" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

Όσοι αγωνίζονται ΝΙΚΟΥΝ. Μία ακόμη επιτυχία του Ιερού Λόχου 2012 και ΟΛΩΝ ΜΑΣ: ΑΛΛΑΞΑΝ την πινακίδα που αποκαλούσε το Μοναστήρι με το σλαβικό "Μπίτολα".

Μέσα στην αθλιότητα των ημερών μας, μετά από μία ακόμη ήττα (μετρήστε: κατάργηση Κυριακής ως ημέρα αργίας, αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε παιδιά λαθρομεταναστών, σύμφωνο συμβίωσης για ομοφυλόφιλους, αχρήματη κοινωνία και υποχρεωτική χρήση καρτών, όλα αυτά χωρίς ΚΑΜΙΑ αντίδραση του πιστού λαού),
μια μικρή πρωτοβουλία, μια αυτόνομη αγωνιστική προσπάθεια, μας δείχνει τον σωστό δρόμο, τον δρόμο του αγώνα.

Με χαρά αναδημοσιεύουμε την παρήγορη είδηση και ελπίζουμε να βρει σύντομα μιμητές. Ευχόμαστε στον Ιερό Λόχο 2012 νέες πρωτοβουλίες και με την βοήθεια του Θεού νέες επιτυχίες:

Ιστολόγιο Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Με χαρά ανακοινώνουμε στα μέλη και τους φίλους μας ότι πλέον οι πινακίδες στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε., έχουν αλλάξει και δεν υπάρχει η σλαβική ονομασία "Μπίτολα".
Τώρα εμφανίζεται η λέξη "Μοναστήρι":

Όπως βλέπετε έχουν αλλάξει όλες οι πινακίδες (προσέξτε την νέα πινακίδα που τοποθετήθηκε στα "500 μ" πριν τον κόμβο για Φλώρινα):


Ευχαριστούμε όλα τα ιστολόγια που πρόβαλαν το θέμα και όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας στέλνοντας email διαμαρτυρίας στην εταιρία.

Καμαρώστε τις φωτογραφίες και δείτε οπωσδήποτε το βίντεο με το χρονικό της προσπάθειας:

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ 2012 ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΞΑΤΕ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Ο ΑΓΟΝΑΣ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ.

Νικόλαος Ἀγγελίδης είπε...

Δόξα τω Θεώ που σας αξίωσε να προβάλετε την θαρραλέα αυτήν δράση.
Κάτι που θα εκτόξευε την έντιμη προσπάθεια του ιστολογίου σας για προβολή της αλήθειας και τον ύπεύθυνο σχολιασμό είναι η αποδοχή μόνον επώνυμων σχολίων.
Η ανωνυμία δεν ανήκει στην παληκαριά του Έλληνα και εσείς θέλω να πιστεύω ότι ειστε παληκάρια.

Χριστός ετέχθη.
Νικόλαος Αγγελίδης

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αληθώς ετέχθη κ.Αγγελίδη

Πράγματι κι εμάς μας χαροποιούν τέτοιες απλές, αυθόρμητες, πρωτοβουλίες και μας γεμίζουν αισιοδοξία ότι αν κάτι μπορέσει να γίνει για να αναστρέψει την τραγική κατάσταση θα είναι η αδούλωτη ελληνική ψυχή, το φιλότιμο κάποιων ελάχιστων Ελλήνων. Στις κρίσιμες στιγμές συχνά η πλειοψηφία δειλιάζει. Τότε ξεχωρίζουν οι πραγματικοί ήρωες που αντί να περιμένουν μοιρολατρικά το τέλος, στέκουν θαρραλέοι καθοδηγούν και εμψυχώνουν.

Σχετικά με τα σχόλια, το ότι το σχόλιο κάποιου φέρει ονοματεπώνυμο δεν διασφαλίζει ότι είναι υπαρκτό πρόσωπο. Διασφαλίζει απλά κάποια ταυτοπροσωπία (αν ακολουθήσουν σχόλια με το ίδιο όνομα).

Στα ιστολόγια δεν έχει τόση σημασία ποιος γράφει ή σχολιάζει κάτι, αλλά η ίδια η κατάθεση της γνώμης του.
Δεν μας απασχολεί τόσο αν λέγεστε πράγματι Αγγελίδης ή όχι. Χαιρόμαστε τα πάντα αξιόλογα σχόλια σας. Μπορεί κάποιος από δειλία ή από ταπείνωση -τα πραγματικά κίνητρα του καθενός τα ξέρει ο Θεός- να μην θέλει να αποκαλύψει το ονοματεπώνυμο του. Το σεβόμαστε.
Σίγουρα άλλη βαρύτητα έχει ένα επώνυμο σχόλιο -με σαφές προφίλ που παραπέμπει σε συγκεκριμένο πρόσωπο- και άλλη ένα ανώνυμο ανάμεσα σε τόσα άλλα. Ο κάθε αναγνώστης κάνει την επιλογή του.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.