" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

ΑΙΣΧΟΣ : Το ΓΕΕΘΑ διασύρει την Κυρά που ύψωνε την ελληνική σημαία στην Ρω!

– Άφωνοι 2000 αξιωματικοί στην παρουσίαση του εκτρώματος στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην ημέρα εορτασμού των Ενόπλων Δυνάμεων
Σκανδαλίστηκαν ακούγοντας τους στεναγμούς και τα βογγητά της πρωταγωνίστριας που υπεδύετο την υποτιθέμενη Κυρά της Ρω 
Δεν σεβάστηκαν ούτε την μνήμη της, ούτε την προσφορά της στην Ελλάδα 
Οργανωμένη απόπειρα απόκρυψης του θλιβερού κειμένου το οποίο περιέχει διεθνιστικές αναφορές για την σημαία των ανθρώπων και όχι για την σημαία της πατρίδας 
Βαριές ευθύνες για το επιτελείο του αρχηγού Κωνσταντίνου Φλώρου και για τον ίδιο – Απαιτούνται εξηγήσεις και συγνώμη



Μια Ελληνίδα,
που έχει αναδειχθεί σε σύμβολο. 
Που υπήρξε φυσιογνωμία εμβληματική σε μια εσχατιά του ελληνισμού, σε ένα νησί στο στόμα κυριολεκτικά του λύκου.
Σε απόσταση αναπνοής από τον Τούρκο. 
Εκεί κάθε πρωί έκανε την έπαρση της σημαίας και την έβλεπε να κυματίζει όσο υπήρχε φως.

Εκεί έχει ταφεί, αιώνιος ακρίτας των ιδανικών του έθνους και της φυλής. 
Εκεί οφείλουν να της αποδίδουν τιμή οι Έλληνες.

Και πρώτα από όλους οι Ένοπλες Δυνάμεις 
που και αυτές είναι θεματοφύλακες των ιδίων ιδανικών και των ιδίων αξιών του ελληνισμού. 
Ορθώς λοιπόν, στην εορτή των Ενόπλων Δυνάμεων προεβλέπετο αναφορά στην Δέσποινα Αχλαδιώτη.

Αναφορά τιμητική, όχι αναφορά εξευτελιστική….
Ποιος απεφάσισε η αναφορά αυτή να είναι ένα θεατρικό μονόπρακτο, το οποίο μακρυά από κάθε έννοια τέχνης, μακρυά από κάθε έννοια πραγματικότητος διασύρει την Ελληνίδα.

(...) την έχει να αναφέρεται στον σύζυγό της και να λέει:

«Και ήταν πάντα ο Κώστας μου , αυτό που ήταν η ψυχούλα του, ήταν το κορμάκι του, κοιμόμουν μαζί του και ένιωθα ότι ο κόσμος μπαίνει στη θέση του… Ε! Είχε προσόντα ο άτιμος!… Και πώς να μην έχει δηλαδή… μη γελιόμαστε τώρα… άντρας που βάζει κάτω τη γίδα και τα άλλα τον κοιτούν σαν να τους χάλασε τον αρραβώνα…»

Τι είναι αυτά; Πώς επετράπη να ακουσθούν δήθεν από την Κυρά της Ρω;

Πώς επετράπη να παρουσιασθεί αυτό μονόπρακτο στο πλαίσιο μιας εορταστικής εκδηλώσεως που οργανώθηκε από το ΓΕΕΘΑ; 

Δεν ήξεραν τι λέγει το θεατρικό; Δεν το ήλεγξε κανείς; Ούτε αρχηγός ούτε επιτελής ούτε κανείς; 
Και έφθασε να παρουσιάζεται προ ενός ακροατηρίου 2000 αξιωματικών και πολιτών!

Δικαιολογία δεν υπάρχει.
 
Έξι χρόνια παρουσιάζεται αυτό θεατρικό, γραμμένο από τον Γιάννη Σαραγκά. 
Έξι χρόνια υποδύεται την Κυρά της Ρω η ηθοποιός Φωτεινή Μπαξεβάνη. 
Έξι χρόνια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (!) εκφωνεί την φράση «βάζει κάτω τη γίδα» 
Και αυτό θεωρείται απόδοσις τιμής στην Κυρά της Ρω!
Η ηθοποιός Φωτεινή Μπαξεβάνη


Αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Παρακάτω ο μονόλογος του μονόπρακτου αναφέρει:

«Συ θα θα μου δώσεις το χέρι, θα κλείσεις τα μάτια και όλα τα υπόλοιπα θα τα κάνω γώ. Ε! Αυτά τα υπόλοιπα ήταν ολόκληρη η ζωή μας…. Μόνο ε! Που κάποιες με μπέρδευε… ξαπλώναμε στο κρεβάτι για να κάνουμε… παντρεμένοι που ήμασταν και εκεί που ήταν έτοιμος να… πάνω που του ‘ρχότανε το ‘’Θεέ μου συγχώρα με’’ φώναζε Ώπα. Τι Ώπα ; κόντευα να τρελλαθώ. Ωπα μία, ώπα δύο, ώπα τρεις και δεκατρείς… Τι ώπα θα του πω χριστιανέ μου, στο κρεβάτι είσαι δεν σέρνεις χορό…. Ώπα έλεγε ο άνθρωπος… γλεντούσε… κατάλαβα ότι όσο με είχε εδώ στην άκρη του κόσμου θα με γλένταγε όσο με είχε και τον είχα, θα ήμουν η προσωπική του χαρά… θα με κοιτά και θα με γιορτάζει».


Και παρακάτω:

 «Δεν τον εγκατέλειπαν οι δυνάμεις του αλλά το χάρισμά του. Δεν τον άκουγαν πια τα ζωντανά, ούτε τον εμπιστεύονταν. Ένα απόγευμα πάει να αρπάξει ένα κι αυτό αντί να του παραδοθεί πείσμωσε, του δίνει μια στο στήθος και τον πετάει στο χώμα...»


Τι θέση έχουν τέτοια κείμενα, τέτοιοι μονόλογοι σε ένα θεατρικό για την Κυρά της Ρω, την γενναιότητα και τον πατριωτισμό της;


Ποιος πρέπει να απολογηθεί για το ατόπημα;
Ποιος πρέπει να δώσει εξηγήσεις;

απόσπασμα από εδώ


ΞΕΥΤΙΛΙΣΤΗΚΑΤΕ... 
ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΗΡΩΙΔΑΣ 
ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙΣ, ΦΛΩΡΕ!!!..



Πόσους ξεφτιλισμούς ακόμα θα δώσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις, 
που επί ημερών σου τις κατάντησες … ΑΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;;;

Δεν βρέθηκε κανείς απ’ όσους παρακολούθησαν αυτό το ευτελιστικό και χυδαίο μονόπρακτο που ξευτίλιζε την ΗΡΩΙΔΑ, να φωνάξει:

η συνέχεια στο «Αττικά Νέα»,  εδώ



Σχόλιο (ομάδος εκπαιδευτικών «ο Παιδαγωγός»):
Η τέχνη στην εποχή της Νέας Τάξης δεν εξυπηρετεί το ωραίο. Ούτε το ηθικό. Ούτε το δίκαιο.
Η τέχνη είναι στρατευμένη
Πρέπει να αλώσει και τα τελευταία θεμέλια, για να πέσει το οικοδόμημα. 

Γράψαμε πρόσφατα (εδώ) για την ταινία που έβριζε την Παναγία μας σε κανάλια μεγάλης εμβέλειας.
Παρά τις διαμαρτυρίες τηλεθεατών το κανάλι πρόβαλε κ πάλι την ταινία λίγες μέρες μετά!Θράσος! 

Αποδόμηση
Ότι γίνεται εδώ κ δεκαετίες και στην εκπαίδευση (δείτε το ιστορικό εδώ),
στην εκκλησία, στην δικαιοσύνη, 
τώρα η σήψη έφτασε μέχρι τον Ελληνικό Στρατό
βλέπετε κάποιοι βάλθηκαν να κάνουν καριέρες, 
μάλλον με κάθε κόστος.

Εξ άλλου ξέρουν ότι η είδηση-αποκάλυψη «θα θαφτεί» από τα μεγάλα ΜΜΕ αφού τα ελέγχουν.

Ας μην ξεχνάμε κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες, που δημοσιεύσαμε εδώ








Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.