το είδαμε εδώ
ΣΧΟΛΙΟ:
Δυστυχώς οι εξελίξεις τρέχουν ραγδαία (υποχρεωτική χρησιμοποίηση καρτών για να διασφαλιστεί το αφορολόγητο, νέες ταυτότητες, κάρτες contactless με RFID τσιπ για ανέπαφες συναλλαγές (γράψαμε εδώ) , ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο στο οποίο θα δηλώνονται ΟΛΕΣ μας οι καταθέσεις, κλπ), αλλά κανείς δεν μιλάει, και κυρίως, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ!
Η "εκκλησία" και οι "πνευματικοί" στους οποίους όλοι μας καλούν να κάνουμε υπακοή, ήπιαν το αμίλητο νερό. Γιατί;;
Καλούμε οποιονδήποτε ακομμάτιστο φορέα ενδιαφέρεται να αντιδράσουμε όσο το δυνατόν μαζικά, να επικοινωνήσει μαζί μας (ή να μας ανακοινώσουν συγκεντρώσεις αντίδρασης για να τις προβάλουμε)
Ιστολόγιο- Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
81 σχόλια:
Ε όχι και κανείς δεν αντιδράει. Αντιδρούν αλλά μερικοί αντί να τους τιμούν, τους κοροϊδεύουν. Αντιδρά εδώ και χρόνια ο π. Σαράντης αλλά ο Οδυσσέας που σε πάρα πολλά θέματα κάνει λάθος, τον κοροϊδεύει ότι είναι ...συνωμοσιολόγος και ότι η κάρτα του πολίτη είναι ακίνδυνη και καλή!!!
Αυτά να τα βλέπετε εσείς που μας διαφημίζετε το μπλογκ του Οδυσσέα και από την άλλη μεριά λέτε ότι δεν αντιδρά κανείς!!!
Συμπαρασταθείτε και δώστε χώρο στο μπλογκ σας στον π. ΣΑΡΑΝΤΗ.
Για εμένα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να έρθουν σε επαφή ΟΛΟΙ όσοι είναι Ενάντια σε Κάθε Μορφή Ηλεκτρονικής Φυλακής (Κάρτες Σίτισης-Αλληλεγγύης,Κάρτα Φιλάθλου,Κάρτα Πολίτη,το καλοκαίρι με το κόλπο των κλειστών Τραπεζών Εκδοθήκανε 1,2 εκατομμύρια Χρεωστικές&Πιστωτικές Κάρτες σε όλη την Ελλάδα)όπως οι Οργανωμένοι Οπαδοί ή απλά φίλαθλοι Κάθε Ομάδας,απλοί καθημερινοί Πολίτες οι οποίοι ΔΕΝ είναι Κομματικά Λοβοτομημένοι..και αντιλαμβάνονται την Σπουδαιότητα του Όλου ζητήματος,Ιστιολόγια Αντι-Νεοταξικά,Μεμονωμένοι οι Μη Κληρικοί/Ιεράρχες (όσοι δεν ελέγχονται ή επηρεάζονται απο την Νέα Τάξη...),Φορείς όπως το ΙΝΚΑ,Συλλογικότητες και μου ήρθε αυθόρμητα στο μυαλό η εξής απλή σκέψη ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ή ΑΓΝΩΣΤΕΣ Συλλογικότητες "Προοδευτικού Προσανατολισμού" να υπερασπιστούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα+Ατομικές Ελευθερίες...Πουθενά για αυτά τα θέματα..Προτιμούν να τρέχουν στον Έβρο ώστε να διαμαρτυρηθούν για την Ύπαρξη του Τείχους της Ντροπής (σιγά μην είναι και το Τείχος του Βερολίνου..)και ο νοών νοείτω..Εν πάση περιπτώση πρέπει να γίνει ΚΑΤΙ Οργανωμένο-Συντονισμένο και βεβαίως να υπάρχει η Δυνατότητα Διαφύλαξης/Περιφρούρησης της οποιαδήποτε Εκδήλωσης καθώς πάντα Υπάρχουν "Καλοθελητές"...το Κείμενο απο την Εστία Πατερικών Μελετών όντως είναι Εξαιρετικό!! Καλή Συνέχεια!!
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΩΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..Οπως λυσσάξανε το περασμένο Καλοκαίρι για το Ευρώ ή Δραχμή με τις Αντίστοιχες Συγκεντρώσεις έτσι και για αυτό..ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ..αλλά κάποιοι κωλύονται...
http://www.triklopodia.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CE%BC%CE%B7%CE%BD/
Η άποψη μας:
Κάθε ιστογράφος εκφέρει τις απόψεις του. Προφανώς κανείς ιστογράφος δεν διεκδικεί το "παπικό αλάθητο". Ο καθένας αφιερώνει πολλές ώρες και θέτει τον εαυτό του σε αρκετούς κινδύνους, για ότι θεωρεί πως είναι η αλήθεια.
Όπως και κανείς γέροντας δεν έχει το αλάθητο. Ο καθένας μπορεί κάπου να σφάλει στις τοποθετήσεις του (δεν αναφερόμαστε σε θέματα δόγματος που εκεί τα πράγματα είναι και οφείλουν να διατυπώνονται ξεκάθαρα).
Εμείς παραθέτουμε ιστολόγια και άρθρα ως αφορμή για προβληματισμό. Σίγουρα δεν τα επιλέγουμε τυχαία. Ούτε και εμείς είμαστε αλάθητοι.
Γι αυτό όποιος νομίζει ότι κάπου σφάλουμε, έχει στην διάθεση του τα σχόλια για να το αποδείξει και σε εμάς και στους αναγνώστες μας.
Γιατί κατηγορείτε κάποιο άλλο ιστολόγιο (πολύ περισσότερο αναφέροντας όνομα, χωρίς να γνωρίζεται αν όντως είναι αυτός που νομίζετε). Αφήστε το. Αν γράφει ανοησίες, πολύ σύντομα θα το καταλάβουν οι αναγνώστες και θα απαξιωθεί.
Αν όχι όμως, αν τελικά αυτή είναι η αλήθεια, είναι ευκαιρία να φανεί. Όποιος έχει την αλήθεια, δεν φοβάται την ρητορική του αντιπάλου. Αργά ή γρήγορα θα φανεί.
Το επιχείρημα για τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες... ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΤΑΙ!
http://asimpiestos.blogspot.com/2015/12/blog-post_35.html
Αδέλφια, και το ιστολόγιο ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΣ μαζί σας. Θα υποστηρίξουμε και θα βρεθούμε σε οποιαδήποτε κινητοποίηση
Περιμένουμε από κάποιον να βγει μπροστά. Αν δεν υπάρχουν ιερείς επειδή φοβούνται πως θα αντιδράσουν οι μητροπολίτες τους, θα χαρούμε να ακολουθήσουμε τον δρόμο που θα δείξουν τα ελληνορθόδοξα blogs που μας ευαισθητοποιούν και μας ενημερώνουν καθημερινά.
Δεν σας καταλαβαίνω.
Γνωρίζω ότι ο Οδυσσέας κοροϊδεύει ότι ο π. Σαράντης είναι ...συνωμοσιολόγος !!!
Εσείς το νομίζετε σωστό αυτό;; Αν το νομίζετε τότε έρχεστε σε αντίθεση με το νόημα της παρούσας ανάρτησης.
Αν το καταδικάζετε, τότε να μην διαφημίζετε τον Οδυσσέα και το μπλογκ του.
Τι δεν σας άρεσε από όσα είπα;
Ντροπή στον Οδυσσέα που απαξιώνει τον π. Σαράντη και όσους χτυπούν την "Κάρτα του Πολίτη" και το "Ηλεκτρονικό Φακέλλωμα" ως συνωμοσιολόγους!!!
Δεν μπορεί κ. Παιδαγωγέ από την μια να μας λέτε ότι δεν αντιδρά κανείς, και από την άλλη να μας διαφημίζετε τον Οδυσσέα και το μπλογκ του που χαρακτηρίζει ως ...συνωμοσιολόγους αυτούς που αντιδρούν όπως τον π. Σαράντη και τα πνευματικά του παιδιά.
Κατ αρχήν δεν χρειάζεται να γράφετε 3 φορές το παρόμοιο σχόλιο (2:23, 2:25, και 2:24 λίγο πιο κάτω)
Ισχυρίζεστε ότι δεν πρέπει να "διαφημίζουμε" κάποιο ιστολόγιο (αναφέρεται και το μικρό όνομα αυτού που ισχυρίζεστε ότι το έχει) επειδή λέτε ότι για ένα συγκεκριμένο θέμα έχει συγκεκριμένη θέση.
Πρέπει να καταλάβετε ότι τα ιστολόγια δεν είναι "κατηχητικό", που τυφλά θα υπακούσουν σε κάποια αυθεντία. Τα ιστολόγια αποτελούν αφορμή προβληματισμού.
Φυσικά διατυπώνονται αντικρουόμενες απόψεις σε πλείστα φιλικά μας ιστολόγια. Ο καθένας παραθέτει τα επιχειρήματα του και ο αναγνώστης κρίνει.
Αλίμονο αν "κόβουμε" κάποιον επειδή για ένα συγκεκριμένο θέμα έχει κάποια θέση (την οποία δεν την γνωρίζουμε, αλλά ας δεχθούμε ότι είναι αυτή που λέτε και έτσι όπως την λέτε).
Εμείς διατυπώνουμε την θέση μας και παρακαλούμε αυτήν να σχολιάζετε. Δεν μπορούμε να συζητάμε εδώ ποια είναι η θέση άλλου ιστολογίου. Μα δεν την γνωρίζουμε. Πριν γράψουμε κάτι δεν εξετάζουμε ένα ένα τα 35 φιλικά μας ιστολόγια να δούμε τι θέση πήραν αυτοί και να "κόψουμε" όσους δεν συμφωνούν με εμάς.
Λυπουμαι αγαπητοι μου γιατι ανωνυμοι θρασυδειλοι ψευτοχριστιανοι τολμουν και μας εξυβριζουν ενω δεν εχουν το στοιχειωδες θαρρος να βαλουν κατω απο τις υβρεις τους, ουτε την υπογραφη τους.
Ποιοι απομιμουνται αυτοι οι θρασυδειλοι;
Τους ΘΑΡΑΛΛΕΟΥΣ Μαρτυρες της Εκκλησιας μας;
Τους ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ και ΑΠΤΟΗΤΟΥΣ Αγιους μας Πατερες που αποτειχιζονταν απο ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ και οχι ...ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ οπως πραττουν οι σημερινοι Ψευτοστρατηγοι μας;
Ενας απο αυτους ειναι και ο αγνωμων ...στρατηγος!!! παπα Σαραντος.
Το γραφω επωνυμα υποστηριζω τον χαρακτηρισμο γιατι το γωριζω ...απο μεσα.
Τα παιδια του Νικοδημου ζουν και η μαρτυρια τους ειναι αληθινη.
Αυτος ειναι ο παπα Σαραντος.
Και γνωριζουμε που εντασσει ο καθενας μας τον οποιοδηποτε αχαριστο ανθρωπο.
Και επεξηγουμαι.
Ουδενα αλλον κληρικο δεν περιεθαλψε ο Κανονικος και Νομιμος μητροπολιτης Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ, οσο τον παπα Σαραντο.
Κι ομως, ο ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ την περιοδο της εξοριας του ουδεποτε τον επισκεφθηκε, ενω ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΛΟΥΣ τους αισχρους και ανεντιμους μοιχεπιβατες της μητροπολεως Αττικης.
Ακομα και με τον διαβοητο Σοδομιτη ( ο μαρτυρων μεμαρτυρηκε και αληθης εστιν η μαρτυρια αυτου), του τεως αρχιεπισκοπου Αττικης ειχε και διατηρουσε....αγαστη συνεργασια.
Αυτος ειναι ο "ορθοδοξος¨παπα Σαραντος.
Τοσο τιμουν τους Αγιους και την Πρακτικη τους, π.χ. τον Ιερο Μεγαλομαρτυρα Χρυσοστομο που αποκαλουσε τους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ του, ως ΜΟΙΧΟΥΣ και ΑΡΠΑΓΑΣ και ΣΤΑΣΙΑΣΤΑΣ και κλεπταποδοχους του θρονου του.
Αυτην την Ορθοδοξια μας διδασκει ο παπα Σαραντος και οι λοιποι ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
Οσον αφορα την συνωμοσιολογια του παπα Σαραντου και της παρεας του, που διακηρυττε οτι το barcodes περιεχει το 666 οταν επιασε πολλους καλογηρους και κοσμικοπαπαδες Η ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ 666, ενω αυτο ειναι ΑΘΩΟΤΑΤΟΝ αφου αυτο αποδειξαμε δια πολλων ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και επι πολλα ετη απο τα κειμενα ειδικων Μπαρκοτολογων μεχρι και τον ιδιο τον Διευθυντη της Μηχανογραφηκης Υπηρεσιας της χωρας μας του κ. Ευστρατιου Μικελλη, αυτο ειναι και παλι
Αυταποδεικτον.
Ηταν ενα παραμυθι των υποκινουμενων εντολοδοχων Γρηγοριατων Προδρομου και Λουκα που μεχρι και σημερα, παρα την μεγαλη αναστατωσι και τον σκανδαλισμο που προκαλεσαν σε ευαισθητους χριστιανους, αυτοι μεχρι και σημερα, δεν μετανοησαν.
Δεν τολμησαν ΠΟΤΕ να απαντησουν σε ολες τις αιτιασεις μας, ουτε ακομα και οταν τους καλουσαμε σε εκπομπες μας τετ α τετ εδω στην Θεσσαλονικη, αλλα ουτε και εγγραφως με κειμενα τους.
Ουτε και στον επιστημονα κ. Μικελη που αποκαλεσε την μελετη τους ΣΚΟΥΠΙΔΟΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Σιωπησαν και σιωπουν επιμελως και ενοχως.
Την ιδια τακτικη εφαρμοσε και εφαρμοζει και ο θλιβερος παπαΣαραντης, οταν τους προκαλεις δεν απαντουν και ετσι αυτοι "εφαρμοζουν" την εντολη του Κυριου μας να δινουμε λογον και να απολογουμεθα περι της εν ημιν ελπιδος.
Οσον αφορα την Καρτα του Πολιτη.
Εγω αγαπητοι μου αδελφοι και φιλοι, εγραψα για την καρτα του Πολιτη οτι αν δεν εχουμε ΠΡΟΣΒΑΣΙ σε ολα τα στοιχεια μας που και σημερα εχουμε προσβασι ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ.
Αλλωστε ακομα για την καρτα δεν ασχοληθηκαμε βαθυτερα, δεν εγινε καμμια ερευνα εξονυχιστικη επ αυτου.
Οταν θαρθη η ωρα θα λαβουμε θεσι.
Οχι ομως χωρις ερευνα και χωρις κανενα στηριγμα.
Ομως, οπως παντα, οι αστηρικτες ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ των γνωστων και μη εξαιρετεων Συνομοσιολων, μας προκαταλαμβανουν ολους.
Σαν ασχετα και αγραμματα ΓΡΑΪΔΙΑ κραυγαζουν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ αλλα απλα ....παπαγαλιζουν προς αγραν οπαδων, τα ιδια και τα ιδια.
Μεχρι και για barcodes μιλανε οι ανευθυνοι και γελοιοι αυτοι τυποι, ενω ειναι γνωστο οτι θα υπαρχη απλα ενα τσιπακι, οπως υπαρχει και σε ολα οσα μεχρι σημερα χρησιμοποιουμε στην καθημερινη μας ζωη, τηλεφωνα, κινητα, κομπιουτερς και αλλα πολλα, ολα αυτα με τσιπ λειτουργουν.
Θα σας στειλω και το κειμενο του κ. Ευστρ. Μικελλη και την απαντησι του στην "σκουπιδομελετη" των Γρηγοριατων, οι οποιοι στα ζητηματα της Πιστεως σιωπουν προδοτικα οπως και ολοι σχεδον οι μοναστηριακοι Αγιορειτες.
Μαλιστα ο μοναχος Προδρομος δηλωσε δημοσια οτι ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος δεν ειναι Αιρετικος.
Ο ανθρωπος ειναι Σκοτισμενος και Πανουκλιασμενος, οπως μας λεει και ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης.
Αυτη ειναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ, αγαπητοι μου φιλοι.
Και εδω ΟΛΟΙ ΜΑΣ πασχουμε και μαλιστα αθεραπευτα επειδη ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΜΑΣ απο την Αιρεσι του Οικουμενισμου δεν μας αφηνει να δουμε και να ακουσουμε.
Εδω πρεπει να δωσουμε την ΒΑΡΥΤΗΤΑ και οχι στα δευτερα.
Αυτη η αμελεια μας θα μας καταδικαση ΑΙΩΝΙΑ.
Δεν τα λεω εγω αυτα, τα λενε οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ μας, με την ευλογια των οποιων κλεινουμε τις προσευχες μας, με το ΔΙ ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ.
Ποιων ΠΑΤΕΡΩΝ;
Απλα το λεμε αλλα δεν το κατανοουμε, ουτε τους κατανοουμε.
Ο Θεος να μας λυπηθει και να μας ευαισθητοποιησει γιατι αλλοιως ....ΜΑΧΑΙΡΑ ΗΜΑΣ ΚΑΤΕΔΕΤΑΙ...
Οδυσσεας Τσολογιαννης
Και κατι ακομα.
Οταν φθανουμε μονοι μας στα εσχατα και στην περιοδο της Αποκαλυψεως, ενω ζουμε σε εποχη της αφθονιας και των παχεων αγελαδων, παρα την κρισι, ΑΥΤΟΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΜΕΘΑ.
Αν με την Καρτα του Πολιτη παραβιαζονται αλλα δικαιωματα να βγουμε να το πουμε και να αντιδρασουμε.
Οχι ομως να λεμε οτι αυτη ειναι το Χαραγμα του Αντιχριστου.
οπως καποιοι ανοητως υποστηριζουν.
Καποιοι αλλοι μιλουν για προχαραγματα.
Μιλαει η Γραφη για προχαραγματα;;;;
Κανείς δεν εξύβρισε τον Οδυσσέα. Είπε αυτά που λέει για τον π. Σαράντη χωρίς να ντρέπεται καθόλου! Πάει πολύ να μιλάει και από πάνω ο Οδυσσέας!! Αίσχος!
Αυτός εξυβρίζει τους ανώνυμους που αποκαλύπτουν τους χαρακτηρισμούς του για τον π. Σαράντη και ονομάζει και σ΄ αυτή την ανάρτηση στα σχόλια του εδώ, χωρίς ντροπή, το barcode ως ...ΑΘΩΟΤΑΤΟΝ!!!!
Ντροπή!!!!
Όσο για τον μοναχό Πρόδρομο ας αφήσει ο Οδυσσέας τις άλλες απόψεις του για τον Βαρθολομαίο και ας επικεντρωθεί στο ζήτημα που συζητάμε το ηλεκτρονικό φακέλλωμα και την Κάρτα του Πολίτη!!!
Χαρακτηρίζει ο Οδυσσέας ή όχι ως συνωμοσιολόγους ακόμα και το ιστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ που αφυπνίζει τον κόσμο για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα;;;;;;;;;;;;;;
Ο Π. Σημάτης προς τιμή του, αναρτά στο ιστολόγιο "Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση" αναρτήσεις του μπλογκ "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ" για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα. Ο Οδυσσέας που χαρακτήρισε το μπλογκ "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ" ως ...συνωμοσιολόγους, ποτέ δεν αναρτά τις αναρτήσεις της "Καιόμενης Βάτου" κατά του ηλεκτρονικού φακελλώματος και της Κάρτας του Πολίτη.
Και μια πρόκληση για τον Οδυσσέα που λέει ότι δήθεν τον εξυβρίζουμε. Ας μας δείξει τις αναρτήσεις που έχει κάνει στο μπλογκ του κατά του ηλεκτρονικού φακελλώματος και κατά της Κάρτας του Πολίτη και κατά του 666. Τον προκαλούμε να μας τις δείξει να δούμε πόσες είναι αυτές οι αναρτήσεις που έκανε κατά του φλέγοντος ζητήματος του ηλεκτρονικού φακελλώματος. Για να δούμε πόση ευαισθησία έχει για το θέμα και πόσο τον ...αδικούμε!!!
Άνθρωπος της αλήθειας
Όχι Οδυσσέα ΟΥΤΕ φαιδρότητες είναι όπως κουτά τις χαρακτηρίζεις τα περι ηλεκτρονικού φακελλώματος. Είναι πραγματικότητα που εξελίσσεται ενώπιον μας και την βλέπουν τώρα και οι πάντες!
Ούτε συνωμοσιολόγοι είναι αυτοί που λένε τις αλήθειες, όπως ο π. Σαράντης, και άλλοι, για το επερχόμενο ηλεκτρονικό φακέλλωμα και την ηλεκτρονική δικτατορία που έρχεται και εσύ δεν βλέπεις!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ να τους χαρακτηρίζεις ως συνωμοσιολόγους!!
Ακόμα και ο Άγιος Παϊσιος που εσύ χαρακτηρίζεις ακόμα ως "Γέροντα Παϊσιο", και αυτός μίλησε ΟΡΘΑ για το 666 και το ηλεκτρονικό φακέλλωμα!!! Το λάθος το έχεις ΕΣΥ ΟΔΥΣΣΕΑ και όχι ο ΆΓΙΟΣ Παϊσιος για το θέμα του ηλεκτρονικού φακελλώματος και του 666.
Άνθρωπος της αλήθειας
Ο Οδυσσέας στο μπλογκ του δεν έχει φτιάξει ετικέττα με τίτλο π.χ. "Ηλεκτρονικό φάκελλωμα", "Κάρτα του Πολίτη" ή κάτι σχετικό. Όμως πρόλαβε και έφτιαξε ετικέτα με θέμα "Συνωμοσιολογία"
http://apotixisi.blogspot.gr/search/label/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1
Όπου εκεί γράφει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ για τον π. Σαράντη και άλλους μας ξυπνούν σωστά για την ερχόμενη ηλεκτρονική ΣΚΛΑΒΙΑ που δεν βλέπει ΑΚΟΜΑ ο Οδυσσέας!!!!
Αυτογελοιοποιούνται αυτοί που δεν βλέπουν ακόμα την ερχόμενη ηλεκτρονική σκλαβιά και όχι αυτοί που έχουν ξυπνήσει εδώ και χρόνια!!!
ΦΑΙΔΡΑ Οδυσσέας είναι αυτά που αναρτάς στην ενότητα "Συνωμοσιολογία" και τα ΚΟΥΤΑ άρθρα του φιλοκαζαντζακικού ΙΚ χημικού (και όχι ειδικού), που έχεις αναρτήσει που αθωώνουν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ την "Κάρτα του Πολίτη" και το barcode.
Δείτε πώς χαρακτηρίζει ο Οδυσσέας το μπλογκ ¨ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ"
http://apotixisi.blogspot.gr/2015/04/blog-post_67.html
και http://apotixisi.blogspot.gr/2015/03/blog-post_95.html
Συνωμοσιολόγοι και οι "Σωτηρικοί", οι άνθρωποι της Αδελφότητας "ΣΩΤΗΡ"
http://apotixisi.blogspot.gr/2015/03/blog-post_21.html
Εδώ μία από τις αθωωτικές "αποφάσεις" του ...ειδικού ...χημικού Ιωάννη Καρδάση
http://apotixisi.blogspot.gr/2012/05/normal-0-false-false-false_07.html#comment-form
Εδώ αθωώνει το barcorde "Τι σας φταιει το barcodes "αγιοι" συνοδικοι πατερες; "
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/06/16-06-2011.html#comment-form
Εδώ ονομάζει κοροϊδευτικά "3εξάρηδες" όσους μιλάνε για το 666
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/06/3.html#comment-form
Εδώ ονομάζει συνωμοσιολόγο τον π. Σαράντη και προσπαθεί να μας πει ότι δεν είναι επικίνδυνη η Κάρτα του Πολίτη
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/06/t.html#comment-form
Εδώ αναρτά τις λάθος θέσεις του π. Βασιλείου Βολουδάκη για τον Αντίχριστο και την ΣΩΣΤΗ επιστολή του ΑΓΙΟΥ Παϊσίου για το θέμα 666 και barcode
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/02/blog-post_4411.html#comment-form
Άλλες Απαράδεκτες τοποθετήσεις για το θέμα που συμφωνεί με τις λανθασμένες και "υπνωτικές" απόψεις του π. Βολουδάκη
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/02/e-3.html#comment-form
Δαιμονισμένους λέει τους "3εξάρηδες" όπως κοροϊδευτικά τους ονομάζει
http://apotixisi.blogspot.gr/2011/02/normal-0-false-false-false_5535.html#comment-form
ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΥΒΡΙΖΕΙ;;;;;;
Άφησε Οδυσσέα τα λάθη του π. Σαράντη και επικεντρώσου στις απόψεις του για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα. Αυτό είναι το θέμα μας. Αν κάνει ή έκανε άλλα λάθη, αυτά δεν έχουν σχέση με τις θέσεις του για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα.
Μην αποπροσανατολίζεις την συζήτηση για τα λάθη του π. Σαράντη.
Και εσύ έχεις πολλά και περισσότερα λάθη από τον π. Σαράντη σε πολλά θέματα (π.χ. για τον άγιο Σωφρόνιο, για την υποχρεωτική αποτείχιση, περι δήθεν μολυσμού των αντιοικουμενιστών κ.α. ) .
Τώρα συζητάμε το θέμα του ηλεκτρονικού φακελλώματος, του barcode. Μην διασπάς την προσοχή των αναγνωστών σε άλλα θέματα.
ΌΧΙ Οδυσσέα δεν μολύνονται οι αντιοικουμενιστές όταν καταδικάζουν τον Οικουμενισμό. Άφησε κατά μέρος τις κουταμάρες! Δεν έχεις δίκαιο στο ζήτημα περι μολυσμού των αντιοικουμενιστών που καταδικάζουν τον Οικουμενισμό. Απαντώ μόνο γιατί το έθιξες στο σχόλιο σου.
Διαβάζοντας τα σχόλια του Οδυσσέα βλέπουμε ποιος υβρίζει και ποιος όχι!!!
"Αν με την Καρτα του Πολιτη παραβιαζονται αλλα δικαιωματα να βγουμε να το πουμε και να αντιδρασουμε."
Δεν βλέπεις ΆΚΟΜΑ ότι παραβιάζονται τα δικαιώματα μας;;; Δεν βλέπεις ότι καταργούνται όλα τα ατομικά και ιδιωτικά μας απόρρητα;;; Τι άλλο περιμένεις να δεις;;;
Τι θα πει το "Αν" που βάζεις μπροστά;;; Ακόμα δεν το βλέπεις;;;;
Δεν σου φταίμε εμείς. Βάλε κολλύριο στα μάτια της ψυχής σου.
"Αν με την Καρτα του Πολιτη παραβιαζονται αλλα δικαιωματα να βγουμε να το πουμε και να αντιδρασουμε."
Και πότε θα αρχίσουμε να αντιδρούμε;;; Ακόμα δεν καταλάβες ότι και τώρα αργά είναι;;;; Εδώ και πριν χρόνια έπρεπε να αντιδράσουμε. Και αντέδρασαν πολλοί θεολόγοι, κληρικοί, μοναχοί, επίσκοποι για το ζήτημα αυτό, άνθρωποι που είχαν ανοιχτά τα μάτια της ψυχής τους και έβλεπαν! Και κάποιοι άλλοι τους χαρακτήριζαν ως ... "συνωμοσιολόγους" και "3εξάρηδες"!!!!
Και άγιος Παϊσιος αντέδρασε και προσπαθούσε να ξυπνήσει τον κόσμο ΗΔΗ από τότε, πριν 20-30 χρόνια!! Και εσύ λες ότι ΘΑ αντιδράσουμε;;; ΠΟΤΕ;;;; ΌΤΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΛΑΒΩΣΕΙ;;;;;;
"Οταν θαρθη η ωρα θα λαβουμε θεσι."
"Αν με την Καρτα του Πολιτη παραβιαζονται αλλα δικαιωματα να βγουμε να το πουμε και να αντιδρασουμε."
Πότε θα έρθει αυτή η ώρα;;;;; ΗΔΗ είναι αργά!!!
Κοιτάχτε στο video τι μας έρχεται και ο Οδυσσέας μας λέει
"Αν με την Καρτα του Πολιτη παραβιαζονται αλλα δικαιωματα να βγουμε να το πουμε και να αντιδρασουμε.".... "Οταν θαρθη η ωρα θα λαβουμε θεσι".....
Μᾶς λένε: "γιά τήν ἀσφάλειά σας"! Τούς λέμε: "γιά τήν σωτηρία μας";....... (βίντεο)
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_78.html
Και κάτι ακόμα.
Μιλάει ο Οδυσσέας στο μπλογκ του εναντίον των ανωνύμων και των ανωνύμων blog's και τους λέει "θρασύδειλους" και ότι δήθεν δεν είναι χριστιανικό. Γιατί άραγε δεν το λέει τώρα για το ανώνυμο blog "Παιδαγωγό";
Απάντηση στις κακές και λανθασμένες ιδέες του Οδυσσέα περι ανωνυμίας.
Όχι, δεν είναι θρασύδειλοι αυτοί που είναι ανώνυμοι και ασκούν κριτική ή λένε την άποψη τους, είναι σωστοί και δεν θέλουν άδικα να εκθέτουν τους εαυτούς τους με άκαιρες "παλικαριές".
Αυτό κάνει και το παρών ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός" και πολύ σωστά κάνει!
Πόσες φορές έχει καταφερθεί ο Οδυσσέας εναντίον των ανωνύμων ιστολογιών και πώς τους έχει ονομάσει. Ας έχει την ειλικρίνεια να το πει ο ίδιος, αν τολμάει.
Ας μάθει ο Οδυσσέας και ο κάθε Οδυσσάς ότι είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ των ανθρώπων να γράφουν και ανώνυμα την γνώμη τους και δεν είναι ούτε κακό, ούτε θρασυδειλία, όταν γράφουν αλήθειες, όπως το παρών blog. Έχουν κάθε δικαίωμα να ασκούν κριτική και ανώνυμα.
Ο Οδυσσέας να αποβάλλει τις κακές απόψεις του περι ανωνυμίας των blog's και γενικά περι ανωνύμων.
Στα ζητήματα της Πίστεως δεν σιωπούν προδοτικά όλοι οι Αγιορείτες και όλες οι Αγιορείτικες Μονές. Πολλές φορές έχουν βγάλει ανακοινώσεις και τα έχουν καταδικάσει. Το μόνο που μπορεί να πει κανείς είναι ότι είναι γραμμένες σε όχι τόσο υψηλούς τόνους.
Όχι το ηλεκτρονικό φακέλλωμα δεν είναι δευτερεύον θέμα όπως θέλει να το παρουσιάσει ο Οδυσσέας. Είναι μαζί με τα πρώτα αφού απειλεί την ελευθερία μας και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στο χάραγμα του Αντιχρίστου.
Το μπλογκ πνευματικών παιδιών του π. Σαράντη Σαράντου Σοβαρά και με ντοκουμέντα ασχολούνται με το ηλεκτρονικό φακέλλωμα
http://orthodox-watch.blogspot.gr/
Απαντήσεις-χαστούκι του Αγίου Παϊσίου προς όσους επικίνδυνα κοροϊδεύουν τους αγωνιστές ως "3εξάρηδες" και ...συνωμοσιολόγους!!!
Απαντήσεις Γέροντα Παϊσίου σε απορίες για Ταυτότητες:
http://orthodox-watch.blogspot.gr/2009/09/blog-post_09.html
Πολύ ενημερωτικό το μπλογκ "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" δίνει απαντήσεις για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα σε όλους τους ανθρώπους που έχουν καλή διάθεση και δεν φοράνε τυφλοπάνια.
Παρακαλούμε ΜΗΝ γράφετε 20 σχόλια επαναλαμβάνοντας σχεδόν τα ίδια. Δεν γίνετε κάθε 2 λεπτά να προσθέτετε και νέο σχόλιο.
Γράψτε τις απόψεις σας σε ένα συγκεντρωτικό κείμενο και προβάλετε το ως ένα ενιαίο τεκμηριωμένο σχόλιο.
Επίσης μην κάνετε "προσωπικό" το ζήτημα. Γράψτε γενιά τις θέσεις σας για την Κάρτα του Πολίτη. Μας απασχολούν οι απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα. Η ανάρτηση μας δεν έγινε για να κρίνουμε κάποιο πρόσωπο ή ιστολόγιο.
Ο πρώτος σχολιαστής αναφέρθηκε στον "Οδυσσέα", μετά αυτός -ευλόγως- απάντησε. Τι θα γίνει αν τα δει και θελήσει να απαντήσει και στα 20 σχόλια που έγραψε πιθανότατα ένα άτομο; Που θα οδηγηθεί η συζήτηση;
Όπως γράψαμε επανειλημμένα δεν πρέπει τα σχόλια να καταλήγουν σε προσωπική αντιπαράθεση. Παρακαλούμε σεβαστείτε το.
κ. Παιδαγωγέ μην κολλάτε σε ψιλοπράγματα, ας απαντήσει ο Οδυσσέας και στα 20 σχόλια. Αφήστε την συζήτηση να διεξαχθεί ελεύθερα αφού δεν υπάρχουν ύβρεις από την πλευρά μας. Ύβρεις υπάρχουν από την πλευρά του Οδυσσέα και αυτό είναι φανερό σε όλους.
Δεν είναι προσωπική αντιπαράθεση είναι το ζήτημα του ηλεκτρονικού φακελλώματος είναι ζήτημα που αφορά όλον τον κόσμο και περισσότερο τους πιστούς ανθρώπους. Όταν λοιπόν εσείς παραπέμπετε και διαφημίζετε την μπλογκ που ονομαζεί συνωμιοσιολόγο τον π. Σαράντη που είναι από τους ανθρώπους που ξυπνά τον κόσμο για την ερχόμενη ηλεκτρονική σκλαβιά τότε υπάρχει ζήτημα κινδύνου να παρασυρθεί ο κόσμος από τα λεγόμενα του Οδυσσέα που βγάζει το barcode ΑΘΩΟΤΑΤΟΝ και δεν βλέπει την ηλεκτρονική σκλαβιά που ήδη σφίγγει όλο και περισσότερο.
Αφήστε σας παρακαλούμε την συζήτηση ελεύθερη και μην κολλάτε σε ψιλοπράγματα. Αφήστε να ειπωθούν ορισμένα πράγματα έστω και αν δυσαρεστούν τον φίλο σας Οδυσσέα.
Κάνετε λάθος κ. Παιδαγωγε.
Τα 20 σχόλια δεν επαναλαμβάνουν τα ίδια. Το καθένα λέει διαφορετικά πράγματα να προσέξετε καλά.
αν προσέξετε καλά (όχι "να προσέξετε καλά")
Ο Οδυσσεας ανωνυμε θρασυδειλε ανθρωπε του ψευδους, θελει να μαθη το ονομα σου.
Γιατι δεν μου το λες;
Φοβασαι καποιον, τρεμεις ψευτοχριστιανε;
Γραφετε ανωνυμα και σας φιλοξενουμε με απλοχερια για να μας εξυβριζετε και απο πανω εμας τους φιλοτιμους επωνυμους.
Λοιπον, οσα εγραψα για ολα οσα αναφερεις υπαρχουν στην Ετικετα του ιστολογιου ΟΜΟΛΟΓΙΑ "Συνωμοσιολογοι" ενας απο τους οποιους ως φαινεται εισαι και εσυ απο τα γραφομενα σου.
Δεν τρεμω τις ηλεκτρονικες ανακαλυψεις γιατι και εγω τις χρησιμοποιω.
Βεβαια οσοι τις κατακρινετε τις χρησιμοποιειτε περισσοτερο απο μενα γιατι εγω εχω πλεον και προβληματα υγειας.
Οσον αφορα αναρτησεις απο το καιομενη βατος ουτε το παρακολουθω ιδιαιτερα παρα σπανια, ουτε και με ικανοποιουν οι παληοφιλοι μου Σωτηρικοι που αυτοι τους οποιους ανεφερα ειναι ολοι τους σε δραματικη καταστασι αφου δεν εχουν ορθοδοξες αποψεις για πολλα ζητηματα.
Αυτοι οι γλυφτες των περισσοτερων διεφθαρμενων δεσποταδων της εποχης μας.Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ που ποτε δεν δειλιασε και για τιποτα και παντα εγραψε επωνυμα και πλατια και γεματα σαν απογονος των Αγιων Μαρτυρων.
Εσυ ποιους μιμειται ταλαιπωρε;ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
Μην φοβάστε τον Οδυσσέα. Ας τα δει τα σχόλια και ας απαντήσει, δεν φοβόμαστε τις απαντήσεις του που "μαντεύω" ότι θα είναι αρλούμπες αυτά που θα απαντήσει. Το δίκαιο είναι με το μέρος όσων αγωνίζονται κατά του barcode και της ηλεκτρονικής σκλαβιάς.
Γινεσαι ΓΕΛΟΙΟΣ με τις συνεχεις παρομοιες αναρτησεις σου εσυ ο ιδιος.
Δεν νομιζεις οτι μας ζαλισες με τις επαναληψεις σου;
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ο Αντισυνωμοσιολογος.
Έχω την εντύπωση ότι είναι πρέπει να αφήνετε ελευθερία στο αν θέλει κάποιος να απαντήσει σε ένα-δυο σχόλια κατεβατά όπως κάνει ο Οδυσσέας εδώ ή οι απαντήσεις του να είναι σε περισσότερα σχόλια μικρότερα. Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες
Ποιοι καταδικαζουν τον Οικουμενισμο;
Οφθαλμικη ασθενεια εχεις;
Καταδικαζουν τον Οικουμενισμο και συλλειτουργουν και συνκοινωνουν και επικοινωνουν με τους Αιρετικους Οικουμενιστες;
Οποια συνεπεια λογων και εργων.
Τρελλα.
Ποιοι δεν μολυνονται;
ΟΛΟΙ μολυνονται οσοι μενουν στην Αιρετικη και Οικουμενιστικη, κατα τον πατερα Ζηση και εμας, εκκλησια της Ελλαδος και δεν ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ απο τους Οικουμενιστες και οσους κοινωνουν μαζι τους.
Αυτα ασχετε δεν τα λεω εγω αλλα οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ της Ορθοδοξιας.
Καθε μερα τα δημοσιευουμε.
Ανοιξε τα ματια σου και δες τα.
Αλλα σας αρεσει το ....μαλακο μαξιλαρακι.
Η αδιαφορια σας για την Πιστι, αυτη ειναι η ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ.
Η Αποτειχισι ειναι η στενη και τεθλιμμενη οδος της αποδοκιμασιας απο τους πολλους ....αχριστιανους.
Χαιρομεθα και αγαλλωμεθα, εμεις οι αποδοκιμαζομενοι Αποτειχισμενοι απο την Αιρεσι και ΟΧΙ απο την ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Αλλα εσεις φτιαξατε μια δικη σας ...Ανορθοδοξια!!!και αυτην ακολουθειτε, κατα τα κεφια σας ακομα και την πιστη σας.
Με για σας και χαρα σας.
Ο πατηρ Βολουδακης εγραψε ολοκληρη σειρα αρθρων σχετικα με την περιβοητη επιστολη Παϊσιου και αμφισβητειται η γνησιοτητα της.
Δεν τα ειδατε;
Ε, και;
Εσεις εκει...στραβοξυλα..
Εσεις θελετε ναναι γνησια σας βολευει και αρα ετσι ειναι.
Οτι και αν σας γραψουμε εσεις αφου βαλατε στο κουτο σας κουτερο εκεινα, τελειωσε, δεν αλλαζετε με τιποτα.
Και σας αφηνουμε και τα γραφετε χωρις το ονομα σας.
Για να κανετε κακο στους αλλους με τις βλακειες σας.
Αληθεια;
Ποσα χρονια εχουμε να ακουσουμε τη φωνη τους.
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, ναι ή οχι;
Που ειναι η αντιδρασι τους;
Τα Πηδηματα του πλεον ειναι ΠΗΔΗΜΑΤΑ ΑΡΚΤΟΥ στην ΤΑΧΥΤΑΤΗ κατασκευη της Υπερθρησκειας και εσεις και οι Αγιορειτες ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΥΠΝΟΝ ΒΑΡΟΥΧΙΟΝ.
Μονο η αγνωστη μεχρι στιγμης καρτα του πολιτη σας απασχολει και οχι γιατι παραβιαζονται τα δικαιωματα αλλα το ...μαυρο χρημα σας.
Μηπως υπαρχει καποιο ερωτημα στην Πολιτεια για να μας δωση λεπτομερειες και εγω δεν την γνωριζω;
Γιατι δεν προκαλειτε τους "αγωνιστες" επισκοπους σας για τους οποιους τοσο καμαρωνετε ή την Αδελφοτητα των Σωτηρικων, σαν οργανωμενο σχημα, να ρωτησουν την Πολιτεια;
Τι ηγετες ειναι αυτοι που εχετε;
Ιδιοι με σας ειναι, δυστυχως.
Ω προβατα, προβατα χωρις ποιμενα!!!!!!
Εστειλα στον Παιδαγωγο τις θεσεις του Υπευθυνου της Μηχανογραφησης Ελλαδας κ. Ευστρ. Νικελη και τον παρακαλεσα να τις δημοσιευση για να διαφωτισθουν οι καλοπροαιρετοι που δεν ξερουν την γλωσσα του ...παπαγαλου.
Αγαπητοι μου για ολα τα ζητηματα παμε στον υπευθυνο και στον ειδημονα, για τα ιατρικα στον γιατρο και μαλιστα ειδικοτητας , για τα μηχανολογικα στον μηχανολογο, για τα θεολογικα στον θεολογο, οπως ελεγε ταπεινα και ο γερων Πορφυριος στον κ. Σωτηροπουλο που ζητουσε παντοτε την γνωμη του, και για τα μπαρκοτολογικα τον μπαρκοντολογο.
Το καταλαβατε;
Καποιοι απο σας που μαθατε απλα να ...παπαγαλιζετε δεν θα πεισθητε οτι και αν σας μεταφερουμε.
Εγω δεν ειμαι μπαρκοτολογος γι αυτο και απευθυνομαι στους μπαρκοτολογους.
Τετοια γραμματα εμαθα.
Θα περιμενα και οσοι αντιδρουν για την Καρτα του πολιτη να απευθυνονταν στους επισκοπους τους για να απαιτησουν πληροφοριες επισημες απο την Πολιτεια.
Αφου τους αποδεχεσθε σαν επισκοπους σας γιατι δεν εχετε μαζι τους καμμια σχεσι;
Τι χριστιανοι ειστε εσεις και τι επισκοποι σας ειναι αυτοι που σας αφηνουν στο σκοταδι;
Παρακαλω τον Παιδαγωγο να δημοσιευση και την αλλη Απαντησι του κ. Νικελη στις αποψεις του για την Γρηγοριακη μελετη στην οποια ο Οικουμενιστης μοναχος Αγιορειτης εκ Σερρων Προδρομος ....εποιησε την νησσαν!!!
Και αφησε την Συνωμοσιολογια του να διαχεεται επι ετη στα μυαλα καποιων που επαψαν να σκεφτονται και αυτοι δυστυχως ειναι πολλοι.
Λάβαμε το κείμενο σας.
Επειδή μέχρι πριν λίγο ήταν σε εκκρεμότητα η απάντηση μας στον μητροπολίτη Πειραιώς, γι αυτό δεν αναρτήθηκε. Για αύριο Κυριακή θα αφήσουμε την απάντηση στον μητροπολίτη.
Θα προσπαθήσουμε να το αναρτήσουμε μέσα στη βδομάδα.
Δεν είναι δυνατόν να γράφετε ανοησίες. Τον κύριο "Οδυσσέα" -αν υπάρχει- δεν τον έχουμε συναντήσει ποτέ, δεν γνωρίζουμε ούτε που ζει ούτε την επαγγελματική του ιδιότητα, δεν είναι "φίλος" μας. Όχι ότι θα ήταν μεμπτό αν ήταν. Απλά ΔΕΝ είναι. Για εμάς υπάρχει ένα ιστολόγιο, το Πατερική Παράδοση, που κατά καιρούς διαβάζουμε.
Όπως δεν είναι "φίλοι" στην προσωπική ζωή μελών μας, και τα περισσότερα ιστολόγια που προτείνουμε. Η ύπαρξη ενός ιστολογίου στα προτεινόμενα μας δεν είναι αποτέλεσμα προσωπικής φιλίας.
Το ιστολόγιο Πατερική Παράδοση γράφει ενδιαφέροντα πράγματα για τον Οικουμενισμό και γι αυτό υπάρχει στα προτεινόμενα ιστολόγια μας.
Επίσης δείχνει από τα ελάχιστα ιστολόγια που προάσπισαν τον διωκόμενο τότε π.Ευθύμιο Τρικαμηνά, όταν άλλα ιστολόγια είτε δε ξέραμε τίποτε για το θέμα είτε ήξεραν και έκαναν μία ακόμη φορά ότι δεν άκουγαν (όπως έκαναν και σε άλλες περιπτώσεις διωκόμενων ιερέων-μονάχων, για να μην δυσαρεστήσουν τον δεσπότη τους).
Επαναλαμβάνουμε -όχι για να αποποιηθούμε κάτι αλλά γιατί έτσι συμβαίνει- ότι δεν μπορούμε να παρακολουθούμε τις εκατοντάδες αναρτήσεις που δημοσιεύονται καθημερινά στα άνω των 40 προτεινόμενα ιστολόγια μας. Κανείς δεν μπορεί να έχει τόσο ελεύθερο χρόνο. Αναρτάμε ελάχιστα από τα δεκάδες email που λαμβάνουμε κάθε μέρα ή που τυχαία είδαμε στην ροή δεδομένων (blogroll) των φιλικών μας ιστολογίων.
Και δεν γίνεται σε μια ανάρτηση με συγκεκριμένο θέμα, να κρίνεται άλλο ιστολόγιο ΣΥΝΟΛΙΚΑ για το τι έχει γράψει μέχρι σήμερα.
Μας το προτείνετε αλλά δεν φαίνεται να το διαβάζετε.
Έχει να ενημερωθεί από το ΣΆΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΊΟΥ 2015. Οι εξελίξεις δυστυχώς τρέχουν και εμείς αλληλοφαγωνόμαστε.
Συμπέρασμα
Αφού ο Παιδαγωγός παίρνει ουδέτερη θέση και δεν καταδικάζει τις ΚΟΥΤΕΣ απόψεις του Οδυσσέα που επαναπαύουν και κοιμίζουν τους ανθρώπους για το θέμα της ηλεκτρονικής σκλαβιάς, τότε δεν μπορεί να αναρωτιέται και να γράφει αυτά που γράφει στην ανάρτηση αυτή
"αλλά κανείς δεν μιλάει, και κυρίως, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ!
Η "εκκλησία" και οι "πνευματικοί" στους οποίους όλοι μας καλούν να κάνουμε υπακοή, ήπιαν το αμίλητο νερό. Γιατί;; "
Αν δεν καταδικάσει τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ απόψεις του Οδυσσέα για το θέμα του ηλεκτρονικού φακελλώματος και του barcode, τότε δεν δικαιούται να το γράφει το παραπάνω. Αυτή είναι η άποψη μου.
Εκεί κολλήσατε κ. Παιδαγωγέ;
Δεν βλέπετε ποιος υβρίζει;
Πείτε μια βρισιά που είπαμε προς τον Οδυσσέα.
Εμείς μπορούμε να σας πούμε πολλές βρισιές του Οδυσσέα που γράφτηκαν μόνο στα σχόλια αυτά εδώ. Αφήνουμε τις βρισιές που γράφει στο μπλογκ του.
Γιατί δεν παίρνετε θέση ;;
Αυτό δεν δείχνει μεροληπτική στάση εκ μέρους σας.
Συμπεριφέρεστε σαν να είστε φίλος του. Δυστυχώς. Μεροληπτείτε εις βάρος μας.
Το ότι έχει να ενημερωθεί από το ΣΆΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΊΟΥ 2015 δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εκεί ΥΠΕΡΟΧΕΣ αναρτήσεις με ΥΠΕΡΟΧΑ επιχειρήματα που κάνουν πολτό τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ του Οδυσσέα και του κάθε Οδυσσέα που δεν βλέπει την ηλεκτρονική σκλαβιά που μας έχει ετοιμαστεί.
Οδυσσέα άφησε τις κατακρίσεις και να σκέπτεσαι πιο σοβαρά.
Εντάξει; Άντε μπράβο.
Δεν μας πείθει καθόλου ο π. Βολουδάκης. Έχει μεγάλο άδικο και πολλά λάθη.
Το δίκαιο έχει ο ΑΓΙΟΣ Παϊσιος, ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος και ο π. Σαράντης Σαράντος.
Κάνεις μεγάλο κακό στους αναγνώστες σου με τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΟΥ για το θέμα του ηλεκτρονικού φακελλώματος Οδυσσέα. Τους παρασύρεις σε πολύ κακό δρόμο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.
Το ποιος από τους δύο είναι ΓΕΛΟΙΟΣ αυτό φαίνεται.
Εσύ μας ζάλισες με τα ΚΟΥΤΑ κατεβατά-σχόλια σου.
Σύνελθε! Άντε μπράβο!
Όχι ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΙ.
Δεν ερμηνεύεις σωστά τους αγίους Πατέρες!
Δεν είναι η στενή και τεθλιμμένη οδός αυτή που νομίζεις εσύ Οδυσσέα. ΕΧΕΙΣ ΛΑΘΟΣ! ΞΥΠΝΑ!
Όύτε θρασύδειλος, ούτε άνθρωπος του ψεύδους είναι αυτός που γράφει με το όνομα "Άνθρωπος της αλήθειας".
Και ούτε σε εξύβρισε πουθενά.
Μάθε να ξεχωρίζεις την κριτική από την εξύβριση.
Το ποιος εξυβρίσει και ποιος δεν εξυβρίζει αυτό φαίνεται σε κάθε καλοδιάθετο αναγνώστη.
Δικαίωμα μου να μην συμφωνώ με τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ σου Οδυσσέα.
Άντε μπράβο.
Ντροπή και αίσχος στον Οδυσσέα για όσα γράφει για το θέμα της Κάρτας του Πολίτη και του "Ηλεκτρονικού Φακελλώματος".
Αλήθεια Οδυσσέα; Δεν παρακολουθείς το "Καιόμενη βάτος"; Τότε γιατί το χαρακτήρισες όπως το χαρακτήρισες;
http://apotixisi.blogspot.gr/2015/04/blog-post_67.html
και http://apotixisi.blogspot.gr/2015/03/blog-post_95.html
Δεν είναι αυτό επιπολαιότητα απίστευτη;
Και γιατί δεν επιλέγεις και δεν αναρτάς τις αναρτήσεις του μπλογκ Σημάτη που έχουν σχέση με το ηλεκτρονικό φακέλλωμα;
Πώς βλέπεις τις άλλες αναρτήσεις του μπλογκ του Σημάτη και δεν βλέπεις τις αναρτήσεις του για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα;;
Προς Παιδαγωγό 19-12-2015 10:09 μμ
Αν αναρτήσετε το κείμενο του Οδυσσέα , απάντηση του κ. Νικέλη, θα πρέπει για να έχουν οι αναγνώστες σας αντικειμενική πληροφόρηση να αναρτήσετε και κείμενα από την άλλη πλευρά όπως κείμενα του "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου", του αρχιμανδρίτη Σαράντη Σαράντου και του π. Ιωάννη Φωτόπουλου, όπως και του Αγίου Παϊσίου για το καυτό θέμα της ηλεκτρονικής φυλακής. Αυτό θα πει αντικειμενική πληροφόρηση. Όχι, μόνο τα μυωπικά κείμενα που θα σας στείλει ο Οδυσσέας.
Παιδαγωγος: "Τον κύριο "Οδυσσέα" -αν υπάρχει- δεν τον έχουμε συναντήσει ποτέ,..."
Τι λέτε Παιδαγωγέ; Αν υπάρχει "Οδυσσέας"; Τότε ποιος γράφει τα σχόλια με το όνομα "Οδυσσέας"; Το φάντασμά του;
Υπάρχει Οδυσσέας.
Δεν είναι αλληλοφάγωμα να δείχνουμε στον κόσμο τις επικίνδυνες ιδέες του Οδυσσέα για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα.
Αφού του διαφημίζετε το μπλογκ του και μπορεί να παρασυρθεί κόσμος από το μπλογκ του, τότε πρέπει να τον ενημερώσετε για τις λανθασμένες απόψεις του για το θέμα του ηλεκτρονικού φακελλώματος, για να μην πλανηθεί ο κόσμος και ακούσει τον Οδυσσέα.
Άφησε τα αυτά Οδυσσέα. Δεν πείθεις.
Κακό κάνουν αυτά που γράφεις εσύ Οδυσσέα. Είναι για τα μπάζα.
Άφησε να σε επαινέσουν οι άλλοι. Μην επαινείς εσύ τον εαυτό σου. Οι έπαινοι που κάνει ο καθένας για τον εαυτό του, δεν πείθουν. Τον εαυτό μας τον υπερτιμούμε και έχουμε ιδανική εικόνα. Αν έχεις θάρρος και αν δεν δειλίασες ποτέ, αυτό θα το κρίνουμε εμείς οι αναγνώστες, οι παρατηρητές, όχι εσύ. Οι έπαινοι προς τον εαυτό σου, δεν περνούν.
Ο μοναχός Πρόδρομος δεν είναι οικουμενιστής, είναι ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ.
Η γνησιότητα της επιστολής του αγίου Παϊσίου δεν μπορεί να την αμφισβητήσεις κανείς στα σοβαρά. Γι΄ αυτό και είναι ιδιόχειρη από τα χέρια του ίδιου του Αγίου Παϊσίου για να κλείνει τα στόματα όσων προσπαθήσουν να την αμφισβητήσουν.
Έχουν απαντήσει κληρικοί και αγιορείτες πάνω στην αμφισβήτηση και έχουν κάνει κομματάκια τις αβάσιμες αμφισβητήσεις.
Και μάθε να τον λές "Αγιο Παϊσιο" και όχι "Παίσιο". Δεν είναι ο μανάβης της γειτονιάς σου. Περισσότερο σεβασμό απαιτούμε στον Άγιο Παϊσιο. Μπροστά του αγίου Παϊσιου, είσαι ένας νάνος.
Θρασύδειλοι είναι όσοι συκοφαντούν τον αρχιμανδρίτη Σαράντη Σαράντο!
Έρχονται Χριστούγεννα και κάποιοι αντί να βοηθήσουν να φανεί η αλήθεια για το θέμα της Κάρτας του Πολίτη (και του ηλεκτρονικού φακελώματος γενικότερα) με επιχειρήματα, εστιάζουν σε πρόσωπα και κάνουν το θέμα "προσωπική διαμάχη".
Στείλτε μας παρακαλούμε τι θα θέλατε να δημοσιευθεί μαζί με το παραπάνω κείμενο και δεν έχουμε καμία αντίρρηση να το δημοσιεύσουμε και αυτό. Δεσμευόμαστε προκαταβολικά.
Είναι φανερή η τοποθέτηση του ιστολογίου μας για το εντεινόμενο ηλεκτρονικό φακέλωμα, για την αχρήματη κοινωνία, την κάρτα του πολίτη και το τελικό βήμα που θα είναι η εμφύτευση στο σώμα.
Το κείμενο που μας εστάλει, αφορά το αν εμφανίζεται το "666" στα barcode. Αυτό είναι διαφορετικό.
Δημοσιεύσαμε μια ανάρτηση και προσθέσαμε την τοποθέτηση μας.
Κλείσαμε το σχόλιο μας με το εξής κάλεσμα:
"Καλούμε οποιονδήποτε ακομμάτιστο φορέα ενδιαφέρεται να αντιδράσουμε όσο το δυνατόν μαζικά, να επικοινωνήσει μαζί μας (ή να μας ανακοινώσουν συγκεντρώσεις αντίδρασης για να τις προβάλουμε)"
Αν δεν μπορείτε να αντιληφθείτε τι πρεσβεύουμε, πιθανότατα δεν φταίμε εμείς. Εμείς σεβόμαστε ότι κάθε ιστολόγιο έχει το δικαίωμα να τοποθετείται όπως θέλει. Εσείς το διαφημίζετε παραθέτοντας διαρκώς συνδέσμους.
Πληροφοριακά σας γνωστοποιούμε ότι στείλαμε επιστολή στην Εστία Πατερικών Μελετών ρωτώντας αν σκοπεύουν να προχωρήσουν σε αντιδράσεις και περιμένουμε την απάντηση τους.
Σας υπενθυμίζουμε τις συστάσεις μας. 68 σχόλια ήδη, Δεν νομίζετε ότι αρκούν; Δεν νομίζετε ότι είχατε όλο το χρόνο να πείτε την άποψη σας; Σας δείξαμε ανωτερότητα και δημοσιεύσαμε ΟΛΑ τα σχόλια σας. Στο τέλος δεν θα τα διαβάζει κανείς. Δεν το καταλαβαίνετε;
Σε καφενείο να μιλούσατε, θα σας έλεγαν "σταματήστε" να μιλήσει και κανένας άλλος.
Αγνωστε μου Παιδαγωγε.
Αυτος ο κυριος που γραφει τα παραπανω παραπονα του μπορει να μας πη το ονομα του;
Ειναι ή δεν ειναι θρασυδειλος;
Τον βριζω ε;
Αν ειναι χριστιανος οφειλει να γραφη επωνυμα ή τουλαχιστον οχι αρλουμπες.
Ειναι αληθεια οτι τα κειμενα που σας εστειλα αφορουν το barcoudes και τιποτα αλλο και το δευτερο απαντα στην Μελετη του Λουκα και του Προδρομου.
Βεβαια αυτα δημοσιευτηκαν και στο ιστολογιο Αποτειχισι και στο περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ.
Ομως, ο Προδρομος, παρα το οτι μας παρακολουθει ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ να απαντηση σε εναν ειδικο, μαλλον στον ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟ στον Ελλαδικο χωρο, γραμμη σε γραμμη.
Ελακησε και ...εβαλε την ουρα στα σκελη του.
Ετσι εμαθαν αυτοι και καποιοι αλλοι "εξυπνοι" να απολογουνται ...περι της εν ημιν ελπιδος.
Με σιωπη.
Αφορουν την εποχη που εγραφη και επικρατουσε στα κεφαλια καποιων ...παλαβων, η τρελλα του 666, που κυριευσε πολλους ...παπαγαλους.
Και αληθεια δεν ειναι ...παπαγαλοι αφου δεν γνωριζουν που πανε τα πεντε τεσσερα και συνεχιζουν να κανουν τους εξυπνους;
Ακομα πιστευουν καποιοι σαν και τον παραπανω πολυπροσωπο ανωνυμο σχολιαστη, οτι το μπαρκοουντ περιεχει το 666.
Να δημοσιευσετε το κειμενο του κ. Νικελλη, αλλα οχι και οποιοδηποτε κειμενο αλλης ...φαιδροτητας, αλλα ΜΟΝΟ απαντησι στο κειμενο του κ. Νικελλη.
Θα απαντηση καποιος ....θαρραλεος ...μη συνωμοσιολογος;
Εδω τους θελω τους κυριους αυτους να απαντησουν.
Οσον αφορα την καρτα του πολιτη.
Αφου η υπευθυνη "εκκλησια" παρει απαντησι και απο την Πολιτεια σχετικα με την καρτα θα δουμε τι θεσι θα λαβη και τοτε θα δουμε την συνεχεια. Ετσι θα σας απαντησουν οι κληρικοι σας.
Οσοι λενε οτι ακολουθουν τις συμβουλες του π. Παισιου δεν θα τον ακουσουν που λεγει εκεινος οτι θα κανουμε οτι θα μας πη η Εκκλησια;
Τωρα ποια εκκλησια εννοουσε εκεινος, ας ψαξουν να βρουν.
Οι Οικουμενιστες αρχηγοι τους εκφραζουν την Εκκλησια ή οι λιγοι διασπαρτοι χριστιανοι που μπορει κατα τον Αγιο Μαξιμο να αποτελουν αυτοι οι λιγοι την Εκκλησια του Χριστου επι της γης;
Αινιγμα εν οψει.
βλέποντας το πλήθος των Σχολίων χωρίς να μπω μέσα να διαβάσω λέω θα γίνεται κάτι σημαντικό υπό την έννοια ότι θα ενεργοποιήθηκαν πολλοί για Πιθανή Αντίδραση-Κινητοποιήση κτλ. Όμως μπαίνοντας και διαβάζοντας παρατήρησα απο τα γραφόμενα του 1 το πολύ 2 ή 3 άτομα να γράφουν πάνω-κάτω τα ίδια Επαναλαμβανόμενα Κουραστικά Πράγματα για κάποιον Οδυσσέα που είναι Αντισυνωμοσιολόγος+το ιστιολογιό του.Απο τα λεγομενά τους κατάλαβα ότι πρόκειται για κάποια κωμικοτραγική Προσωπική διαμάχη αν δεν είναι "βαλτοί" και δυστυχώς δεν βγήκε κάτι ουσιώδες απο την Ανταλλαγή Απόψεων.Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η όσο το δυνατόν γίνεται ΕΝΩΣΗ των Ελλήνων γιατί όσο μας τρώνε οι έριδες(είναι ένα απο τα γονίδια της Φυλής μας)θα είμαστε της φάπας..Αν όμως Αντιδράσουμε Ενωμένοι με Ψυχή/Πάθος/Πίστη τότε μπορούμε πολλά.
ο Οδυσσέας (ο Αρχαίος για να μην παρεξηγηθώ)έκανε το Αυτονόητο καθάρισε το παλάτι του με μερικούς πιστούς φίλους-Υπηρέτες απο αυτούς που τρώγανε το βιός του,προσβάλλανε την Τιμή&Αξιοπρέπεια της Οικογενειάς του και της Πηνελόπης.Στις Μέρες μας θα βρεθεί άραγε κάποιος-κάποιοι για Αντίστοιχη Κατάσταση;;
Επίσης θα πρότεινα αν θέλετε την επικοινωνία με ιστιολόγια όπως:Έλληνες youtubers/asympiestos ή www.antikarta.gr(για την Κάρτα Φιλάθλου)ή το id-ont.blogspot.com/attica nea
Όσοι πιστοί ας ενωθούν-Ισχύς εν τη ενώσει!!
κ. Παιδαγωγέ, αν δεν υπήρχαν σχόλια τόσα πολλά, δεν θα υπήρχαν καθόλου σχόλια ή ελάχιστα σχόλια όπως σε τόσες άλλες αναρτήσεις σας. Το ότι υπάρχουν τόσα πολλά σχόλια δεν είναι κακό. Όποιος θέλει τα διαβάζει, όποιος θέλει τους ρίχνει μια ματιά και όποιος θέλει τα παραβλέπει. Όμως αν βριζόμαστε δεν μπορούμε να μην απαντάμε.
Και δεν είναι κακό οι πολλές απαντήσεις. Όσο πιο πολλά επιχειρήματα έχει κάποιος τόσο πιο πολλές είναι οι απαντήσεις του. Μην σας πειράζει αυτό.
Όχι κ. ανώνυμε 2:30 μμ
Δεν πρόκειται για προσωπική αντιπαράθεση αλλά για ζήτημα ουσίας. Για την ελευθερία μας ή την ηλεκτρονική μας σκλαβιά.
Δεν είναι καθόλου φαιδρότητες τα κείμενα που αποδεικνύουν την γνησιότητα της επιστολής του Αγίου Παϊσίου!
Ούτε είναι φαιδρότητες τα κείμενα του π. ΣΑΡΑΝΤΗ και του π. Ιωάννη Φωτόπουλου. Έχουν μέσα ντοκουμέντα που κλείνουν τα στόματα όσων αμφισβητούν ότι η ηλεκτρονική σκλαβιά έχει ήδη φθάσει.
Όποιος δεν λέει το όνομα του, δεν σημαίνει ότι είναι θρασύδειλος. Είναι δικαίωμα του να λέει τις απόψεις του με ντοκουμέντα χωρίς να λέει το ονομά του.
Ούτε όποιος λέει το όνομα του σημαίνει ότι έχει δίκαιο και είναι παλικαράς.
Εντάξει Οδυσσέα; Μάθε τα επιτέλους αυτά. Άντε μπράβο!
Το παράδειγμα με το καφενείο είναι άσχετο με την περίπτωση. Στο καφενείο όποιος μιλάει, δεν αφήνει τον άλλον που θέλει να μιλήσει να ακουστεί. Εδώ όποιος γράφει, δεν εμποδίζει καθόλου τον άλλο να μιλήσει.
Το ότι δεν μιλούν άλλοι αυτό δεν σημαίνει ότι εμποδίζονται να μιλήσουν αλλά δεν θέλουν να μιλήσουν. Όπως σε τόσες άλλες αναρτήσεις σας που υπάρχουν ελάχιστα ή καθόλου σχόλια.
Ευχαριστούμε που μας αναρτήσατε όλα τα σχόλια.
Γράφετε: "Καλούμε οποιονδήποτε ακομμάτιστο φορέα ενδιαφέρεται να αντιδράσουμε όσο το δυνατόν μαζικά, να επικοινωνήσει μαζί μας (ή να μας ανακοινώσουν συγκεντρώσεις αντίδρασης για να τις προβάλουμε)"
Παρόμοια καλέσματα γίνονται και από άλλους.
Και σας ερωτώ, όπως ερωτώ και τους αντίστοιχους άλλους: ευκαίρως ακαίρως βάλετε κατά πολλών και ευτελίζετε αγωνιστές για πταίσματα συγκριτικά με το τι γίνεται. Τελευταία π.χ. τον Πειραιώς που είναι σε πολλά ανάχωμα, παρόλες τις αδυναμίες του ως άνθρωπος. Μήπως πραγματικά δεν ενεργείτε σαν να θέλετε μαζικές αντιδράσεις, αλλά ενεργείτε με τρόπο που εκμηδενίζει την πιθανότητα να συμβούν; Γιατί με το φτωχό μου το μυαλό είναι αντιφατικό μία ανάρτηση να καλεί σε συστεάτευση και άλλη να επιτίθεται σφροδρότατα για αμφιλεγόμενα στο κάτω-κάτω θέματα. Προφανώς δεν περιμένω να αλλάξετε στάση από ένα μήνυμα απλά μοιράζομαι τον ειλικρινή προβληματισμό μου.
Όταν βλέπουμε την "ηγεσία" (έτσι τουλάχιστον την αισθανόμασταν εμείς και πλήθος πιστών) του αντι-Οικουμενιστικού αγώνα
να συλλειτουργεί και να δίνει τα βραβεία σε γνωστούς οικουμενιστές ιεράρχες, τότε οφείλουμε ως πιστοί να ζητήσουμε εξηγήσεις. Ομοίως για τις σχέσεις με τα Ρόταρυ.
Λογικά διαβάσατε και την απάντηση του μητροπολίτη :
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_18.html
και την νέα απάντηση μας:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_19.html
Με όλο το σεβασμό, μήπως να προβληματιστείτε γιατί πχ ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης και ο Πειραιώς, ενώ κάνουν συνεχώς ανακοινώσεις, δεν προτρέπουν ποτέ τον κόσμο να αντιδράσει;
Για ποιο λόγο.
Και άντε, ο Άνθιμος χαίρεται να βγαίνει στα "παράθυρα" και να μιλάει ως εκπρόσωπος της εκκλησίας και να καπελώνει τους πάντες (κάνοντας συνήθως περισσότερο κακό παρά καλό με τις τοποθετήσεις του και την "επιχειρηματολογία" του). Ας κάνουμε μια υπόθεση, ότι τον Άνθιμο τον συμβουλεύουν έτσι οι παρατρεχάμενοι του. Φέρει σε κάθε περίπτωση και ο ίδιος ευθύνη. Όταν μας λέει τι να ψηφίσουμε και προεκλογικά δέχεται με τις κάμερες τον Σαμαρά, και λέει μέσα στον ναό να χειροκροτήσουν πολιτικούς, φέρει σίγουρα ευθύνη. Αλλά ας τον δικαιολογήσουμε ότι λόγω γήρατος δεν "αντιλαμβάνεται", δεν το σκέφθηκε.
Αλλά ο Πειραιώς; Γιατί δεν ζητάει από τον κόσμο να αντιδράσει;
Γιατί να φωτογραφίζεται με τον Μαρινάκη και τον ροταριανό Τζιτζικώστα;;
http://www.antinews.gr/action.read/politiki/mazi-me-ton-marinaki-tha-ananeosei-ti-nd-o-tzitzikostas-/2.103851
Αν νομίζουν κάποιοι ότι οι πιστοί είναι πρόβατα που θα τα κατευθύνουν όπως θέλουν, μάλλον έχουν αντιληφθεί ήδη ότι αυτές οι "καλές" για αυτούς εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Και μαζί με τους πολιτικούς, αμφισβητείται πλέον η καθαρότητα και των μητροπολιτών (και των "παρατρεχάμενων τους).
Αφού δεν υπάρχει άξιος και ικανός και ακέραιος και θαραλλέος στρατηγός να βγει μπροστά, υπάρχει και άλλος τρόπος. Να βαδίσουμε όλοι μαζί σε μία γραμμή.
Όπως δεσμευθήκαμε ότι θα κάνουμε (θα στηρίζουμε κάθε ακομμάτιστη πρωτοβουλία), ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ και ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ την ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ στην πρωτοβουλία για την συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη, στις 7 Φεβρουαρίου 2016 :
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/01/7-1500.html
Προς Ανώνυμο 4:30 ναι συμφωνώ ότι είναι πολύ Σοβαρό το Πρόβλημα της Παγκόσμιας Ηλεκτρονικής Σκλαβιάς,Κάρτες Πολίτη,Σίτισης-Αλληλεγγύης,τσιπάκια σε ΙΧ,θέλουν να εκδώσουν ΑΦΜ σε Νεογέννητα,να ενοποιήσουν το ΑΜΚΑ,ΑΦΜ,ΑΡΙΘΜΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ,ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΙΚΑ σε μια Κάρτα δήθεν για εξυπηρετησή μας...αλλά έχετε και τα "ενδοοικογενειακά σας ζητήματα"...δεν με αφορά απλά το επισημαίνω απο τα γραφομενά σας.Κατά τα άλλα Καλή Λευτεριά στην Ελλάδα!!!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.