" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

«Ἄν αὐτοί σιωπήσωσιν, οἱ λίθοι κεκράξονται». Διακοπή Μνημοσύνου Επισκόπων. Το 2ο βίντεο -τοποθέτηση- του π.Θεοδώρου Ζήση. Και σχόλια για κάποια "ορθόδοξα ιστολόγια"... την ΠΕΘ και την ένοχη σιωπή ορθοδόξων αδελφοτήτων της Θεσσαλονίκης!

Θυμίζουμε την πρώτη ομιλία-βίντεο- του π.Θεοδώρου, εδώ.

Συγχαίρουμε τον π.Θεόδωρο Ζήση που τολμάει να ομολογήσει την αλήθεια.
Δυστυχώς ένα σωρό άλλοι "ποιμένες", φοβήθηκαν και σώπασαν. 
Θα δώσουν όμως και αυτοί λόγο στο Θεό μια μέρα. Όλοι μας θα δώσουμε.

Η νέα (2η) σημαντική ομιλία του για το θέμα της ΔΙΑΚΟΠΗΣ μνημόνευσης επισκόπου:




Παρατηρήσαμε ότι η ΠΕΘ ΔΕΝ τοποθετήθηκε για το θέμα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης. Τυχαίο;!!!



Παρατηρήσαμε ακόμη ότι κάποια "ορθόδοξα" αντιοικουμενιστικά ιστολόγια, "έθαψαν" την ομιλία του π.Θεοδώρου Ζήση!! 
Τυχαίο κι αυτό;

Πήραμε λοιπόν την πρωτοβουλία να τους την επισημάνουμε μέσω εμαιλ (στέλνοντας το στο ΑΚΤΙΝΕΣ, στο Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό και στο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ):




Το ΑΚΤΙΝΕΣ ανήρτησε το βίντεο μετά την προτροπή μας, 
τα άλλα δύο ιστολόγια (Θρησκευτικά και Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό) ΟΧΙ!.
Αν δεν πάρουμε εντολή δεν δημοσιεύουμε! Τέτοια "προσήλωση" θα την ζήλευαν και τα κομματόσκυλα του ΚΚΕ!



Όσο για την ΠΕΘ και την ύπουλη συνδιαλλαγή που έκανε το τελευταίο διάστημα (εξαγόρασε την σιωπή της για την ψευδοΣύνοδο με την "αντίδραση" του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου για τα Θρησκευτικά), 
τώρα που τους "πέταξε" ο Ιερώνυμος ως στημένη λεμονόκουπα, ελπίζουμε να αλλάξουν τροπάριο (τόσα χρόνια "έχτιζαν" όχι με βάση τον ανένδοτο αγώνα για τον λόγο της αλήθειας αλλά επενδύοντας σε δημόσιες σχέσεις με την εξουσία). Τι νόημα έχει η ύπαρξη ορθοδόξων θεολόγων, όταν δεν τολμούν ούτε καν θεσμικά να ομολογήσουν την αλήθεια για την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης.


Όσο για κάποια ορθόδοξα σωματεία (αδελφότητες) της Θεσσαλονίκης, που προσέτρεξαν σε γνωστό ξενοδοχείο στην δυτική Θεσσαλονίκη για να συναντήσουν τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και να δηλώσουν κι αυτοί την "υπακοή" τους στην πολιτική του να πέσουν οι τόνοι για τα Θρησκευτικά, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η σχεδιαζόμενη συγκέντρωση για τα Θρησκευτικά στην Θεσσαλονίκη  ...
τι άλλο να πούμε παρά κρίμα σε όσους τους εμπιστεύονται. 

Τα Ορθόδοξα σωματεία της Θεσσαλονίκης ευθύνονται και κρίνονται για την ένοχη σιωπή τους για την ΜΗ αντίδραση στην ψευδοΣύνοδο της Κρήτης. Όσο κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ, μπορούνε να εκτονώνονται μόνον "γκρινιάζοντας" για τα Θρησκευτικά και πάντα με ελεγχόμενες αντιδράσεις που θα στηρίζουν την "δεσποτοκρατία"!

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Δεν επιθυμούν να αδειάσουν οι Ορθόδοξοι ναοί, αλλά να γεμίσουν με ανθρώπους που θα έχουν αλλοιωμένο φρόνημα.
Αυτός είναι ο στόχος, να μεταλλάξουν την Εκκλησία σε κάτι άλλο από αυτό που είναι στην ουσία της. Να την μεταλλάξουν σε έναν άνευρο οργανισμό, ο όποιος θα ενσωματωθεί πλήρως στο σύστημα και θα δουλεύει, για λογαριασμό του συστήματος, απορροφώντας τους κραδασμούς πού προκαλούν οι ενέργειες της κοσμικής εξουσίας σε εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Μ. Βασίλειος είπε στους χριστιανούς:
Τίποτα να μη λογαριάσετε και να ομολογήσετε την πίστη μας. Ούτε εξορία, ούτε φυλακίσεις, ούτε θάνατο. Πολλώ δε μάλλον, δεν είπε νερώστε το κρασί σας επειδή μπορεί να μη σας επιτρέψουν να συνεχίσετε να λειτουργείτε στον Μέγα Αντώνιο, ή στον Προφήτη Ηλία.

Η σιωπή, η δειλία, η αδιαφορία, η ασχετοσύνη, το μεροκάματο των κληρικών, το συμφέρον και η καριέρα, έχει καταντήσει την Εκκλησία σ’ αυτό το χάλι.
Να είναι ποινικό αδίκημα η ομολογία της πίστεως και από ποιους παρακαλώ; Όχι από τους Μπολσεβίκους και τους Ναζί, αλλά από τους λεγόμενους Ορθοδόξους!!!
Ο θεός άλλα θα ζητήσει από τον έναν και άλλα από τον άλλον. Υπάρχει όμως κάτι το οποίο θα το ζητήσει από όλους. Την ορθόδοξη ομολογία.

Σήμερα η ορθοδοξία είθισται να ταυτίζεται μόνον με την αποδοχή του Χριστού. Δηλαδή δεχόμεθα τον Χριστόν και επειδή πηγαίνουμε στην Εκκλησία και ανάβουμε και κανένα κεράκι, πηγαίνουμε και σε καμιά θρησκευτική εκδήλωση, υποτίθεται ότι κλείσαμε θέση στον παράδεισο.

Ποιο το νόημα να είσαι στην Ορθοδοξία και στην πορεία να γίνεις αιρετικός; Έτσι αντικαθιστούμε η ανταλλάσουμε το προηγούμενο εσφαλμένο δόγμα του ανθρώπου με ένα καινούργιο
Αυτή η πρακτική έχει ως αποτέλεσμα να ανταλλάσουμε μέσα τους την παλαιά δεισιδαιμονία με μία άλλη δεισιδαιμονία, την καινούργια.

Σήμερα θέλουμε να μιλάμε για την αλλαγή της θρησκευτικής νοοτροπίας του ανθρώπου, για την αλλαγή του αιρετικού δόγματος του Οικουμενισμού, αλλά χωρίς την κατήχηση στις βασικές αλήθειες της Ορθοδόξου πίστεως, αφήνοντας έτσι την ψυχή του ανθρώπου απροστάτευτη. Εάν δεν πράξουμε τα παραπάνω τότε σε τι διαφέρουμε από τους αιρετικούς; Στο Δόγμα;
Και τι να το κάνουμε το Ορθόδοξο Δόγμα όταν δεν το χρησιμοποιούμε για την θεραπεία των ψυχών; Το Δόγμα έτσι δεν ωφελεί σε τίποτα και κανέναν
Γι’ αυτό και ο Κύριος είπε τον φοβερό εκείνο λόγο:
«άρα ελθών ο Υιός του ανθρώπου ευρήσει την πίστιν επί της γης ;»

Ο πονηρός βίος γεννά τα πονηρά Δόγματα – Χρυσόστομος .

Η Προσκομιδή Δεν είναι παιχνίδι, διότι στην Λειτουργία, το Ποτήριο της Ζωής μετατρέπεται ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΤΗΡΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

χαιρωμαστε με τον πατερα θεωδωρο ζηση και ελπιζουμε συντομα να διακοψει την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους οικουμενιστες οσο για τα ιστολογια απο τωρα βλεπουμε την γραμη τουςς και ολλα θα ξεκαθαρισουν ειδικα μετα την συνοδο της ιεραρχιας θα δουμε πιοι αντιδρασουν πιοι θα κοψουν το μνημοσυνο πιοι θα σιωπησουν τα παντα θα ξεκαθαρισουν και δεν θα υπαρχει καμια δικαιολογια Αλεξιος κ

Ανώνυμος είπε...

To θέμα είναι ποια αλήθεια τολμάει να ομολογήσει....
1) Συμφωνεί κι αυτός με την αρχική απόφαση Συνοδου για τον όρο Ομολογίες
Ποιά ομολογία έχουνε οι αιρέσεις που οδηγούν στην απώλεια ;;;
Επειδή αναφερουνε καποια ιστορικα στοιχεια κι αυτα διαστρεβλωμενα ;;
Τότε κι ολοι οι Ιστορικοι πρεπει να ονομαζονται Ομολογητες...
Αν είναι ἀντιφατικός καί ἀπαράδεκτος ο όρος «ἑτερόδοξες Ἐκκλησίες», τότε τί είναι ο όρος Ομολογίες ;;
Είναι ελαφρώς καλύτερος όρος από τον όρο Εκκλησίες, αλλα είναι κι αυτό ΑΙΡΕΣΗ
Είναι δυνατόν να ακούγονται αυτα από Πανεπιστημιακό ;
Συμβιβασμοί στα της Πίστεως και να "τα βρούμε" δεν υπάρχουν...

2)Το βράδυ πριν τη τελευταια μερα της ψευτοσυνοδου (τότε που διαφαινοτανε αντιδραση, πριν ο "Αρχιεπίσκοπος" κανει μεσοβέζικη "λύση", όπως θα κάνει προφανώς και τώρα και θα ηρεμήσουν οι "αντιδρώντες")
"Δοξα τω Θεω, δεν θα χαμε ουτε κινδυνο διακοπής μνημοσύνου"
Αυτή είναι δηλαδή η βασική έγνοια του….το ότι επικοινωνιακα αλλα και στην ΠΡΑΞΗ (εκτός αν κι αυτος επίσης δεν βλεπει και δεν ακουει...) εδραιώνεται όλο και περισσότερο ο Οικουμενισμός είναι ψιλά πράγματα, όπως π.χ και με την απόφαση ψευτοσυνοδου για μικτους γαμους
«Η δυνατότης εφαρμογής της εκκλησιαστικής οικονομίας ως προς τα κωλύματα γάμου δέον όπως να αντιμετωπίζεται υπό της Ιεράς Συνόδου εκάστης αυτοκεφάλου Ορθοδόξου Εκκλησίας» !!!
Καταλαβαινουμε δηλαδή ότι :
"Την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος",
ο Καθηγητης την εκλαμβανει μονο αν προκυψει σε μορφη συνοδικης αποφασης...

Θα βρει μια μεσοβέζικη ο Ιερώνυμος, οποτε θα τον απαλλαξει κι απ τη μελέτη του 15ου (τόσο πια μπερδεμένος κανόνας είναι ;;;), μετα από τόσα χρόνια που βρήκε τον χρόνο να ασχοληθεί μ΄αυτο το θεματακι.…κι εμάς από το να ακούσουμε τα «γνωστά», γιατί θυμίζει το "στριβειν δια της επιτροπής"

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Εφόσον το λέτε εσείς, αντιλαμβάνομαι πλέον ότι τα ιστολόγια "θρησκευτικά" και "ρωμαιικο", είναι εβραιομασσωνοκίνητα!
Σίγουρα, η ένοχη σιωπή τους, δείχνει ξεκάθαρα ότι από πίσω κρύβονται τα ιδρύματα Σορος και σια που τα χρηματοδοτούν και τους δίνουν εντολής πλεύσης....

Ανώνυμος είπε...

Σας προτείνω να διερευνήσετε τις πηγές χρηματοδότησης των δυο ιστολογίων... Θα πέσετε από τα σύννεφα...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς ανώνυμο 10:25 και 10:39
Εμείς ξεκάθαρα τοποθετηθήκαμε.
Ούτε εβραιομασονοκίνητα είπαμε ότι είναι ούτε του Σόρος.

Είπαμε ότι ενώ είδαν το βίντεο και επίτηδες τους το στείλαμε, επέλεξαν να το "θάψουν". Φέρουν ευθύνη για αυτό. Το ότι δεν είναι μασονικά δεν τους απαλλάσσει από τις λανθασμένες επιλογές τους.

Αν κάποιοι κουτοπόνηρα θάβουν ειδήσεις, οφείλουμε να το γνωρίζουμε γιατί εσκεμμένα παραπληροφορούν. Αν ο π.Θεόδωρος Ζήσης είπε κάτι λάθος, ας το διευκρινίσουν. Διαφορετικά γιατί πολεμούν την αλήθεια; Επειδή δεν πήραν έγκριση; Δεν γίνεται πάνω από την Αλήθεια, πάνω από τον Χριστό, να βάζεις τους δεσποτάδες που τελούν υπό την προστασία σου (Ναυπάκτου, Κονίτσης, Πειραιώς, Αιτωλίας, Μόρφου κλπ).

Ανώνυμος είπε...

Η πολις εαλω!
Ετσι ακουω απο παντου!
Αν ποτε γινουμε χριστιανοι στην πιστη και στη Χαρη, στη μετανοια,στη μετανοια,και οχι σε μια μεταμελεια τυπου '' ας με συγχωρεσει Ο Θεος,αλλα εγω θα το πραττω.Και θα πεφτω και θα σηκωνομαι κ Εκεινος θα με συγχωρει.'' ...αν ποτε μετανιωνουμε για αυτα που λεμε κ σκεπτομαστε και που φθασαμε σε σημεια δουλωσης .
Να....γεμισουν οι ναοι με αλλοιωμενο φρονημα,ειναι δωρον αδωρον...
Η εγνοια των Πατερων ηταν παντοτε η καθαροτητα του δογματος.
Οι Οικ.Συνοδοι,κατεδικαζαν αιρεσεις ,αυτα που γνωριζουμε ολοι...εξεδιδαν δογματικους ορους με δο γματκη σημασια και οι αποφασεις τους γινονταν δεκτες απο τοπληρωμα της εκκλησιας!Εαν ομως δεν ηταν ''επομενες τοις αγιοις Πατρασι'' ,τοτε,τοτε χαρακτηριζονταν ψευδοσυνοδοι σε καποια στιγμη του χρονου.επειδη η εκκλησια ποτε δεν δεχοταν να γινει αλλοτριων δογματων.
Δυστυχως ,αν ποτε ταπεινωθουμε και ζητησουμε την αληθινη μετανοια,τοτε και Ο Κυριος θα δωσει την ασφαλεια μεσα απο την περιφρουριση της Ορθοδοξιας μεσω ολου του πληρωματος ,το οποιον βασει της εγκυκλειου του 1848 ,ο λαος ειναι ο φυλακας της πιστεως!
Η Συνοδος της Κρητης που γιαυτην μιλησε ο Πατριαρχης Της Ρωσιας,οτι δεν ειχε επιτυχια,αφηνει κενα με τον ορο ''εκκλησιων και ομολογιων'' αντι του ορου '' ομολογιων και κοινοτητων'' κατα την αποψη μου.το κειμενο απο ο,τι μαθαμε παρουσιαζει ασαφειες...
Ο,τι θελεις μπορεις να εννοησεις.
Αν δεν θελεις να εννοησεις την εκκλησιαστικοτητα των ετεροδοξων,μπορει να εννοησεις με την αναγνωριση ως εκκλησιων,πως η αληθεια βρισκεται και σε ολες αυτες τις διδασκαλιες,που σημαινει τι;οικουμενισμος !Ολες οι ομολογιες εχουν την αληθεια...
Πιστευω πως η ιεραρχια τωρα πλεον ,κανειο,τι μπορει,οτι μπορει .
Εαν θυμαστε τον μακαριστο Πολυκαρπο Λυωση, αυτος ,αγωνιστηκε για το ημερολογιακο ζητημα ,αλλα οταν ειδε πως το πραγμα πηγαινε προς σχισμα,εκανε λιγο πισω.
Αυτου το μνημοσυνο ειχαμε την Κυριακη για τα 20 ετη της εκδημιας του,αγιος γεροντας,με αγαπη για τα πτωχα παιδια ,οπου και εχτισε ορφανοτροφειο,σημερα σχολειο και γυμνασιο,νομιζω και Λυκειο ,πανεμορφη προσπαθεια της Ιερας Μητροπ.Πειραιως!
Ευχομαι,ανεπηρεααστη η ηγεσια της Ελλαδικης Εκκλησιας να πραξει φωτισμενα,και να προσπαθησει να ανοιξει δρομο να περναει η αληθεια σιγα σιγα.
Ο ελεγχος ,ειναι επιμελεια της εκκλησιας,με την εννοια ''πονω για τη σωτηρια σου!''
Και οπως λεγει ο αγιος Νικοδημος ο αγιορειτης μας ''αν παρεις απο το στομα του Λυκου το προβατο,ειναι αρετης αποκορυφωμα'',αυτο νομιζω πρεπει να κανουν οι χριστιανοι,να ομολογουν την αληθεια και να εντρυφουν στα δογματα.
Οσον αφορα τις συνοδους τις αγιες συνοδους στην ιστορια της εκκλησιας,οι αγιοι Πατερες περιφρουρουσαν την ακεραιοτητα και την ορθοτητα του δογματος....
Ινα παντες εν ωσιν ,για μας τους χριστιανους ειναι ''ειμαστε στην κυριολεξια μελη Του Σωματος Του,απο τη σαρκα Του και εκ των οστεων Αυτου''.
Δεν ειμαστε οδοστρωτηρες,αγαπαμε τους αδελφους,αγαπαμε την εκκλησια,πονουμε για τη σωτηρια της ανθρωποτητας.
Αλλα βλεπουμε,το μενος των συνανθρωπων μας,πυ δια της συκοφαντιας,δια της σπηλωσεως της πιστεως,δια του διωγμου,του σκονταμματος των διαβαινοντων κρημνιζουν η εμποδιζουν και τους αλλους απο τον δρομο της αληθειας.
''Εγω ειμι η θυρα'' λεγει Κυριος
Εαν αποκλεισει κανεις αυτην,-συμπληρωνει ο αγιος Κυριλλος Ιεροσολυμων-σου αποκλειεται η οδος που οδηγει στην γνωση Του Πατρος!
Παρα τις δογματικες διαφορες,επιχειρειται η απορροφησις δια της ενταξεως με τους Λατινους στον τυπο της ενωσεως της Ορθοδοξου Εκκλησιας της ουνιας.
Οπως ομως ειπε ο Αρχιεπισκοπος,''η εκκλησια κλυδωνιζεται χειμαζεται,αλλα δεν καταποντιζεται''.
Ας αφησουμε την ιεραρχια να παρει τις καταλληλες αποφασεις και ας αγωνιζομαστε για την αληθεια.
Η κανω λαθος;
Τον λογο εχουν οι θεολογοι,οι πραγματικοι θεολογοι.
Εμεις δεν τα γνωριζουμε ολα.
Και οι θεολογοι ομολογουν αληθειες,ετσι που η Εκκλησια θεραπευεται.
Η Εκκλησια δεν ανηκει σε ανθρωπους,ανηκει στον Ιησου Χριστο λεγει ο απ Παυλος στην Α` Κορν.
Ο Θεος να μας συγχωρεσει ολους!

Ανώνυμος είπε...

Το ποτηριο της Ζωης μεταρεπεται κ σε ποτηριο θανατου:
Οι αναξιως μεταλαμβανοντες ,δεν επικυρωνουν τον ευαγγελικο κανονα;
Ο μη πιστευων κατα την παραδοσιν δεν ειναι απιστος κατα τον αγ Ιωαν Δαμασκηνο;
Ακεφαλοι ειμαστε;
Δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον Χριστο;
Μηπως δεν ειμαστε ενωνενοι στη ζωη και στο θανατο με την θριαμβεβουσα εκκλησια,οπως ομολογει ο αποστολος;Σταματησαν να μυροβλιζουν τα αγια λειψανα;
Σταματισε να ειναι Ζωοποιος η Ακτιστη Χαρις Του Αγ.Πνευματος;
Δεν θαυματοποιουν οι αγιοι μας ,παρα τις αμαρτιες μας σημερα;
Τι ειπε ο π.Παισιος στην επιστολη του στον π.Χαραλαμπο;
Εχουμε ελλειψη ιερεων παραδοσιακων,καμμια αλλη ελλειψηδεν εχουμε,αλα τουτο δεν ειναι προβλημα,ακουτε;
Ο διαβολος ομως πολεμα την εκκλησια με τις αιρεσεις κ τα σχισματα.
Τα υπο του Νεστοριου Μυστηρια θεωρηθηκαν ακυρα απο της καθαιρεσης του την Γ Οικουμενικη Συνοδο.
Ο πρωτοπρεσβυτερος Βαλεντινος Σβεντσιτσκι-1882- εξαιρετικη μορφη της Ρωσσικης Εκκλησιας,αποσχισθηκε απο την ενοτητα της επειδη ο πατριαρχης Σεργιος αναγνωρισε το κομμουνιστικο καθεστως.
Το γραμμα μετανοιας του

''Σεβασμιωτατε αμαρτησα απεναντι στην αγια Εκκλησια,βλεπω καθαρα τον θανατο,γι αυτο μετανοω γιατι εβαλα τη δικη μου σκεψη πανω απο την ταξη της εκκλησιας,δεχθειτε με ξανα να πεθανω ενωμενος με την αγια Ορθοδοξη Εκκλησια'' Κοιμηθηκε το 1931.
Να ,τι θελω να πω!

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.
Πρίν τον Νεστόριο δεν υπήρχε Νεστόριος για να έχουν αποφανθεί οι Πατέρες, το ίδιο και για άλλους αιρετικούς, γι αυτό και συγκλήθηκαν οι Οικουμενικές.
ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ – ΚΑΝΩΝ Ζ’

… η αγία αύτη Σύνοδος εξέδωκεν ορίσασα ότι δεν είναι συγκεχωρημένον εις καθένα να συνθέτη και να συγγράφη η να προσφέρει εις τους προς την ορθοδοξίαν επιστρέφοντας άλλην πίστιν, ηγουν άλλο σύμβολο πίστεως, έξω από το Σύμβολον της πίστεως το ορισθέν από τους αγίους Πατέρας τους συναχθέντας εν τη πόλη Νικαέων δια φωτισμού του αγίου Πνεύματος. Εκείνοι δε όπου αποτολμήσουν , η να συνθέσουν άλλο Σύμβολον της πίστεως η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν και να προσφέρουν εις τους εξ’ Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι οι μεν επίσκοποι, ώσι και κληρικοί να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι ει δε λαικοί να αναθεματίζονται.

Παρομοίως και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς, η διδάσκουν τους άλλους τα Μιαρά και Αιρετικά περί ενανθρωπίσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου τα Δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί να είναι καθηρημένοι και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε Λαικοί να Αναθεματίζονται, ως προείπομεν.

Σχόλιο δικό μου: για την αίρεση του Νεστορίου είσαι καθηρημένος και αναθεματισμένος, αλλά για τις ατελείωτες Βλασφημίες του ΠΣΕ (ον ουκ έστι αριθμός) συν τις προαιώνιες αναθεματισμένες αιρέσεις ( Μονοφυσίτες, εικονομάχοι, φιλιόκβε ) δια Οικουμενικών Συνόδων οι οποίες υπάγονται σ’ αυτόν τον οργανισμό του Διαβόλου…. έχεις άγιο Πνεύμα και ενεργά μυστήρια προς σωτηρία;

Περαιτέρω η κρατούσα εκκλησία Ακύρωσε το Πιστεύω, ( Μια Αγία Καθολική Εκκλησία ) καθώς αναγνωρίζει τους αιρετικούς ως αδελφές εκκλησίες, που παρέχουν την κιβωτό της σωτηρίας. Αυτό ακριβώς σημαίνει: έγκυρο το βάπτισμα Παπικών και όλων των αιρετικών. ( Μπαλαμάντ 1992) Τουτέστιν έχουν ανάθεμα από την Γ’ Οικουμενική.

Οι Παπικοί έχουν Ανάθεμα από την Α’ Οικουμενική για το πασχάλιο βλέπε 8η- 9η και δεν συμμαζεύεται…

Οι Μονοφυσίτες έχουν Ανάθεμα απο την 4η Οικουμενική ( άλλη αδελφή ορθόδοξη εκκλησία - Σαμπεζύ 1991)

Οι προτεστάντες έχουν Ανάθεμα από την 7η Οικουμενική – εικονομάχοι
(Αργολογία θα κάνουμε να αναφερθούμε στις ατελείωτες βλασφημίες τους…)

Η κρατούσα εκκλησία είναι κεκριμένη επειδή αντιστρατεύεται τις Οικουμενικές αποφάσεις και επισύρει τα Αναθέματα των Οικουμενικών συνόδων επάνω της επι βλασφημία του αγίου Πνεύματος (αφου παρά τους οικουμενιστές το άγιο Πνεύμα δεν λάλησε ορθά τότε και το διόρθωσαν σήμερα )

Περαιτέρω βλέπε και αποστολικούς κανόνες 45’ 46’ 65’ 68’ οι οποίοι ξεκαθαρίζουν ποιοι είναι καθαιρεμένοι και ανίεροι

Δια ταύτα,

Ρωτώ; Είναι κάτι που δεν γνωρίζει η Εκκλησία από τα παρακάτω και θα πρέπει να συγκληθεί 8η Οικουμενική;;;

Ποια Οικουμενική απόφαση χρειάζεται για να καταδικάσεις ως Ανίερους τους Δογματικά Σοδομίτες Αγγλικανούς – τις Δογματικά Λεσβίες επισκοπίνες – τα μνημόσυνα στους μουσουλμάνους – τις συμπροσευχές με τους δαιμονολάτρες – την κατάργηση του σωτηριολογικού βαπτίσματος καθώς αναγνωρίζουν σωτηρία ακόμα και στους αλλόθρησκους, αλλά και όλων των διαβόλων αδύνατον αριθμείσαι;
Μήπως χρειάζεται οικουμενική απόφαση για να Αναθεματίσεις τους Μασόνους επισκόπους;;;; Απο πότε ο Χριστός και ο Διάβολος συνεργάζονται;;;

Συνεπώς Οι μνημονευόμενοι στη Θεία Λει­τουργία επίσκοποι, ως εγγυητές της εν τη πίστει ενότητος εάν δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας, δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με τους προ αυτών Αγίους, αλλά ουσιαστικά είναι ακοινώνητοι, ως κοινωνούντες με τους ακοινωνήτους…

Ανώνυμος είπε...

Κοιταξτε.
Το ευαγγελιο μας νουθετει να παραμεινουμε σταθεροι στη διδασκαλια που μας παρεδωσε η Ορθ.Εκκλησια και στην αληθινη Γνωση και να γινουμε ολο και πιο σταθεροι και αμετακινητοι στην πιστη.
Τα υπο των αιρετικων και σχισματικων μυστηρια αδοκιμα εστι καν εν Καρχηδονι.
Αιρετικους δε λεγομεν ,τους υπο της εκκλησιας αποκηρυχθεντας και τους μετα ταυτα υφ ημων αναθεματισθεντας[β οικ].
Αλλα στην εκκλησια εχουμε δυο ειδων αιρετικους,αυτους που αποκηρυξε η εκκλησια και αυτους που δεν κατεδικασε ακομα..
....αιρετικος ειναι και αυτοςπου κηρυσσει αιρεση και ας μην εχει σχεση με αιρετικους.
Επισκοπος κηρυττων αιρεσιν κατεγνωσμενην παρα συνοδων [ομως] αγιων,κατατασσεται ως ψευδεπισκοπος κ ψευδοδιδασκαλος.
Το οτι εχουμε ξεφυγει εκκλησιολογικα,δεν υπαρχει αμφιβολια.
Αλλα βλεπετε ,η Ορθ.εκκλησια ειναι το συνολο των αυτοκεφαλων κ αυτονομων εκκλησιων οι οποιες διοικουνται απο συνοδους και εχουν αποδεχτει το περιεχομενο των αποφασεων των 7+2 Οικουμενικων Συνοδων!
Και....Το ζητουμενο ειναι η ενοτητα της πιστεως συνολικα,που απολεσαμε,λογω μιας εσφαλμενης οδου,νομιζω και που αυτη την ενοτητα δινει η πιστη και η εις βαθος γνωση.
Δεν θελω να μιλησω για Ιερους Κανονες επειδη φοβουμαι πως θα κανω λαθος.
Υπαρχουν αλλοι που γνωριζουν .
Πιστευω η αληθεια αποκαλυπτεται επειδη και το Αγ.Πνευμα εργαζεται να φανερωσει την αληθεια !
Τα υπολοιπα θα τα δειξει η ιστοριακαι η γνωση της ορθοδοξου πιστεως.
.....Αλλ ''ημεις στηριζομενοι εν αγιω πνευματι,μιμησομεθα τω Θεω τη υπομονη,χαιροντες τη ελπιδι,τη θλιψη υπομενοντες και γαρ αυξησομεν το θεοτατον δωρον,ο συζυγον εχει την ευφροσυνην,και χωριτικοτερον εσομαι σκευος του πνευματος αρραβωνος επιτυχων εμφανεστερον''....αγ Γρηγ.Παλαμα.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Σας εύχομαι το καλύτερο για την ψυχή σας ( όπως και σε όλους )

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.