" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

"Ακόμη και τα πρόβατα, όταν δουν έναν λύκο αντί για τον ποιμένα τους, θα τον υπακούσουνε; " Εμείς;;;




"Οι πιστοί μπερδεύονται. 
Δεν καταλαβαίνουν τι μπορούν να κάνουν χωρίς τον επίσκοπο ή τον (οικουμενιστή) ιερέα.Από  συνήθεια τους δέχονται όπως είναι ή δεν ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει. 


Σε αυτή την περίπτωση, μην λέτε ότι "αναζητάτε πρώτα τη βασιλεία του Θεού".
Ακόμη και τα πρόβατα, τα ζώα τα τόσο υπάκουα, μπορούν να μας δώσουν ένα μάθημα: Αν δουν έναν λύκο αντί για έναν ποιμένα, θα τον υπακούσουνε; 
Όταν ο  λύκος έχει στον ιματισμό προβάτων δεν θα ξυπνήσουν τα πρόβατα; 


Το πρόβατο στον ξένο δεν θα πάει, αλλά θα φύγει από αυτόν. 
" ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ᾿ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν." (Κατά Ιωάννη, κεφ. 10. στ. 5)



Όταν έτσι αντιδρά το πρόβατο, οι άνθρωποι, οι σοφοί;; Πως οφείλουν να αντιδράσουν; "

Πηγή
Δήλωση ιερέως (πιθανότατα από Ρουμανία),  
απόδοση σε ελεύθερη μετάφραση (από google translate)
Επιμέλεια: Ο Παιδαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.