Κανείς δεν αμφισβητεί το έργο του.
Εξέπεμπε πραότητα και αγάπη.
Πράγματι έφτιαξε μια εκκλησία σχεδόν από το μηδέν (με γκρεμισμένες εκκλησιές και μοναστήρια σε όλη τη Β.Ήπειρο μετά το σκληρό αθεϊστικό καθεστώς του Ενβέρ Χότζα).
Για όσους ξέρουμε κάτι παραπάνω όμως,
ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ότι
1. Ήταν από τα στελέχη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ).
(Η «Εκκλησία της Ελλάδος» δυστυχώς συμμετείχε και μάλιστα ως ιδρυτικό μέλος στην ίδρυση του «ΠΣΕ». Η συμμετοχή της δηλώνει την αναγνώριση των αιρετικών ως εκκλησίες).
2. Συμμετείχε σε πλήθος συμπροσευχών με αιρετικούς:
Ξέρουμε ότι αρκετοί που θα τύχει να το διαβάσουν αυτό, θα πουν «και τι πειράζει;».
Όμως σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδοξίας, επίσκοπος ή ιερέας που συμμετέχει σε κοινή προσευχή με αιρετικό, είναι προς κρίση για καθαίρεση.
Δεν έχει καθαιρεθεί, παραμένει ο επίσκοπος μας, αλλά είναι υπόδικος. Και ευλαβείς ιερείς έχουν το δικαίωμα να διακόψουν την μνημόνευσή, την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του, μέχρι να μετανοήσει ή μέχρι να καθαιρεθεί.
Είναι βαρύτατο σφάλμα άσχετα αν φρόντισαν κάποιοι να μην το γνωρίζουμε.
Οι ίδιοι το γνωρίζουν, κι όμως συμμετέχουν -δεκαετίες τώρα- σε τέτοιες κοινές συμπροσευχές.
3. Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος, το 2016 συμμετείχε (μαζί με τους 6 επισκόπους του) και προσυπέγραψε τις αποφάσεις της (ψευδο)Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης, η οποία αναγνώριζε έγκυρα μυστήρια (βαπτίσματος άρα και ιεροσύνης) σε αιρετικούς (παπικούς, προτεστάντες κλπ).
Συνοδική αποδοχή αιρετικής διδασκαλίας!
4. Εγκαθιδρυτής μιας «Αλβανικής» εκκλησίας
Ο Αναστάσιος αρνήθηκε (αρχικά ως «Έξαρχος» και αργότερα ως «Αρχιεπίσκοπος» του Οικ. Πατριαρχείου στην Αλβανία) να δεχτεί τους 3 εψηφισμένους μητροπολίτες στην Αλβανία, επειδή ήταν Έλληνες.
Για πολλά χρόνια (1992-1998), η Εκκλησία στην Αλβανία ΔΕΝ διοικούνταν με Συνοδικό τρόπο όπως προβλέπει το Συνοδικό σύστημα διοίκησης της εκκλησίας μας, αλλά μόνον από τον Αναστάσιο και από μια κληροκολαϊκή επιτροπή που ο ίδιος σύστησε. Χωρίς επισκόπους.
Ο ένας από τους 3 εκλεγμένους μητροπολίτες ήταν ο π.Αλέξανδρος Καλπακίδης (εδώ), με σημαντικό έργο στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, ο οποίος ετοίμασε το επιτελείο του για να πάει στο Αργυρόκαστρο, κι όμως δεν του επέτρεψε ποτέ ο Αναστάσιος να ενθρονιστεί, ούτε στους άλλους δύο (Κορυτσάς και Βερατίου κ Αυλώνος), πολύ απλά γιατί ήθελε μια «Αλβανική» εκκλησία ενώ και οι τρεις τους ήταν Έλληνες.
Για χρόνια οι επαρχίες Αργυροκάστρου και Κορυτσάς δεν είχαν επίσκοπο εξαιτίας της επιλογής του Αρχιεπισκόπου Αναστασίου.
Μέχρι που ανάγκασε το Οικ.Πατριαρχείο να εκλέξει δύο άλλους επισκόπους στη θέση τους (Αργυροκάστρου και Κορυτσάς).
Ο ορθόδοξος ναός της Αναστάσεως που έχτισε ο ίδιος ο Αναστάσιος στα Τίρανα .
Σίγουρα ΔΕΝ θυμίζει ελληνορθόδοξη αρχιτεκτονική. Κάτι άλλο θυμίζει ...
(πηγή φωτογραφίας)
Αντίστοιχο «παράξενο» σχήμα έχει και ο ιερός ναός που χτίστηκε στο «σημείο μηδέν-δίδυμους πύργους» στην Αμερική.
Όπως γράψαμε εδώ:
«(...) όταν άνοιξαν τα σύνορα, αντί το Οικουμενικό Πατριαρχείο να τον τιμήσει (Σ.Σ. τον αγωνιστή Μητροπολίτη Σεβαστιανό)-που στάθηκε άξιος ως επίσκοπος απέναντί στο ποίμνιό του- κάνοντάς τον έξαρχο της Β.Ηπείρου, προτίμησε να επανασυστήσει την ανύπαρκτη «Αλβανική εκκλησία» (δεν ξεχνάμε ότι ιδρύθηκε τελείως αντικανονικά από τον Φαν Νόλι γι αυτό και είχε χαρακτηριστεί ως σχισματική) και να βάλει επί κεφαλή εκεί τον π.Αναστάσιο Γιαννουλάτο, γνωστό (τότε) για τις συμπροσευχές του με κάθε είδους αιρέσεις και θρησκείες. Εκ των υστέρων, δεν αμφισβητούμε το έργο του Αναστασίου, αλλά ο Σεβαστιανός σίγουρα θα ξεσήκωνε τον ελληνισμό και θα ήταν θέμα χρόνου η ένωση της Β.Ηπείρου με την μητέρα Ελλάδα.»
5. Μπορεί να μην έφτασε τα χάλια της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά έκανε κι αυτός απαράδεκτες δηλώσεις για τα μέτρα στις εκκλησίες επί Κορονοϊού (δείτε εδώ).
Βέβαια ουδέποτε υπήρξαν στην Αλβανία απαιτήσεις από την κυβέρνηση ή από την ορθόδοξη Ιεραρχία για να κλείσουν οι εκκλησιές, ούτε απαγόρευση προσκύνησης των εικόνων, ούτε για υποχρεωτική τήρηση όλων των άλλων παράλογων και κυρίως αντίχριστων μέτρων.
και άλλα πολλά, όπως εδώ:
Δείε τι αποκαλύπτει ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος (για να τον επαινέσει):
«Αν και με εξομολογούσε κουβεντιάζοντας από τα μικρά μου χρόνια δεν μου είπε ΠΟΤΕ μια κακή κουβέντα για τον ερωτικό προσανατολισμό μου.»
Ότι κάνουν πολλοί σημερινοί αρχιμανδρίτες ... Φέρνουν μια νέα θρησκεία. Πιο βολική. Για να γίνονται αρεστοί.
Δεν μπορούμε επίσης να μην αναγνωρίσουμε ότι στο θέμα με το σχίσμα στην Ουκρανία (την αναγνώριση δηλαδή από τον Βαρθολομαίο των σχισματικών ως επίσημης εκκλησίας στην Ουκρανία), ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος με πλήθος δηλώσεών του, πήρε ξεκάθαρη και σωστή θέση (δείτε ενδεικτικά εδώ).
Αφού αποκαλύψαμε την αλήθεια για το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ορθοδοξία σήμερα, που είναι ο Οικουμενισμός, η «άλωσή» της, όπως τότε, λίγο πριν την Άλωση της Πόλης,
αφού παραθέσουμε και τα καυτά ερωτήματα προς τον Αλβανίας Αναστάσιο από το αντιαιρετικό Γραφείο της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιώς (ολόκληρο το κείμενο εδώ) :
«(...) ποιούς αντιαιρετικούς αγώνες έκαμε μέχρι σήμερα εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού;
Ποια ήταν η μέχρι σήμερα ποιμαντική του φροντίδα και μέριμνα για να προφυλάξει το ποίμνιό του από το δηλητήριο αυτής της φοβερής αιρέσεως;
Με ποιους λόγους, με ποιες Εγκυκλίους προς το ποίμνιο, με ποιες ημερίδες, με ποια συνέδρια και με ποιες ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές αγωνίστηκε να καταπολεμήσει την φοβερότερη αίρεση όλων των αιώνων, που προχωρεί ακάθεκτη, καλπάζοντας εδώ και ένα αιώνα;
Τέλος ποία γνώμη έχει για τις ετεροδόξες ομολογίες, Παπισμό, Προτεσταντισμό, Μονοφυσιτισμό; Πιστεύει ότι είναι αληθείς Εκκλησίες με αποστολική διαδοχή και έγκυρα μυστήρια; Αν όχι, τότε γιατί δεν διεκήρυξε την μοναδικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας στη Σύνοδο της Κρήτης, όπου ως γνωστόν εδόθη πλήρης εκκλησιαστικότητα στους ετεροδόξους; Πολύ θα θέλαμε, Μακαριώτατε, να μας δώσετε μια απάντηση στα παρά πάνω καυτά ερωτήματα.»
ας προσευχηθούμε για την ψυχή του κεκοιμημένου.
Ας ελπίσουμε ο Κύριος του ελέους,
να αναγνωρίσει το θετικό του έργο και το πλήθος των ανθρώπων που έκανε να γνωρίσουν τον Χριστό τόσο στην Αφρική, όσο και στην Β.Ήπειρο και στην Αλβανία και στην ελεύθερη Ελλάδα
και να τον συγχωρήσει για τα -από ορθόδοξης ομολογίας- βαριά του λάθη.
Γνωρίζοντας τις δόλιες μεθοδεύσεις τους,
Για να απενοχοποιήσουν την προδοσία της ορθόδοξης πίστεως.
Γι αυτό είχαμε χρέος να γράψουμε την αλήθεια.
Αυτά που όλοι γνωρίζουν, έβλεπαν για δεκαετίες αλλά συνειδητά κρύβουν.
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
5 σχόλια:
Η γνωστή τακτική που ακολουθεί η Παπική αίρεση : Ό,τι σού δίνει η δεξιά, τό αφαιρεί η αριστερά! Η συνήθης διαλεκτική μέθοδος τού φιλοσόφου προγόνου Αριστοτέλη "θέση/αντίθεση/σύνθεση". Διαβάστε τήν ανατροπή αυτής τής πονηράς μεθόδου.
https://docs.google.com/document/d/1VgkgTetYcNy-F0Ov77BuOGgbLGom5EDP/edit?usp=drivesdk&ouid=109270966716349707863&rtpof=true&sd=true
Κάντε τον κόπο και διαβάστε εδώ:
https://katanixi.gr/synaxis-orthodoxon-klirikon-kai-monachon-oikoymenistika-lechthenta-kai-prachthenta-archiepiskopoy-alvanias-k-anastasioy-2/?fbclid=IwY2xjawIEF75leHRuA2FlbQIxMAABHSkuDJUguJIeojt2OmTWRbov_cMMLdLHMYot4nygEX0oBDDLrmYymVzBEw_aem_F9ZUanJ7wEFh6XFv4nqCMA
Δείτε συμπροσευχές και συλλείτουργα στα οποία μεταλαμβάνουν παπικοί από ορθοδόξους ιερείς, στα οποία συμμετέχει ο Αναστάσιος.
Αλλά δεν μιλάει κανείς ...
κι ετοιμάζουν νέα αγιοποίηση.
Οι εκκλησίες των εσχάτων καιρών ...
Η διοικούσα Ιεραρχία βαδίζει στόν δρόμο τού λαϊκού Οικουμενισμού, τόν οποίο χάραξαν οι νύν καί οι πρώην Πάπες, οι πρώην καί οι νύν δικοί μας Φαναριώτες (ανήκουμε Δύση, περιμένουμε τό "ποθούμενον") από φρέσκους αγίους.
Στά βήματα τού λαϊκού Οικουμενισμού
Φρέσκοι άγιοι, τό "Ποθούμενον" καί ο οικουμενιστικός λαϊκισμός
https://docs.google.com/document/d/1wbp7T_RHKkvFugjHhpZRSKilsXQo9t-s/edit?usp=drivesdk&ouid=109270966716349707863&rtpof=true&sd=true
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.