" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Η Θεσσαλονίκη "ευχαρίστησε" τον Θεό για την σωτηρία από τον σεισμό των 6.5 ρίχτερ (1978), χορεύοντας στο Gay pride



48 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ… ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ;

20 Ιουνίου 1978.

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, η Θεσσαλονίκη σείεται εκ θεμελίων από τον καταστροφικό σεισμό των 6,5 Ρίχτερ.

Χιλιάδες οικογένειες ζουν στιγμές τρόμου.
Παιδιά διαβάζουν για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Άνθρωποι πετάγονται έντρομοι από τα σπίτια τους.
Η πόλη κουνιέται για περίπου 15 δευτερόλεπτα, που μοιάζουν αιωνιότητα.

49 συνάνθρωποί μας χάνουν τη ζωή τους.
Περισσότεροι από 200 τραυματίζονται.
Χιλιάδες μένουν άστεγοι.

Κι όμως…
Η Θεσσαλονίκη στάθηκε.

Οι παλαιότεροι θυμούνται ακόμη τις μαρτυρίες για τη θαυμαστή προστασία του Πολιούχου μας, του Αγίου Δημητρίου. Θυμούνται την ευγνωμοσύνη της πόλης.


Θυμούνται τις ευχαριστήριες αγρυπνίες που καθιερώθηκαν κάθε χρόνο ως ελάχιστο χρέος τιμής προς τον Άγιο που οι Θεσσαλονικείς θεωρούσαν προστάτη και ευεργέτη τους.

Και σήμερα;
Στην πόλη του Αγίου Δημητρίου.
Στην πόλη που γονάτισε από τον φόβο του σεισμού και σώθηκε.
Στην πόλη που χρωστά ευγνωμοσύνη στον Πολιούχο της.


Βρέθηκαν κάποιοι να χαρακτηρίζουν «ακραίους» όσους διαμαρτύρονται για όσα συμβαίνουν αυτές τις ημέρες στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Βρέθηκαν κάποιοι να χαρακτηρίζουν «ακραία» ακόμη και την εξώδικη διαμαρτυρία που καταθέσαμε, ζητώντας σεβασμό προς τον δημόσιο χώρο, προς την ιστορία της πόλης και προς τις αξίες που επί αιώνες τη στήριξαν.


Και γεννάται ένα απλό ερώτημα:
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ;
ΕΜΕΙΣ,
που μιλάμε για πίστη, οικογένεια, παράδοση και σεβασμό;
Ή εκείνοι που επιμένουν να παρουσιάζουν ως πρόοδο την κατάργηση κάθε ορίου, κάθε μέτρου και κάθε αίσθησης ιερότητας;


ΕΜΕΙΣ,
που θυμόμαστε την ευεργεσία του Αγίου Δημητρίου και ζητούμε να τιμάται ο Πολιούχος της πόλης;
Ή εκείνοι που μετατρέπουν την πόλη μας σε σκηνικό προκλήσεων, αδιαφορώντας για το κοινό αίσθημα χιλιάδων πολιτών;


Ας αναλογιστούμε όλοι τι πόλη θέλουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας.
Μια πόλη που θυμάται, τιμά και σέβεται τις ρίζες της;
Ή μια πόλη που ντρέπεται για την ταυτότητά της και ξεχνά ακόμη και τους ευεργέτες της;

Η Θεσσαλονίκη έχει ιστορία.
Έχει Άγιο Προστάτη.
Εμείς στον Ελληνικό Παλμό θα συνεχίζουμε να αφυπνίζουμε τα αδέλφια μας.

πηγή facebook Νικόλαος Παπαδόπουλος, εδώ.


Σχόλιο Ομάδος Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Το χουμε ξαναγράψει με πολλές αφορμές:
Εκεί καταντήσαμε :
Ορθόδοξη κατήχηση στην Ελλάδα κάνει ένας βουλευτής.

 

Οι δεσποτάδες ακόμη σκέπτονται τι θα κάνουν την γενναία αύξηση στον μισθό τους: «Δόξα τω Θεώ, έχουμε λεφτά».
Ούτε με τις παρελάσεις ομοφυλοφίλων συγκινούνται,
ούτε με τις γυμνές ποδηλατοδρομίες.


Στην συγκέντρωση -πορεία στο Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
υπέρ της παραδοσιακής οικογένειας, πριν 1 βδομάδα,
μετρήσαμε δύο ιερείς και δύο μοναχούς.
Δεν είναι καιρός για "παλικαριές".Δεν αστειεύεται ο δεσπότης. Τσιμουδιά.
 

Διαβάστε σχετικά:

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΘ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ!
https://ellinikospalmos.gr/kato-ta-cheria-apo-to-apth-kai-ti-neolaia-mas/


Εξώδικο του Νίκου Παπαδόπουλου στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης για τη Γυμνή Ποδηλατοδρομία
https://opaidagogos.blogspot.com/2026/06/blog-post_19.html


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.