" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Ευχάριστα νέα! Χθες Κυριακή 25/6/2017, ο π.Θεόδωρος Ζήσης λειτούργησε στο μοναστήρι της Αγ.Παρασκευής στο Μηλοχώρι Πτολεμαΐδος, ενώ έψαλλε ο γέρων Σάββας Λαυριώτης.


Όπως διαβάζουμε στο augoustinos-kantiotis.gr και πληροφορούμαστε από αδερφούς, σήμερα ο π.Θεόδωρος Ζήσης λειτούργησε στο μοναστήρι της Αγ.Παρασκευής στο Μηλοχώρι Πτολεμαΐδος, ενώ έψαλλε ο γέρων Σάββας Λαυριώτης.

Οι διαφωνίες που υπήρξαν (λίγο πριν την σύναξη ορθοδόξων στο Ωραιόκαστρο), φαίνεται να παραμερίζονται για το καλό του αντι-οικουμενιστικού αγώνα.

Επαινούμε δημόσια και τους δύο πατέρες, όπως και τον γέροντα της Μονής π.Μάξιμο Καραβά, που τους φιλοξένησε!

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Ακολουθεί το άρθρο του ιστολογίου:

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣ

ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΙΧΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΒΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΚΙΝΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

Οἱ χριστιανοὶ δὲν εἶναι κατσούφιδες καὶ οὔτε φοβοῦνται κανέναν ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Θεό. Ἀκοῦστε τὸν πατέρα Μάξιμο Καραβᾶ στὸ ἀρχονταρίκι τῆς Μονῆς του.
Ὅταν εἴμεθα ἕτοιμοι θὰ αναρτήσουμε καὶ τὴν πνευματικὴ τροφή. 


Θὰ ἀναρτήσουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν σημερινὴ κατανυκτική Θεία Λειτουργία, μὲ λειτουργὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση καὶ δεξιὸ ψάλτη τὸν Γέροντα Σάββα τὸν ἀγιορείτη. 
Θὰ ἀνεβάσουμε καὶ ὁλόκληρη τὴν πατερικὴ ὁμιλία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση.

Στὸ στιχάκι λείπει ἡ πρώτη στροφή, ἀλλὰ και αὐτὸ ἀρκει

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Θα ήταν ενδιαφέρον να υποβληθεί το ερώτημα, ποιούς Αγίους εόρτασαν στην Θεία Λειτουργία;
Ως γνωστόν, εορτολογικό χάσμα χωρίζει τον Πατήρ Θεόδωρο Ζήση, και τον Γέροντα Σάββα Λαυριώτη, εκτός εάν έχω ελλιπή ενημέρωση.

Ευχαριστώ

Ορθόδοξος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αν βρισκόταν στο Άγιο Όρος ή στην Ρωσσία,ή στα Ιεροσόλυμα, θα τιμούσαν τον Άγιο που εορτάζει σύμφωνα με το παλαιό ημερολόγιο.
Αν βρισκόταν στην Ρουμανία, ή όπως τώρα που βρέθηκαν στην Ελλάδα, προφανώς τίμησαν τον Άγιο σύμφωνα με το νέο ημερολόγιο.
Τόσο απλά.

Το παλαιό ημερολόγιο, δεν τους αποτρέπει να είναι ΚΑΙ Οικουμενιστές. Πχ μονές Αγίου Όρους Πατριάρχης Ιεροσολύμων, Ρωσσίας κλπ.

Οι εν Χριστώ αδερφοί με καλή διάθεση, και με την προσευχή ευλαβών πιστών, μπορούν να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο. Οι αιρετικοί πολεμούν μεθοδικά. Έχουν και την κοσμική εξουσία με το μέρος τους. Αφού τους αποκαλύψουμε προς τον πιστό λαό, οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλη χαρα μας εδωσαν οι πατερες ολοι και ιδιεταιρα ο πατηρ Θεοδωρος ζησης που ενωθηκε με τους αγιορειτες στον αντοιικουμενιστικο αγωνα γνησια πνευματικα παιδια του αλησμονιτου πατρος Αυγουστινου Καντιωτη οι πατερες της Αγιας Παρασκευης Πτολεμαιδος και ωραιο το ποιημα του γεροντα μαξιμου γεναιοι ομολογητες μακαρι να ακολουθησουν και αλλοι πατερες ο Θεος και η αγια Παρασκευη να τους ενισχιει στον ιερο αγωνα αλεξιος κ

Δ.Π. είπε...

Μακάρι το χθεσινό γεγονός να σημαίνει αληθινή Αποτείχιση και όχι απλά διακοπή μνημοσύνου, ως είδος διαμαρτυρίας, και εκ μέρους του π. Ζήση και των περί αυτών Πατέρων, οι επόμενες ημέρες θα το αποδείξουν. Μακάρι το γεγονός αυτό να σηματοδοτεί την έναρξη της οδού της Ενότητος των δυνάμεων των αληθινών Ορθοδόξων σε Πατερική και σε Ορθόδοξης πρακτικής βάση, θα είναι ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την αναγκαία όσο ποτέ πορεία. Η επιφυλακτικότητά μας οφείλεται στο γεγονός ότι πρόσφατα ενθουσιαστήκαμε και μετά προσγειωθήκαμε κάπως απότομα, μακάρι αυτά να είναι πλέον στο παρελθόν, θα δούμε. Ο στόχος των αληθινών Ορθοδόξων είναι σήμερα απόλυτα ορατός, σταδιακή ενότητα των μεταξύ τους δυνάμεων με χρήση της μέγιστης Εκκλησιαστικής Οικονομίας για την επίτευξη αυτού του μεγάλου και αναγκαίου σκοπού, της Ενότητος δηλαδή των αληθινών και καλοπροαίρετων Ορθοδόξων και κατόπιν η συγκρότηση , εν καιρώ, Θεού Θέλοντος και Ευλογούντος, μίας Πανορθοδόξου Συνόδου των αληθινών Ορθοδόξων, που θα καταδικάσει την Παναίρεση και τουλάχιστον τους πρωταίτιους της Αποστασίας και θα δώσει απαντήσεις στα όποια σύγχρονα προβλήματα και ερωτήματα των Πιστών και στα μεγάλα Θεολογικά Θέματα. Ότι εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό καλοδεχούμενο, ότι όχι, απλά είναι Μάταιο και τελικά αν είναι τέτοιο δεν θα ευδοκιμήσει

Ανώνυμος είπε...

Ο "αποτειχισμένος" λειτούργησε με αιρετικό ΓΟΧ. Χαχα... πλάκα έχουν οι τύποι. Τύφλα νά 'χει για επιθεώρηση

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Πριν γράψεις σχόλιο, να ρωτάς καλά αυτούς που σε πληρώνουν.

1) Που τον είδες τον "αιρετικό ΓΟΧ";

2) Αιρετικοί, είναι οι παπικοί, οι προτεστάντες κλπ, αυτοί με τους οποίους συμπροσεύχονται οι εργοδότες σου.
Οι αδερφοί μας ΓΟΧ, δογματικά είναι 100% ορθόδοξοι. Μακάρι μια μέρα να βρεθεί λύση και να ενωθούμε ξανά μαζί.

3) Ούτε ο π.Θεόδωρος Ζήσης, ούτε ο αγιορείτης γέρον Σάββας Λαυρεώτης, ούτε φυσικά ο ηγούμενος π.Μάξιμος ανήκαν ή ανήκουν στους ΓΟΧ.
Μα τόσο δύσκολο σου ήταν, πριν δημοσιεύσεις το σχόλιο, να πάρεις ένα τηλέφωνο πίσω, να τσεκάρεις ότι δεν γράφεις ανοησίες;

4) Όσο για την "επιθεώρηση",
αν επισκεφθείς κάποιο από τα άφθονα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων (που εν μέσω οικονομικής κρίσης καλό είναι να σε προβληματίσει πως ξεφυτρώνουν διαρκώς νέα και ποιοι τα χρηματοδοτούν), θα δεις αρκετές φωτογραφίες δεσποτάδων, από κάθε οπτική γωνία, στα δεσποτικά συλλείτουργα και στα ονομαστήρια τους. Μήτρες, πατερίτσες, επιγονάτια ... χλιδή! Ακολουθούν πλούσια γεύματα ενίοτε και διαμονή σε ακριβά ξενοδοχεία.
Μπορούμε επίσης να σου δείξουμε και φωτογραφίες αιρετικών να συμμετέχουν σε ακολουθίες. Και δεν αναφερόμαστε μόνον στο εξωτερικό. Τώρα δεν ντρέπονται κανέναν. Δεν διστάζουν σιγά σιγά να βγάζουν τις μάσκες.
Απλά εμείς δεν γελάμε όπως εσύ με τέτοιες εικόνες "επιθεώρησης".. με αυτούς που κατέλαβαν δεσποτικούς θρόνους και παριστάνουν τους επισκόπους.

ΥΓ. Λογικά πληρώνεσαι με το σχόλιο. Λυπούμαστε που με τόσο άσχετο σχόλιο τους φέρνεις σε δύσκολη θέση. Ζητούμε συγνώμη. Καλύτερα την άλλη φορά να είσαι πιο ενημερωμένος. Να τους λες να σου εξηγούνε καλά ποιος είναι ο καθένας. Πες τους να σου δίνουν και νέα "στιχάκια".
Φτιάξε και κανένα νέο προφίλ. Βάλε ένα ονοματεπώνυμο, κάτι. Να δείχνει πιο αληθινό.
Αχ που πάνε τα λεφτά των πιστών ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝ ΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΩΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ.ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Δ.Π. ΤΗΣ 26 Ιουνίου 2017 - 6:11 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Δόξα σοι!
Παράδειγμα οι πατέρες, ο Θεός να τους ευλογεί
Τους ευχαριστούμε για την μεταξύ τους ομόνοια και αγάπη που μας δίνει ελπίδα και θάρρος, καλή δύναμη όλοι

παναγιωτης δημητρουκας είπε...

Αξιοι οι ΠΑΤΕΡΕΣ που λειτουργησαν στο Μοναστηρι ...Πολυ πολυ χαρμοσυνη ειδηση και ανακουφιστικη...Δεν πρεπει οι αποτειχισθεντες ΠΑΤΕΡΕΣ και λαικοι να ειναι διαιρεμενοι ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι μια....ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑ την ευλογια σας....ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

Ανώνυμος είπε...

Οικουμενιστές τρέμετε!
Οι Αποτειχισμένοι και οι ΓΟΧ θα ενωθούν, θα ακολουθήσουν όλοι το πάτριο ημερολόγιο και δεν θα έχουν "σχέσεις οικονομίας" με τους φιλοοικουμενιστές! Οι επιμέρους διαφορές θα μπουν στην άκρη χάριν του κοινού αγώνος!
Μπράβο π. Ζήση, μπράβο π. Σάββα, μπράβο Παιδαγωγέ!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

9:55 μμ, μπράβο
όπως βλέπεις το δημοσιεύσαμε κι αυτό.
Λογικά εσύ έγραψες και το 9:39 πμ.

Τύπωσε τώρα το σχόλιο και πήγαινε να πάρεις το χαρτζιλίκι σου.
Έχετε και 3η βάρδια, βραδινή; ή μόνον δύο;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Παιδαγωγέ
παρατηρώ ότι στα παραπάνω σχόλια τα λιβανιστήρια έχουν καταχωρηθεί χωρίς το παραμικρό σχόλιο για τη συλειτουργία π. Θεοδώρου-π. Σάββα, ενώ το μοναδικό κριτικό σχόλιο, πιθανόν ίσως βιαστικό ή απρόσεκτο, το βρίζεις σκαιότατα. Φυσικά δεν γνωρίζω ούτε έχω καμιά σχέση με τον σχολιαστή του.

Από τη δική μου οπτική θέλω να ρωτήσω ευγενέστατα, αν επιτρέπεται:

ο π. Θεόδωρος είναι "ἁποτειχισμένος" (αποτειχισμένος εντός εισαγωγικών, δηλαδή κοινωνεί εμμέσως με την αίρεση του οικουμενισμού κατά ιδία δική του δήλωση), ή όχι;
Δεύτερον, ο π. Σάββας συλλειτουργεί όπου βρεθεί τη μια με το νέο, την άλλη με το παλιό, εντός ή εκτός Ελλάδος, αρκεί ο συλλειτουργών να είναι "αποτειχισμένος", ασχέτως δηλαδή αν επίσης κοινωνεί πλαγίως με τον Οικουμενισμό, ναί ή όχι;
Για την αγάπη του Κυρίου μας και την Αλήθεια και όχι για προσωπικές κόντρες η ερώτηση, και συγγνώμη για το θάρρος μου, ελπίζω να μη με βρίσετε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε,
το μοναδικό κριτικό σχόλιο
έγραφε:
"Ο "αποτειχισμένος" λειτούργησε με αιρετικό ΓΟΧ. Χαχα... πλάκα έχουν οι τύποι. Τύφλα νά 'χει για επιθεώρηση"
Φυσικά απαντήθηκε κατάλληλα.

Και ακολούθησε νέο, στο ίδιο στυλ.Το οποίο επίσης απαντήθηκε κατάλληλα.


Τα σχόλια είναι για να ακούγονται απόψεις και να καταγράφονται επιχειρήματα. Αν ο άλλος βγάζει χαρτζιλίκι ή σπάει πλάκα, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τον σεβαστούμε.


Στο ερώτημα σας, απαντήσαμε ήδη:


Όπως όταν πηγαίνει κάποιος λαϊκός που ακολουθεί το νέο ημερολόγιο, στο Άγιο Όρος, ΔΕΝ έχει την απαίτηση να αλλάξουν αυτοί, αφού παράδοση τους είναι το παλαιό, ομοίως όταν πηγαίνει κάποιος στη Ρωσία δεν έχει απαίτηση να αλλάξουν αυτοί, έτσι συμβαίνει και το αντίστροφο:

Όταν ένας αγιορείτης βρίσκεται περιστασιακά σε μοναστήρι που ακολουθεί το νέο ημερολόγιο, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, φυσικά δεν μπορεί να έχει απαίτηση να αλλάξουν αυτοί το εορτολόγιο και το ημερολόγιο τους.


Όσο για τον π.Θεόδωρο Ζήση:
1) μετά από καιρό, και παρά την απαγόρευση του μητροπολίτη Ανθίμου, λειτούργησε. Πριν λίγες ημέρες είχε μιλήσει σε εκδήλωση στην Κοζάνη. Φυσικά και τα επαινέσαμε.

2) Όταν γίνονται λάθη, θα τα επισημαίνουμε -και τα επισημαίνουμε- για να διορθώνονται. Επισημάναμε το λάθος να διακόψουν την τέλεση μυστηρίων, και τώρα που βλέπουμε να ξανααρχίζουν να λειτουργούν, χαιρόμαστε και τους επαινούμε. Όταν με το καλό αποκτήσουν και εκκλησίες, πιστεύουμε δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να στέλνουν τα πνευματικά τους παιδιά εκεί όπου μνημονεύονται αιρετικοί οικουμενιστές.

Όταν όμως υπάρχουν 10.000 ΒΟΥΒΟΙ παπάδες και άλλοι 100 ΒΟΥΒΟΙ δεσποτάδες, καταλαβαίνεται ότι οι 10-20 που έχουν ανακοινώσει την διακοπή μνημόνευσης, αξίζουν έπαινο.


Τέλος όταν είσαι μεγάλης ηλικίας και φέρεις και τίτλους και είσαι και ιερωμένος, είναι δυστυχώς αρκετά δύσκολο να δείχνεις διάθεση συμφιλίωσης. Αυτό λοιπόν τιμά τον π.Θεόδωρο. Χωρίς να γνωρίζουμε το παρασκήνιο, είμαστε σίγουροι ότι και ο γέροντας Σάββας επιδίωξε αυτή την συμφιλίωση. Χαιρόμαστε κι εμείς που ξανααντάμωσαν με τον γέροντα Σάββα, όπως θα πρέπει να χαίρεται κάθε καλοπροαίρετος πιστός.
Επαινέσαμε λοιπόν και τους 2 πατέρες.

Δ.Π. είπε...

Ανώνυμε 27 Ιουνίου 2017 9.55 μ.μ., εάν το σχόλιό σου είναι ειρωνικό, τουλάχιστον εγώ και όχι μόνο έτσι το κατάλαβα, μάθε ότι το μόνο που μπορεί πράγματι, όχι σήμερα, γιατί πρακτικά είναι ανέφικτο, αλλά αύριο στο μεσοπρόθεσμο μέλλον, που μπορεί να φοβίσει τους φιλοοικουμενιστές είναι ακριβώς μία πιθανή Εκκλησιαστική Ενότητα των αληθινών και καλοπροαίρετων Ορθοδόξων με στόχο την συγκρότηση αληθινά Ορθόδοξης Παγκόσμιας Συνόδου που θα καταδικάσει την Παναίρεση. Όσο και αν εσύ, πιθανόν να ειρωνεύεσαι, τα Κέντρα των φιλοοικουμενιστικών δυνάμεων φοβούνται αυτό το ενδεχόμενο και θα πράξουν το κάθε τι για να το αποτρέψουν, διότι εάν συμβεί το ενδεχόμενο αυτό θα αποκτήσουν ένα σημαντικό Εκκλησιαστικό αντίπαλο, που θα αντιμάχεται τα σχέδιά τους, ενώ μέχρι τώρα παίζουν ουσιαστικά μόνοι τους στον " αγωνιστικό χώρο " και σκοράρουν διαχρονικά , σταδιακά και συνεχώς σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.