" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018

"Απέθανεν η σύζυγός μου και ήθελον να υπάγῳ να οικονομήσῳ τα παιδιά μου, αλλά δεν αφήνω την πατρίδα", Γ. Καραϊσκάκης


“Ἀπέθανεν ἡ σύζυγός μου καὶ ἤθελον νὰ ὑπάγῳ νὰ οἰκονομήσῳ τὰ παιδιὰ μου, ἀλλά δὲν ἀφήνω τὴν πατρίδα” Γ. Καραϊσκάκης

19 Αυγούστου του 1826: ἡ γυναῖκα τοῦ Καραϊσκάκη πέθανε, ἀλλά ἐκεῖνος δὲν ἐγκατέλειψε τὸ πεδίο τῆς μάχης οὔτε γιὰ νὰ παραβρεθεῖ στὴν κηδεία της.


Ο Καραϊσκάκης παίρνει εκείνες τις μέρες μια θλιβερή είδηση: η γυναίκα του, που για την ομορφιά της και την λεβεντιά της ήταν πάντα περήφανος, αφού του χάρισε ένα γιο, τον Σπύρο, απόθανε έπειτα από την γέννα στον Κάλαμο. Έτσι, οι ανήλικες τσούπρες του και το νεογέννητο παιδί απέμειναν δίχως προστάτη στο μικρό νησί του Ιονίου.


Ο πόνος της πατρικής καρδιάς και το καθήκον του αγωνιστή πάλεψαν μέσα στα στήθια του Καραϊσκάκη. Η πρώτη του ιδέα στέκεται να πάει ως εκεί ν΄ασφαλίσει τα ορφανά. Γρήγορα όμως καταλαβαίνει ότι όλα χάνονται αν φύγει.

“Απέθανε η σύζυγός μου”, γράφει στις 19 του Αυγούστου στην Κυβέρνηση, “και ήθελον να υπάγω να οικονομήσω τα παιδιά μου, αλλά δεν αφήνω την πατρίδα”. 



Η “Γενική Εφημερίς της Ελλάδος” στο φύλλο της 26ης Αυγούστου 1826 τον παινάει με τούτα δω τα λόγια:
“Απεφάσισε να στερήσει τα τέκνα του από των πατρικών περιποιήσεων , και εις ξένον τόπον ευρισκόμενα και χωρίς τινός οικείου και συγγενούς, δια να μην στερήσει την πατρίδα του από της αναγκαίας εις το στρατόπεδο παρουσίας του”. 

“Ο αγαθός πολίτης”, γράφει ο ίδιος προς την Διοίκησιν, 
“χρεωστεί να θεωρεί ως δεύτερα τα μερικά πάντα προς τα κοινά του έθνους συμφέροντα. Απεφάσισα να προτιμήσω και αυτής της οικίας μου την παντελή απώλεια εάν, κατά δυστυχίαν, ακολουθήσει, διά να μην παραιτήσω κατ΄ αυτάς τας κρίσιμους περιστάσεις την υπηρεσίαν της πατρίδος, υπέρ της οποίας θέλω θυσιάσει και αυτό το ολίγον αίμα μου”.

Ιδού χριστού πολίτου και γενναίου στρατηγού φρονήματα¨.




Ἡ γυναίκα του Γκόλφω, ἦταν κόρη τοῦ Ἀλεξανδρογιαννάκη, τῆς ἀρματολικῆς οἰκογένειας τοῦ Βάλτου, καὶ ζοῦσε στὴν αὐλή τοῦ Ἀλῆ πασᾶ ὡς ψυχοκόρη του. Ἐκεῖ τὴν γνώρισε ὁ Καραϊσκάκης καὶ τὴν ἔκλεψε, φεύγοντας

Το εν εξελίξει ξεπούλημα της Θράκης: μια ανασκόπηση…

Το εν εξελίξει ξεπούλημα της Θράκης: μια ανασκόπηση… 




του Νεκτάριου Δαπέργολα* 



Αφού ολοκληρώθηκε η ασύλληπτη προδοσία της Μακεδονίας και δρομολογήθηκε και μία άθλια συμφωνία με τους Αλβανούς (που μεταξύ άλλων αναμένεται να εκχωρήσει κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας μας), έρχεται τώρα η σειρά της Θράκης
Τουλάχιστον η σειρά για τις έσχατες πινελιές της προδοσίας και του ξεπουλήματος, μια που η Θράκη είναι ούτως ή άλλως προδομένη και αφημένη εδώ και δεκαετίες στις τουρκικές ορέξεις. 
Με ένα Προξενείο στην Κομοτηνή να αποτελεί άτυπο αλλά μείζονα πολιτικό και πολιτειακό παράγοντα με τον πολυσχιδή παρακρατικό μηχανισμό του, με τα εκατομμύρια ευρώ μαύρου τούρκικου χρήματος να ρέουν συνεχώς στην περιοχή, με την οικονομική, κοινωνική και μορφωτική γκετοποίηση της μειονότητας να διαιωνίζεται, με τον εκτουρκισμό των Πομάκων να συνεχίζεται, με τόσους και τόσους ελληνεπώνυμους πολιτικούς (βουλευτές, δημάρχους και λοιπούς παρατρεχάμενους) να λειτουργούν επί δεκαετίες ως φτηνοί ψηφοτσομπάνηδες και παιδιά για τα θελήματα (και το θέτω πολύ κομψά) του Τούρκου προξένου και των ντόπιων φανατικών τουρκοφρόνων, ώστε να εξασφαλίσουν την εκλογή ή επανεκλογή τους, αλλά και με όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών να μετέχουν λίγο-πολύ στο άθλιο αυτό παιχνίδι της συναλλαγής, της συγκάλυψης, του στρουθοκαμηλισμού και της φοβικής ενδοτικότητας, δεν μπορεί κανείς να πει ότι ήρθε τώρα η σειρά της Θράκης. 
Σίγουρα όμως τώρα ήρθε η ώρα να μπει η ταφόπλακα. Και αυτή δεν θα μπορούσε παρά να έρθει από τη μακράν πιο χυδαία, αντιδημοκρατική και ψυχωσικά μισελληνική πολιτική ηγεσία που είδε ποτέ αυτός ο τόπος σε όλη συνολικά τη μακραίωνη Ιστορία του. 



Μέσα στην τελευταία ειδικά διετία έγιναν πολλά, που έσπρωξαν τη Θράκη ακόμη πιο βαθιά στην αδηφάγο αγκαλιά της φασιστογείτονος.
Τα ταξίδια Τούρκων πολιτικών αξιωματούχων (του ιδίου του Ερντογάν συμπεριλαμβανομένου) που περιδιάβασαν την περιοχή λες και επιθεωρούσαν το τσιφλίκι του παππού τους κλιμακώθηκαν,
το εξ Αθηνών «μπούλινγκ» προς όσους τοπικούς μουσουλμάνους (σε θέσεις ευθύνης, αλλά και απλούς πολίτες) ήταν φιλικοί προς τη χώρα μας και αρνούνταν να παίξουν το παιχνίδι της Τουρκίας αυξήθηκε κι έγινε ανελέητα ασφυκτικό,
οι πράκτορες της ΜΙΤ συνέχισαν να τριγυρνούν νυχθημερόν με απερίγραπτη άνεση σε πόλεις και χωριά της Θράκης (ακόμη και μετά την αισχρή σύλληψη και αιχμαλωσία των Κούκλατζη και Μητρετώδη) και φυσικά όλες οι επανειλημμένα διατυπωθείσες πομφόλυγες των ΑΝΕΛ (δια στόματος Καμμένου, Κουίκ, αλλά και ενίων τοπικών τσανακογλειφτών τους) ότι η Θράκη θα προστατευθεί από τη δράση του Προξενείου και γενικότερα την τουρκική απειλή αποδείχθηκαν ό, τι ακριβώς και οι άλλες δεσμεύσεις τους σε όλα τα θέματα: πιο ευτελείς κι ανάξιες και από σκισμένα κουρελόχαρτα.
Εκτός όμως αυτών, υπήρξαν και 2-3 ακόμη πράγματα πολύ πιο εμφατικά, που ήχησαν ως ένα άκρως ανησυχητικό και προειδοποιητικό καμπανάκι. 



Η διάλυση του τοπικού κλιμακίου της ΕΥΠ ήταν

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

Δόξα τω Θεώ! Απελευθερώθηκαν τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ!

Ποια Ελληνίδα και ποιος Έλληνας δεν χάρηκε με την ευχάριστη εξέλιξη της απελευθέρωσης των δύο στρατιωτικών μας, των 2 ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ! Του Αγγέλου και του Δημητρίου!


Μέσα μας, αισθανόμαστε ότι ήταν ένα απρόσμενο "δώρο" της Παναγιάς μας γι αυτό διάλεξε την ημέρα αυτή!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τα ιστολόγια
που χωρίς να μας γνωρίζουν έσπευσαν να αναγείλουν και να στηρίξουν τις 2 αυθόρμητες πρωτοβουλίες μας (δείτε την πρώτη εδώ και την δεύτερη εδώ) με τα καλέσματα έξω από το Τουρκικό Προξενείο Θεσσαλονίκης.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τα τηλεοπτικά κανάλια
και τα τοπικά ειδησιογραφικά site που έσπευσαν στο Τουρκικό Προξενείο και πρόβαλαν την 1η μας αντίδραση.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τις Ελληνίδες μάνες που έσπευσαν
έξω από το Προξενείο να συμπαρασταθούν και έκτοτε μείναμε συντονισμένες, πραγματικά με μία ψυχή, και έτοιμες για την επόμενη δράση.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ την Ελληνική Αστυνομία
για την άψογη συνεργασία της


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τον Τριαδικό μας Θεό
που κάλυψε τις ανθρώπινες αδυναμίες μας.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τον σεβάσμιο ιερέα π.Γεώργιο Αγγελακάκη
που με την υπενθύμιση του χρέους μας και τις ευχές του υπέρ αναρρήσεως των δύο αιχμαλώτων κατά τις ιερές ακολουθίες, ενέπνευσε την αντίδραση μας και στήριξε από την πρώτη στιγμή την πρωτοβουλία μας.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τις Ελληνίδες από διάφορες χώρες
που επικοινώνησαν μαζί μας αναζητώντας πως θα επεκτείνουμε και στα εκεί Τουρκικά Προξενεία και Πρεσβείες την διαμαρτυρία.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ όλους εσάς
που

Άγιος Δημήτριος (εκ Σαμαρίνης). Ένας ακόμη μοναχός που μαρτύρησε για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία: 18 Αυγούστου 1808


Έτσι για να πάρουμε πολλά διδάγματα και Ελληνορθόδοξες κατευθύνσεις. 

Κάποτε 
οι μοναχοί της Ορθοδοξίας μας κάποτε έβγαιναν, και "πολεμούσαν". Γινόταν παραδείγματα προς μίμηση στους σκλαβωμένους υποτελείς ραγιάδες. Δεν στηριζόταν ούτε στην κρατική μισθοδοσία ούτε στην ασφαλιστική τους κάλυψη, ούτε στα "τυχερά" (δεν υπάρχει πιο αισχρή κατάντια στην σημερινή αποκαλούμενα "εκκλησία").

Σήμερα ...  
Σήμερα έχουμε γίνει όλοι "ξενέρωτοι", και ως Έλληνες και ως Ορθόδοξοι πιστοί.Οι ιερείς έχουν γίνει άριστοι "θεατρίνοι" μιλώντας γενικά και αόριστα για "αγάπη" και παρουσιάζοντας ένα ευαγγέλιο ΧΩΡΙΣ σταυρό,  και οι πιστοί έχουμε καταντήσει χειρότερα από τα Σόδομα και τα Γόμορα (πχ εκτρώσεις, εξωσυζυγικές σχέσεις, διαζύγια, προγαμιαίες σχέσεις κλπ)
Ποιος από εμάς θα τολμούσε με παρρησία σήμερα να αποδεχτεί να θυσιάσει την ζωή του; Πόσο πολύ έχουμε ξεπέσει;;;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Άγιος Δημήτριος ο εκ’ Σαμαρίνης ( † 1808 )


Ο νεομάρτυρας Δημήτριος γεννήθηκε στη Σαμαρίνα στα τέλη του 18ου αιώνα.
Από μικρός είχε κλίση προς τον μοναχισμό, ήταν μαθητής του πατρο-Κοσμά του Αιτωλού και εκάρη μοναχός στο παλαιό Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στη Σαμαρίνα το οποίο ήταν ενεργό μέχρι το 1921-22

Την εποχή που έζησε ο Άγιος η περιοχή ήταν εμπόλεμη με τους αρματωλούς και τους κλέφτες να πολεμούν κατά των Τούρκων. Ο νεομάρτυρας Δημήτριος ήταν και εκείνος ανάμεσα στους αγωνιστές της ηρωϊκής Σαμαρίνας.
Μετά την κατάπνιξη από τον Αλή Πασά το 1808 της επανάστασης που υποκίνησε ο ιερέας και οπλαρχηγός ο π.Ευθύμης Βλαχάβας (αρχηγός της επανάστασης στη Θεσσαλία) ο Δημήτριος βγήκε από το μοναστήρι και γύριζε τα χωριά της περιοχής κηρύττοντας τον λόγο του Θεού.


Μετά από συκοφαντία τον συνέλαβε ο Αλή Πασάς τον φυλάκισε και διέταξε τον άγριο βασανισμό του. Ο νεαρός Δημήτριος υπέστη διάφορα είδη βασανισμών.


Εκείνη την εποχή πρόξενος της Γαλλίας στα Ιωάννινα και περιηγητής της περιοχής, ήταν ο φιλέλληνας François Pouqueville (Πουκεβίλ) ο οποίος είχε συναντήσει τον Άγιο στα βουνά της Πίνδου και στη συνέχεια ήταν παρόν στην ανάκριση και τα φρικτά βασανιστήρια που υπέστη ο Δημήτριος από τους μωαμεθανούς τα οποία και κατέγραψε.

Ο Αλή Πασάς προσπαθούσε να εκμαιεύσει πληροφορίες για ενδεχόμενη υποστήριξη που είχε το κίνημα του Βλαχάβα από την Ρωσία. Ο Δημήτριος αρνήθηκε να απαντήσει και συνεχώς επικαλείτο το Χριστό για να ενισχύεται και να αντιμετωπίζει τον πόνο.
Ο Αλής του ζήτησε να αφαιρέσει την εικόνα της Παναγίας, την οποία φορούσε στο στήθος του, αλλά εκείνος αρνήθηκε. Η μανία του τυράννου και των βασανιστών του έγινε μεγαλύτερη και επινόησαν κάθε μορφής βασανιστήρια για να κάμψουν τον Δημήτριο.

Έτσι οι δήμιοι με καλαμένιες ακίδες τρύπησαν τους βραχίονες του και έπειτα τις έμπηξαν στα νύχια των χεριών και των ποδιών του. Στη συνέχεια έσφιξαν το κεφάλι του σε σιδερένια μέγγενη η οποία με την επίκληση του Χριστού και της Παναγίας έσπασε! Έπειτα τον κρέμασαν ανάποδα σε μια φωτιά και του έκαψαν το κεφάλι αλλά για να μην πεθάνει γρήγορα τον τράβηξαν από τη φωτιά. Του έβαλαν μια σανίδα στο στήθος και άρχισαν να πατούν και να χοροπηδούν πάνω της για να του σπάσουν τα κόκκαλα. Ύστερα ο Αλή Πασάς έκτισε τον Δημήτριο μέσα σ’ έναν τοίχο, αφήνοντας μόνο το κεφάλι του απ’ έξω για να παρατείνει το μαρτύριο. Ο Μάρτυρας άντεξε έτσι 10 ημέρες.


Τελικά παρέδωσε το πνεύμα του στον Θεό, στις 18 Αυγούστου του 1808.
Βλέποντας το μαρτύριο και τη γενναιότητα του Δημητρίου, ένας από τους παρόντες μωαμεθανούς πίστεψε στον Χριστό, βαπτίσθηκε και έλαβε το όνομα Γεώργιος.
Συνελήφθη στο Αγρίνιο από ανθρώπους του Αλή Πασά και έλαβε και εκείνος μαρτυρικό θάνατο.


Ο Pouqueville για το μαρτυρικό τέλος του Δημητρίου αναφέρει χαρακτηριστικά:

Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2018

1) Αποτειχισμένοι ή ΓΟΧ; Ποιος τελικά είναι η "ΜΙΑ" αποστολική και καθολική Εκκλησία;;; 2) Η θλιβερή κατάσταση στον χώρο των αποτειχισμένων

Κάποιοι  αποτειχισμένοι 

(που μέχρι πριν 2 χρόνια μνημόνευαν κανονικά τον δεσπότη τους, ίσως και να μην ασχολούνταν σχεδόν καθόλου με τον οικουμενισμό),
αναπαράγουν τον παρακάτω συλλογισμό :


Αφού 
υπάρχει ΜΙΑ αποστολική Αγία, καθολική Εκκλησία,
και αφού σε αυτήν ανήκουμε ΕΜΕΙΣ (οι αποτειχισμένοι,δηλαδή, που εδώ και 2 χρόνια δεν μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τους μητροπολίτες που αποδέχθηκαν την Σύνοδο στο Κολυμπάρι)

άρα 
οι ΓΟΧ και τα διάφορα παρακλάδια τους ΔΕΝ ανήκουν στην ΜΙΑ εκκλησία (αφού δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία μεταξύ μας)
άρα οι "παλαιοημερολογίτες" είναι σχισματικοί κλπ...
κ κάποιο προχωράνε: άρα δεν έχουν μυστήρια κλπ...
και να βρισιές και να οι εξευτελισμοί σε όσους τολμήσουν να προσεγγίσουν τους ορθοδόξους συνόδων των ΓΟΧ





Αντίστοιχα κάποιοι ΓΟΧ 
αναπαράγουν κι αυτοί τον ίδιο συλλογισμό:


Αφού 
οι οικουμενιστές μασόνοι επέβαλαν το 1920-24 το παπικό ημερολόγιο
και αφού έτσι δημιούργησαν σχίσμα στην ΜΙΑ εκκλησία,

και αφού το 1948 η Εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο υπήρξαν ιδρυτικά μέλη του ΠΣΕ (Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών),
άρα ΤΟΤΕ (κάτι που επαναλήφθηκε στο Κουμπάρι πριν 2 χρόνια στην "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο") ΕΠΙΣΗΜΑ και ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ αναγνώρισαν άλλες Εκκλησίες

άρα 
η Εκκλησία της Ελλάδος, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όσοι το μνημονεύουν στο Άγιο Όρος κλπ, ΔΕΝ ανήκουν έκτοτε στην ΜΙΑ εκκλησία
άρα είναι σχισματικοί-αιρετικοί (καταργούν το Σύμβολο της Πίστεως που μιλάει για Μία εκκλησία)
κ κάποιο προχωράνε: άρα δεν έχουν μυστήρια κλπ...



Η απάντηση 
είναι ότι στην εκκλησία (μέχρι συνοδικώς να καταδικαστεί κάποιος ως αιρετικός) υπάρχει το νοσούν και το υγιές μέρος. 

Για να αποφύγουμε τον μολυσμό από την νέα αίρεση (νοσούν μέρος) χτίζουμε τείχος μέσα στην εκκλησία και αποκοπτόμαστε από αυτό (αυτό είναι η αποτείχιση: η διακοπή μνημόνευσης).
(εδώ προκύπτει ένα ζήτημα, αν ο οικουμενισμός είναι νέα αίρεση ή μείγμα καταδικασμένων αιρέσεων οπότε δεν απαιτεί νέα συνοδική καταδίκη. Ποιος όμως θα τους αφορίσει; ο καθένας μόνος του; Δεν θα κληθούν οι οικουμενιστές σε απολογία, όπως καλούνταν σε κάθε οικουμενική σύνοδο οι αιρετικοί πριν αφοριστούν; Γιατί δυστυχώς είναι αρκετά πονηροί να περνάνε το δηλητήριο τους ύπουλα.). 

Όπως πολύ καλά έκαναν και "έχτισαν τέτοιο τείχος":
  • οι παλαιοημερολογίτες γύρω στο 1924
  • και οι αγιορείτες (και 3 μητροπολίτες) που διέκοψαν την μνημόνευση του οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα γύρω στο 1969.
  • και οι αποτειχισμένοι μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης.




Το ότι κάποιοι νεοαποτειχισμένοι 
ανακάλυψαν τον οικουμενισμό πριν 2 χρόνια, ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπήρχε.  Αλλά κανείς που μέχρι χθες ανήκε ως μέλος στο ΠΣΕ (δείτε την χθεσινή μας ανάρτηση για το ΠΣΕ εδώ), δεν δικαιούται να μιλάει προσβλητικά σε ορθοδόξους αδερφούς επειδή ανήκουν στους ΓΟΧ.

Οι ΓΟΧ 
έκαναν παρατάξεις και (κακώς) συγκρότησαν Σύνοδο (αυτό δυστυχώς αποτέλεσε την "αχίλλειο πτέρνα" τους και αφορμή διχασμών και δημιουργίας νέων Συνόδων που αλληλοκατηγορούνταν  κλπ)


Επειδή η κατάσταση στον χώρο των αποτειχισμένων 
έχει τελείως "ξεφύγει"... 


Οι περισσότεροι (αποτειχισμένοι) ιερωμένοι, λόγω ακριβώς του ότι είναι ελάχιστοι στην Ελλάδα και αναγκαστικά οι πιστοί καταφεύγουν σε αυτούς,  έχουν καβαλήσει το καλάμι και αισθάνονται "Πάπες", παντογνώστες και αλάθητοι. 
Άλλοι "κολλάνε" επίμονα στις απόψεις τους και άλλοι δεν σταματάνε να κάνουν "κολοτούμπες" για να δικαιολογηθούν. 
Άλλοι επηρεάζονται τόσο πολύ από λαϊκούς (ότι λίγο πολύ γίνεται και με τους παρατρεχάμενους των μητροπολιτικών γραφείων που ενημερώνουν μεροληπτικά τον δεσπότη τους). 
Άλλοι πιάνονται από μια πρόταση για να διασύρουν άλλους ασποτειχισμένους.
Το "ήθος" και η "αγάπη" είναι είδος προς εξαφάνιση.


Η "Δεσποτοκρατία" κυριαρχεί: 
απλοί Ιερείς συμπεριφέρονται με πολύ μεγαλύτερη αλαζονεία από δεσποτάδες (και είναι ατελείωτα τα "κρούσματα" που πληροφορούμαστε να διώχνουν πιστούς από τον ναό τους -επειδή οι πιστοί δεν αποδέχονται τις ιδιορυθμίες του έκαστου ιερέα).

Άλλοι, 
αφού έχουν σύρει τα εξ' αμάξης, παριστάνουν εκ των υστέρων με δημόσιες επιστολές τάχα τους "ενωτικούς" ... που καλούν σε διάλογο!
Άλλοι παίρνουν χρήματα από 15 μεριές ...




Προφανώς ΔΕΝ θα ακολουθήσουμε κανέναν στον "υπόνομο" και γι αυτό εδώ και αρκετό καιρό πάψαμε να αναρτούμε αλληλοσυκοφαντικά άρθρα, 

αλλά προειδοποιούμε 
ότι αν κάποιοι συνεχίσουν να εκτοξεύουν χαιρέκακα "ακαθαρσίες" προς αδερφούς (ενίοτε με το πρόσχημα επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων), 
θα δημοσιοποιούμε στο εξής την μπόχα και την δυσωδία τους. 



Προφανώς δεν περιμένουμε ότι έτσι θα αποκτήσουν πνευματικότητα,
αλλά αρκετά 'μάθαν οι αναγνώστες και για πατριάρχες και για δεσποτάδες και για την παρακμή μέσα στα μητροπολιτικά μέγαρα (σεξουαλικά και οικονομικά σκάνδαλα και διαπλοκή), που είναι πράγματι εκτεταμένη και απίστευτη και σχετίζεται με την επιβολή/ανοχή έναντι της αίρεσης του οκουμενισμού. 

Αν κάποιο νομίζουν ότι επειδή έκαναν το χρεός τους και αποτειχίστηκαν (επειδή δηλαδή "τηρούν" τις διατάξεις του "νόμου" όπως οι Φαρισαίοι), ολοκλήρωσαν την "αποστολή τους" και δεν χρειάζεται να προσέχουν τι λένε, τι γράφουν και πως συμπεριφέρονται σε πιστούς, ή προς πατέρες και αδερφούς, 
θα τους βοηθήσουμε να το αντιληφθούν. Ευκαιρία να μάθουν οι πιστοί. 


Εδώ και 2 χρόνια στην πρώτη σελίδα τους ιστολογίου μας έχουμε την λίστα με όλους τους αποτειχισμένους ιερείς. 
Γιατί να μην προσθέσουμε μερικές ακόμη πληροφορίες. Οι πιστοί (λαϊκοί) δικαιούνται να γνωρίζουν μερικές ακόμη πληροφορίες για κάθε ιερέα. 



Αν συνεχιστούν 
οι προσβλητικοί και απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί-αφορισμοί, 
και η "δεσποτοκρατία" κάποιων αποτειχισμένων  "παπάδων", 

θα αρχίσουμε να μιλάμε,

και με

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

ΕΛΛΗΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ… – ΒΙΝΤΕΟ –

ΓΕΛΛΑΣ
Λίγο πολύ όλοι είχαμε ακούσει τα όσα είχε πει η Άννα Ψαρούδα Μπενάκη το 2005 στον Κάρολο Παπούλια, για τις ενδεχόμενες μεταβολές που θα υποστούν στα επόμενα χρόνια τα Εθνικά σύνορα, η Εθνική Κυριαρχία και τα δικαιώματα του ανθρώπου.
Όταν αργότερα ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφους, απάντησε πως οι προβλέψεις της δεν ήταν προφητείες, αλλά η περιγραφή της κατάστασης και η προοπτική της.

Σε αυτό το βίντεο συλλέξαμε κάποιες μεταγενέστερες δηλώσεις πολιτικών προσώπων που σε συνδιασμό με την εξέλιξη των γεγονότων, δείχνουν ότι μάλλον οι δηλώσεις της Μπενάκη επαληθεύονται…

Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

"Οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν." Θαυμαστές παρεμβάσεις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου. Πως άραγε βλέπει η Παναγία τους σημερινούς αιρετικούς (Οικουμενιστές;)



Οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. 

Θαυμαστές παρεμβάσεις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου σέ περιπτώσεις ἀπόπειρας αἱρετικῶν νά μολύνουν τήν Πίστη τῶν Ὀρθοδόξων. 



Στό συνημμένο κείμενο γίνεται μιά μικρή ἀπόπειρα νά γνωστοποιηθεῖ ἡ στάση τῆς Κυρίας Θεοτόκου ἀπέναντι στούς αἱρετικούς. Σταχυολογοῦνται δύο διηγήσεις καί ἕνα ἱστορικό γεγονός, ὅπου φανερώνεται ξεκάθαρα ἡ στάση τῆς Παναγιᾶς μας ἀπέναντι στούς αἱρετικούς καί τήν αἵρεση.
Ἡ Κυρία Θεοτόκος ἀγαπᾶ ὅλον τόν κόσμο, ἀλλά, ἀγαπᾶ ἐν ἀληθείᾳ. Τούς αἱρετικούς τούς ὀνομάζει ''ἐχθρούς τῆς ἰδίας καί τοῦ Υἱοῦ Της''.

Καλή Παναγιά.
Μέ σεβασμό καί τιμή
Φώτης Μιχαήλ
ἰατρός


Στίς ἡμέρες μας, ὁ ἀντίχριστος κάνει τήν δουλειά του μέ πρωτοφανή δόλο καί μάλιστα ἐντελῶς ἀνεπαίσθητα. Μᾶς ξεγελάει πανεύκολα μέ διάφορες προφάσεις καί ψευτοδικαιολογίες καί χωρίς νά τό καταλάβουμε, μᾶς ὁδηγεῖ στήν ἄρνηση καί τήν περιφρόνηση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας.

Μᾶς λένε, ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοί σωτηρίας. Μᾶς λένε, ὅτι οἱ αἱρετικοί εἶναι ''ἐκκλησίες''. Μᾶς λένε, ὅτι οἱ παπικοί καί οἱ προτεστάντες ἔχουν ἱερωσύνη καί μυστήρια ἔγκυρα. Μᾶς λένε, νά κρατήσουμε καθαρή μονάχα τήν ἀγάπη καί τήν Ἀλήθεια νά τήν στρογγυλέψουμε. Μᾶς λένε, ὅτι μποροῦμε νά συμπροσευχόμαστε δημοσίως μέ τόν ὁποιοδήποτε αἱρετικό, ἀκόμη καί μέ ἀλλόθρησκο.

Δέν μᾶς λένε, ὅμως, γιά ὅλα τά παραπάνω, πρῶτον, τί λέει τό Εἀγγέλιο. Δεύτερον, τί μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Τρίτον, τί προβλέπεται, γιά ὅλες τίς παραπάνω δογματικές καί ἐκκλησιολογικές παρεκτροπές, τόσον ἀπό τούς Ἱερούς Κανόνες, ὅσον καί ἀπό τίς Ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν μας Συνόδων.

Ὁ ἐχθρός, γιά ὅσους προσέχουν καί ἐνδιαφέρονται γιά τήν σωτηρία τους, εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι δέν βρίσκεται ἁπλά ἐντός τῶν τειχῶν, ἀλλά ἔχει πλέον θρονιαστεῖ στό κέντρο τῆς Ἐκκλησίας: στίς καρδιές τῶν περισσοτέρων ἀξιωματούχων της. Γι' αὐτό καί δέν τόν ὑποψιαζόμαστε, γι' αὐτό καί παρασυρόμαστε χωρίς τήν παραμικρή ἀντίσταση. Ἔλεγε ὁ ἀγαπημένος μας Ἅγιος Γέροντας Παΐσιος: Ζοῦμε στά χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου καί κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια.

Ἡ ἀνθρωποκτόνος παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ (Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς) ἔχει διεισδύσει γιά τά καλά στίς περισσότερες ἐνορίες μας καί ἐμεῖς συνεχίζουμε νά ζοῦμε, σάν νά μή συμβαίνει ἁπολύτως τίποτε! Κλῆρος καί λαός ἔχουμε πέσει σέ ὕπνο βαθύ, ὕπνο θανατηφόρο. Τό δηλητήριο τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἔχει δηλητηριάσει καί νοῦν καί καρδίαν. Μᾶς ἔχει ὑπνωτίσει καί μᾶς σπρώχνει κατευθεῖαν πρός τήν ὀλέθρια ἀθεΐα, τοὐτέστιν πρός τήν ἀπώλεια.

Ἐμεῖς, σήμερα, ἐν ὀνόματι μιᾶς νοθευμένης καί ψεύτικης ἀγάπης, ὀνομάζουμε τούς αἱρετικούς ''ἀδελφές ἐκκλησίες''. Τούς προκαθημένους τους, τούς προσφωνοῦμε ''ἁγιώτατους'' καί τούς πολυχρονίζουμε ψαλμωδικῶς ἐντός τῶν Ἱερῶν μας Ναῶν. Τούς καλοῦμε καί συμπροσευχόμαστε μαζί τους μέσα στίς ἐκκλησιές μας, λειτουργούμαστε παρέα μαζί τους κ.α.π.

Ρωτήσαμε τήν Παναγιά μας, πού λέμε ὅτι θά τήν τιμήσουμε στίς δεκαπέντε τοῦ μηνός, ἐάν συμφωνεῖ μέ ὅλα αὐτά τά ὑβριστικά καί ἐπαίσχυντα ’’κατορθώματά μας’’; Διότι ἡ Παναγιά μας ἔχει φανερώσει τήν στάση Της ἀπέναντι στούς αἱρετικούς καί ἡ στάση Της εἶναι ἐντελῶς διαφορετική ἀπό τήν δική μας: Ὑπάρχουν θαυμαστές ἱστορικές μαρτυρίες, πού βεβαιώνουν, ὅτι ἡ Δέσποινά μας, ἡ Κυρία Θεοτόκος, ὅλους τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς ’’ἡμέτερους’’ λατινόφρονες, τούς ἀποκαλεῖ ''ἐχθρούς δικούς Της καί τοῦ Κυρίου, ὑποκριτές καί ἀσεβέστατους’’.

Στίς 15 Αὐγούστου ἑορτάζομε τήν πάνσεπτο Κοίμησή Της.

Πόσοι ἀπό ἐμᾶς, τούς βαπτισμένους στήν κολυμβήθρα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, θά βροντοφωνάξουμε τήν ἡμέρα αὐτή ὁμολογιακῶς, ὅπως καί Ἐκείνη τό ἔπραξε, τό ὄχι στήν παρουσία αἱρετικῶν καί λατινοφρόνων μέσα στούς ἱερούς μας ναούς; (Γερμανία, Σμύρνη, Φανάρι κ.α.)

Πόσοι ἀπό ἐμᾶς, τούς βαπτισμένους στό ὄνομα τοῦ Πατρός, τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τήν ἡμέρα τῆς Παναγίας, θά μιμηθοῦμε τήν Κυρία μας Θεοτόκο καί, ἀγαπῶντες ἐν ἀληθείᾳ, θά διαμηνύσουμε φωναχτά στούς σύγχρονους Χριστομάχους καί Πνευματομάχους (ὀπαδούς τοῦ Κολυμπαρίου), ὅτι εἶναι ἐχθροί τοῦ Κυρίου Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τῆς Παναγιᾶς μας, ἀσεβέστατοι καί ὑποκριτές;

Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές καί γιά ὅσους ἔχουν λίγο παραπάνω ὑπομονή στό διάβασμα, παρατίθενται στήν συνέχεια καί οἱ προαναφερθεῖσες σχετικές μαρτυρίες.




Ἡ θαυματουργή εἰκόνα τοῦ ’’ΧΑΙΡΟΒΟ’’

Βρισκόμαστε στά 1274. Αὐτοκράτορας στήν Πόλη εἶναι ὁ Μιχαήλ Παλαιολόγος καί πατριάρχης ὁ ἀμείλικτος διώκτης τῶν Ὀρθοδόξων Ἁγιορειτῶν πατέρων, ὁ λατινόφρων Ἰωάννης Βέκκος. Μόλις ἔχει ὑπογραφεῖ στήν Λυών ἡ ψευδοένωση Ὀρθοδόξων καί παπικῶν, καί ἀπεσταλμένοι τοῦ πάπα μαζί μέ ’’δικούς μας’’ ἑνωτικούς καταφθάνουν στό Ἅγιον Ὄρος, γιά νά ἐπιβάλλουν τήν ἐφαρμογή τῆς προδοτικῆς συμφωνίας.

Σέ ἔνα κελλί, πού βρίσκεται σέ ἀπόσταση ἀπό τήν Ἱερά Μονή Ζωγράφου, ἀσκήτευε τότε ἕνας γέροντας πολύ μεγάλης ἀρετῆς. Ὁ ἐνάρετος αὐτός γέροντας εὐλαβεῖτο βαθύτατα τήν Κυρία Θεοτόκο καί εἶχε καθημερινό κανόνα τήν ἐπαναλαμβανόμενη ἀνάγνωση τῶν Χαιρετισμῶν τῆς Παναγίας, σέ ὄρθια μάλιστα στάση μπροστά στήν Εἰκόνα της.

Κάποια ἡμέρα καί ἐνῷ βίωνε ὑψηλές πνευματικές καταστάσεις λέγοντας μέ λαχτάρα τό ’’Χαῖρε Νύμφη ἀνύμφευτε’’, ἄκουσε τήν Παναγία ἀπό τήν ἱερή Της εἰκόνα νά τοῦ λέει: ’’Χαῖρε καί σύ, Γέρων τοῦ Θεοῦ. Μή φοβοῦ, ἀλλά ἀπελθών ταχέως εἰς τήν Μονήν, ἀνάγγειλον τοῖς ἀδελφοῖς καί τῷ Καθηγουμένῳ, ὅτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν . Ὅστις οὖν ὑπάρχει ἀσθενής τῷ πνεύματι, ἐν ὑπομονῇ κ ρ υ β ή τ ω , ἕ ω ς π α ρ ε λ θ εῖν τ ό ν π ειρ α σ μ ό ν . Οἱ δ έ σ τ ε φ ά ν ω ν μ α ρ τ υ ρικ ῶ ν ἐ φι έμενοι, παραμενέτωσαν ἐν τῇ Μονῇ. Ἄπελθε οὖν ταχέως...’’.

Ὁ γέροντας, μετά ἀπό αὐτό, δέν στάθηκε οὔτε λεπτό. Ἀμέσως ξεκίνησε γιά τό μοναστήρι, τήν ἱερά Μονή Ζωγράφου, γιά νά ἐνημερώσει τούς πατέρες καί νά τούς μεταφέρει τίς ὁδηγίες τῆς Παναγίας. Φτάνοντας στήν Ἱερά Μονή, ὁ εὐλαβής καί ἐνάρετος γέροντας ζεῖ τό θαῦμα γιά δεύτερη φορά: Μπροστά στήν πύλη τοῦ Μοναστηριοῦ βλέπει ὄρθια τήν εἰκόνα τῆς Παναγίας τοῦ κελλιοῦ του, ἀπό τήν ὁποία καί ἄκουσε τήν φωνή τῆς Θεοτόκου!

Κρατῶντας, τώρα, στήν ἀγκαλιά του τήν θαυματουργή εἰκόνα τῆς Παναγίας, παρουσιάζεται ἐνώπιον τοῦ Ἡγουμένου καί τῶν πατέρων καί τούς λέει: Σεβαστοί μου πατέρες, ἡ Κυρία Θεοτόκος μοῦ ἀποκάλυψε, ὅτι οἱ ἐχθροί Της καί ἐχθροί τοῦ Υἱοῦ Της σέ λίγο καταφθάνουν στό Μοναστήρι. Ὅποι οι ἀπό τούς πατέρες καταλαβαίνουν, ὅτι δέν θά ἀντέξουν στό μαρτύριο, μέχρι νά ἡσυχάσουν τά πράγματα, ἄς κρυφτοῦν κάπου μακριά. Ὅσοι, ὅμως, πατέρες εἶναι ἕτοιμοι νά μιμηθοῦν τούς Μάρτυρες καί νά στεφανωθοῦν, ἄς παραμείνουν στό Μοναστήρι.

Οἱ πατέρες ἔπραξαν, ὅπως άκριβῶς ὥρισε ἡ Παναγία. Οἱ ἀσθενέστεροι κρύφθηκαν μέσα στό δάσος. Οἱ πιό δυνατοί, ὁ ἡγούμενος καί ἄλλοι 25 μοναχοί, παίρνοντας μαζί τους τήν θαυματουργό εἰκόνα τῆς Παναγίας κλείστηκαν στόν πύργο τῆς Μονῆς, περιμένοντας τούς ἐχθρούς Της.

Πράγματι, σέ λίγο κατέφθασαν οἱ ἀπεσταλμένοι τοῦ ἑνωτικοῦ αὐτοκράτορα καί τοῦ λατινόφρονα πατριάρχη Βέκκου, συνοδευόμενοι καί ἀπό ὁμάδα ἀπεσταλμένων τοῦ πάπα. Οἱ 26 ὁμολογητές τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως πατέρες δέν κάμφθηκαν οὔτε στιγμή ἀπό τίς ὑποσχέσεις καί τά καλοπιάσματα τῶν αἱρετικῶν. Ἀρνήθηκαν ἐξ ἀρχῆς νά συλλειτουργήσουν μέ τούς παπικούς καί τούς λατινόφρονες ’’δικούς μας’’. Ἐπέκριναν ἐντονώτατα τίς ἑνωτικές ἀπόπειρες καί κατεδίκασαν εὐθέως τίς πλάνες τῶν παπικῶν.


Σέ λίγο, ὁ πύργος τῆς Μονῆς παραδόθηκε στήν πυρά. Ἡ ὀργή τῶν ἑνωτικῶν καί τῶν παπικῶν ἀπεσταλμένων, διά τῆς πυρᾶς, ὁδήγησε τούς Ὁμολογητές πατέρες κατευθεῖαν στήν ἀγκαλιά τοῦ Τριαδικοῦ μας Θεοῦ. Ἀπό τόν πύργο τόν κατακαμένο σώθηκε μονάχα ἡ θαυματουργός εἰκόνα τῆς Παναγίας, πού ἀπό τότε τήν ἀποκαλοῦν ’’Χαίροβο’’ (στά Βουλγαρικά σημαίνει τό Χαῖρε τό Ἀρχαγγελικό). Αυτά συνέβησαν στίς 10 Ὀκτωβρίου 1274.

Ἡ Ἐκκλησία τιμᾶ τούς Ὁμολογητές Ἱερομάρτυρες κάθε χρόνο στίς 10 Ὀκτωβρίου, τήν ἡμέρα, δηλαδή, τοῦ μαρτυρίου τους.

Ἡ θαυματουργός εἰκόνα τῆς Παναγίας μας, ἡ Παναγία τοῦ Χαίροβο, φυλάσσεται στήν Ι.Μ. Ζωγράφου, γιά νά μᾶς θυμίζει τήν στάση Της ἀπέναντι στούς αἱρετικούς καί τούς ’’δικούς μας’’ λατινόφρονες.

***
Θαυμαστή διήγηση γιά τόν μοναχό, 
πού εἶχε στό κελλί του αἱρετικά κείμενα τοῦ Νεστορίου

Στήν Λαύρα τοῦ Καλαμῶνος κοντά στόν Ἰορδάνη, ὁ

Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2018

ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ μητροπολίτες και οι ΟΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ (ζώντες κ κεκοιμημένοι)

Όπως ξαναγράψαμε, χρειάστηκε να επιβληθεί δικτατορία στην Ελλάδα (του Γεωργίου Παπαδόπουλου) για να εκλεγούν επί τέλους στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ΑΞΙΟΙ επίσκοποι. 
Όμως με την ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον δικτάτορα Ιωαννίδη (1973), συνοδεύτηκε στα εκκλησιαστικά με την "χούντα" του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Η συντριπτική πλειοψηφία των αξίων Ιεραρχών απομακρύνθηκαν αναπολόγητοι και τις θέσεις τους έσπευσαν να καταλάβουν άλλοι (αποκαλούμενοι εκκλησιαστικά μοιχεπιβάτες). 

Ευχαριστούμε την αγωνιστική εφημερίδα "Αγώνας" (εδώ) για την σύνοψη της ιστορίας στον παρακάτω πίνακα:
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ 

οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ μητροπολίτες

και οι ΟΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ (ζώντες κ κεκοιμημένοι)



(Σύνταξις καί ἐνημέρωσις 5-7-18) 

Οἱ Δώδεκα Κανονικοί Μητροπολίτες
(Ἁπαντες ἐκοιμήθησαν)
Οἱ Μοιχεπιβάτες
(Οἱ Κοιμηθέντες)
Οἱ Μοιχεπιβάτες
(Οἱ ἐν ζωῆ)


1.    Διδυμοτείχου Κωνσταντῖνος
1.    Ἀγαθάγγ. Ταμπουρανζάκης
2.    Νικηφόρος Ἀρχαγγελίδης

2.    Κιλικισίου Χαρίτων
3.    Ἀμβρόσιος Στάμενας

3.    Ἀλεξανδρουπόλεως Κωνστάντιος

1.      Ἄνθιμος Ρούσας
4.    Δημητριάδος Ἠλίας
4.    Χριστόδ. Παρασκευαΐδης

5.    Ζακύνθου Ἀπόστολος
5.    Παντελεήμων Μπεζενίτης

6.    Θεσσαλιώτιδος
Κωνσταντῖνος
6.    Κλεόπας Θωμόπουλος

7.    Κύριλλος Χριστάκης 
(διά Με τα­­­θε­τοῦ)

2.     Θεόκλητος Κουμαριανός

7.    Θεσσαλονίκης Λεωνίδας


·         Ν. Κρήνης (Νέα Μητρ. 1974)
·         Νεαπόλεως (Νέα Μητρ. 1974)
8.    Παντελεήμον Χρυσοφάκης


9.    Προκ. Γεωργαντόπουλος
10.     Διονύσιος Λαδόπουλος 

Ἄνθιμος Ρούσας 
(διά Μεταθετοῦ)
8.    Ἀττικῆς καί ΜεγαρίδοςΝικόδημος


·         Μεγάρων (Νέα Μητρ. 1974)
·         Μεσσογαίας (Νέα Μητρ. 1974)
·         Κηφησίας (Νέα Μητρ. 2010)
·         Ἰλίου (Νέα Μητρ. 2010)
11.  Δωρόθ. Γιανναρόπουλος 
   Παντελεήμων Μπεζενίτης
(διά Μεταθετοῦ)
12.     Βαρθολομαίος Κατσούρης
13.     Ἀγαθόνικος Φιλιππότης





3.      Νικόλαος Χατζηνικολάου
4.      Κύριλλος Μισιακούλης
5.      Ἀθηναγόρας Δικαιάκος
9.    Λαρίσης Θεολόγος
14.     Σεραφείμ Ὀρφανός

15.     Ἰγνάτιος Λάππας

6.     Δημήτριος Μπεκιάρης
1.    Χαλκίδος Νικόλαος
16.     Χρυσόστομος Βέργης

2.    Παραμυθίας Παῦλος

7.      Τίτος Παπανάκος
3.    Τρίκκης καί Σταγῶν Σεραφείμ
17.     Στέφανος Ἀφεντουλίδης

8.      Ἀλέξ. Μιχαλόπουλος 



Σύνολον
17

8

                                   

«Οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω» (Ψαλμ. κε’ 4-5). 


(Δέν παρεκάθισα εἰς συνέδρια ἀνθρώπων πού ἀρέσκονται στή ματαιότητα καί τό ψεῦδος, 

καί δέν θά εἰσέλθω μαζί μέ παρανομοῦντας διά νά συσκευθῶ καί νά συνεργασθῶ μαζί τους. 
Ἐμίσησα ἀπό καρδίας πᾶσαν σύναξιν ἀνθρώπων, 
οἱ ὁποῖοι

Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018

ΑΙΣΧΟΣ: ΑΠΕΛΥΣΑΝ Πομάκο δάσκαλο.



Με απόλυση τιμωρούνται οι Πομάκοι

ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΙΔΗ


Με οριστική παύση – απόλυση από τα καθήκοντά του τιμώρησαν τον δάσκαλο Ριτβάν Καραχότζα που δεν έχει επαρκή γνώση της Τουρκικής ώστε να τη διδάξει στα μουσουλμανόπαιδα. 
Τον τιμωρούν αφενός γιατί δεν είναι κατάλληλος να εκτουρκίσει τα παιδιά των Πομάκων και των Ρομά 
και αφετέρου εκδικούνται τον εμβληματικό δημοσιογράφο και αγωνιστή του Πομακικού Κινήματος, τον αδελφό του Σεμπαϊδήν Καραχότζα, το μαύρο πρόβατο του Τουρκικού Προξενείου.


Υπάρχουν στη διάθεσή μας δύο άρθρα του Σεμπαϊδήν Καραχότζα, σχετικά με τον απηνή διωγμό που υπέστη ο αδελφός του Ριτβάν Καραχότζα, με οριστική παύση από τα καθήκοντά του, με την υπ΄αριθμό 10/24-04-2018 Απόφαση του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης.


Ο παραπάνω αναφερόμενος δάσκαλος της Μειονοτικής Εκπαίδευσης απολύθηκε από την εργασία του, στην οποία διορίστηκε στο Ελληνικό Δημόσιο (ΦΕΚ. 1016 τ.Γ΄/31-10-2008 ως δάσκαλος του τουρκόγλωσσου ωρολογίου προγράμματος που έχει επιβληθεί σε όλα τα μειονοτικά δημοτικά σχολεία, κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάνης και του Διεθνούς Δικαίου, όπως θα εξηγηθεί παρακάτω.


Ενώ η Συνθήκη της Λωζάνης προβλέπει τρεις εθνοτικές ομάδες (Τουρκογενείς, Πομάκους και Αθιγγάνους) και συνεπώς τρεις γλώσσες της μουσουλμανικής μειονότητας, δυστυχώς για το ελληνικό κράτος υπάρχει μόνο μία, αφού όλα τα μουσουλμανόπαιδα υποχρεούνται να διδάσκονται μόνο στην Τουρκική και φυσικά στην Ελληνική, αλλά όχι στη μητρική τους γλώσσα. Θα μπορούσε να διδάσκονται υποχρεωτικά στην Ελληνική (ως ΄Ελληνες υπήκοοι) και στην μητρική τους γλώσσα, αλλά

Σάββατο, 11 Αυγούστου 2018

το "ΣΑΛΠΙΣΜΑ του ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΣΑΙΑ" από το Ιερό Κοινόβιο Οσίου Νικοδήμου Αγιορείτου" και η ΕΡΩΤΗΣΗ μας

ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΣΑΙΑ

Του Ιερού Κοινοβίου Οσίου Νικοδήμου Αγιορείτου



1. Ἄκουε, σύ Οὐρανέ, καί σύ, ἡ γῆ, ὁ Κύριος πρόκειται νά μιλήσει.

2. Υἱούς ἐγέννησα καί τούς δόξασα· αὐτοί ὅμως μέ ἐγκατέλειψαν.

3. Ἀλίμονο σ᾿ ἐσένα, ἔθνος ἁμαρτωλό, λαέ ὁ ὁποῖος εἶσαι γεμάτος ἁμαρτίες, γενεά προγόνων πονηρῶν, γενεά ἀπογόνων παρανόμων.

4. Ἡ χώρα σας θά μείνει ἔρημη ἀπό κατοίκους καί οἱ πόλεις σας θά παραδοθοῦν στή φωτιά.

5. Ξένοι λαοί θά καταφάγουν τούς καρπούς τῆς χώρας σας μπροστά στά μάτια σας, χωρίς νά μπορεῖτε νά κάνετε τίποτα.

6. Ἡ χώρα σας θά καταντήσει ἔρημη, κατεστραμμένη ἀπό τούς ξένους λαούς.

7. Οἱ ἄρχοντές σου μοιάζουν μέ τούς ἄρχοντες τῶν Σοδόμων καί σύ, ὁ λαός, ἔγινες ὅμοιος μέ τόν λαό τῶν Γομμόρων.

8. Οἱ ἀρχηγοί σου γίνονται συνεργοί μέ τούς κλέπτες, δέχονται νά δωροδοκοῦνται, ἐπιδιώκουν μάλιστα τά δῶρα καί ἔτσι δέν κρίνουν μέ δικαιοσύνη τά ὀρφανά καί τίς χῆρες.

9. Θά περάσετε μέσα ἀπό τή φωτιά, ὅπως τό ἀσήμι, γιά νά καθαρισθεῖτε.

10. Θά καταστραφοῦν αὐτοί πού δέν ὑπακοῦνε, θά ἐξαφανισθοῦν ἀπό μέσα σας ὅλοι ἐκεῖνοι πού παραβαίνουν τόν νόμο τοῦ Θεοῦ καί θά ταπεινωθοῦν ὅλοι οἱ ὑπερήφανοι.

11. Θά συντριβοῦν οἱ παράνομοι καί οἱ ἁμαρτωλοί ὅλοι μαζί. Καί ὅσοι ἐγκατέλειψαν τόν Κύριο θά ἐξολοθρευθοῦν τελείως.

12. Τά πονηρά ἔργα τους θά γίνουν σπίθες φωτιᾶς καί ἔτσι θά καοῦν οἱ ἄνομοι καί οἱ ἁμαρτωλοί ὅλοι μαζί χωρίς νά βρεθεῖ κάποιος νά τούς σώσει σβήνοντας τήν πυρκαγιά τους.

13. Ὁ Θεός στέρησε τόν λαό ἀπό τήν πρόνοιά Του, διότι ὅλη ἡ χώρα εἶναι πλήρης μαντειῶν, ὅλοι οἱ κάτοικοί της ἀσχολοῦνται μέ μαντεῖες καί μαγεῖες, εἰδωλολατρικές συνήθειες καί πονηρές διδασκαλίες.

14. Ἀπό τήν ἐπιμιξία τους μέ τά ἀλλόφυλα ἔθνη ἀπέκτησαν ἀπ᾿ αὐτούς πολλά παιδιά καί γι᾿ αὐτό διεφθάρησαν.

15. Ὁ Κύριος θά ἐπιτρέψει νά ἀφαιρεθεῖ ἀπό τούς κατοίκους τῆς χώρας αὐτῆς ὁποιαδήποτε δύναμη πού προέρχεται ἀπό ἄνδρα ἤ γυναίκα. Κάθε δύναμη πού προέρχεται ἀπό φαγητό καί νερό.

16. Ὁ Κύριος θά ἀφαιρέσει κάθε ἰσχυρό ἄνδρα, κάθε ἄξιο δικαστή, κάθε ἄνθρωπο πού διαθέτει θεῖα χαρίσματα, κάθε συνετό καί ἱκανό νά συμβουλεύει ὀρθά.

17. Θά ἀφαιρέσει κάθε ἀληθινό ἄρχοντα, κάθε ἀξιόλογο σύμβουλο, κάθε σημαντικό πρόσωπο καί κάθε λογικό ἀκροατή.

18. Τότε θά ἀποκτήσουν ὡς ἀρχηγούς νεαρούς ἄνδρες χωρίς πείρα. Ἀπατεῶνες θά γίνουν ἄρχοντες αὐτῶν καί θά τούς κυβερνήσουν.

19. Ὁ λαός θά βρεθεῖ σέ πλήρη σύγχυση.

20. Αὐτά θά γίνουν, ἐπειδή ἡ χώρα ἔχει ἐγκαταλείψει τόν Θεό. Οἱ γλῶσσες τῶν κατοίκων της ἀσεβοῦσαν πρός τόν Θεό.

21. Διεκήρυξαν καί δημοσίευσαν μάλιστα τήν ἁμαρτία τους ὅπως οἱ κάτοικοι τῶν Σοδόμων (παρελάσεις ὑπερηφανείας τῶν ὁμοφυλοφίλων κ.ἄ.).

22. Λαέ μου, οἱ ἄρχοντές σου σάν εἰσπράκτορες σέ καταληστεύουν. Ἀπαιτοῦν φόρους μέ θράσος καί σέ ἀπογυμνώνουν ἀπ᾿ ὅλα τά ὑπάρχοντά σου.

23. Λαέ μου, ἐκεῖνοι πού σέ μακαρίζουν, στήν πραγματικότητα σέ παραπλανοῦν μέ ψεύτικες ἐλπίδες.

24. Τώρα ὁ Κύριος θά καθίσει γιά νά κρίνει τόν λαό Του καί νά τόν δικάσει. Ὁ Ἴδιος ὁ Κύριος θά δικάσει τούς κυβερνῆτες τοῦ λαοῦ Του καί ὅλους τούς ἄρχοντές του.

25. Ὤ ἄρχοντες ἄδικοι, παρεδώσατε στή φωτιά τόν ἀμπελώνα μου, τόν λαό μου. Ἁρπάξατε τήν περιουσία ἀπό τούς φτωχούς καί βρίσκεται τώρα στήν κατοχή σας.

26. Γιατί ἐσεῖς ἀδικεῖτε τόν λαό μου ἁρπάζοντας τά ὑπάρχοντά του καί καταντροπιάζετε μέ τήν ἀδικία σας τό πρόσωπο τῶν φτωχῶν ἀνθρώπων;

27. Ὁ Θεός θά καλέσει τά ἐχθρικά εἰδωλολατρικά ἔθνη πού βρίσκονται μακριά καί θά σαλπίσει ὥστε νά ἀκουσθεῖ ἀπό λαούς πού βρίσκονται στήν ἄκρη τοῦ κόσμου γιά νά ἔρθουν. Καί νά, ἔρχονται πολύ γρήγορα, σάν νά ἔχουν φτερά στά πόδια τους. Τά ἀλλόφυλα ἔθνη καταφθάνουν ὡς εἰσβολεῖς στή χώρα σας.

28. Ὁ λαός ἔκλεισε τά μάτια τῆς ψυχῆς του γιά νά μήν δεῖ μέ τά μάτια του τά πράγματα, νά μήν ἀκούσει μέ τά αὐτιά του τά λόγια τοῦ Θεοῦ καί νά καταλάβει καί νά κατανοήσει, ὥστε νά ἐπιστρέψει πρός τόν Θεό γιά νά τόν θεραπεύσει.

29. Μακάριοι εἶναι ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι θά πιστέψουν.

30. Αὐτά λέγει ὁ Κύριος πρός τόν λαό Του.


(Ελεύθερη απόδοση στην Νεοελληνική από το βιβλίο του προφήτη Ησαία, Κεφ. 1- 6, από το Ιερό Κοινόβιο του Οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτου.)

Δημοσιεύθηκε εδώ,
(προσθέσαμε εμείς τα 2 βίντεο από προχθεσινές αντιδράσεις λαθρομεταναστών και φωτογραφίες)
όπου γράψαμε το παρακάτω σχόλιο - ερώτηση προς του πατέρες :



Πατέρες,
επιτρέψτε μας 2 ερωτήσεις:


1) πέρα από την κοινωνία Σοδόμων και Γομώρων, αποκτήσαμε αντίστοιχη θεολογία: που αποκαλεί τις αιρέσεις εκκλησίες, που αναγνωρίζει έγκυρα μυστήρια σε αιρετικούς (παπικούς προτεστάντες κλπ). Και υπογράφονται και αναγνωρίζονται αυτά ΣΥΝΟΔΙΚΑ. 
Τι έκανε η Ιερά Μονή σας για την προδοσία στο Κολυμπάρι; Πως αντέδρασε στους επισκόπους που πρόδωσαν την ορθοδοξία;

2) Τι έκανε η Ιερά Μονή σας για να αντισταθεί:α) στις παρελάσεις ομοφυλοφίλων και στα αντίστοιχα νομοσχέδια με σύμφωνο συμβίωσης και υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλουςβ) στην εισβολή λαθρομεταναστών


Αναμένουμε

Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2018

Σεισμοί, φωτιές, βροχοπτώσεις, ακραία καιρικά φαινόμενα. Υπάρχουν τελικά "υπερόπλα" ή όχι;

Πρόσφατα,
διαβάσαμε πολλά στο διαδίκτυο, για υπερόπλα, για δέσμες ενέργειας ή φωτός που προκάλεσαν τις παράξενες φωτιές που :
1) έλιωναν ακόμη και τα μέταλλα και τις ζάντες αυτοκινήτων (στο παρελθόν υπήρξαν αρκετά αυτοκίνητα καμμένα σε δασικές πυρκαγιές ή από εκρήξεις βομβών, πουθενά δεν συνέβαινε να λιώσουν τα μέταλλα και οι ζάντες τους) 
2) προκαλούσαν υπερβολικά δυνατό αέρα 
3) ο αέρας είχε κατεύθυνση προς τη θάλασσα 
4) απίστευτες "συμπτώσεις" που διπλανά σπίτια το ένα καιγόταν πλήρως και το άλλο ήταν τελείως άθικτο.


Άραγε μπορεί κάποιος να προκαλέσει 
"φωτιά" κάπου;
Ή ένα μεγάλο σεισμό;
Ή βροχόπτωση; Ή καταιγίδα;


Επειδή μπορεί όλα αυτά να συμβούν -ή να ξανασυμβούν;- μια μέρα στην πατρίδα μας, ας κάνουμε τον κόπο να τα έχουμε υπόψιν. Έστω ως ένα τελείως τελείως υποθετικό -δυνητικό-  σενάριο. 
Γιατί μπορεί να μας αποστράφηκε/εγκατέλειψε ο Θεός με τόσες αμαρτίες ως Ελλαδική κοινωνία (όπως γράψαμε πχ εδώ, εδώ και εδώ) αλλά πάντα βάζει το χέρι του και ο διάβολος με τους ανθρώπους του.


Παραθέτουμε -με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης μας- μερικά βίντεο που κρίνουμε ότι αξίζει να παρακολουθήσετε (χωρίς σε καμία περίπτωση να ταυτιζόμαστε με θρησκευτικές απόψεις ου εμπεριέχονται).


Στο πρώτο βίντεο, ένας πολύ σημαντικός Έλληνας επιστήμονας (μηχανολόγος- πυρηνικός φυσικός), αποκαλύπτει υπερόπλα που ανακάλυψε και τα παρέδωσε σε Έλληνες πολιτικούς πριν αρκετές δεκαετίες, και φυσικά αυτά άμεσα κατέληγαν στα χέρια των Σιωνιστών (για να εξυπηρετήσουν πολιτικές σκοπιμότητες των πολιτικών που μας κυβερνούν) :


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Βίντεο:



Το ιστορικό :

Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2018

Νομοθετικές αθλιότητες εν μέσω «ανίερων συμμαχιών» (Κράτος και ιερατείο σε…νέες, κοινές περιπέτειες)

Νομοθετικές αθλιότητες εν μέσω «ανίερων συμμαχιών»

(Κράτος και ιερατείο σε…νέες, κοινές περιπέτειες)



του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας

       Μία νέα αθλιότητα εκ μέρους της αντίχριστης κυβέρνησης έλαβε χώρα προ ολίγων ημερών, με τροπολογία που πέρασε από τη Βουλή και που αρχικά διέλαθε της προσοχής των πάντων. Και πώς να μη διαλάθει όμως, έτσι όπως την κατέθεσαν, εντελώς λαθραία δηλαδή, εν κρυπτώ και παραβύστω, εν μέσω θέρους και τόσων τραγωδιών, κυριολεκτικά σαν τους κλέφτες μες στο σκοτάδι! Όπως και τόσα άλλα πράγματα ασφαλώς που υπερψηφίζονται μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα και πολύ αργότερα μαθαίνουμε πόσο σημαντικά είναι για τις ζωές μας (ενίοτε δε και για τις ψυχές μας). 
Η συγκεκριμένη αθλιότητα βέβαια εντοπίστηκε από δικηγόρο της Πάτρας (την επομένη ωστόσο της υπερψήφισής της) και ήδη έχουν γραφτεί σχετικά κάποια πράγματα στο διαδίκτυο. Εδώ, θα επιχειρήσουμε μία σύντομη αναψηλάφιση του θέματος - και φυσικά πρωτίστως μία απόπειρα σχολιασμού και ερμηνείας.


       Ο λόγος για μία διάταξη, εντεταγμένη (μαζί και με εκείνη την διαβόητη πλέον που αφορούσε στους μουφτήδες της Θράκης) σε ένα ευρύτερο νομοσχέδιο με τον φαινομενικά παντελώς άσχετο τίτλο «Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιόνιο πανεπιστήμιο και άλλες διατάξεις», το οποίο υπερψηφίστηκε την προηγούμενη Τετάρτη με την σύμπραξη μάλιστα ή έστω τη συνενοχή όλου σχεδόν του ανεκδιήγητου πολιτικού μας σκηνικού. 
Η διάταξη αυτή συνιστά ωμή επέμβαση στον κανονισμό λειτουργίας των Ιερών Ησυχαστηρίων, που θυμίζουμε ότι ως σήμερα (και σε αντίθεση με τις Ιερές Μονές) δεν υπάγονται στον έλεγχο των τοπικών μητροπόλεων. 
Με τη νέα διάταξη όμως εξισώνονται με τις Μονές και πλέον τίθενται υπό την πλήρη εποπτεία του επιχώριου μητροπολίτη ως προς κάθε θέμα που αφορά στη διοίκηση καθώς και στην οικονομική τους διαχείριση, γεγονός που καταλύει στην ουσία το αυτοτελές και αυτοδιοίκητό τους. 
Δίνεται μάλιστα στους μητροπολίτες μέχρι και η δυνατότητα να αλλάζουν κατά το δοκούν τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας των Ησυχαστηρίων, όποτε θα έρχονται σε αντιπαράθεση με τους Γέροντες και Ηγουμένους των τελευταίων, έχοντας απλώς εξασφαλίσει μία τυπική συγκατάθεση της Ιεράς Συνόδου. 
Επιπλέον όμως, όπως διευκρινίζεται στην αιτιολογική έκθεση της διάταξης, «αποκτά και το Κράτος αρμοδιότητα καταστατικού διαχειριστικού ελέγχου στα Ησυχαστήρια κατά το άρθρο 46 παρ. 4 του ν. 590/1977, το οποίο υπάγει σε κρατικό έλεγχο όλα τα νομικά πρόσωπα της παρ. 4 του άρθρου 1».

Σχόλιο ο Παιδαγωγός: ατελείωτες ουρές πιστών στο ησυχαστήριο της Σουρωτής: Ατελείωτο χρήμα... Οι "δεσποτάδες" είναι σαν τα λαγωνικά: όπου υπάρχει χρήμα το μυρίζονται. Και φυσικά το διεκδικούν! Τι να το κάνουν θα πείτε; Αυτό είναι το ερώτημα: που πάει τόσο μαύρο χρήμα; Τι στόματα "βουλώνει";

       Για όλα τα παραπάνω όμως είναι σαφές πως η ευθύνη βαρύνει όχι μόνο το κράτος, αλλά και τη διοικούσα Εκκλησία. Πάντοτε εξάλλου, όταν θέλουμε να βρούμε τον υπεύθυνο για την οποιαδήποτε προδοσία, ατιμία ή άλλη αθλιότητα, αρκεί πολύ απλά να εξετάζουμε ποιος είναι εκείνος που ωφελείται από αυτήν. Και στην περίπτωση αυτή είναι ηλίου φαιδρότερον το ποιοι επωφελούνται. 
Αφ’ ενός η κυβέρνηση, που συνεχίζοντας το αντίχριστο και εθνομηδενιστικό έργο της χτυπά έναν παράγοντα εκτός ελέγχου της που θα μπορούσε στο μέλλον να προκαλέσει ζητήματα (γιατί πολλά από τα ανά την Ελλάδα Ησυχαστήριά μας είναι ενεργά κέντρα όχι μόνο ορθόδοξου πνευματικού αγώνα, αλλά και φλογερής φιλοπατρίας) και βάζει το πόδι της σε πεδία νέας δυνητικής οικονομικής εκμετάλλευσης (πράγμα επίσης καθόλου ασήμαντο, ειδικά μάλιστα για περιπτώσεις όπως π.χ. τα Ιερά Ησυχαστήρια στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης ή στο Μήλεσι Αττικής, που αποτελούν προσκυνηματικούς χώρους εντυπωσιακής καθημερινής κοσμοσυρροής). 
Αφ’ ετέρου όμως επωφελούνται και οι μητροπολίτες - και τολμώ να πω πρωτίστως αυτοί. 
Και επωφελούνται για τους ίδιους λόγους: εξαιτίας της σαφούς επιθυμίας και για οικονομική διείσδυση κι εκμετάλλευση, αλλά φυσικά και για πνευματική ποδηγέτηση. Και επίσης τολμώ να πω πρωτίστως για την πνευματική ποδηγέτηση. Δείτε άλλωστε ποιες είναι οι απόψεις, οι θέσεις, ο βίος και η πολιτεία των περισσότερων ιεραρχών μας, δείτε από ποιο πνεύμα εκκοσμίκευσης, οικουμενιστικής πλάνης ή και μεταπατερικής βλασφημίας εμφορούνται τόσοι και τόσοι από αυτούς. Αν σκεφτείτε και πόσες περιπτώσεις σκληρής επέμβασης σε Ιερές Μονές έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα (που έφτασαν ενίοτε μέχρι και στην πλήρη διάλυση ή εκδίωξη κι εξορία ολόκληρων αδελφοτήτων), δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς πόσο επώδυνο κάρφος στους οφθαλμούς τέτοιων ιεραρχών ήταν μέχρι σήμερα κάποια Ησυχαστήρια, που αποτελούν προπύργια αυθεντικής ορθόδοξης πίστης, αλλά βρίσκονταν εκτός του ελέγχου τους και του δικαιώματος ευθείας επέμβασής τους. 
Αυτό λοιπόν τώρα αλλάζει. Και αλλάζει με μία άθλια, κρυφή και κεκαλυμμένη ανθυποδιάταξη εντός ενός νομοσχεδίου που περνά αιφνιδιαστικά εν μέσω του καλοκαιριού, χωρίς μάλιστα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι όχι μόνο να ερωτηθούν, αλλά ούτε καν να ενημερωθούν. Και φυσικά ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου τόσο στο παρόν, πολύ δε περισσότερο για το μέλλον (γιατί ακόμη και σε περιπτώσεις πνευματικών και ορθοδόξων μητροπολιτών, όπου κάποια ησυχαστήρια λόγω καλής πνευματικής σχέσης μαζί τους δεν θα ανησυχήσουν άμεσα αυτή τη στιγμή, κανείς φυσικά δεν διασφαλίζει τι μπορεί να συμβεί μετά από μερικά χρόνια). 
Το νομικό πλαίσιο πάντως που απαιτείτο για την άμεση και ωμή εξωτερική επέμβαση στις αδελφότητες των Ιερών Ησυχαστηρίων είναι πλέον γεγονός. Μετά από τόσες και τόσες νομοθετικές αθλιότητες σε δεκάδες πνευματικά και εθνικά θέματα, ένα ακόμη σκηνικό για μελλοντικούς διωγμούς της πίστης μας (και των αγωνιστών της) έχει πια στηθεί.


       Δεν στερείται όμως σημασίας και μία ακόμη διάταξη που επίσης υπερψηφίστηκε την περασμένη Τετάρτη εντός του ίδιου νομοσχεδίου. Επίσης φαινομενικά άσχετη με τον τίτλο, αλλά τελικά σχετική με το θέμα μας, με παραπλήσια στόχευση. Ο λόγος για μια τροπολογία με τίτλο: «Υποστήριξη επιστημονικού έργου για τον διάλογο μεταξύ θρησκευτικών κοινοτήτων, την θρησκευτική ελευθερία και την καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού και του αντισημιτισμού». Και δι’ αυτής το Υπουργείο Παιδείας εμπλέκεται ανοιχτά και απροκάλυπτα στο ελεεινό οικουμενιστικό παιχνίδι, αναλαμβάνοντας να χρηματοδοτεί (φυσικά με χρήμα όχι από την τσέπη του…Σόρος, αλλά του Έλληνα φορολογούμενου αυτή τη φορά) το - αυτοφερόμενο ως - Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ της Γενεύης, ένα άθλιο δηλαδή νεοταξίτικο καθίδρυμα που