" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2018

ΝΤΡΟΠΗ : 4/2/2018: Ο μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης λειτουργεί ΠΑΡΟΥΣΙΑ αιρετικού (Παπικού). Σχόλιο

Διαβάζουμε :
Ἔχει καμία σημασία γιά τόν μητροπολίτη Λαγκαδά ἡ παραβίαση τῶν ἱερῶν κανόνων τῆς Ἐκκλησίας πού συντελεῖται παρουσία του σέ πολυαρχιερατικό συλλείτουργο στό ὁποῖο προΐσταται;
Γνωρίζει ὅτι θά δώσει λόγο στό Θεό γιά τήν αἱρετική του στάση καί τήν ἀπαξίωση πού ἐπιδεικνύει στό πατροπαράδοτο Σέβας; Αὐτό ἀπό μία ἔννοια βέβαια εἶναι τό λιγότερο καί ἄλλωστε ἀποτελεῖ ἐπιλογή του. 
Ἡ δηλητηρίαση ὅμως τοῦ ὀρθοδόξου πληρώματος, ἡ ἄμβλυνση τῶν συνειδήσεων τῶν πιστῶν ἀπό τέτοιες ἀνόητες, πονηρές, ἑωσφορικές ἐνέργειες τῶν οἰκουμενιστῶν ἐπισκόπων, εἶναι ἐγκληματική.


Μέ ποιό δικαίωμα ὁ κ. Τασσιάς ἐπιτρέπει τήν παρουσία παπικοῦ ἱερωμένου μέσα στόν ἱερό Ναό κατά τήν τέλεση Ὀρθόδοξης θείας Λειτουργίας; 
Δέν αἰσχύνεται; Βέβαια, τά τελευταία δυό χρόνια τουλάχιστον, ὁ συγκεκριμένος ἱεράρχης συμπεριφέρεται ὡς ἀθεολόγητος. 
Κηρύττει γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί παρότι ἔλαβε τήν ἀπάντηση καί τήν ἀντίδραση γιά τίς οἰκουμενιστικές του δράσεις ἀπό τήν ἡρωική στάση τοῦ ἱερέα τῆς μητρόπολής του πατρός Φωτίου Βεζύνια πού τοῦ κόψε τό μνημόσυνο, συνεχίζει τό χαβά του.


Ἐδῶ ὅμως δέν χωροῦν κροκοδείλια δάκρυα καί ἀξιοθρήνητες δικαιολογίες... 
Ὁ ὑπερασπιστής καί προαγωγός τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου πού διατείνεται σέ ὅλους τούς τόνους καί πρός πάσαν κατεύθυνση ὅτι εἶναι ὀρθόδοξος καί τάχα πολέμιος τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πρέπει νά ντρέπεται γιά τή νέα οἰκουμενιστική του φιέστα.

Βίντεο: Ἑορτή τοῦ Ἁγ. Βουκόλου στή Σμύρνη
4-2-2018
(παρακολουθεῖστε τά σταυροκοπήματα τοῦ καρδινάλιου ἀπό τό 5:50 καί μετά) :

Σχόλιο:
Μήπως του νεαρού σχετικά σε ηλικία μητροπολίτη Λαγκαδά δεν του αρέσει τελικά η μητρόπολη του; 
Μήπως προτιμάει να πάει κάπου "κοντά", πιο "κεντρικά" (τώρα που φαίνεται ότι εγκαταλείπουν οι δυνάμεις του τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης); 

Αν ναι, 
όλα αυτά τα οικουμενιστικά καραγκιοζλίκια, 
η συμμετοχή και η προσυπογραφή του στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου, 
οι προσκλήσεις με την (παλαιο)Παπικίνα "ιέρεια" στην μητρόπολη του (εδώ), 
η εκδίωξη του π.Φωτίου Βεζύνια από την ενορία του, και αρκετά ακόμη, αρχίζουν και δένουν.


Έχουμε την εντύπωση ότι κάποιοι συμπεριφέρονται μέσα στην εκκλησία ως businessmen που αλλάζουν μητροπόλεις όπως τα στελέχη επιχειρήσεων αλλάζουν εταιρίες; ή κάνουμε λάθος; 

Μήπως θυμάστε που ήταν προηγουμένως μητροπολίτης ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος; 
Μήπως έχετε ακούσει τη λέξη "μοιχεπιβασία"; Γνωρίζετε ποια είναι η ποινή εκκλησιαστικά;
Γνωρίζεται ποια είναι η ποινή για την συμπροσευχή με αιρετικούς;

Αλλά έτσι συμβαίνει με τους Ιερούς Κανόνες, 
στην αρχή λες δεν πειράζει να μην εφαρμόσουμε αυτόν, "κατ΄οικονομίαν", 
μετά καταργείς τον άλλον, τραβώντας συνεχώς από δω κι
από κει,
στο τέλος το πουλόβερ καταλήγει να γίνει ... εσώρουχο!


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λυπηρά και απαράδεκτα φαινόμενα.

Δυστυχώς οι οικουμενιστικές ασχημίες δίνουν και παίρνουν ασταμάτητα.

Ποια δουλειά είχε, άραγε, ο Παπικός Αξιωματούχος στη Θεία Λειτουργία;

Γιατί, Σεβασμιώτατοι Λαγκαδά και Σμύρνης, επιτρέψατε αυτή την οικουμενιστική ασχημία την ώρα της Θείας Λειτουργίας;

Γιατί δόθηκε στον παπικό αξιωματούχο το αντιθρόνιο, στο ναό του Αγίου Βουκόλου, λες και είναι ορθόδοξος επίσκοπος;

Τι έχουμε;

Εφαρμογή του διαβόητου Κείμενου 6 της Συνόδου της Κρήτης;

Ο Οικουμενισμός -και δη ο "λαικός Οικουμενισμός" επελαύνουν και εμείς παρακολουθούμε απαθείς.

http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2018/03/blog-post_634.html

Ανώνυμος είπε...

Αγάλι Αγάλι ...
με την μέθοδο του σαλαμιού. Ετσι φτάσαμε εδώ και έχει ακόμα πολύ πιο κάτω.

Παρακαλώ ένα γνωρίζει κάποιος :
Εκκλησία Χριστιανική ορθόδοξη χωρίς τέμπλο, δεν έχω ξαναδεί. Επιτρέπεται;

Κανονικά στο Ιερό, Στην Αγία Τράπεζα δεν πρέπει να βρίσκεται Ο Εσταυρωμένος;
Χωρίς τέμπλο είναι μόνο οι καθολικές εκκλησίες η κάνω λάθος;
Τά τελευταία χρόνια τελούν και την λειτουργία του Αγίου Βασιλείου βγάζοντας έξω από το Ιερό Την Αγία Τράπεζα;
Γινόταν παλαιότερα τέτοιου είδους λειτουργίες;

Ευχαριστώ.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν κάπου προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.