" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

Τα σχολεία στις ΗΠΑ έγιναν ... "Ηλεκτρονικά" στρατόπεδα συγκέντρωσης

To CBS Los Angeles ανέφερε πρόσφατα ότι νέοι παλμικοί σαρωτές σε δύο τοπικά σχολεία των Η.Π.Α, θα "επιταχύνουν τις γραμμές "που σχηματίζονται κατά τη διάρκεια του σχολικού γεύματος.
Αυτά τα σχολεία θα ενταχθούν μαζί με άλλα που ήδη έχουν εφαρμόσει παρόμοια βιομετρικά συστήματα πληρωμών, «διαβάζοντας» τη διάθεση των παιδιών σχετικά με το φαγητό, καθώς συνδέονται με υπέρυθρο φως.

Οι γονείς στη Λουιζιάνα τάχθηκαν κατά των νέων βιομετρικών σαρωτών στην καφετέρια του σχολείου των παιδιών τους, αποκαλώντας το πρόγραμμα «το χάραγμα του θηρίου». Οι υπάλληλοι του σχολείου,έσπευσαν να υπερασπιστούν το σύστημα, λέγοντας ότι οι παλμικοί σαρωτές είναι απλά μια "τεχνολογία που θα χρησιμοποιείται καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωή μας, πλέον…. Παντού. .."
Παντού, πράγματι. Κακό επιχείρημα στην πραγματικότητα, γιατί αν είναι όντως το χάραγμα του θηρίου, τότε δεν θα πρέπει τεχνικά να είναι παντού;

Στη Φλόριντα, μια σχολική περιφέρεια δοκίμασε ένα νέο λογισμικό σάρωσης της ίριδας, χωρίς καν να ενημερώσει τους γονείς. Όταν οι γονείς το ανακάλυψαν και διαμαρτυρήθηκαν, και το πρόγραμμα έκλεισε, τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι «έτσι θα μπορούσαν να κρατήσουν τα παιδιά ασφαλή, "σαν να υπονοούσαν ότι οι γονείς δεν ανησυχούσαν για την ασφάλεια των παιδιών τους, όπως το σχολείο και αρνούνταν στα παιδιά τους τη δυνατότητα να ελέγχουν τις ίριδες των ματιών τους με σάρωση κάθε φορά που έμπαιναν σε ένα σχολικό λεωφορείο.


Άλλα σχολεία αναγκάζουν τους μαθητές να φορούν RFID τσιπ παρακολούθησης, που εντοπίζουν κάθε βήμα τους μέσω υπολογιστή. Ξεκίνησε σε ένα σχολείο στο Σαν Αντόνιο, στο Τέξας. Εκεί μία μαθήτρια που διαμαρτυρήθηκε, επειδή αισθάνθηκε ότι αυτή η πρακτική παραβίαζε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της, διώχτηκε από το σχολείο, επειδή αρνήθηκε να εμφυτεύσει το chip.
Το ομοσπονδιακό δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της, δημιουργώντας ένα προηγούμενο, ότι τα δικαιώματα των μαθητών – θρησκευτικά ή οποιοδήποτε άλλο- δεν έχει σημασία όταν τα παιδιά βρίσκονται στο χώρο του σχολείου.

Τα σχολεία στις Η.Π.Α φαίνεται ότι πλέον δεν είναι παρά ένα ακόμη μέρος του «ολοένα διευρυνόμενου σχεδίου της
Αμερικής ως ηλεκτρονικό στρατόπεδο συγκέντρωσης ». Τα παιδιά διδάσκονται ότι το να παραδώσουν την ιδιωτική τους ζωή και τις κυρίαρχες αρχές της ελευθερίας τους, η παρακολούθηση και η ανίχνευσή τους είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Η κυβέρνηση Ομπάμα σκοπεύει να επεκτείνει το σύστημα αυτό σε όλα τα σχολεία, προωθώντας ένα ακόμα σχέδιο. Της μεγαλύτερης παραμονής των εφήβων μαθητών στο σχολείο παρά στο σπίτι των γονιών τους, λιγότερες διακοπές και περισσότερα "μαθήματα".
Έτσι θα έχει περισσότερο χρόνο να εφαρμόσει τα σχέδια που προωθεί, κάτω από τον έλεγχο..της "φανερής ελίτ" που διοικεί τον κόσμο.

Στις Η.Π.Α γίνεται το πείραμα.
Στους γονείς όλου του κόσμου όμως, έγκειται, να οικοδομήσουν σωστά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης των παιδιών τους, να τα βοηθήσουν να εντρυφίσουν βαθειά στη προπαγάνδα και να βρουν τους κρυμμένους πυρήνες της αλήθειας.
Eva Cat
thecuriosityofcat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.