Ο
Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος μεταξύ των άλλων θεμάτων, αναφέρθηκε
και στις Μουσουλμανικές Σπουδές στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ και όπως
σημειώνεται «τάχθηκε
υπέρ της τροποποίησης της λειτουργίας του συγκεκριμένου Τμήματος σε Πρόγραμμα
Σπουδών, όπου
οι έλληνες μουσουλμάνοι θα έχουν την δυνατότητα φοίτησης και επιμόρφωσης».
Το σχόλιο μας:
Οπότε με το σκεπτικό του Αρχιεπισκόπου Ιερονύμου, στην θεολογική σχολή θα πρέπει να έχουν "δυνατότητα φοίτησης και επιμόρφωσης" για την θρησκεία τους, και οι "έλληνες" Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι "έλληνες" Πεντηκοστιανοί, οι "έλληνες" Καθολικοί, οι "έλληνες" Εβραίοι κλπ κλπ.. Γιατί να έχουν την δυνατότητα μόνον οι "έλληνες μουσουλμάνοι"; Και γενικά η Θεολογική σχολή θα πρέπει να επιμορφώνει "έλληνες" κάθε σέκτας.
(τι ωραία που βάζουμε το "έλληνες" μπροστά ε;! Έχετε γνωρίσει πολλούς αιρετικούς που αισθάνονται Έλληνες;)
Αφού τάχθηκε "υπερ" ο αρχιεπίσκοπος..;
Προσέξτε, δεν σιωπά απλώς, αλλά και επικροτεί και ευλογεί!! την αλλαγή του Προγράμματος Σπουδών.
Η θεολογική σχολή λοιπόν θα παράγει αιρετικούς, ετερόδοξους και αλλόδοξους, για να προσηλυτίζουν στην θρησκεία τους.
Όταν για να γίνει κάποιος μητροπολίτης, κριτήριο δεν είναι η πνευματικότητα του και η σχέση του με τον Θεό αλλά οι ικανότητά του στις δημόσιες σχέσεις, οι συσχετισμοί, οι ισορροπίες, αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της ΠΕΘ:
Για όλα τα παραπάνω και παρά τον σεβασμό και την αγάπη που τρέφομε, προς το Σεπτό Πρόσωπο του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, δηλώνουμε ότι, λυπούμαστε βαθύτατα και εκφράζουμε έντονα τη ριζική διαφωνία μας για την απρόσμενη δήλωσή του, η οποία φανερώνει ότι, όχι μόνον δεν προβληματίζεται, αλλά αντίθετα, υιοθετεί και εγκρίνει την ίδρυση εισαγωγικής κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ από ομάδα καθηγητών του Τμήματος Θεολογίας.
Το σχόλιο μας:
Οπότε με το σκεπτικό του Αρχιεπισκόπου Ιερονύμου, στην θεολογική σχολή θα πρέπει να έχουν "δυνατότητα φοίτησης και επιμόρφωσης" για την θρησκεία τους, και οι "έλληνες" Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι "έλληνες" Πεντηκοστιανοί, οι "έλληνες" Καθολικοί, οι "έλληνες" Εβραίοι κλπ κλπ.. Γιατί να έχουν την δυνατότητα μόνον οι "έλληνες μουσουλμάνοι"; Και γενικά η Θεολογική σχολή θα πρέπει να επιμορφώνει "έλληνες" κάθε σέκτας.
(τι ωραία που βάζουμε το "έλληνες" μπροστά ε;! Έχετε γνωρίσει πολλούς αιρετικούς που αισθάνονται Έλληνες;)
Αφού τάχθηκε "υπερ" ο αρχιεπίσκοπος..;
Προσέξτε, δεν σιωπά απλώς, αλλά και επικροτεί και ευλογεί!! την αλλαγή του Προγράμματος Σπουδών.
Η θεολογική σχολή λοιπόν θα παράγει αιρετικούς, ετερόδοξους και αλλόδοξους, για να προσηλυτίζουν στην θρησκεία τους.
Όταν για να γίνει κάποιος μητροπολίτης, κριτήριο δεν είναι η πνευματικότητα του και η σχέση του με τον Θεό αλλά οι ικανότητά του στις δημόσιες σχέσεις, οι συσχετισμοί, οι ισορροπίες, αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της ΠΕΘ:
Αθήνα 10 Μαρτίου
2015
Αριθμ. Πρωτ.: 31
Δελτίο
Τύπου
Σε
Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ανακοινώθηκε,
ότι στη συνάντηση της Βουλευτού Β’ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης του ανωτέρω
κόμματος, κας Σταυρούλας Ξουλίδου με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και
Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, στις 5 Μαρτίου 2015, ο
Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος μεταξύ των άλλων θεμάτων, αναφέρθηκε
και στις Μουσουλμανικές Σπουδές στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ και όπως
σημειώνεται «τάχθηκε
υπέρ της τροποποίησης της λειτουργίας του συγκεκριμένου Τμήματος σε Πρόγραμμα
Σπουδών, όπου
οι έλληνες μουσουλμάνοι θα έχουν την δυνατότητα φοίτησης και επιμόρφωσης». Η
δήλωση αυτή δεν διαψεύστηκε, από την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών. Καθόσον λοιπόν
ισχύει, θεωρούμε ιστορικό και θεολογικό χρέος μας να τοποθετηθούμε έναντι
αυτής.
Η
Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων εκφράζει τη ριζική αντίθεσή της στην πρόταση να
οργανωθούν οι Ισλαμικές Σπουδὲς από και στη Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, στο τελευταίο τεύχος του Περιοδικού της,
την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», θεμελιώθηκε
με επιστημονικά και θεολογικά επιχειρήματα, ότι πρόκειται
για μία άστοχη και πρωτόγνωρη στην Ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας και
Θεολογίας μεθόδευση συμφυρμού της Χριστιανικής με την Ισλαμική Θεολογία,αφού
είναι διαπιστωμένο και διατυπωμένο ήδη προ πολλών αιώνων από Αγίους Πατέρες της
Εκκλησίας μας το αγεφύρωτο χάσμα της πίστεως του Ευαγγελίου με την πίστη του
Κορανίου.
Ο
συμφυρμός αυτός, που επιχειρείται στη Θεολογική Σχολή, προωθείται από γνωστούς
για την αποδομητική τους δράση θεολογικοεκκλησιαστικούς κύκλους, οι οποίοι
σκόπιμα προβάλουν την πολυθρησκειακή ποικιλία ως συμβατή με την ορθόδοξη πίστη
και διδασκαλία. Η μεθόδευση αυτή η οποία προωθείται, από τους ίδιους κύκλους,
στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ως μοντέλο συγγραφής και
εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα των
Θρησκευτικών(Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου), επεκτείνεται τώρα και στο
θεολογικό χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σκοπός
των προαναφερόμενων μεθοδεύσεων δεν είναι άλλος από την ανίερη ανάμειξη του
Χριστιανισμού με το Ισλάμ και τις άλλες θρησκείες, στο πλαίσιο της συρρίκνωσης
της Ορθοδοξίας και της επιβολής και επικράτησης της Πολυθρησκείας ή της
Πανθρησκείας στη χώρα μας.
Με
την παραπάνω δήλωση του Αρχιεπισκόπου, δίνεται η εντύπωση,
κατά την γνώμη μας, ότι η επιχείρηση της πνευματικής αποδόμησης της Ορθόδοξης
Παράδοσης, μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας μας, εγκρίνεται και
επιδοκιμάζεται, αντί να προκαλεί την αντίδραση και την αφύπνιση των πνευματικών
Πατέρων και Ηγητόρων της Διοικούσας Εκκλησίας μας.
Η
Ένωσή μας έχει εκφράσει επανειλημμένως τις ανησυχίες της, αιτούμενη διαρκώς την
παρέμβαση της Διοικούσας Εκκλησίας μας, η οποία, ωστόσο, έως σήμερα, ως προς τη
μετατροπή του Μαθήματος των Θρησκευτικών σε πολυθρησκειακό μάθημα, σιωπά. Στην
περίπτωση όμως των Ισλαμικών Σπουδών, που ήδη επίκειται η εγκαθίδρυσή τους
εντός της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, παρατηρούμε ότι δεν σιωπά απλώς, αλλά και
επικροτεί και ευλογεί!!
Η
Διαρκής Ιερά Σύνοδος και η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
έχουμε τη βεβαιότητα, ότι, συνεχίζοντας την παράδοση των Αγίων Πατέρων, θα
εκπληρώσουν το χρέος τους και θα αναλάβουν την ιστορική τους ευθύνη, για τη
στήριξη της καλλιέργειας της χριστιανικής και θεολογικής παιδείας στα ελληνικά εκπαιδευτικά
ιδρύματα.
Η
Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων ενεργώντας με κριτήρια την πίστη και το πνευματικό
συμφέρον του γένους μας, δηλώνει ακόμη μία φορά, ότι δεν είναι αντίθετη στη
λειτουργία Ισλαμικών Σπουδών στην Ελλάδα, αλλά είναι αντίθετη με τον τρόπο και
τον τόπο που αυτές οργανώνονται, διότι είναι σαφές ότι η οργάνωση αυτή
υποκρύπτει συμβολικές και οντολογικές σκοπιμότητες ως προς τον μελλοντικό ρόλο,
τον χαρακτήρα και το σκοπό της Θεολογικής Σχολής.
Το
εγχείρημα αναμείξεως της Αποκαλυπτικής Χριστιανικής Πίστης με το Κοράνιο και τη
θρησκεία του Ισλάμ στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, θεωρούμε
ότι είναι πρωτόγνωρο και αθεμελίωτο και από επιστημονικής και από ηθικής και
από θεολογικής πλευράς.
Για όλα τα παραπάνω και παρά τον σεβασμό και την αγάπη που τρέφομε, προς το Σεπτό Πρόσωπο του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, δηλώνουμε ότι, λυπούμαστε βαθύτατα και εκφράζουμε έντονα τη ριζική διαφωνία μας για την απρόσμενη δήλωσή του, η οποία φανερώνει ότι, όχι μόνον δεν προβληματίζεται, αλλά αντίθετα, υιοθετεί και εγκρίνει την ίδρυση εισαγωγικής κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ από ομάδα καθηγητών του Τμήματος Θεολογίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.