" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Νέες διαβεβαιώσεις του υπουργού Παιδείας της Κύπρου για το βιβλίο των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου.

Μ. Μηλιώτης: Δεν έπρεπε να δοθεί στα παιδιά της Α΄ Γυμνασίου το βιβλίο των Θρησκευτικών Η  Κίνηση Καθηγητών Κύπρου η «Αλλαγή» σε συνάντηση της  με τον  υπουργό Παιδείας της Κύπρου, Γιώργο Δημοσθένους, έθεσε, όπως  γράφει το  «paideia-news». ενώπιον του υπουργού δεκατέσσερα θέματα- αιτήματα.(...). Το όγδοο ερώτημα των καθηγητών αναφέρει:


8. Βιβλίο Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου. Ενώ ο Υπουργός δήλωσε ότι αποσύρθηκε (6.12.2011) ακόμη χρησιμοποιείται ως διδακτικό εγχειρίδιο. Ποιο είναι το κόστος της έκδοσης αυτού του βιβλίου και ποιες οι διαδικασίες έγκρισης;
Υπουργός: Έφθασε από την Ελλάδα το νέο βιβλίο και θα σταλεί στα σχολεία. Θα ακολουθήσει εγκύκλιος για το θέμα.


Θυμίζουμε:

Αλλάζει ξανά το βιβλίο Θρησκευτικών Α΄Γυμνασίου
Την κατάργηση του νέου βιβλίου Θρησκευτικών της Α’ Γυμνασίου ζητά η ΟΕΛΜΕΚ, καθώς το θεωρεί ακατάλληλο για το μάθημα των Θρησκευτικών. Να σημειωθεί ότι το καινούριο βιβλίο είναι κυπριακής έκδοσης, σε αντίθεση με το περσινό, το οποίο ήταν ελληνικής προέλευσης.
(...)

Περισσότερο πολιτιστικού χαρακτήρα
Επισήμανε, στη συνέχεια, ότι το φετινό βιβλίο είναι περισσότερο πολιτιστικού χαρακτήρα παρά θρησκευτικού, ενώ χαρακτήρισε απαράδεκτο το γεγονός ότι έχει εξαιρεθεί εντελώς η διδασκαλία της Παλιάς Διαθήκης. «Το βιβλίο ξεκινά με την άφιξη των Αποστόλων Παύλου και Βαρνάβα στην Κύπρο, χωρίς οι μαθητές να έχουν διδαχθεί την Παλαιά Διαθήκη, η οποία περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο ελληνικό βιβλίο. Δεν καταλαβαίνω αυτήν την απαξίωση προς την Παλαιά Διαθήκη, η οποία αποτελεί τις ρίζες του Χριστιανισμού», τόνισε ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ.
Στη συνέχεια έκανε λόγο για σκοπιμότητες πίσω από τους λόγους έκδοσης νέου βιβλίου Θρησκευτικών. «Καταδικάζουμε την απόφαση και βλέπουμε σκοπιμότητες για τη μη παραγγελία του βιβλίου από την Ελλάδα. Ζητούμε από το Υπουργείο να μας πει ποιος πήρε αυτήν την απόφαση».

 

 

 

Δείτε σχετικά και:

-Κύπρος- Δεν αποσύρθηκε το βιβλίο Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου. Ποιος διοικεί στο Υπ. Παιδείας;

 

-“ΚΑΙΡΙΚΑ” φαινόμενα και στην Κύπρο. Τι λέει ο πρόεδρος της επιτροπής των νέων αναλυτικών προγραμμάτων του μαθήματος των Θρησκευτικών.

 

-Μητροπολίτης Πάφου: "Προσπαθούν μέσα από τα βιβλία τους να μας αποκόψουν από τον Ελληνισμό"


-Νέο προβληματικό σχολικό βιβλίο ιστορίας στην Κύπρο


-Κύπρος -Επαναφέρεται το περσινό βιβλίο Θρησκευτικών για την Α' Γυμνασίου


-Κύπρος - Γκάφα ολκής «Λάθος βιβλίο» στα Θρησκευτικά.


-Υπουργός Παιδείας Κύπρου: Γι’ αυτό το λόγο απέσυρα το "βιβλίο" των Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου


-Κύπρος-Με εντολή του υπουργού Παιδείας, αποσύρεται το βιβλίο των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου.


-Κύπρος- Έτοιμοι για διάλογο για το βιβλίο Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου


-Πρόεδρος του Συνδέσμου Θεολόγων Κύπρου: Δεν έπρεπε να δοθεί στα παιδιά της Α΄ Γυμνασίου το βιβλίο των Θρησκευτικών


-Κύπρος-Το βιβλίο των Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου προκαλεί τις αντιδράσεις του Αρχιεπισκόπου και της ΟΕΛΜΕΚ


-Η Οργάνωση Ελλήνων Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου (Ο.Ε.Λ.Μ.Ε.Κ) ζητά να αλλάξει το απαράδεκτο βιβλίο Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.