" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Μια ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη (που έσπευσε και πάλι να στηρίξει τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο). Το σχόλιο μας.



Για τον αρχιμανδρίτη  π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη, γράψαμε ήδη την προηγούμενη εβδομάδα, εδώ


σχολιάζοντας την πρωτοβουλία του να μαζέψει υπογραφές ιερέων (είναι ο πρώτος που υπογράφει ενώ στις υπογραφές δεν τηρείται αλφαβητική σειρά)
που τάχα ΔΕΝ καταδέχονται να πάνε στην Ιερά Μονή Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου, επειδή οι πατέρες της Μονής ΔΙΕΚΟΨΑΝ την μνημόνευση του τοπικού μητροπολίτη,  (ενώ μέχρι εκείνη την ημέρα μάταια προσπαθούσαν να κινητοποιήσουν με λεωφορεία "πιστούς" τους Θεόκλητου!)

αλλά και την προσπάθεια του -παρά την υπογραφή του- να πάει τελικά στην Μονή και να προσπαθήσει να εισέλθει -με το "έτσι θέλω", ουσιαστικά βίαια, παρά τις αντιδράσεις του ηγουμένου και των πιστών.


Δείτε τε τον να επιμένει για ώρα -συνοδεία αστυνομικού οργάνου- να εισέλθει στην Μονή,
τάχα για "προσκυνήσει" ! 




Δείτε τον π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη, αρχιερατικό επίτροπο Αριδαίας,  να προσπαθεί να στηρίξει (πριν λίγους μήνες) με ομιλία του τον δεσπότη του Θεόκλητο,
όταν ο π.Παΐσιος Παπαδόπουλος μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης, την σιωπηρή αποδοχή των αποφάσεων της από όλους τους δεσποτάδες μας, την υποδοχή του Βαρθολομαίου στην Βέροια και την συνέχιση μνημόνευσης του Βαρθολομαίου, ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του τοπικού μητροπολίτη Θεοκλήτου.


Αντιλαμβανόμαστε το άγχος ένα σωρό φιλόδοξων αρχιμανδριτάδων της μητρόπολης Φλωρίνης. 

Άλλος κονταίνει τα μούσια του και κόβει τα μαλλιά του και πάει στο εξωτερικό, άλλος τα μακραίνει για να παραστήσει τον ευλαβή ηγούμενο, άλλος πάει στο Βατοπέδι κι άλλος στο Φανάρι (ειδικά από τότε που ανακάλυψαν τον Προύσης Ελπιδοφόρο δεν σταμάτησαν τα "σούρτα-φέρτα"),
ένας ήδη τα κατάφερε και έγινε δεσπότης (ένα πραγματικό "θαύμα" του Βατοπεδινού "Εφραίμ"!) σε παραθαλάσσια περιοχή της Θεσσαλονίκης όπως είπε ο ίδιος και άρχισε ήδη να προσκαλεί οικουμενιστές να κηρύττουν στο ποίμνιο του πόσο καλή και Αγία ήταν η (ψευδο)Σύνοδος της Κρήτης:

Πηγή άρθρου


Πηγή άρθρου


τώρα, οι υπόλοιποι, συναγωνίζονται ποιος θα γίνει βασιλικότερος του βασιλέως ... 
Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι για να καταλάβεις έναν δεσποτικό θρόνο, χρειάζονται πολλές "θυσίες"! 


Αχ, σήκω από τον τάφο π.Αυγουστίνε να δεις ποιους χειροτονούσες ...




Ακολουθεί μια επιστολή- ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον π.Αυγουστίνο Αυγωνίδη, που μόλις λάβαμε:


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ 
ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ




Εισαγωγικά α’

Στον εσπερινό της Αγίας Παρασκευής στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου ακούσαμε τον αρχιερατικό Εορδαίας να λέει επί λέξη: «Ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση. Το λέω και εγώ» (Βίντεο, 10:47).


Εισαγωγικά β’

Τα κριτήρια για να είναι κάποιος Ορθόδοξος θεωρώ πως είναι επτά:
1. Να πιστεύεις ότι ο οικουμενισμός είναι παναίρεση σύμφωνα με τον λόγο του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς.

2. Να καταδικάζεις το Παγκόσμιο Συνέδριο Αιρέσεων (Π.Σ.ΑΙ) και επιπλέον την συμμετοχή μας σ’ αυτό. Αυτονόητο!

3. Να καταδικάζεις τον Πατριάρχη Αρχοντώνη τον μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων σύμφωνα με τον αείμνηστο Νικόλαο Σωτηρόπουλο πνευματικό παιδί του Μητροπολίτου πρ. Φλωρίνης κυρού Αυγουστίνου Καντιώτη.

4. Να καταδικάζεις την ληστρική Σύνοδο του Κολυμβαρίου που δεν είναι ούτε «Αγία» ούτε «Μεγάλη» σύμφωνα με την ανακοίνωση της "Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών" .

5. Να καταδικάζεις ενώπιον των ανθρώπων α) τον Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος λόγω της συμμετοχής του στην Ληστρική Σύνοδο και της αποφάσεώς του να ψηφήσει μόνο αυτός αντί όλων των επισκόπων, β) τους 24 επισκόπους που δέχτηκαν να σταθούν ως γλάστρες και μάλιστα άλλαξαν το φυτό που οι 80 και πλέον επίσκοποί μας έβγαλαν με Συνοδική απόφαση από την σύγκληση της ιεραρχίας τον Μάιο του 2016 για την ονομασία των ιστορικών Αιρετικών «εκκλησιών», και γ) ολόκληρη την Ιεραρχία μας λόγω ότι αποδέχτηκαν το κείμενο «προς τον λαό» και μοίρασαν αυτό στους αδελφούς μας παραβλέποντας τα 11 ψέματά του σύμφωνα με τον π. Νικόλαο Μανώλη Ιερέα της Θεσσαλονίκης.

6. Να πιστεύεις ότι όποιος επίσκοπος δημοσίως έχει εκφραστεί υπέρ του πατριάρχη που δήθεν ορθοτομεί και υπέρ της Αιρετικής Συνόδου θέτει εαυτόν εκτός Εκκλησίας σύμφωνα με τον π. Γεώργιο Μεταλληνό.

7. Να έχει κάνει αποτείχιση. Και να μην ξεχνά εν σχέσει με τους αντιοικουμενιστές αδελφούς του, τους μη διακόψαντες ακόμη το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου, το λόγο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού προς τον Πέτρο. «Σίμωνα, κοιμάσαι; Δεν μπόρεσες μια ώρα να αγρυπνήσεις; 38 Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μην έρθετε σε πειρασμό. Το πνεύμα είναι βεβαίως πρόθυμο, αλλά η σάρκα ασθενής» (Μαρκ. 14, 37-38)


Εισαγωγικά γ’
Περί ψεύδους

Σύμφωνα με το Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος : 
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟ και την πέτρα (δια της προσκρούσεως) γεννάται η φωτιά, και από την πολυλογία και τα ευτράπελα . Το ψεύδος είναι εξαφάνισης της αγάπης· και η επιορκία άρνησις του Θεού.
2. Κανεὶς συνετός άνθρωπος ας μη θεωρή μικρό το αμάρτημα του ψεύδους, διότι το Πανάγιον Πνεύμα εξέδωσε εναντίον του την πιο φοβερή απόφασι: «Απολείς πάντας τους λαλούντας το ψεύδος» (Ψαλμ. ε´ 7), όπως λέγει ο Δαβὶδ προς τον Θεόν. Και εὰν συμβή αυτό, τί πρόκειται να πάθουν εκείνοι που συρράπτουν επὶ πλέον το ψεύδος με τους όρκους;
3. Εγνώρισα μερικούς που εκαυχώντο για τα ψεύδη τους. Αυτοὶ κατόρθωναν και έκαναν τους άλλους να γελούν με τις αστειότητες και τις αργολογίες τους, και έτσι εξαφάνιζαν ελεεινὰ το πένθος των μοναχών που τους ακροάζονταν».

Ευχόμαστε ο χρόνος να δείξει αν ο π. Αυγουστίνος (και οι συν αυτώ) μας είπε δημοσίως ψέματα ή όχι.



Χρήστος Θ. Ελευθεριάδης
Ηλεκτρολόγος Τ.Ε.Ι


ΥΓ.

Ένας απλός και ταπεινός κανόνας που αποτελεί σύνοψη των επτά παραπάνω κριτηρίων λέει ότι "Όποιος διώκει Ορθόδοξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ορθόδοξος".



Σχόλιο:
Θυμίζουμε τις 2 ετικέτες μας: 

Πράγματι έχει πολλά "κατορθώματα" ο π.Θεόκλητος. 

"Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι" λέει ο λαός. Ποιος να το φανταζόταν ... ο Θεόκλητος ... 
Τελικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να ανεβάσεις από οίκτο κάποιον "νάνο", σε ψηλή θέση. Πολύ εύκολα θα γίνει υποχείριο. 


Θέλετε άλλο παράδειγμα: ο μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας. 
Πέρα από το βορειοηπειρωτικό, "μούγκα" κι αυτός και για την ψευδοΣύνοδο και για όσα συμβαίνουν (πχ διώξεις ευλαβών ιερωμένων). Ανίκανος ο ίδιος για να πάρει σοβαρές αποφάσεις, ένας λαϊκός εδώ και χρόνια τον "ενημερώνει" -κατά το δοκούν;- και όπως μαθαίνουμε τον κατευθύνει..
Τα ίδια και ο Αιτωλίας Κοσμάς ("μούγκα" κι αυτός) και άλλοι "παραδοσιακοί".


Να προσέχει όμως ο π.Θεόκλητος, μια μέρα
φεύγουμε όλοι από αυτή τη ζωή, όπως έφυγε κι ο μητροπολίτης Καβάλας Προκόπιος, και τελευταίες πρόσφατες "παρακαταθήκες" του ήταν η συμμετοχή του και η υπογραφή του στην (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης και το συνέδριο με τους κάθε είδους αιρετικούς αρχές Ιουλίου στην μητρόπολη του, θυμίζουμε εδώ.
η ιστοσελίδα της Μητρόπολης Καβάλας. Αριστερά το οικουμενιστικό συνέδριο για τα Θρησκευτικά και δεξιά ο οικουμενιστής Πατριάρχης ..

π.Θεόκλητε, κάτι γράφει στην Αποκάλυψη για τους δεσποτάδες. Κάνε τον κόπο και ρίξε μια ματιά.

Τα ίδια ισχύουν για τον π.Αυγουστίνο Αυξωνείδη που βιάζεται να γίνει δεσπότης, τον πρωτοσύγκελλο  π.Νικηφόρο Μανάδη (ειλικρινά δεν τον αναγνωρίζουμε, πόσο πολύ έχει αλλάξει), τον π.Σεβαστιανό Τοπάλη που προσπαθούσε να πάρει το μοναστήρι του κτήτορα π.Παΐσίου Παπαδόπουλου  κλπ..
Πραγματικά λυπόμαστε με όσα συμβαίνουν.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

1 σχόλιο:

The Cave Dweller είπε...


Τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους αγωνιστές αποτειχισμένους.

Μόλις λάβατε ένα παράσημο από το "Φανάρι" :

Μόλις γίνατε ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΩΝ ΓΟΧ.

http://fanarion.blogspot.gr/2017/07/blog-post_30.html



Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.