Στο σημερινό "ελληνικό" σχολείο, την Παρασκευή 20/3/2015, αντί για προετοιμασία για την εθνική και θρησκευτική εορτή της 25 Μαρτίου, ασχοληθήκαμε με τον "ρατσισμό"και τις "φυλετικές διακρίσεις"!
Αν δεν πιστεύετε, διαβάστε την Εγκύκλιο με θέμα «21η Μαρτίου διεθνής ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού».
Ας δούμε τώρα πως γιόρταζαν τα ελληνόπουλα την διπλή εορτή (Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και έναρξη επανάστασης του 1821) πριν μόλις λίγα χρόνια (όπως το περιγράφει ένα αναγνωστικό της εποχής):
Από μέρες ετοιμάζεται το σχολείο για την εθνική εορτή. Πολλά παιδιά εργάζονται και φτιάχνουν σημαίες. Άλλα ψαλιδίζουν το χαρτόνι και φτιάχνουν γράμματα για τις επιγραφές, άλλα φτιάχνουν στεφάνια. Ή Τασία θά φτιάσει τό φωτοστέφανο για τήν Παναγία. Αύτόν θά τόν φορέσει ή Θυμιοπούλα. Αύτή θά παραστήσει τήν Παναγία. Είναι πιό φρόνιμο καί ταπεινό κορίτσι. Όλο το σχολείο την άγαπά.
Ας δούμε τώρα πως γιόρταζαν τα ελληνόπουλα την διπλή εορτή (Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και έναρξη επανάστασης του 1821) πριν μόλις λίγα χρόνια (όπως το περιγράφει ένα αναγνωστικό της εποχής):
Από μέρες ετοιμάζεται το σχολείο για την εθνική εορτή. Πολλά παιδιά εργάζονται και φτιάχνουν σημαίες. Άλλα ψαλιδίζουν το χαρτόνι και φτιάχνουν γράμματα για τις επιγραφές, άλλα φτιάχνουν στεφάνια. Ή Τασία θά φτιάσει τό φωτοστέφανο για τήν Παναγία. Αύτόν θά τόν φορέσει ή Θυμιοπούλα. Αύτή θά παραστήσει τήν Παναγία. Είναι πιό φρόνιμο καί ταπεινό κορίτσι. Όλο το σχολείο την άγαπά.
- Παιδιά! ή γιορτή μας πρέπει νά πετύχει λέει ό δάσκαλος. Θά προσκαλέσουμε καί κόσμο. Νά προσέξουμε νά μήν παραλείψουμε τί ποτε. Νά μή ντροπιαστούμε.
Προτού όμως μοιράσει τίς δουλειές, έξήγησε:
Αύτή είναι ή θρησκευτική γιορτή. Ή άλλη είναι ή έθνική γιορτή. Τήν ήμέρα αύτή, τό 1821, οί πατέρες μας πήραν τά όπλα, γιά νά έλευθερωθούν.
- Στίς 25 Μαρτίου γιορτάζουμε διπλή γιορτή. Ή μιά είναι ό Εύαγγελισμός τής Θεοτόκου. Είναι ή μέρα πού κατέβηκε ό άγγελος στήν Παρθένο Μαρία καί τής είπε:
Αύτή είναι ή θρησκευτική γιορτή. Ή άλλη είναι ή έθνική γιορτή. Τήν ήμέρα αύτή, τό 1821, οί πατέρες μας πήραν τά όπλα, γιά νά έλευθερωθούν.
Μέ τί προθυμία όλα τά παιδιά ρίχτηκαν στή δουλειά! Καί πόσο γρήγορα
τελείωσαν! Μέσα σέ λίγες μέρες όλα ήταν έτοιμα. Έτοιμες καί οί μεγάλες
έπιγραφές!
Τ’ άγόρια στόλισαν τήν αϊθουσα μέ τίς Εικόνες των ήρώων τού 21. Είχαν καί έπιγραφές μέ γράμματα, πού έγραφαν:
Να, τώρα έφτασαν στην εκκλησία!
Στη δοξολογία που έγινε, ένας ιεροκήρυκας έβγαλε λόγο. Είπε για την ελληνική επανάσταση, για τους ήρωες, τα είπε όλα. Τι ωράια που μίλησε! Τα παιδιά τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο:
25 ΜΑΡΤΙΟΥ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΧΑΙΡΕ, ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
Τήν άλλη μέρα, πού ήταν τού Εύαγγελι- σμοϋ, όλο τό σχολείο πήγε στήν
έκκλησία. Ή σημαία έμπρός κυματίζει. Τά παιδιά περπατούν τραγουδώντας:
«’Όλη δόξα, όλη χάρη,
άγια μέρα ξημερώνει…»
Τά τραγούδια άκούονται σέ όλο τό χωριό. Τελείωναν τό ένα, άρχιζαν τό άλλο:
«Ζωστείτε τ’ άρματα, παιδιά…»
Τά μάτια τού κόσμου είναι καρφωμένα πάνω στή σημαία καί στά παιδιά πού τραγουδούν.Να, τώρα έφτασαν στην εκκλησία!
Στη δοξολογία που έγινε, ένας ιεροκήρυκας έβγαλε λόγο. Είπε για την ελληνική επανάσταση, για τους ήρωες, τα είπε όλα. Τι ωράια που μίλησε! Τα παιδιά τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο:
“Σε γνωρίζω από την κόψη…”
Μετά την δοξολογία, όλοι πήγαν στο σχολείο. Ήρθαν να παρακολουθήσουν
την σχολική γιορτή. Η αίθουσα, όπως ήταν στολισμένη με τους ήρωες, τους
μάγεψε όλους.
Η επιτυχία που είχαν τα παιδιά στα ποιήματα και στα τραγούδια δεν λέγεται. Όλοι χειροκροτούσαν με την καρδιά τους.
-Τέτοια γιορτή ας μην τελείωνε ποτέ, είπαν οι περισσότεροι την ώρα που έφευγαν. Μπράβο στο δάσκαλο και στα παιδιά, που μας χάρισαν μια τέτοια ωραία γιορτή
αντιγραφή και επιμέλεια ανάρτησης: ιστολόγιο “Αντέχουμε…”
Η επιτυχία που είχαν τα παιδιά στα ποιήματα και στα τραγούδια δεν λέγεται. Όλοι χειροκροτούσαν με την καρδιά τους.
-Τέτοια γιορτή ας μην τελείωνε ποτέ, είπαν οι περισσότεροι την ώρα που έφευγαν. Μπράβο στο δάσκαλο και στα παιδιά, που μας χάρισαν μια τέτοια ωραία γιορτή
αντιγραφή και επιμέλεια ανάρτησης: ιστολόγιο “Αντέχουμε…”
3 σχόλια:
Γιατί αντιδράτε στην εγκύκλιο κατά του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων;;;
Κάθε άνθρωπος και πόσο μάλλον χριστιανός πρέπει να καταδικάζει τέτοια φαινόμενα και να μοιράζει αφειδώς αγάπη στον πλησίον.
Ή κάνω λάθος;;;
Φέτος, η 1η Δευτέρα του Οκτωβρίου (ολόκληρη η ημέρα, σε όλη τη χώρα και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης), καθιερώθηκε η 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και φυσικά αφιερώθηκε στον "Ρατσισμό και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι". Δείτε : http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/2459-hmera-sxolikou-athlitismou.html
Δευτέρα λοιπόν (μετά από ολόκληρο σαβ/κο), δεν έγιναν μαθήματα για να γίνουν εκδηλώσεις όλη την ημέρα για τον ρατσισμό.
Θυμάστε στην εκπαιδευτική εργασιακή σας εμπειρία να αφιερώνεται ολόκληρη η μέρα την παραμονή μιας εθνικής επετείου, για να προβάλουμε εκτενώς κάποιο εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του έθνους μας; Πέρα από 1-2 ώρες, έγινε ποτέ κάτι περισσότερο;
Και μάλιστα στάλθηκε και εγκύκλιος που ρωτούσε αναλυτικά από τους Δ/ντες να ενημερώσουν τι ακριβώς έκαναν! Διαβάστε: "Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν τις δράσεις της 1ης Πανελλήνιας Ημέρας να αποστείλουν τυχόν ηλεκτρονικό υλικό, ή άλλα στοιχεία, μαζί με μία συνοπτική έκθεση, στη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ., μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση phys3@minedu.gov.gr."
Και τώρα (20 Μαρτίου 2015), νέες εκδηλώσεις με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού (τελικά όταν έχεις διάθεση να προβάλεις κάτι, πάντα θα βρίσκεις αφορμές ).
Κατά την άποψη της συλλογικότητάς μας, φαινόμενο ρατσισμού, ΔΕΝ υφίσταται στην Ελλάδα.
Στην πατρίδα μας ήρθαν παράνομα 3.000.000 με 4.000.000 λαθρομετανάστες (κανείς δεν ξέρει πόσοι ακριβώς). Κανείς δεν ξέρει για ποιο σκοπό ήρθαν, αν έχουν μεταδοτικά νοσήματα, τι θρησκευτικές απόψεις πρεσβεύουν (αν είναι φανατικοί Τζιχατιστές), τι πρόθεση έχουν για το μέλλον κλπ. Για τους περισσότερους, κανείς δεν ξέρει ούτε που διαμένουν.
Φιλοξενούμε λοιπόν ως κράτος ανεξέλεγκτα εκατομμύρια αγνώστους ανθρώπους. Και κατηγορούμαστε για ρατσισμό;;; Δηλαδή αν ΔΕΝ είμασταν ρατσιστές, πόσους θα έπρεπε να φιλοξενούμε;
Κλείνοντας, τα ελάχιστα μεμονωμένα περιστατικά δεν συνιστούν φαινόμενο. Γιατί τότε φαινόμενο θα ήταν και τα περιστατικά δεκάδων δολοφονιών Ελλήνων, μέσα στα σπίτια τους, από λαθρομετανάστες. Αλλά σε αυτά δεν αφιερώθηκε καμία σχολική εκδήλωση. Τελικά πράγματι είμαστε "ρατσιστές"! Αλλά όχι όπως το εννοεί το Υπουργείο και οι ΜΚΟ!
"Φαινόμενο" αγαπητέ-ή συνάδελφε, είναι τα δωρεάν συσσίτια, η δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε λαθρομετανάστες από δεκάδες κρατικοδίαιτες ΜΚΟ (εκτιμούμε ότι οι Έλληνες έχουν πολύ λιγότερες ευκαιρίες σε δωρεάν περίθαλψη).
Τέτοιες "ημέρες" λοιπόν, που προβάλλονται συστηματικά πολύ φοβόμαστε ότι έχουν μοναδικό σκοπό να δημιουργήσουν ενοχικά αισθήματα στον πάντα φιλόξενο λαό μας για να τον αλώσουν πολιτισμικά, εθνικά, θρησκευτικά.
ΥΓ. Έχετε την καλοσύνη να μας πείτε, πέρα από εκδηλώσεις στο σχολείο σας, πόσους λαθρομετανάστες φιλοξενήσατε εσείς στο διαμέρισμα σας; Και ας κάνουμε το ερώτημα ακόμη πιο εύκολο, πόσους αθίγγανους καλέσατε για τραπέζι στο σπίτι σας μέχρι σήμερα; Περιμένουμε ειλικρινά την απάντησή σας στα 2 ερωτήματά μας.
Ο διάλογος είναι πάντα χρήσιμος. Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.
Θλίψη!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.