" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ, ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

Λυκούργος Νάνης, ιατρός


Με μία επιεικώς αυθαίρετη και καταχρηστική παρέμβασή του, που όζει παπόφρονος-εξουσιαστικής νοοτροπίας, ο τείνων διά των κατά καιρούς πρακτικών που μετέρχεται να δικαώσει τον προς το πρόσωπό του προσαφθέντα σκωπτικό τίτλο του σε "πάπα της Ανατολής",
πρωθιεράρχης της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας, δε δίστασε να εισέλθει στα interna corporis της αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να χειραγωγήσει τους ιεράρχες που συγκροτούν τη συνέλευση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας με προφανέστατο στόχο οι τελευταίοι, στανικώ τω τρόπω, να εγκρίνουν τις ολέθριες αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου.


Κατόπιν της σημειωθείσης αυτής εξελίξεως οι αρχιερείς που διοικούν την ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ, επαναλαμβάνω, Εκκλησία μας καλούνται σε πρώτη φάση να αποδοκιμάσουν στεντορεία τη φωνή, με δήλωσή τους, που θα καταστεί και επίσημη δήλωση της Ιεραρχίας, τη συντελεσθείσα ¨εισπήδηση¨ από την πλευρά του παραπαίοντος Φαναρίου στα εσωτερικά ζητήματα της κατ Ελλάδα Εκκλησίας.

Και, κατά δεύτερο λόγο, μιμούμενοι τους συνεπισκόπους τους, της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, που διέσωσαν την αξιοπρέπεια και το κύρος του επισκοπικού αξιώματος, κολαφίζοντας, ταυτοχρόνως, την εισήλαση του παπικού πνεύματος στη διοίκηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, να απορρίψουν, πανηγυρικώς, τις αποφάσεις της εν Κρήτη ληστρικής συνάξεως, της ξενοκινήτου και αμερικανοπροβλήτου, στιγματίζοντάς τις, από Ορθοδόξου εκκλησιαστικής πλευράς στο διηνεκές και να την προωθήσουν, καταλλήλως, στο περιθώριο και χρονοντούλαπο της εκκλησιαστικής ιστορίας, στο αποθετήριο της και την απορριματοθήκη της, Εκεί, δηλαδή, που της αξίζει και εκεί για την οποία προορίζεται.

Ο έντιμος κλήρος και ο πιστός του Κυρίου λαός κάθεται, κυριολεκτικώς, σε αναμμένα κάρβουνα εν όψει της επικειμένης συγκλήσεως της Ιεραρχίας. Επ ουδενί μία δράκα επιόρκων αρχιερέων, από ετών υποδίκων ενώπιον της αδιαφθόρου, πανορθοδόξου εκκλησιαστικής συνειδήσεως, νομιμοποιείται, εκκλησιολογικώς, να επιβάλλει στις συνειδήσεις των πιστών κληρικών και λαικών, τις στρεβλότατες, από πλευράς Ορθοδόξου Δογματικής, Εκκλησιολογίας, Ιεροκανονικού Δικαίου και Ορθοδόξου Ήθους και καμουφλαρισμένα προδοτικές αποφάσεις της.


Αντί οι Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, Περγάμου Ιωάννης, Προύσης Ελπιδοφόρος, Αλβανίας Αναστάσιος, Αμερικής Δημήτριος, Γερμανίας Αυγουστίνος και άλλοι μειοδότες της Ορθοδοξίας να έχουν εδώ και πολύ καιρό καταστεί αντικείμενα εφαρμογής των σχετικών ιεροκανονικών διακελεύσεων, αναφορικώς με την διά λόγων, δηλώσεων, πράξεων και παραλείψεων συμπεριφορά τους στον κατ εξοχήν ευαίσθητο τομέα των σχέσεων Ορθοδοξίας και αιρέσεως και πλάνης και Ορθοδόξων και αιρετικών και αλλοθρήσκων, στον οποίον, ομολογουμένως, έχουν "διαπρέψει", κατασκανδαλίζοντας το ορθοφρονούν ποίμνιο, αυτοί πρωτοστάτησαν, ΕΡΗΜΗΝ του, στη σύγκληση μιας προδοτικής συνάξεως με έντονη και καταθλιπτική την υπερ-ατλαντική πολιτική πίεση.
Και έχει την απαίτηση, κατόπιν τούτου, ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, να στοιχηθούν όλοι οι ιεράρχες με την άνομη και αντορθόδοξη επιθυμία του!



Ελπίζουμε ότι η Ιεραρχία δεν θα υποκύψει στα καλεύσματα του Φαναρίου αλλά θα δώσει ένα παραδειγματικό μάθημα στην αυθαιρεσία και εξουσιαστική νοοτροπία των ενοίκων του Φαναρίου, την καταλυτική του αυτοκεφάλου της Εκκλησίας μας, αποδεικνύοντας ότι οι συγκροτούντες τη συνέλευση της Ιεραρχίας ιεράρχες δεν αποτελούν λόχο και άθροισμα μουζίκων αλλά υπεύθυνους και ελεύθερους από εξωτερικές δεσμεύσεις, πιέσεις και σκοπιμότητες ποιμένες.
Εν εναντία περιπτώσει, θα αποδείξουν ότι άγονται και φέρονται και τυγχάνουν ανάξιοι του υψηλού υπουργήματός τους.
Αναλαμβάνουν, δε, στο ακέραιο, και την πνευματική ευθύνη για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει από δω και πέρα.
Ο κίνδυνος δημιουργίας σχίσματος, αναλόγου με εκείνο μεταξύ παλαιοημερολογητών και νεοημερολογητών, είναι τόσο ορατός στον πνευματικό ορίζοντα της Εκκλησίας μας όσο ποτέ άλλοτε! Όπως, τότε, ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος (Παπαδόπουλος) κάμφθηκε προ των αξιώσεων του ολετήρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας Μελετίου (Μεταξάκη) υιοθετώντας και επιβάλλοντας όλως αντικανονικώς το νέο ημερολόγιο δημιουργώντας έναν άνευ προηγουμένου σάλο εντός της Εκκλησίας του Χριστού έτσι και τώρα ο νυν αρχιεπίσκοπος και, κυρίως, η νυν Ιεραρχία συμμορφούμενοι με τις αντορθόδοξες και αντικανονικές αξιώσεις του εσβεσμένου Φαναρίου κινδυνεύουν να γίνουν ένοχοι ενός ακόμη απευκταίου σχίσματος.



Σεβασμιώτατοι, αναλογισθείτε το μέγεθος των συνεπειών μίας τυχόν μη ενδεδειγμένης στάσεως από την πλευρά σας ενώπιον της προσεχούς συνελεύεως της Ιεραρχίας! Καλείσθε να λάβετε ιστορικές και ηρωικές αποφάσεις! Μην υποκύψετε σε πιέσεις εξωελλαδικών εκκλησιαστικών και πολιτικών παραγόντων! Απομονώστε τη γνωστή θλιβερή οικουμενιστική δράκα ενίων, ολίγων συνεπισκόπων σας, που κάθε άλλο παρά εκπροσωπεί το ποίμνιο. Αφουγκρασθείτε, επιτέλους, την αγωνιώδη και έμπονη κραυγή του ποιμνίου σας! Μη μας προδώσετε! Διότι η τύχη των προδοτών είναι γνωστή και έχει καταγραφεί στις δέλτους της εκκλησιαστικής και μη Ιστορίας! Θυμηθείτε την αντίδραση του πιστού λαού μετά την υπογραφή, από την πλευρά της συντριπτικής πλειοψηφίας των τότε επισκόπων, της ψευδενώσεως της Φερράρας-Φλωρεντίας και μη παίζετε εν ου παικτοίς! Εσχάτη ώρα εστί!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Ελπίζουμε ότι η Ιεραρχία δεν θα υποκύψει στα καλεύσματα του Φαναρίου αλλά θα δώσει ένα παραδειγματικό μάθημα στην αυθαιρεσία και εξουσιαστική νοοτροπία των ενοίκων του Φαναρίου, την καταλυτική του αυτοκεφάλου της Εκκλησίας μας, αποδεικνύοντας ότι οι συγκροτούντες τη συνέλευση της Ιεραρχίας ιεράρχες δεν αποτελούν λόχο και άθροισμα μουζίκων αλλά υπεύθυνους και ελεύθερους από εξωτερικές δεσμεύσεις, πιέσεις και σκοπιμότητες ποιμένες"

Μην φας έχουμε γλαρόσουπα

Ανώνυμος είπε...

4:43 μ.μ.
είναι τέτοια η κατάσταση στην εκκλησία μας που πίστεψε με δεν γελάμε
τωρα αν εσύ γελάς και ειρωνεύεσαι και δεν πονας για την εκκλησία μας
δεν αξίζεις καμία απάντηση

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πώς τόσο βλακώδη σχόλια όπως το πρώτο έτυχαν δημοσίευσης. Μάλλον σαν δείγμα φαιδρότητας κάποιων σχολιαστών.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο εσυ το εξέλαβες ως ειρωνεία
απλά δεν περιμένω τίποτε απο Μασόνους, κατανοητό;;;

Ανώνυμος είπε...


Είναι αργά για δάκρυα...
και αν περιμένετε η ΔΙΣ να ακυρώσει την Πανορθόδοξη ως αίρετική τότε γιατί δεν το έκανε στο Κολυμπάρι;
Ξεκολλήστε απο την μιζέρια και την δειλία, ο Χριστός ψάχνει παλικάρια και όχι καλαμαράδες διπλωμάτες οπου θα πιαστούν απο μια λεξη για να κοιμούνται τον υπνο του ορθοδόξου.
Αν σας παραμυθιάσουν στην επόμενη ΔΙΣ είστε όλοι εντάξει;
Είστε ορθόδοξοι;
Ο Χριστός αγωνοθέτης έβαλε τον αγώνα... όποιος δεν θελει να αγωνιστεί ας ασχοληθεί με το χόμπι του

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Εφόσον -ομολογουμένως πανέξυπνα- τρέναραν την συζήτηση για το θέμα της ψευδοσυνόδου μέχρι σήμερα (5 μήνες μετά),
είναι σχεδόν βέβαιο ότι έχουν κάνει ήδη τις επαφές τους και έχουν ετοιμαστεί.

Όμως επίσημα δεν έχει τοποθετηθεί η Ιεραρχία παρά μόνον η 25μελής αντιπροσωπεία (η οποία αυθαίρετα ακύρωσε την προηγούμενη απόφαση της Ιεραρχίας), οπότε δεν χάνουμε τίποτε να πιέζουμε τους μητροπολίτες για να σταθούν στο ύψος τους, όπως ακριβώς κάνουν και οι οικουμενιστές.
Αν δεν το κάνουν, η εκκλησιαστική μας ιστορία θα γράψει τα ονόματα τους με τα μελανότερα χρώματα.

Όταν ο Πειραιώς -αντί να ζητήσει δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου- τελικά ζητάει να θεωρηθεί προσυνεδριακή της επόμενης, τότε βλέπουμε ότι ο πήχης έχει κατέβει πολύ χαμηλά.

Αν διαβάσετε τις δηλώσεις του Ναυπάκτου Ιεροθέου, που καλεί σε υπακοή στους "αγίους" επισκόπους! θα καταλάβετε πόσο μας κοροϊδεύουν οι λεγόμενοι αντι-οικουμενιστές.

Κοντός ψαλμός αλληλούϊα λέει ο λαός.
Σε όσους μητροπολίτες δεν δηλώσουν επίσημα και δημόσια την ΑΠΟΡΡΙΨΗ της ψευδοσυνόδου, εμείς ξεκαθαρίζουμε ότι παύουμε να τους αναγνωρίζουμε και να τους μνημονεύουμε.

Ανώνυμος είπε...

προς 9.18

οι χαρακτηρισμοί σε χαρακτηρίζουν

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σχετικά με το 1ο σχόλιο.

Το αναρτήσαμε παρόλο που προφανώς δεν συνεισφέρει σε τίποτε στο διάλογο,
για να δείξουμε το επίπεδο κάποιων, πως κοροϊδεύουν την αγωνία των πιστών.

Δεν αποκλείεται να το έγραψε κάποιος υπάλληλος μητροπολιτικού γραφείου (μόνον αυτοί μπορούν από τις περιστρεφόμενες καρέκλες τους, να αδιαφορούν με όσα συμβαίνουν στην εκκλησία μας και για τις επίσημες αποφάσεις της Ιεραρχίας)
ή ίσως κανένας άνεργος απόφοιτος θεολογικής (που μαζεύει εύσημα αναζητώντας σχετική εργασία).

Αν λοιπόν αυτόν που εύλογα αντέδρασε, χαρακτηρίζοντας το 1ο σχόλιο "βλακώδη", τον χαρακτηρίζει,
εξίσου χαρακτηρίζει τον 1ο σχολιαστή η "γλαρόσουπα".

Ανώνυμος είπε...

Επιμένετε να καταλαβαίνετε το δικό σας.
Απάντησα με χιούμορ επειδή η ιστορία τελείωσε στο Κολυμπάρι και δεν θέλετε να το παραδεχθείτε.
Η απόφαση της ΔΙΣ όποια και να είναι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ
κάτι το οποιο δεν θα γίνει ΠΟΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Φρέσκα κουλούρια πουλάεο ο κουλουράς:
Πριν αλέκτωρ λαλήσει,
Ο Βαρθολομαίος έστειλε επιστολή στον Ιερώνυμο...

Ο Οικουμενικός Π. καλεί τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία της Ελλάδος, να περιφρουρήσουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Κρήτη.
Υπογραμμίζει πως οι αποφάσεις της Αγίας Συνόδου κατέδειξαν την ενότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας που απορρέει από την συνοδικότητά της.


Κατά τα άλλα κάποιοι περιμένουν να τους καταδικάσουν ως αιρετικούς

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.