" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Μου είπες για το σεβασμό στις πεποιθήσεις των άλλων.

Μου είπες για το σεβασμό στις πεποιθήσεις των άλλων. 
Πώς είναι δυνατόν να γίνεται σεβαστό το ψέμα; 
Το να σέβεσαι όλες τις πεποιθήσεις σημαίνει να εξισώνεις όλες τις πεποιθήσεις. 
Ώ εσείς, εξισωτές του άσπρου και του μαύρου! Του στρογγυλού και του αιχμηρού, που μόνο την εξομοίωση των πάντων απολαμβάνετε, το ''ίσιωμα'', την ισοπέδωση όλων...!



Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Σχόλιο:
Αφιερωμένο εξαιρετικά στην σύγχρονη "γραμμή" που δίνεται στην εκπαίδευση, για "αποδοχή της διαφορετικότητας". "Δεν υπάρχει σωστό και λάθος" μας έλεγε μια ψυχολόγος σε κάποιο σεμινάριο για εκπαιδευτικούς! 

Όταν βέβαια ένας μαθητής τολμήσει να κάνει το "λάθος" και να μιλήσει για έθνος, για ορθοδοξία, για λαθρομετανάστευση κλπ, τότε ξεχνάν και τον "σεβασμό" και την "διαφορετικότητα" και ψάχνουν αφορμή να προσβάλουν ή και να τιμωρήσουν (μέσω της βαθμολογίας) τον μαθητή...

Ο χώρος της εκπαίδευσης, το σημερινό σχολείο (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, Πανεπιστήμιο), εκεί που μεγαλώνουν τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
όσο εμείς δεν αντιδρούμε, θα φτιάχνει "γενίτσαρους".

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.