" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2016

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Η Διακοπή του Μνημοσύνου Επισκόπων-ΙΕ΄ Κανών Πρωτοδευτέρας Συνόδου ΒΙΝΤΕΟ - ΣΧΟΛΙΟ


Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης Ομ. καθηγητής Α.Π.Θ - Ι.N. Αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης - Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Σχόλιο: Ἐπιτέλους ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἀποφάσισε νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου (ὅπως χρόνια παρακαλούσαμε). Τὴν ἀνάλυση τοῦ ἐν λόγῳ Κανόνα τὴν ἐνέταξε στὰ μαθήματα ποὺ κάνει στοὺς πιστοὺς τοῦ Ἱ. Ν. Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης.

Στὸ πρῶτο εἰσαγωγικὸ μάθημα, λοιπόν, ἀναφέρεται στοὺς σύγχρονους Ἐπισκόπους (Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιο καὶ Φλωρίνης Αὐγουστῖνο Καντιώτη) ποὺ προχώρησαν σὲ Διακοπὴ μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα, ἀλλὰ καὶ τοὺς Ἁγιορεῖτες, ὅπως ὁ ἅγιος Παΐσιος ποὺ πρωτοστάτησε στὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τοῦ Ἀθηναγόρα.

Δηλώνει δέ, ὅτι σήμερα ἔπρεπε δέκα φορὲς νὰ εἴχαμε κόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ Βαρθολομαίου, ἀφοῦ αὐτὰ ποὺ κάνει εἶναι πολὺ χειρότερα ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ ἔκανε ὁ Ἀθηναγόρας.

Ἀναφέρεται ἐπίσης καὶ στοὺς συγχρόνους κληρικοὺς ποὺ
συνέγραψαν βιβλία καὶ ἀναλύουν τὸν ΙΕ΄ Κανόνα, ὅπως τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τὸν π. Θεοδώρητο Μαῦρο, τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ καὶ τὸν π. Βασίλειο Παπαδάκη.

Ἐλπίζουμε ὁ π. Θεόδωρος (ὡς Πατρολόγος καθηγητής), ὁ ὁποῖος ἤδη στὴν εἰσαγωγὴ ἐπεσήμανε τὴν δυσκολία τοῦ ἐγχειρήματος αὐτοῦ, νὰ παρουσιάσει τὴν σύμφωνη γνώμη τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ νὰ διαφέρει ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῆς ἴδιας τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου, γιὰ τὸ θέμα τῆς ἀπομακρύνσεως τῶν πιστῶν ἀπὸ κάθε εἴδους αἱρετικό.

Εὐχόμαστε νὰ τὸν φωτίσει ὁ Θεός, ὥστε νὰ ὀρθοτομήσει τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας στὰ ἑπόμενα μαθήματα.
"Πατερικὴ Παράδοση", Πηγή

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

Εαν λέμε για τον ίδιο κληρικό Βασίλειο Παπαδάκη τον αγιορείτη, τότε σας ενημερώνω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν κάποτε Μοναχός στους ΓΟΧ, στην περιοχή της Κερασιάς αγίου όρους, ( το γνωρίζω επειδή κάποτε πέρασα κι εγώ απο εκεί...) και μάλιστα ήταν και ζηλωτής καθώς έφερε αρκετούς απο το Νεο στο παλαιό.
Τι μεσολάβησε και πήγε με αυτούς που κατηγορούσε;;;
Πάραυτα του εύχομαι Μετάνοια επειδή ότι και να γράψει ο ταλαίπωρος ( τα έχουμε διαβάσει ) ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται.
Η περίπτωσή του είναι ίδια με την ΡΟΕΔ όπου το 1983 Αναθεμάτισαν τον Οικουμενισμό, αλλά το 2007 ενώθηκαν με αυτούς που Αναθεμάτισαν.
Εκτός μερικών εξαιρέσεων με πρωθιεράρχη τον Βιτάλιο.
Αυτά είναι τ' αποτελέσματα όταν φεύγει η Θεία χάρις, ο άνθρωπος γίνεται ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Θα μιλησω για το συγκεκριμένο θέμα, αναφερόμενος και στις θέσεις του Π. Νικολάου Μανώλη, απ΄όπου βλέπω πήρατε το θέμα, καθώς στο blog katanixis δεν δημοσίευσαν σχόλια μου – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ προς τον Π. Νικόλαο, για τις θέσεις του που εκφράστηκαν εδώ
https://katanixis.blogspot.gr/2016/11/2016_3.html

Ο Ιερός Νικοδημος στην ερμηνείαν του ΙΕ΄Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου (Ιερόν Πηδάλιον Σ.358),ΕΓΚΩΜΙΑΖΕΙ τους αποτειχισθεντες προ Συνοδικής, οπότε καταλαβαίνουμε τι επιτάσσει το Πνεύμα του Νομου, σε εύλογο χρονικό διάστημα….Σαφώς είναι διφορούμενος ο κανόνας, για να προστατεύσει από αναίτιες αποτειχίσεις, αλλα εδώ η αιρεση βγαζει ματια
Πέραν τούτου λοιπόν, δεν ξέρω τι χρειάζονται επιπλέον αναλύσεις επί αναλύσεων, οι οποίες οδηγούν σε επιπλέον χρονοτριβή κι ήδη περάσανε δεκαετίες… δικαιολογούμενοι με την «σοβαρότητα του θέματος» για την στάση τους…Αν γινόντουσαν ευρύτερες αποτειχίσεις από το 1965, με τα γνωστα του Αθηναγορα, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ κι ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΝ με την παροδο των ετων και της εκτροπης, σημερα δεν θα ειμασταν εδω...Αυτα όμως για τις παλιότερες δεκαετίες, σήμερα δεν έχει νόημα να κάνει καποιος αποτειχιση από τον Κων/πόλεως, Μαγνησιας, Συρου, Μεσσηνιας, Θεσσαλονίκης, αλλα να παει π.χ. στον Πειραιως που συλλειτουργει καθε τρεις και λιγο μαζι τους, τους εγκωμιαζει και τους απαλλασει (βλεπε Μεσσηνιας) στο Εκκλησιαστικο δικαστηριο και δεν αντεδρασε στον διορισμο του Μεσσηνιας ως εκπροσωπου στο Π.Σ.Ε (εξ ου κι η επίσημη θέση ήτανε από καιρο «Οικουμενισμος» ), αφου αλλωστε βεβαιωνει για το Ορθοδοξο φρονημα του (Θεός φυλάξοι). Δημοσιευσε και αρθρο του Βαρθολομαιου στο τευχος Πειραικης Νοεμβριου-Δεκεμβριου 2015, το οποίο διαφημιζοτανε συνεχως στον ραδιοφωνο σταθμο της Πειραικης (ως παρασημο φαινεται..), όπως και πριν λίγες μέρες ακουσα να λενε (προφανως με καμαρι..) ότι στην λιτανευση της εικονας του Αγ. Δημητριου, νομιζω το 2013, παρέστη ο Βαρθολομαιος. Κουτοχορτο στους Πιστους κανονικοτατα… Μιλαμε πια για ΟΜΑΔΑ κεκκριμενων αιρετικων, οπου απλα καποιοι το παιζουν αντιδρωντες, οπώς και σ αλλους χωρους καποιοι το παιζουνε αντιμνημονιακοι... Πότε πια αυτοί οι αντιδρώντες θα αντιδράσουν μετά το Κολυμπάρι, έστω δια χαρτοπόλεμου (ιδίων, όχι μέσω γραφείου αιρέσεων…) ή προφορικής φλυαρίας στη Συνοδο της Κρατουσας, πόσο μάλλον να ΠΡΑΞΟΥΝ Ορθόδοξα ;;;
Παρεπτιπτόντως αναγνωριζονταν κι αλλες Εκκλησιες από τη συμμετοχη το 1948 στο Π.Σ.Ε. (γιατι καποιοι σημερα πεφτουν απ τα συννεφα...)
Και συζητάτε ακόμα για αποτείχιση από μεμονωμένο «Επίσκοπο» ;;;
Καποιοι άλλοι ψάχνουν ακόμα αν είναι κεκκριμένες αιρέσεις ο Παπισμός, Προτεσταντισμός και λοιπές που ασπάζεται ο Οικουμενισμός…. Θα χρονοτριβήσουνε κι αυτοι κάποιες δεκαετίες ψάχνοντας….Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μεμονωμένους "Επισκόπους", οι οποίοι προς καθαίρεσης (από Συνόδου) συνεχίζουνε να μεταδίδουνε Μυστήρια.
Και στο παρελθόν δυστυχώς κάποιοι "Φωστηρες" του νεου, οι οποιοι μιλαγανε για δυνητικη αποτειχιση, υποδεικνυοντας ουσιαστικα με την σταση τους την ΜΗ αποτειχιση και "αναπαυοντας" συνειδησεις εξαρτωμενων απο τις κρατικές παροχές και προνόμια, ΣΥΝΕΒΑΛΛΑΝ στο σημερινό χάλι, αλλα και στην διεύρυνση του χάσματος – σχισματος με το Πατριο (πέραν των υπερζηλωτών του Πατρώου, που τη δεκαετία 60-70-80 μιλάγανε ανεύθυνα για ακυρα Μυστηρια νέο/των, όπως έχω ξαναπεί..). Δηλαδή κάνανε πολλαπλό κακό.

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Με όλη την συμπαθεια που έχω εκφράσει και παλιότερα για τον Π. Νικόλαο, ο οποίος έχει ήδη ταλαιπωρηθεί με την οικογένειά του, ερώτησα στο σχόλιο μου στο katanixis :
1) Πού διάβασε ο Π.Νικόλαος ότι θα πρέπει να έχει σαφή ένδειξη για συγκάλεση πραγματικής Ορθόδοξης Συνόδου, ώστε να προβεί σε αποτείχιση ;
(γιατι αλλιώς όπως λεει και θα τον διωξουνε και θα μεινει το Ποιμνιο του στον Ανθιμο…)
Τόσοι Πατέρες που κάνανε αποτείχιση μονοι τους (Αγιος Μαρκος Ευγενικός, Γεννάδιος Σχολάριος, Αγιος Μαξιμος Ομολογητης….), ενώ σήμερα υπαρχει πλήθος άλλων, είχανε τέτοια ένδειξη ή διέσωσαν οι ίδιοι την Ορθοδοξία ;
Πώς θα ασκηθεί πίεση για συγκάλεση πραγματικής Ορθόδοξης Συνόδου όταν δεν υπάρχουνε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αντιδράσεις κι οι Οικουμενιστες αποθρασσύνονται, γελώντας μ΄αυτού του είδους τις αντιδράσεις ;
Το Ποίμνιο, αν δεν τον ακολουθήσει σε αποτείχιση θα μένει με ευθύνη του στην αιρεση, ενώ τώρα το παρασέρνει ο ίδιος στην αίρεση (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαλλάσεται το Ποιμνιο που τον ακολουθεί…)

2) Τους είπα ότι τα «στρογγυλέματα» που γίνονται εδώ και δεκαετίες κάνανε μεγάλο κακο και συνεχίζουνε να κανουνε και δεν υπαρχει λόγος να αναφέρει ο Π.Νικόλαος ότι αν δεν ητανε αρρωστος ο Ανθιμος θα πηγαινε τη ψευτοσυνοδο (και τί θα έκανε εκεί ;;;) ή ότι ό «Αρχιεπίσκοπος» Κρητης διαφωνησε σε καποια….Όπως, έχω πει και στο blog katanixis, ότι με το το δημοσιεύουνε συνεχώς τους δήθεν αντιδρωντες Πειραιως και Γορτυνος αποκοιμίζουνε τους Πιστους, κανοντας κακό.

3) Μεγάλο κακο (ανέφερα σ΄άλλο σχόλιο μου στο blog katanixis, το οποίο δημοσιεύτηκε) έχει κάνει ο Εφραιμ Αριζονας, που επηρεάζει αρκετούς Ηγούμενους στο Αγιο Όρος, συντελώντας στην ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ απραξια τους. Ακομα δεν απαντησε σε αγωνιωδη επιστολη Πιστων (01/09/2016), για τη ψευτοσυνοδο και συνεχιζει να εχει κοινωνια με τους παναιρετικους

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Εν κατακλείδι, δεν είναι δυνητική η αποτείχιση, αλλά ο κανόνας είναι διφορούμενος, σε σχέση με το αιτιολογημένο ή μη της αποτειχίσεως

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ(Ιερόν Πηδάλιον Σ.358).
"Οι γαρ, δι' αίρεσιν τινα παρά των Αγίων Συνόδων, ή Πατέρων κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος, ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται, προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν ΕΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΡΥΣΑΣΘΑΙ".

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι να δουμε τον πατερα θεωδωρο Ζηση να διακοψει το μνημοσυνο των αιρετικων
να ευφρανθουμε χαραν ουρανιον
δεν μπορει να αναβαλει αλλο

θα ειμαστε διπλα του
Αλεξιος Κ

Ανώνυμος είπε...

Και για όσους Ιερωμένους κάνουνε αποτειχιση από τη Κρατούσα κι ειδικα για τους οικογενειάρχες, προτείνω να υπάρχουνε δημοσιευμένοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί τους στα πραγματικά Ορθόδοξα blog, ώστε να υπάρξει στήριξη. Ο Κύριος δεν αφήνει κανέναν από τους δούλους του...

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Χαρήκαμε με όσα ακούσαμε από τον π.Θεόδωρο Ζήση στο παρόν βίντεο και τον επαινούμε.
Αντί να επικαλείται και αυτός προφάσεις και δικαιολογίες, ομολογεί την αλήθεια.

Είναι προς τιμήν του που στην τόσο κρίσιμη στιγμή, ομολογεί τον σωστό δρόμο, ακόμη κι αν ο ίδιος, προς το παρόν δεν τον ακολουθεί.

ΥΓ. Το πιο πιθανό είναι αν αποφασίσει να διακόψει το μνημόσυνο του επισκόπου του, να του τηλεφωνήσει ο Πειραιώς και να του συστήσει "υπομονή" και να του υποσχεθεί "μάχες στην Ιερά σύνοδο",
που φυσικά ποτέ δεν δίνονται.

Γι αυτό και μας ζάλισαν όλοι με τα "Θρησκευτικά" και τον "χωρισμό εκκλησίας-κράτους" (ειδικά η ΠΕΘ, ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ, δεν έβγαλε ούτε μια ανακοίνωση για την ψευδοσύνοδο).
Γιατί δεν τολμούν να ασχοληθούν με την αίρεση που μαστίζει εδώ και έναν αιώνα την εκκλησία μας.

Η συντακτική επιτροπή του Συλλόγου είπε...

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΗΔΕΝ.
ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΔΙΟΤΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΑΣ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ...ΤΟ ΜΕΠΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΜΕΣΑ Η' ΑΜΜΕΣΑ ΤΟΥΣ "ΚΛΕΙΝΟΥΝ" ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΠΡΟΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Εμ κάτι τετοια βλεπει κι ο "Ιεράρχης" που δυστυχώς εξελίχθηκε σε μαντρο.. ψυχών (πολύ χειρότερος δηλαδή από τους πολιτικάντηδες) κι αποφασισε να μιλησει, με την τεχνη της δικανικης εξαπατησεως που διαθετει, μετα από τόσους μηνες που μιλαγε μονο το γραφειο αιρέσεων του (παραλείποντας κι αυτο επιδεικτικα να πει την λεξη ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Πατριαρχης)
Μετά λοιπόν από τοσους μηνες, μεσα στους οποίους εξυμνούσε τη σταση του "Αρχιεπισκοπου" σ΄αλλα θέματα και σιωπούσε για Κολυμπάρι, αποφασισε να του κανει το παραπονακι του για την αλλαγη στο Κολυμπαρι της απόφασης Συνοδου, λες κι εκανε ενα μικρο λαθακι π.χ. στην διανομη αναμνηστικων δωρων στους "Ιεραρχες".
Και να εμμενει στην ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ αποφαση Συνοδου για την λεξη Ομολογίες...που σαφώς ητανε λιγότερο χειρότερη από την λέξη Εκκλησιες, οπότε θα πατήσουνε εκει για "επανασταση" οι "αντιδρωντες"...
Ποιά ομολογία έχουνε οι αιρέσεις που οδηγούν στην απώλεια ;;;
Επειδή αναφερουνε καποια ιστορικα στοιχεια κι αυτα διαστρεβλωμενα ;;
Τότε κι ολοι οι Ιστορικοι πρεπει να ονομαζονται Ομολογητες...
Αν είναι ἀντιφατικός καί ἀπαράδεκτος ο όρος «ἑτερόδοξες Ἐκκλησίες», τότε τί είναι ο όρος Ομολογίες ;;

Επίσης, πώς μπορεί να θεωρηθεί προσυνοδικό ενα τετοιο ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ (δεν είναι μονο η λέξη Εκκλησιες, καθώς παραδέχεται κι ο "Ιεραρχης"..), το ξερουνε μονο οι πολύ αφελείς ή οι "αντιδρωντες". Γελαει μαζι τους το νεοταξικο τερας, που του απαντανε με παρακλησεις εκτος λογικης, εκτος τόπου και χρονου...

Αναρωτιεται ακομα ο "Ιεραρχης" :
"Τό ἐρώτημα εἶναι μέ ποιές ἐκκλησιολογικές ἀρχές ἔχουμε διασφαλίσει τήν συμμετοχή τῶν Ὀρθοδόξων στούς σημερινούς διαχριστιανικούς διάλογους, ὥστε αὐτή νά εἶναι συνεπής πρός τήν ἀποστολική πίστι καί παράδοσι."
Μα με τον ορισμό του φίλου σου Μεσσηνίας, ως εκπροσώπου στο Π.Σ.Ε.

Εννοειται οτι δεν θα παρελειπε να εξυμνησει και τον φιλο του...
"τούς ὁποίους ὁ ἐπαΐων Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομος μέ τήν διακρίνουσα αὐτόν πεπαρρησιασμένην εὐθυκρισίαν καί τήν δόκιμον ἐπιστημοσύνην κρίνει ὅτι ἔχουν μεταλλαχθῆ ἀπό διάλογος «Ἐκκλησιῶν» εἰς Ἀκαδημαϊκόν διάλογον"
ξεχασε να πει βεβαια, διαλογος που αρεσει πολυ στον αρχιΟικουμενιστη ακαδημαϊκο

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Ανησυχεί ακόμα ο "Επίσκοπος", καθώς μόλις πρόσφατα (!!!), από την ενημέρωση του Ναυπάκτου Ἱερόθεου, εμαθε ότι υπάρχουν ΑΔΕΛΦΟΙ του "Αρχιερείς" οι οποίοι υποστηρίζουν ότι :
"ἡ αἵρεση εἶναι καί αὐτή «ὁδός πρός σωτηρίαν»"

Kαλα που ηταν κι ο Ιερόθεος και τα μαθε, καθως όπως έλεγε σε συνεντεύξεις του πριν 3-4 χρόνια, δεν είδε, δεν άκουσε για "συλλείτουργα" κι όλα τα άλλα αίσχη, ήξερε μονο για μεμονωμενες συμπροσευχες και ζητουσε να τον ενημερώσουνε !!!. Μαλλον δεν εμαθε και για "συλλειτουργο" τελη 2014 στη Κων/πολη (φρίξον Ήλιε). Ας βρεθεί και καποιος άλλος να του πει οτι οι Οικουμενιστες (εχουν και συγκεκριμενα ονοματα..), με καταγγεγραμμενες δηλώσεις τους σε εφημερίδες αποδεχονται και τις αλλες θρησκειες ως ὁδό πρός σωτηρίαν, όχι μόνο τις αιρέσεις, δεν το ξερει ο ανθρωπος...σε καμια δεκαριά χρόνια, που μέσω "Συνόδων" θα υπάρχει ανοχή σιγά-σιγά ακόμα και σ΄αυτο (αφού χρήσιμοι "Ιεράρχες" στο εν τω μεταξυ θα "απορροφούν κραδασμούς"..), τότε θα το μαθει κι αυτο

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Αλλά κι ο μέγας καθηγητής Π. Ζήσης, στην δευτερη ομιλία που εκανε, συμφωνεί με τον "Επισκοπο". Μια χαρα θα ήτανε ο όρος Ομολογίες κι όπως αναφώνησε το βράδυ πριν τη τελευταια μερα της ψευτοσυνοδου (τότε που διαφαινοτανε αντιδραση, πριν ο "Αρχιεπίσκοπος" κανει μεσοβέζικη "λύση", όπως θα κάνει προφανώς και τώρα και θα ηρεμήσουν οι "αντιδρώντες")
"Δοξα τω Θεω, δεν θα χαμε ουτε κινδυνο διακοπής μνημοσύνου"
Αυτό είναι δηλαδή το μόνο πρόβλημά του….το ότι επικοινωνιακα αλλα και στην ΠΡΑΞΗ (εκτός αν κι αυτος επίσης δεν βλεπει και δεν ακουει...) εδραιώνεται όλο και περισσότερο ο Οικουμενισμός είναι ψιλά πράγματα, όπως π.χ και με την απόφαση ψευτοσυνοδου για μικτους γαμους
«Η δυνατότης εφαρμογής της εκκλησιαστικής οικονομίας ως προς τα κωλύματα γάμου δέον όπως να αντιμετωπίζεται υπό της Ιεράς Συνόδου εκάστης αυτοκεφάλου Ορθοδόξου Εκκλησίας» !!!
Καταλαβαινουμε ακομα ότι :
"Την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος",
ο μεγας καθηγητης την εκλαμβανει μονο αν προκυψει σε μορφη συνοδικης αποφασης
Θα τη κανει τη μεσοβέζικη ο Ιερώνυμος, οποτε θα τον απαλλαξει κι απ τη μελέτη του 15ου…κι εμάς από το να ακούσουμε τα «γνωστά», αν και περισσοτερο μιλάει για τους Παλαιο/τες, μην φυγουν τα προβατα απ το μαντρι…
Λυπούμε πραγματικα που μιλαω έτσι, αλλά δεν έχουν αντιληφθεί την ΕΥΘΥΝΗ τους και πόσο κατώτεροι είναι

Σταύρος

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.