" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Πύργος: Με παλμό το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία (photos & video)

Οι εξελίξεις ευρύτερα γεωστρατηγικά αλλά και στην πατρίδα μας είναι ραγδαίες.

Από τη μια μας χτυπάνε

  • με οικονομικά  μέτρα (φορολογία, ασφαλιστικό, ΕΝΦΙΑ) και 
  • μας αναγγέλλουν διαρκώς εντεινόμενο ηλεκτρονικό φακέλωμα (ηλεκτρονικές δηλώσεις για κάθε επίδομα φτώχειας, ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο, Κάρτα του Πολίτη), 
  • ετοιμάζουν να ελληνοποιήσουν νέες φουρνιές λαθρομεταναστών, και ταυτόχρονα 
  • μας προετοιμάζουν και βολιδοσκοπούν τις αντιδράσεις για το ποια μέρη θα χάσουμε (νησιά, Θράκη, Μακεδονία, Ήπειρος). 

Αντίστοιχα στην ορθόδοξη εκκλησία μας, η προδοσία έχει επίσημα επικυρωθεί (με την ψευδοΣύνοδο στο Κολυμπάρι) και τις ανελέητες διώξεις όσων αντέδρασαν.

Όπως βλέπετε όμως, υπάρχουν ακόμη Έλληνες που ΔΕΝ σκύβουν μοιρολατρικά το κεφάλι. 
Με παλμό και συγκίνηση, πραγματοποιήθηκε το συλλαλητήριο για την Μακεδονία στον Πύργο σήμερα το μεσημέρι (Κυριακή 18/3/2018). 



Ας δούνε τις φωτογραφίες και το βίντεο οι προδότες της πατρίδος και της ορθοδοξίας μας.
Και να μην ξεχνάνε, πολλές φορές στην ιστορία τα πράγματα άλλαξαν αιφνιδιαστικά και ριζικά. Η υπομονή εξαντλείται. Και ίσως τότε οι πραιτοριανοί δεν θα επαρκούν να τους φυλάξουν.



Στις φωτογραφίες που ακολουθούν αποφύγαμε φωτογραφίες με επισήμους, ούτως ή άλλως,  όλοι τους αποδείχθηκαν ανεπαρκείς σε τόσες εξελίξεις :


























επικό το Βίντεο με την ομιλία και τον παλμό που επικράτησε :

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
οι φωτογραφίες και το βίντεο από το ilialive

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Εάν αδιάκοπα προσεύχεσαι στον Βασιλέα κατά των εχθρών σου, οσάκις έρχωνται να σε πειράξουν, έχε θάρρος και δεν πρόκειται να κοπιάσης πολύ. Διότι αυτοί οι ίδιοι θα απομακρυνθούν από κοντά σου σύντομα, επειδή δεν θέλουν οι ανόσιοι να σε βλέπουν να στεφανώνεσαι πολεμώντας εναντίον τους με την προσευχή. Επί πλέον, θα φύγουν και επειδή τους μαστιγώνει η προσευχή σαν φωτιά.


Αγ. Ιωάννου του Σιναίτου


Ανώνυμος είπε...


METANOIA KAI ΠΡΟΣΕΥΧΗ ..

Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου,
εισάκουσον μου Κύριε.
Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου.
Πρόσχες τη φωνή της δεήσεώς μου,
εν τω κεκραγέναι με προς σε.
Εισάκουσόν μου, Κύριε.
Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιον σου. έπαρσις των χειρών μου, θυσία εσπερινή, εισάκουσον μου Κύριε
Κύριε ἁμαρτάνων οὐ παύομαι, φιλανθρωπίας ἀξιούμενος οὐ γινώσκω, νίκησόν μου τὴν πώρωσιν, μόνε Ἀγαθέ, καὶ ἐλέησόν με. Κύριε, καὶ τὸν φόβον σου πτοοῦμαι, καὶ τὸ πονηρὸν ποιεῖν οὐ παύομαι, τίς ἐν δικαστηρίῳ τὸν δικαστὴν οὐ πτοεῖται; ἢ τὶς ἰαθῆναι βουλόμενος, τὸν ἰατρὸν παροργίζει ὡς κᾀγώ;
Μακρόθυμε Κύριε, ἐπὶ τῇ ἀσθενείᾳ μου σπλαγχνίσθητι, καὶ ἐλέησόν με. Οἴμοι! τὶ ὁμοιώθην ἐγώ, τῇ ἀκάρπῳ συκῇ, καὶ πτοοῦμαι τὴν κατάραν σὺν τῇ ἐκκοπῇ, ἀλλ' ἐπουράνιε γεωργὲ Χριστὲ ὁ Θεός, τὴν χερσωθεῖσάν μου ψυχήν, καρποφόρον ἀνάδειξον, καὶ ὡς τὸν ἄσωτον Υἱόν, δέξαι με καὶ ἐλέησόν με. Τὰ πλήθη τῶν πταισμάτων μου πάριδε Κύριε, ὁ ἐκ Παρθένου τεχθείς, καὶ πάσας ἐξάλειψον τὰς ἀνομίας μου, λογισμόν μοι παρέχων ἐπιστροφῆς, ὡς μόνος φιλάνθρωπος, δέομαι καὶ ἐλέησόν με.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.