" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

Ερώτηση προς τον κ. Αμβρόσιο και προς τον Μητροπολίτη Αιγιαλείας Αμβρόσιο. Σχόλια!


Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος: 
«Ως άτομο και ως πιστός, πιστεύω ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί!



ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ως Επίσκοπος, 
δεν δύναμαι ει μη να ακολουθήσω την άποψη της Εκκλησίας μας, ότι 
οι Παπικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, αλλά σχισματικοί»!





και η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου:

Κύριε Ἀμβρόσιε καὶ κ. Μητροπολίτα Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιε,
μὲ ἀφορμὴ τὶς δηλώσεις σας σχετικὰ μὲ τὸ ἂν ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση ἢ σχίσμα θέλω νὰ θέσω, σὰν πιστὸς τῆς Ἐκκλησίας, καὶ στοὺς δύο τὸ παρακάτω ἐρώτημα:


Ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς εἶπε τὰ ἑξῆς:
«Ἐσχίσαμεν αὐτοὺς καὶ ἀπεκόψαμεν τοῦ κοινοῦ τῆς Ἐκκλησίας σώματος· οὐκοῦν ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεστράφημεν, καὶ διὰ τοῦτο αὐτῶν ἐχωρίσθημεν»· «αἱρετικοί εἰσιν ἄρα, καὶ ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεκόψαμεν» (Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ, PG τ. 160, στλ. 157Β, 160Α, 161Α, ῾Ομολογία).


Σᾶς ἐρωτῶ λοιπόν, ὁ Ἅγιος Μᾶρκος τὰ εἶπε αὐτὰ ὡς ἰδιώτης ἢ ὡς Ἐπίσκοπος; 
Εἶναι ἡ τριπλὴ ἐπανάληψη τῆς λέξης αἱρετικὸς τυχαία ἢ δηλώνει ξεκάθαρα τί ἐστι παπισμός; 
Ἡ ὁμοφωνία καὶ τὸ «αὕτη ἡ πίστη τῶν...» τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας στὴν Ἐκκλησία ἐννοεῖται μεταξὺ ἰδιώτου καὶ θέσεως ἢ ἐπαγγέλματος ἢ μεταξὺ τῶν πιστῶν καὶ τῶν Ἁγίων;
Εἶναι γιὰ σᾶς ἡ διδασκαλία τοῦ Ἁγίου ἔγκυρη ἢ ἔπεσε καὶ αὐτὸς «θῦμα τοῦ ἀρχέκακου ὄφεως», ὅπως ἰσχυρίζεται ὁ Πατριάρχης;
Περιμένω τὴν ἀπάντηση σας μιὰς καὶ οἱ δύο ἐκφραστήκατε δημόσια. Ἐλπίζω νὰ μὴν φέρω μεταξύ σας διχόνοια μὲ τὸ ἐρώτημά μου.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, 



Σχόλια:
1. Όταν ο Αμβρόσιος έδινε ναό στους παπικούς
Για την παραχώρηση αίθουσας της μητρόπολης Καλαβρύτων  σε παπικούς για να λειτουργεί ως ναός τους, από τον μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο  (τότε που γινόταν τα ανοίγματα με τον Πάπα, επί Χριστόδουλου), γράψαμε εδώ



2. Κατά τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο, ο παπισμός ΔΕΝ είναι αίρεση
Εκεί θα δείτε και τα 2 προκλητικά βίντεο με τις δηλώσεις του Αμβρόσιου ότι "ο Παπισμός ΔΕΝ είναι αίρεση! αλλά σχίσμα"!!! Όπως και ότι "το filioque ότι ΔΕΝ είναι αίρεσις"! και άλλα φαιδρά όπως όταν "υπερτιμάς" την Παναγία (όπως οι Παπικοί) ΔΕΝ είναι αίρεση, "αίρεση είναι μόνον όταν υποτιμάς" (άρα αν βάλεις στην Αγία Τριάδα κι άλλα πρόσωπα, υπερτιμώντας τα, δεν είναι αίρεση κατά τον Καλαβρύτων!!! Που τις βρίσκουν τέτοιες δικαιολογίες για να δικαιολογίσουν ότι οι παπικοί δεν είναι αίρεση...) 
Και μετά απαιτούν από τους πιστούς να "κάνουν υπακοή" στους δεσποτάδες!





3. Τελικά ΤΙ πιστεύει ο Καλαβρύτων; !!! Πριν λίγες μέρες (28/5/2017),  ο μητροπολίτης Αμβρόσιος, απειλώντας με μήνυση  (δείτε εδώ την επιστολή του μητροπολίτη Καλαβρύτων)  γνωστό θεολόγο-blogger δικαιολογήθηκε:
"Προσωπικά πιστεύω πως οι Παπικοί είναι αιρετικοί! –Ως Ιεράρχης της Ελλαδικής Εκκλησίας διακηρύσσω πως είναι σχισματικοί!"

Είναι πραγματικά θλιβερό να ακούς από δεσποτάδες ένα σωρό γελοίες δικαιολογίες που υποτιμάνε την νοημοσύνη μας, γιατί απλά ΔΕΝ καταδέχονται να ζητήσουν συγνώμη. 

Ώστε οι Ιεράρχες κύριε Αμβρόσιε, λες ότι ΔΕΝ θεωρούν τον Παπισμό αίρεση, αλλά σχίσμα!
Και για να το δικαιολογήσεις (γιατί φυσικά τέτοια προκλητική απόφαση επίσημα ακόμη δεν θα τολμούσαν  να δημοσιεύσουν οι δεσποτάδες), 
επικαλείσαι ότι όταν παντρεύεται ορθόδοξος-η με παπικό-ή, τους θεωρούν βαπτισμένους γι αυτό γίνεται ο γάμος και σε όσους παπικούς γίνονται ορθόδοξοι, σε κάποιες μητροπόλεις κάνουν μόνον το χρίσμα.
Ο Αμβρόσιος λοιπόν επικαλείται μια απαράδεκτη οικουμενιστική πρακτική για να δικαιολογήσει την ατυχή δήλωση του. Θα μπορούσε απλά να ζητήσει συγνώμη.


ο εικονιζόμενος ρασοφόρος είναι ο "ορθόδοξος"  μητροπολίτης Γερμανίας Αυγουστίνος. Όπως βλέπεται δέχεται αγιασμό (ή ευχέλαιο;) από Παπικό.
Άραγε το δέχεται "ως πρόσωπο" ή ως Ιεράρχης π.Αμβρόσιε! 


4. "Σχισματικοί" με ΕΓΚΥΡΑ μυστήρια οι παπικοί. Οι "σχισματικοί" παλαιοημερολογίτες ΟΧΙ !!!
Αφού λοιπόν μας λες ότι τάχα οι παπικοί έχουν έγκυρο βάπτισμα ως σχισματικοί, (και όχι αιρετικοί),  άρα αναγνωρίζεις και ιεροσύνη που το τέλεσε, 
γιατί δεν αναγνωρίζεις και έγκυρο βάπτισμα και ιεροσύνη και στους παλαιοημερολογίτες! "Σχισματικοί" δεν λέτε ότι είναι και αυτοί; Αναγνώρισε και το δικό τους βάπτισμα λοιπόν! Να δεις τι κόσμος θα αλλάξει ενορία και θα πηγαίνει εκεί! 


Συνεπώς κατά τον (φαιδρό) συλλογισμό σου, υπάρχουν 2 ειδών "σχισματικοί":
  • οι παπικοί που διδάσκουν αιρετικές δοξασίες με ΕΓΚΥΡΑ μυστήρια 
  • και οι παλαιοημερολογίτες που είναι 100% δογματικά ορθόδοξοι αλλά ΔΕΝ έχουν έγκυρα μυστήρια!
"Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!"

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σαφως εχουν Μυστηρια για τον Αμβροσιο οι Σχισματικοι (γι΄αυτον) προ εκατονταετιων (!!!), αφου αλλωστε ειχε "Ιερωμενο" που πηγαινοερχοτανε δοθε και κειθε (Ιταλια), εκει "ευλογωντας" τους Παπικους κι εδω το Ορθοδοξο Ποιμνιο
Τωρα βεβαια οι Ιεροι Κανονες :
- Κανών ΛΓ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Ότι ου δεί αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι"
- καθώς κι ο πρώτος Κανόνας του Μεγάλου Βασιλείου (περί Μυστηρίων Σχισματικών)
ειναι πολυ λεπτομερειες για Αμβροσιο, οταν δεν ονοματιζει αιρετικους τους Παπικους

Λεπτομερειες-στοιχεια για τον "Ιερωμένο"-ταξιδιαρα ψυχή, από Τρίτη...
Καλή φώτιση να χουμε

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ

Συγχαρητήρια για το σχόλιο του ιστολογίου σας.
...μήπως και κάποιοι ξυπνήσουν επιτέλους και αποτειχιστούν
απο το πελατολόγιο της διοικούσας εκκλησίας, που αναγνωρίζει σωτηριολογικά μυστήρια σε όλους τους αιρετικούς, ανίερους και βλάσφημους, ακόμα αναγνωρίζει σωτηρία σε Βουδιστές Βραχμάνους, ινδιάνους και όλους τους δαιμονολάτρες, ακόμα και σε αντίχριστους Μουσουλμάνους και Ραβίνους
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΑΚΕΡΑΙΟ [δεν εννοώ το ημερολογιο ]

Τα συμπεράσματα βγαίνουν μόνα τους, και όποιος επιμένει να μη θελει να καταλάβει, κακό του κεφαλιού του - ψυχής του

Kyriakos Varveris είπε...


Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του π.Γρηγορίου. Με μια διόρθωση : η λέξη εκκλησία όταν αναφέρεται στην Κρατική ή διοικούσα να βρίσκεται μέσα σε εισαγωγικά.

Mαρίνος Ριτσούδης είπε...

Δέν με απασχολεί ποιά η γνώμη του Κου Αμβροσίου και όλων τών Οικουμενιστών του κόσμου, σχετικά με την αλήθεια τής συνέπειας των Αγίων Παραδόσεων στούς Ορθοδόξους εν Ελλάδι.
Δεν με ενδιαφέρει ουδεμία αναγνώρισή τους, ουδεμία εύνοια, ουδεμία σχέση. Όσο περισσότερο μάς διώκουν, μάς διαβάλλουν, μάς συκοφαντούν, τόσο κοντύτερα βρισκόμαστε στήν Αγία Τριάδα.
Ο Ήλιος ουδέποτε κρύβεται, πάντα θά στέλνει τις αχτίδες της Χάριτος, αλίμονο σε όποιον καταφρονεί τας Θείας Ακτίνας, μακάριος όποιος έχει καθαρή Ζώσα συνείδηση και έχει ξεφύγει τις παγίδες των Οικουμενιστών, της εκκοσμίκευσης, καί τής άρνησης τής Ορθοδόξου Πίστεως των θανατηφόρων θρησκευτικών κοινοτήτων όσων έχουν υπογράψει στην ένταξη τών θρησκευτικών νομικών προσώπων τού νόμου 4301, ήτοι στο τμήμα ετεροδόξων και ετεροθρήσκων του Υπουργείου Παιδείας...
Ας ξυπνάμε, γιατί ο ύπνος είναι θάνατος καί ας αναπνέουμε ακόμη...

Ανώνυμος είπε...

Μια απαντηση δινει ο Ορθοδοξωτατος Πατριαρχης Βουλγαριας ''εκτος εκκλησιας μονον σχισματα κ αιρεσεις''...
Αλλη μια απαντηση δινει ο π.Επιφανιος.
''Στην εκκλησια υπαρχουν δυο ειδων αιρετικοι''...
Για τα υπολοιπα
Η πιστις μας στηριζεται στη δυναμη Του Θεου κ οχι μονον στο δογμα.
Εσεις τι λετε;
Τουλαχιστον ως το τελος διατηρουμε την εμπιστοσυνη που δειχνουμε στον Χριστο ,για να μην χασουμε το στηριγμα μας κ πεσουμε....
Παντως ειναι μπερδεμενο η μαλλον
Δεμενο.Καποτε ομως ολα θα διορθωθουν θελω να ε λ π ι ζ ω .
Εχουμε κι εμεις μεριδιο σε ολη αυτη την ταλαιπωρια....
Η Παναγια να πρεσβευει για ολο τον κοσμο ...

Zisis_ 4 είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ 8:56 . ΑΔΕΡΦΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ? ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ? (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ). ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ! ΟΧΙ ΤΟ ΠΑΝ-ΑΓΡΙΟΠΝΕΥΜΑ ΤΗΝ ΛΥΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ .

ROMIOS XO είπε...

αγαπητε 8:56 τι ναι αυτά που λες;;; Που τα χεις διαβάσει;;;; Γράφεις:
"Η πιστις μας στηριζεται στη δυναμη Του Θεου κ οχι μονον στο δογμα."

Πίστη σε ποιον Θεό; Χωρίς δόγμα;!!!!! Που τα χεις δει αυτά;;;;!!!!!!!

Αυτό που γράφεις είναι ο πυρήνας της ιδεολογίας της Νέας Εποχής : "δεν υπάρχει δόγμα"


Όσο για τον π. Επιφάνειο αφήστε τον γέροντα στην ησυχία του.

Ο π. Επιφάνειος πουθενά δεν είπε ότι είναι υποχρεωτική η μνημόνευση ακόμα και αν διδασκει αίρεση ο επίσκοπος.
Ο π. Επιφάνειος ποτέ δε ακύρωσε τον κανόνα 15 που μιλά για παύση μνημόνευσης αιρετικων επισκοπων.
Ο π. Επιφάνειος πουθενά δεν είπε ότι εφαρμογή του κανόνα 15 δηλαδή παύση μνημόνευσης αιρετικου επισκόπου σημαίνει σχήμα ίσα και ίσα η παύση μνημόνευσης αιρετικων ΣΏΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΑΠΟ ΣΧΙΣΜΑ (όπως ακριβώς λέει και ο κανόνας 15.

Ο π. Επιφάνειος όταν ανέφερε περί προαιρετικοτητας του κανόνα 15 (ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΊΠΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΌΡΗΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΊΩΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ για παράδειγμα ποτέ δεν κατηγόρησε τον άγιο Παϊσιο ή τον ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΤΙΏΤΗ που έπαυσαν τη μνημόνευση του Αθηναγόρα. )
Υπάρχει λοιπόν κανείς που πιστεύει​ ότι ο π. Επιφάνειος θα διαφωνούσε με όσους έπαυσαν την μνημόνευσης σημερινών επισκόπων που είναι πολύ χειρότεροι του Αθηναγόρα και προωθούν πολύ πολύ περισσότερο την ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά από πότε ο π.Επιφάνειος συγκαταλέχθηκε στους Αγίους και έγινε και αλάθητος ώστε να ξεψαχνίζουμε σελίδα σελίδα τα βιβλία του και να στεκόμαστε μόνον σε αυτά; Έλεος πια.Δηλαδή αν ο πάτερ Επιφάνειος ήταν κατά της αποτείχισης, αν λέω, δεν το ξέρω, μας απασχολεί; Οδοδείκτες μας είναι οι Άγιοι της εκκλησίας μας.

Ανώνυμος είπε...

Έχουν εισχωρήσει μέσα στην Εκκλησία αντίχριστοι επίσκοποι για να μολύνουν εί δύναται τους πάντες, με τις κακοδοξίες τους. Κηρύττουν αυτά που πιστεύουν αυτοί κι' όχι αυτά που διδάσκουν οι άγιοι πατέρες. Μέχρι και ο πιο αφελής πιστός καταλαβαίνει ότι ο Αμβρόσιος και όλοι οι επίσκοποι πιστεύουν σ' ένα και μοναδικό- γι' αυτούς- θεό, τον Μαμωνά. Αυτόν λατρεύουν, γι' αυτόν γίναν ότι γίναν γι' αυτόν φόρεσαν τα ράσα και γι' αυτόν υποταχθήκαν κάτω από Γεροντάδες. ΑΜΕΣΗ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ για να χάσουν τη γη κάτω απ' τα πόδια τους. Εκκλησία χωρίς πιστούς (για να ρίχνουν λεφτά στο παγκάρι) δεν υπάρχει γι' αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω πως σε αυτο το κομβικο σημειο πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι στο τι λεμε.
Το ερωτημα ειναι εαν εκανε σχισμα ο οσιος Παισιος οταν διεκοψε το μνημοσυνο του Πατρ.Αθηναγορα;
Οχι βεβαια!
''Οστις προ Συνοδικης αποκοψει το μνημοσυνον αιρετικου επισκοπου αξιωθησεται οντως της πρεπουσαης τιμης,εφ'οσον ο Κανων το διαλαμβανει.Οστις δε παλιν αναμενει την Συνοδικην διαγνωμην δεν αξιουται τιμης των Ορθοδοξων κ αυτος αναμενων την Συνοδικην διαγνωμην.''
Ειναι πλανη αυτο;
Ας μας πουν οι γνωριζοντες τα δυσνοητα των Ιερων Κανονων κ της Γραφης.
Σε λιγο οσοι δεν εχουν αποτειχισθει θα κινδυνεψουν να χαρακτηρισθουν αιρετικοι;;;
Ο Ιερος Κανονας εγινε για να καταδικασει τους υπολοιπους;
ευχαριστω κ συγνωμη!




Ανώνυμος είπε...

Να προσθεσω ακομα πως στηριζουμε οσους ιερεις βγηκαν μπροστα και επραξαν οπως εκεινοι πνευματικα ηταν ετοιμοι να το κανουν.Ο λαος Του Θεου πονα για οσα συμβαινουν στην Εκκλησια !!!
Ειθε Ο Τριαδικος Θεος να δωσει να επανελθουν στις θεσεις τους επειδη εχουν το ποιμνιο που τους εχει αναγκη!
Δεν παυουμε να πρεσβευουμε για την ενοτητα!

Ανώνυμος είπε...

Η προσθήκη του Filioque (Φιλιόκβε) στο Σύμβολο της Πίστεως είναι αίρεση και έχει καταδικαστεί και επίσημα από την Η' Οικουμενική Σύνοδο (879-880) επί Μεγάλου Φωτίου. Αιρετικοί είναι όμως και όσοι εισαγάγουν νέα Δόγματα στην Εκκλησία. Σε αυτούς συγκαταλέγονται και οι Παλαιοημερολογίτες με την δογματοποίηση του Ιουλιανού ημερολογίου.

Α.Ι.Π. είπε...

Οι Γ.Ο.Χ. δεν είναι σχισματικοί αλλά αιρετικοί( έχουν 4 αιρέσεις ).Στο σχίσμα δεν υπάρχουν Μυστήρια.Ο κ.Ιωάννης Ρίζος απαντάει στους Γ.Ο.Χ. και στους Παλαιοημερολογίτες( π.Επιφάνιο Καψ.,Τσαλό,π.Παΐσιο Καρ.,Γιαννόπουλο κλπ. ).Ο π.Ε.Τρικαμηνάς σαρώνει τον κ.Παπαρρήγα και ο κ.Ρίζος τον κ.Ν.Μάννη.
Ο Χρυσόστομος Καβουρίδης( που ονομάζει τους Λατίνους "'Εκκλησία'' )και ο Καρμπαδάκης,με τις πλάνες τους και τα ψέμματα ,έκαψαν πολλούς Ορθοδόξους!
Για ποίο ΔΟΓΜΑ μας λέει ο Ι.Γ.Ζ.;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Επειδή τα 2 τελευταία σχόλια έχουμε την εντύπωση πως έχουν σκοπό να διχάσουν και να οξύνουν το κλίμα (κάτι που βολεύει τους οικουμενιστές),
παρακαλούμε τον/τους 2 συγγραφείς τους να επικοινωνήσουν μέσω εμαιλ μαζί μας γνωστοποιώντας μας τα στοιχεία επικοινωνίας τους.

Έτσι θα ξέρουμε ότι είναι υπαρκτά πρόσωπα που απλά εκφράζουν τις σκέψεις τους και δεν κρύβεται κάποια σκοπιμότητα πίσω από αυτά.

Kyriakos Varveris είπε...

Προς ΑΙΠ :

Επειδή το ύφος που γράφετε είναι οπαδικό και όχι εκκλησιαστικό , δεν προσφέρετε και τις καλύτερες "υπηρεσίες" στον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά. Ελπίζω να γράφετε εν αγνοία του.

Τα συγχαρητήριά μου στον ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ για τη στάση που κρατάει.

Ανώνυμος είπε...

+ΙΓΖ
Προς 2.35
Πρώτον το σχόλιό σου είναι ατυχέστατο εκκλησιολογικώς…
Και κατά δεύτερον ιδου ποιο δόγμα εννοώ, και αν μπορεις απάντησε,

1/3
Η Ληστρική και αιρετική ψευδοσύνοδος της Κρήτης κατέστη σύμμαχος και προαγωγὸς της παναιρέσεως του Οἰκουμενισμού, ο οποίος είναι ένας Νεο-γνωστικισμός Θρησκευτικός Συγκρητισμός, καθώς αναμειγνύει την Ορθοδοξία με αιρέσεις, θρησκεύματα, φιλοσοφικά συστήματα, αλλά και με τον Σατανισμό.
Οι λέξεις «αἵρεση» και «αἱρετικός» δὲν υπάρχουν ούτε μία φορὰ στὰ κείμενά της, Συνόδου, αντιθέτως πρὸς όλες τὶς προηγούμενες Συνόδους της Εκκλησίας, οι οποίες κατεδίκασαν καὶ ανεθεμάτισαν τίς αιρέσεις καί τούς αιρετικούς.
Η Παναίρεση του Οικουμενισμού εισήχθη «συνοδικώς» μέσω της δογματικής απόφασης της Ψευδο-Συνόδου με τον τίτλο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον».
Αυτή η δογματική απόφαση αλλοιώνει δογματικά τα άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως Νικαίας – Κωνσταντινουπόλεως «Και εις το Πνεύμα το Άγιον … το εκ του Πατρός εκπορευόμενον», «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών». Διότι:

Α - Αναγνωρίζει τον Παπισμό ως Εκκλησία εντασσόμενη στο «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν», χωρίς οι εκπρόσωποι και οι οπαδοί του να μετανοήσουν για τις πλάνες τους
Σημειωτέον ότι ο Παπισμός έχει καταδικαστεί δογματικά από τουλάχιστον δεκαπέντε (15) Συνόδους, Οικουμενικές, Αγίες και Μεγάλες ή Ενδημούσες, ετών 879, 1009, 1054, 1341, 1347, 1351, 1441, 1443, 1450, 1484, 1722, 1727, 1838, 1848 και 1895. Στο Κείμενο του Μπαλαμάντ του 1993 της Μεικτής Θεολογικής Επιτροπής Παπικών και Ορθοδόξων, με το οποίο διαπιστώνεται ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλά «αδελφή Εκκλησία» με έγκυρα μυστήρια.

Β – Αναγνωρίζει, μαζί με τον Παπισμό, και τις λοιπές αιρέσεις, Μονοφυσίτες, Παλαιοκαθολικούς, Αγγλικανούς και λοιπούς Προτεστάντες ως Εκκλησίες εντασσόμενες στο «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν». Σημειωτέον ότι ο Μονοφυσιτισμός έχει καταδικαστεί από την Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ και Ζ΄ Οικουμενικές Συνόδους Οι Προτεστάντες έχουν καταδικαστεί από τουλάχιστον τρείς Συνόδους, το 1638, 1642 και 1691. Η Ληστρική της Κρήτης Επέβαλε τήν αναγνώριση των προαιώνιων αιρέσεων ως εκκλησιων ισοτίμων, ισοκύρων καί ισαξίων μέ τήν Ορθόδοξη Εκκλησία.

Γ – Αναγνωρίζει το Παγκόσμιο Συμβούλιο των «Εκκλησιών», τα κείμενά του και τους σκοπούς του:
1) Οταν μια Εκκλησία (ορθόδοξη ή προτεσταντική) γίνει μέλος του Π.Σ.Ε. αναγνωρίζει ως Εκκλησίες τις λοιπές ορθόδοξες ή προτεσταντικές Εκκλησίες – μέλη.
2) Ότι οι «Εκκλησίες – μέλη του» (12 Αυτοκέφαλες εκκλησίες και περίπου 340 Προτεσταντικές «εκκλησίες») έχουν στόχο την ορατή ενότητά τους, (αρθ. 3 Καταστατικού ΠΣΕ). Δηλ. την ενότητα της «Εκκλησίας του Οικουμενισμού» ή της Πράσινης Παγκόσμιας Θρησκείας του Σατανά, με βάση τη λεγόμενη «βαπτισματική θεολογία» (του Κειμένου Β.Ε.Μ. της Λίμα – Περού το 1982 για μερική αποδοχή των ετερόδοξων τελετών βαπτίσματος, ευχαριστίας και ιερωσύνης),
δηλ. την ένταξη στην αόρατη αδιαίρετη Εκκλησία «Εκκλησία του Οικουμενισμού» («θεολογία της ενωμένης αόρατης, αλλά διαιρεμένης ορατής Εκκλησίας») των Χριστιανών εν γένει μέσω βαπτίσματος στο όνομα της Αγίας Τριάδος χωρίς να απαιτείται ούτε ο κανόνας του τύπου της τριπλής κατάδυσης στο νερό ούτε η ακριβής Ορθόδοξη πίστη.
Η μεν «θεολογία της αδιαίρετης αόρατης Εκκλησίας» αλλοιώνει δογματικά το άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν», η δε «βαπτισματική θεολογία» αλλοιώνει δογματικά το άρθρο «Ομολογώ έν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών».

Ανώνυμος είπε...

2/3

Εχουμε τήν αλληλοαναγνώριση του βαπτίσματος μεταξύ των μελών του «Παγκοσμίου Συμβουλίου εκκλησιών»
Το κείμενο του Πόρτο Αλέγκρε (2006), έγινε κοινώς αποδεκτό
«Βεβαιώνουμε ὅτι ὑπάρχει ἕνα Βάπτισμα, ὅπως ἀκριβῶς ὑπάρχει ἕνα σῶμα καί ἕνα Πνεῦμα, μία ἐλπίδα τῆς κλήσεώς μας, ἕνας Κύριος, μία πίστις, ἕνας Θεός καί Πατήρ ὅλων μας (πρβλ. Ἐφ. 4, 4-6). Ἐν τῇ Χάριτι τοῦ Θεοῦ τό Βάπτισμα φανερώνει τήν πραγματικότητα ὅτι ἀνήκουμε εἰς ἀλλήλους, παρότι μερικές ἐκκλησίες δέν μποροῦν νά ἀναγνωρίσουν τούς ἄλλους ὡς Ἐκκλησία μέ τήν πλήρη σημασία τοῦ ὅρου. Ξαναθυμίζουμε τήν διακήρυξι τοῦ Τορόντο, στήν ὁποία οἱ ἐκκλησίες-μέλη βεβαιώνουν ὅτι “τό νά εἶναι κανείς μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ εἶναι κάτι πιό περιεκτικό ἀπό τό νά εἶναι μέλος τῆς ἴδιας τῆς ἐκκλησιαστικῆς του ὁμάδος”. Ἀναζητοῦν, λοιπόν, νά ἔλθουν σέ ζωντανή ἐπικοινωνία μέ ἐκείνους, πού, ἔξω ἀπό τίς δικές τους τάξεις, ὁμολογοῦν τόν Ἰησοῦ ὡς Κύριο»

Το εκκλησιολογικό κείμενο «Προσκεκλημένοι να είμαστε η Μία Εκκλησία (του Οικουμενισμού) (Called to be the One Church)» της 23-2-2006 της Θ΄ Γενικής Συνέλευσης του Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών» στο Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας το 2006, το οποίο αποδέχθηκε η πλειονότητα των Ορθοδόξων εκπροσώπων, αμφισβητεί και προσβάλλει δογματικά το άρθρο της Πίστεως «Εις Μίαν… Καθολικήν… Εκκλησίαν» και συγκεκριμένα τις ιδιότητες της «Μίας» (δηλ. της ενότητας στην πίστη των τοπικών ορθοδόξων εκκλησιών) και της «Καθολικής» (δηλ. της πληρότητας της πίστης).
το εν λόγω κείμενο όμως προβλέπει:
«Κάθε εκκλησία (είτε ορθόδοξη είτε προτεσταντική) είναι η Καθολική Εκκλησία, αλλά δεν είναι το σύνολο αυτής. Κάθε εκκλησία (Ορθόδοξη ή προτεσταντική) εκπληρώνει την καθολικότητά της σε κοινωνία με τις άλλες εκκλησίες.
Είναι θεμιτή η ύπαρξη ποικιλίας δογμάτων μέσα στην «εκκλησία του Οικουμενισμού», δηλαδή η ενότητα μέσα στη διαφορετικότητα των πίστεων (unity in diversity), ήτοι η περιεκτικότητα των πίστεων (comprehensiveness) αντί της αποκλειστικότητας της ακριβούς Ορθόδοξης πίστης (exclusiveness)»
Είναι αδύνατη ἡ ύπαρξη ετερόδοξης Εκκλησίας, όπως είναι αδύνατη η ύπαρξη ετεροδόξου Χριστού.
Η παραπάνω δήλωση εξευτελίζει τὴν Μία, Αγία, Καθολικὴ καὶ Αποστολικὴ Εκκλησία, επειδή γίνεται ενα µικρὸ µέρος µέσα στὸ συνονθύλευµα των κατεγνωσμένων αιρέσεων και των εκατοντάδων προτεσταντικών σχισμάτων, και των απίστευτων δογματικών Βλασφημιών
Και το εκκλησιολογικό κείμενο «Δήλωση Ενότητας – Αναθεωρημένη (Unity Statement - Revised» της 10ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών στο Πουσάν της Νοτίου Κορέας (8-11-2013), το οποίο αποδέχθηκαν επίσης οι περισσότεροι Ορθόδοξοι εκπρόσωποι, αναφέρεται σε “διαιρέσεις μεταξύ των εκκλησιών (divisions among and within our churches)“
δηλ. δεν αναφέρεται σε αιρετικές αποσχίσεις των αιρετικών από την Αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Σε πιστότητα προς την κοινή κλήση μας, θα επιζητήσουμε μαζί την πλήρη ορατή ενότητα της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας όταν θα εκφράσουμε την ενότητά μας γύρω από τη μία Τράπεζα του Κυρίου (In faithfulness to this our common calling, we will seek together the full visible unity of the One, Holy, Catholic and Apostolic Church when we shall express our unity around one Table of the Lord)».

Ανώνυμος είπε...

3/3
Επιβεβαιώνεται δηλ., μετά το ανωτέρω κείμενο του Πόρτο Αλέγκρε, και σε αυτό το κείμενο του Πουσάν, ότι: η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία δεν είναι η Αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά η νέα «Εκκλησία του Οικουμενισμού» η αλλιώς η Πράσινη Παγκόσμια Θρησκεία του Σατανά, ο οποίος είναι ο «Κύριος» αυτού του κειμένου και η προγραμματιζόμενη Τράπεζά του είναι η «Τράπεζα των δαιμονίων».
Το Βλάσφημο κείμενο της Κρήτης στὴν παράγραφο 19 αναφέρεται επαινετικὰ στὴν συμμετοχὴ των Ορθοδόξων Εκκλησιών στό «Παγκόσμιο Συμβούλιο εκκλησιών»
Εγραψαν : «Ἔχουν (οι Ορθόδοξες Εκκλησίες) βαθεῖαν τὴν πεποίθησιν ὅτι αἱ ἐκκλησιολογικαὶ προϋποθέσεις τῆς Δηλώσεως τοῦ Τορόντο (1950), τιτλοφορουμένης «Ἡ Ἐκκλησία, αἱ Ἐκκλησίαι καὶ τὸ Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν» εἶναι κεφαλαιώδους σημασίας διὰ τὴν Ὀρθόδοξον συμμετοχὴν εἰς τὸ Συμβούλιον».

Ο τίτλος του Τορόντο εκφράζει την προτεσταντικὴ εκκλησιολογία,
διότι εισηγείται την αόρατη μια «εκκλησία» και τις ορατὲς υπόλοιπες «εκκλησίες», που αποτελούν την Μία «Εκκλησία»
Υπάρχουν κι άλλες παράγραφοι στην «Δήλωση» Τορόντο, οι οποίες αναγνωρίζουν εκκλησιαστικότητα στις αιρέσεις
Τουτέστιν, υπάρχει η μία αόρατη «Εκκλησία του Χριστού» και οι επὶ μέρους «εκκλησίες» στην γη, και οτι είναι περιεκτικώτερο το ν’ ανήκει κανεὶς στὴν μία αόρατη «Εκκλησία του Χριστού», [αιρετικοί και Ορθόδοξοι] παρὰ νά ανήκει ο καθένας στὴν δική του Εκκλησία.
Επομένως, η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η «Εκκλησία του Χριστού», αλλὰ ενα κομμάτι της «Εκκλησίας», γι’ αυτό δια της επικοινωνίας με τοὺς άλλους αιρετικούς, νὰ μετέχουν κι αυτοί στὴν «Εκκλησία τοῦ Χριστού».
Γράφει επὶ λέξει η «Δήλωση» Τορόντο : «Αἱ Ἐκκλησίαι-μέλη ἀναγνωρίζουν ὅτι τὸ ἀποτελεῖν μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ εἶναι περιεκτικώτερον (more inclusive) ἢ τὸ ἀποτελεῖν μέλος τῆς ἰδίας αὐτῶν Ἐκκλησίας. Ἐντεῦθεν καὶ ζητοῦν νὰ εἰσέλθουν εἰς ζῶσαν ἐπαφὴν μετὰ τῶν ἐκτὸς τῶν ἰδίων τάξεων, αἵτινες ὁμολογοῦν τὴν Κυριότητα τοῦ Χριστοῦ».

Στήν ίδια παράγραφο αναγνωρίζεται οτι υπάρχει «εκκλησία εκτός της Εκκλησίας» καί οτι το βάπτισμα των αιρετικών είναι έγκυρο.
Γράφεται επί λέξει : «Ὅλαι αἱ Χριστιανικαί Ἐκκλησίαι, περιλαμβανομένης καί τῆς Ρωμαϊκῆς, δέχονται ὅτι δέν ὑπάρχει πλήρης ταὐτότης μεταξύ τοῦ εἶναι μέλος τῆς παγκοσμίου (καθολικῆς) Ἐκκλησίας καί τοῦ εἶναι μέλος τῆς ἰδίας Αὐτοῦ Ἐκκλησίας, ἀναγνωρίζουσαι ὅτι ὑπάρχουν μέλη τῆς Ἐκκλησίας ἐκτός τῶν ὁρίων (extra muros), ὅτι οὗτοι κατά διαφορετικόν τρόπον (aliquo modo) ἀνήκουν εἰς τήν Ἐκκλησίαν καί ἀκόμη ὅτι ὑπάρχει «ἐκκλησία ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας».
Ἡ ἀναγνώρισις αὐτή ἐκδηλοῦται διά τοῦ γεγονότος ὅτι αἱ Ἐκκλησίαι, πλήν ὀλίγων ἐξαιρέσεων, δέχονται ὡς ἔγκυρον τό Βάπτισμα, τό τελεσθέν ὑπό ἄλλων Ἐκκλησιῶν».
Γράφεται, επίσης, στην «Δήλωση» Τορόντο: οι αιρέσεις έχουν «στοιχεία της αληθούς Εκκλησίας» και «ίχνη Εκκλησίας», τα οποία είναι «ισχυρά μέσα, με τά οποία ενεργεί ο Θεός».

Δηλαδή έχουμε την πλήρη ανατροπή της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας.

Κατάλαβες Ανώνυμε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς έχει επανειλημμένα ξεκαθαρίσει ότι ΔΕΝ ταυτίζεται με ότι κυκλοφορεί ως "αποτείχιση" στο διαδίκτυο.
Σχετίζεται μόνον με το ιστολόγιο Πατερική Παράδοση.

Τυχαίνει να τον γνωρίζουμε και βεβαιώνουμε την ασκητικότητα και αγιότητα του βίου του αλλά και την καλή του πρόθεση για να υπάρχει όσο το δυνατόν ενότητα στον αντι-οικουμενιστικό χώρο.

Συνεπώς τέτοια διχαστικά σχόλια ΔΕΝ προέρχονται από το περιβάλλον του π.Ευθυμίου, το οποίο λίγο πολύ γνωρίζουμε.

Οπότε δεν έχει καμία σχέση με τον παραπάνω που είναι φανερό ότι επιδιώκει να ενσπείρει διχόνοια (έχουμε λάβει κάνα 2 ακόμη τέτοια "καραμπινάτα" σχόλια πρόσφατα, και εμαιλ από φανερά εικονικούς λογαριασμούς (του εξωτερικού), που φυσικά δεν δημοσιεύσαμε).

ROMIOS XO είπε...

Διορθωμένο,
Παιδαγωγε τα σχόλια μου θυμίζουν τα σχόλια των περίεργων τύπων που είχαν κάνει τις συζητήσεις κατά του οικουμενισμού αρένες μποξ για το ημερολόγιο.
Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να προέρχονται από τους ίδιους ευρύτερους κύκλους που στόχο έχουν να μετατρέψουν οποιαδήποτε συζήτηση κατά του οικουμενισμού σε συκοφαντίες κατά των αντιοικουμενιστων τσουβαλιαζοντας τους αντιοικουμενιστες και ταυτίζοντας τους με κάποιες ακραίες ομάδες που προφανώς δεν εκπροσωπούν ούτε το σύνολο του παλαιου ημερολόγιου.

Η προπαγάνδα που ακολουθούν είναι σταθερή και επίμονη.
Στόχος τους είναι να μην ακούγονται αντιοικουμενιστες φωνές που μιλούν για παύση μνημόνευσης και να θεωρείται αντιοικουμενισμος οι κατά φαντασίαν αντιοικουμενιστες που τα πηγαίνουν μια χαρά με ομάδες της διοικούσας εκκλησίας και ο αντιοικουμενισμος τους περιορίζεται σε ανώδυνη αρθρογραφία και θεωρητικολογία περί οικουμενισμου. Καμιά φορά ανάλογα με τις κόντρες των ομάδων​ που διοικούν χρησιμοποιούν τον αντιοικουμενισμο όπως οι πολιτικές ομάδες τον πατριωτισμό. Πολιτικαντικες καταστάσεις για το πόπολο.

ROMIOS XO είπε...

Εδώ έχουμε μια επίσημη δήλωση επισκόπου που λέει ότι η Εκκλησία ΔΕΝ θεωρεί τον παπισμό αίρεση και πως ο ίδιος αν και πιστεύει πως είναι αίρεση εν τούτοις ακολουθεί την γραμμή της διοικουσας εκκλησίας που λέει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΑΙΡΕΣΗ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ !!!!!!!!
Ως άτομο και ως πιστός, πιστεύω ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί!

ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ως Επίσκοπος,
δεν δύναμαι ει μη να ακολουθήσω την άποψη της Εκκλησίας μας, ότι
οι Παπικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, αλλά σχισματικοί»!

και έρχονται τώρα αυτοί οι περίεργοι τύποι και θυμούνται τι κακοδοξία έχει πει η τάδε ομάδα κάποτε του παλαιού ημερολογίου για να απαντήσουν ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;;;;;;; εγώ για παράδειγμα είμαι με το νέο ημερολόγιο αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα δικαιολογώ αυτά που δεν μπορώ να κατανοήσω και να δικαιολογήσω...

είναι προφανές ότι στόχος είναι ο αποπροσανατολισμός της συζήτησης.

Το ζουμί είναι πως από επίσημα χείλη έρχεται η ομολογία πως Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΑΊΡΕΣΗ και ως επίσκοπος δεν μπορεί να μην ακολουθήσει αυτή τη αποψη.

Μπορεί να μην είμαι θεολόγος αλλά αυτή η είδηση είναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΉ και δυστυχώς δείχνει ότι ο οικουμενισμός έχει μπει για τα καλά μέσα στην διοίκηση της εκκλησίας σε σημείο να επιβάλει την άποψη ότι οι παπικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΊΡΕΣΗ!!!!!!!!!

Mαρίνος Ριτσούδης είπε...

Romie xo , είδες πως το χρήμα και η εξουσία αλλοιώνουν συνειδήσεις;
Γιαυτό είπε ο Χριστός, ότι "ο μισθωτός ο ποιμήν, ουκ εστί ποιμήν ", και γι αυτό η νέα τάξη φρόντισε για μισθοδοσία στους Εκκλησιαστικούς.
Λοιπόν οι Οικουμενιστές, έχουν υπογράψει στην Σύνοδο στην Κρήτη πώς αναγνωρίζουν χριστιανούς τους κατεγνωσμένους αιρετικούς. Άρα, ούτε σχισματικούς τούς καθορίζουν, αλλά αδελφές Εκκλησίες, διότι η λέξη αναγνωρίζω σημαίνει ότι προσδιδω κύρος, και προσδίδουν κύρος όσο έχουν οι ίδιοι υπό την εξουσία τους, τους καθιστούν δηλαδή ισόκυρους και ισάξιους. Φρίξον Ήλιε, Στέναξον Γή!
Αυτός είναι πλήρη Οικουμενισμός, και όχι το κοινό "Ποτήριο", πού δήθεν κάποιοι έχουν θέσει ως κόκκινες γραμμές αποτείχησης. Στήν Κρήτη υπέγραψαν την αλλαγή στο σύμβολο της Πίστεως, ότι πλέον δέν είναι η μία σώζουσα Εκκλησία, αλλά όλες, που μεταξύ τους συνδέονται μέ το καταστατικό πού έχουν υπογράψει ως ίσα μέλη στο Π.Σ.Ε.
Απορώ πώς μάς ανέχεται ο Θεός και δέν μάς καταποντίζει!!!

Α.Ι.Π.( 2:35-2:36) είπε...

Μόνο το σχόλιο 2:35 είναι δικό μας( προς απάντηση στο σχόλιο νούμερο 4 του ιστολογίου ).697 9641485

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Α.Ι.Π.
Ζητήσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω εμαιλ, γνωστοποιώντας μας τα στοιχεία σας για να επιβεβαιώσουμε ότι πρόκειται για σχόλιο απλού αναγνώστη και όχι ατόμου σε διατεταγμένη υπηρεσία. Δεν επικοινωνήσατε.

Αν θέλετε να διαγράψουμε το σχόλιο με το κινητό με το οποίο μας απαντήσατε, ενημερώστε μας. Αναμένουμε εμαιλ σας.

Αναξαγόρας Ι.Π. είπε...

Στο Γερμανό υπάρχουν τα στοιχεία μας( αρ.κιν.τηλ. 6979641481 ).
Παρακαλώ να διαγραφούν τα σχόλια με το κινητό μας!

Αναξαγόρας Ι.Π. είπε...

Παρακαλώ να διαγραφούν τα σχόλια με το κινητό μας (*αρ.κιν.τηλ.6979641485)!
Τα στοιχεία μας υπάρχουν στο κατ.Γερμανός.
* Το κινητό μας τηλ. είναι 6979641485 και όχι 6979641481*

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Α.Ι.Π.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ:


Ζητήσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω εμαιλ, γνωστοποιώντας μας τα στοιχεία σας για να επιβεβαιώσουμε ότι πρόκειται για σχόλιο απλού αναγνώστη και όχι ατόμου σε διατεταγμένη υπηρεσία. Δεν επικοινωνήσατε.

Αν θέλετε να διαγράψουμε το σχόλιο με το κινητό με το οποίο μας απαντήσατε, ενημερώστε μας. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΜΑΙΛ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ.

ΜΑΝΟΣ είπε...

Κύριε Βαρβερη, αγαπητοί αδελφοι, ο π. Ευθυμιος φυσικά δεν γνωρίζει τις αναρτήσεις και τα σχόλια πρώτον διότι εκεί που μένει δεν έχει ρεύμα οτε ασχολείται κάν με υπολογιστές και κινητά κλπ και κάθε είδους τεχνολογια και δεύτερον ενημερώνεται καθυστερημένα οταν λειτουργεί απο τα πνευματικά του παιδια. Συνεπώς ούτε παίρνει κανεις ευλογια για να γράψει ο,τιδηποτε ούτε εκφράζει τον Π. Ευθύμιο παρά μόνο προσωπικές θέσεις κι αν ειναι κι ανώνυμος ακομη χειρότερα. Εξάλλου ο συνεχόμενους διάλογος με το Εν τουτω Νικα καταδεικνύει την πρόθεση του να ΕΙΝΑΙ ενωτικος κι όχι διασπαστικος στον αντιοικουμενιστικο αγώνα. Για το ήθος και την συμπεριφορά του κ. Μαννη δεν θα μιλησω. Βγάλτε τα συμπεράσματα σας! ΚΑΛΗ ενότητα στον αγώνα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.