναμίχθηκε το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Το ότι υπήρξαν πολιτικοί λόγοι (και δεν έγιναν δεκτοί οι μητροπολίτες που αναφέρεις, δεν ε΄χει σχέση με το ότι η Εκκλησία της Αλβανίας είναι ανεξάρτητα/αυτοκέφαλη. Και η Εκκλησία της Ελλάδας είχε αποσπαστεί από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και ήταν παράνομη εκκλησιαστικά για πολλές δεκαετίες. "Παράνομη"..... άσε μς ρε φίλε που θα ανακατεύεται η Εκκλησία της Ελλα΄δος στα εκκλησιαστικά της Αλβανίας..
"Είμαι Τσαμ. Ο πατέρας μου είναι Τσαμ από την Κονίσπολη και η μητέρα μου Βλάχα από το Φίερ."
ΒΡΕ ΠΩΣ ΤΑ ΕΜΑΘΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΙΣΠΟΛΗ!
ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ!
ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΟΥ.
Μα δεν με ενδιαφέρει η Ορθόδοξη Εκκλησία. Από ιστορικής άποψης όμως γνωρίζω τι έγινε και τι γίνεται γενικά. Άκου εκεί να με ενδιαφέρει η εκκλησία...η Αλβανία με ενδιαφέρει.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΟΤΖΑ ΜΕ ΤΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ ΤΟ 1967.
ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
ΕΥΓΕ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ (ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ)
ΕΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.
ΑΠΟ 'ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ' ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Ο ΧΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ! Ο ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΕΥΔΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ!
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΑΖΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΡΕ;
Μα δεν υποστηρίζω την Ορθοδοξία, αλλά την ανεξαρτησία της Εκκλησίας της Αλβανίας, από την Εκκλησία της Ελλάδος.
υ.γ.
Μιλάω καλά ελληνικά επειδή έζησα στην Ελλάδα, 2 χρόνια στο Αγρίνιο και μετά 8 χρόνια στην Αθήνα, στην Αγία Παρασκευή.
Ως Αλβανούς ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ το τι θα απαντήσει.
Προδότη,
κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει -αν και Έλληνας- να αυτοπροσδιορίζεσαι ως Αλβανός, ως "Μακεδόνας" (Σκοπιανός), ως Κινέζος
ή και ως "σκουλήκι".
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.