" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023

Απάντηση στον π. Αναστάσιο Τραϊφόρο: ΟΧΙ. ΔΕΝ θα υπακούσουμε στο «τί θά πεῖ ἠ ἐπίσημη Ἐκκλησία».


Διαβάσαμε στο «orthros.eu» (εδώ), όπως και σε αρκετούς άλλους αξιόλογους ορθοδόξους ιστοτόπους (πχ στο «Ακτίνες», εδώ),
την ομιλία κάποιου π. Ἀναστάσιου Τραϊφόρου (ιερέας Ἁγ.Ἀθανασίου Μαρκοπούλου Ὠρωποῦ),
για το κρίσιμο θέμα των «νέων ταυτοτήτων» και τις εξηγήσεις του για την υποτιθέμενη διαφωνία απόψεων π.Πορφυρίου, π.Παΐσίου (στα πλαίσια της πρόσφατης εκστρατείας υποτίμησης του φυλλαδίου του π.Παΐσίου «Σημεία τω Καιρών» για την ταυτότητα-Κάρτα του Πολίτη.


το φυλλάδιο γραμμένο ιδιοχείρως από τον π.Παΐσιο, μπορείτε να διαβάσετε εδώ

 

Στο τέλος της ομιλίας του ο π.Αναστάσιος καταλήγει:

«...  ἐγώ προσωπικά τόν εἶχα ρωτήσει τόν ἅγιο Παΐσιο, τήν ἐποχή ἐκείνη τί θά κάνουμε μέ ὅλα αὐτά; 
Καί μοῦ ἔλεγε νά περιμένουμε καί τό τί θά πεῖ ἠ ἐπίσημη Ἐκκλησία.»


Και τώρα η απάντησή μας:

π.Αναστάσιε,

Αν δεχθούμε ότι μεταφέρετε χωρίς καμμία παρερμηνεία ότι σας είπε ο π.Παΐσιος (πχ αν πράγματι χρησιμοποίησε τον όρο «επίσημη εκκλησία» τότε ο «Άγιος Παΐσιος»)
τότε θα πρέπει να πάμε να μπολιαστούμε με τα γενετικά τροποποιημένα «εμβόλια» από  εκτρωμένα έμβρυα (με το παγκόσμιο αυτό πείραμα που θύμισε τόσο το τελικό χάραγμα της Αποκάλυψης). 

 
Θα πρέπει ακόμη να πάμε να πάρουμε και τις ταυτότητες με το τσιπάκι. 
Αφού η «επίσημη εκκλησία» παριστάνει ότι κοιμάται (η ΔΙΣ έλαβε ήδη θέση, πιο προκλητική και απαράδεκτη θέση δεν θα μπορούσε να είναι). 
Το ίδιο ισχύει και για το Άγιο Όρος. Επίσης παριστάνει ότι «ροχαλίζει», ενώ οι τσιπαρισμένες ταυτότητες ξεκίνησαν και διανέμονται κανονικά.



Γνωρίζοντας ποια πρόσωπα και πως κατέλαβαν τους πατριαρχικούς και δεσποτικούς θρόνους, αξίζει να δείτε την συνέντευξη του Νεκτάριου Δαπέργολα στον Focus Fm με τίτλο :

«ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΚΛΩΝΩΝ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ» σχετικά με το τελευταίο επεισόδιο του εκκλησιαστικού «Game of Thrones» (με όσα έγιναν στην πρόσφατη εκλογή των νέων μητροπολιτών Θεσσαλονίκης, Φλώρινα και Παραμυθίας):
π.Αναστάσιε,
Δεν μας απασχολεί καθόλου, ποιους θα αγιοκατατάσει -ή θα αγιοποιεί- κάθε φορά η προδοτική Σύνοδος Βαρθολομαίου (Φαναρίου). Θα αγιοποιούν όσους τους βολεύουν (όπως πιθανότατα έκαναν πρόσφατα και εδώ).


 
Το ποιοι είναι οι λύκοι που διοικούν την εκκλησία μας, το γνωρίζουμε. 
Όλοι οι Ορθόδοξοι το γνωρίζουμε. Και εσύ το γνωρίζεις. 
Τα χνώτα τους εκπέμπουν βρώμα και δυσωδία. Δεν αντέχουμε την μυρωδιά της σήψης. 

Αντί λοιπόν να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, ανοίξτε επί τέλους το στόμα σας και καταδικάστε -έστω και τώρα- ως ιερείς το κλείσιμο των εκκλησιών που μας επέβαλαν, την απαγόρευση τέλεσης Θείας Λειτουργίας, τα αντίδωρα σε σακουλάκια έξω από τον ναό (μην μολυνθεί κανείς) και τα αντισηπτικά και τις χαρτοπετσέτες στις εισόδους των εκκλησιών λες κ πρόκειται για αποχωρητήρια.



Ανοίξτε επί τέλους το στόμα σας και καταδικάστε  
τις ατελείωτες προκλητικές συμπροσευχές Βαρθολομαίου και τόσων άλλων με αιρετικούς. 
 
 
 




Επί τέλους π.Αναστάσιε, τολμήστε.
 
Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας,
τόσους μισθούς σας τάισε η εκκλησία. Τόσα «τυχερά» (έξτρα «μαύρα» (αφορολόγητα) χρήματα) από βαπτίσεις και στέψεις και κηδείες και μνημόσυνα και τρισάγια κλπ. Αρκετά πήρατε. Ανοίξτε επί τέλους το στόμα σας και μιλήστε για την αλήθεια:

Για την αίρεση, για όσα συμβαίνουν στην Ουκρανία με τους αχειροτόνητους σχισματικούς, για τις  τόσες και τόσες προδοσίες πίστεως. Για τις αιρέσεις για τις εκτρώσεις, για την ομοφυλοφιλία, για τις προγαμιαίες σχέσεις, για την αγνότητα, για τα κωλύματα ιεροσύνης. Φτάνουν πια τα κηρύγματα γενικά και αόριστα «για την αγάπη» και οι ιστοριούλες που κρατάνε το ποίμνιο υπνωτισμένο. Τολμήστε. Μιλήστε.

π.Αναστάσιε,
Στις δύσκολες στιγμές που ζήσαμε και ζούμε, 
η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν περιμένουμε σχεδόν από κανέναν έμμισθο ιερέα να μας νουθετήσει. 
 
Γιατί ΕΣΕΙΣ, οι 10.000 έμισοι ιερείς κλείσατε τις εκκλησιές μας και δεν μας αφήσατε να κάνουμε Πάσχα και Χριστούγεννα και Θεοφάνια.
 
Υπάρχουν ασκητές, αληθινοί ασκητές (γιατί έχουμε γεμίσει και πρόσωπα που παριστάνουν ή μιμούνται  τους ασκητές), υπάρχουν διωκόμενοι για την ομολογία τους (γιατί υπάρχουν και διωγμένοι από μητροπόλεις για την παλαβωμάρα τους, που ανακαλύπτουν εκ των υστέρων την «ομολογία πίστεως» ως καταφύγιο επαγγελματικής αποκατάστασης).
Αυτούς θα ακούμε. Τους ορθοδόξους ρασοφόρους. Όσο υπάρχουν.


Αλλιώς όπως σωστά είπατε, λίγος αγιασμός και ξεραμένο αντίδωρο, κι ένα κομποσκοίνι μας είναι αρκετά.


Η τελευταία σας φράση ήταν:

«Καί αὐτό εἶναι γνώρισμα ὅλων τῶν ἁγίων, ὥστε νά εἴμαστε ἐνωμένοι καί ἔτσι μέσα ἀπό τόν ἀγώνα τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί θά ἔχουμε περιφρούρηση ἀπό τούς πειρασμούς ἀλλά καί ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ θά εἶναι πλούσια γιά τόν καθένα μας. Ἀμήν. Γένοιτο!»

π.Αναστάσιε,  
προτεραιότητα δεν είναι «νά εἴμαστε ἐνωμένοι», αλλά να είμαστε αληθινά ορθόδοξοι.
Εσείς αν θέλετε μπορείτε να πάρετε την κουβέρτα και να σκεπαστείτε καλά αναμένοντας «τί θά πεῖ» ἠ «ἐπίσημη Ἐκκλησία» για να «υπακούσετε». 
 
Επιτρέψτε μας, να διαφωνήσουμε.
Και μια και έχει σκοτεινιάσει αρκετά έξω, από κάθε άποψη 
«Καλή σας νύχτα» 
 
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
 
ΥΓ. Δεν αμφιβάλουμε ότι στο κείμενο του π.Αναστασίου επισημαίνονται και αρκετά σωστά, όπως ότι για να αντιμετωπίσουμε τα όσα έρχονται πρέπει να γεμίσουμε με Χριστό, με πίστη σ΄ Αυτόν. 
Δεν χρειάζεται να φοβόμαστε και να τρομάζουμε με όσα μας ετοιμάζουν. Αλλά να ζούμε με την βεβαιότητα του Τριαδικού μας Θεού, των Αγίων, των μαρτύρων της πίστης μας. 
Αλλά αρκεί μια σταγόνα δηλητήριο (όπως η τελευταία παράγραφος του π.Αναστασίου) για να αναιρέσει κάθε καλοπροαίρετη προσπάθεια.  

ΥΓ.2. Τροποποιήθηκε ο αρχικός τίτλος  (18/10/2023 9:10 πμ)

2 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἡ «ἐπίσημος ἐκκλησία» συμμετέχει εἰς πολλάς αἱρέσεις, ἤτοι: (1) Οἰκουμενισμόν, (2) Σεργιανισμόν, (3) Οὐνιτισμόν (ἀπό 7-12-1965, ὅταν ἔγινεν ἐπισήμως «ἄρσις τῆς ἀκοινωνησίας» μέ τόν «πάπαν»), (4) Νεο-εικονομαχίαν (πρβλ. τήν ἀπαγόρευσιν τῆς θεἰας κοινωνίας, τῆς προσκυνήσεως τῶν ἱερῶν εἰκόνων κ.λπ. κατά τήν διάρκειαν τῆς «πανδημίας»), (5) Νεο-αρειανισμόν (πρβλ. τήν νέαν αἵρεσιν, ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι δῆθεν «πρῶτος ἄνευ ἴσων», ὅπως εἶναι δῆθεν ὁ Πατήρ εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα), (6) τήν αἵρεσιν τοῦ «ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου», μέ τά «ἐμβόλια», τά ὁποῖα παρεσκευάσθησαν μέ κυτταρικές σειρές φονευθέντων ἐπί τῷ σκοπῷ αὐτῷ ἐμβρύων, (7) ὅτι δῆθεν «ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι θεόσδοτος» καί ἄρα δέν δυνάμεθα νά τήν καταδικάσωμεν (πρβλ. τήν δήλωσιν τοῦ «Ν. Ἰωνίας», τόν ὁποῖον δέν καθῄρεσαν), (8) «δυνητισμόν», ὅτι δέν εἶναι δῆθεν ὑποχρεωτική ἡ ἀποτείχισις ἀπό αἱρετικούς κ.λπ. Συμμετέχει ἐπίσης εἰς πολλά σχίσματα, ἤτοι: (1) τό Ἑορτολογικόν, (2) τό Αὐστραλιανόν, (3) τό Οὐκρανικόν, (4) τό «ἐμβολιαστικόν» κ.ἄ. Τούτων οὕτως ἐχόντων, ἡ ὑπακοή εἰς τοιούτους ψευδεπισκόπους, λύκους ἐν ἐνδύμασι προβάτων, εἶναι θανάσιμος ἁμαρτία. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αναζητώντας απλανή ποιμένα

https://docs.google.com/document/d/1uExsUjzMuRRwAx9qXNOyZIlmsv2KM1l-/edit?usp=drivesdk&ouid=109270966716349707863&rtpof=true&sd=true

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.