" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 14 Απριλίου 2018

"Φιλάνθρωποι" βομβαρδίζουν ... Αναμνήσεις από τους Νατοϊκούς βομβαρδισμούς στη Σερβία. Και 2 Βίντεο ΑΠΑΝΤΗΣΗ στις "σκακιέρες" της Νέας Τάξης.

Δευτέρα του Πάσχα. 12 Απριλίου 1999. Η Νατοική ανθρωποσφαγή στη Γκρντέλιστα 


(...) πριν από 18 χρόνια, κατά τη διάρκεια των νατοϊκών βομβαρδισμών της Σερβίας, στις 12 Απριλίου, οι πιλότοι του ΝΑΤΟ χτύπησαν στο φαράγγι της Γκρντέλιτσα , (περίπου 300 χιλιόμετρα νότια του Βελιγραδίου), την επιβατική αμαξοστοιχία 393 που έκανε το δρομολόγιο Βελιγράδι – Θεσσαλονίκη, σκοτώνοντας τουλάχιστον 55 άτομα. 
Τότε, ήταν Δευτέρα, η δεύτερη ημέρα του Πάσχα

Στις 11 και 40 πρωί, (τοπική ώρα), ένα αμερικανικό F-15E Strike Eagle έπληξε με δύο πυραύλους AGM-130 την επιβατική αμαξοστοιχία, ενώ περνούσε τη σιδηροδρομική γέφυρα πάνω από τον Νότιο Μοράβα. Ανάμεσα στους νεκρούς ήταν μικρά παιδιά και μια έγκυος. 
Ο πύραυλος χτύπησε το τρένο, αλλά δεν κατέστρεψε τη γέφυρα, που το ΝΑΤΟ έλεγε, μετά, ότι ήταν ο στόχος. 



Σχόλια :
1. σχόλιο από το παραπάνω βίντεο στο youtube: 
"I think we can all agree that carpet bombing a train full of civilians is warcrime, even by American standards..."(μετάφραση: "Νομίζω ότι ο  βομβαρδισμός τρένου γεμάτο με αμάχους, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ, ακόμη και με την "Αμερικάνικη λογική"") 


2. Ας δούμε ένα ακόμη βίντεο:

NATO bombardovanje Srbije 1999, Novi Sad, spašavanje sa mosta
 NATO bombing of Serbia



3. Μερικές ακόμη "φιλανθρωπικές" δράσεις στη Σερβία:



4. ΚΑΝΕΙΣ Νατοϊκός 
δεν τιμωρήθηκε για τους νατοϊκούς βομβαρδισμούς στη Σερβία! 

Όπως ΚΑΝΕΙΣ δεν τιμωρήθηκε αργότερα, για όσα έγιναν στο Ιράκ (με τα περιβόητα χημικά του Σαντάμ  Χουσεΐν που δεν βρέθηκαν ποτέ),
του Καντάφι (είδατε πόσο γρήγορα ξεφορτώνονται τους "χρηματοδότες" τους και τους κλείνουν το στόμα;)  τώρα του Άσαντ ...  



5. Δείτε κι αυτό (από εδώ):



Κορέα και Κίνα 1950-53
Γουατεμάλα 1954
Ινδονησία 1958
Κούβα 1959-1961
Γουατεμάλα 1960 
Κονγκό 1964....
Λάος 1964-73 
Βιετνάμ 1961-73
Καμπόντια 1969-70
Γουατεμάλα 1967-69
Γρενάδα 1983
Λίβανος 1983, 1984 
Λιβύη 1986
Ελ Σαλβαδόρ 1980s
Νικαράγουα 1980s 
Ιράν 1987
Παναμάς 1989
Ιράκ 1991 
Κουβέιτ 1991 
Σομαλία 1993
Βοσνία 1994, 1995
Σουδάν 1998 
Αφγανιστάν 1998
Γιουγκοσλαβία 1999 
Υεμένη 2002 
Ιράκ 1991-2003 (ΗΠΑ/Αγγλία) 
Ιράκ 2003-2015 
Αφγανιστάν 2001-2015 
Πακιστάν 2007-2015 
Σομαλία 2007-8, 2011 
Υεμένη 2009, 2011 
Λιβύη 2011, 2015 
Συρία 2014-2016-2017-2018





6. Σε μια σκακιέρα που όλα σχεδόν τα πιόνια κατευθύνονται από τον διεθνή Σιωνισμό (οι πολιτικοί κάθε κράτους, θρησκευτικοί ηγέτες κλπ),
μία ακόμη φορά αβίαστα προκύπτει το ερώτημα:
"Ποιος θα μας φυλάξει από τους "φύλακες";"!!!




7. Κόντρα στα σχέδια τους, 2 βίντεο με
κάποια παλικάρια που συνεχίζουν να  ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ :
(δείτε μετά το 2ο λεπτό)



Άραγε έπαψαν να υπάρχουν Έλληνες που ρέει ακόμη στις φλέβες τους ελληνικό αίμα;;;

Αυτή τη φορά δεν θα έχουμε να τα βάλουμε μόνον με τους εξωτερικούς εισβολείς. Ο εχθρός είναι ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ. Ή θα πολεμήσουμε ή θα πεθάνουμε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν κάπου προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.