" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ ανηλίκους που αντιδρούν στα Gay Pride ;;;


Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ΦΑΚΕΛΩΝΕΙ
τους νέους που συμμετέχουν σε ειρηνική πορεία,
ενάντια στα Gay Pride ;;;


Το «φακέλωμα» είναι γνώρισμα κάθε ολοκληρωτικού καθεστώτος.


Χθες Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 
Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία διοργάνωσαν συγκέντρωση
ΥΠΕΡ της παραδοσιακής ελληνικής και ορθόδοξης οικογένειας
και ενάντια στα Gay Pride 
στο Άγαλμα Μ.Αλεξάνδρου, στη Θεσσαλονίκη.


Ακολούθησε πορεία (απολύτως ειρηνική) 
με συνθήματα όπως: «Ελλάδα σημαίνει Ορθοδοξία!».

Όταν ολοκληρώθηκε ειρηνικά η πορεία στην Πλ. Αγ. Σοφίας,
ομάδα 20-30 νέων «περικυκλώθηκε» από άνδρες ΔΙΑΣ κλπ.
Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν πάρα πολλοί νέοι-ες στη συγκέντρωση και την πορεία.
Χωρίς κανένα απολύτως "παρατράγουδο".


Οι αστυνομικοί χωρίς καμία πρόφαση, 
απαίτησαν να τους επιδείξουν τις αστυνομικές τους ταυτότητες.
Όπως μας είπαν ανήλικα παιδιά που υπέστησαν τον έλεγχο αυτό, αστυνομικοί φωτογράφιζαν τις ταυτότητές τους!
ενώ όσοι δεν είχαν ταυτότητα ταλαιπωρήθηκαν πολύ περισσότερο.

δείτε το βίντεο : 




 

Θυμίζουμε: 
Άρθρο 11 Συντάγματος :
«Δικαίωμα του συνέρχεσθαι 1. Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.»

Η εξακρίβωση στοιχείων όσων συμμετείχαν στην πορεία, δεν παραβιάζει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του συνέρχεσθαι;;;



Θέλουμε την πατρίδα μας ΠΙΣΩ.



ΥΓ. Στην μοτοσικλέτα ενός ΔΙΑΣ, θα προσέξετε το αυτοκόλλητο-εικόνα ενός Αγίου. 




Τζιχατιστές αποκεφαλίζουν στο όνομα του Αλλάχ,
τα χέρια τους στάζουν αίμα, χωρίς ίχνος ενοχής.

Γυναίκες σκοτώνουν-κατακρεουργούν για την ακρίβεια- τα αγέννητα παιδιά τους
και συνεχίζουν την ζωή τους ..



Aστυνομικοί επέβαλαν τα περιβόητα πρόστιμα των «300 ευρώ»,
για «μη χρήση μάσκας» ή «άσκοπες μετακινήσεις» επί κόβιντ,
με αντάλλαγμα άγραφη "άδεια".


Μεγάλη κουβέντα η συνείδηση ...



Κι ας μην ξεχνάμε:



Αυτόνομος Ρεπόρτερ






Μία βδομάδα μετά ...
Σάββατο 20 Ιουνίου 2026.


Η ΕΛ.ΑΣ. προσαγάγει  14 ανήλικους,
κατά τη διάρκεια του Thessaloniki Pride.



Εκεί στην ΕΛ.ΑΣ.
 αντιλαμβάνεστε τις ψυχολογικές επιπτώσεις που έχει σε έναν ανήλικο,
 να περικυκλώνεται από μαυροφορεμένους ΟΠΚΕ, ΔΙΑΣ, αναμμένους φάρους κλπ, 
να οδηγείται στην "κλούβα"
και να καταλήγει για ώρες μέσα σε ένα αστυνομικό τμήμα,

γιατί οι "φωστήρες" της ΕΛ.ΑΣ.
έκριναν ότι μπορεί να κινδυνεύσει η παρέλαση ομοφυλοφίλων
από λίγους ανήλικους νέους;


Αντιλαμβάνεστε ότι από τον ζήλο σας να πάρετε τα εύσημα από τους πολιτικούς σας προϊσταμένους για το πόσο καλά περιφρουρήσατε το "Pride", 
κάνετε οι ίδιοι νέους να σας σιχαθούν;





Η άδικη ταλαιπωρία χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο,
η δημόσια διαπόμπευση στα κανάλια,
ο εξευτελισμός για ώρα μπροστά σε όσους περνάνε από το πιο κεντρικό σημείο της πόλης,
 στις καρδιές των νέων, θα φέρει μίσος και οργή.


Τους «παραβατικούς» ανηλίκους, ξέρετε που θα τους βρείτε.
Ξέρετε ποιοι βάζουν ανηλίκους να κλέβουν και να κάνουν ένα σωρό αδικήματα.

Αλλά αυτούς δεν τολμάτε να τους αγγίξετε.
Είναι πολλές οι "ψήφοι".


Η «προσβολή της δημοσίας αιδούς» δεν είναι ποινικό αδίκημα; 
Μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί γυμνός στο δρόμο;
ή να προκαλεί δημόσια;

Συλλάβατε κανέναν γι αυτό το λόγο
κατά τη «γυμνή ποδηλατοδρομία» (19/6/2026)
ή κατά τη διάρκεια του Pride (20/6/2026); 


Κατά τα άλλα, επικαλείστε τον "επαγγελματισμό" σας ...
Συγχαρητήρια!



Αφήστε τα ανήλικα παιδιά. Δεν έκαναν κανένα αδίκημα.
Βρείτε άλλους τρόπους να δείχνετε ότι κάνετε καλά τη δουλειά σας.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Νίκος Παπαδόπουλος: Να σταματήσει η κατεδάφιση του ιστορικού παρεκκλησίου του Αγίου Γεωργίου στον Μύτικα Εύβοιας

Αν είχαμε δέκα τέτοιους βουλευτές, δέκα βουλευτές ΜΕ ΨΥΧΗ, 
θα ξεσηκωνόταν και ο κόσμος.
   Ποτέ δεν είναι αργά. 

Ομάδα Εκπαιδευτικών Ο Παιδαγωγός»
 

Ο ανεξάρτητος Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Νικόλαος Παπαδόπουλος κατέθεσε Ερώτηση προς την Υπουργό Πολιτισμού και τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, 
ζητώντας να σταματήσει η κατεδάφιση
του ιστορικού ιερού παρεκκλησίου του Αγίου Γεωργίου στον Μύτικα Ευβοίας, η οποία προωθείται στο πλαίσιο των εργασιών για τη νέα Παράκαμψη Χαλκίδας.


 

Όπως επισημαίνει, η κατεδάφιση ενός ορθόδοξου ναού με ιστορική, θρησκευτική και πολιτιστική αξία συνιστά σοβαρή προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των Ελλήνων και πλήγμα για την πολιτιστική μας κληρονομιά. 
Το εξωκλήσι, που εκτιμάται ότι ανεγέρθηκε κατά τις δεκαετίες του 1930 ή του 1940, βρίσκεται σε λόφο ο οποίος αποτελεί επίσημο αρχαιολογικό χώρο.

Ο Βουλευτής υπογραμμίζει ότι οι εργασίες εκσκαφής βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, ενώ τονίζει πως υπάρχει η δυνατότητα είτε τροποποίησης της χάραξης του δρόμου είτε μετακίνησης του ναού, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν στην περίπτωση μετακίνησης τζαμιού στη Θεσσαλονίκη.


 

Παράλληλα, επισημαίνει ότι το Υπουργείο Πολιτισμού επιδεικνύει ιδιαίτερη μέριμνα για την προστασία και αποκατάσταση μουσουλμανικών τεμενών, ενώ στην προκειμένη περίπτωση δεν επιδεικνύει την ίδια ευαισθησία απέναντι σε έναν ορθόδοξο ναό, γεγονός που, όπως αναφέρει, δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για την ίση αντιμετώπιση της πολιτιστικής και θρησκευτικής μας κληρονομιάς.


 

Με την κοινοβουλευτική του παρέμβαση, ο Νικόλαος Παπαδόπουλος ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς να εξηγήσουν γιατί δεν προστατεύεται το ιστορικό παρεκκλήσι, εάν θα επιδείκνυαν την ίδια στάση σε περίπτωση μουσουλμανικού τεμένους και για ποιο λόγο δεν εξετάζεται η λύση της μετακίνησης της εκκλησίας ή της τροποποίησης της χάραξης του έργου, ώστε να διασωθεί το μνημείο.

 

 Η κοινοβουλευτική ερώτηση με θέμα:

«Προσβολή στο ορθόδοξο συναίσθημα των Ελλήνων και στην αρχαιολογική μας κληρονομιά
η κατεδάφιση του ιερού παρεκκλησίου Αγίου Γεωργίου στο Μύτικα Εύβοιας»,

εδώ:
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/13330310.pdf

 
Νίκος Παπαδόπουλος- Ελληνικός Παλμός

Πηγή

Σχόλιο:
Προκαλούν γιατί βλέπουν πως ΔΕΝ υπάρχουν αντιδράσεις. 

Αν είχε ξεσηκωθεί ο τοπικός μητροπολίτης, 
θα πήγαιναν καθημερινά στο παρεκκλήσι εκατοντάδες πιστοί για να ψάλλουν την παράκληση,
θα λειτουργούσε το παρεκκλήσι κάθε Κυριακή
και θα βρισκόταν άμεσα λύση.
Αλλά ας μην έχουμε αυταπάτες (ως προ την αντίδραση της Ιεραρχίας).

Οι Ορθόδοξοι πιστοί οφείλουν να αναδείξουν το θέμα.
Η δημοσιότητα πάντα τους ενοχλούσε γιατί αποκαλύπτει την σαπίλα που έχουν τα χνώτα τους.
Διαδώστε όσα συμβαίνουν.

Η πατρίδα μας είναι ποτισμένη με αίμα μαρτύρων και ηρώων.
Δεν έχουν κανένα δικαίωμα ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ ακόμη και τις εκκλησιές μας.

ΥΓ. Αν είχαμε δέκα τέτοιους βουλευτές, δέκα βουλευτές ΜΕ ΨΥΧΗ, 
θα ξεσηκωνόταν και ο κόσμος.
 Ποτέ δεν είναι αργά. 

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Η Θεσσαλονίκη "ευχαρίστησε" τον Θεό για την σωτηρία από τον σεισμό των 6.5 ρίχτερ (1978), χορεύοντας στο Gay pride



48 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ… ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ;

20 Ιουνίου 1978.

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, η Θεσσαλονίκη σείεται εκ θεμελίων από τον καταστροφικό σεισμό των 6,5 Ρίχτερ.

Χιλιάδες οικογένειες ζουν στιγμές τρόμου.
Παιδιά διαβάζουν για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Άνθρωποι πετάγονται έντρομοι από τα σπίτια τους.
Η πόλη κουνιέται για περίπου 15 δευτερόλεπτα, που μοιάζουν αιωνιότητα.

49 συνάνθρωποί μας χάνουν τη ζωή τους.
Περισσότεροι από 200 τραυματίζονται.
Χιλιάδες μένουν άστεγοι.

Κι όμως…
Η Θεσσαλονίκη στάθηκε.

Οι παλαιότεροι θυμούνται ακόμη τις μαρτυρίες για τη θαυμαστή προστασία του Πολιούχου μας, του Αγίου Δημητρίου. Θυμούνται την ευγνωμοσύνη της πόλης.


Θυμούνται τις ευχαριστήριες αγρυπνίες που καθιερώθηκαν κάθε χρόνο ως ελάχιστο χρέος τιμής προς τον Άγιο που οι Θεσσαλονικείς θεωρούσαν προστάτη και ευεργέτη τους.

Και σήμερα;
Στην πόλη του Αγίου Δημητρίου.
Στην πόλη που γονάτισε από τον φόβο του σεισμού και σώθηκε.
Στην πόλη που χρωστά ευγνωμοσύνη στον Πολιούχο της.


Βρέθηκαν κάποιοι να χαρακτηρίζουν «ακραίους» όσους διαμαρτύρονται για όσα συμβαίνουν αυτές τις ημέρες στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Βρέθηκαν κάποιοι να χαρακτηρίζουν «ακραία» ακόμη και την εξώδικη διαμαρτυρία που καταθέσαμε, ζητώντας σεβασμό προς τον δημόσιο χώρο, προς την ιστορία της πόλης και προς τις αξίες που επί αιώνες τη στήριξαν.


Και γεννάται ένα απλό ερώτημα:
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ;
ΕΜΕΙΣ,
που μιλάμε για πίστη, οικογένεια, παράδοση και σεβασμό;
Ή εκείνοι που επιμένουν να παρουσιάζουν ως πρόοδο την κατάργηση κάθε ορίου, κάθε μέτρου και κάθε αίσθησης ιερότητας;


ΕΜΕΙΣ,
που θυμόμαστε την ευεργεσία του Αγίου Δημητρίου και ζητούμε να τιμάται ο Πολιούχος της πόλης;
Ή εκείνοι που μετατρέπουν την πόλη μας σε σκηνικό προκλήσεων, αδιαφορώντας για το κοινό αίσθημα χιλιάδων πολιτών;


Ας αναλογιστούμε όλοι τι πόλη θέλουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας.
Μια πόλη που θυμάται, τιμά και σέβεται τις ρίζες της;
Ή μια πόλη που ντρέπεται για την ταυτότητά της και ξεχνά ακόμη και τους ευεργέτες της;

Η Θεσσαλονίκη έχει ιστορία.
Έχει Άγιο Προστάτη.
Εμείς στον Ελληνικό Παλμό θα συνεχίζουμε να αφυπνίζουμε τα αδέλφια μας.

πηγή facebook Νικόλαος Παπαδόπουλος, εδώ.


Σχόλιο Ομάδος Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Το χουμε ξαναγράψει με πολλές αφορμές:
Εκεί καταντήσαμε :
Ορθόδοξη κατήχηση στην Ελλάδα κάνει ένας βουλευτής.

 

Οι δεσποτάδες ακόμη σκέπτονται τι θα κάνουν την γενναία αύξηση στον μισθό τους: «Δόξα τω Θεώ, έχουμε λεφτά».
Ούτε με τις παρελάσεις ομοφυλοφίλων συγκινούνται,
ούτε με τις γυμνές ποδηλατοδρομίες.


Στην συγκέντρωση -πορεία στο Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
υπέρ της παραδοσιακής οικογένειας, πριν 1 βδομάδα,
μετρήσαμε δύο ιερείς και δύο μοναχούς.
Δεν είναι καιρός για "παλικαριές".Δεν αστειεύεται ο δεσπότης. Τσιμουδιά.
 

Διαβάστε σχετικά:

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΘ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ!
https://ellinikospalmos.gr/kato-ta-cheria-apo-to-apth-kai-ti-neolaia-mas/


Εξώδικο του Νίκου Παπαδόπουλου στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης για τη Γυμνή Ποδηλατοδρομία
https://opaidagogos.blogspot.com/2026/06/blog-post_19.html


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Εξώδικο του Νίκου Παπαδόπουλου στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης για τη Γυμνή Ποδηλατοδρομία

 Δελτίο Τύπου


Θέμα: «Εξώδικο του Νίκου Παπαδόπουλου στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης για τη Γυμνή Ποδηλατοδρομία»

Θεσσαλονίκη 18/6/2026


Ο ανεξάρτητος Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Κινήματος «Ελληνικός Παλμός», Νίκος Παπαδόπουλος, επέδωσε σήμερα Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, μαζί με στελέχη του κινήματος «Ελληνικός Παλμός», εξώδικο στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, θέτοντάς τον ενώπιον των ευθυνών του για τη χορήγηση άδειας διεξαγωγής της «Γυμνής Ποδηλατοδρομίας».

Στο εξώδικό του υποστηρίζει ότι η εκδήλωση προσβάλλει τη δημόσια αιδώ, (κατά παράβαση των σχετικών διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, άρθρo 337), εκθέτει ανηλίκους σε ακατάλληλα θεάματα, (κατά παράβαση του άρθρου 21 του Συντάγματος, της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και του ν. 3500/2006), δημιουργεί κίνδυνο διατάραξης της δημόσιας τάξης (κατά παράβαση των υποχρεώσεων του Δήμου, άρθρο 94 παρ. 3, ν. 3852/2010), προσβάλλει τη θρησκευτική συνείδηση των πιστών (κατά παράβαση των άρθρων 3 και 13 του Συντάγματος), αντίκειται στην αρχή της προστασίας της αξίας του ανθρώπου (άρθρο 2 του Συντάγματος) και πλήττει την ιστορική φυσιογνωμία και την εικόνα της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης.



Με το εξώδικο καλεί τον Δήμο Θεσσαλονίκης να ανακαλέσει άμεσα την άδεια, να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε η εκδήλωση να μην πραγματοποιηθεί και να μην επιτρέψει στο μέλλον αντίστοιχες εκδηλώσεις δημόσιας γύμνιας.


Ο Νίκος Παπαδόπουλος δηλώνει ότι, σε περίπτωση που η εκδήλωση πραγματοποιηθεί, θα προχωρήσει σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προάσπιση της δημόσιας αιδούς, των δικαιωμάτων των ανηλίκων, της δημόσιας τάξης και της αξιοπρέπειας της Θεσσαλονίκης.


Σε δήλωσή του ο κ. Παπαδόπουλος τονίζει:

«Δεν γίνεται μια ελάχιστη μειοψηφία, να προκαλεί και να διαταράσσει τον κοινωνικό ιστό της πόλης μας. Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης απαιτούν σεβασμό. Καλώ την πνευματική και θρησκευτική ηγεσία της πόλης, να βάλει φρένο στην κατρακύλα».


 


Δείτε βίντεο με δηλώσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, εδώ:


https://www.youtube.com/watch?v=FLJCAg6IGfU


Από το Γραφείο Τύπου

του Ανεξάρτητου Βουλευτή

Νίκου Παπαδόπουλου

πηγή

Διαβάστε το εξώδικο στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης εδώ.

Δείτε βίντεο από το κανάλι «Ελεύθερη Πένα», εδώ




ΥΓ. Σχετικά με τη «Γυμνή Ποδηλατοδρομία» και ποιοι κρύβονται από πίσω, διαβάστε από παλαιόερες αναρτήσεις:

1.ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ???
https://antiparakmi.blogspot.com/2008/06/blog-post_28.html

 


2.Η (αυτο) γελοιποίηση της ΕΛ.ΑΣ. μέσα από την 3η γυμνή ποδηλατοδρομία
https://antiparakmi.blogspot.com/2010/06/3.html




 



Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
https://opaidagogos.blogspot.com/2026/06/blog-post_19.html

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

Με το Άρθρο 31 του Νόμου 5224/2025, η Εκκλησία του Χριστού διώκεται και επισήμως.

Σχόλιο (Ομάδος εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός») :

Πριν ένα χρόνο, όταν ψηφιζόταν το νομοσχέδιο - έκτρωμα με το οποίο υφαρπαζόταν η περιουσία του Σινά στην Ελλάδα και παραδιδόταν σε μια «επιτροπή»,
είχαμε αναδείξει ότι παράλληλα, με τον ίδιο νόμο, ΕΚΛΕΙΝΑΝ όλα τα ιδιωτικά παρεκκλήσια.


Θα ΔΙΩΚΑΝ κάθε ορθόδοξο ευλαβή ιερέα που έχει προχωρήσει σε διακοπή μνημόνευσης και λειτουργεί σε ιδιωτικό εκκλησάκι.
Η διακοπή μνημόνευσης κανονικά δεν συνεπάγεται εκδίωξη του ιερέως από τον ναό,  ενδεικτικά ο προηγούμενος μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννης Τασσιάς, επέτρεπε στον π.Φώτιο Βεζύνια να συνεχίζει να λειτουργεί σε ναό της μητρόπολης του (ίσως τον απομάκρυνε από τον ναό που βρισκόταν σε άλλο πιο μακρυά).
Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες βέβαια, όχι μόνον δεν επιτρέπεται η δίωξη του ιερέως αλλά αντιθέτως πρέπει να επαινείται.

Η σημαντική δημοσίευσή μας, εδώ.



Χρειάστηκε να συλλάβουν ευλαβείς ιερείς,
να κατάσχουν ιερά σκεύη
ακόμη και Άγια Δισκοπότηρα που τα έπιασαν χέρια αστυνομικών-λαϊκών,
για να υπάρξει μια ελάχιστη, υποτυπώδης αφύπνιση.





Πολλοί δεν αντιλαμβάνονται ότι οι «λύκοι» έχουν κοφτερά δόντια.
Επιμένουν να επαναλαμβάνουν το γνωστό "παρακαλούμε τον μητροπολίτη να ..."


Όσοι έχουν την αφέλεια ότι θα δικαιωθούν δικαστικά,
τους προειδοποιούμε ότι σε αποφάσεις που σχετίζονται με την εξουσία,
οι συνεδριάσεις «διακόπτονται» για «διάλειμμα»,
και μετά τα απαραίτητα τηλεφωνήματα ξεκινούν.
Αυτό στην απίθανη περίπτωση που η εκάστοτε μητρόπολη δεν έχει εξαγοράσει προηγουμένως τον δικηγόρο του αντιδίκου, οπότε την κρίσιμη στιγμή θα σας πει ότι κάτι «ξέχασε» να συμπεριλάβει στη δικογραφία.


Μια λύση είναι η προσφυγή σε ευρωπαϊκά δικαστήρια αφού όμως τελεσιδικήσει πρώτα στα ελληνικά (που σημαίνει χρόνια μετά..., και μετά από πολλά έξοδα αφού τα παράβολα-παραστάσεις στον Άρειο Πάγο είναι υψηλά).
Όμως έστω και έτσι, καλό είναι να υπάρχει σοβαρή τεκμηρίωση με γραπτά υπομνήματα μέσα στη δικογραφία, πρωτόδικα.


Υπάρχει και η άλλη λύση.
Το πολιτικό κόστος. 
Η δημοσιοποίηση.
Η δια ζώσης διαμαρτυρία. 'Οπως έκανε μια ζωή ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης.

Αλλά με χριστιανούς που θυμούνται να διαμαρτυρηθούν μόνον αν αδικήσει κανείς «το παιδάκι» τους, πως να ελπίζεις ότι κάτι μπορεί να αλλάξει ανθρωπίνως;


Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αντιληφθούμε ότι πάμε σε εκκλησία των κατακομβών.



Συνεχίζεται.

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Ακολουθεί αξιόλογο άρθρο από το ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ


 NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 5224, ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 142 (Δείτε το pdf στο τέλος της ανάρτησης)

-Οι προαναφερθείσες παραλείψεις των σχετικών Άρθρων του Νόμου 5224/2025 για τους χώρους λατρείας της Ορθοδόξου Εκκλησίας…

-Η ελλιπής / παραπλανητική ερμηνεία των σχετικών άρθρων του Νόμου 5224/2025 από την Μητρόπολη Πειραιώς για την περίπτωση του π. Άγγελου Αγγελακόπουλου…

-Η ελλιπής / παραπλανητική ερμηνεία του Άρθρου 3 του Συντάγματος από τον υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Βλάση στην απάντησή του προς τον κ. Νίκο Παπαδόπουλο…

-Η σύλληψη ιερέων από την Αστυνομία, οι οποίοι λειτουργούν σε ιδιωτικούς χώρους διότι έχουν προβεί στην ιεροκανονική διακοπή μνημόνευσης των επισκόπων τους, ενώ δεν υπάρχει καν εις βάρος τους κάποια καταδίκη εκκλησιαστικού δικαστηρίου…

-Το πεντοχίλιαρο που αρπάζει ο Μητσοτάκης από τον εμπερίστατο Ελληνικό λαό για να το δίνει στους Μητροπολίτες…

_________________


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός» 

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ : ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ


ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ :
ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ



Πέμπτη 18 Ἰουνίου 2026
Δικαστικό Μέγαρο Πειραιῶς

Σκουζέ 3-5
2 ος ὄροφος
Αἴθουσα 208
Ὤρα 2 μ.μ.


Ὅσοι πιστοί προσέλθετε!


Εὔχεσθε !

Δόξα σοι ὁ Θεός Τριάς Ἁγία, δόξα σοι !

η παραπάνω ανακοίνωση, από τον π.Άγγελο Αγγελακόπουλο.



Νεότερη Ενημέρωση:
Ἀγαπητοί μου!

Ἐνημερώνω τήν ἀγάπη σας ὅτι ἡ δίκη πῆρε ἀναβολή γιά τίς
05 Ἀπριλίου 2027.

Δόξα τῶ Θεῶ, πάντων ἕνεκεν!

π. Ἄγγελος

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Παράνομες ανακλήσεις διαβατηρίων. Ερωτήματα για αυθαίρετες εντολές της ΕΛ.ΑΣ


Στη Βουλή έφερε ο ανεξάρτητος Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του κινήματος «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ», Νίκος Παπαδόπουλος,
το ζήτημα των ανακλήσεων διαβατηρίων πολιτών από την Ελληνική Αστυνομία,
καταθέτοντας μία ακόμη κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη.



Σύμφωνα με την απάντηση του Υπουργείου,
μέχρι σήμερα έχουν ακυρωθεί 57 διαβατήρια πολιτών, οι οποίοι ήταν κάτοχοι αστυνομικής ταυτότητας άνω των 15 ετών (με πρόσχημα) την μη επαρκή ταυτοπροσωπία των κατόχων τους.



Ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει ότι η εξέλιξη αυτή δημιουργεί σοβαρά ζητήματα διοικητικής αυθαιρεσίας.

«Πώς είναι δυνατόν να αμφισβητείται εκ των υστέρων η ταυτοπροσωπία πολιτών, όταν κατά τη διαδικασία παραλαβής της αίτησης, της έκδοσης και της παραλαβής του διαβατηρίου πραγματοποιούνται διαδοχικοί έλεγχοι ταυτοπροσωπίας από αρμόδια αστυνομικά όργανα και το διαβατήριο έχει εκδοθεί απολύτως νόμιμα;»


Στην απάντησή του ο Υφυπουργός «Προστασίας του Πολίτη», αναφέρει ότι ΔΕΝ γίνεται ταυτοποίηση μέσω των δακτυλικών αποτυπωμάτων, (παρότι αυτά έχουν ήδη ληφθεί κατά τη διαδικασία έκδοσης των διαβατηρίων), γιατί δεν το προβλέπει η «021/22/10-ο’ ΚΥΑ».








Ο Νίκος Παπαδόπουλος επισημαίνει :

«Είναι η Κοινή Υπουργική Απόφαση που οι ίδιοι εξέδωσαν πριν από μόλις 6 μήνες, στις 10-12-2025! Ρωτώ τον Υπουργό κάτι τόσο απλό, γιατί δεν έχει τροποποιήσει την ανεπαρκή αυτή ΚΥΑ;»


«η … χρήση των δακτυλικών αποτυπωμάτων δεν δύναται να πραγματοποιηθεί με την αντιπαραβολή των παρεχόμενων δακτυλικών αποτυπωμάτων, καθώς δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία»! Αυτή ήταν η απάντηση του Υφυπουργού Ιωάννη Λαμπρόπουλου.
Είναι υφυπουργός «Προστασίας του Πολίτη» ή «ταλαιπωρίας και εκβιασμού του Πολίτη!» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο Νίκος Παπαδόπουλος.




«Μα αν δεν χρησιμοποιούν τα δακτυλικά αποτυπώματα, σαφώς εγκυρότερο και αδιαμφισβήτητο μέσο ταυτοποίησης σε σχέση με μια φωτογραφία, τότε γιατί τα συλλέγουν;
Γιατί ΔΕΝ δέχονται τα δακτυλικά αποτυπώματα για να αποδείξει ο πολίτης ποιος είναι.
Γιατί ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ διαβατήρια που οι ίδιοι εξέδωσαν.
Πολύ απλά, πιέζουν τον πολίτη να εκδώσει ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ταυτότητα (με τον Προσωπικό Αριθμό
τονίζει με σκληρό ύφος ο Νίκος Παπαδόπουλος.



Ο Νίκος Παπαδόπουλος, κλείνει με το μήνυμα:

«Σε ένα κράτος δικαίου δεν μπορεί ο πολίτης να θεωρείται ένοχος επειδή το κράτος αμφισβητεί εκ των υστέρων τις δικές του αποφάσεις. Επειδή ο Υπουργός υπογράφει ΚΥΑ, που δεν προβλέπει την αξιοποίηση των δακτυλικών αποτυπωμάτων που οι ίδιοι συλλέγουν. Η δημοκρατία απαιτεί διαφάνεια, η διοίκηση λογοδοσία και οι πολίτες απαιτούν ίση μεταχείριση. Η ελευθερία και τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των πολιτών δεν μπορεί να εξαρτώνται από την αποδοχή μιας νέας ταυτότητας. Η πατρίδα μας έχει ανάγκη μιας κυβέρνησης ήθους με σεβασμό στην Ορθοδοξία και «Ελληνικό Παλμό»»!



Η κοινοβουλευτική ερώτηση με θέμα

«Ανακλήσεις διαβατηρίων χωρίς εγγυήσεις νομιμότητας.
Ερωτήματα για αυθαίρετες εντολές της ΕΛ.ΑΣ.
»

είναι διαθέσιμη εδώ:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/13297045.pdf



Η απάντηση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη είναι διαθέσιμη εδώ:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/13311468.pdf




Από το Γραφείο Τύπου

του Ανεξάρτητου Βουλευτή

Νίκου Παπαδόπουλου

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

Μια εικόνα , χίλιες λέξεις : «Ενθρόνιση ...»


Από τη μια η δεσποτική αλαζονεία ...

«Υποδεχθείτε με»!

από την άλλη οι αγωνιζόμενοι ορθόδοξοι πιστοί που δεν αναγνωρίζουν ψευτοποιμένες.

Και στη μέση τα ΜΑΤ με ασπίδες και γκλοπ

Ωραία ενθρόνιση!!!


Κατά τα άλλα, όταν κάποιος πιστός φωνάξει ΑΝΑΞΙΟΣ,
διακόπτεται η χειροτονία και καλείται να θέσει τις ενστάσεις του στο ορθόδοξο πλήρωμα. 
Αλλά αυτά τα ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες ... «ψιλά γράμματα» !

https://www.youtube.com/shorts/h4W4yr-vAbc?t=3&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=y5ffbS6-GFI


Θυμάστε τις διαβεβαιώσεις ότι «οι πόρτες της Μητρόπολης είναι ανοικτές προς όλους»
(αλλά πετάμε ΕΞΩ με τις βαλίτσες του τον αληθινό επίσκοπο) !!!



Όπως και την πρόσκληση «Όλοι ευπρόσδεκτοι» :


Πάντως ως θεατρίνοι θα ήταν πραγματικά ταλαντούχοι. 
Ποτέ δεν είναι αργά!

ΥΓ. Σχετικό πνευματικό κείμενο για το θέμα, εδώ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

Διαμαρτυρία ὑπέρ τῆς Ἑλληνορθόδοξης οἰκογένειας!

 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ και ΠΟΡΕΙΑ


ΣΕΒΑΣΜΟΣ στην ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ


ΟΧΙ στα GAYPRIDE


Σάββατο 13 Ιουνίου 2026, 6 μμ.
Άγαλμα Μεγάλου Αλεξάνδρου.


Διοργάνωση: ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
(δείτε αναλυτικά παρακάτω,  τα σωματεία που στηρίζουν την πρωτοβουλία)



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σημείο των καιρών της σημερινής εποχής είναι η απομάκρυνση του ανθρώπου από τον Θεό με αποτέλεσμα να χάσει όχι μόνο το δρόμο του προς τον προορισμό, που του δόθηκε από τον ίδιο τον Δημιουργό του, αλλά να χάνει και αυτή την έμφυτη δύναμη της λογικής του καταλήγοντας να πέφτει σε παράλογα πάθη, αδυνατώντας να ξεχωρίσει το καλό από το κακό.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, αξιοσημείωτο είναι ότι πολεμείται με κάθε τρόπο η παραδοσιακή οικογένεια. Μετά από επιθυμία πολλών πιστών της πόλης της Θεσσαλονίκης,
διοργανώνουμε το Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 και ώρα 6.00 μμ,
στο άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου ειρηνική εκδήλωση διαμαρτυρίας
με θέμα:
«Σεβασμός στην Ελληνορθόδοξη Οικογένεια»
 και στη συνέχεια θα επακολουθήσει πορεία διαμαρτυρίας.


Η εκδήλωση θα επικεντρώνεται τόσο στον θεσμό της παραδοσιακής οικογένειας, όσο και σε όλες τις αντίθετες παρεμβάσεις, που έγιναν και γίνονται, από διάφορους φορείς και κυρίως από τις εκάστοτε κυβερνήσεις και οδηγούν με σταθερά βήματα στην καταστροφή της.
Ένα από τα βασικά αιτήματα της εκδήλωσης είναι η ακύρωση των Gayprides, που διοργανώνονται κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη και δυσαρεστούν την πλειοψηφία των πολιτών της. 


Κάθε άνθρωπος είναι σεβαστός, ως εικόνα του Τριαδικού Θεού, δεν είναι όμως σωστό να προβάλλεται η πνευματική ασθένεια ως υγεία και να εξυψώνεται ως ανώτερη του αρχαιοτάτου ιερού θεσμού της παραδοσιακής οικογένειας.
Ο πάνσοφος Θεός μας έπλασε «άρσεν και θήλυ», γι’ αυτό και για να γίνει ένας νέος άνθρωπος χρειάζονται υποχρεωτικά ένα ωάριο, δηλ. μια γυναίκα και ένα σπερματοζωάριο, δηλ. ένας άντρας και ένα παιδί για να μεγαλώσει σωστά έχει ανάγκη τόσο τη μητέρα του όσο και τον πατέρα του.


Καλούμε όλους να παραβρεθούν σ’ αυτήν την εκδήλωση σεβασμού, στήριξης και ενίσχυσης της παραδοσιακής Ελληνορθόδοξης οικογένειας.


Ελληνορθόδοξες Οικογένειες


με τη συμμετοχή της κάτωθι, συνεχώς ανανεούμενης λίστας σωματείων και φορέων:

Αγία Εμμέλεια

ΣΦΕΒΑ

Παρακαταθήκη

Ελληνική Ορθόδοξη Νεολαία

Ορθόδοξη Κυψέλη

Φίλοι της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Σοχού

Ιερά Μονή Εισοδίων της Θεοτόκου Όσσης Λαγκαδά 

Ιερά Μονή Αγίας Σκέπης Ροδοπόλεως Σερρών 

Ιερά Μονή Προφήτου Ηλιού κάτω Πορόια Σερρών 

(το Δελτίο Τύπου είδαμε εδώ).


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»