" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Αριστερός δεν γίνεσαι ασχολούμενος με το Αγιο Φως

Επανάληψις μαθήματος:
Τρεις απαραίτητες προϋποθέσεις για να αυτο-αποκαλείσαι αριστερός είναι:

1. να βγεις από το ΝΑΤΟ και να διώξεις τις ιμπεριαλιστικές βάσεις του από τη χώρα σου.
2. να αναγνωρίσεις την Παλαιστίνη.
3. να κρατικοποιήσεις την κεντρική τράπεζα της χώρας (Τράπεζα της Ελλάδος).



Το να ασχολείσαι με τρίχες - ευκολάκια , ζητώντας
"να μη μεταφέρεται το Άγιο Φως από τα Ιεροσόλυμα", να ζητάς
"κατάργηση της πρωινής προσευχής στα σχολεία",
"κατέβασμα των εικόνων από τα δικαστήρια" και λοιπές ασήμαντες μπούρδες,
δεν σε κάνει αριστερό, αλλά γραφικό χριστιανοφοβικό σαχλαμάρα,


που επειδή φοβάται τα 3 παραπάνω δύσκολα, (επειδή πέφτει φάπα από τους ισχυρούς),
το ρίχνει σε ευκολάκια (που δεν πέφτει φάπα), αυτοξεφτιλιζόμενος.

Τόσο απλά....
Πηγή: makpress



Σύντροφε, η ιστορία έχει πολλές αναγνώσεις, μη διαλέγεις όποια σε βολεύει


Πηγή: makpress


για επίλογο, επιλέξαμε κάτι πιο "φιλοσοφικό":


ΖουράρΙς σύνθημα ΠΑΟΚ
https://youtu.be/RmoypDprcT8

Πηγή: makpress

Επιλογή βίντεο: Ο Παιδαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.