" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά

Του Ηλία Πλιόγκα το λέει το φιλοκάρδι του.
Είναι δάσκαλος από τα Γιαννιτσά της Πέλλας της πατρίδας του Αλέξανδρου του Μακεδόνα και της οικογένειάς του..

Η κ.Τζάκρη είχε κατηγορήσει τον Ηλία Πλιόγκα πως δήθεν είχε οργανώσει τις αποδοκιμασίες που είχε δεχθεί ο τότε Υπουργός Δικαιοσύνης κ.Κοντονής σε επίσκεψή του στα Γιαννιτσά.

Η στάση όμως του Ηλία Πλιόγκα ήταν και παραμένει αταλάντευτη και πατριωτική. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την απάντηση που είχε δώσει ο Ηλίας σε δημοσιογράφο του BBC όταν σε συνέντευξη που του είχαν πάρει στα Γιαννιτσά το Φεβρουάριο του 2016 με αφορμή την προσφυγική κρίση, είχαν αποκαλέσει τα Σκόπια ως …"Μακεδονία".

Αλήθεια πόσοι σε δημόσιες ομιλίες και συνέδρια στο εξωτερικό απαντάνε έτσι στην προπαγάνδα αυτών που θέλουν να δώσουν Μακεδονική ταυτότητα σε ένα έθνος που δεν έχει καμία σχέση με τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική ιστορία της Μακεδονίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.