" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Περιγράφει ο π. Νικόλαος Μανώλης το τι έγινε κατά την παρουσία του στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο

Πριν παραθέσουμε το βίντεο, εκφράζουμε τα ειλικρινά μας συγχαρητήρια στον π.Νικόλαο Μανώλη που υπερασπίστηκε στην Δ.Ι.Σ. τον αγώνα του ενάντια στον Οικουμενισμό.

Μας θλίβουν όσα αποκαλύπτει στο βίντεο -για τους τρόπους παρέμβασης της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης (τις επιστολές από δικηγόρους, τον δικαστικό επιμελητή, τις ειρωνείες, την μη αποστολή επί 2 μήνες του φακέλου που ζήτησε να διαβιβαστεί προς στην ΔΙΣ ο π.Νικόλαος κλπ) .
Η απόσπαση του σε λίγες ημέρες λήγει, η ΔΙΣ δεν αποδέχθηκε -άμεσα τουλάχιστον- το αίτημα της μητρόπολης Θεσσαλονίκης -αν καταλάβαμε καλά ανέβαλε την υπόθεση για να εξετάσει τον φάκελο που έστειλε ο π.Νικόλαος.
Περιμένουμε με λαχτάρα την επιστροφή του π,Νικολάου, στην ενορία που διακόνησε για 25-26 χρόνια. Χριστός Ανέστη!

Απολαύστε μία ακόμη φορά τον απλό και αυθεντικό λόγο του π.Νικολάου που περιγράφει τι έγινε κατά την παρουσία του στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο :

το βίντεο είδαμε εδώ


Πού σου, θάνατε, το κέντρον;
Πού σου, άδη, το νίκος;

Ανέστη Χριστός και σύ καταβέβλησαι.
Ανέστη Χριστός και πεπτώκασι δαίμονες.
Ανέστη Χριστός και χαίρουσιν άγγελοι.
Ανέστη Χριστός, και ζωή πολιτεύεται.
Ανέστη Χριστός και νεκρός ουδείς επί μνήματος.
Χριστός γάρ εγερθείς εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο.
Αυτώ η δόξα και το κράτος εις τους αιώνας των αιώνων.
Αμήν.
(Κατηχητικός Λόγος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου)

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε που μας παραθέσατε τα ευχάριστα νέα. Ελπίζουμε αυτός ο πράγματι Ορθόδοξος και αγωνιστής παπάς να επανέλθει στην ενορία του και να συνεχίσει έτσι να πολεμά τις αιρέσεις και να μορφώνει το ποίμνιό του κατά Χριστόν. Πάντως τέτοια Ομολογία από έγγαμο ιερέα εντός της Συνόδου, με άτρόμητο λόγο και ομολογητικό, δεν πρέπει να ξανάκουσε η Σὐνοδος!!!

Ανώνυμος είπε...

Από την κλίμακα του Ιωάννου του Σιναϊτη :

"Βαθμίς δευτέρα! Συ πού τρέχεις να σωθείς , μιμήσου τόν Λωτ και όχι τήν γυναίκα του , και φεύγε !"

Συμπέρασμα :

Την γυναίκα του Λώτ μιμείται εκείνος που λέει ότι ομιλεί για το καλό της Εκκλησίας ασχολούμενος σε ευρύ φάσμα εναντίον των αιρέσεων σε πανελλαδικό επίπεδο ώστε να υποδεικνύει το έργο του και τις προθέσεις του σε ανώτατους ιεράρχες και στην σύνοδο της Εκκλησίας μας , ενώ από την άλλη γυρνάει πίσω και κοιτάει την οικογένεια του και την ζωή του μιλώντας περί αμετάθετο των έγγαμων κληρικών .!

Είναι αυτό που λέει και ο λαός : " Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο " .!

ΥΓ. Ο έγγαμος ιερέας πρέπει να κοιτάει την οικογένεια του και μόνο και να αφήνει τα έργα της μοναχικής πολιτείας για τους μοναχούς . Διαφορετικά είναι υποχρεωμένος να θυσιάσει και την ζωή του και την οικογένεια του υπομένοντας τις δοκιμασίες και να μην γυρνάει να βλέπει τις στερήσεις του .Ο Θεός ζητάει αποκλειστικότητα σε αυτήν την περίπτωση .!

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι ενθουσιάστηκαν απ τη στάση των συνοδικών απέναντι στον π.Νικόλαο. Ας είναι καλύτερα περισσότερο συγκρατημένοι και επιφυλακτικοί μέχρι την τελική έκβαση της υποθέσεως.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αδερφέ Λ.Κ.
1. ισχυρίζεσαι ότι (ο π.Νικόλαος) "ασχολούμενος σε ευρύ φάσμα εναντίον των αιρέσεων σε πανελλαδικό επίπεδο"
Που είδες ο π.Νικόλαος να ασχολείται σε "πανελλαδικό επίπεδο";
Πήγε σε άλλες πόλεις να μιλήσεις για τον Οικουμενισμό;
Ενημερώνει απλά τους ενορίτες του.

2. Και πάλι ισχυρίζεσαι ψευδώς ότι "ώστε να υποδεικνύει το έργο του και τις προθέσεις του σε ανώτατους ιεράρχες και στην σύνοδο της Εκκλησίας μας "
Μα δεν πήγε ο π.Νικόλαος μόνος του στην Σύνοδο για να επιδείξει το έργο του. Οι ίδιοι τον κάλεσαν (ο παναγιότατος δηλαδή). Και φυσικά ο χριστιανός θα λέει την αλήθεια. Όπως και την είπε.

3. Ισχυρίζεσαι ακόμη ότι "Ο έγγαμος ιερέας πρέπει να κοιτάει την οικογένεια του και μόνο και να αφήνει τα έργα της μοναχικής πολιτείας για τους μοναχούς ."
Ποια είναι "τα έργα της μοναχικής πολιτείας"; Το να μιλάς για τις αιρέσεις είναι έργο μόνο των μοναχών; Μα όταν απευθύνομαι σε κάποια μοναστήρια και τους λέω να τοποθετηθούν για τον Οικουμενισμό, αυτοί λένε, δεν μπορούμε, "εμείς είμαστε μοναχοί"!
Τελικά τους μοναχούς δεν τους αφήνετε να μιλάνε, τους ιερείς δεν τους αφήνετε να μιλάνε, μήπως οι πολλές συναναστροφές με τον Πάπα σας μετέδωσαν το Παπικό αλάθητο;

4. Όσο για το "Βαθμίς δευτέρα! Συ πού τρέχεις να σωθείς , μιμήσου τόν Λωτ και όχι τήν γυναίκα του , και φεύγε !"
Ειλικρινά σου δίνω τα εύσημα που σκαλίζεις όλες τις γνώσεις σου, ψάχνοντας να βρεις μια δικαιολογία για να σιωπήσουν οι αγωνιστές ευλαβείς ιερείς. Θα μπορούσες να βρεις κάποιο πιο πετυχημένο παράδειγμα. Αν το να ασχολείται ο έγγαμος ιερέας και με την οικογένειά του, το θεωρείς πισωγύρισμα, τότε αδερφέ, μάλλον έχεις χάσει τελείως το μέτρο.

Ανώνυμος είπε...

"Ενημερώνει απλά τους ενορίτες του."

Όταν η ενημέρωση του γίνεται σε καθημερινή βάση διαδικτυακά μέσο του ιστολογίου Κατάνυξη τότε δεν επιδιώκει την απλή ενημέρωση των ενοριτών του αλλά προβάλετε σε ευρύ φάσμα ως πρωτεργάτης του αντιοικουμενιστικού αγώνος .!

" Μα δεν πήγε ο π.Νικόλαος μόνος του στην Σύνοδο για να επιδείξει το έργο του. Οι ίδιοι τον κάλεσαν (ο παναγιότατος δηλαδή)."

Στην σύνοδο κατά την γνώμη μου δεν κλήθηκε για τους αντιοικουμενιστικούς του λόγους , μιας και στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης υπάρχουν και άλλοι ιερείς που ομιλούν για τις αιρέσεις και αντιοικουμενιστικά όπως είναι ο π. Θεόδωρος ζήζης . Γιατί δεν τέθηκε πρόβλημα με τον πάτερ Θεόδωρο και τέθηκε συγκεκριμένα με τον π. Νικόλαο αν πρόκειται όπως ο ίδιος ισχυρίζεται συγκεκριμένα για τους αντιοικουμενιστικούς του λόγους ;

"Και φυσικά ο χριστιανός θα λέει την αλήθεια."

Την μισή κατά την γνώμη μου αλήθεια . Μιας και δεν τέθηκε στην σύνοδο η σχέση του πατρός Νικολάου με το ιστολόγιο Κατάνυξη . Όταν ένας ιερέας τροφοδοτεί με τις ομιλίες του ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο κατά την γνώμη μου έχει και λόγο για την θεματολογία που αρθρογραφείται όσον αφορά τα άρθρα εκείνα που τυχών απευθύνονται και ενδεχομένως να θίγουν τον επίσκοπο του , πόσο μάλλον όταν το ιστολόγιο ελέγχεται από τα ίδια τα πνευματοπαίδια του .

"Το να μιλάς για τις αιρέσεις είναι έργο μόνο των μοναχών;"

Όταν το παίζεις πρωτεργάτης αντιοικουμενιστικού αγώνος τότε ασφαλώς και αφορά μονάχα έργο μοναχών και κυρίως εκείνων που έφτασαν σε υψηλά μέτρα πνευματικότητας . Έχετε δει εσείς πουθενά σε κανένα συναξάρι άγιο που έλεγχε επισκόπους ενώ είχε ταυτόχρονα είχε την έννοια οικογένειας και παιδιών ;

" Μα όταν απευθύνομαι σε κάποια μοναστήρια και τους λέω να τοποθετηθούν για τον Οικουμενισμό, αυτοί λένε, δεν μπορούμε, "εμείς είμαστε μοναχοί"! "

Και όμως δικό τους έργο είναι και όχι των έγγαμων κληρικών .

"Τελικά τους μοναχούς δεν τους αφήνετε να μιλάνε, τους ιερείς δεν τους αφήνετε να μιλάνε, "

Ποιος σας είπε ότι εγώ εμπόδισα μοναχό να μιλήσει ; Από την μια ισχυρίζεστε ότι οι μοναχοί δεν μιλάνε οι ίδιοι τους επειδή το θέλουν και από την άλλη ότι τους εμποδίζουν . Φάσκετε και αντιφάσκετε στο ίδιο σας το σχόλιο .

" ψάχνοντας να βρεις μια δικαιολογία για να σιωπήσουν οι αγωνιστές ευλαβείς ιερείς."

Σας συμβουλεύω να διαβάσετε το βιβλίο τα σκάνδαλα του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου πριν βγάζεται τα όποια συμπεράσματα σας . Από την εκκλησιαστική ιστορία έχουμε δει και χειρότερες καταστάσεις όπως ήταν το παπικό αλτάριο στην Κέρκυρα και την επέμβαση της Θείας Πρόνοιας . Αυτό δεν σημαίνει πως με το παραμικρό πταίσμα ενός επισκόπου μας δίδετε το δικαίωμα να γινόμαστε Χαμ διαδίδοντας το όπως εκείνος την γύμνια του πατέρα του . Οι γιοι που έκρυψαν την γύμνια δικαιώθηκαν , ενώ ο Χαμ έλαβε κατάρα από τον Νώε .!

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Ιστολόγε, μια συμβουλή: με κατ επάγγελμα διαφωνούντες δεν έχει νόημα ο διάλογος.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

ΛΚ, κα' αρχήν όπως βλέπεις σε αντίθεση με τα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων, που "κόβουν" κάθε σχόλιο εναντίον του προβαλλόμενου μητροπολίτη, εμείς δεν φοβόμαστε να ακουστεί αντίλογος.
Το αν έχεις δίκιο ή όχι, το κρίνουν φυσικά οι αναγνώστες.

1)
"προβάλετε σε ευρύ φάσμα ως πρωτεργάτης του αντιοικουμενιστικού αγώνος .!"
Κατ' αρχήν το "προβάλετε", γράφεται με "αι".
Ο ιερέας (ο π.Νικόλαος) "προβάλλεται.

Πόση εμπάθεια πρέπει να έχει κάποιος που καταλήγει να επιστρατεύει το επιχείρημα ότι καθένας που αγωνίζεται για κάτι, το κάνει για να διεκδικεί τον τίτλο του πρωτεργάτη.
Παραδόξως τις ίδιες μυθοπλασίες μας έγραψε και "ελληνορθόδοξο" ιστολόγιο, πριν κάνα 2 μήνες. Λέτε να έχετε την ίδια σκέψη; Ή ...

2)
"Στην σύνοδο κατά την γνώμη μου δεν κλήθηκε για τους αντιοικουμενιστικούς του λόγους , μιας και στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης υπάρχουν και άλλοι ιερείς που ομιλούν για τις αιρέσεις και αντιοικουμενιστικά όπως είναι ο π. Θεόδωρος ζήζης ."
Ο π.Θεόδωρος λέγεται "Ζήσης", όχι "ζήζης". Δεν φαίνεται αν το έμαθες καλά το χαρτάκι που σου έδωσαν.
Δε θέλει πολύ μυαλό να καταλάβει κανείς ότι ο Οικουμενισμός "τρώει" τον έναν ιερέα μετά τον άλλον. Αν ξεκινούσαν από τον π.Θεόδωρο, λογικό είναι να ξυπνούσαν περισσότερα αντανακλαστικά. Όπως στο σκάκι, όταν δεν μπορούμε να φάμε κατ'ευθείαν τον βασιλιά, τρώμε τα στρατιωτάκια .. ώστε να μείνουν οι αξιωματικοί κι ο βασιλιάς χωρίς υποστήριξη.

3) "Όταν το παίζεις πρωτεργάτης αντιοικουμενιστικού αγώνος τότε ασφαλώς και αφορά μονάχα έργο μοναχών και κυρίως εκείνων που έφτασαν σε υψηλά μέτρα πνευματικότητας . "
Όπως επισημάναμε και στην ανάρτησή μας:
http://opaidagogos.blogspot.com/2015/05/2_7.html
Πολλοί ιερείς που τολμάνε να μιλήσουν για τον Οικουμενισμό, δεν υπάρχουν πλέον, πολύ περισσότερο στην Ι.Μ.Θεσσαλονίκης. Μην ξεχνάμε ότι πριν 1-2 χρόνια, ο π.Σάββας Αγιορίτης, ο ιερομόναχος που έκανε ομιλίες στον Ι.Ν. Αγ.Κωνσταντίνου και Ελένης (Ιπποδρομίου, στην Θεσσαλονίκη), αναγκάστηκε κι αυτός να "μετακομίσει".

Κάνε τον κόπο λοιπόν πριν να τοποθετηθείς ξανά, να ψάξεις.

4) Όσο για τους μοναχούς, που δεν τολμάνε να μιλήσουν για τον Οικουμενισμό, δες την υποδοχή που έκαναν στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο τελευταία στο Άγιο Όρος, και θα καταλάβεις πόσο εύκολα και έξυπνα τους κλείνει και αυτωνών τα στόματα -να 'ναι καλά και η τότε Κυβέρνηση της Νδ, που τους υποσχόταν να καταργήσει το χαράτσι από τα ακίνητα των αγιορίτικων μοναστηριών.
Όταν κύριο μέλημα κάποιον μοναστηριών είναι να διατηρήσουν τις σχέσεις με τους κυβερνώντες και την περιουσία τους, όταν η γλώσσα έχει μάθει να γλύφει, δύσκολα μετά να την βάλεις να μιλήσει, πολύ περισσότερο να ελέγξει.

Δόξα τω θεό όμως, εκατοντάδες ιερείς και ιερομόναχοι έχουν υπογράψει το νέο κείμενο ενάντια στην νέα εκκλησιολογία.

5) Ο Θεός μας έδωσε μάτια για να βλέπουμε την αδικία και στόμα για να μιλάμε και να κράζουμε για το δίκαιο. Αν σε ικανοποιεί η σκέψη σου: να αφήσουμε τον Θεό να κάνει το θαύμα του (ενάντια στους Παπικούς) όπως έκανε στην Κέρκυρα, δεν θα έπρεπε στην ζωή μας να ασχοληθούμε με τίποτε. Κρίμα που δεν ζούσες στην εποχή των Οικουμενικών Συνόδων, να συμβουλεύσεις τους πατέρες που πολεμούσαν τους αιρετικούς.

Ανώνυμος είπε...

" εμείς δεν φοβόμαστε να ακουστεί αντίλογος."

Αυτό σας τιμάει και σας διαφοροποιεί από το συγκεκριμένο ιστολόγιο που υπερασπίζεται τον συγκεκριμένο ιερέα το οποίο κόβει τα επικριτικά σχόλια που του γίνονται .

"Πόση εμπάθεια πρέπει να έχει κάποιος που καταλήγει να επιστρατεύει το επιχείρημα ότι καθένας που αγωνίζεται για κάτι, το κάνει για να διεκδικεί τον τίτλο του πρωτεργάτη."

1. Δεν είπα ο "καθένας" που αγωνίζεται . Αυτό είναι δικό σας συμπέρασμα .
Ως προς τον πρωτεργάτη τα ίδια τα πνευματοπαίδια του τον αναγάγουν σε πρωτεργάτη από την στιγμή που δηλώνουν από εξαρχής ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του αντιοικουμενιστικού αγώνος .!

2. Και στους αγωνιζόμενους ιερείς υπάρχουν διαφορές ως προς τον τρόπο που αγωνίζονται . Άλλος αγωνίζεται με ταπεινοφροσύνη και άλλος με ανθρωπαρέσκεια . Το πότε αγωνίζεται κανείς με ανθρωπαρέσκεια διαπιστώνεται από την ευχαρίστηση που ο ίδιος ο αγωνιστής ιερέας προβάλει αποδέχεται και απολαμβάνει από τις κολακείες που επιδιώκει να λάβει και να έχει από τον κόσμο .

"Δε θέλει πολύ μυαλό να καταλάβει κανείς ότι ο Οικουμενισμός "τρώει" τον έναν ιερέα μετά τον άλλον."

Δεν τους τρώει πολλές φορές ο οικουμενισμός αλλά και η ίδια η έλλειψη διακρίσεως που τους περιβάλει . Έλλειψη σε σημείο που δεν μπορούν να καταλάβουν το πότε εν τέλει το έργο τους επιφέρει μεγαλύτερη ζημιά από ότι κέρδος στο σώμα της Εκκλησίας .!
Αυτό επισημαίνει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης . Ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε με ένα σκάνδαλο το οποίο στο τέλος η ζημιά που προκαλείται είναι μεγαλύτερη του κέρδους στο σώμα της Εκκλησίας .

Συνέχεια…

Ανώνυμος είπε...

…Συνέχεια

" Αν ξεκινούσαν από τον π.Θεόδωρο, λογικό είναι να ξυπνούσαν περισσότερα αντανακλαστικά."

Άστοχο το επιχείρημα σας . Για τον απλό λόγο του ότι αν ήθελαν να ξεκινήσουν από τον π. Θεόδωρο θα το έκαναν πριν ξεκινήσει εκείνος το δικό του έργο . Δηλαδή το πότε ; Όταν τον έδιωξαν αν δεν κάνω λάθος από το φανάρι και τον δέχτηκε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης όπως αναφέρθηκε από τον ίδιο τον επίσκοπο στην ημερίδα για την ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ .
Έπειτα ο π. Θεόδωρος δεν κινδυνεύει διότι γνωρίζει από διάκριση και από διαχείριση του λόγου του .

"Όπως στο σκάκι, όταν δεν μπορούμε να φάμε κατ'ευθείαν τον βασιλιά, τρώμε τα στρατιωτάκια .. ώστε να μείνουν οι αξιωματικοί κι ο βασιλιάς χωρίς υποστήριξη."

Η Καινή Διαθήκη τα λέει διαφορετικά . Πως ;

"γέγραπται γάρ, πατάξω τὸν ποιμένα, καὶ διασκορπισθήσονται τὰ πρόβατα τῆς ποίμνης·" ( Ματθ. 26,31 )

"Πολλοί ιερείς που τολμάνε να μιλήσουν για τον Οικουμενισμό, δεν υπάρχουν πλέον,"

Και η Φιλοκαλία των Νηπτικών Πατέρων μας συμβουλεύει να λέμε :
" Έχει Ο Θεός " . Από την Εκκλησιαστική Ιστορία μας ποτέ δεν ξέμεινε η Εκκλησία από ανθρώπους του Θεού . Από επίγειους προστάτες .

"Δόξα τω θεό όμως, εκατοντάδες ιερείς και ιερομόναχοι έχουν υπογράψει το νέο κείμενο ενάντια στην νέα εκκλησιολογία. "

Ο Όσιος Νήφων μας κάνει γνωστό να μην κάνουν οι άνθρωποι εμφανή τα έργα της δικαιοσύνης για να μην πέσουν σε κενοδοξία . Διότι εκείνοι που εκούσια κενοδοξούν δεν θα ελεηθούν από Τον Κύριο !

"5) Ο Θεός μας έδωσε μάτια για να βλέπουμε την αδικία και στόμα για να μιλάμε και να κράζουμε για το δίκαιο."

Και ανάφερε άλλος ανώνυμος πολύ σωστά στην Κατάνυξη :

"Όντως το άδικον ουκ ευλογείται. Αλλά ποια πρέπει να είναι η στάση του ανθρώπου απέναντι στις αδικίες; Ας δούμε τι λέει ο γ. Ιωσήφ ο Ησυχαστής: «Μη ζητήσεις ποτέ σου να ευρείς το δίκαιον, διότι τότε έχεις το άδικον. Αλλά μάθε να υπομένεις ανδρείως τους πειρασμούς, οιουσδήποτε και αν επιτρέψει ο Κύριος. Χωρίς πολλές δικαιολογίες να λέγεις «Ευλόγησον»! Και χωρίς να σφάλλεις να μετανοείς ότι έσφαλες. Εν επιγνώσει ψυχής και όχι απ” έξω, δι΄ έπαινον, να λέγεις πως έσφαλες και μέσα να κατακρίνεις. Μη ζητάς εις τις θλίψεις σου παράκληση από τους ανθρώπους, διά να παρακληθείς από τον Θεόν. Μη νομίζεις ανάπαυσιν οπόταν ομιλήσεις, εάν ζητήσεις να ευρείς το δίκαιον. Το δίκαιον είναι να υπομείνεις ανδρείως τον επερχόμενον πειρασμόν διά να βγης νικητής καν έπταισες ή δεν έπταισες. Ει δε και λέγεις «μα διατί;» μάχεσαι τον Θεόν, τον αποστείλαντα λυπηρά διά την εμπαθή σου κατάσταση».

πηγή: Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού-διδασκαλίες, «Έκφρασις Μοναχικής εμπειρίας», εκδ. Ι. Μ. Φιλοθέου -Αγ. Όρος"

Ενώ Ο Μέγας Αντώνιος καθηγητής της ερήμου μας συμβουλεύει τα μάτια μας να κοιτούν τα αιώνια και όχι τα πρόσκαιρα . Διότι όταν το ένα μάτι κοιτάει τον ουρανό και το άλλο την γη , τότε παθαίνουμε στραβισμό και αλληθωρίζουμε .

"να συμβουλεύσεις τους πατέρες"

Οι πατέρες μας συμβουλεύουν αυτά που αναφέρω και όχι εγώ .!

Υ.Γ. Για την περίπτωση του Χαμ δεν σχολιάσατε ούτε συναξάρι αγίου με την έννοια οικογένειας και παιδιών δεν αναφέρατε . Φαίνεται δεν σας ενδιαφέρει στην πρώτη περίπτωση η Παλαιά Διαθήκη ενώ στην δεύτερη δεν βρίσκεται άγιο . Όσον αφορά για την διόρθωση των ορθογραφικών λαθών , είναι καλοδεχούμενη .

Λ.Κ

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Λ.Κ.
Αναφορικά με το αν -όπως ισχυρίζεσαι- σου κόβουν τα σχόλια στο Κατάνυξις :
Κατ αρχήν έχουμε δει πάρα πολλές φορές τα αρχικά σου (Λ.Κ.) σε σχόλια του Κατάνυξις. Είσαι ένας από αυτούς που σχολιάζουν εκεί συστηματικά. Δεν μπορεί λοιπόν ενώ ο άλλος συστηματικά φιλοξενεί τις σκέψεις σου, εσύ να διαμαρτύρεσαι ότι σου σβήνουν τα σχόλια.

Επιπλέον, μήπως πρέπει να προβληματιστείς αν το παρατραβάς γράφοντας διαρκώς το ένα μετά το άλλο μακροσκελή σχόλια; Μήπως έτσι τελικά κάνεις τους αναγνώστες να απαξιώσουν τα σχόλια συλλήβδην και να σταματήσουν να τα διαβάζουν; Ξέρεις, είναι συστηματική πρακτική κάποιων, να γράφουν διαρκώς μέχρι να "διαλύσουν" τα σχόλια μίας ανάρτησης. Ως όρος χρησιμοποιείται σε αργκό ο ξενικός όρος "τρολάρισμα" που περιγράφει την τακτική αυτή.

Και τέλος, οι ενορίτες του Προφήτη Ηλία, βλέποντας τι συμβαίνει στην ενορία τους, αποφασίζουν να δημοσιοποιήσουν κάποια περιστατικά και να στηρίξουν τον ιερέα τους. Απόλυτα κατανοητό. Αφού έστειλαν επιστολή στον μητροπολίτη και αυτός απαξιεί να τους απαντήσει, οφείλουν να ενημερώσουν την εκκλησία. Αυτοί λοιπόν αισθάνονται την ανάγκη να υπερασπισθούν το επί 25 έτη ιερέα της ενορίας τους. Εσύ γιατί ασχολείσαι τόσο πολύ με το θέμα, και γράφεις και ξαναγράφεις με τόση επιμονή, και παρακολουθείς τις απαντήσεις μας για να γράψεις άμεσα το επόμενο σχόλιο.

Ο διάλογος είναι πολύ όμορφο πράγμα. Αρκεί να τηρούνται και κάποιες προϋποθέσεις.

Ανώνυμος είπε...

"Ιστολόγε, μια συμβουλή: με κατ επάγγελμα διαφωνούντες δεν έχει νόημα ο διάλογος."

Εδώ διαφωνούν οι πνευματικές ρίζες του συγκεκριμένου αγωνιστή ιερέα , μιας και άλλα συμβουλεύει όπως είδαμε ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής και άλλα κάνει ο πάτερ Νικόλαος επί της πράξεως , και σε πείραξε που διαφωνώ εγώ με τις κινήσεις αυτές που κάνετε ;!
Καταλαβαίνω ότι αρέσκεστε στις κολακείες του έργου του συγκεκριμένου ιερέως , μόνο που εγώ λυπάμαι , αλλά δεν μπορώ να τις εκφράσω και να τον επικροτήσω επί αποδεδειγμένης λανθασμένης τακτικής .
Αν έχεις κάτι να αντιπαραθέσεις πριν συμβουλέψεις τον ιστολόγο και που να αντικρούει τα επιχειρήματα που κατέθεσα , βεβαίως να σε ακούσουμε .
Αν όμως ο σκοπός της συμβουλής είναι η φίμωση της αντίθετης επιχειρηματολογημένης από αγιοπατερικής πλευράς άποψη , τότε σε διαβεβαιώνω ότι ναι μεν τα σχόλια ελέγχονται για το αν θα δημοσιευτούν εν τέλει από τον ιστολόγο και από κάθε ιστολόγο , τα βιβλία όμως των Αγίων Πατέρων που αντικρούουν αυτήν την λανθασμένη τακτική σας , δεν καταργούνται .!

Υ.Γ. Ο Κύριος να ελεήσει και εσάς αγαπητέ ανώνυμε και τον συγκεκριμένο ιερέα και όλων τον κόσμο .!

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

1. Δεν σχολιάζω συστηματικά . Άσχετα εάν εσείς προφανώς μείνατε στα σχόλια του παρελθόντος .

2. Το εάν ορισμένα σχόλια είναι μακροσκελή αυτό δεν είναι αρνητικό στοιχείο όταν είναι σωστά επιχειρηματολογημένα με αγιοπατερικά στοιχεία . Άλλωστε και τα σχόλια τα δικά σας όπως και εκείνα που τον υπερασπίζουν είναι μακροσκελή .

3. Το εάν το παρατραβάω δεν νομίζω . Μιας και το ζητούμενο είναι η αναζήτηση της πραγματικής Αλήθειας . Τώρα αν εσείς υπερασπιζόμενοι τον συγκεκριμένο ιερέα τον καθιστάται και ως "αλάθητο" των πράξεων του , αυτό αφορά την δική σας εκτίμηση ως προσωπική σας θέση ( θέλω να πιστεύω) και όχι ως θέση ιστολόγου .
Αν η θέση του ιστολόγου ως προς την διαχείριση και δημοσίευση των σχολίων είναι επηρεασμένη και από την προσωπική θέση σύγκλισης του , τότε χάνει την ουδετερότητα που θα έπρεπε να έχει και η μορφή του διαλόγου χάνει την ελευθερία της .

4. Το "τρολάρισμα" ως φαινόμενο αφορά μηνύματα εκτός θέματος που σκοπό έχουν την πρόκληση στο δημόσιο διάλογο . Αν για εσάς "πρόκληση" είναι τα αντίθετα σχόλια από την δική σας άποψη ή την άποψη υπεράσπισης του συγκεκριμένου ιερέα τότε ασφαλώς και κάνετε λάθος .

"Και τέλος, οι ενορίτες του Προφήτη Ηλία, βλέποντας τι συμβαίνει στην ενορία τους, αποφασίζουν να δημοσιοποιήσουν κάποια περιστατικά και να στηρίξουν τον ιερέα τους. Απόλυτα κατανοητό. "

Η στήριξη θα ήταν απόλυτα κατανοητή αν δεν είχε προκληθεί ο επίσκοπος τους από ιστολόγιο που συνεργάζεται με την ενορία τους . Δηλαδή από τα πνευματοπαίδια του συγκεκριμένου ιερέως που διαχειρίζονται το συγκεκριμένο ιστολόγιο .
Δεν μπορούν να προκαλούν από την μια τον επίσκοπο και από την άλλη να ζητούν και τα ρέστα .

"Αφού έστειλαν επιστολή στον μητροπολίτη και αυτός απαξιεί να τους απαντήσει, οφείλουν να ενημερώσουν την εκκλησία."

Και ο Νώε κατάρα έριξε στον Χαμ που διέδιδε την γύμνια του . Δεν τον κάλεσε να συζητήσουν .!

"Εσύ γιατί ασχολείσαι τόσο πολύ με το θέμα, και γράφεις και ξαναγράφεις με τόση επιμονή, και παρακολουθείς τις απαντήσεις μας για να γράψεις άμεσα το επόμενο σχόλιο."

Την άποψη μου λέω . Για ποια επιμονή μιλάτε ;

"Αρκεί να τηρούνται και κάποιες προϋποθέσεις."

Ορίστε η βασική προϋπόθεση που αναγράφετε από κάτω :

" Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν."

Δεν νομίζω ότι παραβίασα τον κανόνα ευπρέπειας . Την ίδια γλώσσα μιλάμε .

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

πάντως Λ.Κ. διαβαζοντας προσεκτικα ολα σου τα σχολια σου ενα εχω να παρατηρησω...Εχεις ασχοληθει πολυ με το προσωπο του πατρος Νικολαου και ο τροπος με τον οποιο τοποθετησαι διαπνεεται απο παρα πολυ μεγαλη ζηλεια...Δεν μπορεις να τον κατανοησεις και αντι να εισαι ταπεινος ως προς την κριση σου γι αυτον, ολα τα εχεις τοποθετησει στο φασμα της φιλαρεσκειας και του εγωκεντρισμου του...Τον αγωνα του τον καταδικαζεις γιατι δεν μπορεις να τον φτασεις...και γι αυτο προσπαθεις να τον μειωσεις με ολες αυτες τις αναλυσεις...Το εχεις ψαξει το θεμα γιατι σε καιει ο θαυμασμος που τρεφει τοσος κοσμος για το προσωπο του...Και οπως λεει και ο σοφος λαος, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια...Περα απο ιερεας ειναι και θεολογος...αυτο και μονο λεει πολλα...ως θεολογος ειναι χρεος του να μιλα για τις αιρεσεις και να τις πολεμα, οπως θα επρεπε να κανουν και ολοι οι θεολογοι ανεξαιρετως...Χωρις να το θες η καλα κρυμμενη εμπαθεια και ζηλεια γινεται ευκολα αντιληπτη...Απλα ασχολησου πρωτα με το μεσα σου, δες τι σου συμβαινει και ποια ειναι τα δικα σου κινητρα για ολα αυτα τα σχολια και επειτα ασχολησου με τον πατερα Νικολαο...

Ανώνυμος είπε...

Και τελος παντων Λ.Κ. τι πνευμα ταπειφροσυνης διαπνεει εσας..?Μιλατε για τον πατερα Νικολαο και κρινετε τις πραξεις του με τετοια επαρση και σιγουρια...παραθετετε μαλιστα και αγιοπατερικα χωρια, τα ερμηνευεται αναλογα με την συγκεκριμενη περιασταση, τα τοποθετειται και προσπαθειτε να βγαλετε το αλανθαστο πορισμα σας...!μα πρεπει να ειστε πολυ φτασμενος πνευματικα για να σχολιαζετε διαρκως τον πνευματικο αγωνα ενος ιερεα με παρα πολυ πλουσιο εργο...Οταν πνευματικα βρισκεσαι στο 5 δεν μπορεις να κατανοησεις αυτον που βρισκεται στο 90...Και οταν δεν εχεις διανησει τα ιδια πνευμετικα χιλιομετρα δεν ειναι καλο να μιλας απαξιωτικα...Βγαζεις τοση ζηλεια και κακια που πραγματικα στην τελικη δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις παραπανω... Συνεχισε να σχολιαζεις τον αγωνα των αλλων...αλλα μην ξεχασεις να ασχοληθεις το ιδιο επιμελως και με την ψυχουλα σου και με το δικο σου χρεος απεναντι στον Κυριο...

Ανώνυμος είπε...

"και ο τροπος με τον οποιο τοποθετησαι διαπνεεται απο παρα πολυ μεγαλη ζηλεια"

Συνηθίζεται η όποια αντίθετη άποψη να βάλετε από διάφορους αστήριχτους χαρακτηρισμούς.

"ολα τα εχεις τοποθετησει στο φασμα της φιλαρεσκειας και του εγωκεντρισμου του"

Δεν μίλησα για φιλαρέσκεια και εγωκεντρισμό, αλλά για ανθρωπαρέσκεια . Άλλο πράγμα είναι η φιλαρέσκεια και άλλο πράγμα η ανθρωπαρέσκεια .

" Τον αγωνα του τον καταδικαζεις γιατι δεν μπορεις να τον φτασεις"

Αγώνας χωρίς ταπείνωση και υπακοή είναι καταδικασμένος αγώνας . Μας αναφέρει ένας αββάς στο γεροντικό : " Οι πρώτοι του παραδείσου ήταν το τάγμα των υποτακτικών μοναχών και ιερέων "

"και γι αυτο προσπαθεις να τον μειωσεις με ολες αυτες τις αναλυσεις"

Δεν προσπαθώ να μειώσω κανένα αγώνα . Αναφέρω τι μας αναφέρουν οι άγιοι πατέρες και τι κάνει ακριβώς στην πράξη ο συγκεκριμένος ιερέας .

"Το εχεις ψαξει το θεμα γιατι σε καιει ο θαυμασμος που τρεφει τοσος κοσμος για το προσωπο του"

Τι μας αναφέρει η Καινή Διαθήκη :

"οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι· κατὰ τὰ αὐτὰ γὰρ ἐποίουν τοῖς ψευδοπροφήταις οἱ πατέρες αὐτῶν." ( Λουκ. 6 ,26 )


" Και οπως λεει και ο σοφος λαος, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια"

Έχετε υπερηφάνεια .!

"Περα απο ιερεας ειναι και θεολογος"

Η Εκκλησία μας όπως έλεγε και ένας σοφός γέροντας έχει τρείς Θεολόγους .
Πρώτος είναι ο Ιωάννης ο Θεολόγος , ο απόστολος και αγαπημένος μαθητής τού Σωτήρος. Δεύτερος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος . Και τρίτος ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος. Μόνο σε αυτούς η Αγία Εκκλησία σε όλη της τη δισχιλιετή ιστορία αποφάσισε να απονείμει το όνομα "Θεολόγος" . Συνεπώς ο συγκεκριμένος ιερέας πρέπει να είναι ο "τέταρτος" .

" ασχολησου πρωτα με το μεσα σου, δες τι σου συμβαινει και ποια ειναι τα δικα σου κινητρα για ολα αυτα τα σχολια και επειτα ασχολησου με τον πατερα Νικολαο"

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου . Ακριβώς την ίδια συμβουλή να λάβεις και εσύ και ο πάτερ Νικόλαος και έπειτα να ασχοληθεί με τον επίσκοπο δια μέσου του ιστολογίου Κατάνυξης .

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Υψηλοφρονείται απαξιώνοντας τους συνομιλητές σας !

"αλλα μην ξεχασεις να ασχοληθεις το ιδιο επιμελως και με την ψυχουλα σου και με το δικο σου χρεος απεναντι στον Κυριο"

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου .

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Είσαι γλυφτρακι της Μητροπολης!Δεν εξηγειται αλλιως! Εχει κανει τα αισχη και καθεσαι και τα βαζεις με τον πατερα Νικολαο.Θες να πεις οτι ο Μητροπολιτης δεν εχει επαρση, αλλαζονεια και ανθρωπαρεσκεια? Ο πατερ Φιλουμενος, που βαζω στοιχημα οτι τον γνωριζεις παααρα πολυ καλα, και ο νοων νοειτω, θες να πεις οτι κινειται σε πνευμα ταπεινωσης? Γιατι αραγε ασχολεισαι τοσο σχολαστικα κατα του πατρος Νικολάου?!Γιατι εχεις ξεπατωθει να γραφεις ολημερις και οληνυκτις εναντιον του...?!τι ερωτας ειναι ποια αυτος με το προσωπο του?!?

Ανώνυμος είπε...

"Είσαι γλυφτρακι της Μητροπολης!"

Υβρεολογείς παραβιάζοντας τον κανόνα περί ευπρέπειας .!
Τέτοια σχόλια πρέπει να διαγράφονται από τον ιστολόγο , μιας και δεν αποτελούν αφορμή για γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο , αλλά αντιθέτως προάγουν τον δημόσιο διαπληκτισμό επί προσωπικού επιπέδου και υποβαθμίζουν τον δημόσιο διάλογο .Λυπάμαι για την διαγωγή σου . Ο Κύριος να σε ελεήσει !

Λ.Κ

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι τελευταίες ημέρες ο Λ.Κ. αναζητεί διάφορες -ακόμη και τις παλαιότερες- αναρτήσεις στις οποίες έχουμε αναφερθεί στο θέμα της δίωξης του π.Νικολάου και άλλων ευλαβών ιερέων, για να γράψει σωρηδόν σχόλια.

Δεν γνωρίζουμε αν πληρώνεται με το σχόλιο ή με τις λέξεις ή αν προσφέρθηκε αφιλοκερδώς να μελετήσει όλες τις παλαιότερες αναρτήσεις μας για να τις σχολιάσει.
Πάντως τέτοια "πρωτοβουλία", ακόμη και απόλυτα αυτόβουλη και καλοπροαίρετη να είναι, είναι αν μη τι άλλο -πέρα από το ότι μας τιμά(!)- παράλληλα μας παραξενεύει ..

Ανώνυμος είπε...

Προς Παιδαγωγός

Δεν θα καθίσω να απολογηθώ για την ανακριβή πληροφόρηση στην οποία προβαίνετε προς το αναγνωστικό σας κοινό . Ούτε έχω σκοπό να σας απαλλάξω από την καχυποψία σας . Εσείς πρέπει μόνοι σας να απαλλαγείτε από αυτήν .

Δεν θα καθίσω επίσης να σκεφτώ που αποσκοπεί αυτή η στόχευση από την πλευρά σας .Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν βοηθά στην διαμόρφωση εποικοδομητικού διαλόγου σύμφωνα με το κριτήριο της ευπρέπειας που εσείς ως όρο έχετε ορίσει .

Τέλος η Αλήθεια δεν πρόκειται να αλλάξει ή να εμποδιστεί να ακουστεί μιας και εάν αποφασίσεται από κάποιο σημείο και μετά να εμποδίσεται τον επιχειρηματολογημένο από αγιοπατερικής πλευράς σχολιασμό μου , θα ξέρετε πάντοτε ότι τα βιβλία των Αγίων Πατέρων από τα οποία τα επιχειρήματα μου έχουν παρθεί δεν πρόκειται να καταργηθούν .

Σας εύχομαι Καλή σας Ημέρα και ο Κύριος να σας Ελεήσει .!

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Παιδαγωγέ, δε νομίζεις ότι διατέθηκε αρκετός χρόνος και χώρος στον κύριο αυτό που αυτοεπαναλαμβάνεται συνεχώς;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα... Ο Πατηρ Νικόλαος σε ποιον ιερό ναο βρίσκεται τώρα;

Ανώνυμος είπε...

Ο πάτηρ Νικόλαος τώρα σε ποιον ιερό ναό βρίσκεται;

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Νικολαος ευρίσκετο είς τον Αγιον Σπυρίδωνα Τριανδρίας οριστικώς. Ευαγγελία Ζαλοκώστα.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή δε μιλάμε για απόσπαση αλλά για μετάθεση; Πέρασε δηλαδή του Άνθιμου;

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Ζαλοκώστα τι εννοείτε γράφοντας "οριστικώς"; Ενέκρινε η ΔΙΣ την αναγκαστική μετάθεση στον άγιο Σπυρίδωνα Τριανδρίας; Και την αποδέχθηκε ο π.Νικόλαος;

Ανώνυμος είπε...

ΛΚ.
Μας ζάλισες
γραφεις και ξαναγραφεις τα ίδια
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

"Δεν θα καθίσω να απολογηθώ για την ανακριβή πληροφόρηση στην οποία προβαίνετε προς το αναγνωστικό σας κοινό ."
ΠΑΡ'ΤΟΝ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


"Τέλος η Αλήθεια δεν πρόκειται να αλλάξει ή να εμποδιστεί να ακουστεί μιας και εάν αποφασίσεται από κάποιο σημείο και μετά να εμποδίσεται τον επιχειρηματολογημένο από αγιοπατερικής πλευράς σχολιασμό μου "
ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΖΑΛΙΣΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως!!!! Ήταν θέλημα Θεού!!! Ει Θεός μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών!! Ευλογείτε. Ε. Ζαλοκώστα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σας γνωστοποιούμε ότι ο συγκεκριμένος σχολιαστής επιμένει να βομβαρδίζει με σχόλια (μόνον σήμερα 25/5/2015, από το πρωί έχει γράψει 3 ακόμη σχόλια στην παρούσα ανάρτηση, τα οποία για 1η φορά δεν δημοσιεύσαμε).

Έχουμε δημοσιεύσει ΧΩΡΙΣ απολύτως καμία λογοκρισία τουλάχιστον 10 σχόλια του Λ.Κ., μόνον στην παρούσα ανάρτηση (τελευταίες ημέρες σχολιάζει μανιωδώς και σε άλλες παλαιότερες αναρτήσεις μας, που παραδόξως όλες αφορούν το θέμα του π.Νικολάου).

Έχουμε εκφράσει ήδη τις επιφυλάξεις μας για το "πρόσωπο" αυτό. Παραδόξως, παρατηρήσαμε ότι σχολιάζει συστηματικά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και εξαφανίζεται το σαββατοκύριακο. Η επιμονή του να βάζει και "αρχικά", επίσης προβληματίζει (τις προεκλογικές περιόδους, δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες σχολιαστές που θέλουν να δείξουν την "εργατικότητά" τους στους "εργοδότες" τους).

Έχουμε φιλοξενήσει -με το παραπάνω- την άποψή του Λ.Κ. Δεν μπορεί να έχει παράπονο. Για αυτό, δεν θα γίνουν δεκτά άλλα σχόλια του ιδίου προσώπου. (έχουμε μάλιστα δεχτεί δημοσίως αλλά και κατ ιδίαν τις ενστάσεις αναγνωστών, σε τι εξυπηρετεί να δημοσιεύονται σχόλια που δεν προσθέτουν τίποτε επί τοις ουσίας). Είναι από τις ελάχιστες φορές που επεμβήκαμε για να μην δημοσιευθούν άλλα σχόλια. Η ελευθερία του λόγου, στην οποία κατηγορηματικά πιστεύουμε, έχει και προϋποθέσεις. Όταν γίνεται στείρα αντιπαράθεση, δεν έχει νόημα.

Ανώνυμος είπε...

Ο π.Νικόλαος έχει δηλώσει ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την ενορία του προφήτη-Ηλία. Τι άλλαξε άραγε;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί παιδαγωγοί, δεν χρειάζετε να εξηγείτε τα αυτονόητα,
Διάβασαμε και ξαναδιαβάσαμε τον Λ.Κ. Τα γραψε, τα ξανάγραψε. Το αντιληφθήκαμε. Ο Λ.Κ. προσποιείται ότι δεν καταλαβαίνει. Διυλίζει τον κώνωπα και καταπίνει την κάμηλο. Μην φοβάστε, εμείς καταλαβαίνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ένας ανώνυμος στο ιστολόγιο Αττικά Νέα σας κατηγόρησε για φίμωση της ελεύθερης άποψης .

Ιδού μήνυμα : 30 Μαΐου 2015 - 11:00 π.μ.

http://attikanea.blogspot.gr/2015/05/blog-post_541.html

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Είναι ο γνωστός ανώνυμος Λ.Κ., που παρά την εκτεταμένη φιλοξενία των απόψεών του, πήρε σβάρνα τα ιστολόγια και μας κατηγορεί ότι δεν τον αφήνουμε να εκφραστεί ελεύθερα!

Μάλιστα επειδή αδυνατεί σε 10 μακροσκελή σχόλια να εκφράσει την άποψή του για μία ανάρτηση, του προτείναμε να του κάνει κάποιος φιλόλογος της ομάδας μας δωρεάν μαθήματα έκθεσης έκφρασης για να μάθει να εκφράζεσαι με πεπερασμένο πλήθος σχολίων.

Τα ίδια μας ενημέρωσαν ότι έκανε και στο αποτείχιση:
http://apotixisi.blogspot.gr/2015/04/blog-post_59.html
Λογικά το κάνει και σε άλλα ιστολόγια. Άραγε δουλειά δεν έχει;;;;

Αν κάποιοι έχουν ανάγει τον σχολιασμό σε ιστολόγια σε βιοπορισμό, καλύτερα να επιλέξουν ένα πιο έντιμο "επάγγελμα". Οι προβοκάτορες και τα τσουτσέκια δεν έχουν θέση στο ελευθεριακό και αμεσοδημοκρατικό μας ιστολόγιο.

Ανώνυμος είπε...

"Αν σε ικανοποιεί η σκέψη σου: να αφήσουμε τον Θεό να κάνει το θαύμα του (ενάντια στους Παπικούς) όπως έκανε στην Κέρκυρα, δεν θα έπρεπε στην ζωή μας να ασχοληθούμε με τίποτε."

Ψαλμός 117. 8

"ἀγαθὸν πεποιθέναι ἐπὶ Κύριον ἢ πεποιθέναι ἐπ᾿ ἄνθρωπον·"!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός σας είπε ότι την εγκατέλειψε;

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω ποιος ειναι ο Λ.Κ., αλλα στην αντιπαραθεση που παρακολουθησα κυριολεκτικα σας κατατροπωσε. Αυτο να μην εκληφθει σαν κατακριση [ο Κυριος γνωριζει τις καρδιες] αλλα σαν διαπιστωση για γονιμο προβληματισμο, ισως δε και αυτοκριτικη

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.