"Με την 24η πράξη του ΚΥΣΔΕ εγκρίνονται νέες αποσπάσεις και γίνονται αποδεκτές ενστάσεις σχετικά με λάθη στη διαδικασία των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης. Όμως, η πράξη αυτή έχει καταλήξει στα αζήτητα του Γραφείο της Υπουργού, τη στιγμή που εν μέσω κρίσης προσελήφθησαν αναπληρωτές για τις περιοχές που μόνιμοι εκπαιδευτικοί ζητούν απόσπαση!!! (Αποφάσεις 13/10/11, 4/11/11, 9/12/11 κ.α.)
Οι τηλεφωνικές επικοινωνίες με το Γραφείο της Υπουργού πάντα επέστρεφαν την ίδια απάντηση: «Η Υπουργός δεν θα υπογράψει άλλες αποσπάσεις»!
Δηλαδή, οι Διευθύνσεις εισηγήθηκαν θετικά, το ΚΥΣΔΕ επικύρωσε κι η Υπουργός δεν υπογράφει. Αναρωτιέται ο καθείς εύλογα:
- Ποιος ο ρόλος των Δ/νσεων και των Συμβουλίων; Δικαιούται η Υπουργός κι ο κάθε Υπουργός να αγνοεί τις αποφάσεις αυτές, έτσι απλά με τον τόσο αυταρχικό τρόπο; Μόνο οι κομματικές εισηγήσεις για απόσπαση υπογράφονται;
- Μήπως η κα Διαμαντοπούλου είναι απασχολημένη με τις εσωκομματικές διεργασίες και τις αρχηγικές φιλοδοξίες της;
Σχόλιο Ιστολογίου "Ο Παιδαγωγός"
Είναι αυτονόητο ότι όταν βλέπουμε γονείς εκπαιδευτικούς να αναγκάζονται να οδηγούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιόμετρα για να πάνε στην εργασία τους, αλλά ακόμη χειρότερα, όταν βλέπουμε ο ένας από τους δύο γονείς να αποχωρίζεται αναγκαστικά το/τη σύζυγο και τα παιδιά του,ε, τότε ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να σιωπήσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.