Λουθηριανή επίσκοπος Irja Askola |
Διαβάστε την ανάρτηση αυτή, μέχρι το τέλος. Θα δείτε πως συνδέονται η προστασία/προώθηση της ομοφυλοφιλίας, οι συμπροσευχές με αιρετικούς, η Μασονία, το Ρόταρυ και οι επιχειρηματικές δράσεις στο πρόσωπο ενός "ορθόδοξου" (κατά τύπον) Μητροπολίτου!
Η είδηση εν συντομία:
Ο "Ορθόδοξος" επίσκοπος Ελσίνκι Αμβρόσιος, της Φιλανδικής εκκλησίας, προσκάλεσε Λουθηριανή γυναίκα Επίσκοπο Irja Askola, στην θεία λειτουργία και σε Ορθόδοξη χειροτονία.. Μάλιστα όπως διαβάζουμε, κάλεσε τους διακόνους του να δεηθούν για την γυναίκα Λουθηριανή επίσκοπο!
Ο "Ορθόδοξος" επίσκοπος Αμβρόσιος επικαλέσθηκε μάλιστα τα πρόσφατα αίσχη στο Φανάρι όπου ορθόδοξοι διάκοι θυμιάτισαν τον Πάπα και όλοι, ακόμη και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, συμπροσευχήθηκαν μαζί του, με "την Αυτού Αγιότητα, τον Πάπα Ρώμης"... για να δικαιολογήσει την πρωτοβουλία του.
Πολύ σοφά το λέει ο λαός: "το ψάρι πάντα βρωμάει από το κεφάλι".
Παραθέτουμε την είδηση στα αγγλικά (πηγή):
Helsinki: Orthodox Metropolitan Ambrosius of Helsinki of the Finnish Orthodox Church invited Female Evangelical Lutheran bishop Irja Askola to Altar with him during Clergy ordination at the Sunday Divine Liturgy. This has sparked much controversy.
He also ordered the Deacons to pray for the Lutheran woman bishop during litany. This has angered several Orthodox faithful.
Ομοφυλοφιλία:
Ας διαβάσουμε και για τις πρωτοβουλίες της Ορθόδοξης Μητρόπολης του Ελσίνκι για τους Ομοφυλόφιλους (πηγή), απ όπου τελικά ματαιώθηκε η συμμετοχή του μητροπολίτη εξαιτίας των αντιδράσεων:“A completely new stage was experienced in the spring of 2009, when the Orthodox Rainbow Society and the movement Community arranged a conference of European Christian homosexuals in the town of Järvenpää near Helsinki. The contribution of the Orthodox was so strongly present in the program that it is well-grounded to assume that it took place with the blessing of the local Bishop.
Originally it was planned that Metropolitan of Helsinki Ambrosius would himself participate in the conference, but the offense caused by the event among the Orthodox, even abroad, finally forced him to stay out of it.”
Συμπροσευχές με αιρετικούς:
Ας δούμε και τι λέει ο "Ορθόδοξος" επίσκοπος Ελσίνκι Αμβρόσιος για το πως αισθάνθηκε το πνεύμα της "Πεντηκοστής" στην συμπροσευχή του με Ινδούς, Βουδιστές, Μουσουλμάνους κλπ, στην Ασσίζη της Ιταλίας (συμμετείχε ως Μητροπολίτης του Ουλού -μάλλον το περιβόητο και αντικανονικό "μεταθετό" εφαρμόζεται όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και στην Φιλλανδία). :The website of cultural journal Kaltio quotes one of his speeches, which he held, when serving as the Metropolitan of Oulu:
“I had the opportunity to attend the joint peace prayer day in Assisi, Italy, in 1986, hosted by Pope John Paul II between various religions. In Assisi, representatives of Islam, Asian religions and religions of native peoples prayed together with representatives of various Churches for the peace of world. […]
In my heart, I joined the prayers and sighs read by Hindus, Buddhists, Moslems, etc. The thought that the situation would be somehow unreal or absurd didn’t even come to my mind. On the contrary, the atmosphere resembled the miracle of Pentecost; a glimpse of hope amidst the variety of confrontations and upheavals of our contemporary world.
Even as Christians, we were able to pray together for peace, because we understood that God was somehow present in the search of truth by the others, too.’ “
Μασονία, επιχειρήσεις και Ρόταρυ!
Και πάμε τώρα στο "ψητό". Όπως διαβάζουμε ο Μητροπολίτης Ελσίνκι Αμβρόσιος, είναι γνωστός για τις σχέσεις του με επιχειρηματικούς κύκλους και την συνεργασία του με τους Ελευθεροτέκτονες. Αποχώρησε από την οργάνωση στις αρχές της δεκαετίας του 1980 αλλά παρακολουθούσε τις συναντήσεις τους μέχρι πρόσφατα! Σύμφωνα με την άποψή του: "Οι ελευθεροτέκτονες δεν είναι τίποτε διαφορετικό από μια κίνηση Ρόταρυ" Συνεπώς οι απαγορεύσεις από τους (ιερείς) κανόνες για συμμετοχή σε μυστικιστικές οργανώσεις δεν μπορούν να επεκταθούν στην Μασονία στις μέρες μας.:“Metropolitan Ambrosius is known of his relationships with the business circles, and he has cooperated, for instance, with the Freemasons. He left the organization in the beginning of the 1980s, but has visited its meetings as a speaker until the recent years. According to his opinion,Freemasonry is nothing more than membership in the Rotary Movement. Therefore the prohibition in the canons against the membership in secret societies cannot be extended to the activities of Freemasons of our times.”
Φυσικά, στην εποχή του διαδικτύου, με μια απλή αναζήτηση, εντοπίσαμε και πάλι την Λουθηριανή επίσκοπο συμπορευόμενη με Ορθοδόξους ιερωμένους "για την ειρήνη", δημοσιευμένο από τον χρήστη: "Finland stands for Israel"! (πηγή):
Ακολουθεί η είδηση για την παρουσία της Λουθηριανής επισκόπου, από Ελληνικό εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, Την παραδίδουμε στην χλεύη του Ορθόδοξου πιστού λαού, που καλείται πλέον να πάρει πρωτοβουλίες για να διαφυλάξει ο ίδιος την πίστη του.
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης
Σε αναταραχή βρίσκεται αυτές τις ημέρες η Ορθόδοξη Εκκλησία της Φινλανδίας.
Σύμφωνα με
πληροφορίες της Romfea.gr ο λόγος της αναταραχής, ήταν η συμμετοχή
γυναίκας Επισκόπου της Λουθηρανικής Εκκλησίας στην Κυριακάτικη Θεία
Λειτουργία στον Καθεδρικό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ελσίνκι.
Να αναφερθεί ότι η Επίσκοπος είχε προσκληθεί επίσημα από τον Ορθόδοξο Μητροπολίτη Ελσίνκι Αμβρόσιο.
Ο επικεφαλής
της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Φινλανδίας Αρχιεπίσκοπος κ. Λέων στο άκουσμα
της είδησης, εξέφρασε αμέσως την έντονη διαφωνία του για το γεγονός.
«Δεν έπρεπε ο
Μητροπολίτης Αμβρόσιος να αφήσει μια γυναίκα Επίσκοπο να συμπροσευχηθεί
κατά την διάρκεια χειροτονίας εντός του Καθεδρικού Ναού» δήλωσε μεταξύ
άλλων ο Αρχιεπίσκοπος Λέων.
Επίσης ο
Επικεφαλής της Εκκλησίας της Φινλανδίας, ανέφερε ότι η Θεία Λειτουργία
πρέπει να είναι σύμφωνα με την διδασκαλία της Εκκλησίας.
Από την
πλευρά του ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος συμφώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Λέων,
παρόλα αυτά υπογράμμισε πως δεν έκανε κάτι που προσέβαλε την Εκκλησία.
Σε άλλο
σημείο ο Μητροπολίτης Ελσίνκι ανέφερε το γεγονός της επισκέψεως του Πάπα
στο Φανάρι, όπου κατά την άφιξή του οι διάκονοι θυμιατίζανε ενώ ο ίδιος
προσευχήθηκε εντός του ναού.
Ο κ.
Αμβρόσιος αναφέρθηκε και στην πρόσκληση της Λουθηρανής Επισκόπου,
τονίζοντας ότι το έκανε στα πλαίσια της συνεργασίας για ένα συνέδριο που
γίνεται μεταξύ Ορθοδόξων και Λουθηρανών.
«Θέλουμε μια
Εκκλησία γκέτο και περιθωριακή, η θέλουμε μια Εκκλησία ανοιχτή στο
διάλογο και την οικουμενική κοινότητα» διερωτήθηκε ο Μητροπολίτης
Αμβρόσιος.
Ακόμη ο κ. Αμβρόσιος ξεκαθάρισε ότι η Επίσκοπος της Λουθηρανικής Εκκλησίας, δεν είχε καμία συμμετοχή στην Θεία Λειτουργία.
Πληροφορίες
της Romfea.gr αναφέρουν ότι πρόσφατα ο Αρχιεπίσκοπος Λέων και ο
Μητροπολίτης Αμβρόσιος, είχαν διαφορές απόψεων, όσον αφορά το ζήτημα της
χειροτονίας των γυναικών.
Ο κ. Λέων
θεωρεί αδύνατο θεολογικά η Ορθόδοξη Εκκλησία να αποδεχόταν γυναίκες
ιερείς η Επισκόπους, κάτι που δεν έβρισκε σύμφωνο τον Μητροπολίτη
Ελσίνκι.
Τέλος ο
Αρχιεπίσκοπος Λέων απαίτησε εξηγήσεις από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο για
το ατυχές συμβάν, ο οποίος από την πλευρά του περιμένει την τελική
απόφαση.
Πάντως η
Επίσκοπος δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση σχετικά με την επίσκεψη, η
οποία προκάλεσε τριγμούς στους κόλπους της Εκκλησίας της Φινλανδίας.
Νεότερη Ενημέρωση (9/3/2015):
σε μία ακόμη Ιστοσελίδα, διαβάζουμε για την συμμετοχή-συμπροσευχή του προαναφερθέν Μητροπολίτη με Μασόνους, σε Ορθόδοξο παρεκκλήσι
ενώ σε άλλο σημείο διαβάζουμε για την συμμετοχή της Ορθόδοξης εκκλησίας της Φιλανδίας σε φεστιβάλ λεσβιών και gay το 2009.
αναδημοσιεύουμε σχετικά αποσπάσματα.
English transaltion from the Finnish Freemason magazine «Koiliskulma»
COME TO CULTURE CENTRE SOFIA
The Wall of Masons confronts the evil
According to a scientific research a part of our brotherhood are experiencing within Freemasonry a nostalgy towards the Divine. A year ago in the Orthodox Cultural Centre an inter-Masonic symposium took place with the aim to study the common elements between Freemasonry and religion. The title was “Encounter with the Divine”. Brothers from all Masonic Organizations of Finland were present.
Introduction was made by the Orthodox Metropolitan of Helsinki Ambrosius while other participants wereHeikki Kukkonen: Every symbol of ours includes a needed and positive message. The world of Masonic symbols a tool of educative methods access to which is secret for those outside, as a sort of intranet tool.(...)
For this reason Metropolitan Ambrosius invited the participants in a similar Symposium that will be held on May 8th, 2009 at the Orthodox Cultural Centre “Sofia” with the title “Confronting evil. Connections of Freemasonry and of the shady side of Life”
The Service of the Hours will take place in the chapel of “Sofia Centre” at 15:00. Participation applications can be found at the webpage http://www.suurloosi.info/
Sakari Lehmuskallio
(δυστυχώς η πρόσβαση στην επίσημη μασονική ιστοσελίδα γίνεται μόνον με την χρήση κωδικών)
EUROPEAN FORUM OF LESBIAN & GAY CHRISTIAN GROUPS 2009
”Courage to follow the Law of Love” (Maybe they don’t know the Biblical word ‘lust’)
MAY 20-24, 2009 IN FINLAND
PROGRAMME
Wednesday May 20
• 14.00- Registration and information
• 16.00-17.00 Dinner (included in participation fee)
• 17.00-21.00 Pre-Conference for Women, Pre-Conference for Men
• 21.00- Orthodox vesper, supper, saunas
Thursday May 21
• 08.00-08.30 Morning meditation
• 08.30-09.30 Breakfast
• 09.30-13.00 Pre-Conferences continue (Coffee break 11.00)
• 13.00-14.00 Lunch
• 14.00- Opening Ceremony • Song of the Forum: Petri Laaksonen
• Director of the Aducation Center of the Church: Hannu Harri
• Welcoming words of Finnish organizers: Liisa Tuovinen
• Representant of the Lutheran Church: Bishop Mikko Heikka
• Organizers of the European Forum 2009: Enric Vilΰ
• 08.00-08.30 Morning meditation
• 08.30-09.30 Breakfast
• 09.30-13.00 Pre-Conferences continue (Coffee break 11.00)
• 13.00-14.00 Lunch
• 14.00- Opening Ceremony • Song of the Forum: Petri Laaksonen
• Director of the Aducation Center of the Church: Hannu Harri
• Welcoming words of Finnish organizers: Liisa Tuovinen
• Representant of the Lutheran Church: Bishop Mikko Heikka
• Organizers of the European Forum 2009: Enric Vilΰ
• Orthodox bishop Ambrosius
• Shaking hands with each other, Map of Europe
• 15.00-15.45 Coffee and Meeting with the church representatives and European Forum: Liisa Tuovinen.
• 15.45-16.30 “Courage to follow the law of love”: Lecture/ Speak.
• 17.00-18.30 Workshops (Further information of all workshops)
• 1) Future strategy for European Forum: European Forum board.
• 2) LGBT situation in the first Christian country in the world: Karen Badalyn.
• 3) “Transition in a church context: theology, community and roles of sex and gender in Christian life”: Eeva Jδrvinen.
• 4) Sexual orientation, identification and means of power use and violence in church communities: Liisa Tuovinen.
• 5) “My story» – Story of my life: Inari Hytφnen, MD (Max 10 participants and same persons present in every workshop meeting).
• 15.00-15.45 Coffee and Meeting with the church representatives and European Forum: Liisa Tuovinen.
• 15.45-16.30 “Courage to follow the law of love”: Lecture/ Speak.
• 17.00-18.30 Workshops (Further information of all workshops)
• 1) Future strategy for European Forum: European Forum board.
• 2) LGBT situation in the first Christian country in the world: Karen Badalyn.
• 3) “Transition in a church context: theology, community and roles of sex and gender in Christian life”: Eeva Jδrvinen.
• 4) Sexual orientation, identification and means of power use and violence in church communities: Liisa Tuovinen.
• 5) “My story» – Story of my life: Inari Hytφnen, MD (Max 10 participants and same persons present in every workshop meeting).
• 6) Together we give a voice to our praise of Creation. Practicing the akatist to the Praise to God for all creation, a service which is easy to learn. All who want to sing welcome. Orthodox cantor and music teacher Tuomas Sidoroff.
• 7) Lutheran Concerned / North America (LC/NA) programs and resources: Matrin Scheel & Philip Moeller. • 18.30-19.30 Dinner
• 20.00–21.00 Evening programme “Dancing Conference” in the Hall
• 7) Lutheran Concerned / North America (LC/NA) programs and resources: Matrin Scheel & Philip Moeller. • 18.30-19.30 Dinner
• 20.00–21.00 Evening programme “Dancing Conference” in the Hall
• 21.00- Orthodox vesper, supper, saunas
Friday May 22
• 07.30-08.00 Morning meditation
• 08.00-09.00 Breakfast
• 09.00- to Helsinki
• 10.00-13.00 Open seminar in the University of Helsinki • PhD, Kerstin Sφderblom, Goethe University Frankfurt: The European Churches and their sexual minority• ThD, Bishop Wille Riekkinen: How to define theological stand on homosexuality
• 07.30-08.00 Morning meditation
• 08.00-09.00 Breakfast
• 09.00- to Helsinki
• 10.00-13.00 Open seminar in the University of Helsinki • PhD, Kerstin Sφderblom, Goethe University Frankfurt: The European Churches and their sexual minority• ThD, Bishop Wille Riekkinen: How to define theological stand on homosexuality
• General secterary, Father Heikki Huttunen, Ecumenical Counsel of Finland, Orthodox church of Finland: Human sexuality in the Orthodox theology [Photo]• ThD, Assistant professor Vesa Hirvonen: Does homosexuality challenge the doctrine of the church?
• 13.00 Travel back to Jδrvenpδδ
• 14.00-15.00 Lunch
• 15.30-17.00 Workshops
• 1) Catholic church book project: Andrea E. Kruger.
• 2) HIV and sexually transmitted infections – safer sex and HIV-prevention: Lennie Lindberg.
• 3) LGBT situation in the first Christian country in the world: Karen Badalyn.
• 4) “Transition in a church context: theology, community and roles of sex and gender in Christian life”: Eeva Jδrvinen.
• 5) Sexual orientation, identification and means of power use and violence in church communities: Liisa Tuovinen.
• 6) “My story» – Story of my life: Inari Hytφnen, MD (Max 10 participants and same persons present in every workshop meeting)
• 7) Our response to persecution – growing towards spiritual strength. Johan Slδtis.
• 8) “Rowing spirit”. A journey to Lake Tuusula with texts from the Bible: Jaakko Hyttinen & Tuula Putkonen.
• 9) Visit to Ainola – home of composer Jean Sibelius: volunteers.
• 10) Planning group for the Closing service: Monika Pensar-Granroth.
• 11) Lutheran Concerned / North America (LC/NA) programs and resources: Matrin Scheel & Philip Moeller.
• 17.00-18.30 Floor ball in the Sports hall
• 18.30-19.30 Dinner
• 20.00–22.00 Evening programme
• 22.00-23.00 Orthodox vesper, supper, saunas
Saturday May 23
• 08.00-08.30 Morning meditation
• 08.30-09.00 Breakfast
• 09.00-13.00 Annual meeting of European Forum
• 09.00-13.00 Workshops
• 1) “Transition in a church context: theology, community and roles of sex and gender in Christian life”: Eeva Jδrvinen.
• 2) Sexual orientation, identification and means of power use and violence in church communities: Liisa Tuovinen.
• 3) Can male priest love and live with a man? Discussion with an introduction by an orthodox priest working in southern Finland. (09.00-10.45).
• 4) From invisibility to visibility. Spiritual and communal ways to establish a rainbow identity in an orthodox context. Introduction to the theme by orthodox rainbow fellowshop members. (11.30-12.45).
• 5) “Rowing spirit”. A journey to Lake Tuusula with texts from the Bible: Jaakko Hyttinen & Tuula Putkonen.
• 6) Visit to Ainola – home of composer Jean Sibelius: volunteers.
• 7) Planning for Sunday service: Monika Pensar-Granroth.
PS. Because the name of the Bishop has been removed from the gay conferance programme (after the noise caused) and some people of bad-will accused us as frauds, here is a snapshot with the link from goolge, where the bishop’s name is still there.
______________________
A link about a Finnish Lutheran priest who has gone under sex-change and remained a parish… priestess. The Orthodox priests and General Seretary of the Finnish Ecumenical counsel and the priests of the parish of Helsinki support the ordination of transexuals and are in communion with the gay homosexual cult.
Πηγή
Και ένα ακόμη αποκαλυπτικό δημοσίευμα στο ίδιο ιστολόγιο.
The participants will begin every day by attending the Orthodox service, and then going to sauna, the social movement Yhteys (Unity) which is fighting for the rights of sexual minorities, reports.
May 22, Helsinki University will host the open church seminar which will address the issues of homosexual relations. According to a published schedule, General Secretary of the Finnish Ecumenical Council Archpriest Heikki Huttunen will present his paper Homosexuality in the Orthodox theology.
In January issue of Aamun Koitto, this well-known priest of the Finnish Orthodox Church addressed at length his viewpoint on homosexual "marriage" as "the reflection of the Divine power and benign sexual source."
The clergy of Constantinople Patriarchate also intends to hold a discussion of the issues of spiritual integration of homosexuals into the Church. The subject matter of one session is entitled as Can a male priest fall in love to another man and live with him?
Και ένα ακόμη αποκαλυπτικό δημοσίευμα στο ίδιο ιστολόγιο.
Φυσικά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν όλα όσα συγκλονιστικά καταγγέλλονται ισχύουν (οι δημοσιεύσεις είναι από το 2009). Αλλά ο λαός λέει ότι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Και οι πρόσφατες συναναστροφές της Ορθόδοξης αυτής μητρόπολης με την γυναίκα επίσκοπο της Λουθηριανής εκκλησίας -που πλέον γίνονται χωρίς καμία αιδώ, μας κάνουν να ανησυχούμε :
Από αυτήν τη στήλη επανειλημένως έχουμε καταγγείλει πως υψηλόβαθμα στελέχη της Ορθοδόξης Εκκλησίας της Φινλανδίας δρομολογούν την διάλυσή της ή την δημιουργία σχίσματος.
Έτσι μετά την συστηματική προπαγάνδα υπέρ του γάμου των Ομοφυλόφιλων και το σταδιακό πέρασμα ΟΛΩΝ των σημαντικών θέσεων της Μητρόπολης σε άτομα που είτε προβάλουν δημοσίως την ομοφυλοφιλία
τους (ο υπεύθυνος νεότητας και παιδικών κατασκηνώσεων της Μητροπόλεως
είναι «Ορθόδοξος» gay ακτιβιστής, ενώ εκδότης του «Ορθόδοξου» περιοδικού
Aamun Koitto είναι ομοφυλόφιλος ακτιβιστής ο οποίος σε ΚΑΘΕ τεύχος
προβάλλει την ομοφυλοφιλία, κι’ ενώ έγραψε στο παρελθόν βλάσφημους
υπαινιγμούς ότι ο Χριστός είχε «ιδιαίτερη» σχέση με τον Ευαγγελιστή
Ιωνάννη, παρ’ όλα αυτα παραμένει σε διευθυντική θέση) είτε στηρίζουν την
εκκλησιαστική αποδοχή της
ομοφυλοφιλίας, (όπως ο Γ.Γ. του Οικουμενικού Συμβουλίου της Φινλανδίας
π.Θεόδωρος Huttunen ή ο νεοεκλεγής πρωτοπρεσβύτερος της Μητρόπολης π.
Μάρκος Salminen.)
Για να συνειδητοποιήσουμε το τι σημαίνει «Οικουμενισμός» στη
Φινλανδία καθως επίσης και διαφθορά, προσφάτως Λουθηρανός διαζευγμένος πάστορας προχώρησε σε αλλαγή φύλου
και ζήτησε να παραμείνει στο διακόνημά του ως… παστόρισσα. Το αίτημά
του έγινε αποδεκτό από την Λουθηρανική Εκκλησία με αποτέλεσμα οι
παραδοσιακοί Λουθηρανοί να προχωρήσουν σε σχίσμα. Το παράδειγμα του δε,
ακολούθησε και δεύτερο στέλεχος της Λουθηρανικής Εκκλησίας το οποίο
προβαίνει σε αλλαγή φύλου διατηρώντας την ποιμαντική θέση που κατείχε ως
άντρας!
Νεότερη Ενημέρωση (10/3/2015)
Ένα ακόμη δημοσίευμα για το φεστιβάλ της Ορθόδοξης Φιλανδικής Εκκλησίας με την κοινότητα των ομοφυλοφίλων, που μετά την Ορθόδοξη ακολουθία πήγαιναν για σάουνα!.. (πηγή):
Clerics of Constantinople Patriarchate to participate in a gay conference in Finland
Helsinki, May 21, Interfax - The clerics of the Finnish Orthodox Church of the Constantinople Patriarchate are going to participate in the European Forum of LGBT Christian Groups Conference Courage to Follow the Law of Love which opened Tuesday in Järvenpää and Helsinki, Finland.The participants will begin every day by attending the Orthodox service, and then going to sauna, the social movement Yhteys (Unity) which is fighting for the rights of sexual minorities, reports.
May 22, Helsinki University will host the open church seminar which will address the issues of homosexual relations. According to a published schedule, General Secretary of the Finnish Ecumenical Council Archpriest Heikki Huttunen will present his paper Homosexuality in the Orthodox theology.
In January issue of Aamun Koitto, this well-known priest of the Finnish Orthodox Church addressed at length his viewpoint on homosexual "marriage" as "the reflection of the Divine power and benign sexual source."
The clergy of Constantinople Patriarchate also intends to hold a discussion of the issues of spiritual integration of homosexuals into the Church. The subject matter of one session is entitled as Can a male priest fall in love to another man and live with him?
Πηγή: http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=6046
Και όπως βλέπετε στην επόμενη πηγή, οι ίδιοι οι Ορθόδοξοι ομοφυλόφιλοι της Φιλανδίας, επιβεβαιώνουν την συζήτηση που έγινε για το θέμα και προασπίζουν το δικαίωμά τους για να παραμένουν ομοφυλόφιλοι και να τους ευλογεί η Ορθόδοξη εκκλησία:
Μάλιστα επιβεβαιώνουν ότι είναι μέλη της Ορθόδοξης εκκλησίας και εργαζόμενοι σε αυτήν!!
Δείτε το:
"As active members, theologians and employees of the Orthodox Church we understand that ..." |
Μάλιστα λένε ότι ο Χριστός ποτέ δεν είπε οτιδήποτε για την ομοφυλοφιλία!!!
Επαναλαμβάνουμε ότι το κείμενο -απάντηση το έχουν γράψει οι ίδιοι οι "ομοφυλόφιλοι της Φιλανδίας" που επιβεβαιώνουν ότι είναι εργαζόμενοι στην Ορθόδοξη εκκλησία. Το κείμενο τους μπορείτε να το διαβάσετε ηλεκτρονικά εδώ: https://sateenkaariseura.wordpress.com/articles/statement-1042007/
Βλέπετε τελικά που τελικά όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά;;
Μόνον με τόσες προκλήσεις, μην στείλει κάποια στιγμή ο Θεός πραγματική φωτιά.
Γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί πολύ και τα Οικουμενιστικά για τα ομοφυλοφιλικά και τα μασονικά αίσχη ακόμη και μέσα στην εκκλησία μας.
13 σχόλια:
Ας σταματήσουν επιτέλους τα αντιοικουμενιστικα λογιδρια από μακριά και επί τού ασφαλούς. Ο μητροπολίτης δεν έπραξε αντικανονικά. Το αντίθετο άνοιξε δίαυλο επικοινωνίας με ανθρώπους που μπορεί να έχουν λανθασμένη ερμηνεία αλλά πιστεύουν στον Χριστό .Η Εκκλησία είναι ανοικτή κοινωνία προσώπων και όχι κλειστό σύστημα οργάνωσης εκλεκτών. Αν δεν ανοίξουμε την αγκαλιά μας ως Εκκλησία πως θα προσεγγισουμε τους αδελφούς. Με αφορισμούς και κατηγοριες; Συγχαρητήρια Σεβασμιωτατε καλή δύναμη στο ποίμαντικό έργο σας, την ευχή σας. Αγαπήσωμεν αλλήλους ..
14 ἀλλὰ ἔχω κατὰ σοῦ ὀλίγα, ὅτι ἔχεις ἐκεῖ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν Βαλαάμ, ὃς ἐδίδαξε τὸν Βαλὰκ βαλεῖν σκάνδαλον ἐνώπιον τῶν υἱῶν ᾿Ισραὴλ καὶ φαγεῖν εἰδωλόθυτα καὶ πορνεῦσαι.
15 οὕτως ἔχεις καὶ σὺ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν τῶν Νικολαϊτῶν ὁμοίως.
16 μετανόησον οὖν· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ πολεμήσω μετ᾿ αὐτῶν ἐν τῇ ρομφαίᾳ τοῦ στόματός μου.
Αποκάλυψη
Η Εκκλησία δεν είναι ξέφραγο αμπέλι αλλα διοικείται με βάση τους ιερούς κανόνες που θεσπίστηκαν εν Πνεύματι Αγίω από τις Οικουμενικές και Τοπικές συνόδους, από τους αποστόλους και τους πατέρες της Εκκλησίας, η δε τήρησή τους τυγχάνει υποχρεωτική για όλους, κληρικούς και λαικούς, και όχι προαιρετική. "Η Εκκλησία είναι ανοικτή κοινωνία προσώπων" όταν τα πρόσωπα αυτά διαθέτουν την κοινή πίστη στα δόγματα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η αγκαλιά της Εκκλησίας είναι πάντοτε ανοιχτή για όλους όσους εν μετανοία και ταπεινώσει καταφεύγουν στους κόλπους της αποπτύσσοντας την πλάνη της αιρέσεως. Τις σχέσεις των ορθοδόξων με τους αιρετικούς ρυθμίζουν οι θείοι και ιεροί κανόνες. Γενικά το σχόλιό σου είναι διατυπωμένο περισσότερο με όρους "πολιτικής ορθότητας" παρα με γνώμονα και βάση το Ευαγγέλιο, τους πατέρες και τους κανόνες.
Θα ήθελα να μου απαντήσετε στον εξής προβληματισμό.... Εάν οι εν λόγω χριστιανοί Ρωμαιοκαθολικοι και Λουθηρανοι είναι αιρετικοι για ποιον λόγο η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται τα μέλη της σε κοινά μυστήρια όπως ο γάμος; πράγμα που δεν κάνει με πεντηκοστιανους, μάρτυρες του Ιεχωβά κλπ. Επίσης εάν κάποιος από αυτούς θέλει να ακολουθήσει το Ορθόδοξο δόγμα δεν αναβαπτιζεται αλλά μόνο Χριεται μετεχοντας στο Μυστήριο του Χρισματος. Διότι εφόσον αποδεχόμαστε ένα Μυστήριο π. χ. Το βάπτισμα αυτόματα αποδεχόμαστε και την ιεροσυνη αυτού που το τέλεσε.... Αλλιώς θα ακολουθούσε αναβαπτισμος.... Έτσι αναγνωρίζεται με τον πλέον επίσημο τρόπο η εγκυρότητα των Μυστηριων των εν λόγω Εκκλησιών... Και μετά συζητάμε για τον Επίσκοπο στην Φιλανδία; Υγ. Εδώ δεν εξετάζουμε τι κάνει κατά περιπτωση ο Α ή ο Β κληρικός αλλά η Εκκλησία.... Πρακτική που την αποδέχονται όσοι είναι συνειδητοποιημένα μέλη της...Αγαπήσωμεν αλλήλους...
Το θέμα του γάμου με αιρετικούς είναι ένα τεράστιο ζήτημα. Ακόμη και η δικαιολογία ότι βάζουν τον/την αιρετικό να υπογράψει ότι αποδέχεται τα παιδιά τους να βαπτιστούν ορθόδοξα, είναι από την φύση της φτηνή και άρρωστη. Αν ο αιρετικός σύζυγος αισθάνεται ότι η δική του διδασκαλία είναι πλάνη, γιατί περιορίζεται να αλλάξουν μόνον τα παιδιά του και δεν αλλάζει και ο ίδιος;
Και πως αποδέχεται να αλλάξουν δόγμα μόνον τα παιδιά; Τελικά πραγματικά συμφωνεί ότι άλλο είναι το σωστό δόγμα; ναι ή όχι;
Δυστυχώς τα μυστήρια κατάντησαν μια ακόμη κοινωνική σχέση, ένας θεσμός χωρίς την ουσία.
Γνώρισα ξένες και ξένους, που όταν αποφάσισαν να παντρευτούν με ορθοδόξους, και τους ζητήθηκε να αλλάξουν δόγμα, τότε στάθηκε αυτό αφορμή για να ανακαλύψουν την ορθοδοξία. Πόσο μεγάλο δώρο.
Όσο για το υποτιθέμενο "ράντισμα", κάθε πραγματικός πνευματικός ορθόδοξος ιερέας γνωρίζει ότι αυτό είναι λάθος. Το βάπτισμα σε όσους έχουν άλλο δόγμα πρέπει να γίνεται κανονικά.
Αν θέλεις να διαβάσεις για όλα αυτά, υπάρχουν εκατοντάδες τεκμηριωμένα ορθόδοξα κείμενα στο διαδίκτυο. Αν απλά ψάχνεις δικαιολογία για να "πειράξεις", άδικα παίζεις με την φωτιά. Μια μέρα θα δώσουμε όλοι λόγο για τα καραγκιοζλίκια μας.
Ποιος σας είπε ότι θέλω να σας πειράξω; Δυστυχώς θεολογικα δεν μού απαντήσατε. Πάντως καλό είναι να ξέρετε ότι εφόσον ανήκετε στην Ορθόδοξη Εκκλησία εκ των πραγμάτων αποδέχεστε και το βάπτισμα των Καθολικών αλλά και των Λουθηρανων. Από το ίδιο ποτήρι κοινωνειτε και εσείς και εκείνος που υπέγραψε την ομολογία και δεν αναβαπτιστηκε. Το ράντισμα λάθος είναι συμφωνώ απόλυτα, ωστόσο η Εκκλησία αποδέχεται την εγκυρότητα του Μυστηρίου. Όσα σας γράφω τα γράφω με αγάπη και ειλικρινά ευχαριστώ που συζητάμε. Καλή δύναμη στον αγώνα μας στην Τεσσάρακοστη. Αγαπησωμεν αλλήλους
Είναι αυτονόητο ότι οι απαντήσεις που δεν γίνονται με το λογότυπό μας είναι ανωνύμων σχολιαστών και δεν απολογούμαστε εμείς για αυτές.
Λυπούμαστε αλλά η σκέψη σας κάνει λογικά άλματα και λανθασμένες παραδοχές. πχ γράφετε:
"Πάντως καλό είναι να ξέρετε ότι εφόσον ανήκετε στην Ορθόδοξη Εκκλησία εκ των πραγμάτων αποδέχεστε και το βάπτισμα των Καθολικών αλλά και των Λουθηρανων. "
Από που προκύπτει αυτό;
Έγινε κάποια Οικουμενική Σύνοδος και έκρινε ως έγκυρα τα μυστήρια των Καθολικών;
"Από το ίδιο ποτήρι κοινωνειτε και εσείς και εκείνος που υπέγραψε την ομολογία και δεν αναβαπτιστηκε."
Κοιτάξτε, από το ίδιο "ποτήρι" μεταλαμβάνουν και πολλοί αβάπτιστοι (πχ πολλά παιδιά του σχολείου που είναι αβάπτιστα και ο ιερέας που τελεί την Θεία Λειτουργία δεν διευκρινίζει ότι για να προσέλθουν στην θεία κοινωνία πρέπει να είναι βαπτισμένοι. Και κοινωνούν).
Τι σημαίνει λοιπόν; Επειδή λανθασμένα και παραβιάζοντας τους ιερείς κανόνες αβάπτιστοι ή μη αναβαπτισμένοι κοινωνούν, σημαίνει ότι θα πρέπει να το αποδεχθούμε;; και ότι είμαστε το ίδιο;
Όχι, πρέπει να εφαρμοστούν οι ιεροί κανόνες.
"ωστόσο η Εκκλησία αποδέχεται την εγκυρότητα του Μυστηρίου. "
Πολύ κακώς την αποδέχονται όσοι την αποδέχονται. Δεκάδες βαπτίσεις που γίνονται πχ στο Άγιο Όρος, σε αιρετικούς (τυπικά βαπτισμένους χριστιανούς άλλου δόγματος), γίνονται κανονικά ως βαπτίσεις και όχι ως ράντισμα. Αναζητείστε μόνος σας φωτογραφίες στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε.
Ποια "εκκλησία" λοιπόν το δέχεται; Είναι ιδιαίτερα προκλητικό να αποδεχόμαστε ως "εκκλησία" άτομα που κίνησαν γη και ουρανό και χρησιμοποίησαν κάθε αθέμιτο μέσο για να φτάσουν στο μητροπολιτικό ή Πατριαρχικό θρόνο για να ασχολούνται στη συνέχεια με την πολιτική ή με τις δημόσιες σχέσεις τους. Εκκλησία είναι και ο πιστός λαός και αυτός θα περιφρουρεί την πίστη του. Τα δόγματα και τους ιερούς κανόνες δεν τα χαρίζουμε σε κανέναν "δεσπότη".
Κατ αρχάς σας ευχαριστώ για την υπόδειξη για τα σχόλια έχετε δίκαιο... Ωστόσο δε ζήτησα απολογία από εσάς... Δεν έγινα προφανώς αντιληπτός σε όσα έγραψα... Εάν ακολουθούμε την Εκκλησία αποδεχόμαστε και τις αποφάσεις της... εάν έχουμε οποιαδήποτε ένσταση απευθυνόμαστε υπεύθυνα, επώνυμα και με αποδείξεις στους εμπλεκόμενους ανθρώπους... Όχι προς έλεγχο αλλά προς διόρθωσή τυχόν λάθους... Αλλιώς η γνώμη μου είναι ότι καλύτερη είναι η σιωπή... Και κυρίως η προσευχή... η διαδικτυακή γκρίνια μόνο σκανδαλισμο ψυχών.. πόλωση και φανατισμό φέρνουν... η μήπως προτεσταντικες οργανωσιακες τεχνικές μπήκαν από παραπορτια στην εκκλησίαστικη μας ζωή; Τέλος επαναλαμβάνω δεν έχει σημασία τι ακολουθεί ο κάθε ιερέας αλλά η Εκκλησία.... Όσο για το παράδειγμα των αβαπτιστων που εν αγνοία του ιερέα προέρχονται στο Ποτήριο είναι πέρα ως πέρα άστοχο... η συμμετοχή των αποδεχομενων με ομολογία και Χρίσμα ετεροδοξων στην Ορθοδοξία αδελφών, γίνεται εν γνώση της Εκκλησίας και αυτό γίνεται με τον πιο επίσημο τρόπο μια και η ομολογία τούς συνοδεύεται με το Μυστήριο τουΧρίσματος πού προϋποθέτει το Βάπτισμα. Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας... Αγαπήσωμεν αλλήλους
Από κείμενο του μητροπολίτη Ναυπάκτου:
"Για τα δύο αυτά θέματα, ήτοι την εκκλησιολογία και την Βαπτισματική θεολογία, έγινε συζήτηση στην Β' Βατικανή Σύνοδο (1962-1965) και ελήφθησαν αποφάσεις που αποτελούν την νέα εκκλησιολογική θέση των «Ρωμαιοκαθολικών» με την έκδοση δύο διαταγμάτων, το ένα περί Εκκλησίας και το άλλο περί Οικουμενισμού. Μέ αυτά τα διατάγματα-αποφάσεις υποστηρίζεται ότι υπάρχουν Μυστήρια και εκτός των ορίων της Εκκλησίας τους.
Το περίεργο, όμως, είναι ότι υπάρχουν ορθόδοξοι θεολόγοι οι οποίοι εμπνέονται από τις αποφάσεις της Β' Βατικανής Συνόδου και θεωρούν ότι η Σύνοδος αυτή επέστρεψε στις πηγές της πίστεως, αλλά και υποστηρίζουν ότι, και από πλευράς ορθοδόξου θεολογίας, υφίστανται Μυστήρια και εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Όμως, και τα δύο αυτά ζητήματα είναι εκτροπή από την ορθόδοξη πίστη και την θεολογία των Πατέρων της Εκκλησίας και όλης της εκκλησιαστικής συνειδήσεως, όπως εκφράσθηκε δια μέσου των αιώνων."
διάβασε σε παρακαλούμε τα υπόλοιπα εδώ:
http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/12/blog-post_31.html
Η ιερωσύνη στο πλαίσιο της Εκκλησίας είναι η ιερωσύνη του ίδιου του Χριστού, αφού ο ίδιος ο Χριστός τελεί τα μυστήρια της Εκκλησίας Του δια των Επισκόπων και Ιερέων Του.
Η ιερωσύνη προϋποθέτει την αδιάκοπη συνέχειά της από τους Αποστόλους, προϋποθέτει δηλαδή την αποστολική διαδοχή. Πρωτίστως όμως η ιερωσύνη προϋποθέτει τον Θεάνθρωπο Χριστό ως ιερουργό στο μυστηριακό Σώμα Του, την Εκκλησία. Σε τελευταία ανάλυση, η ιερωσύνη του Χριστού υφίσταται στην Εκκλησία και παρέχεται από τον ίδιο τον Χριστό δια της Εκκλησίας Του και για την Εκκλησία Του. Αυτονομημένη ιερωσύνη και αυτονομημένα από την Εκκλησία μυστήρια δεν μπορούν να υπάρχουν.
Η ιερωσύνη, όπως άλλωστε και όλα τα μυστήρια, αποτελεί λειτουργική φανέρωση της Εκκλησίας (η Εκκλησία «σημαίνεται εν τοις μυστηρίοις», κατά τον Άγιο Νικόλαο Καβάσιλα). Τούτο σημαίνει, ότι για να υπάρχουν μυστήρια, πρέπει προηγουμένως να υπάρχει η Εκκλησία. Τα μυστήρια είναι σαν τα κλαδιά ενός δένδρου. Ζωντανά κλαδιά, που ανθούν και καρποφορούν, μπορούν να υπάρχουν μόνον όταν αυτά είναι οργανική προέκταση του δένδρου, όταν δηλαδή είναι οντολογικά συνδεμένα με τον κορμό του δένδρου.
Είναι θεολογικά ακατανόητο να υποστηρίζεται ότι οι ετερόδοξοι, Ρωμαιοκαθολικοί η Προτεστάντες, έχουν έστω και ένα μυστήριο, π.χ. το βάπτισμα. Το θεμελιώδες ερώτημα που πρέπει να τίθεται εδώ είναι: Ποιος ιερούργησε το μυστήριο του Βαπτίσματος; Πού βρήκε την ιερωσύνη ο ιερουργός; Ποιος του έδωσε την ιερωσύνη, αφού αυτήν την παρέχει μόνον η Εκκλησία; Και που βρέθηκε η Εκκλησία στους ετεροδόξους, αφού αυτοί λόγω της εσφαλμένης δογματικής πίστεώς τους ξέπεσαν από την Εκκλησία;
απόσπασμα από
http://oodegr.co/oode/thriskies/genika/ektos_ekklisias_1.htm
Μερικές ακόμη σχετικές αναρτήσεις για το θέμα του βαπτίσματος των ετεροδόξων:
1) Μυστηριακή κοινωνία μετά των Ρωμαιοκαθολικών
(Θεία Ευχαριστία, Εξομολόγηση, Ιερωσύνη, Γάμος και ταφή αυτών)
Ιωάννης Καρμίρης
http://oodegr.co/oode/oikoymen/symbolika_mnimia_karmiris_1.htm
2) Η Βαπτισματική Θεολογία
Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου
http://oodegr.co/oode/oikoymen/baptismat1.htm
3) Η πορεία μου στην Ορθοδοξία
ΠΛΑΚΙΔΑΣ DESEILLE (ενότητα: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ)
http://oodegr.co/oode/biblia/plakidas1/kef1.htm#1_3_2
Διάβασα με προσοχή τα όσα μου επισυνάπτετε... Ωστόσο καλό είναι να υπάρξει μία ενιαία απόφαση την οποία πρέπει και να ακολουθήσουν όλοι οι ιερείς σε περίπτωση επιστροφής ετεροδοξων στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Η επικρατούσα αυτή τη στιγμή τακτική είναι η αποφυγή αναβαπτισμου και η προώθηση υπογραφής Ομολογίας μετά το Χρίσμα.... Το κείμενο της ομολογίας αναφέρεται στο Ευχολόγιο του Μυστηρίου του Βαπτισματος προς καθοδήγηση και διευκόλυνση των ιερέων... Αγαπήσωμεν αλλήλους
Δεν μπορεί να γίνει αναβαπτισμός αλλά κανονική Βάπτιση .
Διότι κατά το Σύμβολο της Πίστεως ένα είναι το Βάπτισμα " Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. " . Εκείνο της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας . Όλα ξεκινούν από αυτά που δογματίζει το Σύμβολο της Πίστεως .
Έτσι έγινε στην περίπτωση της νουνάς μου που η καταγωγή της είναι από την Ιταλία . Για να παντρευτεί πριν από χρόνια τον νουνό μου βαπτίστηκε κανονικά Ορθόδοξη Χριστιανή , πήρε Ορθόδοξο Χριστιανικό όνομα και έπειτα παντρεύτηκε . Διαφορετικά γάμος δεν γινόταν . Αυτή είναι η σωστή σειρά των πράξεων . Τα υπόλοιπα που ακούγονται είναι σαλάτα .
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.