Θυμίζουμε :
Χθές 12-6-2016 ἐστάλησαν δύο σχόλια στό Ἱστολογίο "ΑΚΤΙΝΕΣ", σέ ἀνάρτηση πού ἀφορᾶ τό κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, μέ τίτλο: "Λίγο πρίν τήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο".
Τό πρῶτο σχόλιο ἐστάλη ὅταν ὑπῆρχε δημοσιευμένο μόνο ἕνα σχόλιο, τό πρῶτο πού φαίνεται στήν ἀνάρτηση:
http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_24.html
Τό πρῶτο σχόλιο πού ἁπλῶς παρέπεμπε στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ δέν ἀναρτήθηκε. Ἡ παραπομπή ἀφορᾶ σέ ἄρθρο μέ κριτικό σχολιασμό στίς τελευταῖες παραγράφους ἐπί τοῦ κειμένου πού συνέταξε ὁ Ἐπίσκοπος Ναυπάκτου.
Θά δεῖτε τό ἄρθρο τοῦ ὁποίου ἡ παραπομπή ΕΝΟΧΛΕΙ, ἐδῶ:
Λίγες ἀλλά οὐσιαστικές παρεμβάσεις σέ πρόσφατο κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
Λόγῳ τοῦ ὅτι δέν δημοσιεύθηκε τό σχόλιο πού παραπέμπει στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἐστάλη καί δεύτερο σχόλιο. Εἶναι αὐτό πού γράφεται ἐκεῖ πού λέει "ἀφῆστε τό σχόλιό σας" στήν screen shot φωτό παρακάτω.
Σᾶς τό γράφουμε γιά νά τό διαβάσετε εὐκολώτερα:
"Παρακαλώ να αναρτήσετε το σχόλιό μου. Κατανοώ την ελευθερία σας ως ιστολόγιο να προωθείτε τις ιδέες και τα πρόσωπα που θέλετε. Αλλά από την στιγμή που δίνετε δυνατότητα σχολίων, έχετε υποχρέωση να τα δημοσιεύσετε, εφόσον είναι
αξιοπρεπή, όπως το παρόν και το προηγούμενο που σας έστειλα, πολύ πριν από αυτόν που φαίνεται ως δεύτερος σχολιαστής (εγώ ήμουν το δεύτερο σχόλιο. Το ανύπαρκτο δημόσια).
Αγαπητοί αναγνώστες, ενημερωθείτε και από εδώ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_12.html"
Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, αὐτή εἶναι ἡ screen shot φωτό, τοῦ δεύτερου σχολίου πού ἐστάλη καί δέν δημοσιεύθηκε, ὅπως καί τό πρῶτο.
Μετά ἀπό ὧρες δημοσιεύθηκαν ἄλλα τρία σχόλια, σύνολον πέντε (μέχρι χθές), ἀλλά τά δύο σχόλια (τό ἄνωθεν δεύτερο τῆς φωτό καί τό πρῶτο πού δέν φωτογραφήθηκε) ΟΧΙ!
Προφανῶς, κάποιοι δέν θέλουν νά ἀκούγονται βάσιμες κριτικές καί σημαντικοί σχολιασμοί ἐπί τῶν οἰκουμενιστικῶν δρώμενων!
Ἤ ἐπιδεικνύεται συμπάθεια καί προστασία σέ συγκεκριμένα πρόσωπα γιά λόγους πού δέν γνωρίζουμε.
Ἐπίσης, προφανῶς ἀποφεύγονται ἱστολόγια, ὅπως τό παρόν Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ὅπως ὁ διάολος τό λιβάνι. (Ὑπάρχει προηγούμενο μέ ἀδημοσίευτα σχόλια καί σέ ἄλλες ἀναρτήσεις, στό παρελθόν...).
Ἡ ἀλήθεια καί ἡ Πίστη δέν εἶναι πάνω ἀπ' ὅλα;
Τό Πρόσωπο τοῦ ΧΡιστοῦ δέν εἶναι πάνω ἀπό ὅλα τά πρόσωπα;
Οὔτε αἱρετικοί καί σχισματικοί νά εἴμασταν. Εἴμαστε τοῦ νέου ἡμερολογίου, ὅπως καί τό ἀκτίνες, καί κατά τοῦ οἰκουμενισμοῦ.
Ἐπίσης δέν ἔχουμε κάτι μέ τούς διαχειριστές τοῦ "ΑΚΤΙΝΕΣ". Δέν τούς ξέρουμε τούς ἀνθρώπους καί τούς εὐχόμαστε καλούς ἀγῶνες σύν Θεῷ καί καλή φώτιση γιά αὐτήν τήν συμπεριφορά "ἀποκλεισμοῦ" στίς παραπομπές σχολιαστῶν. Μπορεῖτε ἐξάλλου νά διαβάσετε τό ἄρθρο μας πού ΕΝΟΧΛΗΣΕ (Λίγες ἀλλά οὐσιαστικές παρεμβάσεις σέ πρόσφατο κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ) καί ἀποφασίστε ὡς νοήμονες γιατί φιμώνεται...
Τέλος, ἀναφέρουμε πώς κι ἐμεῖς ἀγαπᾶμε τά πρόσωπα (ἀναφερόμαστε στόν Ἐπίσκοπο Ναυπάκτου καί σέ ὅλους τούς Πατέρες). Δέν θίγουμε κανέναν ἐπί προσωπικοῦ κι οὔτε μᾶς πέφτει λόγος, ἀλλά σχολιάζουμε τά δημόσια καί κοινά θέματα Πίστεως, λόγῳ ἤ ἔργῳ. Δέν εἴμαστε οὔτε κουφοί, οὔτε τυφλοί, οὔτε ἄλαλοι. Ἔχουμε καί πρέπει νά ἔχουμε λόγο ὡς μέλη τῆς ἴδιας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί εἰδικά σέ περιόδους καί περιπτώσεις ὑψίστων κινδύνων!
Βγάλτε μόνοι σας τά συμπεράσματά σας...
http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_24.html
Τό πρῶτο σχόλιο πού ἁπλῶς παρέπεμπε στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ δέν ἀναρτήθηκε. Ἡ παραπομπή ἀφορᾶ σέ ἄρθρο μέ κριτικό σχολιασμό στίς τελευταῖες παραγράφους ἐπί τοῦ κειμένου πού συνέταξε ὁ Ἐπίσκοπος Ναυπάκτου.
Θά δεῖτε τό ἄρθρο τοῦ ὁποίου ἡ παραπομπή ΕΝΟΧΛΕΙ, ἐδῶ:
Λίγες ἀλλά οὐσιαστικές παρεμβάσεις σέ πρόσφατο κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
Λόγῳ τοῦ ὅτι δέν δημοσιεύθηκε τό σχόλιο πού παραπέμπει στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἐστάλη καί δεύτερο σχόλιο. Εἶναι αὐτό πού γράφεται ἐκεῖ πού λέει "ἀφῆστε τό σχόλιό σας" στήν screen shot φωτό παρακάτω.
Σᾶς τό γράφουμε γιά νά τό διαβάσετε εὐκολώτερα:
"Παρακαλώ να αναρτήσετε το σχόλιό μου. Κατανοώ την ελευθερία σας ως ιστολόγιο να προωθείτε τις ιδέες και τα πρόσωπα που θέλετε. Αλλά από την στιγμή που δίνετε δυνατότητα σχολίων, έχετε υποχρέωση να τα δημοσιεύσετε, εφόσον είναι
αξιοπρεπή, όπως το παρόν και το προηγούμενο που σας έστειλα, πολύ πριν από αυτόν που φαίνεται ως δεύτερος σχολιαστής (εγώ ήμουν το δεύτερο σχόλιο. Το ανύπαρκτο δημόσια).
Αγαπητοί αναγνώστες, ενημερωθείτε και από εδώ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_12.html"
Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, αὐτή εἶναι ἡ screen shot φωτό, τοῦ δεύτερου σχολίου πού ἐστάλη καί δέν δημοσιεύθηκε, ὅπως καί τό πρῶτο.
Μετά ἀπό ὧρες δημοσιεύθηκαν ἄλλα τρία σχόλια, σύνολον πέντε (μέχρι χθές), ἀλλά τά δύο σχόλια (τό ἄνωθεν δεύτερο τῆς φωτό καί τό πρῶτο πού δέν φωτογραφήθηκε) ΟΧΙ!
Προφανῶς, κάποιοι δέν θέλουν νά ἀκούγονται βάσιμες κριτικές καί σημαντικοί σχολιασμοί ἐπί τῶν οἰκουμενιστικῶν δρώμενων!
Ἤ ἐπιδεικνύεται συμπάθεια καί προστασία σέ συγκεκριμένα πρόσωπα γιά λόγους πού δέν γνωρίζουμε.
Ἐπίσης, προφανῶς ἀποφεύγονται ἱστολόγια, ὅπως τό παρόν Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ὅπως ὁ διάολος τό λιβάνι. (Ὑπάρχει προηγούμενο μέ ἀδημοσίευτα σχόλια καί σέ ἄλλες ἀναρτήσεις, στό παρελθόν...).
Ἡ ἀλήθεια καί ἡ Πίστη δέν εἶναι πάνω ἀπ' ὅλα;
Τό Πρόσωπο τοῦ ΧΡιστοῦ δέν εἶναι πάνω ἀπό ὅλα τά πρόσωπα;
Οὔτε αἱρετικοί καί σχισματικοί νά εἴμασταν. Εἴμαστε τοῦ νέου ἡμερολογίου, ὅπως καί τό ἀκτίνες, καί κατά τοῦ οἰκουμενισμοῦ.
Ἐπίσης δέν ἔχουμε κάτι μέ τούς διαχειριστές τοῦ "ΑΚΤΙΝΕΣ". Δέν τούς ξέρουμε τούς ἀνθρώπους καί τούς εὐχόμαστε καλούς ἀγῶνες σύν Θεῷ καί καλή φώτιση γιά αὐτήν τήν συμπεριφορά "ἀποκλεισμοῦ" στίς παραπομπές σχολιαστῶν. Μπορεῖτε ἐξάλλου νά διαβάσετε τό ἄρθρο μας πού ΕΝΟΧΛΗΣΕ (Λίγες ἀλλά οὐσιαστικές παρεμβάσεις σέ πρόσφατο κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ) καί ἀποφασίστε ὡς νοήμονες γιατί φιμώνεται...
Τέλος, ἀναφέρουμε πώς κι ἐμεῖς ἀγαπᾶμε τά πρόσωπα (ἀναφερόμαστε στόν Ἐπίσκοπο Ναυπάκτου καί σέ ὅλους τούς Πατέρες). Δέν θίγουμε κανέναν ἐπί προσωπικοῦ κι οὔτε μᾶς πέφτει λόγος, ἀλλά σχολιάζουμε τά δημόσια καί κοινά θέματα Πίστεως, λόγῳ ἤ ἔργῳ. Δέν εἴμαστε οὔτε κουφοί, οὔτε τυφλοί, οὔτε ἄλαλοι. Ἔχουμε καί πρέπει νά ἔχουμε λόγο ὡς μέλη τῆς ἴδιας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί εἰδικά σέ περιόδους καί περιπτώσεις ὑψίστων κινδύνων!
Βγάλτε μόνοι σας τά συμπεράσματά σας...
Σχόλιο:
Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο.
Συγκεκριμένα ιστολόγια (Ακτίνες, Ρωμ.Οδοιπορικό, Θρησκευτικά, Τελεβάντος) εκμεταλλεύονται την δυνατότητα που τους δίνει το blogspot, και διαγράφουν σωρηδόν ΟΛΑ τα σχόλια που προέρχονται από άλλα ορθόδοξα ιστολόγια ή που που παραπέμπουν σε αυτά (όσα περιγράφει το άρθρο του Καιομένη Βάτος, κάνουν συστηματικά και σε εμάς).
Δυστυχώς κάποιοι συνήθισαν να αντιλαμβάνονται τους αναγνώστες ως "πρόβατα". Τέτοιες πρακτικές θα τις ζήλευε και η κομσομόλ!
Φοβούνται κάποιοι την αλήθεια για να μην χάσουν το κύρος τους οι "γκουρού" τους;
Μήπως στην προσπάθεια να πολεμήσουμε το παπικό αλάθητο, το αποδώσαμε στους "ημετέρους";
ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
5 σχόλια:
Προφανώς γνωρίζετε κύριοι του Παιδαγωγού ότι Ακτίνες, Ρωμαίικο Οδοιπορικό και Θρησκευτικά είναι τα τρία πιο σοβαρά και πατερικά ιστολόγια που κουβαλάνε πολύ κόσμο στις πλάτες τους. Τυχαίο που τα εμπιστεύονται τόσοι σοβαροί ιερωμένοι που αγωνίζονται για να ορθοτομούν τις αλήθειες της πίστεως μας;; Αφήστε λοιπόν τις συκοφαντίες κατά μέρος και προσπαθήστε να πιάσετε το πνεύμα τους.
Μας λέτε ότι λέμε "συκοφαντίες".
Ποιες είναι οι συκοφαντίες μας;
Σας γράφουμε ότι κόβουνε ΟΛΑ τα σχόλια που γράφουμε. Το ίδιο βλέπετε καταγγέλλει και το Καιομένη Βάτος.
Αν αυτό εσείς το αποκαλείτε "πατερικότητα", είναι σίγουρα ιδιάζουσα η προσέγγιση σας.
Στο δεύτερο θέμα που θέτετε, σας απαντάμε με 3 ερωτήσεις:
1) Που ήταν όλοι αυτοί οι "σοβαροί ιερωμένοι" όταν ο ένας μετά τον άλλον αντι-οικουμενιστές ιερείς και μοναχοί διωκόταν από τους δεσποτάδες τους;
Γιατί έκαναν ότι δεν άκουγαν;
Που ήταν η σύναξη της Γατζέας του Βόλου για να πάρει θέση;
2) Που ήταν τα "σοβαρά και πατερικά ιστολόγια" να τους υπερασπιστούν;
Μπορείς να σιωπάς μπροστά στην αδικία; Αλλά είπαμε: "γκουροποίηση". Όποιος τολμήσει να αμφισβητήσει τον "γκουρού" μας, δεν θέλουμε να τον ξέρουμε.
3) Τι θέση παίρνουν τελικά όλοι αυτοί οι "σοβαροί", στο θέμα της διακοπής μνημοσύνου; Βλέπουν και σχολιάζουν μια χαρά όσα συμβαίνουν με τις συμπροσευχές που έχουν παγιωθεί πλέον. Αρκεί αυτό; Τι προβλέπουν οι ιεροί κανόνες και γιατί οι ίδιοι κουρνιάζουν; Πότε θα προχωρήσουν; Αφού πάθουν αλτσχάϊμερ, ή μετά θάνατο;
Ἀγαπητέ κ. Μιαούλη,
1. Ἑμμέσως πλήν σαφῶς, λέτε δημόσια πώς τό "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ" καί "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ" δέν εἴμαστε σοβαρά ἱστολόγια; Τό βλέπει ὀ κόσμος καί θά τό κρίνει. Ἄλλά σχόλια εἰσπράττουμε ὡς ἱστολόγια ἀπό αὐτούς πού μᾶς διαβάζουν.
2. Ξέρετε πόσο κόσμο ἔχουμε κάθε μέρα;
3. Θά σᾶς ποῦμε γιατί κάποιοι ἱερωμένοι "ἐμπιστεύονται" κάποια ἱστολόγια:
α) Γιατί τά περισσότερα ἀπό αὐτά τά ἱστολόγια δέν σχολιάζουν τήν εἴδηση καί δέν ἀναλαμβάνουν τήν εὐθύνη νά παίρνουν θέση, ὄπως ἐμεῖς, οὔτε νά ἔρθουν καί σέ ρήξη ἄν χρειαστεῖ γιά λόγους δογματικῆς ὀρθότητας.
β) Γιατί δέν θέλουν νά κακοκαρδίσουν κάποιους πατέρες μέ τούς ὁποίους ἔχουν στενές μακροχρόνιες προσωπικές ἤ διαδικτυακές σχέσεις, παρόλου πού κάποιες ἤ πολλές φορές φορές δέν μιλᾶνε καί δέν πράττουν σωστά. Πάνω ἀπ' ὅλα, ὄμως, εἶναι τό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ. Ἄν βάλουμε ποιό πάνω ἀπό τόν ΧΡιστό καί τήν Ἀλήθειά Του, ἄλλο πρόσωπο, γινόμαστε προσωπολῆπτες.
γ) Ὅσο γιά ἱερωμένους πού ἐμπιστεύονται κάποια ἱστολόγια, θά σᾶς ποῦμε ὅτι κατά καιρούς καί ἐμᾶς μᾶς "ἐμπιστεύονται", ἀλλά ὅταν βλέπουν ἀντικειμενικότητα στό σωστό καί στό λάθος, καί ἐπίσης ὅταν βλέπουν ὅτι δέν ἐπιτρέπουμε ἕνα ἐλεύθερο σάιτ νά μετατραπεῖ σέ ἰδιωτικό βῆμα τους, φυσικό εἶναι νά στραφοῦν ἐκεῖ πού τούς δίνουν τέτοια δυναντότητα. Ὅμως, ὄποτε ἐπιθυμοῦν ἀντιγράφουν τίς ἰδέες μας πολλές φορές καί ἐμπνέονται ἀπό τίς εἰδήσεις μας χωρίς ἀναφορές στά "κακά" ἱστολόγιά μας...
4. Σᾶς πληροφοροῦμε ὅτι μᾶς διαβάζουν τόσο οἱ ϊερωμένοι πού μᾶς ἀποδέχονται, ὅσο καί οἱ ἱερωμένοι πού δέν μᾶς ἀποδέχονται ἐπειδή δέν συμφωνοῦμε μαζί τους σέ βασικά θεολογικά ζητήματα. Αὐτό δείχνει ὅτι μᾶς ὑπολογίζουν ἀμφότεροι, εἴτε γιατί φοβοῦνται τούς ἐλέγχους μας (ὄταν δέν εἶναι ἐντάξει δογματικῶς), εἴτε γιατί μᾶς παραδέχονται.
5. Ἕνα ἄλλο βασικό σημεῖο. Δυστυχῶς, ὑπάρχει ἡ σνόμπ συνήθεια κάποιοι ἱερωμένοι νά "κολλᾶνε" σέ σάιτς θεολόγων, ἤ φοιτητῶν θεολογίας, ἤ ἀνθρώπων μέ συγκεκριμένα πτυχία, γιά τό prestige, χωρίς βέβαια νά γνωρίζουν ποιοί εἴμαστε κι ἐμεῖς, γιατί δέν διαφημιζόμαστε προσωπικῶς, οὔτε ἐπιδιώκουμε κονέ, οὔτε ἔχουμε τέτοιες βλέψεις. Ἀφήνουμε τόν Θεό νά ὑψώνει ἤ νά ταπεινώνει ὄποιους θέλει καί ὅποτε θέλει.
Ἕνα θά ποῦμε, οἱ Ἀπόστολοι ἐκτός ἀπό ἕναν ἦταν ψαράδες.
Ὡς θεολόγοι θά ἔπρεπε νά γνωρίζουν, πώς σύμφωνα μέ τόν Ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ καί ὄχι μόνον αὐτόν, μπορεῖ νά θεολογεῖ ὀ ὁποιοσδήποτε ὀρθόδοξος βαπτισμένος πού βρίσκεται τουλάχιστον σέ διαδικασία εἰλικρινοῦς μετανοίας καί κάθαρσης, στόν βαθμό πού θέλει τό Ἄγιον Πνεῦμα.
Βλέπουμε ἐξάλλου τήν πλειοψηφία τῶν θεολόγων καί τῶν ἱερωμένων σέ τί κατάσταση εἶναι καί σέ τί κατάσταση μᾶς ἔχουν καταντήσει...
6. Τέλος, τά ἄρθρα τοῦ κάθε ἱστολογίου, ἡ θεματολογία, τά προσωπικά γραφόμενα, οἱ παραπομπές στούς Ἁγίους Πατέρες καί ἡ ἐπιχειρηματολογία εἶναι ἀνοιχτά καί δημόσια καί ὁ καθένας μπορεῖ νά δεῖ καθαρά τά κακά ἤ τά καλά.
Ὁ ΘΕός νά μᾶς φωτίζει ὄλους.
Χαίρετε.
Καί δύο ἀκόμη,
7. Σᾶς ἐνημερώνουμε, πώς ἐμεῖς ἀποκλείουμε ἱερωμένους, γιά σοβαρούς πνευματικούς λόγους. Ὄχι ὅλους βεβαίως, αὐτούς πού πρέπει καί ὅταν πρέπει. Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, ἄν κάνει κάποιος μία μικρή περιήγηση στό σάιτ μας, θά δεῖ πώς γιά τό ἴδιο πρόσωπο μπορεῖ νά ὑπάρξει ἄρθρο μέ θετική τήν στάση μας ἀπέναντί του (διότι αὐτά πού λέει εἶναι καλά κἀγαθά), ἐνῶ ἄλλη φορά εἴναι ἀρνητική ἡ στάση μας καί ἐλεγκτική (διότι αὐτά πού λέει ἐκείνη τή συγκεκριμένη φορά δέν εἶναι ἐντάξει).
Καί ὡς ἀναφορά αὐτό, ἔχουμε νά σᾶς ποῦμε πώς ὁ κόσμος πολύ ἀναπαύεται καί μᾶς ἐμπιστεύεται, βλέποντας τήν ἀντικειμενικότητα καί ὄχι τήν προσωπολατρεία ἤ ἄλλες σκοπιμότητες.
8. Μόνος σας κρίνατε πώς τά ἱστολόγια πού ἀναφέρατε εἶναι τά πιό σοβαρά. Θά σᾶς ποῦμε πώς οὔτε ὁ κόσμος μπορεῖ νά τό κρίνει αὐτό, διότι δυστυχῶς οἱ περισσότεροι Χριστιανοί εἶναι ἀκατήχητοι, ἰδιαίτερα στά δογματικά θέματα. Γι' αὐτό ἀποροῦμε ὅταν στέλνουμε σχόλια σέ κάποια ἄρθρα αὐτῶν τῶν ὀρθόδοξων ἱστολογίων καί ἀποκαλύπτουμε τά ἐσφαλμένα πού λέγεται, αὐτά τά ὀρθόδοξα ἱστολόγια μᾶς ἀποκλείουν. Μέ ὀρθόδοξη ἐπιχειρηματολογία τά ἀποκαλύπτουμε καί μάλιστα τή στιγμή πού ὁ κόσμος τά βλέπει γιά σωστά καί βλάπτεται. Γιά ποιόν λόγο γίνεται αὐτό; Γιά νά μήν χαλάσει ἡ ζαχαρένια κάποιων ἱερωμένων;...
Κι ἐπειδή τό Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ ἀρθρογραφήσαμε γιά τόν ἀποκλεισμό τῶν σχολίων μας, στό ἄρθρο μας ἔχουμε ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ τήν ἀπόδειξη μέ φωτό τοῦ σχολίου πού δέν δημοσιεύθηκε (ἕνα ἀπό αὐτά, ἦταν δύο). Ἐπίσης ἔχουμε στό παρελθόν ἀναγκασθεῖ νά ἀρθρογραφήσουμε στό σάιτ μας γιά συγκεκριμένη συμπεριφορά ἀπέναντι μας ἄλλες δύο φορές. Οἱ φορές ἀποκλεισμοῦ μας βέβαια εἶναι περισσότερες, ἀλλά δέν ἀσχολήθηκαμε μέ ὅλες. Δέν ἤθελαν νά δημοσιευθεῖ ἡ κριτική μας! Δέν δεχόμαστε, ἑπομένως, νά μᾶς λένε καί συκοφάντες ἀπό πάνω! Λέμε ψέμματα δηλαδή;...Ἔλεος.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.