" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Εξοντώνοντας ένα έθνος σε 2 βήματα

«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος είναι να διαγράψεις τη μνήμη του. Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία. Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν. Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».
Μίλαν Κουντέρα
το είδαμε εδώ

Σχόλιο:
Καταλάβατε λοιπόν τι ρόλο παίζουν οι σχολές του Λιάκου, της Ρεπούση, του Νίκου Δήμου κλπ.
Τα Πανεπιστήμια και τα σχολεία αντί για Έλληνες, να βγάζουν γενίτσαρους.

Στα 2 βήματα, θα προσθέταμε ένα τρίτο: την υποθήκευση του κράτους, το να βάζεις τους πολίτες να παίρνουν συνεχώς δάνεια, να τους φτάσεις στα όρια της φτώχειας, να πουλάνε κοψοχρονιά και πάλι να χρωστάνε..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Without comment...see it at yourself..Modern GreekTragedy..publish it please because it's important!!!

http://www.protothema.gr/greece/article/568305/fotografies-tous-sunelavan-epeidi-zografisan-tin-elliniki-simaia/

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.