Είδηση 1η:
Από την Πτολεμαΐδα μίλησε ο Νίκος Παπαδόπουλος για το επεισόδιο στην Εθνική Πινακοθήκη λέγοντας: «Στα social media, στα 1000 σχόλια, 2-3 να ήταν αρνητικά. Η κατακραυγή του κόσμου έναντι των κυβερνώντων ήταν πρωτοφανής.
Εμείς για το Θεό το κάναμε, για την Ορθοδοξία, που δεν ανεχόμαστε να υβρίζεται η μάνα μας. Ήταν μια δυναμική παρέμβαση εφόσον δεν εισακούσθηκαν όλα τα μέσα που χρησιμοποίησα (επίκαιρες ερωτήσεις, αναφορές & επιστολές)», είπε σύμφωνα με το kozan.gr.
https://youtu.be/e9Vixr-yzsw?feature=shared
Στις δηλώσεις του (εδώ), ο αγωνιστής βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος ανέφερε ότι πήγε να προσκυνήσει στο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στο Μηλοχώρι, στον επίσης αγωνιστή γέροντα π.Μάξιμο Καραβά, άξιο πνευματικό τέκνο του π.Αυγουστίνου Καντιώτη.
Ο γέροντας Μάξιμος (άνω των 90 ετών, σε αναπηρικό καροτσάκι), έγραψε ένα ποίημα (διαβάστε το εδώ) για τον βουλευτή που ΚΑΤΕΒΑΣΕ τις βλάσφημες εικόνες από την Εθνική Πινακοθήκη. (Αντιθέτως, κάποιος υψηλόβαθμος διορισμένος στο κόμμα ΝΙΚΗ, παρεξηγήθηκε γιατί έσπασαν δυο τζάμια από τις βλάσφημες εικόνες και μιλούσε στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις του για «πειθαρχικό» αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο «διαγραφής του βουλευτή»).
Να προσθέσουμε ότι ο γέροντας Μάξιμος έχει διακόψει την μνημόνευση του οικείου επισκόπου και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου λόγω της συμπόρευσης με τον Πάπα και την αίρεση του Οικουμενισμού. Όπως ακριβώς είχε κάνει και ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης (και το μισό Άγιο Όρος) στον πατριάρχη Αθηναγόρα.
Η δημοσιογράφος τοπικού μέσου ρωτάει τον βουλευτή και αυτός πέρα από τις εύλογες απαντήσεις για το περιστατικό στην Εθνική Πινακοθήκη, δεν διστάζει να αναφερθεί στο μοναστήρι αυτό αλλά και στον μακαριστό π.Αυγουστίνο Καντιώτη.
Είδηση 2η:
Χαιρετισμός του βουλευτή σε ομιλία του μοναχού π.Δοσίθεου στην ίδια περιοχή.
Πολύ ευχάριστη έκπληξη να βλέπουμε τον μοναχό που καθοδηγεί πνευματικά και καλεί τον ελληνικό λαό σε μετάνοια, μαζί με τον αγωνιστή βουλευτή.
Αντιθέτως άλλοι, πρωτοσύγκελοι και αρχιμανδρίτες κλπ, παρά το ότι έζησαν δίπλα στον π.Αυγουστίνο Καντιώτη, σήμερα ΣΙΩΠΟΥΝ ...
Αξίζει να δείτε τα δύο σύντομα βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=OcTcWU96K9U
οι Ευχές του π.Δοσιθέου:
https://www.youtube.com/shorts/rTgVVyIHTJs
Είδηση 3η:
Πιστοί από Πτολεμαΐδα ετοιμάζονται την ερχόμενη Κυριακή 23/3/2025, της Σταυροπροσκυνήσεως, μετά την Θεία Λειτουργία, να μεταβούν από την Πτολεμαΐδα στο Μαύρο Βουνό στην Καστοριά, εκεί που μετρημένοι στα δάκτυλα άθεοι και κρατικές Υπηρεσίες προσπαθούν να κατεβάσουν τον Σταυρό που έχει υψωθεί στην κορυφή του βουνού. Την είδηση-κάλεσμα διαβάσαμε εδώ.
Και πάλι θυμόμαστε με τι κόπο και αγώνες ο π.Αυγουστίνος έχτισε έναν αντίστοιχο Σταυρό στη Φλώρινα. Ποιος να το φανταστεί ότι συμβαίνουν αυτά στην Ορθόδοξη πατρίδα μας (Ορθόδοξη σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα που ξεκινάει με την επίκληση στην Αγία Τριάδα και ορίζει «επικρατούσα θρησκεία» - ας μην ξεχνάμε και γιατί πολέμησαν το 1821 «Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος») ...
Μάλιστα όπως πληροφορηθήκαμε ο τοπικός δεσπότης Καστοριάς, αντί να ξεσηκώνει τον κόσμο, αντιδρά στην παρουσία ευλαβών μοναχών στο σημείο αυτό! Απίστευτο ε;;; Αντιλαμβανόμαστε όλοι γιατί ... Φοβούνται μην ξεσηκωθεί ο κόσμος.
Στο θέμα έχουμε ήδη αναφερθεί εδώ και εδώ και εδώ.
Μέχρι και στην Πτολεμαΐδα, βρέθηκαν δυο ιερείς που έσπευσαν να αφαιρέσουν τον Σταυρό από την Αγία Τράπεζα! (διαβάστε εδώ) Πραγματικά κάτι δεν πάει καλά στις μέρες μας ...
Φωτογραφίες και Βίντεο π.Δοσιθέου που επισκέφθηκε πριν λίγες βδομάδες τον Σταυρό.
2 σχόλια:
Κάντε σύγκριση της αρτιότατης μήνυσης που κατέθεσαν οι 2 γυναίκες δικηγόροι
https://www.triklopodia.gr/wp-content/uploads/2025/03/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B2%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%86%CE%B7%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7.pdf?fbclid=IwY2xjawJKWMtleHRuA2FlbQIxMAABHUmXRubamBkxY8x9r5al1QcI_vJ_ZppINyyolFU5otreMsccrpa0wC8y2A_aem_l28WCHcz2kqT1OcY0W_CGA
με εκείνη του Νατσιού
https://nikh.gr/periechomeno-minytirias-anaforas-gia-to-asemno-yliko-stin-ethniki-pinakothiki/
Μπορεί εκείνες να κατέθεσαν μήνυση για τις Βλάσφημες εικόνες κι ο Νατσιός για τα βιντεάκια, όμως και στις 2 περιπτώσεις προσβάλλονται η επικρατούσα Θρησκεία (άρθρο 3Σ) και τα χρηστά ήθη (άρθρο 5Σ), όπως καταπατείται και το άρθρο 16Σ, το οποίο αναφέρει για τη Παιδεία ότι έχει σκοπό
«την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης»
τη στιγμή που εκεί πηγαίνουν συνεχώς εκδρομές τα σχολεία
Οι 2 δικηγόροι αναφέρουν κι άλλα άρθρα του Συντάγματος που καταπατούνται, όπως και Νόμοι, που επίσης είναι συμβατά και στις 2 περιπτώσεις
Όμως ο Νατσιός δεν αναφέρει αυτές τις καταπατήσεις του Συντάγματος κι αρκείται να ομιλεί για άσεμνο υλικό
Κι αλήθεια, αν υπάρχει προειδοποιητική ταμπέλα για το άσεμνο και παρείχαν και συναίνεση οι μαθητές, τότε όλα καλά ?
Δεν αναφέρει το Σύνταγμα παρότι η πλευρά της Πινακοθήκης επικαλείται το Σύνταγμα σε δηλώσεις της 17/03 (όπου λένε ότι σκοπεύουν την επανέκθεση των Βλάσφημων εικόνων) κι ο Νατσιός κατέθεσε τη μήνυση 2 μέρες αργότερα, στις 19/03
https://www.athinorama.gr/texnes/3043401/3043401-anakoinosi-tis-ethnikis-pinakothikis-gia-tin-asfali-epanekthesi-ton-bandalismenon-ergon/
(Σημ. : Οι δικηγόροι της Πινακοθήκης βέβαια κάνουν επιλεκτική χρήση του Συντάγματος, ενώ τα άρθρα του εξετάζονται συνδυαστικώς)
Η μουσική επένδυση του πορνό με το «Βασιλεύ Ουράνιε» λέει ότι είναι
«επίθεση στην ηθική υπόσταση και προσωπικότητα ενός μέσου υγιώς (????) σκεπτόμενου θεατή»
Γιατί τόσο άχρωμα κι αόριστα επιχειρήματα ?
Που βεβαίως εύκολα καταπίπτουν
Αντί να μιλήσει βάση του Συντάγματος για προσβολή επικρατούσας θρησκείας, προσβολή του ρόλου της Παιδείας κ.τ.λ.
Επίσης, ο Νατσιός επιχειρηματολογεί βάζοντας τον Εθνικό μας ύμνο στα πλαίσια της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, εξομοιώνοντας τον δηλαδή με όλα αυτά που διαβάζουμε εδώ
https://culture.gov.gr/el/Information/SitePages/view.aspx?nID=4990
αντί να τον συνδέσει με το Σύνταγμά μας, όπως και με τη παραδοχή στον ιστότοπο της Προεδρίας της Δημοκρατίας, ότι ο Εθνικός Υμνος θεωρείται «σύμβολο της δημοκρατίας μας».
https://www.tanea.gr/2013/11/22/greece/mexri-to-koinoboylio-eftase-o-e-polemos-toy-ethnikoy-ymnoy/
Αναφέρει την ατάκα ενός Υπουργού (που τον χαρακτήρισε «ψυχή του Έθνους»), όμως δε το συνεχίζει σ΄αυτό το πλαίσιο
Μια άυλη πολιτιστική κληρονομιά (π.χ. η τέχνη παρασκευής παραδοσιακού τουλουμίσιου τυριού στον Ζάρακα Λακωνίας), θα μπορούσε ίσως να παραποιηθεί στα πλαίσια της Τέχνης, αλλά ΟΧΙ ο Εθνικός μας ύμνος
Αυτό το επιχείρημα της πολιτιστικής κληρονομίας έπρεπε να αναφερθεί απλά ως δευτερεύον
Και στον Εθνικό Ύμνο γράφει πάλι αόριστα επιχειρήματα για
«θλίψη, ανησυχία, ψυχολογική βλάβη του μέσου (????) πολίτη»
Κι αλήθεια, γιατί ο Νατσιός δεν έκανε μήνυση ΚΑΙ για τις Βλάσφημες εικόνες ?
Τότε βέβαια θα πρεπε υποχρεωτικώς να αναφερθεί στο Σύνταγμά μας
Δυστυχώς σχεδόν πάντα οι πολιτικοί κάνουν μηνύσεις για την αυτοπροβολή τους.
Νομικό επιτελείο το κόμμα διαθέτει. Κάθε κόμμα διαθέτει στρατιά από «επιστημονικούς συμβούλους» οι μισθοί των οποίων καλύπτονται από το κράτος.
Προφανώς η μήνυση Νατσιού θα έπρεπε να είναι αρτιότερη αφού ακολούθησε των δύο δικηγόρων, και όχι υποδεέστερη.
Κουτοί δεν είμαστε. Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι κάποιοι επιδιώκουν μια light αντιπολίτευση. Κάτι άλλο, ίσως αφύπνιζε τους ορθοδόξους πιστούς.
Η ανακοίνωση «ο Νατσιός έκανε μήνυση» κρατάει τα προβατάκια ήσυχα στον καναπέ τους.
Θα μπορούσε φυσικά να οργανώσει άμεσα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την Εθνική Πινακοθήκη. Δεν είναι δυνατόν να μην σκέφτονται τα αυτονόητα. Τα σκέφτονται. Και γι αυτό φέρουν μεγάλη ευθύνη για τις επιλογές τους.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.