" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

1) ΕΤΣΙ διαλύεται ένας αγώνας που θα έφερνε κάθαρση στην εκκλησία μας και 2) Μια οφειλόμενη ΣΥΓΝΩΜΗ εκ μέρους της «Ομάδος Εκπαιδευτικών Ο Παιδαγωγός» και του ομώνυμου ιστολογίου


1. Το άδοξο τέλος ενός αγώνα που θα έφερνε κάθαρση στην εκκλησία μας.

ΑΝ υπήρχε ενότητα στον χώρο της αποτείχισης,
θα ΕΤΡΙΖΑΝ τα θεμέλια του Οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης.


άρθρο στο Πενταπόσταγμα (27/3/2017) με τίτλο: 
«Κρύος ιδρώτας έχει λούσει τους Ιεράρχες με τις διακοπές μνημονεύσεων! Θα πάρει θέση η Διαρκής Ιερά Σύνοδος;
»


Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα σήμερα,
ΑΝ αμέσως μετά την «Πανορθόδοξη» (ψευδο)«Σύνοδο» στο Κολυμπάρι,
η διακοπή της μνημόνευσης επισκόπων και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου λόγω αίρεσης (σύμφωνα με τον 31ο Ἀποστολικό Κανόνα και 15ο Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου) γινόταν ΜΑΖΙΚΑ ...

Ποιος όμως τορπίλισε την 1η Σύναξη στο Ωραιόκαστρο της 4ης Απριλίου 2017 ;;;

 

Έφταιγε ο π.Θεόδωρος Ζήσης (και οι συν αυτώ) όπως εξ΄ αρχής πιστέψαμε κι εμείς και τους επιτεθήκαμε σε πλήθος αναρτήσεων;

Ή μήπως το φταίξιμο για εκείνη την τεράστια διένεξη της τελευταίας στιγμής ήταν εξαιτίας γνωστού αγιορείτη «γέροντα» -γέροντας νεαρής ηλικίας!- πρώην στελέχους (προϊσταμένου) γνωστής οικουμενιστικής αγιορείτικης Μονής;  Και αν αυτός ο νεαρός «γέροντας» ήταν τόσο αντιοικουμενιστής και ακραιφνής ορθόδοξος, πως τον εμπιστεύθηκε η Μονή να τον κάνει Προϊστάμενο σε τόσο νεαρή ηλικία; Ή μήπως γνώριζαν ότι ΔΕΝ ήταν;

Φανταστείτε την δυναμική του αγώνα αν όλοι οι πιστοί και οι ιερωμένοι που είχαν διακόψει την μνημόνευση ήταν ενωμένοι. 
Το κύμα διακοπών μνημόνευσης θα διαδιδόταν σε όλη την Ελλάδα
Μια «επανάσταση» θα ξεσπούσε κάνοντας ένα σωρό (λυκο)ποιμένες που σφετερίζονται την εκκλησία μας να τρομάξουν. 
 
Και αν ξεκινούσε μια «κάθαρση» μέσω του αγώνα των πιστών μέσα στην Εκκλησία
ποιος θα μπορούσε να διαβεβαιώσει ότι δεν θα μεταδιδόταν αυτή σύντομα και στην πολιτική σκηνή;

 
Η διένεξη όμως μόλις 1-2 μέρες πριν την πραγματοποίηση της μεγάλης αυτής Σύναξης ΔΙΕΛΥΣΕ κάθε προσπάθεια συνεννόησης.
Η παγκοσμιοποίηση πέτυχε τον στόχο της:
Το αντιοικουμενιστικό μέτωπο της αποτείχισης είχε πλέον διαρραγεί μην αφήνοντας καμμία ελπίδα μελλοντικής συμπόρευσης.

 
2. Ποιος επεδίωξε και κατέλαβε την αρχηγία του αγώνα;
 
Την μεγαλύτερη ζημιά προκαλούν πάντα οι λύκοι που έχουν εισβάλει μέσα στο μαντρί. 
 
Ποιος επεδίωξε την πρωτοκαθεδρία για να ελέγχει και να επηρεάζει -μέχρι και σήμερα- όσα θα συνέβαιναν στη συνέχεια στον χώρο της Αποτείχισης;  
Αντί να επιδιώξει την «πρωτοκαθεδρία» ο π.Θεόδωρος Ζήσης που ήταν καθηγητής Πανεπιστημίου Θεολογικής (κατεύθυνση Πατρολογίας), που συμμετείχε σε μεγάλες συνάξεις αγωνιζόμενων ορθοδόξων πιστών και ρασοφόρων για αρκετά χρόνια, που είχε «πληρώσει» στο παρελθόν την κριτική του στον πατριάρχη Βαρθολομαίο για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα και πρόσφατα είχε «πληρώσει» την διακοπή μνημόνευσης με απομάκρυνση από τον ιερό ναό (Αγ.Αντωνίου Θεσσαλονίκης) στον οποίο ιερουργούσε αλλά και από την παρακείμενη  αίθουσα όπου έκανε τις ομιλίες του,

ή αντί να επιδιώξει την αρχηγία οποιοσδήποτε άλλος αγιορείτης ή ρασοφόρος με πνευματικότητα και εμπειρία αλλά και με πολυετείς αγώνες στον χώρο του αντιοικουμενισμού που αποδεικνύουν την αγνότητα των προθέσεων και την αξιοπιστία του, 
την «πρωτοκαθεδρία» επεδίωξε και την πέτυχε τελικά νεαρός «γέροντας», πρώην «προϊστάμενος» της Αγιορείτικης μονής,  που εμφανίστηκε σχεδόν από το πουθενά!

Ιούνιος 2013. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη ενάντια στο 2ο Gay Pride στο προαύλιο του Αγ.Δημητρίου. Μετρήστε πόσοι ιερείς τόλμησαν να παραστούν! Διακρίνονται ο π.Θεόδωρος Ζήσης και ο π.Νικόλαος Μανώλης. Η τοπική μητρόπολη φρόντισε με κάθε τρόπο να ΜΗΝ πάει καλά η συγκέντρωση αυτή (δείτε εδώ) και απαγόρευσε στον π.Θεόδωρο Ζήση να μιλήσει!


3. Ας θυμηθούμε τα γεγονότα βήμα-βήμα:

Τον Ιούνιο του 2016 γίνεται η προδοτική ψευδοΣύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης. Εκεί ανάμεσα σε άλλα αναγνωρίζεται έγκυρο βάπτισμα (άρα και ιεροσύνη) σε αιρετικούς, ενώ αιρέσεις αντί να αναθεματίζονται αποκαλούνται στην (ψευδο)Σύνοδο αυτή «εκκλησίες».

Άμεσα κάποιες δεκάδες μοναχοί του Αγίου Όρους ΔΙΕΚΟΨΑΝ την μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου δεχόμενοι διώξεις από τα μοναστήρια τους.
Βρεθήκαμε δίπλα σε πολλούς από τους διωκόμενους αυτούς αγιορείτες και δημοσιεύσαμε τις καταγγελίες με τους διωγμούς τους 
(ενδεικτικά, δημοσιεύσαμε 64 αναρτήσεις με ένα σωρό περιστατικά διώξεων στο Άγιο Όρος, μέσα σε μόλις 1 χρόνο μετά το Κολυμπάρι στην ετικέτα «Διώξεις Αγιορειτών», ενώ υπάρχουν 11 ετικέτες (με εκατοντάδες αναρτήσεις) στην κατηγορία «Διώξεις», σε όλη την Ελλάδα, με διώξεις ιερέων, ιερομονάχων, μοναχών και μοναζουσών)

Λίγους μήνες αργότερα,
τον Μάρτιο 2017, μια ομάδα γνωστών ιερέων ο π.Θεόδωρος Ζήσης, π.Νικόλαος Μανώλης (από τη μητρόπολη Θεσσαλονίκης) και ο π.Φώτιος Βεζύνιας (από τη μητρόπολη Λαγκαδά), αποφάσισε την διακοπή μνημόνευσης του τοπικού επισκόπου Θεσσαλονίκης Ανθίμου και Λαγκαδά Ιωάννη Τασιά (ο οποίος πήρε μέρος στην «Πανορθόδοξη» Σύνοδο και προσυπέγραψε τις προδοτικές αποφάσεις της).


Δείτε ενδεικτικά δύο βίντεο με την μαζικότητα και το σθένος των αντιδράσεων:

Σύντομο Βίντεο με την διακοπή μνημόνευσης του π.Θεοδώρου Ζήση, Κυριακή της Ορθοδοξίας, 5/3/2017 στον κατάμεστο ναό του Αγ.Αντωνίου Θεσσαλονίκης:

https://youtu.be/cdD3Ok6EYyU?feature=shared


Δείτε άλλο σύντομο Βίντεο  από τον Άγιο Σπυρίδωνα Τριανδρίας (24/02/2017). 
Οι πιστοί ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ από τον ναό στον οποίο ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος απαγόρευσε να λειτουργήσει την ημέρα εκείνη ο π.Νικόλαος Μανώλης :

https://youtu.be/o34lIPmUT_4?feature=shared


Η αλήθεια είναι ότι οι παραπάνω ιερείς της Θεσσαλονίκης, εν όψει του Πάσχα (Απρίλιος 2017)  βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς ιερό ναό. Οπότε επέλεξαν να κρατήσουν αρχικά μια ήπια στάση (προέτρεψαν τους λαϊκούς να συνεχίζουν να εκκλησιάζονται εκεί που μνημονεύονται οι επίσκοποι τους, αλλά μόνον σε εκκλησίες με ευλαβείς ιερείς). 

Δεν θεωρούμε ότι ήταν σωστή μια τέτοια επιλογή αλλά κάθε τι κρίνεται και με βάση τις τότε συγκυρίες (πόσο έτοιμοι ήταν οι λαϊκοί να μπουν σε μια τέτοια μάχη, τις συνθήκες, τους διαθέσιμους ιερείς, τα ελάχιστα διαθέσιμα ιδιωτικά παρεκκλήσια κλπ). Καλώς ή κακώς, κρίνοντας τις υπάρχουσες συνθήκες, οι πατέρες αυτοί επέλεξαν αυτή την γραμμή, της «οικονομίας».



4. Η πρώτη μεγάλη συγκέντρωση στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Η συγκέντρωση σε γνωστό πολυχώρο στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης πλησίαζε και αναμενόμενο ήταν να προβληματίζονται όλοι ποια «γραμμή» τελικά θα προταθεί σε αυτήν. Των παλαιότερων αποτειχισμένων, ή αυτών που πρόσφατα είχαν διακόψει την μνημόνευση και τηρούσαν πιο ήπια στάση (κυρίως στο θέμα των λαϊκών);

Παραδόξως οι επικεφαλείς «αγιορείτες», διαβεβαίωναν και τις δύο πλευρές ότι θα γίνει αυτό που η κάθε πλευρά θεωρούσε σωστό! Έτσι ήταν όλοι ικανοποιημένοι και διέδιδαν την ημερίδα. 
Στην αφίσα, στο βίντεο και στο πρόγραμμα που είχε κυκλοφορήσει εντυπωσίαζε θετικά  το όνομα του ομοτίμου καθηγητή Θεολογικής ΑΠΘ π.Θεοδώρου Ζήση.


ενδεικτική δημοσίευση της ημερίδας σε ιστολόγιο της γραμμής της ακρίβειας. Ανάμεσα στους διοργανωτές και η Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών (με την οποία σχετίζεται ο π.Θεόδωρος Ζήσης)

Η αρχική αφίσα της Σύναξης στο Ωραιόκαστρο. Πρώτο το όνομα του π.Θεοδώρου Ζήση. Στη δεξιά στήλη ο Γέρων Γαβριήλ (της ίδιας γραμμής), πιο κάτω ο π.Άγγελος Αγγελακόπουλος, ομοίως. Η αφίσα υπάρχει ακόμη δημοσιευμένη εδώ.


Στο επόμενο βίντεο (20 Μαρτίου 2017) της αγωνιστικής και μεγάλης επισκεψιμότητας ιστοσελίδας π.Αυγουστίνος Καντιώτης augoustinos-kantiotis.gr, ο π.Θεόδωρος Ζήσης, παρουσία δέκα περίπου ιερέων, ανακοινώνει 2 μεγάλες κληρικολαϊκές Συνάξεις, σε Ελλάδα και Ουκρανία:



5. Η εξαπάτηση του π.Θεοδώρου Ζήση από τον νεαρό αγιορείτη «γέροντα»!

Και κάπως έτσι φτάσαμε 1-2 μέρες πριν την διεξαγωγή της ημερίδας.
Και τότε ο γνωστός πανέξυπνος νεαρός αγιορείτης «γέροντας» αποκάλυψε ότι θα τηρηθεί η γραμμή της «ακρίβειας» και ότι η αίθουσα έχει κλειστεί από τον ίδιο, συνεπώς και η εκδήλωση! Απόλυτη εξαπάτηση και μάλιστα από έναν «αγιορείτη»!

Αυτό φυσικά προκάλεσε την οργή της μεριάς του π.Θεοδώρου Ζήση αφού είδαν να χρησιμοποιείται το όνομά του για να φέρει κόσμο σε μια εκδήλωση έχοντάς τους εξαπατήσει.  Ήταν η πρώτη φορά που ακούσαμε τον π.Θεόδωρο να λέει χαρακτηριστικά, «κάποιοι αγιορείτες δεν φοράνε παντελόνια».



Ακούστε τον π.Θεόδωρο Ζήση να περιγράφει όσα πραγματικά έγιναν στο 26ο (μέχρι 30ο) λεπτό του παραπάνω βίντεο (απλά κάντε κλικ στον σύνδεσμο).

Και είχε δίκιο, γιατί άλλα είχαν συμφωνηθεί καλή τη πίστη. Όταν βλέπεις έναν αγιορείτη, που παριστάνει τον «διωγμένο» (ακόμη κι αν κυκλοφορεί με ολοκαίνουργιο τζιπ και διαμένει σε κυριλέ ξενοδοχεία), δεν σου περνάει από το μυαλό ότι μπορεί να υποκρίνεται και να σε κοροϊδεύει.

η τελική αφίσα (χωρίς ονοματεπώνυμα ομιλητών)
 
 
6. Επείγον Μήνυμα του γέροντα Γαβριήλ από το Άγιο Όρος

ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ: "...Σᾶς παρακαλῶ ἀκολουθεῖστε τούς ἁγίους πατέρας στήν σημερινή συγκυρία καί ἐφαρμόστε τήν οἰκονομία..."

Ἅγιον Ὄρος, Δευτέρα 21 Μαρτίου/3 Ἀπριλίου 2017


Μήνυμα ἑνότητας τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν
ὑπό τοῦ Γέροντος Γαβριήλ Ἁγιορείτου, Ἱερόν Κελλίον Ἁγίου Χριστοδούλου Καρυαί.

Ἐπικράνθη ἡ καρδία μας μέ τάς εἰδήσεις πού ἀκούσαμε διά διαχωρισμόν τῶν Ἁγιορειτῶν ὁμολογητῶν τῆς ὀρθοδόξου ἡμῶν πίστεως καί τῶν ἀγωνιζομένων ὁμολογητῶν πατέρων στόν κόσμο.
Πρέπει πάνω ἀπ᾿ ὅλα νά διασωθεῖ καί νά κηρυχθεῖ ἡ ἀγάπη καί ἡ εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ, πού ὄντως εἶναι ὁ ἕνας, μοναδικός καί ἀνεπανάληπτος μέγας εἰρηνάρχης, εἰρηνοποιός καί εἰρηνοδῶρος μεταξύ ἡμῶν καί ὑμῶν.
Σᾶς παρακαλῶ π. Σάββα, πού εἶστε ὁ πρῶτος διωκόμενος στό Ἅγιο Ὄρος γιά χάρη τῆς πίστεως καί π. Θεόδωρε πού γιά τήν φτωχή μου γνώμη εἶστε ὁ ἡγέτης καί ἔξαρχος στήν Ἑλλάδα καί κατέχετε τά σκῆπτρα στόν ἀγώνα ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νά συζητήσετε μέ πνεῦμα εἰρήνης, ἀγάπης καί κατανόησης, ἀπόψε Δευτέρα 21/3-3/4/2017.
Οἱ ἅγιοι πατέρες μας ἐζήτησαν τήν ἀκρίβεια τῶν ἀποφάσεων τῶν συνόδων ἀλλά καί τήν οἰκονομία στό πρακτέο τῆς ζωῆς.
Σᾶς παρακαλῶ ἀκολουθεῖστε τούς ἁγίους πατέρας στήν σημερινή συγκυρία καί ἐφαρμόστε τήν οἰκονομία.

Γαβριήλ Μοναχός

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ:

Όπως βλέπετε, οι αληθινοί ορθόδοξοι προσπαθούν απεγνωσμένα να υπάρχει κλίμα ενότητας. Έστω και τελευταία στιγμή. Οι «βαλτοί», επιδιώκουν τον διχασμό. Τον σχεδιάζουν. Ενίοτε εμφανίζουν και «μαϊμού» επισκόπους ως δήθεν αποτειχισμένους και διαβεβαιώνουν κατηγορηματικά ότι έχουν ψάξει την χειροτονία τους και να μην ανησυχούν οι πιστοί! Και καταλαβαίνετε τι επιπτώσεις έχει αυτό στους αποτειχισμένους ιερείς που θα πέσουν στην παγίδα και θα συλλειτουργήσουν με έναν τέτοιο (ψευδο)«επίσκοπο» με μη έγκυρη χειροτονία : «Ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται». Ουσιαστικά χάνει την ιεροσύνη του.


7. Όμως κάποια στιγμή η αλήθεια αποκαλύπτεται.
Τα χρόνια πέρασαν,
6 χρόνια μετά, είμαστε σε θέση να θυμηθούμε πολλά περιστατικά και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Ο νεαρός αγιορείτης  «γέροντας», με τα ατελείωτα ταξιδάκια σε όλο τον κόσμο και την πανέμορφη ξανθιά διαχειρίστρια με το φιδίσιο κορμί που λικνίζεται φορώντας τα πιο απειροελάχιστα ρούχα στα νυχτερινά μπαρ του Ισραήλ, δεν κορόιδεψε μόνον τον π.Θεόδωρο Ζήση. Προκάλεσε ατελείωτες διχόνοιες στον χώρο της Αποτείχισης συνολικά, σε σημείο σχεδόν να μην μιλάει σήμερα κανείς ιερωμένος με κάποιον άλλον. Νομίζουμε ότι αρκούν τα δύο αυτά βίντεο του δημοσιογράφου Λουκά Κίνια, για να πάρετε μια πρώτη γεύση. Είναι διάρκειας 3μιση ωρών το καθένα, αλλά πραγματικά αποκαλύπτουν όσα ίσως δεν θα αποκάλυπταν ποτέ πρόσωπα της εκκλησίας :

https://youtu.be/KAFOKuKP3tE?t=361

 

και το 2ο βίντεο :

 
Αν δεν έχετε χρόνο να δείτε τα δύο αυτά βίντεο, δείτε ένα τρίτο βίντεο μόλις 6 λεπτών, και θα καταλάβετε:


 
 
 Δείτε επίσης με τι θράσσος κατηγορούσε δημόσια (συκοφαντούσε για την ακρίβεια) ο νεαρός αυτός «γέροντας» τον αγωνιστή και ευλαβή αποτειχισμένο ιερέα π.Γεώργιο Αγγελακάκη. Ο π.Γεώργιος είχε αποτειχιστεί από το 2006. Κι όμως ο συκοφάντης του τον αποκαλούσε συνεχώς «αιρετικό» και βλάσφημο και τόσα άλλα, προκαλώντας θλίψη στον ηλικιωμένο ιερέα που μέσα σε ένα μήνα μετά από αυτές τις λασπολογίες δεν άντεξε και σχωρέθηκε. Συγκρίνετε το ύφος του ενός και του άλλου στο 4ο αυτό σύντομο βίντεο που ακολουθεί:
 

 


8. Επιστολή συγνώμης εκ μέρους του ιστολογίου «Ο Παιδαγωγός»

Ακολουθεί η επιστολή που στείλαμε εδώ και μήνες -όπως οφείλαμε- στον π.Θεόδωρο Ζήση και στην πρεσβυτέρα του κοιμηθέντος π.Νικολάου Μανώλη (διευκρινίζουμε ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ μας ζητήθηκε κάτι τέτοιο, όπως ΟΥΔΕΠΟΤΕ μας ζητήθηκε οποιαδήποτε αποκατάσταση της αλήθειας). Είναι χρέος μας όμως προς την εκκλησιαστική ιστορία να μάθει έστω και πολλά χρόνια μετά ο κόσμος την αλήθεια.

 
Όπως γνωρίζετε
κάποτε σας κατηγόρησα σκληρά http://opaidagogos.blogspot.com/2017/04/2_19.html  τον π.Θεόδωρο δηλαδή και τους συν αυτώ πατέρες.

Μάλιστα ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο μακαριστός πλέον π.Νικόλαος Μανώλης (οπότε αν έχετε την καλοσύνη προωθήστε το στην πρεσβυτέρα του).
Εκ των υστέρων, 5 χρόνια αργότερα, αναγκάζομαι να ζητήσω συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς μου, έχοντας πλέον εμπειρία από κάποιον που εμφανίστηκε στον χώρο της αποτείχισης ως "αγιορείτης" (δεν συμπεριλαμβάνω φυσικά όλους τους αγιορείτες αποτειχισμένους στην ίδια μοίρα, σε καμμία περίπτωση).

Μάλιστα κάποιος εμφανιζόταν και με τον τίτλο του "γέροντα" και του "προϊστάμενου" Αγιορείτικης Μονής αν και σχετικά νεαρής ηλικίας, σίγουρα δυσανάλογης με τον φερόμενο τίτλο του "γέροντα" και του "Προϊσταμένου".
Άραγε γιατί έσπευσε η οικουμενιστική μονή να τον κάνει "Προϊστάμενο" τόσο νέο σε ηλικία, αν έβλεπε ότι είχε σταθερές και ορθόδοξες θέσεις; Ή μήπως δεν είχε;
Μήπως η ιστορία θυμίζει κάποιον επίσκοπο του νέου, που «μετακόμισε» στο πάτριο 10 χρόνια μετά τον αγώνα που ξεκίνησαν απλοί μοναχοί και ιερείς και λαϊκοί που αρνήθηκαν το νέο ημερολόγιο; Και που μετά άρχισαν τις χειροτονίες (σχίσμα) με αποτέλεσμα την διάλυση και την διαίρεση στον χώρο του πατρίου; Και μετά επέστρεψε κ πάλι στο νέο, μαζί με έναν ακόμη επίσκοπο (χειροτονία του);
Μήπως τέτοιες καταστάσεις αλληλοαφορισμών επεδίωξαν να επιβάλλουν και σε μεγάλο βαθμό το πέτυχαν και στην αποτείχιση μετά το Κολυμπάρι με κάτι τέτοιους βαλτούς "καθοδηγητές";

Έχω μαζέψει πλέον αρκετές προσωπικές εμπειρίες για να είμαι πεπεισμένος ότι ο μοναχός αυτός λέει συστηματικά ψεύδη ακόμη και συκοφαντώντας,
ότι  παριστάνει τον ενωτικό ενώ τελικά πετυχαίνει με τις μεθοδεύσεις του να διχάζει τους αποτειχισμένους μεταξύ τους,
(για να μην συσχετίσω και πρόσφατη προσπάθεια να εισχωρήσει ψευδοεπίσκοπος (δηλ με ΜΗ κανονική χειροτονία) μέσα στον σημερινό χώρο της αποτείχισης, ψευδοεπίσκοπος που παρουσιάστηκε από τον μοναχό αυτό, ο οποίος διαβεβαίωνε προσωπικά για την εγκυρότητα της χειροτονίας του ψευδοεπισκόπου!)
και τελευταία απομυθοποιώντας και κατηγορώντας και διαβάλλοντας όλους τους αποτειχισμένους πατέρες, αφήνει τον κόσμο (που όντας άσχετος και από εκκλησιαστική και από πνευματική εμπειρία) να  παρασύρεται από τον ορθολογιστικό τρόπο με τον οποίο μιλάει και γοητεύει τα πλήθη, ώστε να ταυτιστούν με το πρόσωπό του.

Τελικά εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι πράγματι είχαν δίκιο οι 3 πατέρες πριν 5 χρόνια, όσο κι αν λόγω της στενής σχέσης που είχα αναπτύξει τότε με τον νεαρό Αγιορείτη "γέροντα" δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Τελικά πράγματι κάποιος -ή κάποιοι;- αγιορείτες «ΔΕΝ φοράνε παντελόνια» όπως ειπώθηκε για πρώτη φορά μετά την μεγάλη Σύναξη Αποτειχισμένων που προετοιμαζόταν στο Ωραιόκαστρο αλλά κάποιος-οι;- δεν τήρησαν τις δεσμεύσεις τους.

Ο διαχειριστής του Ιστολογίου Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»


9. Και τώρα; Τι στάση να τηρήσουμε;

Δεν μπορούμε να δεχτούμε άλλο την γραμμή της «οικονομίας». 100 χρόνια οικουμενιστικής προδοσίας είναι αρκετά.
Η Εκκλησία της Ελλάδος ανήκει -ιδρυτικό μέλος- στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, οι συμπροσευχές Βαρθολομαίου (και των προκατόχων του) με τον αρχιαιρεσιάρχη Πάπα έγιναν και ξανάγιναν και συνεχίζουν. 

Δεν υπάρχει πλέον καμμία δικαιολογία. 
Ο Πατριάρχης κηρύττει δημόσια («γυμνή τη κεφαλή» όπως το αποκαλούν οι Ιεροί Κανόνες) αίρεση. Η λύση για τον Ορθόδοξο πιστό είναι η απομάκρυνση από αυτήν. 
Με το Κολυμπάρι, μπήκε και η οριστική Συνοδική πλέον «σφραγίδα» της προδοσίας. Ρασοφόροι και λαϊκοί το συντομότερο δυνατό οφείλουν να εμπιστευθούν τον Θεό και να προχωρήσουν στον ανηφορικό δρόμο της αποτείχισης αργά ή γρήγορα. Ζητήστε από τον ΔΙΚΟ ΣΑΣ πνευματικό να αποτειχιστεί και να ξεκινήσετε μαζί τον δρόμο του Γολγοθά. Αν είναι πραγματικά ορθόδοξος και ευλαβής, αφού ενημερώσει και ευαισθητοποιήσει το πλήρωμά του, κάποια στιγμή θα το κάνει.


Γνωρίζουμε ότι οι λαϊκοί σήμερα αισθάνονται αδύναμοι  πνευματικά να σταθούν στα πόδια τους. Εντύπωσή μας είναι ότι ίσως περισσότερο ενδιαφέρονται για τα καθημερινά προβλήματα επιβίωσης παρά από όσα σημαντικά συμβαίνουν στην εκκλησία μας.
 
Γνωρίζουμε και την μεγάλη ανεπάρκεια ιερέων στον χώρο της αποτείχισης, το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα ίσως είναι ότι ένα σωρό ιερείς που έχουν άλλου είδους προβλήματα με τον μητροπολίτη τους, καταφεύγουν ξαφνικά στην αποτείχιση παριστάνοντας τους ομολογητές και ο κόσμος αφελώς τους πιστεύει και τους χρηματοδοτεί. Υπάρχουν πρόσωπα που απέκτησαν σπίτια μέσα σε λιγότερο από 1 χρόνο αποτείχισης! Κάποτε οι πιο ευλαβείς ιερείς μαζί με το ποίμνιό τους προχωρούσαν στην διακοπή της μνημόνευσης. Τώρα εμφανίζονται στο χώρο πρόσωπα από το πουθενά, χωρίς ποίμνιο. Άτομα ακόμη και με τατουάζ στο μπράτσο! Που αποφεύγουν να μιλήσουν για το παρελθόν τους, για τον πνευματικό τους κλπ. Προφανώς αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει για την ταυτότητά τους.
 
Υπάρχουν πρόσωπα που δεν πήγαν να χειροτονηθούν στην μητρόπολή τους (όπου λίγο πολύ τους γνωρίζουν), αλλά επέλεξαν να πάνε να χειροτονηθούν σε οικουμενιστές επισκόπους, επισκόπους που μάλιστα πήραν μέρος και προσυπέγραψαν τις αποφάσεις στο Κολυμπάρι!!!  Γιατί άραγε; Μήπως γιατί τέτοιοι δεσποτάδες δεν προσέχουν ποιους χειροτονούν ασχέτως αν έχουν κωλύματα ιεροσύνης;  
Κι όμως, τώρα παρουσιάζονται ως πνευματικοί (χωρίς να έχουν λάβει ποτέ το σχετικό οφίκιο) και καθοδηγητές πιστών! Εκμεταλλεύονται την ανάγκη των λαϊκών να βρουν έναν ευλαβή ιερέα και απλά φοράνε αυτό το προσωπείο. 
Καλό είναι λοιπόν να είμαστε «φρόνιμοι ως οι όφεις» αλλά και «ακέραιοι ως αι περιστεραί» στις επιλογές μας, όπως μας ζήτησε ο ίδιος ο Κύριος.
4 χρόνια μετά το Κολυμπάρι .. χειροτονία πρεσβυτέρου από τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη Τασιά. Αυτή την «Ορθόδοξη» πίστη είχε ο ιερέας;; Την ίδια με τον δεσπότη του;;; που υπέγραψε τις προδοτικές αποφάσεις στο Κολυμπάρι; 
 
παπική ιέρεια ομιλήτρια στην Ιερά Μητρόπολη Λαγκαδά! Σχετική παλαιότερη δημοσίευσή μας εδώ

Παπικός «ιερωμένος» συμπροσεύχεται με τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη, εδώ

 

Ο δρόμος της αποτείχισης, όπως και ο δρόμος της ορθόδοξης ομολογίας

 παραμένει ανθρωπίνως μοναχικός και σταυρικός.

Όσοι πιστοί ...


 

ΥΓ. 1.   Υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ αναρτήσεις μας που πρόβαλαν τον «αγιορείτη» «γέροντα» και άλλες τόσες που κατηγόρησαν τον π.Θεόδωρο Ζήση και τους ρασοφόρους που συμπορεύονται μαζί του. Για όλες αυτές τις αναρτήσεις ζητάμε δημοσίως συγνώμη και επιφυλασσόμαστε στο αμέσως επόμενο διάστημα να τοποθετηθεί σύνδεσμος σε κάθε μία από αυτές στην παρούσα ανάρτηση.



ΥΓ.2.
Προσοχή. 

Ο Αρχιμανδρίτης π. Σάββας Αγιορείτης, (από την Κερασιά του Αγίου Όρους)  που είναι Πνευματικός της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος, στην Μητρόπολη Εδέσσης,  που έχει πλήθος ωφέλιμων ομιλιών του στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr  ΔΕΝ είναι αποτειχισμένος και φυσικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμμία απολύτως σχέση με την ανάρτηση αυτή. Προβάλλουμε και την φωτογραφία του εν λόγω ευλαβούς ιερομόναχου (είναι και ιερέας εκτός από μοναχός) για να μην υπάρχει σύγχυση:

20 σχόλια:

The Cave Dweller είπε...

Αγαπητοί αδελφοί του Ιστολογίου, επιτρέψτε μου να σας κάνω μια ερώτηση :

Σκεφτήκατε μήπως αυτή η πολυδιάσπαση στον χώρο της αποτείχισης οφείλεται στο γεγονός ότι τόσα χρόνια (πριν αρχίσετε εσείς την αποτείχιση) υβρίζατε τους ΓΟΧ για το ίδιο ακριβώς πράγμα ; Και τώρα που πάθατε κι εσείς τις παιδικές ασθένειες των ΓΟΧ ψάχνετε να βρείτε ποιος φταίει ;

Θα σας βοηθήσω εγώ...ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ !

Καλή μετάνοια και προπαντός σοβαρότητα σε όλους διότι ψυχές σκανδαλίζονται...

Υγ: Όσον αφορά την αρχηγία του αγώνος, αυτήν αφήστε την στον Κύριο Ιησού Χριστό και παρακαλώ τους πατρολόγους και τους γυρολόγους προϊσταμένους Γέροντες να έλθουν είς εαυτόν και να δηλώσουν δημοσίως μετάνοια για τις ανοησίες που έχουν πει και συνεχίζουν να λένε...

Ανώνυμη είπε...

Ο μητροπολίτης Λαγκαδά είχε χειροτονησει τον πάτερ Βασίλειο Τσολακη ο οποίος για κάποιο διάστημα λειτουργούσε στον τριλοφο Θεσσαλονίκης. Εδώ και αρκετό καιρό έπαψε να λειτουργεί στον τριλοφο άγνωστο για ποιους λόγους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Στην ετικέτα «Πάτριο ημερολόγιο (παλαιοημερολογίτες)» υπάρχουν οι 41 αναφορές μας στο πάτριο ημερολόγιο και στους παλαιοημερολογίτες. Σε καμμία περίπτωση δεν θυμόμαστε να τους "υβρίζαμε".

2) Εκτιμούμε τους αγώνες όσων μετά το 1924 κράτησαν το πάτριο ημερολόγιο. Γνωρίζουμε τι διώξεις υπέστησαν.

3) Στην επιστολή συγνώμης που στείλαμε αναφερόμαστε στο πως προέκυψε και εκεί η διάσπαση. Φυσικά σε κάθε αγώνα υπάρχουν "βαλτοί". Αναφέρουμε εκεί συγκεκριμένο δεσπότη του νέου που αφού πήγε στους ΓΟΧ και ξεκίνησαν οι χειροτονίεςμετά επέστρεψε στο νέο.

4) Το λάθος των ΓΟΧ είναι η δημιουργία επισκόπων και Ιεράς Συνόδου χωρίς να έχει προηγουμένως καθαιρεθεί από Ορθόδοξη Σύνοδο η υπάρχουσα σύνοδος. Αυτό εκκλησιαστικά αποτελεί σχίσμα. Στην αποτείχιση δεν χειροτονούμε επισκόπους. Απλά διακόποτουμε την μνημόνευση του οικείου επισκόπου.

(προσπαθήσαμε πολύ συνοπτικά να απαντήσουμε σε ένα τόσο σοβαρό εκκλησιαστικό θέμα)

The Cave Dweller είπε...

Αγαπητοί αδελφοί, παρακαλώ επιτρέψτε μου να σας πω ότι στο σημείο Νο4 κάνετε λάθος. Υπάρχει το ιστορικό προηγούμενο της Κατακομβικής Εκκλησίας της Ρωσίας.

Θεωρείτε σχισματικούς τους Αρχιεπισκόπους, Επισκόπους, Ιερείς , Ιερομονάχους, μοναχούς και λαϊκούς της Κατακομβικής Εκκλησίας της Ρωσίας ; Τί θα έπρεπε δηλαδή να κάνουν ; Υπακοή στον Σέργιο και να προσκυνούν τον Στάλιν ;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς ανώνυμη:

Απ' όσο γνωρίζουμε ο π.Βασίλειος Τσολάκης απομακρύνθηκε από την επιτροπή του ιδιωτικού παρεκκλησίου του π.Γεωργίου στον Τρίλοφο για σοβαρούς πνευματικούς λόγους.

Όσο ο καιρός περνάει, αναδεικνύονται γεγονότα που κατά την γνώμη μας επιβεβαιώνουν την ορθότητα της απόφασης αυτής.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς The Cave Dweller

Κατ αρχήν δεν διεκδικούμε το αλάθητο.
Τα σχόλια είναι ελεύθερα σε καθέναν που έχει λογαριασμό gmail.com ακριβώς για να υπάρχει συνεισφορά από τους αναγνώστες και να ακούγεται κάθε διαφορετική άποψη.

Όταν ένας επίσκοπος κηρύττει δημόσια αίρεση, η λύση δεν είναι να μαζεύονται 3-4 αρχιερείς και να εκλέγουν άλλον στη θέση του, αλλά να αναμένουμε να συγκληθεί Σύνοδος που θα τον καλέσει σε απολογία και αν δεν μετανοήσει θα τον καθαιρέσει.
Αυτός είναι ο κανόνας στην Εκκλησία μας. Έτσι αντιμετώπιζε η εκκλησία μας τους αιρετικούς.

Υπάρχουν εξαιρέσεις; Ναι υπάρχουν. Και μία από αυτές ήταν η Κατακομβική εκκλησία στη Ρωσσία. Όταν η εκκλησία είναι σε διωγμό ίσως γίνονται ανεκτές κάποιες πρωτοβουλίες αρκεί αυτοί που τις αναλαμβάνουν να έχουν φόβο Θεού και ταπείνωση και να μην υπάρχει ανθρωπίνως άλλη λύση.

Υπήρξαν εξαιρέσεις λοιπόν στην εκκλησιαστική μας ιστορία. Υπάρχει όμως και η συνηθισμένη πρακτική για το πως αντιμετωπίζεται ένας αιρετικός επίσκοπος.

Όσο για τους Γ.Ο.Χ., νομίζουμε ότι η χειροτονία επισκόπων από τους 3 πρώτους επισκόπους ήταν λάθος. Και αυτό προκάλεσε στη συνέχεια σοβαρά προβλήματα. Γι αυτό αναφέραμε ότι ίσως ο ένας από τους 3 πήγε εσκεμμένα στους παλαιοημερολογήτες ακριβώς για να τους διχάσει-διαιρέσει στην συνέχεια μέσω της εκλογής νέων επισκόπων.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ Παιδαγωγέ, ἐπίτρεψέ μου σέ παρακαλῶ νά ἐπισημάνω ὅτι τό 1924 δέν εἴχαμε ἕνα ἐπίσκοπον πού κατήργησε τόν αἰωνόβιον θεσμόν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου, μέ σκοπόν τήν «Ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν». Εἴχαμε ὁλόκληρον τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος νά συμμετέχῃ στό ἐγχείρημα καί σύμπασαν τήν «ὀρθοδοξίαν» νά κοινωνῇ μετ' αὐτῆς. Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης ἔκαμεν ἑνωτικάς κινήσεις, ἀλλά χωρίς ἀποτέλεσμα. Ἑπομένως, 11 ἔτη ἀργότερον, τό 1935, ἦτο φανερόν ὅτι οἱ «ὀρθόδοξοι» ἐβάδιζον ὁλοταχῶς πρός τόν Οἰκουμενισμόν. Τά γεγονότα πού ἠκολούθησαν (εἴσοδος εἰς τό Π.Σ.Ε, «ἄρσις» τοῦ Σχίσματος μέ τόν Παπισμόν τήν 7-12-1965 κ.ἄ.) τούς ἐδικαίωσαν πλήρως. Γιατί, λοιπόν, ἀναπαράγετε αὐτά πού ἔγραψεν ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος καί πού ἀναμασσοῦν σύγχρονοι συκοφάνται τοῦ Πατρίου (π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, π. Σάββας Λαυριώτης κ.ἄ.), ὅτι δηλαδή οἱ χειροτονίες τοῦ 1935 ἦσαν δῆθεν σχισματική ἐνέργεια; Πῶς θά ἐπεβίωνε τό κίνημα χωρίς ἱερεῖς καί χωρίς ἐπισκόπους; «Σχισματική», λοιπόν, καί ἡ ΡΟΕΔ πού ἐχειροτόνησεν Ἐπισκόπους γιά τούς Π/Ητας τῆς Ἑλλάδος τό 1960; Γιά περισσότερα, σᾶς παραπέμπω στό ἄρθρον μου μέ τίτλον «Περί 'παραλλήλων ἐπισκόπων' καί ἄλλων συγχρόνων ἐκκλησιολογικῶν πλανῶν» (https://www.triklopodia.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BB%CF%89%CE%BD-%E1%BC%90%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%AF-%E1%BC%84%CE%BB%CE%BB/).

The Cave Dweller είπε...

https://www.romfea.gr/diafora/59587-mitropolitis-markos-stin-oukrania-epanalamvanetai-i-sovietiki-enosi

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς κ.Δημήτριο Χατζηνικολάου:
1) Δεν συνηθίζουμε να αποδίδουμε το αλάθητο σε ΚΑΝΕΝΑΝ.
Η Ορθοδοξία δεν έχει ανάγκη από «Πάπα».

2) Πράγματι κάποιοι αποτειχισμένοι ρασοφόροι συκοφαντούν, απαξιώνουν ή και πολεμούν το Πάτριο ημερολόγιο.
Μπορούμε να σχολιάσουμε πολλά ακόμη λάθη για καθέναν τους.
Θα περιοριστούμε να πούμε απλά ότι «μας λυπεί».
Πόσο μάλλον όταν είναι αγιορείτες. Οπότε ούτως ή άλλως όφειλαν να το ακολουθούν κ να το σέβονται.

3) Όσο για τον «γέροντα» Σάββα Λαυρεώτη που αναφέρατε, αν κάποιος αναγνώστης δει τις αποκαλύψεις στα 4 βιντεάκια (στην ενότητα 7 της ανάρτησης αυτής), θα μείνει άναυδος. Μπροστά σ αυτά, το «ημερολόγιο» δείχνει πταίσμα.

4) Επί τοις ουσίας τώρα:
Διαβάσαμε την παραπομπή σας με προσοχή.
Πράγματι έχετε δίκιο στο ότι υπήρξαν εξαιρέσεις παραβίασης των «Ιερών Κανόνων» σε περιόδους αιρέσεων και διωγμών.
Σε τι ποσοστό όμως έγινε αυτό, στα 2000 χρόνια εκκλησιαστικής μας ιστορίας;
Έτσι αντιμετώπιζαν όποιον δίδασκε μια αιρετική διδασκαλία; Χειροτονούσαν άμεσα στη θέση του κάποιον άλλον; Ήταν αυτή η πρακτική αντιμετώπισης μιας αίρεσης στην εκκλησία μας;
Ή γινόταν Σύνοδος για να καταδικάσει την διδασκαλία του και (εφόσον δεν μετανοούσε) να τον καθαιρέσει;

Δεν νομίζουμε ότι οι Ιεροί Κανόνες είναι μόνον για τις περιόδους «ειρήνης» στην εκκλησία μας. Αυτό θα έδινε το άλλοθι στον καθένα να τους καταπατά.
Συμφωνούμε -εφόσον και αυτό αποτελεί εκκλησιαστική πρακτική έστω και ως εξαίρεση- ότι σε περιόδους διωγμών θα μπορούσε να χειροτονηθεί κάποιος επίσκοπος και με άλλους τρόπους, μόνον όμως ως έσχατη λύση.

Η ιστορία με το πλήθος Συνόδων ΓΟΧ που ακολούθησαν των 3 πρώτων επισκόπων, δείχνει νομίζουμε ότι η επιλογή του δρόμου της δημιουργίας «παράλληλης» Συνόδου ήταν λανθασμένη.

Αλλά φυσικά όταν κρίνεις τα γεγονότα 100 χρόνια μετά, από το πληκτρολόγιο, διαφέρει, από όταν καλείσαι να πάρεις αποφάσεις.

Η Σύνοδος του νέου πράγματι έχει μπολιαστεί ακόμη περισσότερο με στον Οικουμενισμό όλα αυτά τα χρόνια. Το βλέπουμε, το αποκαλύπτουμε.

Λάθη έγιναν.
Θεωρούμε ότι σήμερα θα μπορούσαν ευλαβείς πιστοί του πατρίου και του νέου, να συμπορευθούν μέσα από την αποτείχιση και ακολουθώντας το πάτριο ημερολόγιο. Αν και γεννημένοι μέσα στο νέο, ακολουθούμε το πάτριο εδώ κ λίγα χρόνια. Δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολο. Ειδικά όταν είσαι ρασοφόρος.

Αυτό ήταν εξ άλλου και το όραμα του π.Γεωργίου Αγγελακάκη. Να ενωθούμε όλοι στην εκκλησία την προ του 1924.
Ίσως γι αυτό κάποιοι να επεδίωξαν να τον εξολοθρεύσουν.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Αποτειχισμένοι ή ΓΟΧ;
Ποιος τελικά είναι η "ΜΙΑ" αποστολική και καθολική Εκκλησία;;;
2) Η θλιβερή κατάσταση στον χώρο των αποτειχισμένων

https://opaidagogos.blogspot.com/2018/08/1-2.html

Το κείμενο γράφηκε το 2018. Παραμένει επίκαιρο.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ Παιδαγωγέ, γράφεις: «Έτσι αντιμετώπιζαν όποιον δίδασκε μια αιρετική διδασκαλία; Χειροτονούσαν άμεσα στη θέση του κάποιον άλλον;» Ἀπάντησις: Ὄχι! Ὅπως ἔγραψα εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου, ἀπό τήν ἀποστασίαν ἑνός ἐπισκόπου δέν κινδυνεύει ἡ Ἐκκλησία! Τό 1924, ὅμως, ὑπῆρξεν ἐκ μέρους ΟΛΩΝ τῶν Ἐπισκόπων καταπάτησις ἑνός αἰωνοβίου θεσμοῦ, ὁ ὁποῖος ἐπροστατεύετο ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους, καί ἑπομένως ἡ κατάλυσίς του ΑΝΕΜΕΝΕΤΟ νά προκαλέσῃ σχίσμα, μέ στόχον μάλιστα τήν ὑποταγήν εἰς τόν Παπισμόν. Γιά ὅσους ἐγνώριζον τήν ἱστορίαν τοῦ θέματος, ἐπρόκειτο σαφῶς καί ἀναμφιβόλως διά διωγμόν τῆς Ἐκκλησίας. Συνεπῶς, οἱ χειροτονίες τοῦ 1935 ἀπετέλεσαν ἐπιβεβλημένην καί ἄρα ἐπαινετήν ἐνέργειαν, ὄχι καταδικαστέαν! Τά πολλά καί σοβαρά λάθη πού ἐπηκολούθησαν δέν ἀφοροῦν ὅλους τούς Π/Ητας, ἀλλ' αὐτό εἶναι ἄλλο θέμα. Ὁ γράφων ἀνῆκεν εἰς τούς «Χρυσοστομικούς» ἀπό τό 1999 μέχρι καί τόν Σεπτ. τοῦ 2017, ὁπότε ἀπετειχίσθην καί ἀπό αὐτούς ἐπειδή ἵδρυσαν Θρησκευτικά Νομικά Πρόσωπα (ΘΝΠ), ὑπαχθέντες εἰς τόν ν. 4301/2014, πού, κατά τήν ἄποψίν μου, εἶναι αἱρετική ἐνέργεια. Δυστυχῶς, σήμερα δέν εἶναι μόνον τό ἡμερολόγιον πού χωρίζει τούς Ὀρθοδόξους. Ὡς ἕνα κοινόν παρονομαστήν διά τήν ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων, θεωρῶ τήν ἀποτείχισιν ἀπό κάθε αἱρετικόν καί τήν ἀποδοχήν τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ 1924 τοὐλάχιστον μέχρι καί τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1970. Ἀπό ἐκεῖ καί μετά ἄρχισε νά «χάνεται ἡ μπάλλα». Καλόν εἶναι ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι ν' ἀκολουθοῦν τό π.ἑ., διό καί σᾶς συγχαίρω διά τήν δημοσίαν ὁμολογίαν σας ὅτι τό ἔχετε ἤδη κάνει. Τά βίντεο μέ τόν π. Σάββαν τά ἔχω ἰδεῖ ἐδῶ καί ἀκετούς μῆνες, ὅταν ἔβλεπα ὅλες τίς συνεντεύξεις του στόν Λουκᾶ Κίνια καί ἀλλοῦ. Ἡ κυρίως ἀπορία μου εἶναι: Γιατί ἕνας μοναχός χρειάζεται «διαχειρίστριαν»; Καί ἐπειδή τόν ἤλεγξα 2-3 φορές μέσῳ e-mail γι' αὐτά πού λέγει καί κάμνει, μοῦ ἀπηγόρευσε νά τοῦ ξαναγράψω! Ἑπομένως, ἔχω παύσει νά τόν ἐκτιμῶ καί πιστεύω ὅτι ζημιώνει τήν ἀποτείχισιν.

Χριστιανός είπε...

Ἐλπίζουμε νά μήν σταματήσατε πάλι τίς ἀναρτήσεις γιατί θά μᾶς στοιχίσει...

Ανώνυμη είπε...

Κύριε Χατζηνικολαου διάβασα αυτό που γράφετε για την διαχειριστρια του γέροντος Σάββα Λαυριωτη. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι η συγκεκριμένη είναι αγαπημένη της kabal. Και υπάρχει βίντεο που την δείχνει να κάνει Σταυρό με το αριστερό χέρι.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Θεωρούμε ότι η ανάρτησή μας αυτή, και ειδικά τα βίντεο που εμπεριέχει αποκαλύπτουν πραγματικά πολλά. \
Πως ένας αγώνας που θα τάρασσε συθέμελα τον Οικουμενισμό και τα σχέδια της Μασονίας και της Νέας Τάξης, οδηγήθηκε εξ αρχής σε προδοσία.
Γι αυτό το λόγο την αφήσαμε για αρκετές μέρες.

Αν είναι θέλημα Θεού θα συνεχίζουμε.
Ανθρωπίνως ποτέ δεν εγκαταλείψαμε τον αγώνα.
Ακόμη κι αν δίνεται στον εχθρό αυτή η εντύπωση.
Με την βοήθεια του Τριαδικού μας Θεού λοιπόν ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.
Παρακαλούμε ΔΙΑΔΩΣΤΕ τα βίντεο που υπάρχουν στην ανάρτησή μας.

Ανώνυμη είπε...

Ο γέρων Σάββας Λαυριωτης όταν ήταν στο εξωτερικό λαϊκός ασχολούνταν με την γιόγκα. Γιόγκα άκρως αντίθετη με την Θρησκεία.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Ανώνυμη:
Το πρόβλημα δεν είναι πως κάνει τον σταυρό, (αν κάνει καθρεπτισμό η κάμερα και φαίνεται ανάποδα όπως εξηγεί η ίδια ή όχι).

Το πρόβλημα είναι ότι στον αγωνιστικό και ορθόδοξο χώρο της Αποτείχισης,
1) γεμίσαμε πρόσωπα που «προσγειώθηκαν» από το πουθενά (πχ νεαρούς ιερείς που κανείς δεν ξέρει το παραμικρό για το παρελθόν τους, που μεγάλωσαν, που εργάστηκαν, ποιος ήταν ο πνευματικός τους, συνήθως επικαλούνται δήθεν το εξωτερικό, για να μην μπορεί να το ψάξει κανείς)

2) πρόσωπα που στην Ελλάδα ντύνονται σαν καλόγριες αλλά κάποια στιγμή σπάει ο διάβολος το ποδάρι του και αποδεικνύεται ότι ταυτόχρονα πηγαίνουν μυστικά ταξίδια στο Ισραήλ όπου «εργάζονται» στα κολόμπαρα (κλασσική τακτική γυναικών πρακτόρων που μέσω της ομορφιάς τους πετυχαίνουν τους στόχους που τους αναθέτουν),

3) αποτειχισμένοι νεαροί «γέροντες» που αποδεικνύεται με ντοκουμέντα ότι πηγαίνουν μυστικά ταξίδια στο Ισραήλ και χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να πετύχουν τον στόχο τους, κι όμως τα «πρόβατα» συνεχίζουν να πηγαίνουν στις ομιλίες και να εκκλησιάζονται και να κοινωνάνε μαζί τους.

4) Πρόσφατα, μετά από ένα σωρό λαμόγια και αλάνια, που φοράνε ένα ράσο και παριστάνουν τους αγωνιστές μέσω του διαδικτύου,
ανακαλύψαμε -πλήθος περιστατικών- που εκτός των λοιπών κωλυμάτων ιεροσύνης, έχουν κατακλέψει και τα παρεκκλήσια από όπου έχουν περάσει (άγια λείψανα, ιερατικές στολές, σταυροί με Τίμιο Ξύλο, βιβλία, τα πάντα).
Να ναι καλά τα «πρόβατα» που τους χρηματοδοτούν.

Χριστιανός είπε...

Δόξα τω Θεώ.. πολλοί τέτοιοι "γέροντες-γερόντισσες" πού περιγράφετε πιο πάνω! Καί κάποια στιγμή, πού ο Θεός επιτρέπει να μας τους αποκαλύψει για τους δικούς Του λόγους, εμείς πέφτουμε από τα σύννεφα... Όμως φαίνονται, είναι η αλήθεια. Απλώς δεν κάνουμε ό,τι λέει το ευαγγέλιο, "από τους καρπούς θα καταλαβαίνετε τό δένδρο"....

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς ανώνυμη:

Την σχέση του με την γιόγκα αποκαλύπτει ο ίδιος ο Σάββας Λαυρεώτης σε συνέντευξή του,
εδώ: https://www.neakriti.gr/kriti/1311055_apo-mpoyzoyki-sti-giogka-kai-meta-sto-agio-oros-video

Δεν βλέπουμε να δείχνει κάποια μεταμέλεια.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και στη συνέντευξη αυτή, αντί ο μοναχός αυτός να μιλάει για τον μοναχισμό και την ορθοδοξία,
μιλάει και προβάλει τον εαυτό του.
Όπως συνεχίζει να κάνει δυστυχώς μέχρι σήμερα.

Ποτέ δεν ακούσαμε ευλαβή μοναχό να μιλάει και να προβάλει την προηγούμενη -την εκτός Χριστού- ζωή του.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἄς εἴμεθα δίκαιοι. Στό ὡς ἄνω βίντεο, λέγει ξεκάθαρα ὅτι ἀπορρίπτει τήν γιόγκα, ἀφοῦ λέγει ὅτι, μέ τήν γνῶσιν καί ἐμπειρίαν πού ἔλαβε ἐπί 3-4 χρόνια, βοηθεῖ τώρα ἀνθρώπους νά ξεφύγουν ἀπό τά πλοκάμια της. Αὐτά τά λέγει ὡς ἀπάντησιν εἰς σχετικήν ἐρώτησιν τοῦ δημοσιογράφου, ἄρα δέν προβάλλει τόν ἑαυτόν του. Αὐτά τόν τιμοῦν. Ἐκεῖ πού πάσχει εἶναι ὅτι δέν ἔχει ἐξηγήσει τί τήν χρειάζεται τήν «διαχειρίστριαν», ἡ ὁποία μάλιστα ἐμφανίζεται (ὑπό τοῦ Λ. Κίνια) καί ὡς τραγουδίστρια, καθώς ἐπίσης καί τά αἱρετικά πού λέγει ἐναντίον τοῦ π.ἑ. μετά πολλῆς οἰήσεως περί «παραλλήλων ἐπισκόπων», πού φανερώνουν ὅτι μισεῖ τήν ἐπιβίωσιν τοῦ κινήματος τοῦ 1924, γιά νά φανῇ αὐτός ὅτι εἶναι δῆθεν ἀπό τούς πρωτεργάτας τῆς ἀποτειχίσεως! Ὁ ὁμόφρων του π. Ε. Τρικαμηνᾶς μισεῖ τό π.ἑ. διά τόν αὐτόν λόγον. Πρός ἐτῶν, εἰς μίαν σύναξιν, ὁ π. Μάξιμος Καραβᾶς εἶπε: «ὁ π. Εὐθύμιος εἶναι ὁ πρῶτος ἀποτειχισθείς». Καί ὁ π. Εὐθύμιος, πού ἦτο παρών, κατέβασε τό κεφάλι ἀπό «συστολήν». Ἔπρεπε νά πῇ: «Ὄχι ἀδελφοί! Πρῶτοι οἱ Π/Ηται, πρό 9 δεκαετιῶν, ἀπετειχίσθησαν! Αὐτοί μᾶς ἔδειξαν τόν δρόμον!» Ἀλλά ποῦ ἡ ταπείνωσις! Διό καί κατήντησαν νά διδάσκουν αἱρετικά πράγματα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

«Αὐτά τά λέγει ὡς ἀπάντησιν εἰς σχετικήν ἐρώτησιν τοῦ δημοσιογράφου, ἄρα δέν προβάλλει τόν ἑαυτόν του»
Ας μην κοροϊδευόμαστε.
Πως ήξερε ο δημοσιογράφος ότι υπηρέτησε στις ειδικές δυνάμεις, ότι είχε σχέση με Γιόγκα κλπ; Μα φυσικά ο ΙΔΙΟΣ ο "γέροντας" Σάββας του τα είπε προηγουμένως.

Ένα σωρό ομιλίες και συνεντεύξεις του "γέροντα", δεν διαπιστώνεται ότι προβάλλει και μιλάει για τον εαυτό του;

Τόσα χρόνια πηγαίναμε για προσκύνημα στο Άγιο Όρος, πολλές δεκαετίες πριν εκκοσμικευθεί.
Ποτέ δεν ακούσαμε μοναχό να μας μιλάει (ουσιαστικά να περηφανεύεται) για την κοσμική ζωή του:
Εγώ ήμουν καλός μουσικός, εγώ πήγα στην Αγγλία, εγώ ασχολήθηκα με τη γιόγκα, εγώ, εγώ ... Είναι μοναχικό φρόνημα αυτό; Την γνωρίζετε την απάντηση.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.