Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς, λειτουργεί σε μοναστήρι στον Βόλο (στους Σταγιάτες. κοντά στην Πορταριά, δείτε εδώ).
Το Σάββατο 5 Αυγούστου 2017, ο πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς θα τελέσει την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ σε μικρό παρεκκλήσιο στην ΣΟΥΡΩΤΗ Θεσσαλονίκης (όπως συνηθίζει μία φορά κάθε μήνα).
Επειδή ο χώρος είναι ιδιωτικός και πολλές φορές γίνονται παράπονα -ενίοτε και με άκομψο τρόπο- από τον ιδιοκτήτη προς όσους παραμένουν στο χώρο για να πάρουν την ευχή και να πουν 2 λόγια με τον π.Ευθύμιο, παρακαλείσθε να αποχωρείτε αμέσως μετά την Θεία Λειτουργία. Για ραντεβού με τον π.Ευθύμιο θα πρέπει να μεταβείτε στη Λάρισα ή στο μοναστήρι στους Σταγιάτες (Πορταριά Πηλίου), αφού προηγουμένως κλείσετε κάποιο ραντεβού τηλεφωνώντας έγκαιρα στο βιβλιοπωλείο "Ορθοδοξία" στη Λάρισα, τηλ:2410284449.
Διευκρινίζουμε ότι ο π.Ευθύμιος ζει σε κελί μέσα στο δάσος, χωρίς πρόσβαση σε ρεύμα τηλέφωνο ή στο διαδίκτυο και συνεπώς δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οτιδήποτε αναγράφεται στο διαδίκτυο μέσα από ιστολόγια που πρεσβεύουν την "αποτείχιση" -πολλές φορές το έχει τονίσει- με εξαίρεση το ιστολόγιο "Πατερική Παράδοση" όπου δημοσιεύει άρθρα του. Κάθε ιστολόγιο που υπερασπίζεται την αποτείχιση (=διακοπή μνημόνευσης), έχει (και είχε ανέκαθεν) το στυλ και το ύφος του, για το οποίο δεν φέρει ευθύνη κανείς ιερέας.
Συνεπώς η παρουσία του π.Ευθυμίου στο συγκεκριμένο παρεκκλήσιο γίνεται αποκλειστικά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πιστών της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης και σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ταύτιση απόψεων του π.Ευθυμίου με το πρόσωπο που το παραχωρεί. Απλά επειδή υπάρχουν ελάχιστα διαθέσιμα παρεκκλήσια, για να διευκολύνει τους πιστούς από την Θεσσαλονίκη, να εκκλησιαστούν και να μεταλάβουν (χωρίς να υποστούν την ταλαιπωρία και τα έξοδα να μετακινηθούν στο Βόλο ή τη Λάρισα), ο π.Ευθύμιος έρχεται και λειτουργεί στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, οπότε αναγκαστικά αξιοποιεί την ύπαρξη αυτού του παρεκκλησίου.
Συνεπώς η παρουσία του π.Ευθυμίου στο συγκεκριμένο παρεκκλήσιο γίνεται αποκλειστικά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πιστών της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης και σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ταύτιση απόψεων του π.Ευθυμίου με το πρόσωπο που το παραχωρεί. Απλά επειδή υπάρχουν ελάχιστα διαθέσιμα παρεκκλήσια, για να διευκολύνει τους πιστούς από την Θεσσαλονίκη, να εκκλησιαστούν και να μεταλάβουν (χωρίς να υποστούν την ταλαιπωρία και τα έξοδα να μετακινηθούν στο Βόλο ή τη Λάρισα), ο π.Ευθύμιος έρχεται και λειτουργεί στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, οπότε αναγκαστικά αξιοποιεί την ύπαρξη αυτού του παρεκκλησίου.
Αύριο θα δημοσιεύσουμε τα ευχάριστα νέα για το νέο παρεκκλήσιο, στα Κάτω Πορόια Σερρών (αγοράστηκε και ευπρεπίστηκε πρόσφατα με χρήματα πιστών), όπου τελεί την Θεία Λειτουργία ο διακόψας την μνημόνευση του επισκόπου (Σιδηροκάστρου Μακάριου), ο π.Φώτιος Τζούρας.
Για να φθάσετε (το Σάββατο) στο παρεκκλήσιο της Σουρωτής, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.
Πηγαίνοντας από Θεσσαλονίκη προς Σουρωτή (αφού περάσετε την στροφή για το Μοναστήρι π.Παϊσίου),
μόλις δείτε (μπροστά δεξιά σας) το γήπεδο της Σουρωτής, πριν το περάσετε, στρίβετε ΔΕΞΙΑ (προς το εργοστάσιο μεταλλικών νερών Σουρωτής).
Στο τέλος του δρόμου βλέποντας το εργοστάσιο Μεταλλικών νερών μπροστά σας, εκεί, αμέσως πριν το εργοστάσιο, στρίβετε ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
Ανηφορίζετε λίγο (200-300 μ) και αμέσως μετά στην κατηφόρα, θα δείτε σταματημένα λεωφορεία στο δεξί σας χέρι. Καλύτερα να παρκάρετε εκεί.
Ίσως προσέξετε στα αριστερά μια μικρή μπλε ταμπέλα "οδός Αγίου Μάρκου" (πάνω σε ένα συρμάτινο φράχτη).
Συνεχίζοντας, λίγα μέτρα ΜΕΤΑ την ταμπέλα, κατευθύνεστε (καλύτερα πεζοί) προς τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ στο μονοπάτι (το μονοπάτι ξεκινάει με άσφαλτο και συνεχίζει με χωματόδρομο) και θα καταλήξετε (200-300 μέτρα μετά) στο χώρο όπου υπάρχει το παρεκκλήσιο (είναι ανάμεσα σε σπίτια).
Θα δείτε ένα μικρό παρατημένο εικονοστάσι έξω από το συγκρότημα οικιών. Αν έχετε τις οδηγίες μαζί σας ΔΕΝ θα δυσκολευθείτε να το βρείτε. Η θεία λειτουργία τελειώνει γύρω στις 10-10:30.
Τέλος υπενθυμίζουμε ότι ο π.Ευθύμιος δεν μεταλαμβάνει όσους πιστούς συνεχίζουν να λειτουργούνται σε εκκλησίες όπου μνημονεύονται αιρετικοί (οικουμενιστές), όπως ο πατριάρχης Βαρθολομαίος και οι επίσκοποι της Ελλαδικής εκκλησίας, που πρόσφατα επίσημα αποδέχθηκαν την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
2 σχόλια:
Διαβάζοντας τις δηλώσεις του υφυπουργού Παιδείας προς τον Εθνικό Ιεράρχη Αμβρόσιο και του κάθε λογής ψευτομαρξιστή βλέπουμε να ακολουθείτε πιστά η ηθική αποδόμηση του Έθνους μας. Δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε εφαρμόστηκε πρώτη φορά στην χώρα μας με την έλευση των κομμουνιστών στην κυβέρνηση. Είναι η σιωνιστική πολιτική του τελευταίου αιώνα και αν αυτό ακούγεται συνωμοσιολογικό για μερικούς, γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό με μια απλή αναζήτηση.
Είναι κοινώς γνωστό πως ο Μαρξ ήταν Εβραίος όπως ο Λένιν στην συνέχεια και αφού δεν πέτυχε η επανάσταση που είχε προβλέψει ο ένας, καθώς οι εργάτες του κόσμου δεν είχαν όρεξη να ενωθούν με κανέναν εκτός των συνόρων τους, έτσι ο Λένιν με την παρέα του θα έπρεπε να πάρει την εξουσία με τα όπλα όπως και έκαναν. Οι υπόλοιποι Ιουδαίοι δεν ήταν ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι η “ιδεολογία” τους περιοριζόταν μόνο στην Σοβιετική Ένωση, έτσι αποφάσισαν πως πρέπει με κάποιο τρόπο να εξαπλωθεί η επιρροή τους προς τον δυτικό, χριστιανικό πολιτισμό.
Πριν αρχίσουν να στοχοποιούνται οι Εβραίοι στην Γερμανία, βλέποντας τον αντισημιτισμό να εξαπλώνετε την δεκαετία του ’20 δημιουργήθηκε από αποκλειστικά Ιουδαίους διανοούμενους το Ινστιτούτο για την Κοινωνική Έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης ή όπως έγινε γνωστή, η Σχολή της Φρανκφούρτης. Επηρεασμένοι από τα γραπτά του Γκράμσι και αποφασισμένοι να διαλύσουν ηθικά ότι αποτελούσε απειλή στα σιωνιστικά σχέδια και αφού ο Νέϊθαν Ρόθτσαϊλντ, από τον περασμένο αιώνα είχε ήδη σχεδόν κατακτήσει την αγορά ομολόγων, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος διείσδυσης του πολιτισμού του εχθρού για να ολοκληρωθεί η επικράτηση των παγκόσμιων εξουσιαστών. Αφού οι εργατοθεωρίες ενός μη-εργάτη επεδείχθησαν άκαρπες και να μην έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, αποφάσισαν να αλλάξουν λίγο την μαρξιστική θεωρία και να πουν πως οι προλετάριοι θα ενωθούν μόνο όταν αλλοιωθούν οι παράγοντες που αποτρέπουν την επανάσταση τους όπως η οικογένεια, το έθνος και η θρησκεία ή πιο συγκεκριμένα οι έννοιες τους, στις αντιλήψεις των λαών. Με την νοοτροπία του διαίρει και βασίλευε, θα έπρεπε να επιτεθούν στα θεμέλια των κοινωνιών μας και να αντιστρέψουν την ηθική του χριστιανικού κόσμου. Ότι θεωρούνταν “κακό” θα έπρεπε να θεωρείτε “αποδεκτό” και ότι ήταν “καλό” θα γινόταν “αυταρχικό”. Δεν ήταν πλέον το ταξικό μίσος που διαιρούσε τις κοινωνίες και δημιουργούσε την ανισότητα, ήταν μια διαμάχη μεταξύ των εξουσιαστών και των εξουσιαζόμενων. Έτσι μετέτρεψαν τον κλασσικό μαρξισμό σε νεομαρξισμό και με την επιρροή του επίσης Ιουδαίου Φρόιντ, δημιούργησαν την κριτική θεωρία. Στην ουσία ήταν η συνταγή για την αποδόμηση του Δυτικού τρόπου ζωής.
Με την πρακτική της πολιτικής ορθότητας ως κύριο όπλο για την εφαρμογή της κριτικής θεωρίας, αυτομάτως θα προωθούνταν ιδέες όπως: η κριτική κοινώς αποδεκτών εννοιών, η δεδομένη υπερεκτίμηση μειονοτήτων ως καταπιεσμένων που πρέπει να βοηθηθούν, την περιόριση της ελευθέριας του λόγου στον βαθμό που η ελευθερία κάποιου θα παύει να υφίσταται όποτε θίγονται τα συναισθήματα κάποιου άλλου κ.α. Όταν πήραν την εξουσία οι εθνικοσοσιαλιστές και σιγά σιγά άρχισαν να φεύγουν οι Εβραίοι, μάζεψε και η Σχολή της Φρανκφούρτης τα μπογαλάκια της και μετανάστεψε στην Νέα Υόρκη και βρήκε καταφύγιο στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Εκεί έγραψαν και εκδώσανε την “Απολυταρχική Προσωπικότητα”, το μανιφέστο του νεομαρξισμού.
Αρχίζοντας από την οικογένεια και καταλήγοντας στο Έθνος, φρόντισαν να αλλοιωθούν έννοιες και ρόλοι όπως του πατέρα και της μητέρας, του ηγέτη και του ήρωα, των σεξουαλικών προτιμήσεων και των πολιτικών πεποιθήσεων, του καλού και του κακού. Με τον σκοπό να αφαιρέσουν από τους ανθρώπους την αίσθηση της συλλογικότητας όπως επιθυμεί και ο φιλελευθερισμός με τον τρόπο του.
Τα επόμενα εβδομήντα χρόνια, οι σιωνιστές φρόντισαν να διεισδύσουν στην παιδεία μέσω της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, των τεχνών μέσω της λογοτεχνίας, των εκδοτικών οίκων αλλά κυρίως του κινηματογράφου και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με την ιδεολογία του νεομαρξισμού να είναι φανερή σε κάθε δημιούργημα τους. Τέτοιοι άθλιοι είναι και ο άθεος Ζουράρις και ο κομαντάντε Τσίπρας.
Ίων
Τι σχέση έχει το μακροσκελές σχόλιο με την ανάρτηση;
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.