" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 4 Μαρτίου 2017

ΝΤΡΟΠΗ ! Ο μητροπολίτης του Οικουμενικού Πατριαρχείου Χαληδόνος Αθανάσιος, αγκαζέ με "καρναβάλια"!

Αυτοί, είναι οι καλοξυρισμένοι και με κουστούμια και γραβάτες, δεσποτάδες του Φαναρίου.
Σ' αυτούς μας καλούν "να κάνουμε υπακοή" και από αυτούς υποτίθεται περιμένουμε να "ορθοτομήσουν τον λόγο της αληθείας" ...




Οι φωτογραφίες, με τον κουστουμαρισμένο και καλοξυρισμένο κύριο, με την γραβάτα, αγκαζέ με "διαβολάκια" και λοιπές γυναικείες παρουσίες, από το Αποκριάτικο γλέντι (δείτε εδώ), του "Μορφωτικού Συλλόγου Μόδα" και της "Φιλοπτώχου Αδελφότητας Χαλκηδόνος" στην Κωνσταντινούπολη. 


Διαβάστε και ένα απόσπασμα από την παλαιότερη περιγραφή (2015) αντίστοιχου "καρναβαλικού χορού", από τον γέρον Χαλκηδόνος Αθανάσιο, με τίτλο LA BALLARINA (Opera Buffanesca)


ο μητροπολίτης γέρον Αθανάσιος περιγράφει:"... Πριγκήπισσες (μὲ bonus-zgouri), Βαρωνέσσες, Ἀρχόντισσες, mondaines κυρίες, καθὼς καὶ τὴν Carmen, ἑλκυστικὲς μελανειμονοῦσες γοτθικὲς μάγισσες μὲ ὀξύκορφες καλύπτρες (Hennin), χαριτωμένες εὐτραφεῖς χίππισες, λεπτὲς σπανιόλες, ἀστυνόμες, κυρίες ντυμένες κατὰ τὴν μόδα τοῦ 1930, ἢ καὶ ὡς ἄνδρες, πρᾶγμα "ἀσυνήθιστο" γιὰ σήμερα!, κομψότατες τροτέζες, ἀνατολίτες, πειρατές, Zorro, γκάνγκστερ τῆς ἐποχῆς τῆς ποτοαπαγόρευσης, πολεμοχαρεῖς Vikings κ.ἄ.
Ἕνα χάρμα δηλαδὴ χρωμάτων, σχημάτων καὶ μορφῶν, ποὺ γοήτευε τὸ μάτι καὶ τοὔδιδε χαρά, ἔστω καὶ γιὰ κάποιες ὧρες.
"



Κάτι τέτοια πρέπει να γινόταν και στην Σμύρνη το 1922, και εγκατέλειψε ο Θεός την χάρη Του.





 Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"  

3 σχόλια:

Marinos είπε...

Αυτή είναι η ενότητα του νεοημερολιτισμού, οικουμενισμού.
Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει, πρεσβεύει ότι θέλει, δημόσια κάνει ότι θέλει, πληρώνεται κανονικά από τον κρατικό κορβανά,
και ουδείς τον παραπέμπει σε Εκκλησιαστικό δικαστήριο!!!

Όταν μιλήσεις για παραβιάσεις Αγίων και Ιερών κανόνων, και για την ακρίβεια στα της Ορθοδοξίας, τότε αρχίζουν τα νταούλια.
Τότε ξεσηκώνονται, και αρχίζουν οι αμπελοφιλοσοφίες, τότε ενεργοποιούνται και τα έμμισθα τα τρόλλ και δήθεν κατηγορούν τους ΓΟΧ ότι είναι πολλά κομάτια, η και ακόμη δεν έπρεπε να κάνουν συνόδους!
Φρίξον Ήλιε Στέναξον Γή!
Όποιος ξαναβγάλει γλώσσα για ΓΟΧ Εκκλησιαστικούς, θά πρέπει πρώτα να είναι άξιος τής Ιεροσύνης, νά φορέσει το ράσο, νά είναι ΜΗ μισθωτός Ποιμένας, χωρίς βιβλιάριο υγείας, χωρίς μισθό, χωρίς σύνταξη, και φυσικά να είναι Ορθόδοξος.
Μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα να μιλήσουν για τα κομμάτια των ΓΟΧ.
Διότι μόνο έτσι θα καταλάβουν στό πετσί τους τι εστί πειρασμός και θυσίες.
Όταν δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, το συμφέρον της ψυχής τους είναι η σιωπή!!!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ακριβώς είναι. Είναι ενότητα μισθοδοσίας και όχι ενότητα ορθοδόξου πίστεως. Τους ενώνουν τα οφφίκια και μέσα του πιστεύει ο καθένας ο,τι θέλει χωρίς καμία ντροπή και χωρίς καμία επίπτωση.

Πρόκειται περί επιφανειακής ενότητας συμφερόντων γι'αυτό και εμφανίζεται το φαινόμενο διγλωσσίας τύπου "Σεραφείμ" που από τη μία εμφανίζεται ως ο λέων του αντι-οικουμενισμού και από την άλλη συλλειτουργεί με τους καραμπινάτους οικουμενιστές της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος.

Μπράβο στο Μαρίνο, πολύ εύστοχη η τοποθέτησή του.

Κυριάκος Βαρβέρης

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται απίστευτο...δεν μπορεί να είναι πραγματικότητα...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.